Seitsemän veljestä - Peli on päättynyt

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Seitsemän veljestä- 2. päivä

ViestiKirjoittaja zeremi » 10.01.2014 23:39:10

En mäkään ekana Yutia haluis lynkata. Sama tilanne, että sua ei haluta pihalle.

Ja yleisesti kolmannelle kierrokselle pääsevät: Älkää antako ääniä ennen kuin ootte suullisesti sopinu kuka antaa kenellekin äänen, koska muuten pahis voi heti vaan antaa äänensä, jos hyviksistä toinen äänestää toista. Eli on ehdottoman välttämätöntä, että päädytte mielestänne toisen hyviksen kanssa lynkkaamaan pahista yhdessä! Muistakaa se!
zeremi kirjoitetaan sitten pienellä! :)
zeremi
Kyläläinen
 
Viestit: 49
Liittynyt: 03.12.2013 22:14:09
Palkinnot: 2

Re: Seitsemän veljestä- 2. päivä

ViestiKirjoittaja zeremi » 10.01.2014 23:39:47

Siis tietenkin, jos Yut ei oo pahis ja me ei voiteta peliä jo tällä kierroksella. :)
zeremi kirjoitetaan sitten pienellä! :)
zeremi
Kyläläinen
 
Viestit: 49
Liittynyt: 03.12.2013 22:14:09
Palkinnot: 2

Re: Seitsemän veljestä- 2. päivä

ViestiKirjoittaja Vampire » 11.01.2014 00:06:53

Zey kirjoitti:Nooh, mieluitenhan näkisin Vampiren lynkkauksen

Mua kiinnostais kyllä tietää, että millä perusteilla. En nimittäin muista niitä ja se vähäkin on sen verran vanhaa, että jännä jos sen perusteella epäilee edelleen (koska se meinaisi enemmänkin sitä, että myöhemmillä sanoilla ei ole väliä, kun on jo leimattu pahikseksi)

Itse alan tässä kallistua vähän siihen suuntaan, että tässä haukutaan oikein urakalla väärää puuta. Toki näyttö puhuu kahden pahismaisen pelaajan puolesta, mutta fiilis taas sanoo sitä, että tässä haukutaan tosiaan väärää puuta. Tuli vaan tässä illalla mieleen, että mites sitten, jos paljastuukin että tässä on nyt jahdattu oikein urakalla vääriä tyyppejä. Mikäli näin on, niin mun huomioni kiinnittyy seuraavaksi Zeyhyn. Perusteena tälle on se, että koko pelin läpi Zey on tuntunut keskittyvän enimmäkseen epäilyjen saralla "Vampire on pahis"-linjaan huomioimatta muita sen suuremmin. Zey on myös ollut hiljaisempi ja kokonaisuutena sellainen vähän velmu, jotenkin jännän välttelevä ja muutenkin sellainen ehkä jopa huomaamaton. Se taas olisi pahikselle edullista. zeremin viattomuuteen ainakin tuntuisi jollain tavalla viittaavan se, että näin yhden pahiksen pelissä uskoisin pahiksen pelaavan vähän varovaisemmin, mihin zeremin show ei oikein istu. Uskoisin nimittäin, että pahiksena zeremi yrittäisi vähän enemmän sulautua joukkoon eikä nimenomaan pompata sieltä esiin. Sama pätee myös Zeyhyn, tosin käänteisenä, tämä on nimittäin nimenomaan siellä pimennossa, mikä olisi pahikselle se optimaalisin lymypaikka.

Tässä vaiheessa haluan kuitenkin selventää tämän vyyhdin muita lenkkejä, joten ääni ei ole siirtymässä. Olisi kuitenkin kiva saada selvyys siihen, että onko tämän tapon jälkeen vielä harhalynkkauksia vai onko pakko osua pahikseen vai onko tämä nyt se pakkokeissi?
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Seitsemän veljestä- 2. päivä

ViestiKirjoittaja Zey » 11.01.2014 00:46:33

zeremiltä hyvä pointti, ettei kannata hätiköidä seuraavana päivänä.

Vampire kirjoitti:Mua kiinnostais kyllä tietää, että millä perusteilla.

Samoilla perusteilla kuin tänään aikaisemminkin äänestin eli
mie kirjoitti:Vampiren äänestys mietityttää myös. Hän antaa pelaajalle käytännössä perusteetta 3. äänen. Nyt jos joku vaihtaa Violetille äänen niin päivä päättyy. Ymmärtäisin tämän, mikäli Vampire epäilisi Violetia, mutta koska hän ei näin ole osoittanut, niin pistää mietityttämään haluaako hän vain lopettaa päivän. Perusteeton ääni pelaajalle, jolla on jopa kaksi ääntä alla, ja joka, kuten Vampire itsekin totesi, on saanut eniten pisteitä, on riskialtista. Silloinhan asettaa päivän päättymisen ja pelaajan putoamisen todennäköisemmäksi kuin esimerkiksi hoitamalla äänestyspakkonsa äänestämällä pelaajaa, jolla ei ole yhtään ääniä alla ja joka pisteiden mukaan saisi epätodennäköisesti lisää ääniä. Tällöin Vampire olisi saanut lisää mietintä aikaa samalla tavalla, mutta ilman riskiä siitä, että päivä päättyy ja pelaaja, josta Vampire ilmeisesti ei ole muodostanut mielipidettä, tippuu. Eli lähinnä tulee tuosta äänestyksestä kuva, että Vampirea ei kiinnosta kuka tippuu ja miksi, vaan haluaa vain päättää päivän.


Vampire kirjoitti:En nimittäin muista niitä ja se vähäkin on sen verran vanhaa, että jännä jos sen perusteella epäilee edelleen (koska se meinaisi enemmänkin sitä, että myöhemmillä sanoilla ei ole väliä, kun on jo leimattu pahikseksi)

Tietääkseni sinulla on edelleen sama rooli, joten miksi epäilyt pitäisi hylätä vain sen takia, että siitä on aikaa kun ne ovat syntyneet? Myöhemmillä sanoilla on väliä, mutta jos ei sano/tee mitään mikä muuttaisi mielipiteen, niin silloin se mielipide ei muutu.

Vampire kirjoitti:Perusteena tälle on se, että koko pelin läpi Zey on tuntunut keskittyvän enimmäkseen epäilyjen saralla "Vampire on pahis"-linjaan huomioimatta muita sen suuremmin.

Ööh, ensimäisenä päivänä zeremi oli kyllä mun ykkös epäily ja tänäänkin olen epäillyt Hagridia, olen pohtinut kaikkia pelaajia kumpanakin päivänä, joten millä tavoin olen jättänyt muut huomioimatta?

Vampire kirjoitti:Olisi kuitenkin kiva saada selvyys siihen, että onko tämän tapon jälkeen vielä harhalynkkauksia vai onko pakko osua pahikseen vai onko tämä nyt se pakkokeissi?

Yksi harhalynkkaus jäljellä, huomenna on pakko osua pahikseen.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Seitsemän veljestä- 2. päivä

ViestiKirjoittaja Vampire » 11.01.2014 13:18:20

Tietääkseni sinulla on edelleen sama rooli, joten miksi epäilyt pitäisi hylätä vain sen takia, että siitä on aikaa kun ne ovat syntyneet? Myöhemmillä sanoilla on väliä, mutta jos ei sano/tee mitään mikä muuttaisi mielipiteen, niin silloin se mielipide ei muutu.

Joo, mutta kun tässä on nyt ton nimenomaisen tapauksen jälkeen ollut aika paljonkin kaikenlaista, niin vähän sitä kuitenkin kummastelen, että edelleen epäilet mua samalla perusteella, johon oon sanonut jo kaiken mitä voin. Sen takia, että tosta on jo aikaa ja oon kuitenkin puhunut aika paljonkin sen jälkeen, mulla tulee vaan sellanen fiilis, että oot nyt päättänyt että oon pahis eikä millään muulla ole enää väliä, kun vaan mun saamisella pois.

Ööh, ensimäisenä päivänä zeremi oli kyllä mun ykkös epäily ja tänäänkin olen epäillyt Hagridia, olen pohtinut kaikkia pelaajia kumpanakin päivänä, joten millä tavoin olen jättänyt muut huomioimatta?

Okei, mutta siitä huolimatta mulla on vaan sellanen tunne, että tykkäät jotenkin kamalasti jahdata mua, koska mulle on kuitenkin tähän mennessä lähteny kaikki sulta tähän mennessä annetut äänet. Ei esim. zeremille (vaikka hän olikin ykkösepäilty), mikä on vähän jännä, koska ilmaus ykkösepäilty antaa olettaa, että se olis se äänen saaja, mutta ei. Muiden huomioiminen tässä tapauksessa on sitä, että jotenkin mulla on vaan sellanen tuntu että olisit jollain ihme missiolla täällä, että Vampire vaa mahollisimman nopeesti veke tai jos ei onnaa, nii pyöritää siin ympärillä edelleen niiden äänien kanssa. Mua ei henk. koht. haittaa olla kohde, toimin parhaiten paineen alla, mutta se haittaa jos sen seurauksena muut jää ns. vähemmälle, vaikka niitä pohtiskin jossain määrin. Tosin tässä tapauksessa tuntuu, että melkein kaikki on ehkä vähän puolitiessä.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Seitsemän veljestä- 2. päivä

ViestiKirjoittaja Zey » 11.01.2014 14:26:56

Vampire kirjoitti:Joo, mutta kun tässä on nyt ton nimenomaisen tapauksen jälkeen ollut aika paljonkin kaikenlaista, niin vähän sitä kuitenkin kummastelen, että edelleen epäilet mua samalla perusteella, johon oon sanonut jo kaiken mitä voin.

Olet siis jo lukenut ja analysoinut viestini? Kun viimeksi kerran sanoit, ettet voi vastata pointteihini sinun pahismaisuudestasi ennen kuin olet analysoinut viestini.

Vampire kirjoitti:Ei esim. zeremille (vaikka hän olikin ykkösepäilty), mikä on vähän jännä, koska ilmaus ykkösepäilty antaa olettaa, että se olis se äänen saaja, mutta ei.

En kerennyt koko 1.päivänä äänestämään lainkaan, kun kerran zeremi päätti päivän yllättävästi, eli ei ääni kuitenkaan lähtenyt kenellekään muulle kuin ykkösepäilylle, eikä olisi lähtenyt jos päivä ei olisi loppunut.

Millä tavalla olen sitten jättänyt muut huomiotta, jos kerran olen kuitenkin heitä pohtinut?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Seitsemän veljestä- 2. päivä

ViestiKirjoittaja zeremi » 11.01.2014 15:26:29

Hmm.. Nyt kyllä Zey lähti jännästi kiertelemään Vampiren kysymyksiä, mikä Zeylle ei ole normaalia, kun usein hän huomioi kaikki kysymykset tarkkaan. Mulle jäänyt Zeystä vähän samankaltaisia fiiliksiä ku Vampirella. Ja vaikka muut ei lähde mukaan, nii annan ääneni strategiasta huolimatta takasin Zeylle, koska nyt hänestä nousee jo pahasti karvat pystyyn.

--Yut

++Zey
zeremi kirjoitetaan sitten pienellä! :)
zeremi
Kyläläinen
 
Viestit: 49
Liittynyt: 03.12.2013 22:14:09
Palkinnot: 2

Re: Seitsemän veljestä- 2. päivä

ViestiKirjoittaja Zey » 11.01.2014 15:46:43

zeremi: eihän Vampire kysynyt multa mitään? Jos kuitenkin haluat mun kommentoivan jotain, niin kysy. :)
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Seitsemän veljestä- 2. päivä

ViestiKirjoittaja zeremi » 11.01.2014 18:15:10

Zey kirjoitti:Tietääkseni sinulla on edelleen sama rooli, joten miksi epäilyt pitäisi hylätä vain sen takia, että siitä on aikaa kun ne ovat syntyneet? Myöhemmillä sanoilla on väliä, mutta jos ei sano/tee mitään mikä muuttaisi mielipiteen, niin silloin se mielipide ei muutu.
Vampire kirjoitti:Joo, mutta kun tässä on nyt ton nimenomaisen tapauksen jälkeen ollut aika paljonkin kaikenlaista, niin vähän sitä kuitenkin kummastelen, että edelleen epäilet mua samalla perusteella, johon oon sanonut jo kaiken mitä voin. Sen takia, että tosta on jo aikaa ja oon kuitenkin puhunut aika paljonkin sen jälkeen, mulla tulee vaan sellanen fiilis, että oot nyt päättänyt että oon pahis eikä millään muulla ole enää väliä, kun vaan mun saamisella pois.
Zey kirjoitti:
Vampire kirjoitti:Joo, mutta kun tässä on nyt ton nimenomaisen tapauksen jälkeen ollut aika paljonkin kaikenlaista, niin vähän sitä kuitenkin kummastelen, että edelleen epäilet mua samalla perusteella, johon oon sanonut jo kaiken mitä voin.

Olet siis jo lukenut ja analysoinut viestini? Kun viimeksi kerran sanoit, ettet voi vastata pointteihini sinun pahismaisuudestasi ennen kuin olet analysoinut viestini.

Et kommentoinut, miksi sun epäily pysy samana, vaan heitit heti vastakysymyksen, mikä ei pelkälleen ole normaalia sulta. Nyt jätit kommentoimatta Vampiren loppua tosta, kuten omassa quotessakin näkyy. Hänhän on kuitenkin ollut paljon aktiivisempi äänesi jälkeen ja on kertonut enemmän mielipiteitään ja osallistunut peliin.

Miten tai miksi et halua huomioida viimeisimpiä tapahtumia Vampiren osalta? Löytyisikö sieltä suunnalta kuuluisa "aukko", jota et pysty tekojesi ja mielipiteinesi korjaamaan?
zeremi kirjoitetaan sitten pienellä! :)
zeremi
Kyläläinen
 
Viestit: 49
Liittynyt: 03.12.2013 22:14:09
Palkinnot: 2

Re: Seitsemän veljestä- 2. päivä

ViestiKirjoittaja Zey » 11.01.2014 19:00:02

zeremi kirjoitti:Et kommentoinut, miksi sun epäily pysy samana

Kommentoinhan ensimmäisessä lainauksessa, eli ei ole tullut mitään ilmi, mikä vaikuttaisi Vampiressa hyvismäiseltä. Toki, kuten sanoit, on hän puhunut enemmän, kertonut mielipiteitään ja osallistunut peliin, mutta mielestäni se ei silti kerro sitä, että Vampire on hyvis, sillä kyllä hän pahiksenakin osallistuu peliin ja kertoo mielipiteitään, eikä tämä edes kumoa epäilyäni kun en ole mistän hiljaisuudesta tai vastaavasta häntä edes epäillyt. Ei siis ole uusimmissa viesteissä tullut mitään, mikä mielestäni vaikuttaisi suuntaan taikka toiseen, enkä kuitenkaan harrasta sitä, että kommentoisin joka pelissä sanottua asiaa, jos ei asiasta ole tullut jotain mikä mielestäni on sanomisen arvoista, kuten jos asia herättää minussa mielipiteitä sanovan pelaajan roolista. (Tämä taisikin vastata kysymykseesikin.)

Mitä tulee tuohon toiseen Vampiren lauseeseen, niin en kokenut tarvetta vastata siihen, sillä olinhan jo sanonut, että myöhemmillä viesteillä on väliä ja että perustelut ei vanhene. Lisäksi Vampire puhui fiiliksestään, ja fiilistä vastaan on paha puolustautua, kun siinä ei kerran ole mitään muuta kuin se fiilis, ei konkreettisia tekoja, joista pystyisin puhumaan. Eihän siihen ole mitään kommentoimista, mitä en olisi sanonut edellisessä viestissäni, joten mitä siihen pitäisi sitten sanoa? En kuitenkaan viitsi toistaa sanojani, sillä olihan Vampiren viesti vastaus minun viestiini, joten ilmeisesti minun sanani eivät vain poistaneet hänen fiilistään.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Seitsemän veljestä- 2. päivä

ViestiKirjoittaja Zey » 11.01.2014 22:48:38

No niin vuorokautta ei ole enää kauheasti jäljellä joten äänen aika. ++Yut perusteina Se, miten Hagrid vältteli kysymyksiäni (ei halunnut vastata kun ei osannut?), pyydettyä vastaamaan vastasi vain osaan ja jatkoi muilta kohtiin välttelyä, provosoitui helposti Tetra sanoista, mistä tulee mieleen pahis, joka ei haluaisi että häneen kiinnitettäisiin huomiota/pelästyi annettua huomiota.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Seitsemän veljestä- 2. päivä

ViestiKirjoittaja zeremi » 12.01.2014 02:55:57

Zey: Meillä on vähän erilainen näkemys asiasta, mut asia selvä.

Yut: Sä oot tällä hetkellä ykköshenkilö tippumaan pelistä. Annetaan sulle vielä pari päivää armon aikaa. Kuka sun mielestä pitäis tiputtaa sun tilalla ja miksi?
zeremi kirjoitetaan sitten pienellä! :)
zeremi
Kyläläinen
 
Viestit: 49
Liittynyt: 03.12.2013 22:14:09
Palkinnot: 2

Re: Seitsemän veljestä- 2. päivä

ViestiKirjoittaja zeremi » 12.01.2014 14:20:42

Yut ei oo käyny kirjottelee enää 5 päivään, joten ihan sama. Mua ärsyttää ku peli ei etene. Joten mennään alkuperäsellä suunnitelmalla sitten.

--Zey

++Yut

Muistakaa huominen! Sopikaa ja puhukaa yhdessä ennen ääniä!
zeremi kirjoitetaan sitten pienellä! :)
zeremi
Kyläläinen
 
Viestit: 49
Liittynyt: 03.12.2013 22:14:09
Palkinnot: 2

Re: Seitsemän veljestä- 2. päivä

ViestiKirjoittaja piikkisiili » 12.01.2014 14:43:24

Päivä on päättynyt! Iltaviesti tulee illalla, kun pääsen koneelle. Pelaajilla ei ole enää lupa kirjoittaa ennen uuden päivän alkua.
Tuhahtele vapaasti! -Omalla vastuullasi.
"-- oli ehdottomasti kiinnostava tuttavuus, vaikka aikaisempi tutkailu olikin jättänyt Piikkisiilistä vähän kyseenalaisen kuvan."- lautapeliopas.fi
Avatar
piikkisiili
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 233
Liittynyt: 15.11.2013 00:12:35
Paikkakunta: lehtikasassa
Palkinnot: 15

Re: Seitsemän veljestä- 2. päivä

ViestiKirjoittaja piikkisiili » 12.01.2014 19:59:40

Äänestystulos:
3 Yut (Vampire, Zey, zeremi)
2 zeremi (Tetradynamia, Yut)

Juhani. Herätys veljet! On aika tehdä päätelmiä ja päätöksiä.
Simeoni. Aapo lepertelee meille kuin käärme. Ei siinä puheessa vahvempi mielikään saa ajatuksiaan pois solmusta.
Juhani. Tiedäpäs tuosta, hän on aina se, joka on saanut pelastettua veljessovun. Kuin enkeli puhuisi hänen kauttansa.
Simeoni. Nimenomaa! Saatana oli se, joka käärmeeksi tekeytyi.
Aapo. Rakkaat veljet, teette hätäisiä johtopäätöksiä. Miten minulle olennainen piirre viittaisi johonkin pahaan? Eikö minun käyttäytymiseni olisi pitänyt pikemminkin muuttua? Muistakaa myös, kuka ehdotti tätä toimintamalliamme.
Lauri Eli juuri sinun syytäsi veljemme ovat alunperinkään joutuneet perunakellariin?
Eero. Taisipa velisemme puhua itsensä pussiin.
Ja niin Aapo laitettiin pussiin.

Pudonneet:
1. päivä: Violet/Tuomas, hyvis
1. yö: Arokiuru/Timo, hyvis
2. päivä: Hagrid->Yut/Aapo, hyvis

Nyt alkoi 2. yö ja se päättyy huomenna 13.1. kello 21. Pahis lähettää yönimensä siihen mennessä.
Tuhahtele vapaasti! -Omalla vastuullasi.
"-- oli ehdottomasti kiinnostava tuttavuus, vaikka aikaisempi tutkailu olikin jättänyt Piikkisiilistä vähän kyseenalaisen kuvan."- lautapeliopas.fi
Avatar
piikkisiili
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 233
Liittynyt: 15.11.2013 00:12:35
Paikkakunta: lehtikasassa
Palkinnot: 15

Re: Seitsemän veljestä- 2. yö 13.1. klo 21 asti

ViestiKirjoittaja piikkisiili » 13.01.2014 21:00:04

Ennen kovin äänekkään raikunan täyttämä tupa kaikui tyhjyyttään. Tämä mahtoi johtua siitä, että eräs räyhääjä oli tiessään, tarkemmin kellarissaan.
Simeoni. Missä Juhani on?
Lauri Taidanpa arvata, mistä etsiä.
Eero. Vilpilliseltä oikein huomaavaista lykätä Aapo muiden joukkoon.
Lauri. Mistä voinemme tietää, että vilpillinen on vielä keskuudessamme.
Eero. Eihän tässä ole syytä hätiköimiseen. Vihdoinkin kuulee omat aatoksensa, kun ei itsestään suuria luulevat ole muistuttamassa itsestään.
Lauri. Minua auttanee, jos ei tarvitsisi vatsan perään voihkia.
Simeoni. Olisi leipää ja silliä tarjolla.
Eero Taas... Alkaisi peruna jo maistua.
Simeoni. Ei tässä hätää ole ole, kun ei kolmea enemmälle tarvitse jakaa... Kappas vain, tarkemmin ottaen meillä on viisi leipää ja kaksi silliä. Vaikka toinen teistä olisikin hairahtunut heikomman tielle, Jeesus-
Eero. Mitä jos pyhimys vain nakkaisi sen leivän tänne, kiitos.

Pudonneet:
1. päivä: Violet/Tuomas, hyvis
1. yö: Arokiuru/Timo, hyvis
2. päivä: Hagrid->Yut/Aapo, hyvis
2. yö: Zey/Juhani, hyvis

Nyt alkoi 3. päivä. Se päättyy, kun joku pelaajista on saanut kaksi ääntä.
Tuhahtele vapaasti! -Omalla vastuullasi.
"-- oli ehdottomasti kiinnostava tuttavuus, vaikka aikaisempi tutkailu olikin jättänyt Piikkisiilistä vähän kyseenalaisen kuvan."- lautapeliopas.fi
Avatar
piikkisiili
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 233
Liittynyt: 15.11.2013 00:12:35
Paikkakunta: lehtikasassa
Palkinnot: 15

Re: Seitsemän veljestä- 3. päivä

ViestiKirjoittaja zeremi » 13.01.2014 22:58:29

Minä, Vampire ja Tetradynamia siis jälellä. Mulla ei oo enää mitään hajua kylläkään pelistä. Mä halusin tavallaan jo tippuu, koska peli pyöri aika paljon mun ympärillä.

Vampiren tuntien se ois pahiksena todellakin jättäny mut eloon, koska Tetra on ollu mua vastassa melkeen koko pelin ajan.

Tetraa en tunne ja ei heti päälle päin edes herää kauheesti epäilyjä. Tetra on pelannut aika hyvin, jos paljastuis pahikseks.

Ihan alkukantaselta tunteelta lähtisin Vampirea lynkkaamaan, koska se vaan jotenkin sopis sen pelaamiseen.

Mites Vampire ja Tetra?
zeremi kirjoitetaan sitten pienellä! :)
zeremi
Kyläläinen
 
Viestit: 49
Liittynyt: 03.12.2013 22:14:09
Palkinnot: 2

Re: Seitsemän veljestä- 3. päivä

ViestiKirjoittaja Vampire » 13.01.2014 23:11:30

Ihan alkukantaselta tunteelta lähtisin Vampirea lynkkaamaan, koska se vaan jotenkin sopis sen pelaamiseen.

Ja tohonhan on niin hirmusen helppo puolustautua :D

Itse oon tällä hetkellä ihan kahden vaiheilla, koska sinällään zeremi on se, joka sopis näytön perusteella parhaiten pahikseksi, mutta toisaalta mulla on vähän sellanen fiilis että zeremi olis hyvis. Toisaalta tätä vois jahkata ympäri ja edes takas vaikka kuinka monta kertaa, koska aina on joku mutta siellä, joka kääntää kaiken ympäri. Tetra taas on sellanen, että kun sitä on aika monet pitäny hyviksenä pitkin peliä (ainakin tällänen fiilis mulle jäänyt), niin se vois olla pahis jo ihan sen sneakyyden takia.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Seitsemän veljestä- 3. päivä

ViestiKirjoittaja zeremi » 14.01.2014 01:52:45

Vampire: Vaikee puolustautuu, mutta vaikee myös lähtee pohtii sua, koska olit puolet pelistä tosi paon alla ja antiaktiivinen. Toinen puoli oli tyypillistä sua, mutta myös osittain komppaamista. Siten voin pohjustaa epäilykseni sille, että tunnen sua jonkun verran ja sulle tulis hyvinkin mieleen tällänen tilanne. Lisäks en oo ihan satavarma olitko Zeyn kanssa samaa mieltä siitä, että olisin hyvis, koska käyttäydyin radikaalisti. Jos tajusin oikeen, niin sanoit jossain kohtaa ollees samaa mieltä, mutta myöhemmin vähän lähdit kieltämäänkin asiaa (pitää kyllä kattoo toinen päivä uudestaan noi viestit).

Tetrasta ois kiva kuulla jotain.
zeremi kirjoitetaan sitten pienellä! :)
zeremi
Kyläläinen
 
Viestit: 49
Liittynyt: 03.12.2013 22:14:09
Palkinnot: 2

Re: Seitsemän veljestä- 3. päivä

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 14.01.2014 16:30:19

Pitäisi kai koittaa skarpata tämän pelin kanssa.

zeremi on edelleen ykköskandidaatti pahikseksi minun papereissani. Äänestin eilen, eikä mikään ole siitä mainittavasti muuttunut. Se sanottuna en ole Vampiren tekemiseen juuri jaksanut paneutua. Alkupelistä oli kovin antiaktiivinen, mikä tietysti voi olla pahiksen taktiikkaa. Aktivoituu vasta hieman myöhemmin, niin välttää alkupelin sekamelskaa ainakin vähän. Pitää nyt lukea Vampiren viestejä tarkemmin.
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Seitsemän veljestä- 3. päivä

ViestiKirjoittaja Vampire » 14.01.2014 16:44:50

Vampire: Vaikee puolustautuu, mutta vaikee myös lähtee pohtii sua, koska olit puolet pelistä tosi paon alla ja antiaktiivinen. Toinen puoli oli tyypillistä sua, mutta myös osittain komppaamista. Siten voin pohjustaa epäilykseni sille, että tunnen sua jonkun verran ja sulle tulis hyvinkin mieleen tällänen tilanne. Lisäks en oo ihan satavarma olitko Zeyn kanssa samaa mieltä siitä, että olisin hyvis, koska käyttäydyin radikaalisti. Jos tajusin oikeen, niin sanoit jossain kohtaa ollees samaa mieltä, mutta myöhemmin vähän lähdit kieltämäänkin asiaa (pitää kyllä kattoo toinen päivä uudestaan noi viestit).

Onhan tässä nyt ollu aika paljonkin matskua musta on alun hiljasuuden jälkeen. Ja yleisesti ottaen juonareita on hirveen hankala pelata komppailematta, eikä komppaaminen suinkaan ole aina paha asia. En kuitenkaan ite ole komppaamista omassa peluussani huomannut, koska pohdinnat oon tehnyt pelaaja kerrallaan ja lukien vaan näiden viestit ja muuten oon kommentoinut aikalailla yleisesti ja väleihin ja jotain mielipidettä sinne väleihin tunkien. Ja olin Zeyn kanssa sekä samaa mieltä että eri mieltä. Jotenkin koko tämä asia on sellanen, et siinä on niin monta muttaa et pitäis omistaa niille oma listaus.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Seitsemän veljestä- 3. päivä

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 14.01.2014 21:35:12

Tuossa kun Vampiren viestejä katselee, niin kovasti tuntui kiinnostus keskittyvän yhtäältä Zeyhyn ja toisaalta Hagrid-Yutiin. Muut pelaajat tunnutaan jätettävän sitten vähemmälle huomiolle. (joo, kaikilta kyllä kysytään ”miksi/miksi ei olla pahis?”)

Zeyltä tiedusteltiin useampaan otteeseen, että "eikö ne epäilyt jo hälvene!" Mieleen tulee, että alkoiko pahis-Vampire huolestua Zeyn itsepintaisuudesta epäilyksen suhteen?

(Hagrid)-Yut puolestaan tuntui olevan varsinaisen hiillostuksen kohde, ilmeisesti lähinnä Hagridin kieltämättä mielenkiintoisten reaktioiden vuoksi, mutta toisaalta mikään mitä Yut yritti tehdä ei juuri Vampiren päätä kääntänyt. Vähän sellainen fiilis, että varmisteltiinko tässä omaa selviytymistä seuraavalle päivälle tarttumalla ns. ”helppoon kohteeseen”?
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Seitsemän veljestä- 3. päivä

ViestiKirjoittaja zeremi » 14.01.2014 22:44:16

Eli Tetra epäilee mua ja mä epäilen Vampirea.

Ketä Vampire epäilet tällä hetkellä pahikseks?
zeremi kirjoitetaan sitten pienellä! :)
zeremi
Kyläläinen
 
Viestit: 49
Liittynyt: 03.12.2013 22:14:09
Palkinnot: 2

Re: Seitsemän veljestä- 3. päivä

ViestiKirjoittaja Vampire » 15.01.2014 14:16:42

zeremi: Epäilen tällä hetkellä eniten sua.

Ja kaipaisin zeremi sun epäilyille muitakin perusteita kun vaan sen, että "nokun toi sopis hyvin pahis!Vampiren käyttäytymiseen" tai "mutta kun musta tuntuu". Muutenkin oot tuntunut vähän koko pelin menevän jossain sivussa. Ei siis huomion sivussa, vaan omien epäilyides kanssa sivussa, melkein siivellä panostamatta oikeastaan mihinkään muuhun kuin siihen, että ei lynkkaannu sillä kertaa ja aiheuttaa samalla mahdollisimman paljon hämminkiä.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Seitsemän veljestä- 3. päivä

ViestiKirjoittaja zeremi » 15.01.2014 18:40:04

Vampire. Pointti on se, että tässä on nyt hyviksillä 50/50 mahikset voittaa. Tai 0%, jos kumpikaan teistä äänestää mua, koska oon hyvis.

Se on nyt tosi asia, että homma jää siis mun käsille joka tapauksessa. Olin ollut epäilyttävän oloinen pelissä, jolloin mut tiputetaan ja pahis voittaa, tai te äänestätte toisianne ja mulla on paskat paikat lähtee arpomaan kumpi on se pahis. Mun täytyy vielä lueskella tiedän viestit läpi ennen ku annan ääneni. Jos se menee väärin, niin pahis voittaa. Kivat paineet jätti mulle toinen teistä.
zeremi kirjoitetaan sitten pienellä! :)
zeremi
Kyläläinen
 
Viestit: 49
Liittynyt: 03.12.2013 22:14:09
Palkinnot: 2

Re: Seitsemän veljestä- 3. päivä

ViestiKirjoittaja Vampire » 15.01.2014 19:16:29

Tällä hetkellä oon eilisestä (pelipäivä) lähtien alkanu miettiin sitä, että pahis EI ole se, joka on ollut eniten esillä koko pelin läpi. Mutta kuitenkin ilmassa on sen verran epävarmuutta oikeen valinnan suhteen, että en oikein osaa sanoa, että kumpaa ajatusta pitäisi uskoa. Toinen pohjautuu perusteluihin ja näyttöön, toinen pohjautuu fiilikseen. Ja kun pelin ratkasun hetket on käsillä, niin olis ihan kiva saada asioihin edes jonkinlaista varmuutta.

Sikspä vois olla ihan järkevää, että kukaan ei äänestä ennen kun ollaan edes jollain tavalla keskusteltu ja mietitty asiat mahdollisimman moneen otteeseen läpi ja käyty oikeasti kaikki vaihtoehdot läpi.

Ja tästä päästään seuraavaan asiaan; eli tehtävä meille kaikille. Lue topa läpi ja kerää kasaan kaikki, mistä kaikkia pelaajia (itseäsi lukuunottamatta) voisi epäillä pahikseksi. Ja kaikella tarkotan nyt ihan kaikkea, jokainen pieninkin juttu. Mahdollisimman paljon perusteita. Ei hyvismäisiä juttuja tässä vaiheessa, pelkästään ne asiat, joista vois sanoa pahikseksi. Teen tämän itsekin ja haluaisin myös zeremin ja Tetran tekevän tämän, koska kun kaikki on tehny sen niin meillä on taas vähän enemmän ajantasaista materiaalia kaikista pelaajista useammalta ihmiseltä ja ollaan ehkä askelta lähempänä pahiksen nappaamista. (sen jälkeen seuraava vaihe olis se, että tekee saman, mutta kattoo ne hyvismäiset jutut mutta tästä hommasta saa mun mielestä enemmän irti, jos ne tekee erikseen).
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Seitsemän veljestä- 3. päivä

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 15.01.2014 20:25:09

Vampiren "tilaus"

zeremi:
- Tekee psteytyksen eri tavalla kuin muut. Käyttää keskiarvoja välttyen näin laittamasta pelaajia tarkasti järjestykseen.
- Kehittelee omia perusteita epäilyksille, jotka myöhemmin vetää takaisin ja pistää huolimattoman lukemisen piikkiin. (souda&huopaa)
- Lopettaa päivän ”ennenaikaisesti” aiheuttaen näin ylipitkän yön ja tyrehdyttäen keskustelua.
- Äänestää Yutia ”no questions asked”
- Toistuva voimakas halu lopettaa päivä.
- "Tarpeeton" riskinotto
- Ohjeistaa kolmannelle kierrokselle pääseviä ikään kuin ei itse uskoisi sille pääsevänsä.
- Ajoittainen marttyyriasenne.

Vampire:
- On 1.päivänä antiaktiivinen (aktiivisuus/aktivointipuheista huolimatta)
- Äänestää Violetia vain ja ainoastaan yleisen mielipiteen perusteella.
- Korostuneen huolestunut Zeyn itsepintaisista epäilyksistä.
- Takertuu Hagrid-Yutin epäilyttävyyteen.
- Zeyn kuolema. (hankkiutuu Zeystä ja tämän epäilyksistä eroon ja ajattelee ehkä hyötyvänsä allekirjoittaneen zeremi-epäilyksistä)
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Seitsemän veljestä- 3. päivä

ViestiKirjoittaja piikkisiili » 18.01.2014 22:35:11

Äänestystilanne:
Putoamassa on herra Ei Kukaan.

Äänestyspakot:
Tetradynamia- 5 päivää aikaa
zeremi- 5 päivää aikaa
Vampire- 5 päivää aikaa

Päivä päättyy jonkun saadessa kaksi ääntä.
Tuhahtele vapaasti! -Omalla vastuullasi.
"-- oli ehdottomasti kiinnostava tuttavuus, vaikka aikaisempi tutkailu olikin jättänyt Piikkisiilistä vähän kyseenalaisen kuvan."- lautapeliopas.fi
Avatar
piikkisiili
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 233
Liittynyt: 15.11.2013 00:12:35
Paikkakunta: lehtikasassa
Palkinnot: 15

Re: Seitsemän veljestä- 3. päivä

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 19.01.2014 08:09:10

Alkaa tuntua siltä, että joku pelaa aikaa. Syyttävä sormi osittaa tässä kohdin enemmän Vampiren suuntaan. Ensin halutaan kerätä mahdollisimman paljon materiaalia, että vodaan käydä kaikki vaihtoehdot läpi ja sitten tämä. Ei mitään. Ei niin, että zeremi olisi tehnyt puolestaan juurikaan enemmän, mutta ristiriita Vampiren hyvismäisen idean ja pahismaisen käytöksen välillä. Vai odottaako Vampire, että muut keräävät sen materiaalin, jotta hän voi sitten vain antaa ratkaisevan äänen? Mene ja tiedä.
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Seitsemän veljestä- 3. päivä

ViestiKirjoittaja Vampire » 19.01.2014 18:23:18

Ensin halutaan kerätä mahdollisimman paljon materiaalia, että vodaan käydä kaikki vaihtoehdot läpi ja sitten tämä. Ei mitään. Ei niin, että zeremi olisi tehnyt puolestaan juurikaan enemmän, mutta ristiriita Vampiren hyvismäisen idean ja pahismaisen käytöksen välillä. Vai odottaako Vampire, että muut keräävät sen materiaalin, jotta hän voi sitten vain antaa ratkaisevan äänen? Mene ja tiedä.

Oon pahoillani, että oon ollut nyt hiljaa, mutta olin kotona ja kotona en ajattele juonareita, kun on paljon muutakin. Aion kyllä tehdä oman osani materiaalin haalimiseksi, kunhan on oikeesti aikaa (toivottavasti huomenna, mutta pyrin tekemään sen viim. tiistaina, koitan tänään jo kasata jotain) En suinkaan odota, että muut kerää materiaalin, koska tällä hetkellä näyttää et sillon saisin odottaa ikuisesti (koska zeremi ei oo vielä tehnyt tota, mitä pyysin) ja sanoisin edelleen, että kukaan ei vielä heitä sitä ratkasevaa ääntä tai ääntä ollenkaan. Ja jo ihan senkin takia, että tässä alkaa meidän kaikkien olla kohta pakko äänestää niin sanoisin, että me tarvitaan mahd. paljon materiaalia. Periaatteessa yks mahdollisuus välttää äänestyspakkoon tippuminen ja samalla välttää se, että kenellekään tulee pohjalle yks ääni minkä jälkeen pahiksen olis helpompi viitata kintaalla kaikelle ja nakata ratkaseva ääni olis se, et äänestäis jotakuta ja sitten heti peruis sen ja ns. nollais noi äänestyspakot. Tosin en tiedä toimiiko se ja onko se kuinka järkevää, mutta jos se toimii, niin se olis ainakin keino saada lisäaikaa pahisten nappaamiseen, muuten alkaa aika loppua ja äänestys menee sähläämiseks.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 59 vierailijaa

cron