Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

"Kylässä valkeni jälleen kaunis päivä, mutta äkkiä sen aamu-unisen rauhan särki vertahyytävä kirkaisu..." Tänne tulevat varsinaiset pelitopicit.

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.03.2021 20:13:24

Okei voin sanoa nyt tämän kun kuulin molemmilta.

En pidä änkän ääntä itsessään pahismaisena. Pidän pahismaisena sitä, että hän äänestää minua sen jälkeen kun on juuri kirjoittanut ihan oikeasta pahisreadista pitkän tovin. Toisekseen minä sanoin aika selvästi etten tule postaamaan tiistaina, joten mielestäni on aivan turha piiloutua ns herättelyäänen taakse (vaikka haluaisikin jollain tavalla painostaa minua). En ymmärrä sitäkään, miksi minä hänen mielestään reagoisin painostukseen jotenkin pelokkaasti, kun pahis ollessani olin hyvin aktiivisesti jo aiemmin pelannut. En siis ymmärrä thtäkään hyvää syytä miksi änkkä äänestää minua haliman sijaan, kun halima on hänen OIKEA pahisreadinsa.

Tämän suuntaisia loogisia ristiriitoja minä etsin, kun pelaan, ihan tiedoksi niillekin jotka eivät ole minun kanssani ennen pelanneet. Haluan kuitenkin kuulla vielä mitä änkällä on asiaan sanottavaa, ja kuinka haliman catch-up etenee ja mihin se päätyy. Meillä on lisäksi vielä muutamia kotka eivät ole heränneet, mutta ainakaan itse en näe ääneni päätyvän muualle kun äng/halima/zey/horaa/marzzuu, ainakaan tässä vaiheessa.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 04.03.2021 20:16:55

jeekaka kirjoitti:Joo olin jo pariin otteeseen alottanut kirjottamaan tätä viestiä, mutta keskittyminen on harhaillut muualle.

Eli tulkitsen änkän perustelut äänelleen silleen, että Halima on pahismainen, ja rayn kohteli tätä kuten justy sanoi raynin kohtelevan pahistoveria, + hiljentyminen ja se ettei änkkä saa raynista hyvisviboja. Mutta toi peruste on alunperinkin huono, koska se perustuu omaan tulkintaan joka on tehty toisen ihmisen kertoman perusteella, ja justyn kommentti raynin metasta ei muutenkaan ollut kovin kattava. Mutta tän äänen ei oo tarkoituskaan kai olla kauhean vakava? En tiiä onko perustelu huono sillä tavalla, että se kertois änkän puolesta? Oletan että ääni ois jopa voinu mennä Halimalle, jos siellä ei ois ollut jo kolmea (kai?) ääntä. Se voi kertoa siitä että ei halua äänestää Halimaa, koska se vois herättää ei toivottua huomiota, tai sit siitä ettei vaan raaski olla niittaamassa Halimaa.


Eiks siinä änkän äänessä oo logiikaltaan eniten pielessä kuitenkin se, että raynin pahikseus perustuu puhtaasti sille, että ängän mielestä rayn sopii haliman pahispariksi. Eli halimahan tossa pitäisi eka tappaa, jos halima kuitenkin itsessään epäilyttää.

Mutta kuulen kyllä mielellään lisää ängältä itseltään aiheesta.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja jeekaka » 04.03.2021 20:18:50

justy kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Joo olin jo pariin otteeseen alottanut kirjottamaan tätä viestiä, mutta keskittyminen on harhaillut muualle.

Eli tulkitsen änkän perustelut äänelleen silleen, että Halima on pahismainen, ja rayn kohteli tätä kuten justy sanoi raynin kohtelevan pahistoveria, + hiljentyminen ja se ettei änkkä saa raynista hyvisviboja. Mutta toi peruste on alunperinkin huono, koska se perustuu omaan tulkintaan joka on tehty toisen ihmisen kertoman perusteella, ja justyn kommentti raynin metasta ei muutenkaan ollut kovin kattava. Mutta tän äänen ei oo tarkoituskaan kai olla kauhean vakava? En tiiä onko perustelu huono sillä tavalla, että se kertois änkän puolesta? Oletan että ääni ois jopa voinu mennä Halimalle, jos siellä ei ois ollut jo kolmea (kai?) ääntä. Se voi kertoa siitä että ei halua äänestää Halimaa, koska se vois herättää ei toivottua huomiota, tai sit siitä ettei vaan raaski olla niittaamassa Halimaa.


Eiks siinä änkän äänessä oo logiikaltaan eniten pielessä kuitenkin se, että raynin pahikseus perustuu puhtaasti sille, että ängän mielestä rayn sopii haliman pahispariksi. Eli halimahan tossa pitäisi eka tappaa, jos halima kuitenkin itsessään epäilyttää.

Mutta kuulen kyllä mielellään lisää ängältä itseltään aiheesta.


Niinno Halimahan ollaan tappamassa nytten.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 04.03.2021 20:21:02

raynpelikoneet kirjoitti: äng/halima/zey/horaa/marzzuu, ainakaan tässä vaiheessa.


Tuossa oma top kakkoseni, tosin halima >> äng tällä hetkellä. Jeekakan voisin tuohon listalle heittää, mutta en oikeestaan halua, koska jeeksu on kuitenkin tällä hetkellä varmaan aktiivisin pelaaja. Ja vaikuttaa siltä että jos on pahis, tuohon tekstimäärään on jossain kohtaa pakko tulla joku kunnon lipsaus. :D

Hiljaisia en oikein jaksaisi äänestää. Toki tää kanta olisi varmempi, jos meillä olisi varapelaajia. Sitten onkin kivaa jos tokan päivän jälkeen pelistä poistetaan kolme hiljaista hyvistä... :(
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 04.03.2021 20:22:21

jeekaka kirjoitti:
Mut eikai ängä vielä tokan päivän tappoa äänestä, vaan kertoo kantaansa siihen, kuka pitäisi tappaa nyt?


Mutta joo, ehkä tämä riittää tästä, kunnes äng itse tulee avaamaan kantojaan.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja jeekaka » 04.03.2021 20:26:13

Joo, mutta tän päivän lopputulokselle ei ollu tossa kohtaa väliä, heittääkö änkkä neljännen äänen Halimalle vai huiskaseeko raynia. Mutta joo turha tästä tän enempää ja en oo eri mieltä itse pointista.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 04.03.2021 20:27:54

Mites Meiz. Viititkö jeekaka vetää yhteen epäilysi häntä kohtaan? Mulle Meiz vaikuttaa pitkälti omalta itseltään, eli aika vaikeasti luettavalta oli sitten hyvis tai pahis (vai oonkohan ees koskaan pelannut pahis-Meizin kanssa?)
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Halima » 04.03.2021 20:39:22

Koneella taas. Ah, ihana näppäimistö ja kaksi isoa näyttöä! <3

äng-äänne kirjoitti:Halima taasen. Hassu on yhä se fiilis mikä mulle hänestä tulee.

Hassu on toinen nimeni. *nod*

äng-äänne kirjoitti:Halima taas itse mun mielestä vähän ylikorostaa tätä Halima-Zey yhteyttä nakkaamalla tälle provoäänen vaikka tiesi että heidän yhteys on ainakin jeekakalla tapetilla.

Mä en itseasiassa ollut huomannut että Halima-Zey yhteys oli noin vahvasti tapetilla ennen kuin äänestin Zeytä. Kuten viestissäni sanoin, en ollut lukenut nelossivun viestejä, kun en eilen ehtinyt. Nyt yritän parhaani mukaan kiriä. Ja se ei ollut provoääni vaan herättelyääni, vaikka oikeasti luulen kyllä että Zey on vaan unohtanut koko pelin olemassaolon ja jonkun (Violet vink vink) pitäisi muistutella että peli on alkanut. Kuten myös muiden heräämättömien kohdalla olisi mun mielestä hyvä tehdä.

äng-äänne kirjoitti:Halima-rayn parista mulle tulee tosiaan outo fiilis. Monet sanoo että saa raynista hyvisvibaa, mutta mä en oo sitä vielä tarpeeksi nähnyt, varsinkin kun mulle ensin mainostetaan että ei kohtele pahiskaveria silkkihansikkain ja sitten rutjuttaa Halimaa ihan huolella JA sitten Halima vielä koittaa sotkea vettä ohjaamalla itseään kiinni Zeyhyn ja raynia Meiziin.

Miten mä oon ohjannut raynia kiinni Meiziin? Sori jos oikeesti oon tehnyt sitä joskus ja en vaan muista, mut kerrotko?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja jeekaka » 04.03.2021 20:40:16

Mun epäilyt Meiziä kohtaan on ehkä vähän lieventynyt tässä.

Se Tetra unohdus on tosiaan merkityksellinen vain, jos kyseessä on Meiz/Tetra pari, ja ehkä mun perspektiiviin tässä kohtaa vaikutti liikaa se et olin just itse käynyt läpi kolmannen asteen kuulustelun siitä onko Tetran avauksessa mitään outoa XD Ja JOS pahispari ois Meiz/Tetra niin Meiz ois varmasti kokenut aiheen kuumaksi perunaksi. Ehkä pahis!Meiz ilman Tetraa ei toisaalta pitäisi sitä merkityksellisenä, koska ois vaan silleen et onpas mukavaa kun väärä tyyppi luupin alla. Mut joo, ehkä tää on nyt totaalisen merkityksetön asia. Sen äänen änkälle näin epäilyttävänä lähinnä tossa Meiz/Tetra-parituskontekstissa.

Ainoo asia mikä vois olla merkityksellistä on se justyn komppailu. En siis aattele, että Meizin erityisesti tarttis imitoida ketään toista :D Enemmän se ajatus oli sellainen, että vähän tiedostamatta koittais lainata vahvan hyviksen aurasta, tai sit tietoisesti hyötyä justyn epäilyistä kun ne osoittaa sopivaan suuntaan. Toisaalta änkän kohdalla Meiz on nyt ottanut omaa linjaa.

Meiz voi olla pahis, mut mun alkuperäiset syyt epäillä ei oo ehkä oikeita X)

//Halima
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Halima » 04.03.2021 20:45:46

jeekaka kirjoitti:Ääni Halimalle on ainakin osittain provosoivaa tökkäisyä, koska kuten sanoin että uskon että saan Zeystä jonkinlaisen readin kun hän herää peliin. Mutta siis, ilman tota ääntä Zeylle oisin antanut koko kuvion pysyä siellä foliohattuosastollani, mut sit kun oon nostanut sen esiin, Hali äänestää Zeytä vaikka on ensin pitkät pätkät paasannut aktiivisuuden perusteella epäilemisestä. Ja muutenkin toi ääni on vähän yhtä tyhjän kans, kun se tulee luultavasti poistumaan kun Zey herää (ja ehkä jopa vaikkei heräiskään, vai ootko Halima sitä mieltä että tiputetaan Zey jos siitä ei kuulu mitään?). Ja sit toinen puoli sydämestäni miettii et pitäiskö Hali vaan julistaa hyvikseksi kun se käyttäytyy näin älyttömästi X)

Kuten edellisessä viestissä sanoin, en ollut huomannut sun nostoa ennen Zeyn äänestämistä. Ja Zeyn äänestäminen oli herätysääni, koska halusin siirtää ääneni johonkin, mutta ei ollut eilen aikaa miettiä kuka nyt ois pahiksin kun änkkä ei enää epäilyttänyt. Ja joo, ääneni tulee todennäköisesti siirtymään jonnekin muualle kunhan saan kiinni missä mennään. En oo sitä mieltä että tiputetaan Zey jos ei kuulu mitään, enkä halua tiputtaa muitakaan heräämättömiä.

Mä haluan nyt tähän väliin julistaa, että oon vähän kiertämässä mielipidettäni justystä. Viimeiset puolitoista sivua mitä oon tässä tavannut läpi, justy ei oo tehnyt muistaakseni mitään kovin ihmeellistä. Ja se viesti, missä justy mietti että äänestäiskö änkkää, jeekakaa vai mua, oli jotenkin korvia nostattava. Luulis että hyvis-justy miettis muitakin vaihtoehtoja, jos nuo ei mikään tunnu oikein hyvältä. En tiiä, vaikea vetää mitään kunnon keissiä justyä vastaan, mutta haluan pöytäkirjaan lisättävän, että en oo enää yhtään varma justyn hyvikseydestä.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Meiz » 04.03.2021 20:48:25

justy kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Tetran osalta olen odotellut löytyykö häneltä proaktiivista halua pahisten metsästykseen. Aika hiljaista on ollut mikä pistää epäilyttämään.


Oletko pelannut paljon Tetran kanssa? Muistan yhden pelin, oisko ollut edellinen Violetin "Pieni peruspeli", ja silloin hän katosi päivän tai kahden jälkeen. Kävin tarkistamassa, oli hyvis silloin. Mietin siis kertooko hiljeneminen mitään puolesta?

En todellakaan paljon. Toivottavasti ei tule toista katoamistemppua...

@jeekaka, oon kyllä aika yllättynyt että edelleen tuo "seurailee justyä" on argumenttinasi.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Meiz » 04.03.2021 20:49:55

Halima kirjoitti:Miten mä oon ohjannut raynia kiinni Meiziin? Sori jos oikeesti oon tehnyt sitä joskus ja en vaan muista, mut kerrotko?

Ks. viewtopic.php?f=9&t=846&start=90#p27921
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja jeekaka » 04.03.2021 20:52:52

Meiz kirjoitti:@jeekaka, oon kyllä aika yllättynyt että edelleen tuo "seurailee justyä" on argumenttinasi.


No siis vähän tuossa kesken lauseen tajusin että oot nyt täysin eri linjoilla :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 04.03.2021 20:54:00

Halima kirjoitti:Mä haluan nyt tähän väliin julistaa, että oon vähän kiertämässä mielipidettäni justystä. Viimeiset puolitoista sivua mitä oon tässä tavannut läpi, justy ei oo tehnyt muistaakseni mitään kovin ihmeellistä. Ja se viesti, missä justy mietti että äänestäiskö änkkää, jeekakaa vai mua, oli jotenkin korvia nostattava. Luulis että hyvis-justy miettis muitakin vaihtoehtoja, jos nuo ei mikään tunnu oikein hyvältä. En tiiä, vaikea vetää mitään kunnon keissiä justyä vastaan, mutta haluan pöytäkirjaan lisättävän, että en oo enää yhtään varma justyn hyvikseydestä.


Joo, en oo omasta mielestänikään tehnyt viimeiseen kahteen päivään mitään kauhean ihmeellistä. Tuon "ketä kolmesta äänestän" -kommenttini tulkitset vähän väärin. Kyse oli sen hetkisestä fiiliksestäni, että kuka teistä kolmesta on epäilyttävin. Eli jos päivä olisi päättynyt än-yy-tee-nyt, kuka saisi ääneni.

Oon pitänyt silmäni auki, mutta eipä muut ole olleet samalla tavalla epäilyttäviä vieläkään.

Pistää kyllä miettimään, että montakohan pahista uinuu vielä ruususen unta. Ja jos oikein foliohattuillaan, oisko yleensä ihan innokkaan Marzzuun poissaolon takana se, ettei pahiskaveri oo herännyt peliin?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Halima » 04.03.2021 20:54:24

Meiz kirjoitti:
Halima kirjoitti:
äng-äänne kirjoitti:Haliman ääni mua kohtaan taas on vaan hassu. Mun oma fiilis siitä oli, että Halima tarrasi tähän mun avauksen helpoimpaan, alimpana riippuneeseen oksaan ja halusi lähteä vähän tökkimään muurahaiskekoa provoäänellä ja saikin siihen sitten porukkaa taakseen.

No siis tavallaan joo. Ekana päivänä on hirmu vähän mihin tarttua, joten silloin tartutaan just siihen alimmalla roikkuvaan oksaan joka pistää silmään. Ja se, että sain siihen muita mukaan, oli tavallaan ihan toivottu asia, koska sittenpähän saatiin susta jotain lisätietoa kun puolustauduit. Nyt mun täytyy kyllä sanoa, että tää sun puolustautumisviesti oli aika hyvä, enkä oo enää senkään vertaa "varma" sun pahikseudesta kuin aiemmin olin (mikä ei siis silloinkaan ollut kovin varma :D ) .

Olin hieman ylempänä esittänyt epäilyn ängille fillerin ja varovaisenoloisten readien takia. Miksi nuo huomiot jäivät kommentoimatta ja päätit nostaa vain tuon yksittäisen pointin syyksi äänelle? Jos aidosti koti tuon pointin epäilytttäväksi, tuntuisi luonnolliselta ottaa huomioon jo ängin aiemmin saamat epäilyt ja kommentoida niitä edes jollain tasolla.

Sori mä en nyt jotenkin seuraa että mistä tässä puhutaan. Tai siis jos viittaat edellisen nelossivun viestini yläpuolella oleviin viesteihin, niin en niihin ollut vielä yhtään tutustunut kun eilen kirjoitin, eli siksi en niitä kommentoinut. Jos nyt kun ehkä tänään saan ketjun kiinni, sulla jää vielä jotain kysyttävää niin kysyisitkö uudestaan? En oikein tiedä mihin pitäis vastata.

Ja nyt huomasinkin että missä oon yhdistellyt rayniä ja Meiziä (kun Meiz oli sen lainannut :D ). En tosiaan muistanut että olin noin sanonut, enkä näin ollen pidä sitä ihan hirveän arvokkaana asiana - mitä ihan alkupelin asiat tosi harvoin onkaan. Mutta tulipa mainittua tuolloin alussa.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja jeekaka » 04.03.2021 20:57:49

Oon pitänyt ihan legittinä vaihtoehtona että kumpikaan pahis ei oo vielä sanonut mitään XD
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Halima » 04.03.2021 21:00:11

jeekaka kirjoitti:- Halima puolustaa Zeytä raynilta vetoamalla tämän kiireisiin (tää voi selittyä discordilla, jopa vaikka ainakin melkein yhtä paljon siellä vaikuttanut rayn ei näistä kiireistä kuitenkaan tiedä)
- Halima unohtaa Zeyn listatessaan peliin heräämättömiä (selitys tälle on imho jopa snadin epäuskottava, koska varsinkin hyvis!Zey on niin näkyvä hahmo pelissä)
- Kun nää mainitaan, äänestää Zeytä käytännössä samoin perustein kuin mistä alunperin kritisoi raynia, puhuttuaan vielä ensin kauniisti aktiviisuuden perusteella epäilystä
- Edellä mainittu ääni on muutenkin täysin heppoinen

- puolustin koska tiesin että Zeyllä on pitkät työpäivät, en tiedä miksei rayn tätä muistanut.

- Zeyn unohdus listasta oli just se - unohdus. Silmäni jotenkin vain lipuivat Zeyn yli siinä listalla, en voi enää tietää miksi. Silloin arvelin että siksi, että Zey ei _koskaan_ ole heräämättömien listalla, nyt voisin lisätä toisen taistelevan selityksen: siksi että olin Zeystä jo puhunut jotain niin jotenkin ajattelin että Zey on jo herännyt. Oikeaa vastausta ei ehkä koskaan saada tietää. Ja jos selitykseni on mielestäsi epäuskottava, niin sitten olet sitä mieltä. En voi mieltäsi kääntää, ja onhan se tämän pelin suola ja idea, että epäillään toisten sanoja. Mutta virhe mikä virhe, en voi enää muuksi muuttaa.

- Joo olitte maininnut, mutta en ollut huomannut kun äänestin Zeytä, ja ääneni oli silkka herättelyääni (ja joo, toistan itseäni, yritän vähentää...)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 04.03.2021 21:02:06

Joo. Etenkin kun halimankaan nää uusimmat puolustukset ei oo yhtään pöllömpiä. Toki ois kiva saada halimalta jokin ääni, joka ei oo herättelyä tai tökkimistä, vaan perustuisi johonkin epäilyyn.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Halima » 04.03.2021 21:04:46

Ja nyt koska on hirveän puuduttavaa lukea vanhoja viestejä, ja niitä on vielä yli sivullinen jäljellä, niin haluan tuulettaa aivojani ja heitellä ihmisiä laatikoihin.

Hyvis-laatikko:
äng-äänne
jeekaka
Ariel

En tiedä -laatikko:
raynpelikoneet
Meiz

Ehkä pahis -laatikko:
Tetradynamia
justy

Ei tietoa -laatikko:
Zey
Marzzuu
Horaaneko

Tämä listaus on siis tehty neljän ensimmäisen sivun pohjalta ja ilman suurempia syitä laatikkoutumiselle etsien. Ihan fiilispohjalta siis. En tiedä onko tästä kellekään mitään iloa, mutta mulle oli iloa olla hetki lukematta eteenpäin ja rentoutua. :D

Jatkan sivulle viisi ->
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 04.03.2021 21:06:39

Eiks tetra ollut viimeksi sun hyvislistallasi?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 04.03.2021 21:08:57

Halima kirjoitti:Pelaan nyt kännykällä ja se on ihan pylystä. Koitan nyt käyttää kuitenkin tän ajan jotenkin hyödyksi. Oon lukenut ketjua tasan siihen asti mihin viestiin vastaan.

Ariel kirjoitti:
Halima kirjoitti:Oon saanut jonkinasteista hyvisvibaa ainakin justystä, Meizistä, raynistä, jeekakasta ja Tetrasta.

miksi Tetra?
sä sanoit aiemmin jotain siitä että se pelaa selkeämmin/monisanaisemmin kuin yleensä, onko se siitä vai onko jotain muita perusteluja?

(ja siis tää on ihan vaan uteliaisuudesta, koska mä oon itse yleensä ajatellut että normaalia selkeämmin pelaaminen on enemmänkin pahistell)

Tetran ekat viestit yllätti selkeydellään ja jotenkin mulla oli jopa fiilis että sillä oli mielipide jostain. Nyt ei kyllä sitten ookaan tullut mitään pitkään aikaan, niin aika lailla alkaa olla karissut se hyvisreadi.


Okei, ei ollut hyvislistalla, mutta karissut hyviksistä neutraaleihin(?) ja onko lisähiljaisuus tehnyt pahismaiseksi? Onko sulla jokin syy ajatella, että tetra ois hiljainen juuri pahiksena?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.03.2021 21:15:23

Oliko halimalla mitään sanottavaa tuohon kysymykseeni tetrasta?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.03.2021 21:18:52

raynpelikoneet kirjoitti:
Halima kirjoitti:Pelaan nyt kännykällä ja se on ihan pylystä. Koitan nyt käyttää kuitenkin tän ajan jotenkin hyödyksi. Oon lukenut ketjua tasan siihen asti mihin viestiin vastaan.

Ariel kirjoitti:
Halima kirjoitti:Oon saanut jonkinasteista hyvisvibaa ainakin justystä, Meizistä, raynistä, jeekakasta ja Tetrasta.

miksi Tetra?
sä sanoit aiemmin jotain siitä että se pelaa selkeämmin/monisanaisemmin kuin yleensä, onko se siitä vai onko jotain muita perusteluja?

(ja siis tää on ihan vaan uteliaisuudesta, koska mä oon itse yleensä ajatellut että normaalia selkeämmin pelaaminen on enemmänkin pahistell)

Tetran ekat viestit yllätti selkeydellään ja jotenkin mulla oli jopa fiilis että sillä oli mielipide jostain. Nyt ei kyllä sitten ookaan tullut mitään pitkään aikaan, niin aika lailla alkaa olla karissut se hyvisreadi.

Halima voitko selventää tätä? Mitä tarkoitat tuolla "pikään aikaan"?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Halima » 04.03.2021 21:24:05

raynpelikoneet kirjoitti:
Halima kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:
Halima kirjoitti:Heräämättä on vielä Marzzuu, Ariel ja Horaaneko. Mietin nyt lähinnä äänestänkö heistä jotain, vai...

Zey kanssa, vai onko hän herännyt teidän salaisessa pahischatissa?

Oho, niinpä onkin! Silmäilin tuon pelaajalistan läpi, ja ei osunut silmiin kuin nuo kolme. Varmaan Zey on mulla siellä "tottakai se on ensimmäisten heränneiden joukossa aina" -listalla mielessäni, ni en tajunnut että eipä tosiaan oo tähän peliin vielä herännyt. :D

En ole päässyt vasta kun tähän asti, meni eilen myöhään, pääsen illalla enemmän paikalle.

Siis nohdit että Zey on pelissä, vaikka ennen tuota viestiäsi käytännössä ainut postauksesi koskee Zeytä?

En unohtanut että Zey on pelissä, vaan jotenkin en hoksannut että Zey ei ollut herännyt. Tiesin sen siis kyllä, ja kuten aiemmin kirjoitin, en tiedä miksi silmäni lipuivat Zeyn nimen yli kun pelaajalistaa silmäsin.

raynpelikoneet kirjoitti:
Halima kirjoitti:
Ariel kirjoitti:
Halima kirjoitti:Oon saanut jonkinasteista hyvisvibaa ainakin justystä, Meizistä, raynistä, jeekakasta ja Tetrasta.

miksi Tetra?
sä sanoit aiemmin jotain siitä että se pelaa selkeämmin/monisanaisemmin kuin yleensä, onko se siitä vai onko jotain muita perusteluja?

(ja siis tää on ihan vaan uteliaisuudesta, koska mä oon itse yleensä ajatellut että normaalia selkeämmin pelaaminen on enemmänkin pahistell)

Tetran ekat viestit yllätti selkeydellään ja jotenkin mulla oli jopa fiilis että sillä oli mielipide jostain. Nyt ei kyllä sitten ookaan tullut mitään pitkään aikaan, niin aika lailla alkaa olla karissut se hyvisreadi.

Halima voitko selventää tätä? Mitä tarkoitat tuolla "pikään aikaan"?

No en nyt ole tarkistanut, mutta luulen ettei ainakaan pariin pelipäivään oo Tetrasta kuulunut mitään. Niin se vähän (ainakin mulla) menee silleen, että jos alkupelin pohjalta joku himppuinen hyvisvibatus onkin, niin jos pelaajasta ei kuulu aikoihin niin sinne hupenee hyvisvibat.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.03.2021 21:32:35

Mun ongelma tässä on se että tetra postasi aika paljonkin maanantaina, ihan myöhään iltaan asti. Kun sinä aloitit catch-uppisi sanoit ettet ole lukenut mitään sen jälkeen mihin kommentoit. Ensimmäinen posti johon kommentoit oli tiistaina iltapäivällä. Minä en sanoisi että tetra on yön ja aamupäivän aikan mitenkään huomattavasti hiljentynyt. En ainakaan itse olettaisi että yön ja aamupäivän poissaolo olisi jotenkin "huomattavaa"?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.03.2021 21:39:26

Eli siis sen perusteella mitä sanoit lukeneesi siinä vaiheessa sinun ei pitäisi tietää että tetra ei ole postannut myöhemminkään.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Meiz » 04.03.2021 21:45:37

Eikö tuossa ole yksi päivä kuitenkin välissä? Tetran viimeisin viesti on 1.3 kun taas Arielin kommentti on 3.3
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.03.2021 21:47:14

Puhuin halimasta. Katso hänen eka viestinsä tänään ja mitä hän quotee.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 04.03.2021 21:48:18

Apua, olin ihan unohtanut tän kiitos töiden (nyt on liiankin kanssa aikaa kun omaehtoisesti jäin 3. viikon poissaoloon töistä)ja vasta äsken tajusin että kääk oon unohtanut. Luen vielä viestit kunnolla läpi kun silmät pysyy auki paremmin ja vastaan @justyn ja toki muidenkin kysymyksiin sitten. :)
(Tää on nyt vaan hei oon herännyt-viesti, jatkakaa)
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 04.03.2021 21:50:09

Mun suunnitelmana oli lukee peliä usein ja vastailla kivan lyhyesti ja aktiivisesti kosk inhoon monen sivun läpikäymist mut kuinkas kävikään... :----D Unohin ihan kokonaan että tää jo alko. Koitan huomenna kahvitauoilla pläräillä tätä läpi, illasta kun on menoo. Wääh. Mut joo, hereillä.
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Keskusaukio

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron