Juonittelun SM - finaali 2017 on päättynyt, pahikset vei!

Vuoden 2017 SM-kilpailut

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Violet » 11.10.2017 19:25:36

Se, että miten kaikki on valmiita pitämään miinaa epäilyttävänä, mutta on edelleen haluttomia äänestämään tätä on mulle edelleen vähän mysteeri. Jos ääntenlaskija olis paikalla, niin kyllä kiitos.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 11.10.2017 19:25:43

justy kirjoitti:Toivottavasti teillä on muitakin syitä lynkata minut kuin se ettei rayn lue viestejäni, Xatalos ei katso minun tehneen tänään mitään ja miina säikähti sitä että äänestin pelaajaa jota a) hän äänesti jo valmiiksi ja b) minä olin epäillyt aiemmin.

Kyllä sinä ihan kaikki ne asiat teit jotka sanoin.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Kiirsu » 11.10.2017 19:27:59

miina vaikuttaa yleisesti ottaen olevan niin kujalla, että vaikea sanoa mikä johtuu roolista ja mikä ei. Itse epäröin, että onko tässä nyt sama tilanne kuin Jontunkin kanssa, että osaamattomana pelaa ihan miten sattuu.
Avatar
Kiirsu
Kyläläinen
 
Viestit: 57
Liittynyt: 19.09.2017 22:27:05
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 11.10.2017 19:28:54

Sanoin aiemmin, että Xatalos ja miina eivät ole todennäköinen pahispari. Väittäisin näin edelleen, vaikka kieltämättä Xatalosin ääni minulle miinan sijaan tilanteessa, jossa miinaakin pohdittiin vaikuttaa epäilyttävältä. Mutta silti miinan ääni Odolle Xatalosin perustein olisi kyllä aika riski.

//Rayn, ai olin esim. esittämättä mielipiteitä ensimmäisessä viestissäni? Käyppä kuule lukemassa se viesti uudestaan. Ja samalla jos löydät jonkun quoten missä joku muu syytti sinua siitä, että painostat muita pelaajia pitämään sinua hyviksenä jos he ovat kanssasi samaa mieltä, sekin olisi kiva.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 11.10.2017 19:29:40

--Kuula
++Xatalos

Xatalosia tässä kai eniten yritetään pelastaa tällä hetkellä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja miina » 11.10.2017 19:30:54

Justy, miusta se siun äänestely oli nii outoa ja en ymmärrä sinun viestejä. Kaiken tämän lisäksi olet kieltäytynyt uskomasta että odo voisi olla pahis, jota se taas mun mielestäni on. Nämä syyt olen tainnut aiemminkin jo tuoda esille.
--odo
++justy
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2017 19:32:50

Onpa jännää. Jos justy on pahis, niin Miina ja Kiirsu ovat varmaan kyllä hyviksiä. Saa nähdä mitä Violet valitsee.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 11.10.2017 19:33:23

Kiirsu kirjoitti:miina vaikuttaa yleisesti ottaen olevan niin kujalla, että vaikea sanoa mikä johtuu roolista ja mikä ei. Itse epäröin, että onko tässä nyt sama tilanne kuin Jontunkin kanssa, että osaamattomana pelaa ihan miten sattuu.


Tää on mahdollista. Tosin miina on ollut samalla tapaa äänestysherkkä kuin pahispelissään (postasin linkin joskus, löytyy Keskusaukiolta nimeltä Leppäkertut II). Ja minusta hänen reaktionsa Kuula-ääneen sopisi täydellisesti hänen reaktioonsa pahiskaverinsa saamaan ääneen Leppäkertuissa.

Olisi kiva kuulla miinan ajatuksia tällä hetkellä. Mm. siitä miksi hän oikein epäilee minua. // Sieltähän ne mielipiteet tulikin. Kerro tarkemmin, miksi on outoa että äänestin pelaajaa, jota olin aiemmin epäillyt? Eli siis Kuulaa?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 11.10.2017 19:33:31

justy kirjoitti:Sanoin aiemmin, että Xatalos ja miina eivät ole todennäköinen pahispari. Väittäisin näin edelleen, vaikka kieltämättä Xatalosin ääni minulle miinan sijaan tilanteessa, jossa miinaakin pohdittiin vaikuttaa epäilyttävältä. Mutta silti miinan ääni Odolle Xatalosin perustein olisi kyllä aika riski.

//Rayn, ai olin esim. esittämättä mielipiteitä ensimmäisessä viestissäni? Käyppä kuule lukemassa se viesti uudestaan. Ja samalla jos löydät jonkun quoten missä joku muu syytti sinua siitä, että painostat muita pelaajia pitämään sinua hyviksenä jos he ovat kanssasi samaa mieltä, sekin olisi kiva.

Ei, sanoit D1 että olet seurannut peliä (alusta). D2 sinun readisi perustuvat D1 alun tapahtumiin. Sinulla ei kuitenkaan ollut mitään sanottavaa D1, jota pidän epäloogisena, koska sinä kuitenkin perustit D2 readisi niihin asioihin jotka ilmaisit lukeneesi jo D1.

Löydän ihan varmasti, tässä esimerkiksi:
Kiirsu kirjoitti:rayn, minusta se, että olen Nevskistä samaa mieltä, ei tarkoita, ettetkö voisi silti olla epäilyttävä. Se, että Nevskin viestissä ei juuri ollut sisältöä, on vain yksi huomio, josta olemme samaa mieltä. Ja minusta tämä sinun "yksi pointtisi" kyllä välittyi useammassa kohtaa, vaikka et suoraan ilmaissut, että ihmisten tulisi pelata samalla tavalla. Minusta sekin, että jos hyppään Odon bandwagoniin, emme voi molemmat olla pahiksia, on tietyn kaavan noudattamista. Mitä taas tulee Violetin äänestämiseen, niin ehkä olemme tottuneet erilaisiin pelitapoihin, mutta en minä oleta, että näin äkkiä välttämättä äänestetään ketään. Eihän tässä ole puoletkaan edes olleet äänessä, niin ei ole vielä kaikista saanut kuvaa. Olet tässä kuitenkin epäillyt ja kyseenalaistanut häntä, koska hän pelasi mielestäsi epäloogisesti.

Kuula, eli annat muiden hoitaa pelin aloittamisen, jotta et vaikuta epäilyttävältä nykimällä epäilyjä tyhjästä ja tulet mukaan vasta, kun on enemmän materiaalia ja on helpompi vaikuttaa luotettavalta? Minusta on outoa sanoa, ettei mitään infoa ole, kun tässä on jo puhuttu jonkun verran. Ja ei kai mitään infoa tulekaan, jos kaikki pysyisivät hiljaa.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2017 19:33:52

Violet on kai ratkaiseva ääni?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Violet » 11.10.2017 19:35:31

Hautausmaalla on muuten peli, jossa justy saapui varapelaajana pahisroolin paikalle. Se on se sama peli, jossa ray ja Xataloskin olivat mukana. Mä katoin noita uudelleen, ja nään tiettyjä yhtäläisyyksiä peleissä. Molemmissa aloitettiin melko vahvoilla hyökkäyksillä

--miina
++justy


// nyt kävi silleen, että siinä ajassa kun katson tuota vanhaa peliä, tää täyttyy viesteistä, niin lähetän tän ensin ja alan kirjottamaan sit lisää mietteitä. Saatte enemmän aikaa reagoida.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Violet » 11.10.2017 19:36:45

Jos justy on hyvis, niin Xatalos, Kiirsu ja miina tulee olemaan tulilinjoilla huomenna.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 11.10.2017 19:37:10

Tuo edellä mainitsemani oli siis se pointti jonka tein alkupelissä Kiirsusta.
Tähän on esim Violet tarttunut myöhemmin.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja miina » 11.10.2017 19:37:25

Violet kirjoitti:Se, että miten kaikki on valmiita pitämään miinaa epäilyttävänä, mutta on edelleen haluttomia äänestämään tätä on mulle edelleen vähän mysteeri. Jos ääntenlaskija olis paikalla, niin kyllä kiitos.

Ehkä kaikki pitää minuu epäilyttävänä, muttei usko miun olevan pahis.

//justy, en pysty puhelimella selaamaan samaan aikaan että saisin tarkan kertomuksen. Mutta äänestit minun mielestä sinun tarinaan sopimattomasti/vahvisti minun epäilyjä siusta.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Violet » 11.10.2017 19:43:02

Joo, nyt kun analysoin tarkemmin, niin tässä pelissä Justylla on ollut paljon laajempi otanta pelaajista kuin tuossa viime pahispelissä. Analogia ei siis täysin viittaa hänen pahismaisuuteensa. Haluaisin kyllä ääntenlaskennan, ja sellaisen pitäisi käsittääkseni olla tekeillä?
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 11.10.2017 19:43:48

raynpelikoneet kirjoitti:Ei, sanoit D1 että olet seurannut peliä (alusta). D2 sinun readisi perustuvat D1 alun tapahtumiin. Sinulla ei kuitenkaan ollut mitään sanottavaa D1, jota pidän epäloogisena, koska sinä kuitenkin perustit D2 readisi niihin asioihin jotka ilmaisit lukeneesi jo D1.


Oon tämän sinulle jo kerran lainannut, mutta tässä uudestaan vähän isommalla:

justy kirjoitti:Tervehdys kaikille!

Olen seurannut peliä, mutta enemmän päivän alussa kuin torstaina tai perjantaina. Valitettavasti ette saa minusta 1. päivänä ääntä irti, sillä en osaa äkkiseltään sanoa miksi Jonttu, Odo ja Kiirsu ovat epäiltyjä. Muistan että joku heistä heitti aiemmin tänään outoja ympäripyöreyksiä, mutten sitä kuka enkä sitä että olivatko ne lopulta pahismaisia vaiko eivät. (Selailin posteja kännykällä töissä, ja nytkin olen kännykän varassa).

Muistan alkupelistä pohtineen että olisiko Violet pahis, kun hänen 1. IRL-päivän viestinsä tuntuivat konfliktihakuisilta. Muistan myös todenneeni, että Jeekakan peliinmukaantulo muistutti minua viime pelin hyvis-Jeekakasta. Kolmas huomio jonka muistan tehneeni oli että apua, jos tulen peliin mukaan miten osaan lukea Hukkaa kun olin viime pelissä niin totaalisen väärässä hänestä.

Näillä eväillä en ala äänestää, enkä ehdi ennen yhdeksää peliä lukea tarkempaa. Mutta onneksi viikonloput ovat mulle parasta peliaikaa, kun ehdin istua koneen ääreen pidemmäksi toviksi.

Tsemppiä 1. äänestykseen!


Tuo on siis D1-postini. En ymmärrä miten väität että minulal ei tuossa ole "mitään sanottavaa".


rayn kirjoitti:Löydän ihan varmasti, tässä esimerkiksi:
Kiirsu kirjoitti:rayn, minusta se, että olen Nevskistä samaa mieltä, ei tarkoita, ettetkö voisi silti olla epäilyttävä. Se, että Nevskin viestissä ei juuri ollut sisältöä, on vain yksi huomio, josta olemme samaa mieltä. Ja minusta tämä sinun "yksi pointtisi" kyllä välittyi useammassa kohtaa, vaikka et suoraan ilmaissut, että ihmisten tulisi pelata samalla tavalla. Minusta sekin, että jos hyppään Odon bandwagoniin, emme voi molemmat olla pahiksia, on tietyn kaavan noudattamista. Mitä taas tulee Violetin äänestämiseen, niin ehkä olemme tottuneet erilaisiin pelitapoihin, mutta en minä oleta, että näin äkkiä välttämättä äänestetään ketään. Eihän tässä ole puoletkaan edes olleet äänessä, niin ei ole vielä kaikista saanut kuvaa. Olet tässä kuitenkin epäillyt ja kyseenalaistanut häntä, koska hän pelasi mielestäsi epäloogisesti.

Kuula, eli annat muiden hoitaa pelin aloittamisen, jotta et vaikuta epäilyttävältä nykimällä epäilyjä tyhjästä ja tulet mukaan vasta, kun on enemmän materiaalia ja on helpompi vaikuttaa luotettavalta? Minusta on outoa sanoa, ettei mitään infoa ole, kun tässä on jo puhuttu jonkun verran. Ja ei kai mitään infoa tulekaan, jos kaikki pysyisivät hiljaa.


Eihän Kiirsu tuossa sano, että olet epäilyttävä siksi, että yrität pakottaa Kiirsun pitämään sinua hyviksenä...

//miina, mihin tarinaan sopimattomasti?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2017 19:45:48

Violet kirjoitti:Hautausmaalla on muuten peli, jossa justy saapui varapelaajana pahisroolin paikalle. Se on se sama peli, jossa ray ja Xataloskin olivat mukana. Mä katoin noita uudelleen, ja nään tiettyjä yhtäläisyyksiä peleissä. Molemmissa aloitettiin melko vahvoilla hyökkäyksillä

--miina
++justy


// nyt kävi silleen, että siinä ajassa kun katson tuota vanhaa peliä, tää täyttyy viesteistä, niin lähetän tän ensin ja alan kirjottamaan sit lisää mietteitä. Saatte enemmän aikaa reagoida.


Oho, en muistanutkaan että justy oli tuossa pelissä. En seurannut kovin aktiivisesti sen jälkeen kun minut ammuttiin. Pikaisesti katselin justyn viestejä siinä enkä tiedä, kuinka paljon siitä voin päätellä, mutta aika samanlaiselta näytti hänen pelinsä siinä, kuten myös sinun. Vaikea kuitenkin verrata yhden pelin perusteella..
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Halima » 11.10.2017 19:46:50

Väliaikalaskenta

Äänestystilanne:
4 justy (raynpelikoneet, Xatalos, Kiirsu, Violet)
3 Odo (Shirokami, Xatalos, miina)
3 Xatalos (Hukka, jeekaka, justy)

Tällä hetkellä kuolemassa on justy äänienemmistöllä. miinan äänenvaihtoa ei hyväksytä, koska Odo oli kirjoitettu pienellä.

Puhepakot (puhuttu/pitää puhua):
Kuula (0/3)

2.päivä päättyy tänään 11.10. kello 21.00.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 11.10.2017 19:47:09

Tämä on mielestäni oikein:
Äänestystilanne:
4 Xatalos (Odo, Hukka, jeekaka, justy)
1 Odo (Shirokami)
5 justy (raynpelikoneet, Xatalos, Kiirsu, miina, Violet)
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2017 19:47:31

No hyvä tietää tässä vaiheessa että miinan ääni oli väärin :D
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 11.10.2017 19:49:05

justy kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Ei, sanoit D1 että olet seurannut peliä (alusta). D2 sinun readisi perustuvat D1 alun tapahtumiin. Sinulla ei kuitenkaan ollut mitään sanottavaa D1, jota pidän epäloogisena, koska sinä kuitenkin perustit D2 readisi niihin asioihin jotka ilmaisit lukeneesi jo D1.


Oon tämän sinulle jo kerran lainannut, mutta tässä uudestaan vähän isommalla:

justy kirjoitti:Tervehdys kaikille!

Olen seurannut peliä, mutta enemmän päivän alussa kuin torstaina tai perjantaina. Valitettavasti ette saa minusta 1. päivänä ääntä irti, sillä en osaa äkkiseltään sanoa miksi Jonttu, Odo ja Kiirsu ovat epäiltyjä. Muistan että joku heistä heitti aiemmin tänään outoja ympäripyöreyksiä, mutten sitä kuka enkä sitä että olivatko ne lopulta pahismaisia vaiko eivät. (Selailin posteja kännykällä töissä, ja nytkin olen kännykän varassa).

Muistan alkupelistä pohtineen että olisiko Violet pahis, kun hänen 1. IRL-päivän viestinsä tuntuivat konfliktihakuisilta. Muistan myös todenneeni, että Jeekakan peliinmukaantulo muistutti minua viime pelin hyvis-Jeekakasta. Kolmas huomio jonka muistan tehneeni oli että apua, jos tulen peliin mukaan miten osaan lukea Hukkaa kun olin viime pelissä niin totaalisen väärässä hänestä.

Näillä eväillä en ala äänestää, enkä ehdi ennen yhdeksää peliä lukea tarkempaa. Mutta onneksi viikonloput ovat mulle parasta peliaikaa, kun ehdin istua koneen ääreen pidemmäksi toviksi.

Tsemppiä 1. äänestykseen!

Minäkin tein vähän isommalla.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Halima » 11.10.2017 19:51:09

Edellisessä laskennassa oli virhe.

Väliaikalaskenta

Äänestystilanne:
4 justy (raynpelikoneet, Xatalos, Kiirsu, Violet)
3 Xatalos (Hukka, jeekaka, justy)
2 Odo (Shirokami, miina)

Tällä hetkellä kuolemassa on justy äänienemmistöllä.

Puhepakot (puhuttu/pitää puhua):
Kuula (0/3)

2.päivä päättyy tänään 11.10. kello 21.00.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2017 19:52:59

Eikö Odo äänestänyt minua?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 11.10.2017 19:53:18

Tässä vielä ajatuksia pelaajista.

Kuulan kuolema kertoo mielestäni paljon miinasta. Jos hän on pahis, olen 90% varma että miina on myös pahis - niin samanlainen miinan äänestyskäytös tässä oli kuin hänen äänestyksensä pahiksena edellisessä pelissään. Jos Kuula on hyvis, epäilyni miinasta lievenee huomattavasti. Hänen pelinsä tässä muistuttaa minua aika paljon hänen pahispelistään, missä hänen oli paljon helpompaa äänestää kuin aiemmissa peleissä hyviskinä.

Xatalos ei ole tehnyt D2 mitään muuta kuin puolustanut raynia, jatkanut Shirokamin epäilyä, ja flipannut sitten Shirokami-readinsa ennustajapohdintojen pohdalta. Silti hän on myös koko päivän rummuttanut sitä ettei hänen epäilyilleen ole perusteluja, ja että hänen epäilijänsä ovat jumiutuneet yhteen readiin. Nyt hän sitten tuntuu epäilevän minua koska raynkin epäilee (ylläripylläri). Kuitenkin Xalatos yritti keksiä omankin perustelun, joka oli tyyliin etten ole tehnyt mitään. Mielestäni olen tehnyt paljonkin, mm. tuottanut luettavia hetkiä miinasta, ja laittanut kampoihin Xalatosin ennustaja-kampanjalle.

Rayn ei joko jaksa lukea mitä kirjoitan, tai ei ymmärrä mitä sanon. Tai sitten hän on pahis, joka on tyytyväinen readiinsa eikä jaksa nähdä vaivaa joka vaadittaisiin sen kehittämiseen. En edelleenkään usko että Xaltos ja rayn ovat kamuja. Eli jos toinen flippaa pahikseksi, toinen on varmaankin hyvis. Sama pätee muuten miina/Xalatos-pariin.

Violet on kiireinen, minkä vuoksi hänen sivustakatselunsa ymmärtää. Muuten olisin huolestuneempi, sillä 1. päivänä aktiivinen ja kantaaottava Violet on tänään ollut vaisumpi.

//Rayn. Niin? En nyt ymmärrä pointtiasi? Sanoit että readini ovat kuin ensimmäisen päivän alusta, mutten sanonut niitä ensimmäisenä päivänä. MUTTA SANOINHAN MINÄ HETI KUN TULIN PELIIN MUKAAN ETTÄ MITÄ OLIN AJATELLUT PELIN ALUSTA. Mikä ihme tässä nyt mättää?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 11.10.2017 19:53:29

Missä Odon ääni on, ihan varmana jossain?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 11.10.2017 19:55:11

raynpelikoneet kirjoitti:[
Ei, sanoit D1 että olet seurannut peliä (alusta). D2 sinun readisi perustuvat D1 alun tapahtumiin. Sinulla ei kuitenkaan ollut mitään sanottavaa D1, jota pidän epäloogisena, koska sinä kuitenkin perustit D2 readisi niihin asioihin jotka ilmaisit lukeneesi jo D1.


Ymmärrän mitä yläpuolella sanot näin:

"Justy on epälooginen, koska hän D2 sanoi asioita, jotka oli lukenut jo D1. Jos näin on, hänen olisi pitänyt sanoa jotain D1."

Ja vastaukseni on, että sanoinhan minä jo D1 niitä asioita, jotka perustuivat ajatuksiini siihen mitä olin lukenut D1. Mitä tekemistä D2 readeillani on tämän asian kanssa?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja miina » 11.10.2017 19:55:22

--Odo
++justy
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2017 19:56:21

No, nyt sitten toivotaan parasta.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 11.10.2017 19:56:33

justy kirjoitti://Rayn. Niin? En nyt ymmärrä pointtiasi? Sanoit että readini ovat kuin ensimmäisen päivän alusta, mutten sanonut niitä ensimmäisenä päivänä. MUTTA SANOINHAN MINÄ HETI KUN TULIN PELIIN MUKAAN ETTÄ MITÄ OLIN AJATELLUT PELIN ALUSTA. Mikä ihme tässä nyt mättää?

Minä pidän sitä erittäin pahismaisena että:
- sinä olet lukenut pelin alun
- sinulla ei ollut sanottavaa minusta D1, minä kuitenkin leadasin Jonttu lynkkauksen (eli siis normaalisti pienen äänen päässä pitäisi sanoa että tässä saatetaan olla menossa väärään suuntaan), kun....
- D2 sinun scumreadini minusta on AINOASTAAN D1 alun perusteilla tehty, eli sinun siis pitäisi jo tietää nämä asiat D1 kun sanoit että "ette saa ääntä (eli siis mielipidettä) irti minusta"

Kuitenkin, et vaivautunut tuomaan tätä esille D1.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Violet » 11.10.2017 19:57:09

Jotenkin tuntuu, että ihmiset hakkaa täällä päätänsä tiiliseinään Mä hakkaan päätäni kun yritän miettiä Hukkaa, Kuulaa (tosin häntä ei tarvitse), miinaa Justyn ollessa putoamisvaarassa, ja Kiirsua, jota en ole analysoinut riittävästi, mutta joka tuntuu hieman kallistuvan hyvikseksi tässä vaiheessa. Shirokami on kanssa pelaaja, joka voi kallistua kumpaan suuntaan tahansa, sillä aikaisemmasta metasta en tiedä mitään. Kapea otanta ja suora hyökkäys Odon kimppuun viittaa ehkä vähän pahikseen. Tässä on myös sama asia kuin miinassa, monet olivat valmiita epäilemään, mutta kovinkaan moni ei valmis äänestämään. Hukka on minulle kyllä erityisessä asemassa - niin paljon sanoja, mutta niin vähän itse epäilyjä ja mitään suoraa. Varmaan ehkä tästä epämääräisestä joukosta se, jonka nostaisin hyvikseksi.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2017

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron