Juonittelun SM - finaali 2017 on päättynyt, pahikset vei!

Vuoden 2017 SM-kilpailut

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2017 17:34:57

Enpä erityisesti vakuuttunut justyn/Odon argumenteista sinua/minua vastaan, rayn. justyn kohdalla vain pidin hänen vahvasti näkemyksiään edistävästä aloituksesta, riippumatta siitä olivatko kaikki argumentit parhaita mahdollisia, ja Odon suhteen tuntui melkein itsetuhoiselta pahiksen lähteä noin salaliittoteoriatasolle. justyn argumentti siitä, miten olit niin fokusoitunut itsesi puolusteluun joka yhteydessä, vain pikkaisen särähti silmään koska yleensä olet ollut enemmän keskittynyt hyökkäykseen kuin puolustamiseen? No, kuten sanoin, en kuitenkaan sen takia lähde sinua hiillostamaan, koska ei hirveän merkityksellinen asia.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2017 17:45:47

Tosiaan tuossa Odon viestissä ei oikein ollut päätä eikä häntää :D En kuitenkaan tajua miksi pahis-Odo pitäisi hyvänä ideana lähteä ajamaan noin omituista teoriaa. Enemmän tuntui siltä, kuin hyvis olisi saanut päähänsä vainoharhaisen ja kaukaa haetun salaliittoteorian.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2017 17:56:30

miina kirjoitti:Mutta näin koko ajan mukana viestejä selanneena sanoisin että cameronin yötappo oli outo, johtuko kenties siitä ettei sitä oltu oikein ääneen epäilty..

Avaapa tätä hieman enemmän?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2017 17:57:23

Xatalos kirjoitti:Tosiaan tuossa Odon viestissä ei oikein ollut päätä eikä häntää :D En kuitenkaan tajua miksi pahis-Odo pitäisi hyvänä ideana lähteä ajamaan noin omituista teoriaa. Enemmän tuntui siltä, kuin hyvis olisi saanut päähänsä vainoharhaisen ja kaukaa haetun salaliittoteorian.

Siksi kun tuo tuntuu olevan jotenkin normi sille miksi jengi täällä ajattelee jonkun olevan pahis. Luulin jotenkin Odon olevan tuon "yläpuolella" hänen D1 viestiensä perusteella.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2017 18:01:09

Hm. En tiedä oikeastaan. Melko neutraalissa kategoriassa Odo on minulla loppujen lopuksi, tuntuu vain siltä että ei olisi järkevää pahikselle lähteä vetämään negatiivista huomiota itseensä juuri kun hänet oli vähän alettu unohtaa lynkkausmielessä.....

Mitä näkemyksiä sinulla nyt olikaan pelaajista ylipäänsä, rayn?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.10.2017 18:05:59

Mä en ole aikeissa kadota mihinkään, mutta toistaiseksi puhelimen varassa ja mun on tosi vaikea tällä kirjottaen koota ajatuksia, varsinkin kun olisi aika paljon materiaalia josta pitäisi ihan itseäkin varten tehdä joku yhteenveto.

Violet kirjoitti:jeekaka: Onko mielipiteesi Kiirsusta pysynyt vielä samana? Entä raysta?


No ainakin täytyy sanoa etten näillä näkymin lähtisi lynkkaamaan tänään Kiirsua, ja että olen pistänyt merkille, etteivät rayn pahisreadit ole toistaiseksi osuneet ihan nappiin, mutten ehkä vielä pidä sitä suoraan pahismaisena.

//raynpelikoneet, Xatalos
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2017 18:10:47

Siis eniten tossa Odon viestissä särähtää korvaan se, että hänen syyt epäillä sinua ovvat käytännössä se, että sinä "puolustat minua" (etkä edes puolusta -- sanot vaan ettei se tee minusta mafia, täysin järkevin perustein). Ensinnäkään en ymmärrä tätä siksi, että niin ovat tehneet myös;
Shirokami, Nego, justy, Violet, Cameron ja Hukka -- aka kaikki jotka ovat ikinä minun kanssani pelanneet, miksi siis se tekee SINUSTA pahismaisen (mikä erottaa sinut muista, sinähän olet oikeassa, puolet pelistä ei voi olla pahiksia kuitenkaan, joten se mitä sinä teit on aivan looginen ratkaisu hyviksellekin, edes riippumatta siitä oletko oikeassa vai väärässä)?

Tästä aasinsiltana päästään siihen, että sitten me olemmekin "pahiksia mahdollisesti yhdessä". Tällehän ei ole mitään järkevää syytä, koska ei ole mitään syytä sille miksi;
- hyvis!Xatalos ei puolustaisi pahis!rayta täysin järkevin perustein
- hyvis!Xatalos ei puolustaisi hyvis!rayta täysin järkevin perustein
- pahis!Xatalos ei puolustaisi hyvis!rayta täysin järkevin perustein, yhtään sen vähemmän todennäköisesti kuin että pahis!xatalos puolustais pahis!rayta.
...suoraan sanoen siitä, että sinä olet tullut täysin loogiseen johtopäätökseen, jota on tukenut puolet pelaajista tässä pelissä, ei voi tehdä mitään johtopäätöksiä. Odo kuitenkin keksii tälle jonkun teorian, mutta (taas kerran -- kuten nämä "caset" näyttävät täällä menevän) hänellä ei ole mitään konkreettista syytä miksi hänen johtopäätöksensä olisi edes TEORIASSA varmemmin oikea kun mikään muista vaihtoehdoista. Ja ei, "tämä olisi hyödyllistä pahiksille" on suorannsanottuna aivan kuraa, koska tuon perusteella ihan mitä tahansa (eritysiesti hyvismäistä pelaamista, lol) voi kutsua pahismaiseksi, siksi myös tuo käänteis-käänteis psykologia teoriakin on ihan.... no jätetään sanomatta mitä.

Olisko jollain jotain konkreettisia syitä sille miksi joku on pahis?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2017 18:20:58

Njoo, on kyllä varsin heikko "case" Odolla :D

Ehkä olisi ansaittua laittaa hänetkin lynkkausjonoon. Shirokami/Odo kuitenkaan tuskin molemmat ovat pahiksia, koska Shirokami lähti niin vahvasti Odoa vastaan heti liityttyään peliin (ja siinä vaiheessa oli ihan mahdollista, että Odo olisi joutunut lynkatuksi, koska ei hän kovin suosiossa ollut yleisesti ottaen). Mitä mieltä olet Shirokamista? Hänellä oli mielestäni vähintään yhtä omituinen "case" Odoa vastaan, joka tuntui vieläpä rakentuvan lennosta kun kyselin häneltä syitä äänelle, ja sitten vain jätti äänen Odoon ja katosi.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2017 18:24:13

Xatalos kirjoitti:Mitä näkemyksiä sinulla nyt olikaan pelaajista ylipäänsä, rayn?

En tiedä vielä, Cameron kill sekoitti minua hieman, samoin kun Jontun town!flippi. Viikonloppu oli aika "kaikkea muuta kun mafiaa", en ole kerennyt vielä lukea tarkemmin ketjua uudelleen.

Kuulasta minulle jäi mieleen se, että hän esitti "pelitavan" johon hän uskoo, mutta sitten D1 pelasi aivan sitä vastaan.
Shirokami voi tulla lynkatuksi jos jatkaa tällä linjalla -- tosin Odon avaus tokaan päivään oli aivan kamala, joten ristiriitaiset tunteet tästä.
Miinalla oli jotain ihmeellistä postissaan, en käsittänyt tuota night kill "analyysia", en sitten ollenkaan.
Katsotaan miten justy jatkaa, toisaalta olen samaa mieltä kanssasi siitä, että hänellä sentään on mielipiteitä jostain mutta... Esimerkiksi minä muutin mielipiteeni Kiirsusta D1 siitä syystä, että hän oli valmis hyväksymään sen tosiasian, että se mitä hän minusta sanoi, ei pitänytkään paikkaansa, ja keskittyi muuhun. Minä pidän sitä hyvismäisenä, että kun jotain uutta ilmenee (esim tässä tapauksessa se, että puolet pelaajista sanovat että hänen syynsä eivät tee minusta pahista) hän on valmis arvioimaan uudelleen. Tähän liittyen, minä EN pidä sitä hyvismäisenä, että Odo ja justy, SEN JÄLKEEN, kun se mitä he sanovat, on todistettu "vääräksi", jatkavat tiettyijen asioiden puskemista. He siis sivuuttavat seikkoja jotka on todettu jo tosiksi ja perustavat epäilyksensä oikeastaan täysin niihin seikkoihin. En oikein ymmärrä miksi joku kaupunkilaisena tekisi näin.

Violet & Xatalos todennäköisesti town.
jeekaka, äh.. sanotaan vaan että ehkä hän on sittenkin town, ainakin kuulostaa järkevämmältä kun moni muu.
Hukasta ei ole paljon sanottavaa, pidän sitä hieman hälyyttävänä että paljon on sanoja -- mutta en oikein muista mitään mitä hän sanoo.
Kiirsusta tulikin jo puhuttua, olikos siinä kaikki?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2017 18:28:34

Xatalos kirjoitti:Njoo, on kyllä varsin heikko "case" Odolla :D

Ehkä olisi ansaittua laittaa hänetkin lynkkausjonoon. Shirokami/Odo kuitenkaan tuskin molemmat ovat pahiksia, koska Shirokami lähti niin vahvasti Odoa vastaan heti liityttyään peliin (ja siinä vaiheessa oli ihan mahdollista, että Odo olisi joutunut lynkatuksi, koska ei hän kovin suosiossa ollut yleisesti ottaen). Mitä mieltä olet Shirokamista? Hänellä oli mielestäni vähintään yhtä omituinen "case" Odoa vastaan, joka tuntui vieläpä rakentuvan lennosta kun kyselin häneltä syitä äänelle, ja sitten vain jätti äänen Odoon ja katosi.

Shirokami yleensä "super-lurkkaa", tosin eipä taida olla pelannut pariin vuoteen tai jotain. Olin itse yllättynyt, että hän teki noinkin paljon D1. En oikein osaa olla mitään mieltä hänestä, mutta kuten sanoin, odotan lisää D2. Tuo hänen avauksensa itseasiassa vaikutti mielestäni aika kaupunkilaiselta, tosin en oleta kenenkään oikeastaan ymmärtävän miksi. Mun mielestä hän jättää aika vähän itelleen vaihtoehtoja sanoessaan että sheeppaa mua (varsinkin tietäen oman joukkueeni). Tuo kommentti on myös aika vaarallinen jos hän on mafia, sillä minä vielä pari vuotta sitten olisin reagoinut tuohon vähän pikkasen toisella tavalla, en ole varma voisiko shirokami odottaa saavansa reaktion, jonka sai. ^^
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2017 18:32:56

raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Njoo, on kyllä varsin heikko "case" Odolla :D

Ehkä olisi ansaittua laittaa hänetkin lynkkausjonoon. Shirokami/Odo kuitenkaan tuskin molemmat ovat pahiksia, koska Shirokami lähti niin vahvasti Odoa vastaan heti liityttyään peliin (ja siinä vaiheessa oli ihan mahdollista, että Odo olisi joutunut lynkatuksi, koska ei hän kovin suosiossa ollut yleisesti ottaen). Mitä mieltä olet Shirokamista? Hänellä oli mielestäni vähintään yhtä omituinen "case" Odoa vastaan, joka tuntui vieläpä rakentuvan lennosta kun kyselin häneltä syitä äänelle, ja sitten vain jätti äänen Odoon ja katosi.

Shirokami yleensä "super-lurkkaa", tosin eipä taida olla pelannut pariin vuoteen tai jotain. Olin itse yllättynyt, että hän teki noinkin paljon D1. En oikein osaa olla mitään mieltä hänestä, mutta kuten sanoin, odotan lisää D2. Tuo hänen avauksensa itseasiassa vaikutti mielestäni aika kaupunkilaiselta, tosin en oleta kenenkään oikeastaan ymmärtävän miksi. Mun mielestä hän jättää aika vähän itelleen vaihtoehtoja sanoessaan että sheeppaa mua (varsinkin tietäen oman joukkueeni). Tuo kommentti on myös aika vaarallinen jos hän on mafia, sillä minä vielä pari vuotta sitten olisin reagoinut tuohon vähän pikkasen toisella tavalla, en ole varma voisiko shirokami odottaa saavansa reaktion, jonka sai. ^^


Jaa, en tästä ihan hirveästi saanut irti :D Ilmeisesti pidät, että hän voisi olla todennäköisemmin hyvis omien kokemustesi perusteella? Kuitenkin olit edellisessä viestissä valmis lynkkaamaan, ainakin jos peli ei parane pian? Lynkkaisit tällä hetkellä ilmeisesti kuitenkin mieluummin vaikkapa Odon? Jäi vähän epäselväksi vielä, mitä lopulta ajattelit Kuulasta ja miinasta?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2017 18:38:11

Hukka on kyllä kierrellyt ja kaarrellut paljon, erityisesti ollut about koko pelin kahden vaiheilla minun suhteeni. Syystä tai toisesta nuo häilyvät epäilyt eivät ole kuitenkaan tuntuneet hirveän pahismaisilta. Jotenkin niin dramaattinen epäröinti, että tuntuu kuin pahis olisi mieluummin vain jättänyt hiljaisemmin minut lynkkausvaihtoehdoksi kuin jatkuvasti vaahdonnut edestakaisin asiasta :D
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2017 18:41:34

Kieltämättä vähän ihmettelen, eikö justy ole yhtään harkinnut uudelleen rayn-epäilyjään esim. minun viestejä luettuaan...? justy, oletko nyt yhä varmin siitä että rayn on pahis? (nuo listaamasi syyt eivät kyllä kovinkaan hyvin kerro raynin hyvyydestä/pahuudesta)
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2017 18:44:15

Xatalos kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Njoo, on kyllä varsin heikko "case" Odolla :D

Ehkä olisi ansaittua laittaa hänetkin lynkkausjonoon. Shirokami/Odo kuitenkaan tuskin molemmat ovat pahiksia, koska Shirokami lähti niin vahvasti Odoa vastaan heti liityttyään peliin (ja siinä vaiheessa oli ihan mahdollista, että Odo olisi joutunut lynkatuksi, koska ei hän kovin suosiossa ollut yleisesti ottaen). Mitä mieltä olet Shirokamista? Hänellä oli mielestäni vähintään yhtä omituinen "case" Odoa vastaan, joka tuntui vieläpä rakentuvan lennosta kun kyselin häneltä syitä äänelle, ja sitten vain jätti äänen Odoon ja katosi.

Shirokami yleensä "super-lurkkaa", tosin eipä taida olla pelannut pariin vuoteen tai jotain. Olin itse yllättynyt, että hän teki noinkin paljon D1. En oikein osaa olla mitään mieltä hänestä, mutta kuten sanoin, odotan lisää D2. Tuo hänen avauksensa itseasiassa vaikutti mielestäni aika kaupunkilaiselta, tosin en oleta kenenkään oikeastaan ymmärtävän miksi. Mun mielestä hän jättää aika vähän itelleen vaihtoehtoja sanoessaan että sheeppaa mua (varsinkin tietäen oman joukkueeni). Tuo kommentti on myös aika vaarallinen jos hän on mafia, sillä minä vielä pari vuotta sitten olisin reagoinut tuohon vähän pikkasen toisella tavalla, en ole varma voisiko shirokami odottaa saavansa reaktion, jonka sai. ^^


Jaa, en tästä ihan hirveästi saanut irti :D Ilmeisesti pidät, että hän voisi olla todennäköisemmin hyvis omien kokemustesi perusteella? Kuitenkin olit edellisessä viestissä valmis lynkkaamaan, ainakin jos peli ei parane pian? Lynkkaisit tällä hetkellä ilmeisesti kuitenkin mieluummin vaikkapa Odon? Jäi vähän epäselväksi vielä, mitä lopulta ajattelit Kuulasta ja miinasta?

En osaa sanoa, en minä tee johtopäätöksiä jos en voi tehdä johtopäätöksiä. :)

Ehkä olin epäselvä; Jos tämä peli tapahtuisi 2 vuotta sitten, pitäisin shirokamia kapunkilaisena, mutta en tiedä onko hänen "näkemyksensä pelistä" muuttunut, sen takia tarvitsen lisää posteja häneltä tehdäkseni lopullisen päätöksen hänen joukkueestaan. Miinalta tarvitsen myös lisää viestejä. Kuulaan palaan vaikkapa vielä kohta, ajattelin jättää aamuun ja työvuoron jälkeen, mutta eipä tässä nyt muutakaan tekemistä ennen töitä ole.

Mulla on ongelma tässä pelissä; Mun mielestä täällä aika moni tekee tosi epäloogisia johtopäätöksiä, ja kaikki heistä ei voi olla mafia. Ja mun pitäisi selvittää kuka oikeasti uskoo noihin asioihin, ja kuka ei. Se on mulle aika pirun vaikeeta kun en voi itse koskaan uskoa ajattelevani edes mitään ton kaltaista. Ihan rehellisesti sanottuna ainoat readini joista olen "varma", on readi Violetista, ja olen sitä mieltä, että sä oot ehkä 70% todennäköisesti kaupunkilainen. Mun muut town readit perustuu aika "huonoihin" syihin, mutta pakko mun on ihmisiä johonkin kategoriaan laittaa koska muuten en pääse mihinkään.

Yleensä, jos joku kaupunkilainen on vain yksinkertaisesti tosi väärässä (esimerkkeinä TL:stä nyt vaikka Oats, LighningStrike ja Tumblewood) on tosi helppo huomata, että ne on vaan väärässä, mutta uskoo sanomisiinsa. Täällä se on tosi vaikeeta koska kukaan ei oikein anna mitään konkreettista ja jättää outteja joka suuntaan. En tiedä... voit ajatella tuosta mitä ajattelet mutta mun on hyvin vaikeaa pelata peliä jossa musta tuntuu siltä ettei kukaan oikein sano mitään missään määrin järkeenkäyvin perustein. :(
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2017 18:52:27

Tuo viesti ainakin rauhoittaa minua. Tuntuu, että hyvin epätodennäköisesti sanoisit tuota asiaa pahiksena (ns. "rakentavaa turhautumista", vaikea selittää :P).

Kiinnostaisi tosin vähän, miksi Violet on 100% hyvis?

Täytyy olla samaa mieltä siitä, että nyt aika monilla on ollut varsin omituisia mielipiteitä (Shirokami, Odo, jopa justy jne...) mutta kaikki tuskin voi olla pahis-peräistä. Ei tämä peli niin huonolla tolalla mielestäni ole, koska pahisten piiloutumistila vähenee koko ajan. En pitänyt että Jonttu/Cameron olivat hirveän hyvismäisiä, ja nyt molemmat ovat kuolleet (eivätkä olleet rooleja), ja tämä lynkkaus ja seuraava tappo vähintään antavat runsaasti uutta tietoa. Optimaalista olisi, jos nyt saisi vaikka kaksi kilpailevaa wagonia, jolloin aika todennäköisesti toinen jo olisi pahis ja tämä pakottaisi pahistiimin lipsumaan yhä pahemmin.

En kai panisi pahakseni vaikka Shirokami vs Odo. Hyvin mahdollista että toinen on pahis, mutta tuskin molemmat (kuten aiemmin selitin).
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2017 18:58:05

Tarkennan vähän. En oikein usko, että pahiksena pystyisit tarpeeksi hyvin teeskentelemään tuollaista analyyttistä, mutta samalla vähän turhautunutta ja mietteliästä kirjoitustapaa. Pahiksena olet mielestäni aina ollut varsin tarkoitushakuinen, tai ehkä marttyyrimainen, mutta et tuollainen. No, fiilis se vain on lopulta.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 1. päivä päättyy 6.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2017 19:03:37

Kuula kirjoitti:Kirjaan myös omat ajatukset ensimmäisen sivun tapahtumista.

Odo/Kiirsu-akselilta löytyy pahis mielestäni. Nopea reagoiminen alkuun tuntuu tässä tapauksessa parhaalta lähdöltä pahiksen suunnasta.

Violet / rayn / Xatalos-juttuihin tulee itseltä enemmän koherentti, tietoa keräävämpi tunne.

++Odo

Kuula kirjoitti:
Shirokami kirjoitti:kysymys kuulalle, jos odo-kirsu akselilta osutaan pahikseen, tarkoittako tämä että toinen niistä on silloin 100% hyvis?


Tästä minulla ei ole vielä tietoa.

Olen odotellut Odolta lisää tekstiä ääneni jälkeen, mutta ei sitä ole vielä tullut. Kiirsusta minulla on vahva mafia-fiilis luettuani hänen tekstejään. Hänen ensimmäinen tekonsa oli äänestää Odon ehdotuksen mukaisesti, joka tuntui minusta oudolta.

Hukan lisäisin vielä omaan mahd. pahis-listaan. Tämä lähinnä siitä että hän korosti minun alkuperäisen postaustakseni ja siitä seuranneita kommervenkkien jälkeen joukkuepeliä. Tämä oli jotenkin ylisuojeleva kommentti mahdolliselta hyvikseltä.

Tämä oli mielestäni aika mielenkiintoinen lopputulema. Jos minä äänestäisin jotain henkilöä saadakseni reaktion, enkä saa MITÄÄN reaktiota, en kyllä IKINÄ olettaisi että se on kaupunkilainen "reaktio". Tuo tuntuu hyvin kummalliselta mielestäni, varsinkin kun Kuula alunperin painottaa, että "Kuten tähän asti johtopäätöksiä tulevasta on vedetty (mielestäni myös ihan hyviä) siitä kuinka niihin viesteihin/syytöksiin vastataan. Näistä johtopäätöksistä kukin tekee sitten omat äänestyspäätöksensä."

Kuula kirjoitti:--Odo

Otan oman ääneni pois Odolta luettuani hänen viestinsä uudelleen ja en niistä kumpaankaan suuntaan hajua saa. Ääneni oli reaktion hakemista jota ei tosin tullut. Loogisesti tässä nyt pitää varmaan antaa ääni Jontulle kun hänestä pahisreadi ylemmässä viestissä on.

++Jonttu

Toinen homma on se, kuinka tämä viesti loppuu. Tuo viimeinen lause särähtää hyvin pahasti korvaan ja kuulostaa oman mokan paikkailulta. Miksi kaupunkilainen olisi huolissaan siitä, mitä hänen "olisi pitänyt" tehdä kaupunkilaisena alunperinkin?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2017 19:07:38

Xatalos kirjoitti:Kiinnostaisi tosin vähän, miksi Violet on 100% hyvis?

Minun mielestäni Violet perustelee päätöksensä hyvin, ja vaikka välillä sanookin jotain "väärää", on valmis hyväksymän sen että "joo, eihän tuo oikeastaan olekaan järkevää". Käytännössä siis hänen pelinsä käy hyvin järkeen, pystyn seuraamaan, miksi hän tekee mitä tekee, ja se käy minulle aivan loogisesti järkeen jos mietin itseni hänen asemaansa.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2017 19:10:30

Ehkä niin... Vähän kummia ilmaisuja kyllä Kuulalla. En kuitenkaan pidä tuota hirveän epäilyttävänä. Näen ihan loogisen tavan, jolla hyvis-Kuula heitti äänen Odoon ja odotti reaktioita, mutta kyllästyi sitten odotteluun siltä erää ja liittyi Jonttu-wagoniin kun se alkoi olla dominoiva ja Odoa ei oltu lynkkaamassa. Tuo "olisi pitänyt" on kyllä hassu ilmaisu. Tosin miksi pahiskaan sanoisi noin? Hm. Ymmärrän kyllä ajatuksesi siinä taustalla, että pahis ajattelisi tarkemmin miltä asiat näyttäisivät ja pyrkisi olemaan sisäisesti looginen, mutta miten siihen kuuluu asian ääneen pohtiminen.... :D Pahemmalta se IMO kuulostaisi jos ei sitä suoraan sanoisi, mutta silti yrittäisi paikkailla sanomisiaan loogisemmiksi jälkeenpäin. No, en tiedä. Hieman omituinen tapahtumakulku.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2017 19:11:44

raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Kiinnostaisi tosin vähän, miksi Violet on 100% hyvis?

Minun mielestäni Violet perustelee päätöksensä hyvin, ja vaikka välillä sanookin jotain "väärää", on valmis hyväksymän sen että "joo, eihän tuo oikeastaan olekaan järkevää". Käytännössä siis hänen pelinsä käy hyvin järkeen, pystyn seuraamaan, miksi hän tekee mitä tekee, ja se käy minulle aivan loogisesti järkeen jos mietin itseni hänen asemaansa.


OK. No, olen kyllä samaa mieltä, että tuntuu johdonmukaiselta. Vähän turhan varovaiselta välillä tuntuu, vaan niin oli viimeksikin hyviksenä...
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2017 19:14:13

Xatalos kirjoitti:Ehkä niin... Vähän kummia ilmaisuja kyllä Kuulalla. En kuitenkaan pidä tuota hirveän epäilyttävänä. Näen ihan loogisen tavan, jolla hyvis-Kuula heitti äänen Odoon ja odotti reaktioita, mutta kyllästyi sitten odotteluun siltä erää ja liittyi Jonttu-wagoniin kun se alkoi olla dominoiva ja Odoa ei oltu lynkkaamassa. Tuo "olisi pitänyt" on kyllä hassu ilmaisu. Tosin miksi pahiskaan sanoisi noin? Hm. Ymmärrän kyllä ajatuksesi siinä taustalla, että pahis ajattelisi tarkemmin miltä asiat näyttäisivät ja pyrkisi olemaan sisäisesti looginen, mutta miten siihen kuuluu asian ääneen pohtiminen.... :D Pahemmalta se IMO kuulostaisi jos ei sitä suoraan sanoisi, mutta silti yrittäisi paikkailla sanomisiaan loogisemmiksi jälkeenpäin. No, en tiedä. Hieman omituinen tapahtumakulku.

No minä näen sen niin, että mielestäni Kuulan olisi pitänyt oman logiikkansa mukaan äänestää Kiirsua, hänellä kuitenkin oli "tosi vahva mafia readi" Kiirsusta.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2017 19:17:02

Tarkennetaanpa hieman:

Kuula on vahvasti sitä mieltä, että Odo/Kiirsu kaksikosta löytyy pahis.
Kuula äänestää Odoa reaktiomielessä (ni siis edes miksi, kun -> katso alempi).
Ei tule reaktiota, Kuula on sitä mieltä, että "Kiirsu on hyvin todennäköisesti pahis".
Tekee kuitenkin "casen" Jonttua vastaan ja äänestää Jonttua.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2017 19:18:20

raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Ehkä niin... Vähän kummia ilmaisuja kyllä Kuulalla. En kuitenkaan pidä tuota hirveän epäilyttävänä. Näen ihan loogisen tavan, jolla hyvis-Kuula heitti äänen Odoon ja odotti reaktioita, mutta kyllästyi sitten odotteluun siltä erää ja liittyi Jonttu-wagoniin kun se alkoi olla dominoiva ja Odoa ei oltu lynkkaamassa. Tuo "olisi pitänyt" on kyllä hassu ilmaisu. Tosin miksi pahiskaan sanoisi noin? Hm. Ymmärrän kyllä ajatuksesi siinä taustalla, että pahis ajattelisi tarkemmin miltä asiat näyttäisivät ja pyrkisi olemaan sisäisesti looginen, mutta miten siihen kuuluu asian ääneen pohtiminen.... :D Pahemmalta se IMO kuulostaisi jos ei sitä suoraan sanoisi, mutta silti yrittäisi paikkailla sanomisiaan loogisemmiksi jälkeenpäin. No, en tiedä. Hieman omituinen tapahtumakulku.

No minä näen sen niin, että mielestäni Kuulan olisi pitänyt oman logiikkansa mukaan äänestää Kiirsua, hänellä kuitenkin oli "tosi vahva mafia readi" Kiirsusta.


Toisaalta siinä vaiheessa kai se olisi ollut vain äänen haaskausta? En näe ihan hirveästi järkeä vain äänestää äänestämisen ilosta, jos ei ole mahdollisuutta saada jotakuta lynkatuksi?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2017 19:21:42

Eikun muistin väärin. Kiirsu oli vielä realistinen vaihtoehto.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2017 19:22:32

Xatalos kirjoitti:Eikun muistin väärin. Kiirsu oli vielä realistinen vaihtoehto.

jep
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2017 19:25:18

Itse asiassa Odokin oli vielä teoriassa mahdollinen. Olisi tosin tarvinnut kolme ääntä lisää, toisin kuin Kiirsu kaksi, jotta Jonttu olisi syrjäytynyt, mutta silti. Olisi kyllä hyvä kuulla, mitä oikein ajatteli tuossa kohtaa.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2017 19:28:25

Itseasiassa minä pidän myös hieman epäilyttävänä sitä seikkaa, että justy vaikuttaa seuranneen peliä D1 mutta hänellä ei ollut sanottavaa silloin kun replacesi sisään peliin. Vai muistanko ihan väärin?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 1. päivä päättyy 6.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2017 19:29:44

justy kirjoitti:Olen seurannut peliä, mutta enemmän päivän alussa kuin torstaina tai perjantaina.

En musitanut väärin. Kuitenkin hänen D2 casensa pohjautuvat pitkälti D1 tapahtumiin.
Miksi noita asioita ei voinut sanoa tuossa vaiheessa?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2017 19:34:27

Ei, tuossa ei ole mitään järkeä....

++justy

Melkein aivan kaikki mitä justy sanoo D2 on "aivan pelin alussa", mutta silti hänellä ei ollut mielipidettä mistään D1, vaikka olikin seurannut peliä ja tehnyt sen perusteella johtopäätöksiä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2017 19:35:43

Hm. justy taisi vain jättää tekemättä mitään loppupäivänä, jos oikein muistan. Kai se tavallaan sopisi myös siihen profiiliin, mitä mietin (välinpitämättömyys, koska hyvis oli jo kuolemassa).

With that said, voihan se olla että... no, ehkä annan hänen itse vastata, niin saa nähdä.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2017

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron