Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

"Kylässä valkeni jälleen kaunis päivä, mutta äkkiä sen aamu-unisen rauhan särki vertahyytävä kirkaisu..." Tänne tulevat varsinaiset pelitopicit.

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 13.03.2021 12:57:58

Meiz kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Eilisen osalta sinä, Halima, jonka lisäksi pidin horaan nostoa juurikin tästä aiheesta hyvänä (mihin kommentoinkin).

Haluutko perustella hekumointia? Ts. miksi nää hekumoi?

Mun mielestä on luonnollisempaa hyviksille saada vahva fiilis pelaajan pahismaisuudesta ja ajaa täydellä vauhdilla hautaan, itsekin vastaavaa useana otteena harrastsaneena. Kun taas usein pahiksilla on tarvetta ajatella peliä pidemmällä tähtäimellä, alkaa jo petaamaan tulevien päivien epäilyjä (tietäen että itsekin silloin hengissä ollaan).

Joo ymmärrän. Lähinnä vaan sitä jäin pohtimaan, että oliko justyn äänestäneissä muita, jotka ajoi täydellä vauhdilla justya hautaan? Tuli mukaan joo, mutta täydellä vauhdilla?

Sanoisin että sinä+Halima osuitte tähän kategoriaan, mikä sai itsenikin kallistumaan teidän suhteen enemmän hyvissuuntaan (toki myös sen lisäksi että uskoin lynkkaavani pahista).

Miksi Halima? Ainakin itselle Halimasta jäi mieleen justy-lynkkauksen yhteydessä, että oli mun kanssa samoilla linjoilla ja lopuks kysyi jeeksulta, että äänestäiskö hänkin justya. Et itselle ei ainakaan syntynyt kuva, että hän olis varsinaisesti ollut ajamassa täydellä vauhdilla hautaan.

Toinen kysymys: Mitä jeeksu teki eri tavalla verrattuna suhun tai Horaaseen, että saa sut ajattelemaan ton pahikseudesta kertovana juttuna?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 13:10:32

Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Eilisen osalta sinä, Halima, jonka lisäksi pidin horaan nostoa juurikin tästä aiheesta hyvänä (mihin kommentoinkin).

Haluutko perustella hekumointia? Ts. miksi nää hekumoi?

Mun mielestä on luonnollisempaa hyviksille saada vahva fiilis pelaajan pahismaisuudesta ja ajaa täydellä vauhdilla hautaan, itsekin vastaavaa useana otteena harrastsaneena. Kun taas usein pahiksilla on tarvetta ajatella peliä pidemmällä tähtäimellä, alkaa jo petaamaan tulevien päivien epäilyjä (tietäen että itsekin silloin hengissä ollaan).

Joo ymmärrän. Lähinnä vaan sitä jäin pohtimaan, että oliko justyn äänestäneissä muita, jotka ajoi täydellä vauhdilla justya hautaan? Tuli mukaan joo, mutta täydellä vauhdilla?

Sanoisin että sinä+Halima osuitte tähän kategoriaan, mikä sai itsenikin kallistumaan teidän suhteen enemmän hyvissuuntaan (toki myös sen lisäksi että uskoin lynkkaavani pahista).

Miksi Halima? Ainakin itselle Halimasta jäi mieleen justy-lynkkauksen yhteydessä, että oli mun kanssa samoilla linjoilla ja lopuks kysyi jeeksulta, että äänestäiskö hänkin justya. Et itselle ei ainakaan syntynyt kuva, että hän olis varsinaisesti ollut ajamassa täydellä vauhdilla hautaan.

Toinen kysymys: Mitä jeeksu teki eri tavalla verrattuna suhun tai Horaaseen, että saa sut ajattelemaan ton pahikseudesta kertovana juttuna?

Mulle jäi kyllä eri mielikuva. Muistaakseni hän sanoi useampaankin otteeseen olevan todella varma justyn pahisroolista, eikä hirveästi harkinnut muita vaihtoehtoja sille.

jeekakassa nään eron siinä, että hän lähti suoraan seuraamaan sinun readiasi justystä (tuoden myös esiin Haliman komppauksen justyn laiskasta pelistä, sekä kompaten sinun mainintaa tetra äänen epäilyttävyydestä), ja sen jälkeen presence ketjussa jäi pieneksi. En sano etteikö tähän vaikuttaisi hänen mökkeilu(?), varmasti vaikutti, mutta itselleni jäi mielikuva siitä että jeekaka jättäytyi tämän jälkeen taka-alalle eikä hirveästi osallistunut jatkokuumotuksiin päivän osalta.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 13:34:46

jeekaka kirjoitti:Tossa kohtaa missä sä äänestit justya, oli ängin lisäks myös sun edellisen päivän vahvin pahisread Halima tarjolla äänestettäväks.

Luitko läpi viestini kun kaivoit tuon äänestysviestini? Ei mielestäni jää mitenkään epäselväksi miksi ääni lähti justyn suuntaan jos kävit pelipäiväni läpi.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 13:40:29

Meiz kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Tossa kohtaa missä sä äänestit justya, oli ängin lisäks myös sun edellisen päivän vahvin pahisread Halima tarjolla äänestettäväks.

Luitko läpi viestini kun kaivoit tuon äänestysviestini? Ei mielestäni jää mitenkään epäselväksi miksi ääni lähti justyn suuntaan jos kävit pelipäiväni läpi.


U kidings, luen jos on pakko :D Mutta siis ei tosta sunkaan päivästä tosiaan välittynyt mulle sellainen kuva että oisit puskenut justya sen kummemmin lynkattavaksi, ja päivän päätteeks jo suorastaan pohjustit että ketä epäilet sit seuraavana päivänä jos justy flippaa hyvikseksi.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 13:44:14

jeekaka kirjoitti:
Meiz kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Tossa kohtaa missä sä äänestit justya, oli ängin lisäks myös sun edellisen päivän vahvin pahisread Halima tarjolla äänestettäväks.

Luitko läpi viestini kun kaivoit tuon äänestysviestini? Ei mielestäni jää mitenkään epäselväksi miksi ääni lähti justyn suuntaan jos kävit pelipäiväni läpi.


U kidings, luen jos on pakko :D Mutta siis ei tosta sunkaan päivästä tosiaan välittynyt mulle sellainen kuva että oisit puskenut justya sen kummemmin lynkattavaksi, ja päivän päätteeks jo suorastaan pohjustit että ketä epäilet sit seuraavana päivänä jos justy flippaa hyvikseksi.

Varmaan kannattaisi sitten lukea jos tuollainen mielikuva on syntynyt. Päivän päätteestä puhut vissiin viestistäni jossa ksyeltiin laajempia mielipiteitä, viewtopic.php?f=9&t=846&start=660#p28467
Joo, ja mainitsin myös kenet näin justyn tod. näk. pahiskaverina.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 13:47:43

No justy ilmeisesti oli saanut sun toka päivästä samanlaisen mielikuvan kuin minä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 13:52:11

Siihen voi vaikuttaa että hänellä oli muutama muukin pelaaja kimpussaan ja viestejä luettavana. Suosittelen että kuitenkin luet viestit läpi ja katsot uudelleen. Mutta, ei mulla edes ollut mitään tarkoitusta myydä itseäni mukaan "olin kuumottamassa justyä, oon hyvis" joukkoon, vaan perustelin miksi mielestäni sinun pelisi sopisi pahiksen profiiliin.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 13:55:06

Niin ja mä vain sanoin että sun sopii ihan yhtälailla :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja äng-äänne » 13.03.2021 14:35:25

jeekaka kirjoitti:Meinaan sitä, että ei toi sun D2 peli nyt hirveesti eronnut mun pelistä, epäilit vähän sinne ja tänne ja kukaan ei tainnut oikein alunperin tajuta miks sä äänestit justya. Mulla sentään oli omakin keissi justya vastaan.


Tää on mun mielestä vähän tapahtumien vääristelyä? Olihan Meizilläkin oma keissi justya vastaan. Meizin koko päivä menee oikeastaan justy-keissin petaamiseen (niin kuin Zeylläkin, mutta eri syistä). Sun ainut syy justyn epäilyyn taisi olla se että hän ei enää pitänyt sua epäilyttävänä.

jeekaka kirjoitti:Mutta siis ei tosta sunkaan päivästä tosiaan välittynyt mulle sellainen kuva että oisit puskenut justya sen kummemmin lynkattavaksi, ja päivän päätteeks jo suorastaan pohjustit että ketä epäilet sit seuraavana päivänä jos justy flippaa hyvikseksi.


Meiz sentään äänesti justya ilman että suoraan kehotettiin. Tuota pohjustustahan tapahtui monelta muultakin pelaajalta, näätkö sen pahismaisena? Meizhän sanoi lisäksi kenen suuntaan jatkaa jos justy flippaa pahikseksi.
Avatar
äng-äänne
Kyläläinen
 
Viestit: 32
Liittynyt: 11.02.2021 14:18:58

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 15:02:08

äng-äänne kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Meinaan sitä, että ei toi sun D2 peli nyt hirveesti eronnut mun pelistä, epäilit vähän sinne ja tänne ja kukaan ei tainnut oikein alunperin tajuta miks sä äänestit justya. Mulla sentään oli omakin keissi justya vastaan.


Tää on mun mielestä vähän tapahtumien vääristelyä? Olihan Meizilläkin oma keissi justya vastaan. Meizin koko päivä menee oikeastaan justy-keissin petaamiseen (niin kuin Zeylläkin, mutta eri syistä). Sun ainut syy justyn epäilyyn taisi olla se että hän ei enää pitänyt sua epäilyttävänä.


Joo ja tapahtumien vääristelyä on sanoa, että mä vaan annoin tehdä muiden tehdä likaisen työn, vaikka nyt kun nätisti pyydettiin niin luin Meizin eilispäivän, niin omasta mielestä kyllä pistin enemmän panosta justyn lynkkaamiseen kuin Meiz, vaikka en äänestänytkään. Meizin keissi justya vastaan oli epäloogisuus sun ja Haliman kohdalla, mulla oli lisäks toi epäjatkuvuus epäilyissä mua kohtaan, sekä verrattuna täysin eipäsjuupas readeihin kaikista muista oli justyn hyvisreadit raynista, ja toin näitä kumminkin esille monessa viestissä. Kun tää nyt näköjään on kilpailu siitä kuka halusi eniten lynkata hyvistä :--------------D

jeekaka kirjoitti:Mutta siis ei tosta sunkaan päivästä tosiaan välittynyt mulle sellainen kuva että oisit puskenut justya sen kummemmin lynkattavaksi, ja päivän päätteeks jo suorastaan pohjustit että ketä epäilet sit seuraavana päivänä jos justy flippaa hyvikseksi.


Meiz sentään äänesti justya ilman että suoraan kehotettiin. Tuota pohjustustahan tapahtui monelta muultakin pelaajalta, näätkö sen pahismaisena? Meizhän sanoi lisäksi kenen suuntaan jatkaa jos justy flippaa pahikseksi.[/quote]

En näe pahismaisena, mutta kuten sanottu ei Meiz kyllä ollut mun mielestä myöskään yhtään hyvismäisempi kuin vaikka mä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 15:15:11

Ja siis en pysty suhtautumaan Meiziin kovin objektiivisesti tässä kohtaa, koska oon 95% varma että ne on raynin kanssa meidän pahikset, ja mun mustamaalaaminen ois siinä kohtaa agendalla aina.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 13.03.2021 15:36:33

änkkä kirjoitti:Tää on mun mielestä vähän tapahtumien vääristelyä? Olihan Meizilläkin oma keissi justya vastaan. Meizin koko päivä menee oikeastaan justy-keissin petaamiseen (niin kuin Zeylläkin, mutta eri syistä). Sun ainut syy justyn epäilyyn taisi olla se että hän ei enää pitänyt sua epäilyttävänä.

Mun nähdäkseni Meizin keissi justya vastaan oli se, että hänen änkkä-epäilyksensä ei kehittynyt tarpeeksi, sitten tulikin viesti että no joo, enpä huomannut tätä yhtä viestiä, mutta kysytäänpä nyt kuitenkin jotain -> keskustelua justyn ja Meizin välillä mitä mieltä susta pitäis olla ja sitten se päättyy Meizin osalta siihen, että hän komppaa justya jostain toisesta asiasta. Että loppujen lopuksi Meizin keissi oli se, että hän oli justyn kanssa eri mieltä susta, eikä voinut ymmärtää miten justy voi olla eri mieltä.

jeekakan keissi justya kohtaan taas oli mun nähdäkseni se, että justyn mielipide ei voinut olla aito, koska aluksi jeekaka oli pahismainen justysta, sitten jeekaka teki asian x, joka oli justyn mielestä pahismaista, mutta asian x jälkeen, ilman, että mitään muuta on tapahtunut, justyn mielipide onkin jeekakasta se, että hän on hyvismäinen.

En siis itse lähtisi asettamaan Meizin justy-keissiä alustalle, koska ihmiset on eri mieltä asioista harva se päivä, mutta harvemmin kenenkään mielipide muuttuu ihan ilman syytä.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 16:10:11

Mutta siis. Oletetaan että pahispari on Meiz/rayn. Halima on varma hyvis, joka pitää mua ja Zeytä hyviksinä, myös mä ja Zey pidetään toisiamme hyviksinä. Jos toinen varma hyvis äng-äänne vielä liittyy tähän klikkiin, niin vaikka lynkattais tänään Marzzuu, niin pahikset ei voi lopulta välttää lynkatuksi tulemista. Ens yönä kuolee Halima, sit lynkkattais rayn, seuraavana yönä kuolis änkkä, sit jäljellä oisMeiz sekä mä ja Zey jotka ei koskaan äänestettäis toisiamme. Ainoa tapa millä pahikset pystyy välttämään tän vääjäämättömän tappion on lyödä kiilaa mun ja Zeyn väliin ja kylvää epäluottamusta meitä kohtaan.

Siitä näkökulmasta on täysin loogista että rayn on sitä mieltä että tässä nimenomaisessa pelissä PoE ei oo hyvä tapa etsiä pahiksia ja siks Meiz haluaa että erityisesti Halima katsois mun D2 peliä siitä näkökulmasta että mä oon pahis ja maalailee jeekaka-Marzzuuu paritusta.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 13.03.2021 16:13:45

Joo, pahisten on pakko lyödä sitä kiilaa. Kun sitten taas hyvikset vois hyvillä mielin edelleen pitää meitä kahta hyviksinä. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja äng-äänne » 13.03.2021 16:22:46

Mitä mieltä oot jeeksu tosta Marzzuun lipsahduksesta?

Enkä mä jahkaile jotenkin kiusatakseni, mä vaan en nyt halua tuudittautua mihinkään turvallisuudentunteeseen ihan vaan sen takia että en kestäis sitä häpeää jos pahikset purjehtis voittoon syyllä "no ei meitä hyvikset enää sit epäilly ku ne massas vaan yksissä tuumin toisia hyviksiä". U know.
Avatar
äng-äänne
Kyläläinen
 
Viestit: 32
Liittynyt: 11.02.2021 14:18:58

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 13.03.2021 16:26:04

Saa jahkailla, en yhtään ihmettele sitä tai mieti, että kiusaks sitä teet. :) Sun saappaissas mä jahkailisin varmasti paljon enemmän. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 16:29:00

äng-äänne kirjoitti:Mitä mieltä oot jeeksu tosta Marzzuun lipsahduksesta?

Enkä mä jahkaile jotenkin kiusatakseni, mä vaan en nyt halua tuudittautua mihinkään turvallisuudentunteeseen ihan vaan sen takia että en kestäis sitä häpeää jos pahikset purjehtis voittoon syyllä "no ei meitä hyvikset enää sit epäilly ku ne massas vaan yksissä tuumin toisia hyviksiä". U know.


No en oikeastaan näe, että miks pahis jotenkin hyvistä todennäköisemmin unohtais että sä oot varmistettu hyvis, eli ei se mun mielestä suoraan kerro Marzzuun puolesta (niinkuin esim se slippi josta Meiz puhuu, joka paljasti suoraan että Marzzuu tietää jotain mitä se voi tietää vain pahiksena).

Joo ja hyvä vaan että mietit asioita! Ja vaikka mä tässä vähän känkkäröin, niin kunnioitan myös Meiziä siitä että se (luultavasti pahiksena) tekee tässä tilanteessa sen mitä tehtävissä on X)
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 17:34:17

jeekaka kirjoitti:
äng-äänne kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Meinaan sitä, että ei toi sun D2 peli nyt hirveesti eronnut mun pelistä, epäilit vähän sinne ja tänne ja kukaan ei tainnut oikein alunperin tajuta miks sä äänestit justya. Mulla sentään oli omakin keissi justya vastaan.


Tää on mun mielestä vähän tapahtumien vääristelyä? Olihan Meizilläkin oma keissi justya vastaan. Meizin koko päivä menee oikeastaan justy-keissin petaamiseen (niin kuin Zeylläkin, mutta eri syistä). Sun ainut syy justyn epäilyyn taisi olla se että hän ei enää pitänyt sua epäilyttävänä.


Joo ja tapahtumien vääristelyä on sanoa, että mä vaan annoin tehdä muiden tehdä likaisen työn, vaikka nyt kun nätisti pyydettiin niin luin Meizin eilispäivän, niin omasta mielestä kyllä pistin enemmän panosta justyn lynkkaamiseen kuin Meiz, vaikka en äänestänytkään. Meizin keissi justya vastaan oli epäloogisuus sun ja Haliman kohdalla, mulla oli lisäks toi epäjatkuvuus epäilyissä mua kohtaan, sekä verrattuna täysin eipäsjuupas readeihin kaikista muista oli justyn hyvisreadit raynista, ja toin näitä kumminkin esille monessa viestissä. Kun tää nyt näköjään on kilpailu siitä kuka halusi eniten lynkata hyvistä :--------------D

Ajattelin muuten ihan samaa, että miten tää muuttui kisaksi siitä kumpi halusi aidommin lynkata justyn :) Huvittava keskustelu mutta toivottavasti sain pointin kuitenkin läpi.

Missä vaiheessa sinun case oli epäloogisuudet ängiä kohti?

Zey kirjoitti:
änkkä kirjoitti:Tää on mun mielestä vähän tapahtumien vääristelyä? Olihan Meizilläkin oma keissi justya vastaan. Meizin koko päivä menee oikeastaan justy-keissin petaamiseen (niin kuin Zeylläkin, mutta eri syistä). Sun ainut syy justyn epäilyyn taisi olla se että hän ei enää pitänyt sua epäilyttävänä.

Mun nähdäkseni Meizin keissi justya vastaan oli se, että hänen änkkä-epäilyksensä ei kehittynyt tarpeeksi, sitten tulikin viesti että no joo, enpä huomannut tätä yhtä viestiä, mutta kysytäänpä nyt kuitenkin jotain -> keskustelua justyn ja Meizin välillä mitä mieltä susta pitäis olla ja sitten se päättyy Meizin osalta siihen, että hän komppaa justya jostain toisesta asiasta. Että loppujen lopuksi Meizin keissi oli se, että hän oli justyn kanssa eri mieltä susta, eikä voinut ymmärtää miten justy voi olla eri mieltä.

jeekakan keissi justya kohtaan taas oli mun nähdäkseni se, että justyn mielipide ei voinut olla aito, koska aluksi jeekaka oli pahismainen justysta, sitten jeekaka teki asian x, joka oli justyn mielestä pahismaista, mutta asian x jälkeen, ilman, että mitään muuta on tapahtunut, justyn mielipide onkin jeekakasta se, että hän on hyvismäinen.

En siis itse lähtisi asettamaan Meizin justy-keissiä alustalle, koska ihmiset on eri mieltä asioista harva se päivä, mutta harvemmin kenenkään mielipide muuttuu ihan ilman syytä.

Ei, vaan koin että justyllä oli tarve esittää äng pahismaisemmassa valossa kuin itse näin aiheelliseksi. jeekakan osalta case taas oli se, että jeekakan nimi puuttui testamentista, muistaakseni kompaten sinun huomiota tästä.

jeekaka kirjoitti:Mutta siis. Oletetaan että pahispari on Meiz/rayn. Halima on varma hyvis, joka pitää mua ja Zeytä hyviksinä, myös mä ja Zey pidetään toisiamme hyviksinä. Jos toinen varma hyvis äng-äänne vielä liittyy tähän klikkiin, niin vaikka lynkattais tänään Marzzuu, niin pahikset ei voi lopulta välttää lynkatuksi tulemista. Ens yönä kuolee Halima, sit lynkkattais rayn, seuraavana yönä kuolis änkkä, sit jäljellä oisMeiz sekä mä ja Zey jotka ei koskaan äänestettäis toisiamme. Ainoa tapa millä pahikset pystyy välttämään tän vääjäämättömän tappion on lyödä kiilaa mun ja Zeyn väliin ja kylvää epäluottamusta meitä kohtaan.

Siitä näkökulmasta on täysin loogista että rayn on sitä mieltä että tässä nimenomaisessa pelissä PoE ei oo hyvä tapa etsiä pahiksia ja siks Meiz haluaa että erityisesti Halima katsois mun D2 peliä siitä näkökulmasta että mä oon pahis ja maalailee jeekaka-Marzzuuu paritusta.

Entä jos Marzzuu paljastuukin pahikseksi?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 17:40:55

En pyytänyt Halimalta kommentteja ylläolevan takia. Syy #1 oli se että hänkin voi jatkaa peliin keskittymistä haistattelun sijaan. Ja toisena, sen sijaan että yritän raivolla tuputtaa syyt miksi olisit pahis, hän voisi katsoa omin silmin jos kys. skenaario on mahdollinen, ja jos kokee että se on mahdollista, antaa oman mielipiteensä siitä. Jos epäilyssäni on perää, koen että tuo on parempi tapa ravistella Zeytäkin miettimään eri skenaariota, koska en koe että minun sanalla on tässä vaiheessa yhtä suurta painoarvoa. Tätä voi sitten kutsua pahispeliksi lykkäämässä kiilaa teidän väliin (dissaten pointin jota yritin välittää), tai vaihtoehtoisesti yritystä saada minun mielestä huomiota mahdollisen pahispelin suuntaan.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 17:43:24

*tai vaihtoehtoisesti yritystä saada huomiota minun mielestä mahdollisen pahispelin suuntaan.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 17:50:36

jeekaka kirjoitti:
äng-äänne kirjoitti:Mitä mieltä oot jeeksu tosta Marzzuun lipsahduksesta?

Enkä mä jahkaile jotenkin kiusatakseni, mä vaan en nyt halua tuudittautua mihinkään turvallisuudentunteeseen ihan vaan sen takia että en kestäis sitä häpeää jos pahikset purjehtis voittoon syyllä "no ei meitä hyvikset enää sit epäilly ku ne massas vaan yksissä tuumin toisia hyviksiä". U know.


No en oikeastaan näe, että miks pahis jotenkin hyvistä todennäköisemmin unohtais että sä oot varmistettu hyvis, eli ei se mun mielestä suoraan kerro Marzzuun puolesta (niinkuin esim se slippi josta Meiz puhuu, joka paljasti suoraan että Marzzuu tietää jotain mitä se voi tietää vain pahiksena).

Slippi on verrannollinen, koska Marzzuu jatkaa suoraan edellispäivän pahisreadiaan ängistä, jonka lisäksi hän on valmis tänään äänestämään ketä tahansa muuta, paitsi sinua. Jos olette sopineet pahischatin puolella parhaan keinon pelin voittamiseen, Marzzuu toteuttaa sitä tällä hetkellä parhaansa mukaan.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 18:15:07

Meiz kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:
äng-äänne kirjoitti:Missä vaiheessa sinun case oli epäloogisuudet ängiä kohti?


Siis mitöb, etkö sä oo lukenu mun D2 viestejä!

viewtopic.php?f=9&t=846&start=510#p28346
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Halima » 13.03.2021 18:30:06

Meiz kirjoitti:Halima, mitä mieltä olet Zeyn ajatuksesta yllä, eli syistä miksi yötappo ei voisi viitata jeekaka+marzzuu paritukseen, tai jeekakaan yleisemmin? Entä miten koet jeekakan 2's päivän ajatuksella että jeekaka tiesi justyn hyvikseksi?

No mä oon ihan samaa mieltä siitä, että jeekaka ilman rayn-pahiskaveria ois todennäköisesti tappanut Zeyn yöllä. Jeekakan pahikseus on periaatteessa mahdollista, itselläkin se kävi mielessä sen jeekakan "no kai mä nyt sitten äänestän justyä" viestin jälkeen. Kuitenkin jeeksu ois minusta pahis vain raynin kanssa, eli lynkataan rayn eka.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 18:31:40

Eikä Marzzuu kai sanonu mitään kenenkään äänestämisestä, vaan että jos hänet massataan tänään ulos niin katsokaa näitä henkilöitä (jotka oletettavasti sopi hänen mielestä raynin pahistovereiksi, ja mä en koska kinasin raynin kanssa??

Mä en voi tietenkään mitenkään todistaa etten ole pahis Marzzuun kanssa ja nostan kädet pystyyn Marzzuun lukemisen kanssa, mutta sä ja rayn ootte toteuttaneet pahiskäsikirjoitusta kutakuinkin oletetulla tavalla :D Mutta en mä kyllä varmaan pahiksena oikeasti ois ikinä tappanut Horaata yöllä, ja aivan varmasti en ois lähtenyt kerjäämään senkkaa nenästä tappelemalla raynin kaa, pahistelu stressais mua ihan riittävästi jo itsessään :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 18:42:11

Meiz kirjoitti:
Zey kirjoitti:
änkkä kirjoitti:Tää on mun mielestä vähän tapahtumien vääristelyä? Olihan Meizilläkin oma keissi justya vastaan. Meizin koko päivä menee oikeastaan justy-keissin petaamiseen (niin kuin Zeylläkin, mutta eri syistä). Sun ainut syy justyn epäilyyn taisi olla se että hän ei enää pitänyt sua epäilyttävänä.

Mun nähdäkseni Meizin keissi justya vastaan oli se, että hänen änkkä-epäilyksensä ei kehittynyt tarpeeksi, sitten tulikin viesti että no joo, enpä huomannut tätä yhtä viestiä, mutta kysytäänpä nyt kuitenkin jotain -> keskustelua justyn ja Meizin välillä mitä mieltä susta pitäis olla ja sitten se päättyy Meizin osalta siihen, että hän komppaa justya jostain toisesta asiasta. Että loppujen lopuksi Meizin keissi oli se, että hän oli justyn kanssa eri mieltä susta, eikä voinut ymmärtää miten justy voi olla eri mieltä.

jeekakan keissi justya kohtaan taas oli mun nähdäkseni se, että justyn mielipide ei voinut olla aito, koska aluksi jeekaka oli pahismainen justysta, sitten jeekaka teki asian x, joka oli justyn mielestä pahismaista, mutta asian x jälkeen, ilman, että mitään muuta on tapahtunut, justyn mielipide onkin jeekakasta se, että hän on hyvismäinen.


Tää on kyl kaikin tavoin hyvä biiffi kun kumpikaan ei lue toisen D2 viestejä ja selittää vaan omia käsityksiään asioista XD

Toi mun puuttuminen testamentista oli ihan mun oma huomio (jonka tein kun ehkä Halima quotes sitä testamenttia jossain kohtaa). justyn rayn readeista tein kans ihan oman casen mut Zey tais tehdä saman?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 18:44:12

Oho tosta quotesta jäi nyt se Meizin osuus puuttumaan. Eli tää:

Meiz kirjoitti:Ei, vaan koin että justyllä oli tarve esittää äng pahismaisemmassa valossa kuin itse näin aiheelliseksi. jeekakan osalta case taas oli se, että jeekakan nimi puuttui testamentista, muistaakseni kompaten sinun huomiota tästä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 13.03.2021 19:19:05

Pikaviesti kun en reissatessa kehtaa jumeilla älyluurin edessä :) Noni, oikeassa olin kun väitin, ettei jeeksu olisi pahiksena ihan etsimällä etsinyt huomiota känkkäämällä raynin kanssa ja juurikin noin, jotta jos mut massataan ulos niin tsek mainitsemani henkilöt (miinus hyvis!änkkä ja Halima).
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 19:40:39

jeekaka kirjoitti:
Meiz kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:
äng-äänne kirjoitti:Missä vaiheessa sinun case oli epäloogisuudet ängiä kohti?


Siis mitöb, etkö sä oo lukenu mun D2 viestejä!

viewtopic.php?f=9&t=846&start=510#p28346

En muistanut että olisit kompannu pointtiani josta epäilin justyä, ja näköjään et näin tehnytkään, koska komppasit pointtiani väärinymmärretysti. En siis epäillyt justyä soutamisesta ja huopaamisesta.

@Halima, Miksei jeekaka+Marzzuu pari sopisi?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 13.03.2021 22:58:51

jeeksu kirjoitti:justyn rayn readeista tein kans ihan oman casen mut Zey tais tehdä saman?

Ei varsinaisesti ollut mikään case, lähinnä sanoin, että olin eri mieltä justyn kanssa.

Marzzuu kirjoitti:Noni, oikeassa olin kun väitin, ettei jeeksu olisi pahiksena ihan etsimällä etsinyt huomiota känkkäämällä raynin kanssa ja juurikin noin, jotta jos mut massataan ulos niin tsek mainitsemani henkilöt (miinus hyvis!änkkä ja Halima).

Eli jos sut Marzzuu massattaisiin ulos, niin kenet haluaisit, että lynkkaamme seuraavana päivänä?

Meiz, onko jeekaka & Marzzuu nyt siis suosikki pahisparisi?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 13.03.2021 23:54:51

(Vihdoin puhelinkin on yhteistyökykyinen)
Zey kirjoitti:
*Marzzuu poisti tekstiä*
Marzzuu kirjoitti:Noni, oikeassa olin kun väitin, ettei jeeksu olisi pahiksena ihan etsimällä etsinyt huomiota känkkäämällä raynin kanssa ja juurikin noin, jotta jos mut massataan ulos niin tsek mainitsemani henkilöt (miinus hyvis!änkkä ja Halima).

Eli jos sut Marzzuu massattaisiin ulos, niin kenet haluaisit, että lynkkaamme seuraavana päivänä?


Melkeen sanoisin että jos mut massataan ulos tänään, miettikää Meiz&rayn tai Zey&rayn, perusteena että rayn ei vaan vakuuta mua vaikka lukisin sen viestejä koko yön ja sie&rayn komboa jo perustelinkin.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

EdellinenSeuraava

Paluu Keskusaukio

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron