Juonittelun SM - finaali 2017 on päättynyt, pahikset vei!

Vuoden 2017 SM-kilpailut

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 09:55:52

jeekaka jos justy on pahis niin kenet olettaisit olevan hänen kaverinsa, ei tartte syitä, vain nimet riittää.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 09:58:53

^ Oletetaan nyt siis että Violet on ennustaja, jos Hukka tulee counter-claimaamaan hänet niin annan teille 100% varmuudella voiton, voitte lynkata ketä lystää tänään. :D
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 10:06:18

Shirokami on muuten town.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.10.2017 10:14:28

ray, mähän sanoin jo aiemmin. Jos Violet on se mikä sanoo olevansa, Lauchuo ja Shirokami olisivat ainoat jotka jäävät jäljelle. Sanoin myös jo etten usko tähän, tai sitten pahikset on pelanneet aika harvinaisen aneemisesti :D

Mun mielestä Violetin claim oli looginen ja tosiaan mulle helpotus, joten se oli helppo uskoa. Ok, en ollut toisaalta kärryillä siitä miten pahiksena olisi kannattanut toimia, mutta en kyllä rehellisesti sitä miettinytkään siinä vaiheessa kun uskoin teorian. Lähinnä mietin, että oikea ennustaja counterclaimaa varmasti, äänestyskäytöstään taas voi koittaa vielä selitellä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 13.10.2017 10:28:43

raynpelikoneet kirjoitti:En ole varma uskonko tätä. Siis tuohan oli sinun casesi perusta????

Jep, niin oli. Mutta kuten sanoin, en tullut edes ajatelleeksi koko asiaa.


raynpelikoneet kirjoitti:Jos olet lukenut tätä peliä niin täällähän siis (nyt en tarkoita millään pahalla, mutta sanonpa kuitenkin) kukaan ei oikein tee mitään, kaikki vaan arpoo ja arpoo ja "ehkä sittenkin jotain muuta". Toivoisin että se loppuu nyt.

Tää on ihan totta, mutta ainakin Finin peleistä tää on mulle aika tuttuakin, joten en kyllä ihmettele yhtään. Meillä on varmaan pelikulttuurit niin tosi erilaisia, koska Finissä esimerkiksi oikeasti pitkät ja analysoivat viestit on kovassa huudossa (ja ai että on muuten välillä rankkaa lukea pienen romaanin verran analyysia siitä, miten joku pelaaja on toiminut).

raynpelikoneet kirjoitti:Mikä oli Violetin hyvä pointti?
En tiedä miksi minua ei olla tapettu, en ole selvännäkijä.

Violet sanoi, että valitsi ennustuskohteensa sillä perusteella, että oletti sinun kuolevan ensimmäisenä tai toisena yönä hyviksenä. Eikä siis sillä oletuksella tarkastanut sinua, joten jäin tässä siksi pohtimaan, että miksi sinua tosiaan ei ole tapettu, jos olet hyvis. Varmaan yksinkertaisin teoria on se, että olisit pahis. Onko sut yleensä tapettu nopeasti alkupelistä öisin, jos oot ollut hyvis? (tää on varmaan jossain jo mainittu, mutta en yhtään muista)

Shirokami kirjoitti:miten yhdistän sut justyyn ja jeekakaan:No teoriani on se kuinka kuula pelasi omana aikanaan, se ei ole paljoa mutta onneksi kaivat omaa kuoppaasi aika ahkerasti.
yötappojen outous: kaks pelaajaa miettimässä < kolme pelaajaa miettimässä. ei kai se ihme oo että 33% loogisuudesta puuttuu.
violet on "confirmed hyvis": luitko seuraavaa kohtaa jossa sanoin OLETTAEN että hän on oikeasti ennustaja?
miksi äänestän justya:luitko siitä seuraavaa kohtaa jossa olen sitä mieltä että raynin case justysta on parempi kuin omani? se että violet = hyvis ei tarkoita että violet = oikeassa :D
miten readit muuttuu jos violet ei ole ennustaja:riippuu aivan täysin siitä kuka counter-claimaa.

näyttää vahvasti siltä että etsimällä etsit postistani asioita että saisit siltä syötyä pohjan pois. :D

Ensinnäkin: jos sä ilman perusteluja yhdistät mut johonkin muka-pahistiimiin, niin totta hemmetissä mä etsin asioita, miksi teet niin? En nyt sanoisi, että "etsimällä etsin", mutta kun oman roolini tiedän ja sulta ei ole tullut perusteluja miksi yhdistät mut noihin niin joo, kyllä toi musta on ihan puutaheinää koko postaus.

Mistä päästäänkin sitten siihen: edelleen, miten yhdistät minut justyyn ja jeekakaan? Totesit, että siksi, miten Kuula pelasi aikanaan. Ok, miten Kuula pelasi aikanaan, että yhdistit minut tuohon kaksikkoon kolmanneksi?

Edelleen, niillä kahdella pelaajalla on omatkin aivot. Ei se mene niin että yhtäkkiä 33% loogisuudesta puuttuu. Väitätkö sä, että jos olisit itse pahistiimissä niin sun yötapoista tulis yhtäkkiä järjettömiä, koska sun kaveri puuttuisi pelistä?

Oot oikeassa siinä, että jos Violet on hyvis, hän ei ole välttämättä automaattisesti oikeassa. Mutta kun tässä on nyt kyseessä kaksi ihan erilaista näkemystä, kahdelta itsensä hyvikselle väittävältä tyypiltä. Ja sun justy/jeekaka/minä pahiskolmikkosi perustuu kuitenkin osittain Violetin sanomiin vaihtoehtoihin. Tai no, for real en edes ole varma mihin se perustuu, koska et oo missään vaiheessa kertonut, miksi nää kolme olis yhdessä pahistiimi. Kovasti vaikutat kuitenkin luottavan siihen, että Violet tosiaan on ennustaja.

Selvennän vielä: miten sun readit muuttuu, jos Violet lynkattaisiin tänään ja hän paljastuisi pahikseksi?

raynpelikoneet kirjoitti:En tiedä tietääkö muut edes miksi niiden pitäisi tietää....

En mäkään tiedä. Voisitko Shiro selventää tätä? Tai rayn jos pystyt.

Musta pahiskaksikko justy-Violet ei olisi yhtään mahdoton. En osaa sanoa kuka tässä oisi kolmantena, vielä. Ehkä jeekaka. Jos Violet on claimannut pahiksena, Hukka on aika helppo kohde sille, varsinkin jos Hukka on (tavis)hyvis. Jos Hukka kuolee, Violetin claimaus "vahvistuu" tässä tapauksessa. Jos Hukka paljastuu ennustajaksi, tää on tietysti Violetille huonompi juttu ja harhaisku, mutta Violet on voinut kuvitella Odon olevan ennustaja ja Odo on saatettu siksi tappaa yöllä. Toki Violetin claimaus on kirjoitettu (tai ainakin postattu) sen jälkeen kun aamuviestissä on saatu tietää Odon rooli. Juuri muita vaihtoehtoja claimattavaksi ei kuitenkaan enää ole ollut - varsinkin kun Hukkaa ei ole samalla tavalla juurikaan epäilty kuin muita, joten on ns. "turvallista" claimata hänet hyvikseksi - ketä tahansa muuta kohtaan täällä voidaan (ja ollaankin) esittää epäilyjä ja kuka tahansa periaatteessa voi joutua jyrän alle - jos joku nyt yhtäkkiä lähtisi Hukan kimppuun, se olisi ainakin mun mielestä vähän epäilyttävää.

Äh mulla oli joku muukin ajatus, mutta en muista enää mikä se oli. Tää on jotenkin hankala peli, koska melkein kaikki vaikuttaa epäilyttäviltä. Mulla on kuitenkin sellainen tunne, että Kiirsu ja rayn on hyviksiä, teitä loppuja on kauhean vaikea lukea.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.10.2017 10:41:05

Oli pakko tarkistaa, tuota eilistä äänestystilannetta oli tosiaan vähän vaikea seurata, kun väliaikalaskennat oli pielessä. Mutta justy äänesti Xatalosta ennen kuin miina äänesti justya, ja oon siinä käsityksessä että se tarkoittaisi että Xatalos olisi saanut äänensä ensin ja näin ollen ollut edelleen tippumassa, ja kuten Xatalos sanoi, Violetin ääni olisi tässä tilanteessa ollut ratkaiseva. Enkä nyt ota edes huomioon sitä, että tuossa vaiheessa miinan ääntä ei pienen alkukirjaimen takia laskettu :D Violet on kumminkin kokenut pj ja pelimode ja jos olisi vielä pahiskin, niin olisi varmaan ollut kohtuullisen kärryillä tilanteesta, ja silti siirsi äänensä justylle. Tän jälkeen tuli ensimmäinen virheellinen äänenlaskenta.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 10:47:17

Lauchuo kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:En ole varma uskonko tätä. Siis tuohan oli sinun casesi perusta????

Jep, niin oli. Mutta kuten sanoin, en tullut edes ajatelleeksi koko asiaa.


raynpelikoneet kirjoitti:Jos olet lukenut tätä peliä niin täällähän siis (nyt en tarkoita millään pahalla, mutta sanonpa kuitenkin) kukaan ei oikein tee mitään, kaikki vaan arpoo ja arpoo ja "ehkä sittenkin jotain muuta". Toivoisin että se loppuu nyt.

Tää on ihan totta, mutta ainakin Finin peleistä tää on mulle aika tuttuakin, joten en kyllä ihmettele yhtään. Meillä on varmaan pelikulttuurit niin tosi erilaisia, koska Finissä esimerkiksi oikeasti pitkät ja analysoivat viestit on kovassa huudossa (ja ai että on muuten välillä rankkaa lukea pienen romaanin verran analyysia siitä, miten joku pelaaja on toiminut).

raynpelikoneet kirjoitti:Mikä oli Violetin hyvä pointti?
En tiedä miksi minua ei olla tapettu, en ole selvännäkijä.

Violet sanoi, että valitsi ennustuskohteensa sillä perusteella, että oletti sinun kuolevan ensimmäisenä tai toisena yönä hyviksenä. Eikä siis sillä oletuksella tarkastanut sinua, joten jäin tässä siksi pohtimaan, että miksi sinua tosiaan ei ole tapettu, jos olet hyvis. Varmaan yksinkertaisin teoria on se, että olisit pahis. Onko sut yleensä tapettu nopeasti alkupelistä öisin, jos oot ollut hyvis? (tää on varmaan jossain jo mainittu, mutta en yhtään muista)

Shirokami kirjoitti:miten yhdistän sut justyyn ja jeekakaan:No teoriani on se kuinka kuula pelasi omana aikanaan, se ei ole paljoa mutta onneksi kaivat omaa kuoppaasi aika ahkerasti.
yötappojen outous: kaks pelaajaa miettimässä < kolme pelaajaa miettimässä. ei kai se ihme oo että 33% loogisuudesta puuttuu.
violet on "confirmed hyvis": luitko seuraavaa kohtaa jossa sanoin OLETTAEN että hän on oikeasti ennustaja?
miksi äänestän justya:luitko siitä seuraavaa kohtaa jossa olen sitä mieltä että raynin case justysta on parempi kuin omani? se että violet = hyvis ei tarkoita että violet = oikeassa :D
miten readit muuttuu jos violet ei ole ennustaja:riippuu aivan täysin siitä kuka counter-claimaa.

näyttää vahvasti siltä että etsimällä etsit postistani asioita että saisit siltä syötyä pohjan pois. :D

Ensinnäkin: jos sä ilman perusteluja yhdistät mut johonkin muka-pahistiimiin, niin totta hemmetissä mä etsin asioita, miksi teet niin? En nyt sanoisi, että "etsimällä etsin", mutta kun oman roolini tiedän ja sulta ei ole tullut perusteluja miksi yhdistät mut noihin niin joo, kyllä toi musta on ihan puutaheinää koko postaus.

Mistä päästäänkin sitten siihen: edelleen, miten yhdistät minut justyyn ja jeekakaan? Totesit, että siksi, miten Kuula pelasi aikanaan. Ok, miten Kuula pelasi aikanaan, että yhdistit minut tuohon kaksikkoon kolmanneksi?

Edelleen, niillä kahdella pelaajalla on omatkin aivot. Ei se mene niin että yhtäkkiä 33% loogisuudesta puuttuu. Väitätkö sä, että jos olisit itse pahistiimissä niin sun yötapoista tulis yhtäkkiä järjettömiä, koska sun kaveri puuttuisi pelistä?

Oot oikeassa siinä, että jos Violet on hyvis, hän ei ole välttämättä automaattisesti oikeassa. Mutta kun tässä on nyt kyseessä kaksi ihan erilaista näkemystä, kahdelta itsensä hyvikselle väittävältä tyypiltä. Ja sun justy/jeekaka/minä pahiskolmikkosi perustuu kuitenkin osittain Violetin sanomiin vaihtoehtoihin. Tai no, for real en edes ole varma mihin se perustuu, koska et oo missään vaiheessa kertonut, miksi nää kolme olis yhdessä pahistiimi. Kovasti vaikutat kuitenkin luottavan siihen, että Violet tosiaan on ennustaja.

Selvennän vielä: miten sun readit muuttuu, jos Violet lynkattaisiin tänään ja hän paljastuisi pahikseksi?

raynpelikoneet kirjoitti:En tiedä tietääkö muut edes miksi niiden pitäisi tietää....

En mäkään tiedä. Voisitko Shiro selventää tätä? Tai rayn jos pystyt.

Musta pahiskaksikko justy-Violet ei olisi yhtään mahdoton. En osaa sanoa kuka tässä oisi kolmantena, vielä. Ehkä jeekaka. Jos Violet on claimannut pahiksena, Hukka on aika helppo kohde sille, varsinkin jos Hukka on (tavis)hyvis. Jos Hukka kuolee, Violetin claimaus "vahvistuu" tässä tapauksessa. Jos Hukka paljastuu ennustajaksi, tää on tietysti Violetille huonompi juttu ja harhaisku, mutta Violet on voinut kuvitella Odon olevan ennustaja ja Odo on saatettu siksi tappaa yöllä. Toki Violetin claimaus on kirjoitettu (tai ainakin postattu) sen jälkeen kun aamuviestissä on saatu tietää Odon rooli. Juuri muita vaihtoehtoja claimattavaksi ei kuitenkaan enää ole ollut - varsinkin kun Hukkaa ei ole samalla tavalla juurikaan epäilty kuin muita, joten on ns. "turvallista" claimata hänet hyvikseksi - ketä tahansa muuta kohtaan täällä voidaan (ja ollaankin) esittää epäilyjä ja kuka tahansa periaatteessa voi joutua jyrän alle - jos joku nyt yhtäkkiä lähtisi Hukan kimppuun, se olisi ainakin mun mielestä vähän epäilyttävää.

Äh mulla oli joku muukin ajatus, mutta en muista enää mikä se oli. Tää on jotenkin hankala peli, koska melkein kaikki vaikuttaa epäilyttäviltä. Mulla on kuitenkin sellainen tunne, että Kiirsu ja rayn on hyviksiä, teitä loppuja on kauhean vaikea lukea.

Annan shirokamin itse vastata omiin juttuihinsa joihin ei vastannut jo, mutta vastaan sulle (en oikeasti jaksa laittaa tota quotea paloihin):
- sen takia en olekaan varma uskonko sinua
- koska Violet ei tarkastanut mua, pohdit miksi minua ei tapettu? Ööö mitä? :o Luepa nyt mitä itse kirjoitit, miten tuossa on mitään järkeä?
- Kyllä, minut yleensä tapetaan kotifoorumillani N1 tai N2.
- Se miten shirokami yhdistää sut justyyn ja jeekakaan on aika loogista, riippumatta siitä kuinka totta se on
- Shirokami on myös sanonut miksi Violet on ennustaja (vaikka et sitä tajuaisikaan, ja se käy ihan oikeasti järkeen), olettaen että Hukka EI ole ennustaja
- Miksi sä edes kysyt, että; "miten sun readit muuttuu, jos Violet lynkattaisiin tänään ja hän paljastuisi pahikseksi? " mun mielestä ihan turha kysymys

- Miksi SINÄ olet sitä mieltä, että Violet EI EHKÄ ole ennustaja? Kuka silloin olisi ennustaja? Jos olet sitä mieltä, että Violet ei ehkä ole ennustaja, miksi otit äänesi pois hänen päältään?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 10:49:36

jeekaka kirjoitti:Oli pakko tarkistaa, tuota eilistä äänestystilannetta oli tosiaan vähän vaikea seurata, kun väliaikalaskennat oli pielessä. Mutta justy äänesti Xatalosta ennen kuin miina äänesti justya, ja oon siinä käsityksessä että se tarkoittaisi että Xatalos olisi saanut äänensä ensin ja näin ollen ollut edelleen tippumassa, ja kuten Xatalos sanoi, Violetin ääni olisi tässä tilanteessa ollut ratkaiseva. Enkä nyt ota edes huomioon sitä, että tuossa vaiheessa miinan ääntä ei pienen alkukirjaimen takia laskettu :D Violet on kumminkin kokenut pj ja pelimode ja jos olisi vielä pahiskin, niin olisi varmaan ollut kohtuullisen kärryillä tilanteesta, ja silti siirsi äänensä justylle. Tän jälkeen tuli ensimmäinen virheellinen äänenlaskenta.

Eli miksi minä "olen pahis" kun en halua äänestää miinaa, mutta Violet oli <3 <3 ennustaja forever i trust you baby! <3 <3

??

Minä jumaliste kysyin Violetilta mitä hän haluaa tehdä, kuten kysyin myös Kiirsulta.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 13.10.2017 10:50:16

Mä toivoisin, että peliä edistämättömät pohdinnat mun pahikseudesta päättyis tähän. Jos joku claimaa nyt ennustajan, saadaan me tapella vastakkain. Tän jälkeen on vielä yksi lynkkauspäivä, niin huomiselle on sitten helppo kohde. Kaikki muut paitsi Hukka ovat nyt tainneet postata (olen kännykällä, en tarkista) Jos Hukka claimaa ennustajan, olen ilmiselvä pahis, sillä ennustustulokseni ei voi olla validi, jos Hukka on pahis, ja jos hän lähtee minua vastaan taistelemaan, on hän joko pahis tai ennustaja. Molemmissa tapauksissa minun on myös oltava pahis. Eli jos Hukka claimaa ennustajan (mitä ei tee, koska tiedän hänen olevan hyvis), voitte vaikka lynkata mut.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.10.2017 10:53:46

raynpelikoneet kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Oli pakko tarkistaa, tuota eilistä äänestystilannetta oli tosiaan vähän vaikea seurata, kun väliaikalaskennat oli pielessä. Mutta justy äänesti Xatalosta ennen kuin miina äänesti justya, ja oon siinä käsityksessä että se tarkoittaisi että Xatalos olisi saanut äänensä ensin ja näin ollen ollut edelleen tippumassa, ja kuten Xatalos sanoi, Violetin ääni olisi tässä tilanteessa ollut ratkaiseva. Enkä nyt ota edes huomioon sitä, että tuossa vaiheessa miinan ääntä ei pienen alkukirjaimen takia laskettu :D Violet on kumminkin kokenut pj ja pelimode ja jos olisi vielä pahiskin, niin olisi varmaan ollut kohtuullisen kärryillä tilanteesta, ja silti siirsi äänensä justylle. Tän jälkeen tuli ensimmäinen virheellinen äänenlaskenta.

Eli miksi minä "olen pahis" kun en halua äänestää miinaa, mutta Violet oli <3 <3 ennustaja forever i trust you baby! <3 <3

??

Minä jumaliste kysyin Violetilta mitä hän haluaa tehdä, kuten kysyin myös Kiirsulta.


Ja Violet vastasi, että valitsisi mieluummin miinan. Kerro nyt niin että minäkin tajuan, mikset sinä halunnut äänestää miinaa, vaikka äänesi käväisikin siellä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 10:58:59

jeekaka kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Oli pakko tarkistaa, tuota eilistä äänestystilannetta oli tosiaan vähän vaikea seurata, kun väliaikalaskennat oli pielessä. Mutta justy äänesti Xatalosta ennen kuin miina äänesti justya, ja oon siinä käsityksessä että se tarkoittaisi että Xatalos olisi saanut äänensä ensin ja näin ollen ollut edelleen tippumassa, ja kuten Xatalos sanoi, Violetin ääni olisi tässä tilanteessa ollut ratkaiseva. Enkä nyt ota edes huomioon sitä, että tuossa vaiheessa miinan ääntä ei pienen alkukirjaimen takia laskettu :D Violet on kumminkin kokenut pj ja pelimode ja jos olisi vielä pahiskin, niin olisi varmaan ollut kohtuullisen kärryillä tilanteesta, ja silti siirsi äänensä justylle. Tän jälkeen tuli ensimmäinen virheellinen äänenlaskenta.

Eli miksi minä "olen pahis" kun en halua äänestää miinaa, mutta Violet oli <3 <3 ennustaja forever i trust you baby! <3 <3

??

Minä jumaliste kysyin Violetilta mitä hän haluaa tehdä, kuten kysyin myös Kiirsulta.


Ja Violet vastasi, että valitsisi mieluummin miinan. Kerro nyt niin että minäkin tajuan, mikset sinä halunnut äänestää miinaa, vaikka äänesi käväisikin siellä.

Siinä vaiheessa kun minä äänestin miinaa, jonkun sekunnin ajan tai jotain, ajattelin että miina (joka oli myös scumreadini yhdessä justyn kanssa), voitaisiin myös lynkata.
miina kuitenkin komppasi minua ja äänesti justya, siis sitä henkilöä jonka MINÄ halusin alunperin lynkata.
Minä HYVIN SELVÄSTI TÄMÄN JÄLKEEN kysyin mun townreadeilta, Violetilta ja Kiirsulta, mitä he haluavat tehdä.
Violet päätyi äänestämään justya.

Mitä *piip* minun olisi pitänyt tehdä tässä vaiheessa?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 11:00:52

Niin teki Kiirsukin.....
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 11:05:08

Jos te tuutte väittään että mä oon mafia niin "get your facts straight" edes, hyi sinua Violet..... pff....
Jos sinä olit väärässä, se ei tarkoita että minä olin väärässä, ja jos sun conf bias menee siihen että yrität boostata omaa egoasi siihen että "no en ainakaan KAIKESSA ollut väärässä", niin sitten voit hävitä tämän pelin kaupungille. Mieti nyt, oikeasti lue noita posteja ja mieti, tuo sinun rayn/kiirsu/miina scumteamisi on ihan höttöä, se on 100% väärin ja nuo kaksi jostain syystä yrittää nuoleskella sinua sanomalla että "joo sehän voi olla" VAIKKA NE TIETÄÄ 100% VARMUUDELLA ETTÄ SE EI OLE, KUN MINÄKIN TIEDÄN!!!!!!!!!!!! Hitto, koittakaa nyt ajatella, pliis.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.10.2017 11:06:05

raynpelikoneet kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Oli pakko tarkistaa, tuota eilistä äänestystilannetta oli tosiaan vähän vaikea seurata, kun väliaikalaskennat oli pielessä. Mutta justy äänesti Xatalosta ennen kuin miina äänesti justya, ja oon siinä käsityksessä että se tarkoittaisi että Xatalos olisi saanut äänensä ensin ja näin ollen ollut edelleen tippumassa, ja kuten Xatalos sanoi, Violetin ääni olisi tässä tilanteessa ollut ratkaiseva. Enkä nyt ota edes huomioon sitä, että tuossa vaiheessa miinan ääntä ei pienen alkukirjaimen takia laskettu :D Violet on kumminkin kokenut pj ja pelimode ja jos olisi vielä pahiskin, niin olisi varmaan ollut kohtuullisen kärryillä tilanteesta, ja silti siirsi äänensä justylle. Tän jälkeen tuli ensimmäinen virheellinen äänenlaskenta.

Eli miksi minä "olen pahis" kun en halua äänestää miinaa, mutta Violet oli <3 <3 ennustaja forever i trust you baby! <3 <3

??

Minä jumaliste kysyin Violetilta mitä hän haluaa tehdä, kuten kysyin myös Kiirsulta.


Ja Violet vastasi, että valitsisi mieluummin miinan. Kerro nyt niin että minäkin tajuan, mikset sinä halunnut äänestää miinaa, vaikka äänesi käväisikin siellä.

Siinä vaiheessa kun minä äänestin miinaa, jonkun sekunnin ajan tai jotain, ajattelin että miina (joka oli myös scumreadini yhdessä justyn kanssa), voitaisiin myös lynkata.
miina kuitenkin komppasi minua ja äänesti justya, siis sitä henkilöä jonka MINÄ halusin alunperin lynkata.
Minä HYVIN SELVÄSTI TÄMÄN JÄLKEEN kysyin mun townreadeilta, Violetilta ja Kiirsulta, mitä he haluavat tehdä.
Violet päätyi äänestämään justya.

Mitä *piip* minun olisi pitänyt tehdä tässä vaiheessa?


No tulihan se sieltä. Tosin kysyit kylläkin jo ennen kuin miina äänesti justya, mutta komppaili ennen sitä toki.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 11:07:59

jos lasket nuo pienet ja isot kirjaimet niin joo, minä oletin että miinan ääni on validi koska en oo ennen nähnyt tällästä..
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 13.10.2017 11:10:55

raynpelikoneet kirjoitti:- koska Violet ei tarkastanut mua, pohdit miksi minua ei tapettu? Ööö mitä? :o Luepa nyt mitä itse kirjoitit, miten tuossa on mitään järkeä?

Muotoilin tän ehkä vähän huonosti, mutta siis en pohdi sitä miksi sua ei tapettu, siksi, että Violet ei tarkastanut sua. Vaan Violetin kirjoittamasta mulle tuli mieleen se, että miksi sua tosiaan ei ole tapettu, jos olet hyvis.

raynpelikoneet kirjoitti:- Se miten shirokami yhdistää sut justyyn ja jeekakaan on aika loogista, riippumatta siitä kuinka totta se on

Ok, en vieläkään tiedä miksi.

raynpelikoneet kirjoitti:- Miksi sä edes kysyt, että; "miten sun readit muuttuu, jos Violet lynkattaisiin tänään ja hän paljastuisi pahikseksi? " mun mielestä ihan turha kysymys

Koska mulle jäi sellainen vaikutelma, että Shirokamin readit perustui siihen, että Violet tosiaan on ennustaja. Edellisessä viestissä totesinkin että nyt Shiron viestin tarkemmin luettuani en ole tästä enää niin varma, enkä tiedä mihin Shirokamin readit perustui. Mutta koska nuo silti vaikutti perustuvan Violetin ennustajuuteen, niin haluaisin tietää, miten ne muuttuu jos Violet ei olekaan ennustaja.

raynpelikoneet kirjoitti:- Miksi SINÄ olet sitä mieltä, että Violet EI EHKÄ ole ennustaja? Kuka silloin olisi ennustaja? Jos olet sitä mieltä, että Violet ei ehkä ole ennustaja, miksi otit äänesi pois hänen päältään?

Periaatteessa ennustaja voisi olla justy tai Hukka (Violetin maininta että kaikki muut ovat puhuneet, käy järkeen, koska uskoisin että jos joku muu olisi ennustaja, hän olisi jo counterclaimannut). En tosin usko siihen, että justy olisi ennustaja. Lähinnä tässä on se, että musta tosi moni on ostanut Violetin paljastuksen vähän turhan helposti ja koska Violetin perusteet sille, miksi justy olisi hyvis, on musta vähän hatarat ja keksityn oloiset. Siksi mun mielestä Violet ei välttämättä ole ennustaja. Violet kuitenkin vastaili mulle hyvin ja niin, että siinä moni asia kävi järkeen, joten otin ääneni pois, koska en ole enää yhtään niin varma tästä jutusta.

Violet kirjoitti:Jos Hukka claimaa ennustajan, olen ilmiselvä pahis, sillä ennustustulokseni ei voi olla validi, jos Hukka on pahis, ja jos hän lähtee minua vastaan taistelemaan, on hän joko pahis tai ennustaja. Molemmissa tapauksissa minun on myös oltava pahis. Eli jos Hukka claimaa ennustajan (mitä ei tee, koska tiedän hänen olevan hyvis), voitte vaikka lynkata mut.

Jos Hukka on pahis, niin miksi hän lähtisi claimaamaan ennustajaa? Olettaen, että sinä et olisi ennustaja, vaan joku jo puhuneista tai justy olisi (hyvin epätodennäköinen skenaario kylläkin). Jos Hukka nyt claimaa, niin mun mielestä Hukka voi olla silloin vain oikea ennustaja, mikä mun mielestä tekee Violetista pahiksen (en näe syytä miksi hyvis claimaisi ennustajana Hukan).
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.10.2017 11:13:10

20:18
raynpelikoneet kirjoitti:Kiirsu, Violet, mitä haluatte tehdä?


20:30
miina kirjoitti:Justy, miusta se siun äänestely oli nii outoa ja en ymmärrä sinun viestejä. Kaiken tämän lisäksi olet kieltäytynyt uskomasta että odo voisi olla pahis, jota se taas mun mielestäni on. Nämä syyt olen tainnut aiemminkin jo tuoda esille.
--odo
++justy


Tuo siis ääni, jota ei hyväksytty.

Jotenkin vaikuttaa, että yrität nyt puhua mustaa valkoiseksi. Sama kuin tuon Violetin äänen suhteen, joskin se olisi vielä mennyt sekaannuksesta.

//Lauchou
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 11:15:49

miina kirjoitti:Mie oon valmis äänestämään myös justya, jos siitä saadaan varteenotettava tippuja, koska rayn nyt ei ainakaan taida olla äänestämässä odoa? Mun mielestä xatalosin roolin selvitystä joutaa odottamaan. Ja mun on ihan sama kaveerata tässä xatalosin kanssa, koska itse ainakin tiedän olevani hyvis, joten onko sillä väliä jos vaikuttaa pahiskaverilta. Paitsi sitten tietty jos xata olisikin pahis, niinniin.. Odottelen vielä hetken josko joku haluaisi selvittää odon?
// väliin porukkaa. mm ray valmis vaihtamaan ääntä..

sori, tämä oli se viesti josta puhuin, ei ääni.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 11:19:09

Voitte te uskoa Violetin mihin ikinä..... Käyhän se "järkeen".... roflmao.
Siitä vaa lynkkaamaan sitten, mutta miettikää nyt hetki aivoillanne.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 13.10.2017 11:22:13

rayn, onko Violet siis sun mielestä nyt town vai mafia? En oikeen ota susta nyt selvää...
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 11:23:16

Lauchuo kirjoitti:rayn, onko Violet siis sun mielestä nyt town vai mafia? En oikeen ota susta nyt selvää...

En halua sanoa ennekun Hukka on postannut. Miksi se sinua kiinnostaa?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 13.10.2017 11:26:37

raynpelikoneet kirjoitti:
Lauchuo kirjoitti:rayn, onko Violet siis sun mielestä nyt town vai mafia? En oikeen ota susta nyt selvää...

En halua sanoa ennekun Hukka on postannut. Miksi se sinua kiinnostaa?

No ihan siksi, että pidän sua edelleen hyviksenä ja varsin luotettavanakin sellaisena (vaikka ekan päivän sun johtama Jontun lynkkaus ei kyllä kasvattanut luottoa, mutta virheitä sattuu), ja saatan olla valmis muuttamaan käsitystäni Violetista suuntaan tai toiseen sen perusteella, mitä perusteita sulla on pitää Violetia sinä mitä pidät. Miksi mua ei voisi kiinnostaa sun Violet-readisi? Kiinnostihan suakin mun justy-readi? :D
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 11:27:22

Yritätkö jotain trikkiä tässä nyt? Ei toimi.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 11:28:52

Mutta kun nyt siihen pääsit niin annapa tulla se town read minusta, miksi?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 13.10.2017 11:29:05

No, ainakin pidin sua hyviksenä ja luotettavana. Tbh en oo siitä enää niin varma. Ehkä sä vaan johdat tätä koko peliä kuin pässiä narussa ja oot oikeesti pahis. Mikä ihme kyseenalaistaminen tää nyt on jos kysyy mielipidettä jostain henkilöstä?
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 11:30:30

niin miksi pidit?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 11:31:35

ehkä johdankin, ja vedänkin kun pässiä narussa. mutta miksi sä olit eri mieltä noin 10 sekuntia sitten?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 11:35:05

Lauchuo kirjoitti:mitä perusteita sulla on pitää Violetia sinä mitä pidät. Miksi mua ei voisi kiinnostaa sun Violet-readisi? Kiinnostihan suakin mun justy-readi? :D

siinä on sellainen pikku ero että justy ei ole claimannut 1-shot coppia. Violet on.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 13.10.2017 11:36:12

Mun mielestä sulla on pitkin peliä ollut paljon hyviä pointteja ja oot saanut täällä tosi paljon aikaiseksi, vaikkei vielä yhtään pahista ookaan saatu kiinni. Sun mielipiteet on ollut aika vahvoja yleensä ja oot sanonut useasti että "tuo on mafia" tai "tuo on town", pahikselle toi ois aika hazardia varsinkin jos niin sanoisi perustelujen kera (kuten olet välillä tehnytkin, yleensä viimeistään kysyttäessä), koska sitä mieltä on sitten vaikea muuttaa jos ei saakaan junaa jonkun tietyn henkilön päälle. Halusit pelastaa Xataloksen, joka munkin mielestä vaikutti hyvikseltä. Yritit eilen äänestää pois justyn, jonka pahikseuteen on mun mielestä aika paljon perusteluja. Ja sulta on tullut pitkin peliä hyviä analyysejä siitä miksi joku tekee jotakin ja miksi joku olisi tai ei olisi toiminut. Ei sillä, etteikö pahikset voisi miettiä näitä, mutta mun kokemuksella pahikset yleensä yrittää johdatella yhteen tiettyyn (väärään) suuntaan, eikä harkita kaikkia vaihtoehtoja.

// En ollut eri mieltä noin 10 sekuntia sitten. Vaan tuo edellinen viesti jäi kirjoittamatta sitä edellisen perään ja koska muokkauskielto, en voinut enää muokata sitä viestin jo lähetettyäni.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 13.10.2017 11:37:23

raynpelikoneet kirjoitti:
Lauchuo kirjoitti:mitä perusteita sulla on pitää Violetia sinä mitä pidät. Miksi mua ei voisi kiinnostaa sun Violet-readisi? Kiinnostihan suakin mun justy-readi? :D

siinä on sellainen pikku ero että justy ei ole claimannut 1-shot coppia. Violet on.

Miten tää vaikuttaa siihen miksi en saisi olla kiinnostunut sun Violet-readistasi?
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2017

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron