Juonittelun SM - finaali 2017 on päättynyt, pahikset vei!

Vuoden 2017 SM-kilpailut

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2017 14:48:06

Riippuu aika paljon flipistä, mutta jos on pahis, niin käytännössä varmistuu että Shirokami on hyvis... ja mietin kyllä esim., voisiko justy olla Odon kanssa samassa tiimissä, kun tuntuu aika haluttomalta Odon suhteen (tosin niin on usea muukin!). Jos Odo on hyvis, niin sitten Shirokami näyttää pahemmalta, eikä ainakaan ole ennustaja. Epäilen kuitenkin jälkimmäistä lopputulosta.

Varmasti on muutakin, mitä nyt ei vielä ole huomannut.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2017 14:49:14

Siis epäilen ettei jälkimmäinen lopputulos tapahdu.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Halima » 11.10.2017 14:50:57

Väliaikalaskenta

Äänestystilanne:
3 Xatalos (Odo, Hukka, jeekaka)
2 Odo (Shirokami, Xatalos)
2 justy (raynpelikoneet, miina)
1 miina (Violet)
1 Kuula (justy)

Tällä hetkellä kuolemassa on Xatalos äänienemmistöllä.

Puhepakot (puhuttu/pitää puhua):
Kuula (0/3)

2.päivä päättyy tänään 11.10. kello 21.00.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2017 15:06:59

Jotain pitäisi kertoa senkin, että minussa on kiertänyt iso läjä ääniä käytännössä perusteetta ("'musta vaan tuntuu siltä") tai sitten hyvin epämääräisillä perusteilla. jeekakan jotenkin vielä ymmärrän, ja ehkä Hukan... mutta muita en ole hirveästi ymmärtänyt. Sitten taas on Odo, joka on käytännössä kaikilla ollut neutraali/epäilyttävä, mutta missään vaiheessa muu kuin Shirokami ei ole häntä äänestänyt. Jos olisi hyvis, niin luulenpa että olisi hetkessä lynkattu tänään.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja miina » 11.10.2017 15:07:48

Olen lukenut viestejä mutta en nyt kyllä yhtään tajua että mitä täällä tapahtuu. Jos siirrän ääneni odolle, jolloi xatalos ei olisi tippumassa ja kävisikin joku hullu homma ettei odo oliskaan pahis niin miehän olisin täydellinen pari pahis-xatalokselle. Oikein mellevä pari oltaisiin.. jotenkin epäilyttää siis äänen vaihto siihenkin suuntaan. Shirokami-xatalos pahispari olis jo silkkaa pahuutta ja äärimmäisen ovelaa. Mie ajattelisin että haluan kuitenkin nähä odon roolin, jos odo hyvis (mitä edelleen epäilen), shirokami ja xatalos ei niin hyviä enää..

--justy
++Odo
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2017 15:10:22

Viimeistään siinä vaiheessa olisi hyvis-Odolle pitänyt tulla ääniä, kun selitin Shirokami-teoriani ja käytännössä kaikki sen hyväksyivät loogisena.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2017 15:11:42

miina kirjoitti:Olen lukenut viestejä mutta en nyt kyllä yhtään tajua että mitä täällä tapahtuu. Jos siirrän ääneni odolle, jolloi xatalos ei olisi tippumassa ja kävisikin joku hullu homma ettei odo oliskaan pahis niin miehän olisin täydellinen pari pahis-xatalokselle. Oikein mellevä pari oltaisiin.. jotenkin epäilyttää siis äänen vaihto siihenkin suuntaan. Shirokami-xatalos pahispari olis jo silkkaa pahuutta ja äärimmäisen ovelaa. Mie ajattelisin että haluan kuitenkin nähä odon roolin, jos odo hyvis (mitä edelleen epäilen), shirokami ja xatalos ei niin hyviä enää..

--justy
++Odo


No tulihan sieltä ääni. Kiitos, "pari" :P
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2017 15:16:37

Vähän kyllä ihmettelen, missä Shirokami vielä viipyy. Toisaalta sanoi viime viestissä suoraan että "ennustajan ei pidä paljastaa itseään ennen kuin on pakko", joten ehkä vain odottaa... tai sitten on unohtanut pelin...
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja miina » 11.10.2017 15:22:41

Veikkaan että nyt viimestään alkaa mulle sadella ääniä :D
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2017 15:31:29

Mennään sitten katsomoon yhdessä. Hauskaa siellä on varmaan.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Kiirsu » 11.10.2017 15:46:47

No jopas olette martyyreja. Minusta tässä alkaa nyt Shirolla olla se "pakko" tulla esiin tai ainakin se alkaa olla ainoa järkevä vaihtoehto, jos hän todella on ennustaja. Joten en usko, että hän tahallaan ennustajana viivyttelisi tämän enempää. miinan ääni nyt istuisi ihan täydellisesti Xataloksen pelastusyritykseksi, mutta en enää tiedä mikä hän on, kun hänen pelistään on niin hankala ottaa selvää.

++Xatalos
Avatar
Kiirsu
Kyläläinen
 
Viestit: 57
Liittynyt: 19.09.2017 22:27:05
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2017 15:48:31

Mistäs tämä ääni minulle nyt ponnahti?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2017 15:50:46

Ei se välttämättä olisi ihan huonoin lopputulos, vaikka nyt kuolisin. Ainakin se kertoisi pelistä aika paljon nyt, etenkin jos/kun Odo on pahis. Parasta tosin olisi ettei siihen hyviksen lynkkausta tarvittaisi...
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2017 15:53:04

Ja etenkin kun epäilyt minua kohtaan ovat olleet jotain käsittämätöntä fiilistelyä, tai parhaimmillaan heikkoja yksityiskohtia.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 11.10.2017 15:59:42

@Xatalos, Kuulassa epäilyttävät hänen 1. päivän epäloogisuutensa (Odo/Kiirsu-epäily ja Pivotin ignooraus vaikka perusteet olisivat sopineet), outo äänensiirto Jontulle Odon äänestämisen / Kiirsudda pysymisen sijaan.

@Violet: totta kyllä ettei Kuula ole se jonka lynkkaulsesta eniten saa irti. Itselleni tieto hänen puolestaan on kuitenkin hyödyllistä, koska miinan reaktio näyttäytyy aivan eri tavoin sen mukaan mitä Kuulasta paljastuu.

Plus, Kuula kuolee näillä näkymin joka tapauksessa. Musta tuntuu että lisäaika esim. Shirokami on ennustaja -hässäkän selvittämiseen voisi olla hyödyksi, joten mielestäni Kuula on hyvä kohde vaikka et häntä epäilisikin kympillä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 11.10.2017 16:03:27

Xatalos kirjoitti:Ja etenkin kun epäilyt minua kohtaan ovat olleet jotain käsittämätöntä fiilistelyä, tai parhaimmillaan heikkoja yksityiskohtia.


Musta tää on sulta aika outo kommentti, kun itse et edes epäile ketään pahikseksi vaan oot lynkkaamassa pelaajaa koska epäilet aiempaa pahis-readiasi ennustajaksi. Ja samaan hengenvetoon pohjustat tämän mahdollisen ennustajan lynkkausta huomenna jos johdatkin meidät tänään hyvislynkkaukseen...
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 11.10.2017 16:05:04

Jos valinta on Odon ja Xatalosin väliltä, äänestän Xatalosta. Kannatan edelleen Kuula-lynchia siinä toivossa että
A) osutaan pahikseen
B) Shirokami alkaa huomenna pelaamaan ja tuo selkoa tähän ennustajakuvioon.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 11.10.2017 16:05:52

C unohtui, eli se ettei Tuu ekstrakuolemaa jos Kuula onkin hyvis.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja jeekaka » 11.10.2017 16:22:34

Alan taipua siihen suuntaan, että Shirokamin ennustajuus on aika todennäköistä. Hukka taitaa olla ainoa, joka ei ole ennustusteoriaa kommentoinut, ja jos Kuula on oikea ennustaja niin meillä on kyllä huono tuuri :D Muuten en näkisi hirveästi järkeä ennustajan olla tulematta esiin, jos ennustus tosiaan on jo käytetty se melkein kannattaisi jakaa, koska ei voi tietää onko ennustaja hengissä enää huomenna.

miina tosiaan sopisi myös Odon pahispariksi, koska äänesti Odoa vasta nyt kun se on "turvallista".

Jos Xatalos on pahis, melkein porukan pitäisi olla Xatalos-miina ja sitten itse Shirokami tai raynpelikoneet. En ole ihan vakuuttunut että näissä kummassakaan kombossa on järkeä niin paljon kuin haluaisin :D Niin aivan, tai sitten se Kuula! :D

Ehkä Kuulan lynkkaaminen kertoo tarpeeksi tästä tilanteesta.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja jeekaka » 11.10.2017 16:33:54

Tai en mä tiedä, kai sekin on mahdollista, että oikea ennustaja bluffaa ja odottaa Shirokamin reaktiota :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Violet » 11.10.2017 16:36:02

Mä kyllä vähän taivun siihen, että jos Shirokam ei ole ennustaja, niin se saattaisi olla Kuula, kun kerran ei ole mitään kommentoinut. Siksi ainakin suhtaudun Kuulan tappamiseen vähän varauksellisesti. Voihan ennustaja olla joku muukin, mutta en itsestäänselvistä syistä lähde tätä enää pitemmälle spekuloimaan.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Odo » 11.10.2017 17:08:29

Mulla on taas aika rajallisesti aikaa, enkä ennätä päivän loppuhuipennukseen muiden menojen takia. Se on musta yksi tyhmimpiä syitä, mitä Shirokami esitti epäilyissään minua kohtaan, kun voisin vaikka todentaa kiireeni, jos siinä olisi mitään järkeä. Muutenkin perusteet ovat alunperinkin hutarat ja joku nosti esille senkin, että Xataloskin piti Shirokamia aluksi pahismaisena. Tulee mieleen se anonyymipeli "Eläintarhassa" jos nimeä en väärin muista, missä yksi pelaajista ensimmäisenä päivänä "paljasti" olevansa minä, en kuollaksenikaan muista oliko kyseessä hyvis vai pahis, mutta sen voinee tarkistaa, löytyy siis Kylästä. Minuun on ilmeisesti joku fiksaatio.

Mitä tulee omiin ajatuksiini niin en ole saanut päivästä paljoakaan irti sellaista pahismatskua. miina epäilyttää myös syistä, jotka on jo esitetty, varsinkin nyt kun tarttui minuun noin sokeasti. Kaikenlisäksi alkaa tuntua mahdolliselta, että siellä voitaisiin olla Xataloksen kaveria. Xataloksen miina epäilyt tuntuvat aika heppoisilta "epäilen, mutta kun sinä oot olemassa niin en epäile", mitä minulle sanottiin. Se tuntuu vähän pesäeron hakemiselta.

justystä puolestaan saan tällä hetkellä hyvisvibaa. Järkevän kuuloinen pelaaja, jonka kanssa voin olla samaa mieltä. Samaa voisi sanoa pikkuhiljaa myös Violetista, että alkaa fiilikset sinne päin enemmän hyvikseen kallistumaan. Muista ei oikein ole mielipidettä. Haluaisin antaa enemmän pelille siltäkin varalta, että tipahdan, mutta halusin nyt ainakin jonkunlaisen viestin kirjoittaa. Kuten Xatalos sanoo jos/kun minut tiputetaan "pahiksena" niin tiedättepä ainakin mihin suuntaan katseita osoittaa, kun/jos niin käy. Olen epäillyt Xatalosia jonka jälkeen minusta saatiin pääpuheenaihe osittain Shirokamin tempun jälkeen. Pahiskaksikolle tuo tuntuisi jotenkin typerän riskialttiilta peliltä, kun kumpikin joutuisi valokeilaan, mutta ainakin toinen on todennäköisesti pahis.

Se, jos jätetään rayn pois laskuista, niin Xatalos/Shirokami/miina-kombo ei olisi ihan mahdoton, mutta jotenkin en usko, että kaikki kolme mahtuisivat samaan nippuun. Niin kuin aiemmin sanoin, Kuula ei ole vakuuttanut ja tuo miinan käytös voisi viitata siihen, että siellä ollaan pahiskaverit. Silloin saataisiin kombo Xatalos/miina/Kuula, mutta mietin, mitä järkeä Shirokamilla olisi hyviksenä ollut tehdä oma temppunsa (ellei kyseessä ole yhtä tyhmä juttu kuin se anonyymipelin temppu). Sen ainakin tiedän, että kyseessä hyvin epätodennäköisesti on ennustaja tai jos onkin, minua hän ei ole tarkastanut. Tässä mielestäni on riski, että ennustaja tulee liian aikaisin esille, kun mielestäni parempi olisi pysyä piilossa ennen kuin on oikeasti tarkastanut jonkun.

Voin aika käsi sydämellä vannoa, että minusta on enemmän hyötyä elävänä kuin kuolleena, vaikka ajankäyttöni onkin ollut todella rajallista ja peli ehkä sen takia omalta osaltani seisookin. Parempaan päin toivottavasti kuitenkin ollaan menossa, luulisin. Se, että teoriani ovat tyhmiä tuntuu olevan yleinen ajatus varsinkin Xatalosin ja rayn mielestä joihin se osoitti, tuntuu minusta vähän hölmöltä. Molemmilla on myös paha tapa arvostella toisten epäilyjä suoraan sanottuna huonoiksi tai heikoiksi. Se tosin tuskin vaikuttaa rooliin, mutta eivät ainakaan kovin ryhmähenkisiä pelaajia tunnu olevan kumpikaan, varsinkaan ray.

Mitä tulee siihen, että minulla on vähän sanottavaa tästä päivästä johtuu osittain myös siitäkin, että suurinosa viesteistä käsittelee minua. Ei minulla oikein ole asiaan mitään lisättävää. Voin vaan seurailla mitä mieltä minusta ollaan uskotaanko Shiron olevan ennustaja vai eikö uskotan olevan.
Avatar
Odo
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.09.2014 13:24:38
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Odo » 11.10.2017 17:10:21

Violet kirjoitti:Mä kyllä vähän taivun siihen, että jos Shirokam ei ole ennustaja, niin se saattaisi olla Kuula, kun kerran ei ole mitään kommentoinut. Siksi ainakin suhtaudun Kuulan tappamiseen vähän varauksellisesti. Voihan ennustaja olla joku muukin, mutta en itsestäänselvistä syistä lähde tätä enää pitemmälle spekuloimaan.

Kuten edellisessä viestissäni sanoin niin mielestäni ennustajan on parempi pysyä piilossa kunnes on saanut tuloksen. Uskon, että ennustaja on kommentoinut jo keskustelua, mutta ei ole niin typerä että haluaisi paljastaa itsensä ennen kuin on hyödyksi jo siltäkin varalta, että a)Kuula on suojelija b)suojelija lynkataan tänään.
Avatar
Odo
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.09.2014 13:24:38
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja miina » 11.10.2017 17:35:22

jeekaka kirjoitti:Alan taipua siihen suuntaan, että Shirokamin ennustajuus on aika todennäköistä. Hukka taitaa olla ainoa, joka ei ole ennustusteoriaa kommentoinut, ja jos Kuula on oikea ennustaja niin meillä on kyllä huono tuuri :D Muuten en näkisi hirveästi järkeä ennustajan olla tulematta esiin, jos ennustus tosiaan on jo käytetty se melkein kannattaisi jakaa, koska ei voi tietää onko ennustaja hengissä enää huomenna.

miina tosiaan sopisi myös Odon pahispariksi, koska äänesti Odoa vasta nyt kun se on "turvallista".

Jos Xatalos on pahis, melkein porukan pitäisi olla Xatalos-miina ja sitten itse Shirokami tai raynpelikoneet. En ole ihan vakuuttunut että näissä kummassakaan kombossa on järkeä niin paljon kuin haluaisin :D Niin aivan, tai sitten se Kuula! :D

Ehkä Kuulan lynkkaaminen kertoo tarpeeksi tästä tilanteesta.


Puhelimella niin lainaan kaiken. Mitä tarkoitat tuolla turvallisella? Mielestäni äänestin niin että odo olisi taas tippumassa? Nyt kiirsun äänen jälkeen xatalos taas tippumassa. Sinällään xataloksen tippuminen kyllä kertoisi paljon. Miten siis on että jos xatalos tippuisi hyviksenä, kuula antiaktiivina ja olisikin hyvis sekä lisäksi yötappo. Onko sillon jo lylo? Nehän jättää miut eloon yöllä kun muthan halutaan varmasti päivällä alas..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja jeekaka » 11.10.2017 17:49:40

miina, mä äänestin Xatalosta ensin, joten sekä Xatalla että Odolla on nyt kolme ääntä ja Xatalos sai ne ensin.

Jos suojelija ei osu ja Kuula tippuu hyviksenä, silloin huomenna olisi jäljellä 5 hyvistä ja kolme pahista, ja jos silloin lynkataan hyvis eikä suojelija osu seuraavanakaan yönä, ollaan tosiaan 3vs3 tilanteessa. Muistelisin että tällaisia päiviä on ainakin joskus pelattu, mutta käytännössähän pahisten tarvitsee siinä vaiheessa vain olla haukkana massaamassa yksi hyviksistä pois heti päivän alussa.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Halima » 11.10.2017 17:50:48

Väliaikalaskenta

Äänestystilanne:
4 Xatalos (Odo, Hukka, jeekaka, Kiirsu)
3 Odo (Shirokami, Xatalos, miina)
1 justy (raynpelikoneet)
1 miina (Violet)
1 Kuula (justy)

Tällä hetkellä kuolemassa on Xatalos äänienemmistöllä.

Puhepakot (puhuttu/pitää puhua):
Kuula (0/3)

2.päivä päättyy tänään 11.10. kello 21.00.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja miina » 11.10.2017 18:05:20

Jeekaka: totta, en tosiaan oo ihan kärryillä äänistä. Mutta väläyttelit tuolla pahistrio miina-shirokami-xatalos, niin uskotko tosiaan, että kolme pahista olis laittaneet äänensä samaan henkilöön? Eli jos xatalos paljastuukin pahikseksi (mitä tietenkin toivon jos se tippumassa on) niin ajatteletko että minä ja shirokami ollaan kaverit?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 11.10.2017 18:05:56

Sori Odo mutta mä nyt vaan kutsun huonoa huonoksi ja järjetöntä järjettömäksi.

Nytkö täällä aletaan lynkkaamaan jengiä, koska "saisimme eniten informaatiota"? No, tehkää niin jos haluatte, minä yritän lynkata mafiaa, en informaatiota.

Tässä oli tuo äänestystilanne viime sivulla:
Väliaikalaskenta

Äänestystilanne:
3 Xatalos (Odo, Hukka, jeekaka)
2 Odo (Shirokami, Xatalos)
2 justy (raynpelikoneet, miina)
2 miina (justy, Violet)


Minä jo aloin miettimään, että missä olen väärässä koska justy ja miina, jotka olen eniten valmis lynkaamaan äänestävät toisiaan ja heillä on ihan realistinen mahdollisuus tulla lynkatuksi tänään.
Mutta mutta... SURPRISE! Mennään sivu eteenpäin:


Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

Postby Halima » 11.10.2017 18:50
Väliaikalaskenta

Äänestystilanne:
4 Xatalos (Odo, Hukka, jeekaka, Kiirsu)
3 Odo (Shirokami, Xatalos, miina)
1 justy (raynpelikoneet)
1 miina (Violet)
1 Kuula (justy)


Eipä enää äänestetäkään tuolla tavoin. Eikä asiaa auta oikein sekään että molempien äänet pyörii ympäriinsä kun tuuliviiri.

En tule äänestämään Xatalosia tänään. En 100% varmuudella. Minua ei oikeastaan kiinnosta lynkata Odoakaan, ottaen huomioon, että shirokamin pelaaminen (tai oikeastaan pelaamattomuus) ei nyt vakuuta ollenkaan. Lisäksi miina äänestää Odoa, ja olen kyllä melkeinpä 100% varma että ainakin toisen heistä täytyy olla mafia.

Minua häiritsee tosi kovaa se, että kaikista, joita tällä hetkellä ollaan valmiita lynkaamaan (aka tuo lista joilla on ääniä), Xatalos on ainoa jota ihmiset ovat IHAN OIKEASTI valmis lynkkaamaan.
Kuula ja Hukka ovat kadonneet täysin, se on myös ärsyttävää. Se on erityisen ärsyttävää, koska itse rajoitetulla ajalla pystyy tekemään viestejä kuitenkin ihan joka irl-päivä, ja jengi ei mukamas löydä vittätoista minuuttia kahteen päivään käyttää tähän peliin. Sama tietysti koskee shirokamia, mutta se nyt tuli sanottua jo.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 11.10.2017 18:09:27

jeekaka kirjoitti:Jos Xatalos on pahis, melkein porukan pitäisi olla Xatalos-miina ja sitten itse Shirokami tai raynpelikoneet. En ole ihan vakuuttunut että näissä kummassakaan kombossa on järkeä niin paljon kuin haluaisin :D Niin aivan, tai sitten se Kuula!

Niin, ei tuo ole mahdotonta. Minusta vaan tuntuu, että täällä tehdään johtopäätöksiä juurikin tuon perusteella, vain "koska se käy järkeen". Niin muuten käy aika moni muukin mafiatiimi. Ja minun mielestäni se on väärä tapa tehdä johtopäätöksiä, vain se, että Xatalos sopisi noihin mafiateameihin, ei tee hänestä mafiaa, ja ainakin minun käsitykseni mukaan ainakin puolet pelaajista käyttää tätä syynä lynkatakseen hänet. Mielestäni tuo on takapuoli edellä puuhun menemista.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Hukka » 11.10.2017 18:13:27

Nopeat koonto kommentit tähän alkuun, mitä tuli asioista, joita on pohdittu:
- Mun mielestä tässä ei olla otettu tarpeeksi huomioon sitä, että ennustaja ei välttämättä ole vielä ennustanut, ja ennustajan pakottaminen esille = ei hyvä juttu.
- Näkisin itse asiassa oikein mahdollisena Xatalos-Shirokami-miina-pahiskolmikon, josta onkin jo tullut ajatuksia.
- Cameronin yötappo olisi tälle porukalle oikein mahdollinen, toisaalta minusta se ei ole mahdoton yhtään kenellekään vaan oli jopa looginen.
- Kuulan “policy lynch” olisi myös ihan järkevää, mutta mielestäni tässä on sen verran jo pahisehdokkaita ilmennyt suht voimakkailla perusteilla, että mieluummin pahismaisia lähtisin äänestämään (tai siis pitämään ääntä siellä).

Xatalosin mietteet eivät ole kuin muuttuneet pöyristyttävämmiksi päivän edetessä. Shirokamin ennustajuus olisi sinänsä oikein mahdollista, mutta niin on pahikseuskin, eikä tämän teorian oikeaan tai väärään osuminen kerro mielestäni mitään Xatalosin roolista. Hyviksenä onnekas huomio (jonka Shirokami tosin olisi tullut ennustajana hoitamaan myöhemmin ihan itse ilman, että kaikki huomiosi siirtyy tämän teorian perusteluun eikä pahisten miettimiseen) tai sitten pahiksen huomio (jolla tuoda omaa hyvismäisyyttään ja ajatteluaan esiin, mutta samalla eliminoida muista pelaajista epäilyjen/hyvismäisyyksien esittäminen) tai kunnon salajuoni Shirokamin ja/tai Odon kanssa.

Pahispareiksensa siis voisin nähdä Shirokamin, Odon ja miinan. Myös Kuula mahdollinen, koska hänestä ei ole mitään kuulunut. raynpelikoneiden mietteet näistä viimeisten sivujen sopasta olisi myös oikein mukava kuulla: jotenkin Xatalos-juttu mennyt niin pitkälle, että hänet tuntevaa pelaajaa olisi kiinnostavaa kuulla. En tällä hetkellä usko kovin heidän kahden yhteiseen pahispuoleen, koska pahis-Xatalokselle olisi oikein järkevää tukeutua hyvis-rayhin, mutta toisaalta mietin, onko rayn hiljenemisessä kyse oman parin epäloogisuuden kommentoinnin vaikeudesta? / ja sieltä herrasväki saapuu kun häntä vain ajatellaankin.
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2017

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron