Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

"Kylässä valkeni jälleen kaunis päivä, mutta äkkiä sen aamu-unisen rauhan särki vertahyytävä kirkaisu..." Tänne tulevat varsinaiset pelitopicit.

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja jeekaka » 01.03.2021 20:21:56

justy kirjoitti:[Tuo raynin pointti (tän viestisi jälkeen) Halimasta on hyvä. Ei mulla noin syvää metaa haliman tavasta reagoida rayniin ole, mutta pahis-halima tietäisi kyllä, että rayn vaatii perusteluja jos tätä lähtee epäilemään, ja halima on muistaakseni pyrkinyt pahiksena välttämään konflikteja. Ihan turhaa verenkaivuuta olisi tuo epäily pahiksena halimalta (ellei sitten ole tosiaan molemmat pahiksia, mihin mikään ei viittaa).


Omat tuumailut meni jokseenkin samoja latuja. (Tosin itse en ehkä ihan uskalla tätä pahisparitusta sulkea poiskaan :D)
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 01.03.2021 20:23:34

justy kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Joo siis periaatteessahan pieni kärhämöinti pelin alussa ois ihan hyvä tapa tehdä pesäeroa, ja tavallaan nään että toi raynin kysymys mulle vois olla vähän sellainen "vink jeekaka tajusithan että mulla ja Halimalla on tällainen vastakkainasettelu tässä". Mutta intuitiviisesti sitä kai ekaks aattelee, että koska nää on napit vastakkain niin ei ne ole pahistovereita.


Mä taas ajattelin, että pahiksena sitä aina haluaa reagoida jotenkin kaverinsa viestiin, mihin haliman eka kommentti sopisi hyvin. Ja raynin kanssa pahista pelanneena tiedän, että rayn ei kyllä yhtään silittele kaveriaan silkkihansikkain, vaan pistää saman tien toisen tiukille.

Tuo raynin pointti (tän viestisi jälkeen) Halimasta on hyvä. Ei mulla noin syvää metaa haliman tavasta reagoida rayniin ole, mutta pahis-halima tietäisi kyllä, että rayn vaatii perusteluja jos tätä lähtee epäilemään, ja halima on muistaakseni pyrkinyt pahiksena välttämään konflikteja. Ihan turhaa verenkaivuuta olisi tuo epäily pahiksena halimalta (ellei sitten ole tosiaan molemmat pahiksia, mihin mikään ei viittaa).

Eikun hetkinen... Miten olet sitä mieltä, että käytännössä olet jeeksun poointin kannalla tässä alunperin, mutta sitten komppaat minua kun minäkin sanon samaa kun hän?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 01.03.2021 20:24:52

Miksi pahis!Halima reagoisi pahis!rayniin "pelokkaasti" tms?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 01.03.2021 20:27:24

raynpelikoneet kirjoitti:Miksi pahis!Halima reagoisi pahis!rayniin "pelokkaasti" tms?

olipas huonosti sanottu tässä minulta. jos pahis!rayn ja pahis!halima, niin miksi voisi olettaa, ETTEIVÄT he reagoisi näin toisiinsa? Siis Halima heittää jonkun kommentin, jolla ei oikeasti ole merkitystä, ja rayn puuttuu siihen hyvismäisenä?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 01.03.2021 20:30:19

Eikun pahis-halima reagoisi "pelokkaasti" hyvis-rayniin. Pahis-halima voisi hyvin kommentoida noin pahis-raynille, koska ajattelee että pahiksena on hyvä reagoida toisten pahisten olemassaoloon jotenkin. Mutta pahis-halimalla ei olisi mitään erityistä tarvetta reagoida hyvis-rayniin, joten metani perusteella halima jättäisi tossa tilanteessa todennäköisesti niin tekemättä.

//Ei voikaan olettaa, siksi en sulje pois sitä mahdollisuutta että olisitte pahiksia yhdessä. Kummankaan peli ei vaan muuten viittaa mitenkään siihen että olisitte pahiksia, joten en aio pitää teitä pahisparina ihan vaan siksi että se olisi mahdollista. Mutta jos jompikumpi teistä paljastuu pahikseksi, ei tää alkupelinne mitenkään sulje pois sitä että olisitte molemmat pahiksia.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 01.03.2021 20:32:08

justy kirjoitti:Eikun pahis-halima reagoisi "pelokkaasti" hyvis-rayniin. Pahis-halima voisi hyvin kommentoida noin pahis-raynille, koska ajattelee että pahiksena on hyvä reagoida toisten pahisten olemassaoloon jotenkin. Mutta pahis-halimalla ei olisi mitään erityistä tarvetta reagoida hyvis-rayniin, joten metani perusteella halima jättäisi tossa tilanteessa todennäköisesti niin tekemättä.

//Ei voikaan olettaa, siksi en sulje pois sitä mahdollisuutta että olisitte pahiksia yhdessä. Kummankaan peli ei vaan muuten viittaa mitenkään siihen että olisitte pahiksia, joten en aio pitää teitä pahisparina ihan vaan siksi että se olisi mahdollista. Mutta jos jompikumpi teistä paljastuu pahikseksi, ei tää alkupelinne mitenkään sulje pois sitä että olisitte molemmat pahiksia.

ah okei. Käy järkeen.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 01.03.2021 20:33:15

jeekaka kirjoitti:
justy kirjoitti:[Tuo raynin pointti (tän viestisi jälkeen) Halimasta on hyvä. Ei mulla noin syvää metaa haliman tavasta reagoida rayniin ole, mutta pahis-halima tietäisi kyllä, että rayn vaatii perusteluja jos tätä lähtee epäilemään, ja halima on muistaakseni pyrkinyt pahiksena välttämään konflikteja. Ihan turhaa verenkaivuuta olisi tuo epäily pahiksena halimalta (ellei sitten ole tosiaan molemmat pahiksia, mihin mikään ei viittaa).


Omat tuumailut meni jokseenkin samoja latuja. (Tosin itse en ehkä ihan uskalla tätä pahisparitusta sulkea poiskaan :D)


Tää oli varmaan multa jotenkin epäselvästi kirjoitettu, kun oma pointtinikin siis oli että en sulje pois tuota pahisparitusta. Ehkä parempi selitys tuossa vastauksessani raynille.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja jeekaka » 01.03.2021 20:34:41

No niin no, mutta johtopäätös nyt kuitenkin on se, että roolistaan riippumatta raynilla ei ole syytä valehdella siitä, mitkä kokemukset hänellä on Haliman reaktioista (paitsi jos ovat molemmat pahiksia), mistä Halimalle voi ainakin toistaiseksi antaa hyvispisteitä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 01.03.2021 20:35:48

Okei, jos täällä nyt on tällä hetkellä ainakin kolme aktiivista pelaajaa, niin vosin kysyä että onko justylla tai/ja jeekakalla mitään sanottavaa meizin ja tetran avauksiin? Halima nyt varmaan ollaan "käsitely" so far?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 01.03.2021 20:36:07

jeekaka kirjoitti:No niin no, mutta johtopäätös nyt kuitenkin on se, että roolistaan riippumatta raynilla ei ole syytä valehdella siitä, mitkä kokemukset hänellä on Haliman reaktioista (paitsi jos ovat molemmat pahiksia), mistä Halimalle voi ainakin toistaiseksi antaa hyvispisteitä.


Samaa mieltä. Ketäs äänestetään?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 01.03.2021 20:36:44

justy kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:No niin no, mutta johtopäätös nyt kuitenkin on se, että roolistaan riippumatta raynilla ei ole syytä valehdella siitä, mitkä kokemukset hänellä on Haliman reaktioista (paitsi jos ovat molemmat pahiksia), mistä Halimalle voi ainakin toistaiseksi antaa hyvispisteitä.


Samaa mieltä. Ketäs äänestetään?


(ja oon muuten yhä sulle oluen pystyssä...)
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja jeekaka » 01.03.2021 20:37:48

Meizistä ja Tetradynamiasta en osaa sanoa yhtään mitään tbh.

//justy, NIIN MUUTEN OOT :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 01.03.2021 20:38:03

justy kirjoitti:
justy kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:No niin no, mutta johtopäätös nyt kuitenkin on se, että roolistaan riippumatta raynilla ei ole syytä valehdella siitä, mitkä kokemukset hänellä on Haliman reaktioista (paitsi jos ovat molemmat pahiksia), mistä Halimalle voi ainakin toistaiseksi antaa hyvispisteitä.


Samaa mieltä. Ketäs äänestetään?


(ja oon muuten yhä sulle oluen pystyssä...)

haluan kuulla lisää tästä :D (ja miten voisin saada sut olemaan oluen mulle pystyssä)
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 01.03.2021 20:39:36

jeekaka kirjoitti:Meizistä ja Tetradynamiasta en osaa sanoa yhtään mitään tbh.

Onko sanottavaa heidän avauksistaan? Oikeastaan mua ei haittaa saisinko tietoa heistä vai susta.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja jeekaka » 01.03.2021 20:40:16

Sekä justy että Zey lupasi mulle oluen siitä hyvästä että edustan Kylää Mafia Championshipsissä :D

Ja ei äänestetä Halimaa, justya, raynpelikoneita tai mua. Muuten voidaan tässä vaiheessa heittää vaikka tikkaa.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 01.03.2021 20:40:43

raynpelikoneet kirjoitti:
justy kirjoitti:
justy kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:No niin no, mutta johtopäätös nyt kuitenkin on se, että roolistaan riippumatta raynilla ei ole syytä valehdella siitä, mitkä kokemukset hänellä on Haliman reaktioista (paitsi jos ovat molemmat pahiksia), mistä Halimalle voi ainakin toistaiseksi antaa hyvispisteitä.


Samaa mieltä. Ketäs äänestetään?


(ja oon muuten yhä sulle oluen pystyssä...)

haluan kuulla lisää tästä :D (ja miten voisin saada sut olemaan oluen mulle pystyssä)


Jeekaka ei ihan ilmaiseksi Kylää champpareissa aikanaan edustanut... :(

(jos oot hyvis ja oon mukana paranoialynkkaamassa sua, lupaan olla sulle oluen pystyssä)

//jeekaka kerkesikin eka
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 01.03.2021 20:41:03

Okei voidaanko äänestää jeekakaa?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 01.03.2021 20:41:57

eiku sanoitkin ittes kanssa. sori nyt loppuu tuplapostaaminen ja luen tarkemmin.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 01.03.2021 20:42:06

jeekaka kirjoitti:Sekä justy että Zey lupasi mulle oluen siitä hyvästä että edustan Kylää Mafia Championshipsissä :D

Ja ei äänestetä Halimaa, justya, raynpelikoneita tai mua. Muuten voidaan tässä vaiheessa heittää vaikka tikkaa.


Ootko pelannut äng-äänteen tai Arielin kanssa? Ariel on mulle nimenä tuttu, mutten kyllä muista ollaanko pelattu samassa pelissä?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 01.03.2021 20:43:47

Eikö kellekään muulle Tetran avaus vaikuta oudolta? Jos ei niin miksi?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 01.03.2021 20:45:11

raynpelikoneet kirjoitti:Eikö kellekään muulle Tetran avaus vaikuta oudolta? Jos ei niin miksi?


Mä kuulen mielelläni mitä hänellä on kommenttiisi sanottavaa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja jeekaka » 01.03.2021 20:46:25

raynpelikoneet kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Meizistä ja Tetradynamiasta en osaa sanoa yhtään mitään tbh.

Onko sanottavaa heidän avauksistaan? Oikeastaan mua ei haittaa saisinko tietoa heistä vai susta.


No molemmat avaukset on vähän tollasia huumori huiskauksia joista en oikeesti osaa sanoa mitään suuntaan enkä toiseen. Periaatteessa voisi sopia pahiksen avauksiksi, mutta puolet pelaajista on heräämättä niin en tiiä voiko kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä ees tehdä.

justy kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Sekä justy että Zey lupasi mulle oluen siitä hyvästä että edustan Kylää Mafia Championshipsissä :D

Ja ei äänestetä Halimaa, justya, raynpelikoneita tai mua. Muuten voidaan tässä vaiheessa heittää vaikka tikkaa.


Ootko pelannut äng-äänteen tai Arielin kanssa? Ariel on mulle nimenä tuttu, mutten kyllä muista ollaanko pelattu samassa pelissä?


Muistaakseni en oo pelannu Arielin kanssa, äng-äänteestä en oo ihan varma, mutta jos oon niin se on ollu just joskus 2011 eli ei voi muistaa oikein mitään :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 01.03.2021 20:47:18

raynpelikoneet kirjoitti:Mitäs muistelemista tässä on? Hyvin yksinkertainen peli.


Onko ylläoleva nyt se, mihin minulta vastausta odotetaan? Jos ei, niin mihin? Jos kyllä, niin:

Jos on yhtä huono muisti kuin minulla, niin kyllä pitää muistella! On siitä sentään vuosia, kun viimeksi pelasin. Ainoa hyvä on, että peli tosiaan on hyvin yksinkertainen. Jos ei olisi, niin herra armahda! (vaan ei se muistelun tarvetta poista, kyllä muistan myös shakkipelin lailliset siirrot, mutta siitä ja pelin yksinkertaisuudesta huolimatta pitää muistella kun harvoin pelaa)
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja jeekaka » 01.03.2021 20:49:41

raynpelikoneet kirjoitti:Eikö kellekään muulle Tetran avaus vaikuta oudolta? Jos ei niin miksi?


Mulle ei vaikuttanut mitenkään silmiinpistävän oudolta, millainen käsitys mulla nyt on Tetran tyylistä. Mutta siis en muista oonko pelannu Tetran kaa vai vaan lukenut pelejä joissa se on mukana, enkä osaa sanoa onko ollut noissa peleissä hyvis vai pahis.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 01.03.2021 20:50:28

No okei, ehkä en sitten äänestä ketään enää tässä vaiheessa. Alkaa sen verran väsy painaa, että täytyy laittaa kone pois ja painua pikkuhiljaa pehkuihin.

Mutta olipas kiva pelata kun oli vähän reaaliaikaista vuorovaikutusta mukana.

Huomiseen!
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 01.03.2021 20:52:22

Tetradynamia kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Mitäs muistelemista tässä on? Hyvin yksinkertainen peli.


Onko ylläoleva nyt se, mihin minulta vastausta odotetaan? Jos ei, niin mihin? Jos kyllä, niin:

Jos on yhtä huono muisti kuin minulla, niin kyllä pitää muistella! On siitä sentään vuosia, kun viimeksi pelasin. Ainoa hyvä on, että peli tosiaan on hyvin yksinkertainen. Jos ei olisi, niin herra armahda! (vaan ei se muistelun tarvetta poista, kyllä muistan myös shakkipelin lailliset siirrot, mutta siitä ja pelin yksinkertaisuudesta huolimatta pitää muistella kun harvoin pelaa)

Oli kyllä ylläoleva.

Ei siinä, en vastauksia ainakaan minä saanut suuntaan tai toiseen mutta katsotaan!
Onko sinulla jotain mielipiteitä pelissä tapahtuneesta?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 01.03.2021 20:53:32

Tetradynamia kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Mitäs muistelemista tässä on? Hyvin yksinkertainen peli.


Onko ylläoleva nyt se, mihin minulta vastausta odotetaan? Jos ei, niin mihin? Jos kyllä, niin:

Jos on yhtä huono muisti kuin minulla, niin kyllä pitää muistella! On siitä sentään vuosia, kun viimeksi pelasin. Ainoa hyvä on, että peli tosiaan on hyvin yksinkertainen. Jos ei olisi, niin herra armahda! (vaan ei se muistelun tarvetta poista, kyllä muistan myös shakkipelin lailliset siirrot, mutta siitä ja pelin yksinkertaisuudesta huolimatta pitää muistella kun harvoin pelaa)


Miks tää ei näkynyt kun postasin. No joo, hmm. Luulin että kommenttisi oli sellainen heitto, tyyliin mites tätä polkupyörää ajetaan. Mutta tää kuulostaa siltä että jouduit oikeasti muistelemaan jotain. Hmm. Mitä sä siis muistelit, tarkalleen? Tai mikä tästä pelistä on nyt esim. palautunut mieleen muistelun myötä?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja justy » 01.03.2021 20:57:50

No, nyt meen oikeesti. Öitä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja jeekaka » 01.03.2021 21:03:56

C'moon, on mullakin ennen joka peliä sellainen olo että emmä edes tiedä mistä ihmisiä pitäis epäillä XD
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 01.03.2021 21:10:35

Ei ole mielipiteitä. Aktiivisesti koetan näet vältää hätiköintiä.

On valitettavaa, ettet "saanut vastauksia" :) Huonoihin kysymyksiin tapaa saamaan huonoja vastauksia! Kysy siis paremmin.

// Justy: No ei kyllä ole palautunut vielä yhtään mikään! Mutta se, mitä yritän palauttaa mieleen liittyy jotenkin eri pelaajien vuorovaikutusten lomassa navigointiin ja informaation tulkintaan ja suodatukseen. Vuosien pelitauko saa pelitilanteen tuntumaan vieraalta ja siinä olemista muistelen. Kyllä tämä tästä lähtee, vanha lämpiää vaan vähän hitaasti.
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

EdellinenSeuraava

Paluu Keskusaukio

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron