Juonittelun SM - finaali 2017 on päättynyt, pahikset vei!

Vuoden 2017 SM-kilpailut

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 08:11:57

Ja anteeksi, ei ollut tarkoitus sanoa että sinun pitää vastata heti (varsinkin kun annoit ihan oikean readin -- oletin että sieltä tulee vaan tuo "emmä oikeen tie viel" tai jotain). Ei ole kiire ei, vielä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 08:13:41

Lauchuo kirjoitti:pelipäivä on vasta alkanut eikä kukaan ees oo äänestänyt sua.

tällähän ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. täällä oletetaan ihan ihmeellisiä asioita, munko pitäis olla tekemättä mitään kun kukaan ei ole edes äänestänyt mua?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 08:17:56

Kiirsu, miina ja jeekaka, kun te tulitte threadiin tänään, miksi ostitte Violetin claimin kylmiltään?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Shirokami » 13.10.2017 08:35:38

++Justy

Näen itse tällä hetkellä scumteamina nytkun niitä onkin kolme niin justyn, hänen kaksi partneriaan on jeekaka ja lauchuo. Kiirsu wild cardina jonka selitän myöhemmin tässä postissa. night killien outoudet selittäisi täysin se, että yksi heistä on ollut lähes koko pelin pois ja korvautui vasta nyt. Oon aika varma että xatalosia äänestäneissä on aika monta pahista varsinkin jos/kun justy flippaa pahiksena.

Haluaisin myös heittää epäilyn sormeni tuohon viimeisimpään Kiirsun postaukseen. Hänen reaktionsa haisee isolla H:lla.

1. confirmed hyvis tulee ja kertoo että kaksi joukkuetta hänen mielestään on mahdollisia
2. Kiirsu hyväksyy molemmat ehdotetut pahistiimit vaikka on itse toisessa niistä :D
tässä haisee selvästi idea että Kiirsu koittaa saada itsestään kaveria tälle confirmed hyvikselle olemalla hyväveli ja myötäilemällä hänen readejaan. Ei ole mitään järkeä kompata confirmed hyvistä tuolla tavalla VARSINKIN kun tietää itse sen olevan 100% väärin.

tämä siis sillä oletuksella että violet on oikeasti ennustaja, varsinkin kun hänen eilinen ulostulonsa olisi melko varmasti pelastanut meidän suojelijan JA xatalos olisi saanut päästään sen että minä jotenkin softclaimasin olevani ennustaja..

counterclaimia odotellessa pidän ääneni justyssa ihan siitä syystä että en näe vielä miksi justy ja Kiirsu olisivat samaan aikaan mafia ja tässä vaiheessa peliä en täysin luota itseeni ja olen sitä mieltä että rayn case on paljon parempi kuin omani. kyllä, sheeppaan siis raynia.
Avatar
Shirokami
Kyläläinen
 
Viestit: 38
Liittynyt: 28.09.2017 15:10:58
Kotiyhteisö: Vendetta Strada
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 13.10.2017 08:39:09

raynpelikoneet kirjoitti:Oletin vain että olisit vastannut yksinkertaiseen kysymykseen heti (meinasin että olisit ihan vaan sanonut kaupunkilainen/mafia/en tiedä).
Sitten se jatkokysymys, miksi äänestit Violetia? Jos justy ei olekaan pahis, sinun Violet = pahis teorialtasi katoaa pohja kokonaan, eli miksi Violet justyn sijaan?

Violet vaikutti automaattisesti pahikselta tuon äänenvaihdon takia ja se oli yksinkertaisesti ensimmäinen pelistä mieleeni tullut asia, johon halusin saada vastauksen ja selvyyden. Ääni oli sinänsä hyvä keino painostaa ja antaa ilmi, että tää oli nyt oikeasti epäilyttävää eikä sellainen "no ehkä, ehkä ei". En edes tullut ajatelleeksi tuota että jos justy ei ole pahis, niin Violet = pahis teorialta katoaa pohja, koska halusin lähinnä selityksen tuolle äänenvaihdolle.

raynpelikoneet kirjoitti:
Lauchuo kirjoitti:pelipäivä on vasta alkanut eikä kukaan ees oo äänestänyt sua.

tällähän ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. täällä oletetaan ihan ihmeellisiä asioita, munko pitäis olla tekemättä mitään kun kukaan ei ole edes äänestänyt mua?

Ei, ei pitäisi olla tekemättä mitään. Mutta tuo sun "mikset jo vastaa" meni oikeasti vähän tunteisiin (varsinkin sen jälkeen kun olin jo kirjoittanut pitkää analyysia, eh) ja mulle heti tuli siitä fiilis, että sulla on jokin hätä, ja ihmettelin sitä.

Ainiin, ja olihan sua näköjään jeekaka lievästi epäillyt. Sori, mun moka. Mutta Violetilla hyvä pointti, mitä itse ajattelet rayn, miksei sua ole jo tapettu yöllä?

Shiro, sun ääni on väärin kirjoitettu eli sitä ei lasketa.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Shirokami » 13.10.2017 08:48:34

justy

voihan pienet ja isot.
Avatar
Shirokami
Kyläläinen
 
Viestit: 38
Liittynyt: 28.09.2017 15:10:58
Kotiyhteisö: Vendetta Strada
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Shirokami » 13.10.2017 08:48:58

++justy
Avatar
Shirokami
Kyläläinen
 
Viestit: 38
Liittynyt: 28.09.2017 15:10:58
Kotiyhteisö: Vendetta Strada
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 13.10.2017 08:51:56

Shirokami, millä sä yhdistät mut justyyn ja jeekakaan? Sillä, että se selittäisi yötappojen outouden? Ei, ei selittäisi, koska siinä tiimissä olisi kaksi muutakin pelaajaa. Haloo? Meinaatko että ne kaksi muuta pelaajaa olisi ihan hakoteillä kun niiltä puuttuu yksi? Ja miksi Violet on sun mielestä "confirmed hyvis"? Violet puolustelee justya aika kovasti nyt tuolla "puuttuu viime hetken rooliclaimaus", miksi hän tekisi niin jos olisi oikeasti ennustaja? Että puolustaisi tuolla tavalla vaikka ei voi tietää, onko kyseinen henkilö oikeasti pahis vai hyvis. Niin ja jos uskot siihen, että Violet on ennustaja, niin miksi äänestät justya, joka Violetin mielestä nimenomaan ei ole pahis? Entä miten sun teoria muuttuisi, jos Violet paljastuisikin huijariksi (pahikseksi)?
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 08:51:59

Lauchuo kirjoitti:En edes tullut ajatelleeksi tuota että jos justy ei ole pahis, niin Violet = pahis teorialta katoaa pohja, koska halusin lähinnä selityksen tuolle äänenvaihdolle.

En ole varma uskonko tätä. Siis tuohan oli sinun casesi perusta????

Ei, ei pitäisi olla tekemättä mitään. Mutta tuo sun "mikset jo vastaa" meni oikeasti vähän tunteisiin (varsinkin sen jälkeen kun olin jo kirjoittanut pitkää analyysia, eh) ja mulle heti tuli siitä fiilis, että sulla on jokin hätä, ja ihmettelin sitä.

Jos olet lukenut tätä peliä niin täällähän siis (nyt en tarkoita millään pahalla, mutta sanonpa kuitenkin) kukaan ei oikein tee mitään, kaikki vaan arpoo ja arpoo ja "ehkä sittenkin jotain muuta". Toivoisin että se loppuu nyt.

Ainiin, ja olihan sua näköjään jeekaka lievästi epäillyt. Sori, mun moka. Mutta Violetilla hyvä pointti, mitä itse ajattelet rayn, miksei sua ole jo tapettu yöllä?

Mikä oli Violetin hyvä pointti?
En tiedä miksi minua ei olla tapettu, en ole selvännäkijä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 08:53:05

Shirokami

kun puhuit kiirsusta, mihin jäi miina? hän teki saman.

mikä oli mun case?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 08:57:50

Lauchuo kirjoitti:Niin ja jos uskot siihen, että Violet on ennustaja, niin miksi äänestät justya, joka Violetin mielestä nimenomaan ei ole pahis?

Hei tää on nyt aika typerää jo.... :D SINÄKIN?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Shirokami » 13.10.2017 09:12:33

Lauchuo kirjoitti:Shirokami, millä sä yhdistät mut justyyn ja jeekakaan? Sillä, että se selittäisi yötappojen outouden? Ei, ei selittäisi, koska siinä tiimissä olisi kaksi muutakin pelaajaa. Haloo? Meinaatko että ne kaksi muuta pelaajaa olisi ihan hakoteillä kun niiltä puuttuu yksi? Ja miksi Violet on sun mielestä "confirmed hyvis"? Violet puolustelee justya aika kovasti nyt tuolla "puuttuu viime hetken rooliclaimaus", miksi hän tekisi niin jos olisi oikeasti ennustaja? Että puolustaisi tuolla tavalla vaikka ei voi tietää, onko kyseinen henkilö oikeasti pahis vai hyvis. Niin ja jos uskot siihen, että Violet on ennustaja, niin miksi äänestät justya, joka Violetin mielestä nimenomaan ei ole pahis? Entä miten sun teoria muuttuisi, jos Violet paljastuisikin huijariksi (pahikseksi)?



miten yhdistän sut justyyn ja jeekakaan:No teoriani on se kuinka kuula pelasi omana aikanaan, se ei ole paljoa mutta onneksi kaivat omaa kuoppaasi aika ahkerasti.
yötappojen outous: kaks pelaajaa miettimässä < kolme pelaajaa miettimässä. ei kai se ihme oo että 33% loogisuudesta puuttuu.
violet on "confirmed hyvis": luitko seuraavaa kohtaa jossa sanoin OLETTAEN että hän on oikeasti ennustaja?
miksi äänestän justya:luitko siitä seuraavaa kohtaa jossa olen sitä mieltä että raynin case justysta on parempi kuin omani? se että violet = hyvis ei tarkoita että violet = oikeassa :D
miten readit muuttuu jos violet ei ole ennustaja:riippuu aivan täysin siitä kuka counter-claimaa.

näyttää vahvasti siltä että etsimällä etsit postistani asioita että saisit siltä syötyä pohjan pois. :D
Avatar
Shirokami
Kyläläinen
 
Viestit: 38
Liittynyt: 28.09.2017 15:10:58
Kotiyhteisö: Vendetta Strada
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 09:18:03

waiiiit.. jos mun caseani ei olisi, niin äänestäisit siis Kiirsua?
Ja mikä se mun case oli?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 09:19:55

Mun casehan siis oli että justy on Odon kanssa pahis että mitä sä nyt selität?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Shirokami » 13.10.2017 09:22:24

raynpelikoneet kirjoitti:Shirokami

kun puhuit kiirsusta, mihin jäi miina? hän teki saman.

mikä oli mun case?


Miinan postit menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mut ne eroaa toisistaan sillä, että Kiirsu on paljon loogisempi ajattelija ja en usko että he molemmat ovat pahiksia.

Sun case oli se että justy jätti tekemättä casen sua vastaan joka sillä oli melko varmasti valmiina jo ekana päivänä kun huomasi että johdit jo lynkkausta joka ajautuu kaupunkilaiseen, samahan se on jättää case seuraavalle päivälle kun yksi kaupunkilainen on jo tulossa tiensä päähän?
Avatar
Shirokami
Kyläläinen
 
Viestit: 38
Liittynyt: 28.09.2017 15:10:58
Kotiyhteisö: Vendetta Strada
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 13.10.2017 09:23:20

Väliaikalaskenta

Äänestystilanne:
1 Shirokami (Kiirsu)
1 justy (Shirokami)

Tällä hetkellä kuolemassa on Shirokami ensin saadulla äänellä.

Puhepakot (puhuttu/pitää puhua):
Hukka (0/3)
Kiirsu (2/3)
justy (0/3)
miina (1/3)

3.päivä päättyy maanantaina 16.10. kello 21.00.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Shirokami » 13.10.2017 09:24:34

raynpelikoneet kirjoitti:waiiiit.. jos mun caseani ei olisi, niin äänestäisit siis Kiirsua?

Mun casehan siis oli että justy on Odon kanssa pahis että mitä sä nyt selität?

joo niin tekisin.

eipä ollu.
Avatar
Shirokami
Kyläläinen
 
Viestit: 38
Liittynyt: 28.09.2017 15:10:58
Kotiyhteisö: Vendetta Strada
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 09:25:44

hmm okei.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 09:29:03

Shiro kuka on ennustaja jos ennustaja ei ole vielä tullut ulos?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.10.2017 09:29:54

raynpelikoneet kirjoitti:Etpä ole hirveästi lukenut eilisen päivän loppua.


Juu selasin puhelimella, joten jotain saattoi mennä ohi. En kuitenkaan löytänyt vieläkään mitään selitystä sille, miksi EI miina.

raynpelikoneet kirjoitti:Kiirsu, miina ja jeekaka, kun te tulitte threadiin tänään, miksi ostitte Violetin claimin kylmiltään?


Nähdäkseni Violet olisi tässä pahiksena aivan totaalisella itsemurhamissiolla, vaikka olisikin justyn pahistoveri. Se on aivan varmaa, että oikea ennustaja paljastaisi petoksen, justyn pelastamiseen eilen olisi riittänyt äänen pitäminen miinalla, ja varsinkin jos justy ei olisi pahis, eilinen tempaus oli aivan turhaa huomion hakua.

raynpelikoneet kirjoitti:Näyttää siltä että jeekaka yrittää sanoa välittäneensä eilisestä lynkkauksesta "tooooosi paljon".


Itse asiassa välitin siitä aivan tosi paljon, tajusin jo eilen pelanneeni tosi tyhmästi ja että mun olisi vain pitänyt äänestää miinaa jo silloin kun ensimmäisen kerran sitä mietin. Mietin kyllä pitkään teidän vankkuriin hyppäämistä, ja helpottuneena annoin olla kun Violet tekikin päätöksen mun puolesta. Violetin paljastus on myös mulle helpotus, ettei peli mennytkään osaltani ihan päin honkia, miksi tietystikin sen uskoo mielellään :D

//ray ja Shirokami
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 09:32:38

jeekaka kirjoitti:Nähdäkseni Violet olisi tässä pahiksena aivan totaalisella itsemurhamissiolla, vaikka olisikin justyn pahistoveri. Se on aivan varmaa, että oikea ennustaja paljastaisi petoksen, justyn pelastamiseen eilen olisi riittänyt äänen pitäminen miinalla, ja varsinkin jos justy ei olisi pahis, eilinen tempaus oli aivan turhaa huomion hakua.

Jos justy on mafia, miksi Violet olisi tässä mitä väität? Erityisesti jos claimaisi town checkin kaupunkilaiseen?
Jos justy lynkataan tänään, mitä sinä ajattelisit Violetista joka EI ole claimannut sen jälkeen?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 09:33:41

jeekaka kirjoitti: justyn pelastamiseen eilen olisi riittänyt äänen pitäminen miinalla

ei olisi.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Shirokami » 13.10.2017 09:36:11

raynpelikoneet kirjoitti:Shiro kuka on ennustaja jos ennustaja ei ole vielä tullut ulos?


Ainut jota enää uskoisin on Hukka, tiedät varmaan miksi. Tietääköhän muut?
Avatar
Shirokami
Kyläläinen
 
Viestit: 38
Liittynyt: 28.09.2017 15:10:58
Kotiyhteisö: Vendetta Strada
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 09:38:32

En tiedä tietääkö muut edes miksi niiden pitäisi tietää....
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 09:42:03

Miksi sinä edes puhut justyn pelastamisesta?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 09:43:07

Kun minä kysyin, "Kiirsu ja Violet, mitä haluatte tehdä?", Violet laittoi äänensä sen jälkeen justylle.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 09:44:04

jeekaka kirjoitti:Juu selasin puhelimella, joten jotain saattoi mennä ohi. En kuitenkaan löytänyt vieläkään mitään selitystä sille, miksi EI miina.

Tuossahan se selitys tulikin jo.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.10.2017 09:45:40

raynpelikoneet kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Nähdäkseni Violet olisi tässä pahiksena aivan totaalisella itsemurhamissiolla, vaikka olisikin justyn pahistoveri. Se on aivan varmaa, että oikea ennustaja paljastaisi petoksen, justyn pelastamiseen eilen olisi riittänyt äänen pitäminen miinalla, ja varsinkin jos justy ei olisi pahis, eilinen tempaus oli aivan turhaa huomion hakua.

Jos justy on mafia, miksi Violet olisi tässä mitä väität? Erityisesti jos claimaisi town checkin kaupunkilaiseen?
Jos justy lynkataan tänään, mitä sinä ajattelisit Violetista joka EI ole claimannut sen jälkeen?


En nyt ole varma ymmärränkö mitä haet. Jos Violet ei olisi claimannut, ja justy lynkattaisiin ja paljastuisi pahikseksi, niin tottakai näyttäisi mahdolliselta että Violet on pahistoveri. Silti, Violet olisi voinut välttyä siihen tilanteeseen päätymiseltä kokonaan jo eilen.

//
raynpelikoneet kirjoitti:ei olisi.


Ai justyn ääni Xatalosille tuli vasta teidän jälkeen. No sitten tän voi unohtaa :D

raynpelikoneet kirjoitti:Miksi sinä edes puhut justyn pelastamisesta?


No se on nähdäkseni ainoa selitys, miksi Violet olisi pahiksenä äänestänyt niinkuin äänesti, enkä usko että Violetilla olisi mitään syytä esittää fakeclaim jos on hyvis.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 09:50:39

jeekaka kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Nähdäkseni Violet olisi tässä pahiksena aivan totaalisella itsemurhamissiolla, vaikka olisikin justyn pahistoveri. Se on aivan varmaa, että oikea ennustaja paljastaisi petoksen, justyn pelastamiseen eilen olisi riittänyt äänen pitäminen miinalla, ja varsinkin jos justy ei olisi pahis, eilinen tempaus oli aivan turhaa huomion hakua.

Jos justy on mafia, miksi Violet olisi tässä mitä väität? Erityisesti jos claimaisi town checkin kaupunkilaiseen?
Jos justy lynkataan tänään, mitä sinä ajattelisit Violetista joka EI ole claimannut sen jälkeen?


En nyt ole varma ymmärränkö mitä haet. Jos Violet ei olisi claimannut, ja justy lynkattaisiin ja paljastuisi pahikseksi, niin tottakai näyttäisi mahdolliselta että Violet on pahistoveri. Silti, Violet olisi voinut välttyä siihen tilanteeseen päätymiseltä kokonaan jo eilen.

Haen sitä, että sä nyt sanot että jos Violet olisi (justyn pahiskaverina) tehnyt mitä teki, ja justy lynkataan tänään; -> auto-lynch Violet.
Kun minä sanon tämän syyksi, jonka vuoksi en oikein tajua, miksi sinä sokeasti uskot Violetin claimia, sinä sanot:
"Violet olisi voinut välttyä siihen tilanteeseen päätymiseltä kokonaan jo eilen". Ei olisi, jos Violet olisi pahis justyn kanssa, ja claimannut eilen pelastaakseen hänet, päätyisivät he samaan tilanteeseen kun tänään claimatessaan.

Joten, miksi sinä uskoit tuota claimia sokeasti? mafia!Violetilla D3 alussa claimatessaan ei ole downsidejä. Ei sitten yhtään, tai jos on, niin kerro mulle mitkä ne on.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2017 09:52:59

Yritän siis sanoa, että jos Violet olisi pahis justyn kanssa, ei mikään voi mennä huonommin jos hän claimaa, kun niin, että hän ei claimaisi.
Miksi sinä oletit heti että Violetin claim = true?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2017

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron