Juonittelun SM - finaali 2017 on päättynyt, pahikset vei!

Vuoden 2017 SM-kilpailut

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 08:56:50

jeekaka kirjoitti:Kiirsun ja Launchuon ei ois tarvinnut molempien pohjustaa D3 äänenvaihtoa miinalle, olisi riittänyt että toinen tekee sen ja toinen äänestää vaan suosiolla justya.

Mitä tarkoitat tällä konkreettisesti?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 24.10.2017 09:00:17

jeekaka kirjoitti:Lauchuo, mitä mieltä oot siitä että oot mun pahistoveri?

No jaa, mitäpä tähän sanoisi, kun en ole saanut juurikaan perusteluja sille, miksi olisin sun pahiskaveri (tai pahis yleensäkin) :D Minusta tuo tietenkin kuulostaa järjettömältä, kun tiedän etten ole pahiskaverisi, mitäpä tuohon muuta sanoisi?

Uskon edelleen, että jeekaka on justyn pahiskaveri. Tämänpäiväinen marttyrisointi siitä kuinka nyt oltais lynkkaamassa hyvis (hei, heti päivän alettua, ennen kuin kukaan on edes kirjoittanut topaan mitään), tuo mulle mieleen miinan hyvispelaamisen tässä pelissä, mutta musta jeekaka noin yleensä on vaikuttanut erilaiselta pelaajalta kuin miina, ja tuo voisi olla ihan hyvin vain tapa pahikselta yrittää saada meitä uskomaan, että hän on hyvis. Ja toisaalta ehkä jeekaka on jo alistunut siihen, että hänet ollaan lynkkaamassa.

rayn, miksi pahis!jeekaka tekisi casen pahis!Lauchuota vastaan ja äänestäisi silti Shirokamia, varsinkin kun häneen on jo luotu painetta ja annettu ymmärtää, että todennäköisesti hänet tapetaan seuraavana päivänä jos justy on pahis? Eikö tämä vähän turhan selkeästi viittaisi siihen, että minä olen se viimeinen pahis, jos jeekaka tippuu? Musta tää näyttää enemmän siltä, että jeekakalla on valmis case sitä varten jos tarvitsee antaa ääni mulle.

Tässä käy nyt vaihtoehdot vähän vähiin. En usko että rayn voi mitenkään olla pahis kun justy paljastui pahikseksi ja jeekaka taas on tässä kohtaa aika selkeä pahiskaveri justylle. Joten vikaksi pahisvaihtoehdoksi jää Shirokami ja Kiirsu. Shirokamin rayn-sheeppaus olis kyllä tosi helppo pelityyli pahikselle ja tuo aiempi Odon painostaminen Shirokamin puolesta kyllä epäilyttää mua yhä. Ja toisaalta Kiirsusta en ole varma. Äh, mun täytyy yrittää tänään tai huomenna illalla ottaa oikeasti pari tuntia noiden kahden viestien läpikäymiseen ihan kunnolla, että voin antaa kunnolliset readit myöhemmin.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 09:25:07

Lauchuo kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:rayn, miksi pahis!jeekaka tekisi casen pahis!Lauchuota vastaan ja äänestäisi silti Shirokamia, varsinkin kun häneen on jo luotu painetta ja annettu ymmärtää, että todennäköisesti hänet tapetaan seuraavana päivänä jos justy on pahis? Eikö tämä vähän turhan selkeästi viittaisi siihen, että minä olen se viimeinen pahis, jos jeekaka tippuu? Musta tää näyttää enemmän siltä, että jeekakalla on valmis case sitä varten jos tarvitsee antaa ääni mulle.

En minä tiedä, mutta minä en tee johtopäätöksiä sinun alignmentistäsi sen perusteella mitä muut sanovat, koska pahis!jeekaka (tai hyvis!jeekaka) voi yhtä hyvin puhua hyvis!sinusta tai pahis!sinusta. En minä sitäkään käytä ketään vastaan, mitä justy sanoi. Toki se luo osviittaa sille, mihin suuntaan kannattaa mahdollisesti katsoa, mutta se, mitä joku toinen pelaaja teki pelissä ei koskaan tee kenestäkään toisesta jotain.

Minä olen kiinnostunut tuosta jeekakan shirokami fiksaatiosta kun molemmat teistä, sinä ja Kiirsu olette käytännössä tehneet saman asian, mistä hän shirokamia syyttää. Shirokami vain sanoi sen suoraan.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 09:27:54

Shirokamin pahistiimi ei koskaan ampuisi Odoa. Siksi yritin selvittää näkikö joku Odon erikoisslipin D2. Minun on hieman ongelmallista tulla mihinkään johtopäätökseen koska kukaan nyt ei suoraan sanonut *"joo mä ainakin näin sen".
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 09:34:21

Lauchuo kirjoitti:Shirokamin rayn-sheeppaus olis kyllä tosi helppo pelityyli pahikselle ja tuo aiempi Odon painostaminen Shirokamin puolesta kyllä epäilyttää mua yhä.

Mitä sinä tarkoitat tällä? Jos shirokami sheeppaa minua kun sheeppasi, ja justy lynkataan D3 ja jeekaka D4, peli jatkuu. Kaupungilla on silti yksi mislynkkaus jäljellä, olettaen että jeekaka on mafia (niinkuin sinä näytät olettavan). Miksi shirokamin kannattaa tehdä näin?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 09:38:01

raynpelikoneet kirjoitti:Shirokamihan siis äänesti justya jo D3. Ensimmäisenä.


Joo niinpä muuten äänestikin. Tää oli kans mulle hyvä syy uskoa, että justy on hyvis :DD

raynpelikoneet kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Kiirsun ja Launchuon ei ois tarvinnut molempien pohjustaa D3 äänenvaihtoa miinalle, olisi riittänyt että toinen tekee sen ja toinen äänestää vaan suosiolla justya.

Mitä tarkoitat tällä konkreettisesti?


Molemmathan tosiaan pohjusti sitä äänenvaihtoa, mutta jos on epävarmaa, että pääseekö pahis!Launchuo illalla vaihtamaan ääntään, miksi Launchuon pitäisi kirjoittaa mitään äänen vaihtamisesta tarvittaessa, jos pahis!Kiirsu voi hoitaa äänenvaihdon. Launchuo ois voinut vaan olla täpöllä lynkkaamassa justya. Noh, tää on kyllä aika hatara.

Lauchuo kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Lauchuo, mitä mieltä oot siitä että oot mun pahistoveri?

No jaa, mitäpä tähän sanoisi, kun en ole saanut juurikaan perusteluja sille, miksi olisin sun pahiskaveri (tai pahis yleensäkin) :D Minusta tuo tietenkin kuulostaa järjettömältä, kun tiedän etten ole pahiskaverisi, mitäpä tuohon muuta sanoisi?


Mä en itekkään oikein tykkää siitä teoriasta :D Mun pahistaktiikkahan on ollut hirttää itseni justyyn ja kuolla tämän mukana, joten totta kai symppailisin myös suakin koska oon todennut että se toimi niin hyvin justynkin kohdalla, ja säkin vielä vähän unohtaisit D4 epäillä mua :D Oon salaa vähän loukkaantunut siitä, että mua pidetään ihan pöljänä, mutta kyllä kai sulla ja justylla ois vähän enemmän yritystä :D

Mä olen alistunut siihen, että mut lynkataan jos justy paljastuu pahikseksi D2-lähtien :D Mä vaan oikeasti uskoin justyn olevan hyvis, ja mulla oli siihen ihan hyvät syytkin. Eikä siinä mitään, teillä on myös ihan hyvät syyt uskoa mua pahikseksi. Ja kaksi pahista, jotka kiittää.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 09:39:28

rayn, miksi pahis!jeekaka tekisi casen pahis!Lauchuota vastaan ja äänestäisi silti Shirokamia, varsinkin kun häneen on jo luotu painetta ja annettu ymmärtää, että todennäköisesti hänet tapetaan seuraavana päivänä jos justy on pahis? Eikö tämä vähän turhan selkeästi viittaisi siihen, että minä olen se viimeinen pahis, jos jeekaka tippuu? Musta tää näyttää enemmän siltä, että jeekakalla on valmis case sitä varten jos tarvitsee antaa ääni mulle.

Minä en oikein ymmärrä mitä sinä yrität sanoa tässä. En minä yritä sanoa että se tekee sinusta jotain, eikä kukaan muukaan.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 24.10.2017 09:46:41

raynpelikoneet kirjoitti:
Lauchuo kirjoitti:Shirokamin rayn-sheeppaus olis kyllä tosi helppo pelityyli pahikselle ja tuo aiempi Odon painostaminen Shirokamin puolesta kyllä epäilyttää mua yhä.

Mitä sinä tarkoitat tällä? Jos shirokami sheeppaa minua kun sheeppasi, ja justy lynkataan D3 ja jeekaka D4, peli jatkuu. Kaupungilla on silti yksi mislynkkaus jäljellä, olettaen että jeekaka on mafia (niinkuin sinä näytät olettavan). Miksi shirokamin kannattaa tehdä näin?

Meinaan tällä nyt sitä, että kun Shirokami menee sinun perässäsi niin hänen ei tarvitse samalla tavalla esittää kaikista pelaajista omia perustelujaan, kun hän voi ratsastaa sinun perusteluilla. Jos lynkataan pahis -> hän saa itselleen hyvisluottoa kun on ollut lynkkaamassa pahista ja tukeutunut pelaajaan, joka todennäköisesti on hyvis (kun justy flippasi mafiaksi). Jos lynkataan hyvis -> Shirokami voi sanoa, että oli väärässä sinun suhteesi ja äänestää seuraavana päivänä jotakuta muuta (ehkä jopa sinua sillä perusteella että "johdit harhaan").

Mulla oli jotenkin mielikuva, että Kiirsu oli sanonut jotain tosta Odon erikoishyvikseydestä, mutta en nyt löydä sitä mistään. Onko Kiirsu oikeastaan ainoa (pelin alkupuolelta) joka nimenomaan ei sanonut mitään Odon erikoishyvikseydestä?
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 24.10.2017 09:47:09

raynpelikoneet kirjoitti:
rayn, miksi pahis!jeekaka tekisi casen pahis!Lauchuota vastaan ja äänestäisi silti Shirokamia, varsinkin kun häneen on jo luotu painetta ja annettu ymmärtää, että todennäköisesti hänet tapetaan seuraavana päivänä jos justy on pahis? Eikö tämä vähän turhan selkeästi viittaisi siihen, että minä olen se viimeinen pahis, jos jeekaka tippuu? Musta tää näyttää enemmän siltä, että jeekakalla on valmis case sitä varten jos tarvitsee antaa ääni mulle.

Minä en oikein ymmärrä mitä sinä yrität sanoa tässä. En minä yritä sanoa että se tekee sinusta jotain, eikä kukaan muukaan.

Myöhemmin kuitenkin liitit minut yhteen kaksikon justy + jeekaka kanssa. Mistä se tuli?
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 09:49:13

jeekaka kirjoitti:Mä en itekkään oikein tykkää siitä teoriasta :D Mun pahistaktiikkahan on ollut hirttää itseni justyyn ja kuolla tämän mukana, joten totta kai symppailisin myös suakin koska oon todennut että se toimi niin hyvin justynkin kohdalla, ja säkin vielä vähän unohtaisit D4 epäillä mua :D Oon salaa vähän loukkaantunut siitä, että mua pidetään ihan pöljänä, mutta kyllä kai sulla ja justylla ois vähän enemmän yritystä :D

Mä olen alistunut siihen, että mut lynkataan jos justy paljastuu pahikseksi D2-lähtien :D Mä vaan oikeasti uskoin justyn olevan hyvis, ja mulla oli siihen ihan hyvät syytkin. Eikä siinä mitään, teillä on myös ihan hyvät syyt uskoa mua pahikseksi. Ja kaksi pahista, jotka kiittää.

Ei kukaan sinua pöljänä pidä, en minä ainakaan.

D2 sinä nyt vaan puolustit mafiaa ja olit ainut non-confirmed ääni Xatalosin lynkkauksessa:
5 Xatalos (Odo, Hukka, jeekaka, justy, Violet)


Tuon jälkeen, mitäpä muutakaan vaihtoehtoa sinulla on kun jatkaa samaa linjaa ja puolustaa justya jos olet mafia? Niin minäkin tekisin jos olisin sinä, koska Violet ei ainakaan näyttänyt uskovan että justy on mafia. Se että hän kuolee D3 on katastrofi, joten minä ainakaan en näe mitään syytä miksi sinä ET olisi mafiana tehnyt mitä teit. Toinen ongelma on se, että tällöin (D3) ei ollut LYLO, kuitenkin sinä olit täysin kykenemätön katsomaan asioita miltään muulta kantilta kun siltä, että "justy on kaupunkilainen". Joten anteeksi nyt vaan mutta jos nyt jotenkin satut olemaan kaupunkilainen tässä pelissä niin olet kyllä ihan itse omalla toiminnallasi itsesi tähän tilanteeseen ajanut.

Sitten vielä D4 pisteenä iin päälle teit ehkä kolmanneksi typerimmän asian mitä olen ikinä nähnyt (jos olet kaupunkilainen -- toki mafialle tuo on ihan ok koska on vain upsideja), eli ei se ainakaan luottoa sinuun lisää.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 09:49:56

Lauchuo kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
rayn, miksi pahis!jeekaka tekisi casen pahis!Lauchuota vastaan ja äänestäisi silti Shirokamia, varsinkin kun häneen on jo luotu painetta ja annettu ymmärtää, että todennäköisesti hänet tapetaan seuraavana päivänä jos justy on pahis? Eikö tämä vähän turhan selkeästi viittaisi siihen, että minä olen se viimeinen pahis, jos jeekaka tippuu? Musta tää näyttää enemmän siltä, että jeekakalla on valmis case sitä varten jos tarvitsee antaa ääni mulle.

Minä en oikein ymmärrä mitä sinä yrität sanoa tässä. En minä yritä sanoa että se tekee sinusta jotain, eikä kukaan muukaan.

Myöhemmin kuitenkin liitit minut yhteen kaksikon justy + jeekaka kanssa. Mistä se tuli?

Siitä pääasiallisesti, että Kiirsu äänesti justya D2 ja shirokami on tehnyt muutamia asioita mitä en uskoisi hänen tekevän mafiana.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 24.10.2017 09:50:18

[quote=jeekaka]Mä olen alistunut siihen, että mut lynkataan jos justy paljastuu pahikseksi D2-lähtien :D Mä vaan oikeasti uskoin justyn olevan hyvis, ja mulla oli siihen ihan hyvät syytkin. Eikä siinä mitään, teillä on myös ihan hyvät syyt uskoa mua pahikseksi. Ja kaksi pahista, jotka kiittää.[/quote]
Hetkinen, rayn muistatko yhtään epäiltiinkö jeekakaa jo D2 justyn pahiskaveriksi? En muista yhtään enkä millään ehdi nyt selata niin tarkasti läpi. Miksi muuten jeekaka olis alistunut jo D2 siihen, että hänet lynkataan jos justy flippaa mafiaksi?
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 24.10.2017 09:51:32

raynpelikoneet kirjoitti:
Lauchuo kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
rayn, miksi pahis!jeekaka tekisi casen pahis!Lauchuota vastaan ja äänestäisi silti Shirokamia, varsinkin kun häneen on jo luotu painetta ja annettu ymmärtää, että todennäköisesti hänet tapetaan seuraavana päivänä jos justy on pahis? Eikö tämä vähän turhan selkeästi viittaisi siihen, että minä olen se viimeinen pahis, jos jeekaka tippuu? Musta tää näyttää enemmän siltä, että jeekakalla on valmis case sitä varten jos tarvitsee antaa ääni mulle.

Minä en oikein ymmärrä mitä sinä yrität sanoa tässä. En minä yritä sanoa että se tekee sinusta jotain, eikä kukaan muukaan.

Myöhemmin kuitenkin liitit minut yhteen kaksikon justy + jeekaka kanssa. Mistä se tuli?

Siitä pääasiallisesti, että Kiirsu äänesti justya D2 ja shirokami on tehnyt muutamia asioita mitä en uskoisi hänen tekevän mafiana.

No sitten olet väärässä. Sori vaan :D
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 24.10.2017 09:52:43

Voisko joku selittää mitä LYLO meinaa?
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 09:54:59

Lauchuo kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Mä olen alistunut siihen, että mut lynkataan jos justy paljastuu pahikseksi D2-lähtien :D Mä vaan oikeasti uskoin justyn olevan hyvis, ja mulla oli siihen ihan hyvät syytkin. Eikä siinä mitään, teillä on myös ihan hyvät syyt uskoa mua pahikseksi. Ja kaksi pahista, jotka kiittää.

Hetkinen, rayn muistatko yhtään epäiltiinkö jeekakaa jo D2 justyn pahiskaveriksi? En muista yhtään enkä millään ehdi nyt selata niin tarkasti läpi. Miksi muuten jeekaka olis alistunut jo D2 siihen, että hänet lynkataan jos justy flippaa mafiaksi?

En tiedä muista, minä ainakin epäilin, ja muistaakseni tuon sanoin.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 09:55:27

LYLO = lynch or lose, eli kaupungin on pakko lynkata mafia tai he häviävät.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 09:59:08

Enpäs sanonutkaan. Voin kompata kysymystä, mistä tuo nyt sitten tulee jeekaka?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 10:00:53

heh tuo on oikeasti tosi hyvä pointti. :)
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 10:04:15

Shirokami kirjoitti:++Justy

Näen itse tällä hetkellä scumteamina nytkun niitä onkin kolme niin justyn, hänen kaksi partneriaan on jeekaka ja lauchuo. Kiirsu wild cardina jonka selitän myöhemmin tässä postissa. night killien outoudet selittäisi täysin se, että yksi heistä on ollut lähes koko pelin pois ja korvautui vasta nyt. Oon aika varma että xatalosia äänestäneissä on aika monta pahista varsinkin jos/kun justy flippaa pahiksena.

Haluaisin myös heittää epäilyn sormeni tuohon viimeisimpään Kiirsun postaukseen. Hänen reaktionsa haisee isolla H:lla.

1. confirmed hyvis tulee ja kertoo että kaksi joukkuetta hänen mielestään on mahdollisia
2. Kiirsu hyväksyy molemmat ehdotetut pahistiimit vaikka on itse toisessa niistä :D
tässä haisee selvästi idea että Kiirsu koittaa saada itsestään kaveria tälle confirmed hyvikselle olemalla hyväveli ja myötäilemällä hänen readejaan. Ei ole mitään järkeä kompata confirmed hyvistä tuolla tavalla VARSINKIN kun tietää itse sen olevan 100% väärin.

tämä siis sillä oletuksella että violet on oikeasti ennustaja, varsinkin kun hänen eilinen ulostulonsa olisi melko varmasti pelastanut meidän suojelijan JA xatalos olisi saanut päästään sen että minä jotenkin softclaimasin olevani ennustaja..

counterclaimia odotellessa pidän ääneni justyssa ihan siitä syystä että en näe vielä miksi justy ja Kiirsu olisivat samaan aikaan mafia ja tässä vaiheessa peliä en täysin luota itseeni ja olen sitä mieltä että rayn case on paljon parempi kuin omani. kyllä, sheeppaan siis raynia.


Tässä Shirokamin eka posti D3. En tiiä vielä mitä johtopäätöksiä siitä pitäis tehdä, paitsi mä ja Lauchuo jo mainittu <3. Meneekö jo ihan liian foliohattuilun puolelle, jos väittää että tää on justy-Kiirsu-Shirokami tiimin pesäeron otto? :D:D Se on ainakin varmaa että tuossa vaiheessa ei voinut ilman kristallipalloa mitenkään tietää, että peli menee tähän tilanteeseen että lylossa top 2 epäillyt justyn pahiskavereiksi mä ja Lauchuo :D Tai sitten mun Shirokami-fiksaatio on kertakaikkiaan väärässä ja pahikset on Lauchuo ja Kiirsu.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 10:06:33

Niin siis mistä sinä, jeekaka, tiesit D2 että jos justy flippaa mafia, sinua tullaan pitämään hänen pahiskaverinaan Hukan, Violetin ja Odon sijaan?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 10:06:48

raynpelikoneet kirjoitti:Enpäs sanonutkaan. Voin kompata kysymystä, mistä tuo nyt sitten tulee jeekaka?


Sanoit ainakin että jo justy on mafia niin mä oon mafia aina :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 10:07:55

HNgghnhn tarkoitin tietty D3 :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 10:09:46

Vähän niinkun justykin ei tarkoittanut sanoa että Kiirus olisi äänestänyt pahista?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 10:11:54

jeekaka kirjoitti:
Shirokami kirjoitti:++Justy

Näen itse tällä hetkellä scumteamina nytkun niitä onkin kolme niin justyn, hänen kaksi partneriaan on jeekaka ja lauchuo. Kiirsu wild cardina jonka selitän myöhemmin tässä postissa. night killien outoudet selittäisi täysin se, että yksi heistä on ollut lähes koko pelin pois ja korvautui vasta nyt. Oon aika varma että xatalosia äänestäneissä on aika monta pahista varsinkin jos/kun justy flippaa pahiksena.

Haluaisin myös heittää epäilyn sormeni tuohon viimeisimpään Kiirsun postaukseen. Hänen reaktionsa haisee isolla H:lla.

1. confirmed hyvis tulee ja kertoo että kaksi joukkuetta hänen mielestään on mahdollisia
2. Kiirsu hyväksyy molemmat ehdotetut pahistiimit vaikka on itse toisessa niistä :D
tässä haisee selvästi idea että Kiirsu koittaa saada itsestään kaveria tälle confirmed hyvikselle olemalla hyväveli ja myötäilemällä hänen readejaan. Ei ole mitään järkeä kompata confirmed hyvistä tuolla tavalla VARSINKIN kun tietää itse sen olevan 100% väärin.

tämä siis sillä oletuksella että violet on oikeasti ennustaja, varsinkin kun hänen eilinen ulostulonsa olisi melko varmasti pelastanut meidän suojelijan JA xatalos olisi saanut päästään sen että minä jotenkin softclaimasin olevani ennustaja..

counterclaimia odotellessa pidän ääneni justyssa ihan siitä syystä että en näe vielä miksi justy ja Kiirsu olisivat samaan aikaan mafia ja tässä vaiheessa peliä en täysin luota itseeni ja olen sitä mieltä että rayn case on paljon parempi kuin omani. kyllä, sheeppaan siis raynia.


Tässä Shirokamin eka posti D3. En tiiä vielä mitä johtopäätöksiä siitä pitäis tehdä, paitsi mä ja Lauchuo jo mainittu <3. Meneekö jo ihan liian foliohattuilun puolelle, jos väittää että tää on justy-Kiirsu-Shirokami tiimin pesäeron otto? :D:D Se on ainakin varmaa että tuossa vaiheessa ei voinut ilman kristallipalloa mitenkään tietää, että peli menee tähän tilanteeseen että lylossa top 2 epäillyt justyn pahiskavereiksi mä ja Lauchuo :D Tai sitten mun Shirokami-fiksaatio on kertakaikkiaan väärässä ja pahikset on Lauchuo ja Kiirsu.

Tuossa nimenomaisessa postissa on yksi pirun kaupunkilainen asia ja se EI ole siinä mitä shirokami sanoo.
Se on yksi pääsyy jonka vuoksi olen sitä mieltä että hän on kaupunkilainen.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 10:13:42

raynpelikoneet kirjoitti:Joten anteeksi nyt vaan mutta jos nyt jotenkin satut olemaan kaupunkilainen tässä pelissä niin olet kyllä ihan itse omalla toiminnallasi itsesi tähän tilanteeseen ajanut.


Joo, tiedän sen. Siksi kumminkin yritän vielä.

raynpelikoneet kirjoitti:Sitten vielä D4 pisteenä iin päälle teit ehkä kolmanneksi typerimmän asian mitä olen ikinä nähnyt (jos olet kaupunkilainen -- toki mafialle tuo on ihan ok koska on vain upsideja), eli ei se ainakaan luottoa sinuun lisää.


Sori siitäkin :(

///
Vähän niinkun justykin ei tarkoittanut sanoa että Kiirus olisi äänestänyt pahista?


:D:D:D Oikeasti koko ajan meinannut tulla tuo sama, ja tähän asti onnistunut skarppaamaan.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 10:15:52

jeekaka kirjoitti:///
Vähän niinkun justykin ei tarkoittanut sanoa että Kiirus olisi äänestänyt pahista?


:D:D:D Oikeasti koko ajan meinannut tulla tuo sama, ja tähän asti onnistunut skarppaamaan.

Is this a scumclaim?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 10:16:45

Ei oo kun yritän sanoa, että koko ajan kun pitänyt puhua D3 on meinannut tulla D2, se on varmaan joku numerosokeus tms :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 10:26:22

jeekaka kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Sitten vielä D4 pisteenä iin päälle teit ehkä kolmanneksi typerimmän asian mitä olen ikinä nähnyt (jos olet kaupunkilainen -- toki mafialle tuo on ihan ok koska on vain upsideja), eli ei se ainakaan luottoa sinuun lisää.


Sori siitäkin :(

Mistä?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 10:29:11

raynpelikoneet kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Sitten vielä D4 pisteenä iin päälle teit ehkä kolmanneksi typerimmän asian mitä olen ikinä nähnyt (jos olet kaupunkilainen -- toki mafialle tuo on ihan ok koska on vain upsideja), eli ei se ainakaan luottoa sinuun lisää.


Sori siitäkin :(

Mistä?


https://babylon.naurunappula.com/screen ... 445724.jpg
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 10:30:30

Ja siis en tiedä mistä nimenomaisesta jutusta puhut, mutta tuntuu että tässä pelissä ei ole oikeastaan yhtään tyhmyyttä mitä en olisi tehnyt :P
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2017

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron