Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.00

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.11.2017 20:19:01

raynpelikoneet kirjoitti:Minä en ole koskaan sanonut pitäväni slendyä pahiksena.

Minä olin ihan varma, että raylla oli posti, jossa hän sanoi "Slendie on aina mafia" samassa yhteydessä kun puhui Cameronista. Nyt en löydä tätä mistään. Pliis auttakaa joku mua, missä se on!
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 20:22:17

Lauchuo, ihan sama ongelma! Oon kans ihan varma että ray sanoi että Slendie on mafiaa.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 20:26:09

Mä löysin: tässä raynin mielipiteenvaihtelut Slendiestä!

raynpelikoneet kirjoitti:Mjoo, slendy voi varmaan mennä myös kaupunkilaiskasaan.


raynpelikoneet kirjoitti:Edelleenkään ei ole kyse siitä mitä Cameron minusta ajattelee. uhh.. mä oon niin huono selittämään mitä tarkoitan. :( Saakeli jos tämä minun pointtini ei oikeasti selviä teille ennen D1 loppua niin Slendy on mafia. Final answer.


raynpelikoneet kirjoitti:Slendy ei ikinä ole mafia. Tää menee nyt ihan reisille. Melkein myöhästyin töistä. Neljältä on kaffi.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.11.2017 20:26:42

Ette ilmeisesti osaa lukea sanaa "jos", ettekä oikein muutenkaan tulkita miksi joku jotain sanoo.. näköjään
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 20:27:01

Mistä päästäänkin siihen, että joko mä ja Lauchuo ollaan ymmärretty tuo ihan väärin tai sitten rayn valehteli päin naamaa kun sanoi ettei ole ikinä väittänyt Slendien olevan mafiaa...
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.11.2017 20:27:57

Jees, itsekin tulkitsin tuon niin, että jos Slendy kieltäytyy ymmärtämästä mitä ray ajaa takaa, tämän on pakko olla mafia.

//Halima
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.11.2017 20:28:14

äää, aika loppuu!

Anblick: Selasin joojoo:ta ja tulin tulokseen, että hyviksenä epäilit rohkeammin ja enemmän pielipiteitä. Mun mielestä erilaista pelaamista.++Anblick

Lauchuo: Samanlaista kuin SM pelissä. Outo ja aika jyrkkä suhtautuminen jeekakan avaukseen, mun mielestä se oli kuitenkin looginen. Se oli pahismaista.

Raynpelikoneet: Mielipiteet heittelee. JOssakin viestissä selkeästi sanoit Slendien olevan epäilyksen alla, mutta ei sitten kuitenkaan.

Slendie: Tekee samanlaista jankkaamista kuin mitä rayn teki SM-pelissä justyn kanssa. Joku kieroutunut pahistaktiikka?

Jeku: Sama olis äänestää ku ei siitä ota selvää.

Niacin: Neutraali. Hieman keräilee sympatiapisteita alottelijuudellaan.

Cameron: Huomattavan erilaista peliä kun mitä tottunut siltä näkemään. Viimesin posti oli jo jotakin cameronin tyylistä. Luen sen kohta uusiks.. Vanha epäilys

Jeekaka: En äänestä näillä tiedoilla.

Halima: En ota selvää. Tekis mieli vaan äänestää. Jos alat puhumaan siitä miten siut aina äänestetään täällä ekana niin äänestän, yritit tätä viime pelissä..




// tekstiätekstiä.. Pakko päästää tää nyt ilmoille. Jatkan luekmista!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 16.11.2017 20:28:47

Mä oon Jekusta sitä mieltä, että hänestä ei voi päätellä mitään, mikä kyllä joo tekee hänet vaaralliseksi loppupeleissä. Mut mä olen myös sitä mieltä, että Jekun voi helposti pahis/kultistikin heittää bussin alle. Musta ei ole mitään perusteita epäillä Jekun olevan pahis/kultisti sen enempää kuin että arpa nyt on voinut osua hänen kohdalleen. Sen sijaan niitä perusteita on muita kohtaan ja näin ollen he ovat todennäköisemmin pahiksia/kultisti.

//Lauchuo ja Halima. Tarkoitatteko rayn viestiä, jossa sanoi, että jollei hänen Cameron puheitaan ymmärretä D1, niin Slendie on mafia tms?

//Halima. Joo, näköjään tarkoititte. Tosiaan, kyseessähän on jos lause, mitä ei ole vielä tapahtunut ja käsittääkseni ei voi enää edes tapahtua.

//ray väliin. Justiinsa.

//Halima. Siinä on tosiaan se jos.

//jeekaka. Aaargh kun mä en saa tätä lähetettyä. :D

//miina, luen myöhemmin nyt mä lähetän tän!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 20:28:58

Kiitos että varmistit väistäneesi todellisen pointtini täysin, Anblick. Tässä linkkaamasi posti:
Zey kirjoitti:
Slendie kirjoitti:Millainen kyläläinen kuulostaa paremmalta kun sisällyttää me-sanaan pahikset ja kultin? EI KUKAAN

Puhuminen "me pelaajat" on neutraalimpaa kuin "me hyvikset". Anblick avasi tätä jo aikaisemmin, eli hyvistelyssä ajatellaan toisen yrittävän varovaisesti manipuloida. Se ero "me pelaajat" ja "me hyvikset" -lausahduksissa tässä pelissä vain on se pahikset ja kultti.

Millainen kyläläinen ajattelee tuolla tavalla muiden pelaajien hyvistelystä kuin väität ajattelevasi? Ei yksikään.

Jos pitää hyvistelyä pahismaisena on pakko miettiä mitkä ryhmät me sanaan kuuluu. Muuten ei hyvistelyä voi tunnistaa. Anblick on aikaisemmin jo osoittanut, että pitää kyläläisenä hyvistelyä pahismaisena -> hänen on pakko miettiä me sanaan kuuluvia ryhmiä.

//Lauchuo. Jos Cam ei edes tarkentanut olevansa varovainen hyviksenä, voi hän tarkoittaa, että hän on varovainen jokaisessa roolissa. Jos oletamme hänen puhuvan totta (ja kuten rayn sanoi, hänellä ei ole syytä valehdella) ja hän valehtelee, johtopäätöksen pitäisi olla, että hänellä ei ole roolia tässä pelissä, eikö? Tätä tuskin on kuitenkaan tapahtunut, vaan todennäköisemmin varovaisuuden käsite poikkeaa siitä, mitä muut ajattelee sen olevan verrattuna mitä Cam ajattelee sen olevan.

Esitit tuon pointin aivan kuin se tekisi Camista entistä pahismaisemman, joten haluatko tarkentaa miten päädyit siihen, että jos Cam toteaa olevansa varovainen puolesta riippumatta, hän on vielä todennäköisemmin pahis kuin jos hän olisi vain hyviksenä varovainen.

Haluatko myös vastata kysymykseeni siitä, mikä muuttui ja sai Cameronin nousemaan Anblickin ylitse?[/quote]Verratkaa tuohon, mitä aiemmin tällä sivulla kirjoitin.

Anblick:in väitteessä ei ole yhtään. MITÄÄN. Järkeä kyläläisen näkökulmasta.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.11.2017 20:29:27

Zey; Anblick vai Halima?
Aika rupeaa loppumaan kesken ja Slendyähän ei tasan tarkkaan lynkata tänään.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 20:29:40

Jostain syystä lainaus-nappi näköjään meni rikki vaikka yritin siistiä. :/
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.11.2017 20:30:25

Halima kirjoitti:Mä löysin: tässä raynin mielipiteenvaihtelut Slendiestä!

raynpelikoneet kirjoitti:Mjoo, slendy voi varmaan mennä myös kaupunkilaiskasaan.


raynpelikoneet kirjoitti:Edelleenkään ei ole kyse siitä mitä Cameron minusta ajattelee. uhh.. mä oon niin huono selittämään mitä tarkoitan. :( Saakeli jos tämä minun pointtini ei oikeasti selviä teille ennen D1 loppua niin Slendy on mafia. Final answer.


raynpelikoneet kirjoitti:Slendy ei ikinä ole mafia. Tää menee nyt ihan reisille. Melkein myöhästyin töistä. Neljältä on kaffi.


Mie ymmärsin tän niin että slendie mafiana sekottaa pakkaa eikä näin anna meidän muiden ymmärtää pointtia XD Kylläpä asian voi ymmärtää monella tapaa. Mutta tätä raylta yritin kysyä jo aiemmin että mitä tällä tarkotat, mutta et ehkä tainnu vastata?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.11.2017 20:30:40

Zey kirjoitti:Haluatko myös vastata kysymykseeni siitä, mikä muuttui ja sai Cameronin nousemaan Anblickin ylitse?

Eikös se ollut tää? Olihan?
Minun pointtini tuossa oli se, että jos Cameron sanoo pelaavansa aina varovaisesti, ja ei nyt pelaakaan varovaisesti, hän valehtelee, eikö vain? Miten sinun mielestäsi varovaisen pelaajan käsitys voi tässä kohtaa olla tulkinnanvaraista, kun Cameronin "varovainen" pelaaminen perustui siihen, että hän antoi heti Slendielle (perusteetonta) hyvisluottoa?

Ja sitten oli tuo Cameronin tarttuminen mun "hyvistelyyn", johon hän vastasi näin (hetki sitten, aiemminhan hän oli vältellyt tätä):
Cameron kirjoitti:Nimenomaan tuo "hyviksen" mainitseminen joka käänteessä ja vielä tuollainen päivittelevä sävy "enkä tiiä miksi hyvis haluaisi tällaista". Mutta ehkä tämä aihe on jo koluttu luita ja ytimiä myöten?

Miten tuo voi milloinkaan, missään tapauksessa olla hyvistelyä? Siis se, että mainitsen kaksi kertaa samassa lauseessa sanan "hyvis"?

Aiemmin minulla tässä oli perusteena toki se, ettei tuo mitenkään voi olla hyvistelyä ja Cameron tarttui täysin perusteettomasti tuohon kohtaan, jossa ei ole mitään hyvistelyä. Olikohan mulla muitakin perusteluita, en muista, mutta just nyt en muista ulkoa mitä oli jos oli, enkä ehdi niitä etsiä.

Cameron kirjoitti:Nyt bongasin tän tuolta kun lueskelin viestejä uudestaan. En kyllä vielä löytänyt alkuperäistä kysymystäsi missä tätä kysyit mutta eihän sillä ole niin väliä.

Tähän muuten, en minä sitä oikeasti sinulta kysynytkään. Esitin sen varsinaisen kysymyksen Anblickille. Olin kyllä ensin varma, että olin esittänyt sen sinullekin, mutta tarkemmalla tarkasteluilla en ollutkaan. Päätin silti jättää tuon viestiini, koska halusin nähdä miten reagoit siihen. Nyt tuo reaktio oli aika neutraali.

// Apua hirvee määrä viestejä tähän väliin, huhhuh
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.11.2017 20:32:49

Mun käsitys Cameronista on, että ei kyllä pahiksena olisi varovainen epäilyissään jos on itse lynkkausuhan alla :D

Toki saattoi pistää toivon siihen, että joku muukin voisi ääneestää Lauchuota, mikä ei ole mitenkään huono toivo, ja nyt Cameron voisi jokatapauksessa ninjaäänestämällä pelastaa itsensä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 20:33:05

Zey -- puhuminen "me pelaajat" ei ole neutraalimpaa kuin "me hyvikset". Kyläläisen ei ole mitään järkeä väitetysti ottaa pahiksia huomioon tuossa tilanteessa.

Anblick sitä paitsi vain väittää olettaneensa tuon pelaajat-hyvikset -erotuksen; Lauchuohan puhui koko ajan vain "me:istä", niinkuin järkevää onkin.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 16.11.2017 20:34:34

Ray: Halimasta ja Anblickista Halima.

--Lauchuo ++ Halima
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 20:34:50

rayn on ihan vain yksinkertaisesti tarkoittanut sitä että jos en osaa selittää hänen ajatuksenjuoksuaan (tai päätyä olemaan samaa mieltä hänen kanssaan), minulla ei ole puhtaat jauhot pussissa. Se ei ollut suora kannanotto joukkueeseeni.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Cameron » 16.11.2017 20:35:19

Lauchuo kirjoitti:Ja sitten oli tuo Cameronin tarttuminen mun "hyvistelyyn", johon hän vastasi näin (hetki sitten, aiemminhan hän oli vältellyt tätä):
Cameron kirjoitti:Nimenomaan tuo "hyviksen" mainitseminen joka käänteessä ja vielä tuollainen päivittelevä sävy "enkä tiiä miksi hyvis haluaisi tällaista". Mutta ehkä tämä aihe on jo koluttu luita ja ytimiä myöten?

Miten tuo voi milloinkaan, missään tapauksessa olla hyvistelyä? Siis se, että mainitsen kaksi kertaa samassa lauseessa sanan "hyvis"?

No minusta jo yksi kerta riittää jos se tulee sellaisessa "me hyvikset marssimme yhdessä rintamassa" -hengessä :D
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.11.2017 20:36:09

Ainiin! Sähän Zey taisit sisällyttää tuohon kysymykseesi senkin, että miksi Cameron oli yhtäkkiä epäilyttävämpi, kuin Anblick. Minä jäin miettimään tuota Anblickin vastausta tuohon Slendien caseen tuosta hyvistelyn epäilystä ja sen epäilyn perustelusta. Aloin siis miettiä, että onko mut sittenkin johdettu harhateille ja oonko nyt ymmärtänyt koko jutun väärin, ja siksi aloin epäröidä tuota asiaa. Ajattelin siis, että Cameron on varmempi epäily tässä kohtaa. Nyt en ole vielä ihan 100% varma Anblick-jutusta, mun tarvii lukea koko höskä vielä uudestaan, mutta en nyt ainakaan mielestäni ihan väärin ole ymmärtänyt.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Anblick » 16.11.2017 20:37:32

Miina kirjoitti:Anblick: Selasin joojoo:ta ja tulin tulokseen, että hyviksenä epäilit rohkeammin ja enemmän pielipiteitä. Mun mielestä erilaista pelaamista.++Anblick

Haluan sen verran puolustautua, että mulla on nyt ekana pelipäivänä mennyt suunnilleen kaikki peliaika ja energia siihen, että oon joko lukenut muiden viestejä hyvistelyväännöstä tai vastaillut muiden kommentteihin siihen liittyen. Mulla on oikeasti ylipäänsä ollut niukasti aikaa pelata eikä se liity rooliini mitenkään, mutta onhan tuo sinänsä ihan pätevä perustelu.

//Slendie, jeekaka, Lauchuo, miina.

Slendie kirjoitti:Anblick sitä paitsi vain väittää olettaneensa tuon pelaajat-hyvikset -erotuksen; Lauchuohan puhui koko ajan vain "me:istä", niinkuin järkevää onkin.

Tulkitsin ensin väärin, kun luin noita aamupöpperössä. Viime viestissäni muuten kysyin, mikä sun syytöksesi pääpointti olikaan, jos et huomannut.

//Pari lisää :DD En lue ennen lähettämistä.
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.11.2017 20:37:57

Cameron kirjoitti:
Lauchuo kirjoitti:Ja sitten oli tuo Cameronin tarttuminen mun "hyvistelyyn", johon hän vastasi näin (hetki sitten, aiemminhan hän oli vältellyt tätä):
Cameron kirjoitti:Nimenomaan tuo "hyviksen" mainitseminen joka käänteessä ja vielä tuollainen päivittelevä sävy "enkä tiiä miksi hyvis haluaisi tällaista". Mutta ehkä tämä aihe on jo koluttu luita ja ytimiä myöten?

Miten tuo voi milloinkaan, missään tapauksessa olla hyvistelyä? Siis se, että mainitsen kaksi kertaa samassa lauseessa sanan "hyvis"?

No minusta jo yksi kerta riittää jos se tulee sellaisessa "me hyvikset marssimme yhdessä rintamassa" -hengessä :D

Mutta kun SIINÄ EI OLLUT MITÄÄN TUOLLAISTA. Siis tämä on se lainaus, josta puhutaan:
Ja lisäksi tällöin kakku voi päätyä jollekin muulle kuin hyvikselle, enkä tiiä miksi hyvis haluaisi sitä.

Sinä tartuit JUURI TÄHÄN NIMENOMAISEEN KOHTAAN. Tässä ei ole yhdessäkään vaiheessa sanottu "me hyvikset yhdessä".
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Anblick » 16.11.2017 20:38:32

Mikä äänitilanne mahtaa muuten olla, onko kukaan perillä?
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 20:38:49

Zey kirjoitti:Ray: Halimasta ja Anblickista Halima.

--Lauchuo ++ Halima

No jee. Musta vähän tuntuu että sä sinetöit mun kohtalon. :( No ymmärrän, ei mulla ollut tarpeeksi aikaa ja joo sekoilin liikaa enkä antanut hyviä perusteluita mielipiteilleni.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.11.2017 20:39:12

Selvä.

--Cameron
++Halima
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 20:40:08

Haluaisin kyllä vieläkin kääntää kelkan Anblick:iin mutta se vaatisi että ihmiset viimein oikeasti lukisivat tuon mitä olen yrittänyt sanoa. :/

Tuo posti minkä Anblick JUURI ÄSKEN linkkasi missä Zey mukamas "kumoaa" keissini on täysin väärää logiikkaa: Zey on postissa missannut, että "me pelaajat" EI OLE KYLÄLÄISEN NÄKÖVINKKELISTÄ sen neutraalimpi kuin "me hyvikset" tuossa tilanteessa. (Ehkei jopa missään tilanteessa.) Anblick on tempaissut siis perustelunsa Lauchuo:n suhteen ihan täysin tuulesta.

Ja on sen jälkeen välttänyt lipsautustaan täysin. Ei siis ole pystynyt löytämään kyläläisperustelua sille miten hän näki sen asian tuolla tavalla, vaan on vain kiertänyt aiheen vierestä.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 20:40:15

Mun laskujen mukaan nyt näin:

2 Slendie (Halima, Anblick)
2 Anblick (Slendie, miina)
2 Halima (Zey, raynpelikoneet)
1 Cameron (Lauchuo)
1 Lauchuo (Cameron)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.11.2017 20:40:34

jeekaka kirjoitti:Mun käsitys Cameronista on, että ei kyllä pahiksena olisi varovainen epäilyissään jos on itse lynkkausuhan alla :D

Toki saattoi pistää toivon siihen, että joku muukin voisi ääneestää Lauchuota, mikä ei ole mitenkään huono toivo, ja nyt Cameron voisi jokatapauksessa ninjaäänestämällä pelastaa itsensä.


Jos cam on pahis, niin ei kai sen kannattaisi hötkyillä. Vaan odotella rauhassa mihin päädytään ja sitten tarvittaessa laittaa äänensä mihin tarvis on.

Mikähän on muuten äänitilanne?

//Anblick, irl-kiireet on ihan ymmärrettävää, mutta se ei ehkä ole validi syy mulle vaihtaa äänen kohdetta. :) Jos olisitkin pahis, niin miina kirjottaa topaan "Noku sillä oli kiireitä niin poistin ääneni".. yeah, right!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.11.2017 20:41:01

Minusta tuntuu että Cameron pääsee kuin koira veräjästä, mutta en minä sille yksin mitään voi. :(
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 20:42:22

raynpelikoneet kirjoitti:Minusta tuntuu että Cameron pääsee kuin koira veräjästä, mutta en minä sille yksin mitään voi. :(

No siis jos se siitä on kiinni niin kyllä mä mieluummin lynkkaan Cameronin kuin itseni. Mut mieluummin lynkkaisin noista vaihtoehdoista Slendien tai Anblickin.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 20:42:56

Anblick, tässä vielä kerran se pääpointti:
Slendie kirjoitti:Lauchuo sanoi: "koska kakun voi lähettää eteenpäin, niin jos kakunhaltija paljastaa itsensä vasta esim. D2 tai D3, niin me ei voida koskaan tietää, oliko kyseessä alkuperäinen kakunhaltija vai ei"

Anblick sanoi: "mutta nyt hoksasin, että kyllähän ”me” sisällyttää myös pahikset ja kultin" [oli siis aiemmin juuri tuon kohdan tähden, väitetysti, epäillyt Lauchuo:ta hyvistelemisestä -- näin Anblick sanoi samassa postissa]

Millainen kyläläinen ajattelee mielessään näin? "Hitsi, tosi epäilyttävä hyvistelijä tuo Lauchuo... puhuu "meistä" tuolla tavalla, aika nuoleskelevaa... eikun hetkinen, Lauchuo:han saattoi puhua myös pahiksista ja kultista! Sittenhän siinä ei ole mitään ihmeellistä :) Taidanpa ilmoittaa ketjulle, että perun sanani, ei tuossa olekaan mitään ihmettelemisen arvoista."
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 67 vierailijaa

cron