Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.00

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 20:59:45

No pöh Cam, sinäkin bruutukseni. :(

Älkää turhan takia lynkatko Anblickiä huomenna, mut miettikää vielä uudestaan Slendietä. Slendie on yhtä hyvä kuin rayn, muistakaa se ja miettikää miettikää voisko se silti olla pahis. Mulla kutkuttaa pahasti nimittäin.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 16.11.2017 21:01:20

Ja päivä onpi päättynyt. Iltaviesti seuraa pian.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 16.11.2017 21:10:07

Ingame tulee myöhemmin, oon irl opiskelijabileissä just nyt.

Äänilaskenta

Halima 6 (Zey, raynpelikoneet, jeekaka, Lauchuo, Cameron, Anblick )
Anblick 3 (Slendie, miina, Halima)

Pelistä putoaa siis Halima! Hän oli rooliltaan vannoutunut humanisti, eli kaksi käännytyskertaa vaativa hyvis.

Nukkumisen sijaan tänä yönä biletetään, ja rajusti! Yö alkaa nyt, ja päättyy 17.11. Klo 21:00. Yön aikana kaikki pelaajat saavat puhua peliketjussa, sillä kaikki on kutsuttu juhliin! Pahikset lähettävät yönimen normaalisti.

Kuolleet:
Päivä 1 - Halima, vannoutunut humanisti, hyvis
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja miina » 16.11.2017 21:17:51

Ei-voi-olla-totta! Kylässä kuoli taas ekana päivänä erikoishyvis, joka ei ees tienny olevansa erikoinen! Onko tämä ees mahollista? Kultistien elämästä tuli juhlaa!

Saihan nyt varmasti puhua?

pelinjohtajakin bilettää mukana rajusti :D
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 21:20:20

Eli päivän lopuksi olikin vain kaksi vaunua? Mielenkiintoista.

Ymmärrän Halima:n pointin "hyvistely-kulttuurista" (enkä olisi väittänyt että hän olisi valehdellut siitä vaikkei roolinsa olisikaan paljastunut) mutta kuvittelisin että yötappajat haluais kyllä kääntää kaaoksen maksimiin, jos molemmat vaunut (eli Anblick ja Halima) ois kaupunkilaisia. Eli äänet ei ois jakautunu noin selkeästi Halima:n eduksi, jos myös Anblick on hyvis.

Tarkoitan siis sanoa et Anblick:in lisäks hänen kaverinsa on viime metreillä vaikuttanut lynkkauksen kääntymiseen. Ja se kaveri ei itseasiassa taida voida olla Lauchuo. Jos nyt muistan ekan päivän lopun oikein.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.11.2017 21:21:35

Mietin kans, että Cameron-Anblick duo ei olisi eilisen perusteella kovin mahdoton.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 21:23:43

Ja edelleenkään en kyllä pysty uskomaan että "hyvistely-kulttuuri" -selityksestä huolimatta Anblickin Lauchuo-touhu ois sillä selitettävissä. Mutta yritän nyt sulatella kaikkea mahdollista, aivopierun mahdollisuudesta siihen mitä äsken sanoin.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Violet » 16.11.2017 21:26:43

Pj varmistaa, että nyt tosiaan saa puhua :)
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.11.2017 21:31:36

Toisaalta semi turhaa kaikkien pahisten laittaa munia samaan koriin, kun Haliman vankkuri alkoi jo mennä menojaan. Eipä tuon äänestyksen perusteella kauheasti johtopäätöksiä voi tehdä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.11.2017 21:33:03

Joo huhhuh mikä loppuilta. Enpä tiiä, pitää perehtyä tähän tarkemmin myöhemmin. Mun on pakko mennä nukkumaan, koska aikainen herätys.

jeekaka, toinen pahis on kyllä voinut vaihtaa ääntään jo alkuvaiheessa, kun ei ole ollut varmaa, että ketkä kaikki äänestää Halimaa ja tuleeko ääniä tarpeeksi.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Cameron » 16.11.2017 21:34:12

Tuli nyt ihan flashback toiseen peliin jossa olin kans vaa'an kielenä ja päädyin Halimaan ja se oli muistaakseni suojelija (joka toki ehdittiin siltä iltaa vielä pelastaa mutta yöllähän se sitten meni...). Lähden nukkuun että jaksan aamulla nousta töihin mutta alan sitten pureskeleen pelaajia vähän paremmin jos ehtis lukea vaikka kaikkien viestit uudestaan (ja varsinkin tää ilta meni aika rytinällä :D)
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.11.2017 21:35:48

Jep, mutta siinä vaiheessa ainakin itse pahis!Anblickinä olisin käärinyt hyvispisteet kotiin ja unohtanut korjata oman ääneni Cameronin äänen jälkeen :D

//Cameron väliin, kommenttini siis Lauchuon viestiin.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.11.2017 21:37:06

Niin itseasiassa käytännössähän se, jonka ääni ratkaisi tuon, oli Cameronin ääni, jos oikein laskin, kun Cameron oli ennen mua äänestänyt ensin Anblickia, jolloin Halimalla ja Anblickilla oli tasatilanne mun antaessa ääneni -> koska Anblick oli saanut äänensä ensin, Anblick oli tässä kohtaa vielä tippumisvaarassa. Ja Cameronin ääni tuli kuitenkin 2 minuuttia ennen loppua, jolloin ei voinut olla varma, ehtiikö kenenkään muun ääni enää. Eli joo, Anblick ja Cameron on ihan mahdollinen pahispari.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Zey » 16.11.2017 21:46:27

Jes, kannustin kaikki tappamaan meidän toisen erikoishyviksen.

Halima 6 (Zey, raynpelikoneet, jeekaka, Lauchuo, Cameron, Anblick )
Anblick 3 (Slendie, miina, Halima)

Hmm, jos miettii Haliman äänestäneistä, niin Cameronin ja jeekakan uskon hyviksiksi. rayn ääni tuli niin aikaisin, että en näe siinä mahdollista sekoittamisen halua. Jos Anblick on pahis, niin mietin onko Lauchuokin. Kuitenkin Lauchuo antoi äänensä Halimalle siina tilanteessa, jolloin Anblickillä oli 4 ääntä ja Halimalla 3 -> pelkkä Anblick ei olisi riittänyt pelastamaan itseään, jos olisi pahis. Mutta toisaalta, tuollainen suora pelastusyritys on myös riski, enkä tiedä olisko siihen lähteneet, kun Anblickiä oli kuitenkin jo epäilty -> voisi kuolla vain seuraavana päivänä uudestaan. Toisaalta Lauchuokin on epäilyksen alla, joten voi olla, etteivät uskoneet hänellä olevan mitään mahdollisuuksia selviytyä yksin. Mun täytyy kyllä Lauchuon viestit lukea uudelleen, sillä mä en muista hänen Halima epäilyjään. Anblickia oli jo aikaisemmin äänestänyt, joten sikäli näin muistinvarassa sanottuna olisi ollut luonnollisempaa nähdä Lauchuo äänestämässä Anblickia Haliman sijaan.

Toisaalta, kaksi jätti myös äänestämättä: Niacin ja Jeku. Sielläkin voi olla pahis, joten tiedä sitten onko tuo epätasainen jakauma merkki Anblickin pahikseudesta.

Slendie: Kaksi hyvistä, joilla ei voi olla mitään takaa-ajatusta, on sanonut tuon hyvistely ajatusketjun olevan normaali asia, jonka takia ei menisi roolista sanomaan mitään. Uskotko, että kumpikaan meistä ei ole ymmärtänyt sun pointtiasi tuossa hyvistely jupakassa?

jeekaka kirjoitti:Jep, mutta siinä vaiheessa ainakin itse pahis!Anblickinä olisin käärinyt hyvispisteet kotiin ja unohtanut korjata oman ääneni Cameronin äänen jälkeen :D

Eihän se olisi tuonut mitään hyvispisteitä?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.11.2017 21:48:33

jeekaka kirjoitti:Mietin kans, että Cameron-Anblick duo ei olisi eilisen perusteella kovin mahdoton.


Itseasiassa perun tän viestin :D

Cameronin olisi pahiksena ehdottomasti kannattanut äänestä Anblickiä, niin kuin aluksi aikoikin, koska mikä järki mennä pelastamaan jos toinen voi pelastaa itsensä ja toinen ottaa hyvispisteet äänestämällä pahista. Vaikea kuvitella, että pahiksille olisi tullut noin valtava kommunikaatiokatkos Anblickin perumattoman äänen suhteen, kun kumpikin kuitenkin oli paikalla.

//Zey väliin. Olisi se ainakin mulle tuonut sellaista fiilistä, ettei kuitenkaan lopulta niin paljoa välitä pelastumisestaan :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Zey » 16.11.2017 21:52:32

jeekaka kirjoitti:Olisi se ainakin mulle tuonut sellaista fiilistä, ettei kuitenkaan lopulta niin paljoa välitä pelastumisestaan :D

Olisi pahikseltakin voinut aika loppua. Oli kuitenkin alle 2 minuuttia aikaa jäljellä kun lähetin viestin, että vanha ääni täytyy perua. Sen (tai pahiskaverin huomautuksen, jonka täytyisi myös huomata asia ja ehtiä huomattaa) huomaaminen + viestin kirjoittaminen ja lähettäminen ennen yhdeksää olisi voinut olla kinkkistä. Itse en siis ainakaan olisi tehnyt ensimmäiseksi oletusta, että eipä välittänyt pelastumisestaan vaan jaa, yritti pelastaa itsensä, mut aika tais loppua kesken, kun ei korjannut ääntään.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 21:55:39

Siis jos Anblick on pahis, niin tottakai koko ajanhan yötappajatiimi pelkää äänenvaihtumisen puolesta. Varsinkin kun Haliman loppuvaihe kuulosti varsin vakuuttavalta. Ei ne jätä sitä hiuskarvan varaan. Ainakaan minä en edes ollut kunnolla kärryillä kuinka suuri se ääniero lopulta oli, ja olivatko kaikki äänestäneet viimeisen tunnin aikana. Niin tuollaiset yhden-äänen-varassa-olevat-bluffit ei oo realistisia, jeekaka.

Ja niin vainoharhaa herättävää kuin miina:n iloisuus Iltaviesti:n jälkeen olikin (hyi miina, häpeä!) niin en näe mitään syytä olettaa etteikö Anblick-vaunu olisi ollut puhdas. Mutta toisaalta unohdin kyllä että Niacin ei ollut online.

Ja jos olen oletuksessani oikeassa niin jos joku muukin kuin Lauchuo viime-hetken äänestäjistä kävi Anblick-vaunussa kääntymässä, sen pitäisi olla hyvä merkki heidän vihreytensä kannalta. Mutta näin ei tainnut käydä.

Zey: uskon että olette molemmat tarkoittaneet mitä sanotte. Ja koko pelipäivän ajanhan minä pyysin selvennystä siihen jos olen aivopieruillut. Mutta oletteko edelleenkään puhuneet samasta asiasta kuin minä -- ja miksi Anblick myöhemmin vähätteli tuota postia jonka nostin esille, ja puhuikin muusta hyvistelystä? Vaikka erikoismaininta aikanaan menikin lainaamalleni postille. Yritän lähinnä nyt vain sulatella koko lipsahdus-juttua. Pää on melko puhki.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.11.2017 21:57:21

Njoo, silti olisi välittänyt enemmän fiilistä ettei kyseessä ollut ainakaan koordinoitu pelastusyritys, toisin kuin todennäköisesti pahiksilla. Mutta kuten sanoin, en usko että tuosta äänestystuloksesta voi hirveästi johtopäätöksiä lopulta vetää.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.11.2017 22:01:19

Ja Slendie, veikkaisin että kylässä melkein yleisempi pahistaktiikka on toivoa parasta sen sijaan, että tekisi mitään kovin radikaaleja pelastusliikkeitä :D Ja varsinkin mitä miinaan tulee, hän ei ainakaan pelkää äänestää pahistoveria sopivassa kohdassa :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Zey » 16.11.2017 22:09:51

Slendie kirjoitti:Ja jos olen oletuksessani oikeassa niin jos joku muukin kuin Lauchuo viime-hetken äänestäjistä kävi Anblick-vaunussa kääntymässä, sen pitäisi olla hyvä merkki heidän vihreytensä kannalta. Mutta näin ei tainnut käydä.

Tarkoitatko Lauchuon kääntymistä Anblick-vaunussa sitä kun mietti kumpaan kelkkaan lähtee, vaiko jotain muuta? Cameronhan ihan äänestikin ensin Anblickia, mitä mieltä olet siitä?

Slendie kirjoitti:Ja koko pelipäivän ajanhan minä pyysin selvennystä siihen jos olen aivopieruillut. Mutta oletteko edelleenkään puhuneet samasta asiasta kuin minä -- ja miksi Anblick myöhemmin vähätteli tuota postia jonka nostin esille, ja puhuikin muusta hyvistelystä?

Mä en nää sun ton jutun loogisuudessa mitään muuta vikaa, kuin että se ei ota huomioon, että Anblickin toiminnan epäloogisuus johtuu kulttuurijutuista. Se, miksi meillä on noin epälooginen kulttuuri, onkin asia mihin on paha vastata, kun tuo jylläsi jo ennen mun aikoja. Jos tuolla toisella hyvistelyllä tarkoitat sitä, että Anblick viittasi siihen, että Lauchuo kertoessaan hyvistelystä sanoi sen olevan hyvismäinen asia, niin en näe sitäkään ihmeellisenä, sillä koko asiahan alkoi tästä:
Anblick kirjoitti:Itsekin kiinnitin huomiota siihen, että Lauchuo hyvisteli alussa ja sitten myöhemmin kommentoi, että hyvistely tulee hyvikseltä luonnollisesti.

Eli alun alkaenkin tuo hyvistelyn hyviksille ominaiseksi väittäminen oli mukana jutussa.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 22:19:08

Muistin kans just postattuani et Cameron:han tais käydä vaunussa, mikä on vihreä merkki jos Anblick yritettiin pelastaa. Jos ei yritetty pelastaa, niin ihmettelen miksei joku pahis olisi ihan vain hämmentääkseen soppaa hypännyt Anblick-vaunuun, kun ketjun yleinen ilmapiiri oli ettei siitä kukaan tuomitsemaan olisi lähtenyt. Mutta tietty, jos Niacin on pahis niin sitten sillä on turha spekuloida ollenkaan. Jos muistan oikein että Niacin:in viimeinen posti tuli aika reippaasti ennen loppuhäseltämistä.

"Toisella hyvistelyllä" tarkoitan sitä kun alun alkaen esitin ilmoille tuon syytöksen, Anblick:in vastaus ei vastannut mielestäni siihen mikä minun hälytyskelloni pisti pirisemään. Vaikutti toisinsanoen sivuuttamiselta.

Mutta jos kyseessä on vain kulttuurijuttu, Anblickin toimia pitää joka tapauksessa tarkastella muusta kuin tästä valosta.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Anblick » 16.11.2017 22:20:31

miina kirjoitti:HaH, luin muuten ehkäpä derivointia, vai missä olitkaan pahis ja olit kuulema helpottunut kuolemisesta kun oli pahiksena niin stressaavaa. Tää sopivasti sopii tuohon äänestyksestä kiittämiseen :D

:DD Siinä pelissä kuolema oli kyllä onnenpotku. Kyseessähän oli siis erikoispeli, jossa pahikset olivat musta tosi tiukassa raossa ja mulla taisi muutenkin olla aikas kiire omassa elämässä, niin ei ollut hääviä pelata pahista.

Nyt kun ainakin hyvikseksi varmistuneet Halima ja Zey näyttävät ymmärtäneen mun logiikkani edes jollain asteella, loputkin toivottavasti uskoisivat, että kyseessä saattaa olla jotain muuta kuin pahiksen lipsautus. Totta kai saa edelleen epäillä mistä lystää, mutta en oikeasti jaksaisi enää kauheasti vääntää aiheesta, kun kuitenkin pelissä olisi nyt jo ehkä muutakin keskusteltavaa. Eikä olla kauhean pitkälle päästy tässä aiheessa :D

Okei no tätä kyllä vielä haluan kysyä tästä aiheesta:
Slendie kirjoitti:Mutta oletteko edelleenkään puhuneet samasta asiasta kuin minä -- ja miksi Anblick myöhemmin vähätteli tuota postia jonka nostin esille, ja puhuikin muusta hyvistelystä? Vaikka erikoismaininta aikanaan menikin lainaamalleni postille. Yritän lähinnä nyt vain sulatella koko lipsahdus-juttua. Pää on melko puhki.

Mitä tarkoitat minun vähätelleen ja mistä olen puhunut? Koitin selata omia viestejäni, mutta en ymmärrä.

Omakin pää on sen verran puhki, että siirryn koulujuttujen pariin ja palailen tänne varmaan huomisen puolella :)

//Zey väliin. Jos Slendie tarkoitti tuota, niin joo, mun pointtinihan liittyi alun alkaen Lauchuon hyvistelyyn (joka ei ollutkaan hyvistelyä) JA Lauchuon myöhempään kommenttiin hyvistelystä.

//Slendie. En edelleenkään ole ihan varma, mitä oon sivuuttanut.
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.11.2017 22:40:53

Cameron kirjoitti:Lueskelin nuita Haliman pelin aiempia viestejä ja täytyy sanoa että ++Anblick. Mää en vaan nää sitä, että Halima pahiksena perustelis ääntään viballa, vastailisi vähän puolivillaisesti ja muutenkin tuntuu pelaavan tosi rennosti. Tai ehkä se johtuu vaan siitä että se on ollu lomalla? :D


Cameron kirjoitti:Ei mutta sehän voi olla kyllä se kulttikin! Olin unohtanu koko homman. --Anblick ++Halima


Halima ei kyllä ole pahis! HEEEI MUTTAA JOO SEHÄN VOI OLLA KULTTI JOTEN ÄÄNTÄ VAAN SINNE!
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.11.2017 22:55:23

Anblick kirjoitti://Zey väliin. Jos Slendie tarkoitti tuota, niin joo, mun pointtinihan liittyi alun alkaen Lauchuon hyvistelyyn (joka ei ollutkaan hyvistelyä) JA Lauchuon myöhempään kommenttiin hyvistelystä.

//Slendie. En edelleenkään ole ihan varma, mitä oon sivuuttanut.

Sinä olet sivuuttanut tämän:
Lauchuo sanoi: "koska kakun voi lähettää eteenpäin, niin jos kakunhaltija paljastaa itsensä vasta esim. D2 tai D3, niin me ei voida koskaan tietää, oliko kyseessä alkuperäinen kakunhaltija vai ei"

Anblick sanoi: "mutta nyt hoksasin, että kyllähän ”me” sisällyttää myös pahikset ja kultin" [oli siis aiemmin juuri tuon kohdan tähden, väitetysti, epäillyt Lauchuo:ta hyvistelemisestä -- näin Anblick sanoi samassa postissa]

Millainen kyläläinen ajattelee mielessään näin? "Hitsi, tosi epäilyttävä hyvistelijä tuo Lauchuo... puhuu "meistä" tuolla tavalla, aika nuoleskelevaa... eikun hetkinen, Lauchuo:han saattoi puhua myös pahiksista ja kultista! Sittenhän siinä ei ole mitään ihmeellistä :) Taidanpa ilmoittaa ketjulle, että perun sanani, ei tuossa olekaan mitään ihmettelemisen arvoista."

Se kuinka asian selitit käy niinsanotusti järkeen siinä mielessä, että olisit voinutkin ajatella noin. Se taas ei käy järkeen, että jos ajattelit kuten sanoit, Lauchuosta ei pitäisi tulla millään tavalla hyvismäisempi sinun mielestäsi, koska kuten selitit, jos sinun mielestäsi Lauchuon "me"-sana hänen postissaan sisällyttää myös pahikset ja kultin, sinun pitäisi siltikin ajatella että Lauchuon postaus on pahismainen, koska hyvistä ei suoraansanottuna kiinnosta sisällyttää pahista ja kulttia "meihin". Eli se kuinka asian selitit pitäisi tuoda sinulle lopputuleman, että Lauchuo on siltikin pahis, koska hyvis ei siitäkään huolimatta, ettei se ollut hyvistelyä, sanoisi koskaan tuolla tavoin.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.11.2017 23:04:21

Itseasiassa minä otan takaisin mafiareadini Niacinista. Minulla oli jotenkin mielikuva, että Niacin olisi puhunut enemmänkin muista asioista kuin minusta, mutta näin ei ollutkaan kun juuri hänen postejaan tarkastelin uudemman kerran. Sanonpa sinulle vain sen, että sinun syytöksesi ovat mielestäni aivan typeriä, koska kun minä pelaan mafiana, minä teen sellaisia asioita joita teen hyviksenäkin. Eli se että teen jotain tässä pelissä, jota olen tehnyt jossin mafiapelissäni aiemmin, ei kerro minun joukkueestani yhtään mitään. Vain sillä on merkitystä miksi minä niitä asioita kussakin pelissä teen. Tuota minä aiemminkin tarkoitin kun puhuin sinusta ja erityisesti tuosta sinun readistani minua kohtaan ja sinun suhtautumistasi minun Cameron epäilyihin. Sinä et jostain syystä katso pintaa syvemmälle, eli siis ollenkaan näytä miettivän miksi joku sanoo mitä sanoo. Minä koen sen pahismaisena, koska jokaisesta lauseesta minkä kuka tahansa kirjoittaa on mahdollista vetää joku pahisteoria, ihan oikeasti, ihan jokaisesta. Mutta ehkä se menee vain kokemattomuuden piikkiin. Ainakin tässä vaiheessa olen valmis hyväksymään sen.

Toisekseen minä sanoin Slendystä ja valehtelusta mitä sanoin, vain ja ainoastaan sen takia, että koska minä tiedän etten ole mafia, on aika suuri todennäköisyys että kuolen ensimmäisenä yönä, ihan jo silläkin perusteella että minä olen yksi aktiivisimmista pelaajista ja oikeasti käytän paljon aikaa tähän peliin. Ja ihan oikeasti mafian pelaamisessa enemmän aikaa korreloi suoraan parempien tulosten kanssa, noin niinkun lähtökohtaisesti. Jos minä kuolen ensimmäisenä yönä niin minun pointtini on (ainakin sinulle) mennyt perille (koska sinä niin siihen tartuit). :)

Peliteknisesti ottaen Jekun lynkkaaminen olisi ollut ehkä kaikista järkevintä mutta minä suoraansanoen halusin välttää sitä koska on suht oletettavaa että Jeku tippuu pelistä ja tilalle tulee Nego, jota ainakin yksi elossa oleva kaupunkilainen osaa lukea erittäin hyvin D2. ^^
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.11.2017 23:11:00

Cameron kirjoitti:raynpelikoneita - muuten voisin pitää pelin vuoksi jopa hyviksenä pelin muista hyvistä huomioista, mutta en näe pointtia miksi hän jatkoi nuista mun posteista jauhamista ihan järkyttävän pitkään :D Pahikselle voisi olla kätevää tuollainen yhdestä asiasta pitkään huopaaminen. Toki tämä voi olla vain raylle tyypillinen tapa pelata.

"toki tämä voi olla...."

Niinpä niin, kun sinä niin tykkäät noista vanhojen pelien muisteluista ja niiden peilaamisesta nykyiseen niin etpä sitten muistanut kuitenkaan että JooJoossa minä tunneloin Violetia ensimmäisenä päivänä noin 95,5 tuntia.... Jos tuo on sinun mielipiteesi, siis että minä olen sinua tunneloinut (niinkuin olenkin, koska olet pahis hyvin suurella todennäköisyydellä), niin kyllä kumman äkkiä loppui muistaminen vanhoista peleistä kun joku muukin esitti samankaltaisia mielipiteitä minusta.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.11.2017 23:19:45

Ja mviimeistään tässä vaiheessa lopetetaan tuo "hyvistelyn" pahismaisena pitäminen koska ei ole olemassa sellaista hyvistä joka ei niinsanotusti "hyvistelisi". Se että joku sanoo olevansa hyvien puolella tai puhuu "meistä" hyvisjoukkueena ei tee ikinä kenestäkään mafiaa. Minäkin hyvistelin ensimmäisessä postissani, ette vain tiedä sitä koska en sitä selvästi sanonut. :p
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.11.2017 23:23:29

Spoiler:
justy tosin sanoo olevansa mafiajoukkueessa kun on mafia. :D
Sitä voidaan pitää sitten "pahisteluna"
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.11.2017 23:25:13

Hei mitä tää tarkoittaa?
Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

Virhe?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Niacin » 16.11.2017 23:27:19

Noniin elikkäs... Ensimmäisen pelipäivän aikana 13 sivua tekstiä ja niistä puolet viimeisimmän vuorokauden aikana. Mun täytyy nyt vaan heittää romukoppaan itselleni mieluisin tyyli pelata, eli että lukisin yhden pelaajan viestit kerrallaan putkeen alusta loppuun. Ei tällaisilla viestimäärillä riitä mun elämässä mitenkään aika semmoiseen. Yleensä saan (peli)yön aikana vähän otettua peliä kiinni, kun viestitulva hetkeksi taukoaa, mutta sekään ei nyt ole mahdollista kun on tämmöiset villit juhlat käynnissä *<:-) Itseasiassa olin täällä lukemassa peliä noin puoli yhdeksästä asti, mutta peli eteni niin kiivaasti etten kerennyt mihinkään väliin mukaan eikä mulla ollut mitään hajua ketä olisin mieluiten äänestänyt nuista mukana vilisevistä vaihtoehdoista. Cameron-case ei minusta ollut pätevä aiemmin selitetyistä syistä. Anblick-case pyöri mun käsittääkseni hyvin pitkälti yhden viestin me-sanan käytön ympärillä, mikä on musta jotenkin käsittämätöntä. Lauchuosta esitettiin hyvistelysyytöksiä ja minun silmään ei mikään näyttänyt erityisen hyvistelyltä. Halimasta en oikein kerennyt minkäänlaista mielipidettä luomaan, kun en niin hyvin ehtinyt hänen viestejään tänään lukea.

Halima kirjoitti:
Niacin kirjoitti:Jekusta tuli vähän hassu fiilis myös. Jeku ei tunnetusti ole mikään kilometripostailun suurin harrastaja, mutta jotenkin se, miten Jeku on jo kolme viestiä postannut puhumatta _yhtään_mitään_ käynnissä olevasta pelistä, on jo aika outoa. Annan kuitenkin Jekulle vielä aikaa käynnistyä.

Annatko yhä?

Halima meni, mutta vastaan silti. Tällä hetkellä tuntuu että en lynkkaisi Jekua vielä. Zey sanoi hyvin, että Jekun passiivisuus ei kerro Jekun roolista oikeastaan mitään. Mulla on tainnut molemmissa peleissäni olla halu lynkata Jeku vastaavanlaisen pelaamisen takia, mutta ei se ole kummallakaan kerralla pahis ollut. Koitin vähän laskea tätä harhalynkkauskiintiötä. Onko tosiaan niin, että pahimmassa tapauksessa peli on jo kahden harhalynkkauksen jälkeen LyLo-tilanteessa? Olen myös yleensä ollut antiaktiivien lynkkauksen kannalla ihan periaatteellisista syistä, mutta tällä kertaa olen itse muihin verrattuna niin hiljainen, etten oikein voi alkaa osoittelemaan syyttävällä sormella toista hiljaista. Tosin en mielestäni kuitenkaan Jekuun verrattavissa ole, kun kuitenkin yritän jotain tuottaa, vaikkei se aina kauhean hedelmällistä ole ollutkaan.

Anblick kirjoitti:
Halima kirjoitti:Jotenkin on tullut sellaista kevyttä Niacinin puolustelua Slendieltä, ja molemmat vaikuttaa ehkä hitusen pahismaisilta.

Ihan mielenkiintoinen heitto. En pitäisi mahdottomana sinänsä, että Slendie epäilyttää ja Niacinista mulla ei ole juuri jäänyt kuvaa. Vähän tämän jälkeen Niacin tuli tekemään pesäeroa Slendieen pohdiskelemalla ääneen, miksi Slendie on ollut kiva häntä kohtaan ja josko Slendie ja rayn olisivat pahiksia yhdessä.

Jos sillä nyt on tuon asian kannalta mitään väliä, niin jos katsot tarkkaan tuota pesäeroksi väittämääsi viestini viimeistä riviä, niin itse asiassa kirjoitin postia jo ennenkuin kukaan muu tuosta Slendien puolustelusta oli maininnut. Olin oikein ylpeä itsestäni kun mulla oli vihdoin jotain ihan omaa sanottavaa, mutta Halima ja rayn ehtivät tietenkin kiilaamaan väliin ennenkuin sain postattua. :( Minulle tietenkin omat mielipiteeni on ihan itsestäänselvästi vähintäänkin ok-pohdintoja, mutta silti jotenkin hämmästyin Slendien "tosi kiva idea" ja "erittäin hyvä pointti" -kommentteja. Ihmettelen myös vähän, miksei Slendie ole tätä asian esillenostoa millään lailla kommentoinut? En kyllä tiedä voiko tuohon oikein muuten puolustautua, kuin sanoa "ei se ole niin", mutta jotenkin erikoista etten ainakaan huomannut minkäänlaista reagointia tulleen.

miina kirjoitti:Eläpä aliarvioi itteäs. Sie oot tainnu olla jokaisessa pelissässä voittajajoukkueessa ja vieläpä elossa (?), joten oot pärjänny tosi hyvin, joka tulis myös meidän muiden huomioida. Mun mielessä sie oot vaarallinen jos oot pahis, osaat perustella hyvin ja kuitenkin vaikutat niin viattomalta..

Pitää paikkansa, että oon hyvin menestynyt edellisissä peleissä, siksi oonkin vähän pettynyt kun en tunnu saavan oikein mistään kiinni tässä pelissä. :D

raynpelikoneissa mua vaivaa se, että hän jotenkin nollaa arvon kaikelta mitä minä sanon. Omasta mielestäni olen kuitenkin jotain antanut itsestäni ja muutama muukin on ainkain jossain vaiheessa ollut sitä mieltä, että olen tuonut edes jonkun verran omia ideoita peliin. Rayn on kuitenkin ehdottomasti sitä mieltä, että en sano ikinä mitään enkä mieti koko peliä ollenkaan. Samoin rayn väittää toistuvasti minun poimivan yksittäisen lauseen ja sivuuttavan kaiken muun, vaikka kuinka olen yrittänyt selittää asiaa laajemminkin kuin vain yksittäiseen lauseeseen pohjaten, esimerkkinä vaikka tuo Cameron homma. Hassulta tuntuu, että kun kyseenalaistan jotain kohtaa raynin tekstistä, hän kuittaa sen aina sanomalla suunnilleen "älä keskity siihen lauseeseen". Varsinkin kun täällä on nyt yleensäkin ollut aivan valtavasti vääntöä jopa jostain yksittäisestä sanasta. Olin jo aiemmin sanonut, että minusta voisit olla Slendien mafiatoveri ja nostaa Slendietä hyvisjalustalle, kuten teit aiemmin pahiksena Shirokamille. Joten olen kyllä aiemminkin sanonut asioita jotka ovat saaneet minut huolestumaan. Ja tämä viimeisin "irrallinen" lause ("Slendie, mitä haluat tehdä?") mihin viimeksi viittasit, niin sehän kehittyi sitten myös todelliseksi äänestyskimpaksi, eikä vain keskusteluksi aiheesta, kuten Slendie puolusti. //rayn kerkesi välissä viestailla. Tuo on itseasiassa hyvä pointti, että tekisit samoja juttuja myös hyviksenä. Ehkä se olisikin vähän outoa jos vetäisit kaikki "pahistemput" edellisestä pelistä uudelleen. En nyt jaksa muotoilla tuota aiempaa pätkää enää uudelleen kun niin kauan sitä raapustin. :D

Zey kirjoitti:Ja nyt voin uskaltaa hieman Anblick tilannettakin kommentoida. Mulle toi koko hyvistely juttu näyttäytyy sellaisena ajatuskuviona, jonka Anblick voisi tehdä roolista riippumatta. En siis sano, että olisi hyvis, mutta en pidä hyvänä perusteluna hänen pahikseudellekaan. Lisäksi pidän ihan loogisena, että jos kyseinen ryhmä, johon Niacin itsensä niputtaa, pitää kaikki pelaajat sisällään, se ei ole enää hyvistelyä (koska hyvistelyssä Niacin olisi niputtanut itsensä hyviksiin)

Loppukevennyksenä tämä. :D Anblickillä on tänään ollut monta nimeä, välillä ilmeisesti myös Niacin?
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 63 vierailijaa

cron