Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.00

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 18:28:15

Zey kirjoitti:
Halima kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Halima kirjoitti:
Zey kirjoitti:Mitä mieltä Halima olet Camin ”puolustautumisesta” niihin seikkoihin, jotka nostin Camin hyvismäisyyden puolesta esille?

En mä oo ees tuommoista pannut merkille. En tiiä onko tää tapahtunut vitossivulla jota en oo vielä lukenut, vai enkö vaan oo ajatellut asiaa kun ne on ollut camin vastauksia sulle. Voin katsoa näitä tarkemmin illalla jos mulla on aikaa.

Tapahtui sivulla 7 tässä viestissä: viewtopic.php?f=9&t=523&start=180#p12065

No nyt luin uudestaan, mutta en mä edelleenkään tuossa kyllä paljoa mitään puolustautumista huomannut. Mun mielestä Cameron vastaili asioihin jotka koski häntä, ei kaikki sellainen oo välttämättä puolustautumista. Ei nostanut Cameronin pahismaisuutta mun silmissä tuo viesti. Olin siis kyllä lukenut tuon jo aiemmin, mutta en tosiaan ajatellut sitä puolusteluna vaan vastailuna. :)

Minkä eron näet tuossa Camin mulle vastailussa verrattuna Anblickin raynille vastaamisessa? Kumpikin koitti sanoa vääräksi perusteluja pitää heitä hyvismäisinä.

En kai mitään eroa. Ero Camissa ja Anblickissa on se, että Cameronin aikaisemmista viesteistä oon saanut hyvismäisemmän kuvan, kun taas Anblick on lähinnä neutraalitasolla. Nuo vastailut/puolustelut sinänsä ei oo kummankaan kohdalla vaikuttaneet mun readeihin heistä.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 18:30:51

Lynkataan:

Anblick -- uskoakseni lipsahti, ja paljasti olevansa ei-kyläläinen. Pitäisi lynkata 100% ajasta.
Halima -- ei osaa vastata siihen miksi haluaa minut lynkata (muuta kuin tyhjillä, monen tunnin ajan perustelemattomilla sanoilla), on vain päättänyt että se on hyvä peliliike. Punaisia lippuja ennen sitäkin.

Lauchuo -- tippuu selkeästi kahta ylempää alemmas lähinnä sen tähden, että Haliman puheet Lauchuo:sta tekevät kyläläis!Lauchuon todennäköisemmäksi. Joskin edelleen todennäköisin kultistimme, mutta kultti/yötappaja-ero on usein niin spekulatiivinen ettei se merkkaa yhtä paljon kuin Halima:n epäilyttävyys tällä hetkellä.

Ei lynkata missään nimessä:

Zey
miina
rayn
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 18:31:44

Slendie: missä Anblick lipsautti ja paljasti olevansa ei-kyläläinen?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 18:37:15

Sanoit, Halima, että vika on siinä "ketä epäilen ja miten".

Eli epäilen Lauchuo:ta -- lähti liikkeelle sävypohjalta (voisi kai verrata siihen kun kuvailet omaa peliäsi fiilispohjaiseksi tällä hetkellä), jatkui ja kehittyi kun en nähnyt kyläläismäisyyttä.
Missä on vika tässä mielipiteessä?

Epäilen Anblick:ia -- mielestäni lipsahti, ja ketjuläsnäolossa ei ole myöskään ollut mitään kyläläismäistä. Lisäksi vastauksessaan vältti syytökseni pointin täysin.
Missä on se mätä omena tässä tynnyrissä?

Jos epäilet minua fiilispohjalta, on jännä ettet ole lainkaan edes suostunut tänään harkitsemaan sitä vaihtoehtoa että tulkitset minut väärin. Et ole kokenut tarpeelliseksi esimerkiksi käydä postejani uudestaan läpi, etkä ole edes kunnolla miettinyt Anblick-syytöstäni (olettaen että Anblick ei ole pahisparisi, mikä hän oikein hyvin saattaa tässä vaiheessa olla).

Joten tämä sun agendas mua kohtaan on hyvinkin selvästi tyhjästä nyhjäisty, ja taisi vain perustua siihen, kun ketju alkasi vaikuttamaan siltä, että Zey ja rayn saattaisivat epäillä mua. Minkä tähden rayn selvennys ettei epäilekään mua tuli sulle tärkeämpänä tekijänä (pettymyksenä ja yllätyksenä) kuin se, mitä olen ketjuun tuottanut sisällöllisesti. Koska sisällölläni ei selvästikään oikeasti ole sinulle väliä.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 16.11.2017 18:41:19

Anblick

Oon nyt lukenut Anblickin viestejä ja mennyt sitten lukemaan lävitse hänen pahispeleistään ja hänen hyvispeleistään ja kalunnut vielä meidän pahiskeskustelutkin läpi ja palannut sitten takaisin näihin Anblickin viesteihin, mut aika vähän jäi käteen.

Yksi huomio mulla oli se, että hyviksenä Anblickilla tuntui olevan enemmän mielipiteitä/teorioita alussa, mitä pahiksena. Tää voisi viitata siihen, että Anblick olisi tässä pelissä pahis, koska niin hirveästi tässä ei ole mielipiteitä näkynyt.

Toinen huomio taas oli se, että Anblickin mielipiteet/teoriat olivat aika laidasta laitaan hyviksenä, eli mukana oli myös sellaisia villejäkin teorioita, jotka oli tullut mieleen, mutta joiden todenmukaisuutta Anblick itsekin epäili. Pahiksena Anblickilla taas tuntui olevan teorioissaan ehkä vähän rauhallisempi meininki. Tää viittaisi siihen, että Anblick taas voisi olla hyvis, sillä näkisin Anblickin lähtevän Lauchuota ja Slendietä vastaan enemmin hyviksenä, jolla ei ole mitään menetettävää, kuin pahiksena, joka tiedostaa tuon kääntyvän helposti itseään vastaan (kuten muissakin pahispeleissä tuntui tiedostavan, että villejä teorioita kannattaa vältellä).

Eli vähän ristiriitaista signaalia jäi. Tähän päälle olisi vielä tuo hyvistelyjuttu, josta en ilmeisesti jotain asiaa tajua. Palaan sitä varmaan pohtimaan sitten vielä, kun saisi muutkin pohdittua.

Halima

Kuten perustelin jo, en usko Haliman olevan kultisti. Pahis hän kyllä voisi olla, sillä kultistin kimppuu yllyttäminen sopisi pahikselle hyvin. Lisäksi hänen muu antinsa ei ole ollut hirveän vakuuttavaa, sillä kunnon analyysiä ei tunnu tulevan. En ole kauhean vakuuttunut kaikista hänen hyvisanalyyseistään ja vielä vähemmän vakuuttunut pahisanalyyseistä. Mä en ymmärrä miksi Slendie on Niacinia epäilyttävämpi, sillä ainoa yksittäinen asia, jonka hän nosti esiin Slendiestä, muttei Niacinista, oli tuon kolmen hyviksen epäily. Ja sen jälkeen kuitenkin totesi, ettei Slendietä vastaan ole mitään muuta kuin vibaa ja Niacin yhteys, joten ilmeisesti tuo kolmen hyviksen epäily ei ole epäilyttävää. Ja sitten on tuo Jeku, jonka syytä pahis/kultisti listalle en tiedä. En nää mitään muuta syytä miksi Jeku voisi olla listassa, kuin että hän nyt voi olla pahis/kultisti – mutta niin voi olla keskikastikin. En näe siis loogisena Haliman jaottelua. //Halimalta tuli perustelua jaotteluunsa, mut häiritsee, että ensiksi tuo epäilee hyviksiä ei ollut Slendietä vastaan vaan pelkkä viba + Niacin yhteys ja nyt se onkin yhtäkkiä se syy, miksi Slendie on epäilyttävin. //Halimalta tuli vastausta mun Anblick-Cameron eron kyselyyn. Jännä, että nyt Anblickin tuo kommentti ei ole epäilyttävä, kun aikaisemmin kuitenkin totesi asiasta tämän:
En nyt kovin hyvää syytä keksi pahikselle/kultistillekaan tuohon lauseeseen, mutta hyvikselle vielä vähemmän.

Tää musta ainakin viittaisi siihen, että tuo kommentti on epäilyttävä.

Olisin valmis lynkkaamaan.

Jeku

Hänestä on paha päätellä mitään, kun on niin vähän materiaalia. Nyt ollaan kolmatta päivää odoteltu sitä parempaa viestiä, että josko sieltä sitä sitten pikku hiljaa tulisi. En vastusta lynkkausta samalla tavalla kuin esim. miinan ja Cameronin, mutta en nyt ole näillä perusteilla vielä äänestämässäkään, kun parempiakin kohteita on.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.11.2017 18:43:13

Kun nyt puhuttiin tuosta sisällöttömyydestä niin tsekkaapa niacinin viimeinen viesti. :p

Niacin käyttää kyllä paljon sanoja mutta ri ikinä sano yhtään mitään. Ainut hänen esittämänsä epäily on minua kohtaan koska kysyin slendyltä motä hän haluaa tehdä ja olen mafiana kysynyt samaa. Ei voi oikeasti enää paljon vähempää peliä ja sitä, miksi joku jotain sanoo, miettiä jos tuollaisen readin tekee.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 18:43:30

Jahas, Halima, ilmeisesti et olekaan kommentoinut Anblick-syytöstäni mitenkään ja muistin tuon asian väärin. Tässä:
Spoiler:
Slendie kirjoitti:
Anblick kirjoitti:...

Zey kirjoitti:
Anblick kirjoitti:Itsekin kiinnitin huomiota siihen, että Lauchuo hyvisteli alussa ja sitten myöhemmin kommentoi, että hyvistely tulee hyvikseltä luonnollisesti. Muuten en pidä hänen peliään erityisen hyvismäisenä tai pahismaisena ainakaan tässä vaiheessa, kun pelissä on vielä materiaalia niin niukasti.

Mitä mieltä olet siis Lauchuon hyvistelystä ja hyvistelyn kommentoinnista?

Pidin siis epäilyttävänä oman aseman pönkittämisyrityksenä. En yleensäkään tykkää hyvistelystä erityisemmin. Mutta….
Lauchuo kirjoitti:Koska tää nyt näköjään paisui isommaksikin jutuksi, niin kerropa toki, miten mielestäsi hyvistelin alussa?

Hyvä kysymys sinänsä, koska sun viestisi näyttävät aikas neutraaleilta nyt kun luen uudestaan ajan (ja ajatuksen) kanssa. Lähinnä mua silloin arvelutti tämä
Cameron, koska kakun voi lähettää eteenpäin, niin jos kakunhaltija paljastaa itsensä vasta esim. D2 tai D3, niin me ei voida koskaan tietää, oliko kyseessä alkuperäinen kakunhaltija vai ei. Ja lisäksi tällöin kakku voi päätyä jollekin muulle kuin hyvikselle, enkä tiiä miksi hyvis haluaisi sitä.

mutta nyt hoksasin, että kyllähän ”me” sisällyttää myös pahikset ja kultin, koska eivät hekään sitä tietoa saa. (Pahiksillehan se ei ole oleellista, koska he tietävät ei-pahikset, mutta siitä sä et puhunutkaan.) Lisäksi mulle oli jäänyt mieleen, että olit kirjoitellut hyviksistä sitä sun tätä, mutta eivät nekään hyvistelyä liiemmin olleet. Toisin sanoen perun puheeni näiltä osin. ...
Sanot siis että epäilit aiemmin pelissä Lauchuo:ta siksi, koska tuo viimeisin lainaus erityisesti vaikutti hyvistelyltä.

Mutta sitten tajusit että Lauchuo saattoi viitata myös pahiksiin sanomalle "me", joten kaikki onkin ok tuon lainauksen suhteen.

...

...

Tämä mielipiteen perustelu aiemmasta Lauchuo-epäilyksestä (josta haluat nyt peruuttaa pois) tulee kyläläiseltä missä universumissa?

Miten voit kyläläisenä ajatella, että se että Lauchuo on ottanut huomioon myös kultin ja yötappajat, onkin PAREMPI juttu kuin se että Lauchuo olisi tarkoittanu "meitä kyläläisiä"? Miten kyläläinen perustelee rehellisesti mielipiteensä muuttumisen Lauchuo:sta tuolla tavalla? Kyläläinen olisi mielestäni vain yksinkertaisesti todennut, että "me" on sen verta neutraali ilmaisu, ettei se kuulostakaan mitenkään erityisen hyvistelevältä.

Occamin partaterä ehdottaa tässä kohdassa että olet vain yrittänyt pahiksena löytää hyvänkuuloisen kohdan ketjusta, millä perustella hyvistelyyn muka perustunutta mielipidettäsi, havaitsematta ajoissa mitä väitteesi oikeasti tarkoittaa.
Mutta jos et ole kommentoinut Anblick:ia, mitä olet sitten tarkoittanut kun olet puhunut useammasta kuin yhdestä epäilyksestäni?
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 18:46:21

Lauchuo-mielipiteessäsi on se vika että itse oon eri mieltä ja mun mielestä Lauchuo on pelannut hyvin samalla lailla kuin SM-pelissään kun oli hyvis.

Anblick-mielipiteessäsi ei ole sinänsä vikaa. Jos pystyt osoittamaan mulle missä Anblick lipsahti niin saatan olla jopa samaa mieltä ja äänestää sun kanssa Anblickia. Mun mielipide siis kyllä voi muuttua, ja sun pahikseus ei oo kiveen kirjoitettu, vaikka mun mieltä ei välttämättä ookaan ihan helppo kääntää.

Se mikä sun mielipiteissä eniten mätti oli se että puolustelit Niacinia, jonka pelissä en nähnyt juuri mitään hyvismäistä jos nyt en suorastaan pahismaistakaan.

Se etten ole käynyt viestejäsi uudestaan läpi johtuu aikapulasta. En ole vielä ehtinyt edes lukemaan kertaalleen kaikkia viestejä (vitossivu edelleen lukematta), niin ei tosiaan ole aikaa lukea uudestaan mitään. Toivon että tämä korjaantuu kunhan saan ketjun kunnolla kiinni.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.11.2017 18:55:05

Tervehdys kaikille.

Muutama huomio, mitä tässä tullut mieleen. Viime pelissä, jossa Cameron oli pahis, oltiin vastakkain tilanteessa jossa muita kuin meitä kahta ei pystynyt äänestämään. Siinä vaiheessa Cameron syytti mua oikeastaan ihan hatusta reväistyin perustein, ja mielestäni hyökkäys Lauchuota kohtaan ei ole sävyltään samanlainen. Lisäksi Lauchuo on mielestäni jossain määrin epäilyttävä, mielestäni tuntuu että epäilykset painavat häntä tässä pelissä enemmän kuin viimeksi, vaikka silloin joutui hyviksenä tilanteeseen, jossa oikeastaan kaikki epäilivät ja jos peli olisi edennyt niin pitkälle, Lauchuon lynkkaaminen olisi tarkoittanut pahisvoittoa. Kiinnitin myös huomiota siihen, että Lauchuo tosiaan tuntui äänestävän vähän sen mukaan mistä tuntui tuulevan.

Ymmärsin myös Slendien Anblick-pointin, joskaan en ole itse yhtä satavarma onko se oikeasti niin raskauttava? Samaten Halimasta vähän samoilla linjoilla Slendien kanssa. Tästäkin tosin aika fifty sixty sellainen olo, että ehkä Halima kuitenkin on vaan hyvis joka kirjoittelee sen kummemmin miettimättä.

Itse lynkkaisin mieluummin Lauchuon kuin Cameronin, mutta toisaalta vähän sellainen olo taas että olen lähtenyt aika lailla soitellen sotaan.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.11.2017 19:05:25

Toisaalta jos Lauchuo on kultisti, voisi jättää ihan hyvin pahiksille :D Nähdäkseni kultti on kuitenkin pahiksille jopa isompi uhka kuin hyviksille, ja tässä asiassa on kuitenkin kyseessä yhteinen intressi ja pahiksilla kultin nappaamiseen paremmat edellytykset :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 19:11:17

Halima: missä kohtaa perustelin Niacin-mielipidettäni epäilyttävästi?

jeekaka: tervehdys vielä sinullekin erikseen. :) Osaatko selittää minulle, miten Anblick:in väitetty perustelu Lauchuo-mielipiteen muuttumiselle ei olisi raskauttava? Siinä "me"-sanalla perustelemisessa ei ollut yksinkertaisesti mitään järkeä, sen täytyi olla tuulesta temmattua. Vai miten kyläläinen pystyisi kirkkain silmin ajattelemaan Lauchuo:sta mitään tuollaisella perustelulla?
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.11.2017 19:16:37

Slendie kirjoitti:Halima: missä kohtaa perustelin Niacin-mielipidettäni epäilyttävästi?

jeekaka: tervehdys vielä sinullekin erikseen. :) Osaatko selittää minulle, miten Anblick:in väitetty perustelu Lauchuo-mielipiteen muuttumiselle ei olisi raskauttava? Siinä "me"-sanalla perustelemisessa ei ollut yksinkertaisesti mitään järkeä, sen täytyi olla tuulesta temmattua. Vai miten kyläläinen pystyisi kirkkain silmin ajattelemaan Lauchuo:sta mitään tuollaisella perustelulla?


Ok ehkä en tajunnutkaan koko pointtiasi. Haet siis sitä että, Anblick tulkitsi automaattisesti "me"-sanan sisällyttävän vain hyvikset, mikä tarkoittaisi että Anblick tietäisi Lauchuon olevan hyvis (tai kultti, mutta tässä asiassa ei väliä). Sen sijaan hyvis ajattelisi luultavammin että "me" tarkoittaa meitä pelaajia. Itse just tuossa enemmän mietin sitä että onko sillä niin suurta väliä, että onko kyseessä "me pelaajat", vai "me hyvikset, pahikset sekä kultisti".
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.11.2017 19:17:33

Tai siis haetko siis sitä? :D Mutta oin kun asiaa ajattelee, niin ymmärrän että kyseessä voisi hyvinkin todennäköisesti olla lipsahdus.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.11.2017 19:22:50

jeekaka kirjoitti:Toisaalta jos Lauchuo on kultisti, voisi jättää ihan hyvin pahiksille :D Nähdäkseni kultti on kuitenkin pahiksille jopa isompi uhka kuin hyviksille, ja tässä asiassa on kuitenkin kyseessä yhteinen intressi ja pahiksilla kultin nappaamiseen paremmat edellytykset :D

Tää oli kyllä joko äärettömän typerästi sanottu hyvis!jeekakalta, tai sitten jeekaka on kultisti (voi olla myös pahis). Tuossa kommentissa ei yksinkertaisesti ole kyläläisenä mitään järkeä. Ei kyläläinen sanoisi tuollaista kommenttia, ei ikinä.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.11.2017 19:25:41

(Niin joo oon nyt tosiaan koneen ääressä ja yritän saada käytyä edes jonkun verran noita aiempia viestejä läpi. Luultavasti en ehdi vastaamaan ihan kaikkeen, koska mulla on vielä tässä illasta muutakin hommaa, mutta yritän mahdollisimman paljon)
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 19:28:48

Lauchuo sanoi: "koska kakun voi lähettää eteenpäin, niin jos kakunhaltija paljastaa itsensä vasta esim. D2 tai D3, niin me ei voida koskaan tietää, oliko kyseessä alkuperäinen kakunhaltija vai ei"

Anblick sanoi: "mutta nyt hoksasin, että kyllähän ”me” sisällyttää myös pahikset ja kultin" [oli siis aiemmin juuri tuon kohdan tähden, väitetysti, epäillyt Lauchuo:ta hyvistelemisestä -- näin Anblick sanoi samassa postissa]

Millainen kyläläinen ajattelee mielessään näin? "Hitsi, tosi epäilyttävä hyvistelijä tuo Lauchuo... puhuu "meistä" tuolla tavalla, aika nuoleskelevaa... eikun hetkinen, Lauchuo:han saattoi puhua myös pahiksista ja kultista! Sittenhän siinä ei ole mitään ihmeellistä :) Taidanpa ilmoittaa ketjulle, että perun sanani, ei tuossa olekaan mitään ihmettelemisen arvoista."
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Niacin » 16.11.2017 19:34:33

raynpelikoneet kirjoitti:Kun nyt puhuttiin tuosta sisällöttömyydestä niin tsekkaapa niacinin viimeinen viesti. :p

Niacin käyttää kyllä paljon sanoja mutta ri ikinä sano yhtään mitään. Ainut hänen esittämänsä epäily on minua kohtaan koska kysyin slendyltä motä hän haluaa tehdä ja olen mafiana kysynyt samaa. Ei voi oikeasti enää paljon vähempää peliä ja sitä, miksi joku jotain sanoo, miettiä jos tuollaisen readin tekee.

Mulla ei nyt just ole aikaa sanoa oikein yhtään mitään, kuten selitin. Tuo yksi lause oli taas YKSI ESIMERKKI asioista jotka minua vaivaavat, se ei tarkoita että perustan koko mielipiteeni sinusta ainoastaan sen varaan.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 19:41:54

Slendie kirjoitti:Halima: missä kohtaa perustelin Niacin-mielipidettäni epäilyttävästi?

Joka kohdassa? En nyt ehdi lähteä etsimään niitä kohtia, mutta siellä alkupelissä kun Niacin ei ollut vielä kovin paljoa edes sanonut ja sinä kehuit hänen pointtejaan ja pidit häntä hyviksenä.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.11.2017 19:44:38

Lauchuo kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Toisaalta jos Lauchuo on kultisti, voisi jättää ihan hyvin pahiksille :D Nähdäkseni kultti on kuitenkin pahiksille jopa isompi uhka kuin hyviksille, ja tässä asiassa on kuitenkin kyseessä yhteinen intressi ja pahiksilla kultin nappaamiseen paremmat edellytykset :D

Tää oli kyllä joko äärettömän typerästi sanottu hyvis!jeekakalta, tai sitten jeekaka on kultisti (voi olla myös pahis). Tuossa kommentissa ei yksinkertaisesti ole kyläläisenä mitään järkeä. Ei kyläläinen sanoisi tuollaista kommenttia, ei ikinä.


Sanoi just :D Mikset halua, että koitan yllyttää pahiksia kulttijahtiin?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.11.2017 19:47:09

Lauchuo kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Toisaalta jos Lauchuo on kultisti, voisi jättää ihan hyvin pahiksille :D Nähdäkseni kultti on kuitenkin pahiksille jopa isompi uhka kuin hyviksille, ja tässä asiassa on kuitenkin kyseessä yhteinen intressi ja pahiksilla kultin nappaamiseen paremmat edellytykset :D

Tää oli kyllä joko äärettömän typerästi sanottu hyvis!jeekakalta, tai sitten jeekaka on kultisti (voi olla myös pahis). Tuossa kommentissa ei yksinkertaisesti ole kyläläisenä mitään järkeä. Ei kyläläinen sanoisi tuollaista kommenttia, ei ikinä.

Väärin. Tuossa jeekakan sanomassa, vaikka typerä ajatus onkin, ei ole kyllä tasan tarkkaan yhtään pahismotivaatiota.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.11.2017 19:49:17

Zey, mitä mietit?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 16.11.2017 19:55:29

Jeekakasta vai yleensä mitä mun pään sisällä liikkuu nyt?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.11.2017 19:55:46

Minusta on outoa, että jeekakan mielestä kultti on pahiksille isompi uhka kuin hyviksille - tasatilanteessa pahiksethan voittaa kultin kuitenkin. Hyvikset ei voita pelkästään sillä, että saadaan pahikset pois, vaan sen jälkeen (jos pahikset saadaan ennen kulttia) pitää saada vielä kulttikin pois. Pahisten ei tarvitse saada koko kulttia tuhottua, jotta voittavat. Ja tietysti tuo myös vaikuttaa minusta siltä, että jeekaka usuttaisi pahiksia tappamaan minut yöllä, ja yrittäisi saada (hyviksiä) unohtamaan kultistin nappaamisen.

Ensisijaisesti tuo sai minusta tuntumaan siltä, että jeekaka olisi kultisti, mutta mietin, että voihan hän olla pahiskin, vaikkei tuo kommentti varsinaisesti olekaan pahismotivaatiolla kirjoitettu.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.11.2017 20:02:41

Zey kirjoitti:Jeekakasta vai yleensä mitä mun pään sisällä liikkuu nyt?

Yleensä. Ketä haluat lynkata? Täytyis varmaan alkaa toimimaan yhtenäisesti koska kahdella äänellä ei kylöä tasan varmasti lynkata mafiaa.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.11.2017 20:05:08

Jeekaka, tervetuloa!

Jeekakaa en äänestä. Mun mielestä tuo ajatus on järkevä, että pahikset haluaa kultin pois. Koska kultti haluaa pahikset pois ja niille voi selvitä pahisrooli jollon niillä on mahollisuuksia mustamaalata pahiksia/ osoittaa niiden epäloogisuudet joita varmastikkin pahiksilla on. Ja en usko, että pahis päästäisi tuollasta ilmoille.

Mulla on hankala nyt kirjottaa kun pompin samaan aikaan jumppapallolla, että saan edes luettua topaa. Joten viestit lyhkäsiä ja liiankin ytimekkäitä.

// rayn, entä jos lynkataan? Yleensä jos on paljon ääniä niin syytetään taas massauksesta. Mikä on paras vaihtoehto..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.11.2017 20:11:16

rayn, jos aiotte Slendien kanssa äänestää jotakuta järkevää, niin mä voin lähteä mukaan. Cameron, Anblick, Jeku nyt ainakin vois olla niitä tässä kohtaa järkeviä vaihtoehtoja, joita voisin äänestää. Ehkä myös Niacin. En oo vielä ehtinyt muodostaa oikein mielipidettä Halimasta, kun en oo ehtinyt lukea hänen posteja niin tarkasti, joten oon vähän epävarma siitä.

Eh, en usko että ehdin tehdä sitä mun lupaamaa viestiä ennen kun pelipäivä loppuu :( Sori kaikki. Huomenna oon melkeen koko päivän poissa topasta, joten peliyökin menee mulla suurimmaks osaks varmasti vähän ohitse, mutta yritän viimeistään viikonloppuna saada aikaan. Yritän nyt ettiä niitä tärkeimpiä pointteja joihin mun piti ehtiä vastata tässä :D
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 16.11.2017 20:13:37

Oon nyt koittanut Niacinin viestejä lukea noista hänen kahdesta edellisestä pelistään ja verrata tän pelin viestejä niihin, mut suoraan sanottuna ei noista edellisistä näytä olevan kauheasti apua, kun en niissä eroja tunnista. Pisti kuitenkin silmään, että kummassakin pelissä (niin hyviksenä kuin pahiksenakin pelatussa) hän toi musta 1.päivänä vähemmän mielipiteitään esille verrattuna tähän peliin. En siis voi sanoa, että luottaisin Niaciniin, mutten kyllä pidä pahismaisenakaan.

Mitä tulee jeekakaan, niin toi on musta hyvismäinen aloitus. Ottaa heti kantaa tilanteeseen ja toi kommentti, mitä Lauchuo epäili, on musta ihan hyvismäinen ajatus.

//rayn. Sitä koitan selvittää. Cameronia, miinaa ja jeekakaa en suostu lynkkaamaan. Haliman olisi yksi, jonka haluaisin lynkata. Lauchuo toinen, mut haluaisin vielä ehtiä käymään hänen viestinsä läpi, jotta saisin kunnolla järjesteltyä ajatukset hänestä. En kuitenkaan usko, että tähän on aikaa, kun alle tunti enää jäljellä. (Ja mä kun aattelin, että mulla on tosi hyvin aikaa käydä pelaajat läpi, kun en oo muuta tehnytkään kun viettänyt koko päivän pelin ääressä. :D) Sut ja Slendien olisin myös halunnut käydä läpi kunnolla. Lähinnä jos sä olet hyvis, niin sit luotan suhun ja uskon, että Slendiekin on. Eli lähinnä oleellisempaa olisi käydä sut läpi, jotta tietäisin mitä mieltä olla. Mut koska tilanne nyt on näköjään se, että en ehdi käymään teitä läpi, niin en kyllä lähde teitä lynkkaamaankaan, kun mun hätäinen kunnolla tutkimaton fiilis susta on hyvismäinen. Eli sanoisin, että Halima tai Lauchuo.

//miina ja Lauchuo väliin.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 16.11.2017 20:14:23

Voitko Lauchuo vastata tuohon mun kysymykseeni koskien sun mielipidettä Cameronista?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Anblick » 16.11.2017 20:17:22

Pakko perua suunnitelma topicin huolellisesta läpikäynnistä tänään, kun uuttakin asiaa on nelisen sivua… :D

Halima kirjoitti: Jotenkin on tullut sellaista kevyttä Niacinin puolustelua Slendieltä, ja molemmat vaikuttaa ehkä hitusen pahismaisilta.

Ihan mielenkiintoinen heitto. En pitäisi mahdottomana sinänsä, että Slendie epäilyttää ja Niacinista mulla ei ole juuri jäänyt kuvaa. Vähän tämän jälkeen Niacin tuli tekemään pesäeroa Slendieen pohdiskelemalla ääneen, miksi Slendie on ollut kiva häntä kohtaan ja josko Slendie ja rayn olisivat pahiksia yhdessä.

Slendie kirjoitti: Millainen kyläläinen kuulostaa paremmalta kun sisällyttää me-sanaan pahikset ja kultin? EI KUKAAN

Millainen kyläläinen ajattelee tuolla tavalla muiden pelaajien hyvistelystä kuin väität ajattelevasi? Ei yksikään.

Etsit perustelua äkkinäiselle Lauchuo-mielipiteesi muuttumiselle ja valitsit epähuomiossa väärän postin mihin takertua. Et havainnut, että kyläläinen ei koskaan näkisi kyseistä postia ratkaisevan tärkeänä.

Joudutte nyt ihan oikeasti vääntämään minulle todella rautalangasta miten tuo mitä Anblick on väittänyt on mitenkään kyläläis!perspektiivistä perusteltavissa, koska koko käsitykseni ketjusta alkaa hyvin vahvasti perustumaan siihen oletukseen että Anblick:in täytyy olla yötappaja.

Siis mä en totta puhuen enää edes tiedä, mitä tässä pitäisi sanoa, kun oon mielestäni koittanut vääntää jo niin ratakiskosta kuin olla ja voi :D Zey näköjään on tulkannut mun ajattelutapaani ihan oikein viewtopic.php?f=9&t=523&start=180#p12069

Halima kirjoitti:Jos Anblick on hyvis, miksi hän haluaisi sanoa raynille että hän voisi olla kultistikin? Pahiksena/kultistina sen sijaan voisi tuntua että tämä olisi sellainen "kevyt heitto", joka vähentäisi häneen kohdistuvia epäilyjä ehkä? En nyt kovin hyvää syytä keksi pahikselle/kultistillekaan tuohon lauseeseen, mutta hyvikselle vielä vähemmän.

Halusin vaan olla täsmällinen :D

rayn kirjoitti: Tajusin kuitenkin, että on ihan totta ettei hyvis ikinä laita pahiksia ja kultistia tuohon joukkoon hyvisten lisäksi, joten on erittäin kummallista että anblickin mielipide lauchuosta muuttuu tuon perusteella (siis vaikka hän puhuisikin totta, pitäisi lauchuon sanomisen siltikin olla hänelle pahismainen).

En kyllä yhtään ymmärrä sitä, miten nopeasti raynilla tuntuu kelkka välillä kääntyilevän :D Jossain vaiheessa ymmärsin sun olleen mun kanssani edes jokseenkin samaa mieltä hyvistelyväännön suhteen, mutta nyt kaikki on toisin :D

Lauchuo kirjoitti: Nyt ihan oikeasti, oon kysynyt varmaan jo kolmesti, miten tuon kohdan postissani voi nähdä hyvistelynä??

En tarkoita tällä mitään henkilökohtaista yhtään ketään kohtaan, mutta ihan tosissani nauran täällä ääneen sitä, miten paljon on saatu kinastelua aikaiseksi tästä hässäkästä :DD Oon vastannut varmaan yhtä monta kertaa, joten kipaisepa lukemaan vaikka tämä Zeyn kirjoittama viewtopic.php?f=9&t=523&start=180#p12069 jos mun selitykseni eivät aukea.

Anibald xD Saa mua silläkin nimellä kutsua.

Slendie kirjoitti: Lisäksi vastauksessaan vältti syytökseni pointin täysin. Missä on se mätä omena tässä tynnyrissä?

Niin mikä se sun syytöksesi pointti olikaan? Jos se on se, että "kukaan kyläläinen ei ikinä koskaan milloinkaan ajattelisi noin!" niin vältän pointtiisi vastaamista edelleen, koska mitäpä hittoa siihen nyt enää voisi vastata.

Luin vikan sivun vähän pikakelauksella enkä tiedä äänestystilanteesta, mutta ++Slendie :) Pidän omituisena, miten fakkiutunut oot mielipiteisiisi ja miten lynkkausmielialalla tunnut olevan, näin tiivistettynä.

//Pari viestiä väliin.
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 20:17:48

Mulla nyt on ehkä vähän oma lehmä ojassa, mut mitä mieltä Zey oot Jekusta? Ja oon vähän pettynyt kun et Zey muka vielä tunne mua niin että tietäisit, että mä nimenomaan hyviksenä sekoilen. Pahiksena oisin johdonmukaisempi ja "parempi" pelaaja.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 64 vierailijaa

cron