Juonittelun SM - finaali 2017 on päättynyt, pahikset vei!

Vuoden 2017 SM-kilpailut

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 17:58:02

Joo, osasyy minullakin että katson Hukkaa läpi sormien on se, että oli viime pelissä vähän irrationaalinen ja yli-innokas ajatustensa suhteen. Ei tämä nyt siitä oikein poikkea.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 17:59:23

Suosittelen tosiaan lopuillekin, että laitatte huomiseen mennesssä äänen joko minuun tai Odoon.

Tarkennan huomenna, miksi.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 10.10.2017 18:02:30

Ei kun tarkenna nyt, mun mielestä tuo ei ole hyvä idea.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 18:03:04

rayn: tajuat ehkä jos sanon, että 1) vihjeet osoittavat Odoon 2) kilpailutilanne on hyvästä.

No, periaatteessa tajuan jos haluat painostaa vielä justya. Tosin en tiedä saako yksi ääni sitä aikaan.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 18:03:58

Hmm... Pitäisiköhän. Tuntuu kyllä, että se vain helpottaisi pahiksia useampaakin kautta.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 10.10.2017 18:06:09

Ei tässä vielä mitään ole päätetty mihinkään suuntaan. Ymmärrän, että Odo vaikuttaa epäilyttävältä, mutta se, että haluat toisen teistä lynkattavan, tulee olemaan katastrofi jos te olette molemmat kaupunkilaisia ja ton mukaan tehdään. Jos sulla on joku oikea syy miksi haluat tehdö noin, miksi et voi vain sanoa sitä?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Kiirsu » 10.10.2017 18:10:32

rayn miten niin mitä tarkoitan? En pitäisi poissuljettuna vaihtoehtona, että Odo ja Xatalos olisivat pahiskaksikko. En tiedä mitä hait kysymykselläsi takaa. En tosin tiedä, lähtisikö Xatalos silloin tällaiseen itsemurhamissioon.
Avatar
Kiirsu
Kyläläinen
 
Viestit: 57
Liittynyt: 19.09.2017 22:27:05
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 10.10.2017 18:11:11

Meinaatko siis sitä että suurinpiirtein kaikki on sitä mieltä että teistä kahdesta löytyy pahis mutta kukaan ei ole halukas oikein äänestämään Odoa?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 10.10.2017 18:12:12

Kiirsu kirjoitti:rayn miten niin mitä tarkoitan? En pitäisi poissuljettuna vaihtoehtona, että Odo ja Xatalos olisivat pahiskaksikko. En tiedä mitä hait kysymykselläsi takaa. En tosin tiedä, lähtisikö Xatalos silloin tällaiseen itsemurhamissioon.

No joo meinasin. En oikein ymmärrä miten tuossa on mitään järkeä ottaen huomioon millaiseen tilanteeseen he ovat itsensä ajaneet tässä D2 aikana....
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 18:15:24

No, voin kai sitten sanoa miksi. Ei kuitenkaan ole 100% takuita, että olen oikeassa, tai että väki on huomenna ajoissa paikalla. Lisäksi huomasin juuri, että ns. Cop on kertakäyttöinen...

"Valaistuminen" lähti tosiaan liikkeelle siitä, rayn, kun sanoit ettei Shirokamin pelissä ole järkeä pahiksena sen enempää kuin (tavallisena) hyviksenä. Siitä aloin miettimään, että on tosiaan aika laiskaa ja itsetuhoista pitkällä tähtäimellä pelata näin. Ja kuitenkin hän oli ilmeisesti ihan hyvä pelaaja.

Sitten tajusin, että kaikki kävi järkeen, jos hän oli tuo rooli Cop/ennustaja. Epäily Odoa kohtaan oli ns. breadcrumb, jolla ilmoitti että aikoo tarkistaa hänet. Sitten teki näin, ja oli yhtäkkiä yön loputtua 100% varma että Odo oli pahis. Jopa halukas kuolemaan, jotta Odo menisi alas.

Kaiken lisäksi viimein tajusin, mitä tarkoitti sillä "etenkin jos saan toisen pahiksen alas". Tarkoitti sillä siis varmaan sitä, että Odon lisäksi saisi alas vielä jonkun toisenkin pahiksen. Tämä ainakin kävisi hyvin järkeen, jos hän oikeasti oli 100% varma että Odo oli pahis.

Tämä myös selittäisi Shirokamin yleisesti ottaen vaisun/oudon pelitavan ja äkillisen täysvarmuuden yön jälkeen.

No, siinä meni yllätysmomentti. Mutta toisaalta rooli onkin kertakäyttöinen, joten...
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 18:17:06

Nyt varmaan Shirokamin olisi hyvä selventää, onko tilanne todella näin. Rooli on kuitenkin jo käytetty, jos arvasin oikein.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 10.10.2017 18:17:18

Okei, makes sense. Shirokami jos olet ennustaja ja sulla on red check Odosta nyt olisi aika claimata.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 18:18:00

raynpelikoneet kirjoitti:Meinaatko siis sitä että suurinpiirtein kaikki on sitä mieltä että teistä kahdesta löytyy pahis mutta kukaan ei ole halukas oikein äänestämään Odoa?


On tuokin kieltämättä hyvä pointti. En kuitenkaan tässä sitä tarkoittanut.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 10.10.2017 18:21:44

Ei ennustajalla ole mitään järkeä olla claimaamatta jos hänellä on red check.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 18:24:03

Ajattelin sen niin, jos halusi ensin odottaa toisen pahiksen "paljastavan itsensä" mylläkässä ennen kuin heittää kortit pöytään. Tämä tuli mieleen siitä, että sanoi haluavansa nimenomaan "napata toisen pahiksen".
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 10.10.2017 18:24:13

[quote="Xatalos"Ja kuitenkin hän oli ilmeisesti ihan hyvä pelaaja.[/quote]
nooooooh....... :)
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 18:25:24

Lol :D
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 10.10.2017 18:26:47

Ehkä eniten lynkattu D1 pelaaja VS:llä, tosin aika usein johtuen siitä että lurkkasi eikä oikein pelannut ollenkaan.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2017 18:27:23

raynpelikoneet kirjoitti:
justy kirjoitti:raynpelikoneet

En tiedä oliko kyse pelikulttuurieroista, joista tässä pelissä ja JooJoo:ssa paljon on puhuttu, mutta raynpelikoneiden 1. päivä herätti kyllä epäilyitä hänen suuntaansa. Rayn peli tuntui olevan hyvin itsetietoista ("mitä muut ajattelevat minusta"), mikä tuo minulle mieleen pahikset jotka stressaavat sitä miten muut näkevät heidän pelinsä.

..ja Xatalos sinä pidät tätä "järkeenkäypänä pointtina"? En minä oikein tiedä mitä tähän sanoisi. Selvitä ajatuksiasi -> olet pahis koska sinä selvität ajatuksiasi, älä tee sitä -> olet varmaankin pahis koska et halua selvittää ajatuksiasi. Mitä tekemistä sillä, että olen itsetietoinen, on sen kanssa, mihinkä joukkueeseen kuulun?


En ole nyt ihan varma ymmärränkö vastaustasi. En mielestäni sanonut että pidän pahismaisena sitä että kerrot mielipiteitäsi, vaan sitä että mielestäni pahiksilla on enemmän syytä olla koko ajan kärppänä ylläpitämässä julkisuuskuvaansa. Nuo alla lainaamani esimerkit eivät ole sitä että selvennät muille mielipiteitäsi, vaan sitä että haluat muiden näkevän sinut tietyssä valossa.

rayn kirjoitti:
Alla pari esimerkkiä, joihin tämä tulkinta perustuu:

1) Hämmentävän vahva reaktio Kiirsun epäilyihin: viewtopic.php?f=28&t=493&start=30#p9840

Etenkin tuo ”et kyllä voi pitää Xatalosia minua hyviksempänä kun olet kanssani samaa mieltä yhdestä pointista” on oudon vahva reaktio. Miksi hyvis-ray välittäisi siitä, pitääkö Kiirsu häntä vai Xatalosia hyviksempänä?

..niin, Kiirsun "case" nyt vaan oli ihan yhtä järkevä, kun olisi väittää että "rayn on pahis koska kesällä lehdet ovat puissa yleensä vihreitä".


Joo, mutta et tyytynyt olemaan eri mieltä Kiirsun casesta, vaan tunnuit aktiivisesti vaativan että hän pitäisi sinua hyvismäisenä. Kai hyviskin voi kaivata hyvispisteitä, mutta pahikselle ne ovat voiton kannalta elintärkeitä, ja sinä tunnut tuossa kerjäävän Kiirsulta hyvispisteitä.

rayn kirjoitti:
2)Vastauksessaan Hukalle, kun tämä oli sanonut ettei osaa sanoa mitään raysta:
raynpelikoneet kirjoitti:Sinun tämänhetkinen pahislistasi on siis käytännössä täysin sama kuin minunkin, mutta sinulla ei ole mielipidettä minusta. Okei....
. Olenko ainoa, jonka silmissä tämä kääntyy muotoon: "Olet kanssani samaa mieltä että nämä ovat pahiksia, pidä minua hyviksenä!"?

..tähän, ja edeltävään Kiirsun Xatalos readiin, mikä tuossa on ihmeellistä? Tuohan on täysin epäloogista, mitä nuo molemmat sanovat. Jos joku sanoo sinusta, tai jostain toisesta aivan käsittämättömän epäloogisia asioita, ei se tee SINUSTA pahista, jos sinä kyseenalaistat niitä. Tuohan on aivan typerä väite. Mietipä itse:
"justy, sinä olet pahis koska puut ovat kesällä yleensä vihreitä". Noniin, eikö ookkin mahtava case? Nyt jos:
1) et puolusta itseäsi olet "pelkuri" ja sitäkautta pahis koska et puolusta itseäsi ja toivot etteivät muut vaan huomaa sitä
2) jos puolustat itseäsi niinolet kyllä pahis joka stressaa siitä kuinka muut näkevät hänen pelinsä
Kuullostaako järkevältä? Newsflash; sinä teit juuri tuon käytännössä.


Ihan kiva olkinukke, mutta en sanonut taaskaan että olet epäilyttävä siksi että olet eri mieltä Hukan kanssa hänen readistaan. Sanoin, että vaikutit vaativan Hukalta hyvispisteitä koska hän oli samaa mieltä joistakin pelaajista kuin sinäkin.

(Plus minusta ei ole mitenkään epäloogista olla jonkun kanssa samaa mieltä pointeista ilman että pitää tätä henkilöä hyviksenä. Kyllähän pahikset pyrkivät parhaansa mukaan esittämään hyviä pointteja ja naamioitumaan kyläläisiksi. Ehkä tässä on jokin taas jokin pelikulttuuriero, mutta en ainakaan itse ole niinkään kiinnostunut siitä olenko jonkun kanssa samaa mieltä vaan siitä, vaikuttavatko muut toimivan loogisesti ja kyläläisagendalla.

rayn kirjoitti:
Muita havaintoja, joita tein:
-Pelin alussa outo näkemys jonka mukaan rayn äänestää violetia jos tämä toimii tietyllä tavalla riippumatta siitä onko Violet hyvis vai pahis - varsinkin Violet on jo edellisessä pelissään osoittanut että kyseinen toimintatapa kuuluu hänen hyvisrepertuaariinsa. Tätä ihmetystäni lievensi kyllä Rayn myöhempi selitys hänen pelifilosofiaastaan.

..niin eli mitä painoarvoa tuolla havainnolla sitten on, kun et edes voi tulla itsesi mukaan siitä mihinkään johtopäätökseen?


Mitä tarkoitat painoarvolla? Että mitä hyötyä sen sanomisesta on vai mikä rooli sillä on readissani?

rayn kirjoitti:
Lopputulema: raynpelikoneet vaikuttaa epäilyttävältä koska hän tuntuu miettivän liikaa sitä mitä muut hänestä ajattelevat. Lisäksi hän vielä aktiivisesti tuntuu vaativan pelaajia pitämään häntä hyviksenä tai ainakin lakkaamasta epäilemästä häntä jos he ovat jostakin asiasta samaa mieltä, mikä on mielestäni aika outo vaatimus tällaisessa pelissä, jossa pahikset nimenomaan pyrkivät tekemään tekoja jotka ovat samanlaisia kuin mitä kyläläiset tekevät.

Anteeksi nyt mutta tämä on aika paljon minun sanojeni väärintulkitsemista. Minä en KOSKAAN pidä ketään pahiksena sen takia, että joku scumreadaisi minut. Jos syyt ovat aivan epäloogiset, eikä niissä ole mitään järkeä, silloin kyllä. Ja kyllä, minä olen sitä mieltä, että sinun tulisi pitää hyviksinä sellaisia pelaajia, jotka sanovat "oikeita asioita". Tällä tarkoitan sitä, että hyvikset yrittävät löytää pahiksia, kaikilla hyviksillä tässä pelissä on sama "agenda". Jos joku tekee hyvän pointin jostain toisesta pelaajasta, niin kyllä, minun mielestäni se on automaattisesti peruste pitää tätä pelaajaa hyvismäisenä, vain koska se on LOOGISTA. Pahikset haluavat lähtökohtaisesti pitää vaihtoehdot avoinna, koska jos he esim kutsuvat jotain hyvistä hyvikseksi, saattaa tulla tilanne jossa he joutuvat valitsemaan vaikkapa tämän hyviksen ja oman pahiskaverin lynkkaamisen välillä, jolloin he joutuvat joko muuttamaan mieltään jollain huonolla, epäloogisella perusteella (joka yleensä näkyy), tai lynkkaamaan oman pahiskaverinsa (joka on ainakin yhtä huono vaihtoehto). Minä yritän ajaa pelin tilanteisiin, jossa tälläisiä tapauksia tulee, koska niiden pohjalta kaikkein todennäköisimmin saadaan kiinni pahiksia. Siksi minä myös pidän sitä pahismaisena, että kaiken logiikan mukaan jonkun pitäisi ajatella toisen henkilön olevan todennäköisemmin hyvis, mutta hän ei näin tee -- se on nimenomaan tuota "keep your options open", joka IHAN OIKEASTI on pahismaista, toisin kun aika moni asia joita noin 70% tämän pelin pelaajista väittää olevan.


Lihavoit jopa pointtini ja silti ymmärsit sen väärin. Enhän minä tuossa sanonut että SINÄ PITÄISIT JOTAKUTA PAHIKSENA sen takia että hän scumreadaisi sinut. Sanoin että SINÄ VAADIT MUITA LOPETTAMAAN SCUMREADAAMISESI sillä perusteella, että he ovat kanssasi samaa mieltä jostain pointista.

Tuo vastauksesi loppuosa on kyllä hyödyllistä tietoa, ja tuntuu viittaavan siihen että kyse on ehkä pelikulttuurierosta - tai ehkä pikemminkin erosta pahistenjahtaamistavassa. Itse nimittäin oletan että pahikset yrittävät löytää tasapainon, jossa he tekevät hyviä juttuja (esim. sanovat hyviä pointteja) tarpeeksi saadakseen kyläläispisteitä, mutta tarpeeksi vähän ollakseen edistämättä peliä liikaa (paitsi jos pelaa jollain deep wolf taktiikalla ja heittää kaikki kaverit bussin alle).

Tuosta keep your options open = pahismaista olin samaa mieltä ennen kuin aloin pelata kylässä, mutta siinäkin näkemä on pelityylieroja.

--raynpelikoneet
++Xalatos

Tuo raynin pelifilosofiajuttu selitti paljon, vaikka rayn tuntuikin tekevänsä parhaansa ymmärtääkseen pointtini väärin. Ja jos Xalatos tuntee raynin pelifilosofian, se voisi olla hyvä syy pahis-Xalatosille roikkua noin tiukasti kiinni raynissa, jonka mielipiteitä komppaamalla ja tätä hyviksenä pitämällä pelaa tyylillä jota rayn pitää hyvismäisenä.

//Miljoona viestiä taas väliin... En nyt noita ehdi lukea, vaan koetan saada ketjun kiinni ja vastailla viesteihin.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 18:27:34

Ja olihan se ihan järkevää, jos Odo nyt on pahis ja Shirokami ennustaja. Valtavasti materiaalia kuitenkin on syntynyt, jossa väki on kartellut Odoa ja ajanut ääniä muualle (mm. minuun).
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 18:33:07

En ole eri mieltä siitä, ettenkö voisi pahiksena nuoleskella raynia. En kuitenkaan ikinä ampuisi jotain Cameronia, vaan raynin 100% ajasta :D rayn kuitenkin hyvin herkästi muuttaa mielipiteensä, jos huomaa jotakin "outoa". Se ei suojaa mitään, vaikka hän jonakin ajan hetkenä pitäisi sinua hyviksenä. En nyt ihan tajua, miksi olen top pahis vain siksi, että voisin mahdollisesti mielistellä raynia pahiksena.......
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 18:34:54

Etenkin, kun voisin yhtä hyvin myötäillä häntä hyviksenäkin. En nyt ole hetkeen niin tehnyt, mutta ei rayn myöskään ole näin rakentavasti ja loogisesti pelannut aikoihin.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2017 18:36:34

Xatalos kirjoitti:En ole eri mieltä siitä, ettenkö voisi pahiksena nuoleskella raynia. En kuitenkaan ikinä ampuisi jotain Cameronia, vaan raynin 100% ajasta :D rayn kuitenkin hyvin herkästi muuttaa mielipiteensä, jos huomaa jotakin "outoa". Se ei suojaa mitään, vaikka hän jonakin ajan hetkenä pitäisi sinua hyviksenä. En nyt ihan tajua, miksi olen top pahis vain siksi, että voisin mahdollisesti mielistellä raynia pahiksena.......


Tuo saattaa olla totta. Tai sitten voit ajatella, että rayn-tappo osoittaisi liikaa sinuun, tai että suojelija olisi suojellut raynia (jos ajattelet että rayn on ollut yleisesti hyvismäinen pelaaja 1. päivän jälkeen). Molemmat ihan uskottavia syitä olla ampumatta häntä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 10.10.2017 18:37:03

En minä VAADI yhtään mitään. Kuten olen jo aiemmin sanonut, minä kuitenkin kyseenalaistan sellaiset mielipiteet, jotka koen aivan päättöminä. Ei se ole minun vikani, että ne alussa peliä kohdistuivat minuun. Ja once again, kyllä, jos joku on sitä mieltä että minulla on hyviä pointteja, niin minä pidän sitä syynä pitää minua hyvismäisenä (ihan kun ketä tahansa muuta). En nyt oikein tajua tuota "julkisuuskuvan ylläpitämiskommenttia" koska ainut asia mitä olen tehnyt on se, että olen yrittänyt selventää miksi minä olen jotain mieltä jostain asiasta. Moni pelaaja näyttää sivuuttavan tämän aivan täysin, ja jauhavan jotain samaa vanhaa juttua jonka olen jo selittänyt (ja kyllä, voit väittää minua valehtelijaksi tai sanoa että "et selventänyt tätä kunnolla" tai whatever -- muttakun te ette edes tee sitä, se ärsyttää tosi paljon, selvittää samoja juttuja uudestaan ja uudestaan ja selvittää miksi logiikka on logiikkaa.......)

Jos olet (tai joku on) erimieltä, sano sitten MIKSI OLET ERIMIELTÄ, mutta älkää koskaan tulko käyttämään jo selventämiäni asioita minua vastaan ja vain sivuuttamaan selvennykseni. Opetelkaa lukemaan posteja.
/end rant

Miksi on todennäköisempää, että pahis!Xatalos "roikkuu raynissa", kun se, että hyvis!Xatalos vain on tullut oikeaan lopputulokseen?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 18:39:37

justy kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:En ole eri mieltä siitä, ettenkö voisi pahiksena nuoleskella raynia. En kuitenkaan ikinä ampuisi jotain Cameronia, vaan raynin 100% ajasta :D rayn kuitenkin hyvin herkästi muuttaa mielipiteensä, jos huomaa jotakin "outoa". Se ei suojaa mitään, vaikka hän jonakin ajan hetkenä pitäisi sinua hyviksenä. En nyt ihan tajua, miksi olen top pahis vain siksi, että voisin mahdollisesti mielistellä raynia pahiksena.......


Tuo saattaa olla totta. Tai sitten voit ajatella, että rayn-tappo osoittaisi liikaa sinuun, tai että suojelija olisi suojellut raynia (jos ajattelet että rayn on ollut yleisesti hyvismäinen pelaaja 1. päivän jälkeen). Molemmat ihan uskottavia syitä olla ampumatta häntä.


No, hän oli niin epäilty vielä, että olisin varmaan ainoa joka häntä juuri olisi suojellut. Suurin osa olisi varmaan vain suojellut itseään. Tappo ei sinänsä olisi hirveästi minuun osoittanut, koska hänhän juuri ei epäillyt minua. Jos joku olisi keksinyt sen, että olemme tuttuja keskenämme, niin sekin olisi pieni hinta että hänestä pääsisi heti eroon.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 18:41:41

Olla yhtä mieltä raynin kanssa = olla oikeassa? :P
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 18:45:58

Olisin kyllä ihan kiinnostunut kuulemaan, mitä Violetilla on sanottavaa.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 10.10.2017 18:46:05

Pakko lähteä töihin, huomenna lisää.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 18:46:37

Hyvä vuorokausirytmi.. onnea.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja miina » 10.10.2017 18:51:43

Kiirsu kirjoitti:Siitä kyllä olen samaa mieltä, että miinan kommentissa siitä, että rayn tai Xatalos on varmasti pahis ei ole kauheasti järkeä. Ja sitten hän on ehdottamasssa kolmanneksi pahikseksi Violetia, joka on toinen hänen eniten hyvikseksi luokittelemistaan ihmisistä?? Muutenkaan miina ei ole vakuuttanut ja hänen epäilyillään ei kauheasti tunnu olevan pohjaa. Minäkin nousen epäilyttävimpien pelaajien joukkoon siksi, että minusta ei ole mitään sanottavaa ja olen ollut tänään hiljaa. Olisiko miina antaa mitään konkreettisempaa syytä epäillä minua?


Tuo Violet kolmenneksi oli ihan vaan vitsi, violet ei tällä hetkellä epäilytä. Mun epäilyillä ei ihan oikeasti ole kauheasti pohjaa, mutta johonkin järjestykseen on pakko laittaa ja kieltämättä, nyt kun postasit ja pystyt perustelemaan jollakin tapaa järkevästi niin et ole enää niin epäilyttävä. Näin se menee!

Xatalos kirjoitti:Täytyy kyllä ihmetellä tuota ristiriitaa miinan Violet-mielipiteessä. Tulkitsin sen aiemmin eri tavalla, mutta nyt kun tarkemmin katsoin, niin ehkä olin väärässä. Annan miinan vastata ensin.


Se oli vaan heitto siitä, että mitäpä jos pahiskolmikko onkin aivan sekopäinen joukko aktiivisia-hyviä pelaajia, niin voisko he haluta kisata SM-kisoja aivan kreisillä tavalla.. En oikeesti usko, että violet on pahis.

Xatalos kirjoitti:miinan ääni Kuulalle oli myös aika lailla random, eikä Shirokami ole koko pelissä vielä tehnyt muuta kuin sanonut että Odo on varmasti pahis, ilman juuri perusteita tai edes yritystä lynkata tätä. Ei kovin rohkaise perumaan ääntäni.


Kyllä, se on melko random, mutta mun mieltestä Kuulan teksteissä ei ollut sen enempää tolkkua kuin minunkaan :D

raynpelikoneet kirjoitti:En saanut kyllä kiinni yhtään mistään mitä Miina sanoi. Mafia listakin on about 7 pelaajaa... meh..


Njääh, tää on ihan normaalia.. En oikein tajua miks ees pelaan kerta toisensa jälkeen, kun taidan lähes aina olla ensimmäisiä harhalynkkauksia, ellei lasketa mun ekaa ja ainutta pahispeliäni. Se oli ehkä ainut hetki kun pystyin olemaan jollakin tapaa looginen, johtui kenties siitä, että tiesin kuka mitäkin oli :D Mutta täällä silti vaan! (En ikinä olis päässyt Kylän äänestyksessä edustamaan kylää koska minä, mutta varapelaajakspa ei kysytty meriittejä.. hähähää -- ja huomatkaa sarkasmi: oikeasti haluaisin olla hyödyksi!)

Kylläpä rupes nyt Odo epäilyttämään.. lähdenpä selailemaan Shirokami-Odo-nego viestejä.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2017

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron