Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

"Kylässä valkeni jälleen kaunis päivä, mutta äkkiä sen aamu-unisen rauhan särki vertahyytävä kirkaisu..." Tänne tulevat varsinaiset pelitopicit.

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 12.03.2021 23:12:32

Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Eikun tulkkaamaan Zey. Miksei muuten jeekaka+Marzzuu paritus sopisi? Koska d2 ääni?

Tulkkaamaan mitä? Ja toi jeekaka&Marzzuu pahisparituksen epäsopivuus perustuu Horaanekoon. Nään jeekakassa sen puolen, joka pahiksena haluis vetää eri tavalla yötapot. Mut jeekakassa on myös se epävarma puoli ja jeeksu olis harkinnut vakavasti kannattaako Horaan tappo (kun kerran vie potentiaalisen lynkkauksen kohteen) ja en usko, että Marzzuu pahisparinaan jeeksu olis lähtenyt siihen. En usko, että Marzzuu olis osannut rauhotella tai yllytellä jeeksua niin, että jeeksu olis siihen lähtenyt. Mut esim. raynin kanssa jo näksin jeeksun tekemässä Horaa tapon. :D

Naureskelin vain kun kommentoit että ehkä ymmärsit mitä Marzzuu tarkoitti. Mutta aika hataralta tuo kuulostaa, mitä jos he epäilivät Horaata erikoisrooliksi? Tässä pelissä ennustajan teilaaminen yöllä olisi lottovoitto pahiksille.

Olis joo. Mut siinä on aina se riski, että osuu väärään ja tosiaan, en usko, että Marzzuu olis osannut rauhotella/yllytellä jeekakaa Horaan tappoon. Ja nimenomaa jeekaka miettis, että foliohattuileekohan nyt (mut vaan vähän eri tavalla ku hyviksenä :D) ja uskoisin, et jeeksulle tosta tulis helposti päänsisällä semmonen tilanne, että tappamalla Horaan, hän riskeeraa koko pelin ja hän on odottanut monta vuotta, et pääsis olemaan pahis ja tätä hetkeä. Ja painetta lisäis se, että pahisparissa jeeksu&Marzzuu, jeeksusta tuntuis, että koko vastuu päätöksestä on hänellä. Lisäksi koko tänä aikana jeeksulla olis hyvä vaihtoehto, eli mun tappaminen. Ei toki yhtä hyvä ku ennustajan tappo, mut tarpeeks hyvä.

Kuulostaa varmasti hataralta, kun tääkin on enemmän ei metaa, mutta jotain. :D

Ei millään pahalla, mutta tämä kuulostaa aivan super hataralta jossittelulta. Pahiksille ennustajan tappo on prioriteetti 1, koska muuten joko toinen pahiksista jää verekseltään kiinni tai peliin tulee pahimmillaan 2 varmistettua hyvistä, niin kuin nyt kävikin. Siinä ei tuo ylläoleva teorisointi jarruttaisi alkuunkaan, jos arvauksena olisi mahdollisuus osua ennustajaan. En myöskään usko että pahiksena jeekakalla olisi suurta painetta sinun yötappoon, varsinkin jos ei kokisi saavansa epäilyä suunnaltasi. En ainakaan muista että olisit häntä pahemmin epäillyt.

Ja miksi äänestän marzzuuta. Olin hänen pahisparinaan jossa hän lipsautti suoraan ketjuun vain pahisten tiedossa olevan roolin. En ylläty yhtään jos hän nyt pahiksena lipsautti kakkospäivän pahisepäilynsä mukaan tälle päivälle ennustuksesta huolimatta.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2021 23:21:13

Meiz kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta tämä kuulostaa aivan super hataralta jossittelulta.

No sen takia en ookaan tätä mitenkään tuonut pöytään, kun en mä tällä ketään vakuuta. Mut tää on se, mitä mun päässäni tapahtuu. :D

Meiz kirjoitti:Pahiksille ennustajan tappo on prioriteetti 1, koska muuten joko toinen pahiksista jää verekseltään kiinni tai peliin tulee pahimmillaan 2 varmistettua hyvistä, niin kuin nyt kävikin.

Kaks varmistettua hyvistä ei oo vielä paha, mut jos niiden lisäksi on häntä hyvismäisempiä pelaajia, niin sitten on. Eli ei jeeksulla olis paineita tappaa mua sen takia, että olisin uhka jeeksulle, vaan sen takia, ettei hän joudu tilanteeseen, missä on 2 varmaa hyvistä + yksi häntä hyvismäisempi pelaaja (mitä omasta käsityksestäni olin ainakin d2).
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 12.03.2021 23:21:37

Zey kirjoitti:Okei. Jos Marzzuu Violet tulis nyt topaan ja sanois, että nyt päätty peli ja sun pitäis sanoa, että keitä veikkaat pahiksiksi ja jos menis oikein, ni hyvikset voittais ja jos väärin, niin pahikset voittais, ni mitä paria veikkaisit?

Jos pitäs päättää n-y-t, niin sanoiisin

Ze&rayn
Perusteet olisivat, että Zey olisi hyvinkin voinut toppuutella raynia ja miksei yllyttääkin. Meizin perusteet mun äänelle tuntuvat järkeviltä koska olisin varmaan ite äänestänyt itteäni samalla syyllä jos olisin joku muu.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2021 23:23:00

Okei. Onko susta Marzzuu jossain kohtaa raynia toppuuteltu tai yllytetty?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2021 23:26:50

Zey kirjoitti:Okei. Onko susta Marzzuu jossain kohtaa tuntunut, että raynia on toppuuteltu tai yllytetty?

Voi vitsit, kun lauseetkaan ei oo enää lauseita. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 12.03.2021 23:27:32

Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Pahiksille ennustajan tappo on prioriteetti 1, koska muuten joko toinen pahiksista jää verekseltään kiinni tai peliin tulee pahimmillaan 2 varmistettua hyvistä, niin kuin nyt kävikin.

Kaks varmistettua hyvistä ei oo vielä paha, mut jos niiden lisäksi on häntä hyvismäisempiä pelaajia, niin sitten on. Eli ei jeeksulla olis paineita tappaa mua sen takia, että olisin uhka jeeksulle, vaan sen takia, ettei hän joudu tilanteeseen, missä on 2 varmaa hyvistä + yksi häntä hyvismäisempi pelaaja (mitä omasta käsityksestäni olin ainakin d2).

Eli periaatteessa teoriasi on että jeekaka pahiksena ei yrittäisi osua ennustajaan vaan pelata varman päälle ajatellen että hyviksenä pidettävä Zey kannattaa hoitaa pois. Vaikka olet juuri ajanut lynkkausta justylle. Ja vaikka ennustaja voi saada suoraan pahiksen kiinni ennustuksellaan. Mutta hyvä jos tiedostat itsekin että hieman hataralla pohjalla mennään.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 12.03.2021 23:30:06

Zey kirjoitti:Okei. Onko susta Marzzuu jossain kohtaa raynia toppuuteltu tai yllytetty?

Jossain kohtaa kun rayn kivahtaa ensin jostain ja sitten pehmenteleekin jotain sinnepäin että kyllä hän lähettääkin sen viestin niin mietin vaan olisiko pahiskaveri sanonut että oota nyt vai oliko vain turhautuneen raynin tapa ilmaista itseään.
// Zey :D
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2021 23:42:46

Meiz kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Pahiksille ennustajan tappo on prioriteetti 1, koska muuten joko toinen pahiksista jää verekseltään kiinni tai peliin tulee pahimmillaan 2 varmistettua hyvistä, niin kuin nyt kävikin.

Kaks varmistettua hyvistä ei oo vielä paha, mut jos niiden lisäksi on häntä hyvismäisempiä pelaajia, niin sitten on. Eli ei jeeksulla olis paineita tappaa mua sen takia, että olisin uhka jeeksulle, vaan sen takia, ettei hän joudu tilanteeseen, missä on 2 varmaa hyvistä + yksi häntä hyvismäisempi pelaaja (mitä omasta käsityksestäni olin ainakin d2).

Eli periaatteessa teoriasi on että jeekaka pahiksena ei yrittäisi osua ennustajaan vaan pelata varman päälle ajatellen että hyviksenä pidettävä Zey kannattaa hoitaa pois. Vaikka olet juuri ajanut lynkkausta justylle. Ja vaikka ennustaja voi saada suoraan pahiksen kiinni ennustuksellaan. Mutta hyvä jos tiedostat itsekin että hieman hataralla pohjalla mennään.

Jos ei ole kauhean varmaa readia ennustajasta niin kyllä (tai kauhean kovaa pelkoa tietystä ennustaja, mikä sekään ei musta Horaan kohdalla täyty). Se, että mä olen ajanut lynkkausta justylle, en usko vaikuttavan asiaan, ellei jeeksulla itsellään ole aikomus tehdä keissi mua vastaan, mitä ilmeisesti ei ollut.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja äng-äänne » 13.03.2021 01:20:06

jeekaka kirjoitti:Miten tää suhteutuu sun mielestä siihen, että rayn väitti mun valehtelevan D2 (mikä olisi todella pahismaista toimintaa), mutta kuittasi asian about silleen että "jeekaka valehtelee btw, pahikset on änkkä tai justy ja jeekaka tai Meiz"?


No niin, topa on nyt kiritty kiinni ja toikin kohta luettu. Onko sulla joku syy epäillä että raynin syy siitä ettei aika riittänyt kakkospäivän lopulla alkaa kaivelee tota sun valetta olis huono/väärä/valheellinen syy?

jeekaka kirjoitti:onneks se on varmistettu hyvis koska ihmettelisin muuten että onko se nyt kuiteskin raynin pahistoveri XD


Mun mielestä tää on vaan hassua et kaikkien muiden rayn pahisvibaperusteet on "ku tältä musta tuntuu/ei oo muita vaihtoehtoja" ku taas musta tuntuu eka kertaa tässä pelissä et ei oo mitään muuta ku vaihtoehtoja. Koska mä koko pelin ajan epäilin raynia erinäisin perustein ja hän ampui ne yksitellen alas. Miten mä siitä kehtaisin palata suoraan epäileen raynia koska... musta tuntuu-syyt? Ja se et ne muut vaihtoehdot jää tutkimatta sen takia että metan mukaan joku on hyvis niin... täytyy sanoa et tässä tapauksessa oon eka kertaa tyytyväinen et ei oo se kymmenen vuoden meta tässä taakkana. Varsinkin jos se perustuu hatariin "muistelen että joskus asia meni näin" juttuihin.

@Meiz ketä ajattelet että voisi olla/ei voisi olla Marzzuun pahiskaveri?
Avatar
äng-äänne
Kyläläinen
 
Viestit: 32
Liittynyt: 11.02.2021 14:18:58

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 07:43:30

Joo ei midist, nukuin yön yli, Mä tiedän roolini ja tunnen raynin irl ja mun näkökulmasta on aivan selvää, että toi kiukku johtuu siitä että rayn ei kauniisti sanottuna tykkää häviämisestä, ja pahisten voitto menee aika mahdottomaksi jos mä ja Zey luotetaan toisiinne. Ja haistattelu ja muiden dissaaminen on roolista riippumatta huonoa käytöstä, ja sen lisäksi että olin jo vähän kiukkuinen siitä, alkoi mennä tunteisiin se kun jengi on täällä silleen että voivoi kun rayn on niin herkkä poika ja niinku draamassa ois ollu muitakin osapuolia.

Kai mä voin silti olla väärässä raynin roolista :P
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 08:11:19

äng-äänne kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Miten tää suhteutuu sun mielestä siihen, että rayn väitti mun valehtelevan D2 (mikä olisi todella pahismaista toimintaa), mutta kuittasi asian about silleen että "jeekaka valehtelee btw, pahikset on änkkä tai justy ja jeekaka tai Meiz"?


No niin, topa on nyt kiritty kiinni ja toikin kohta luettu. Onko sulla joku syy epäillä että raynin syy siitä ettei aika riittänyt kakkospäivän lopulla alkaa kaivelee tota sun valetta olis huono/väärä/valheellinen syy?


Kilahtamiseen nollasta sataan ei tarvii aikaa :D Itsekin impulsiivisena ja tunteella pelaavana tiedän tän. Kun nyt kerran vertasit mua ja raynia jo, niin esim mä totesin Meizin pahikseksi kun sen jutut oli musta kukkua, seuraavana päivänä sitten mietin että olisko siihen kuitenkin voinut olla muukin selitys (varsinkin kun tarvetta keksiä päästä yhteyksiä mulle ja Halimalle ei varsinaisesti ollut kun Tetra olikin hyvis :P). Mulla ei varmana ollut aikaa enemmän ku raynilla lol.

Mun mielestä toi kohta vaan tuntuu tosi vahvasti siltä, että rayn tiesi mut hyvikseksi.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 08:18:44

Ja siis sanoin ton pointin raynin metasta varmaan ekalla pelisivulla, eikä sillä ollut siihen oikeestaan mitään sanottavaa ennenkuin muisti yksityiskohdan jonka sai kaivettua pahischatista todistamaan että "valehtelen". Mun mielestä noi pahischatin quotet vahvistaa oikeastaan mun pointtia. Ei siinäkään pelissä rayn sanonut mitään pelitopassa siitä, ettei pääse päivän lopussa paikalle, vaikka pahischatissa siitä oli aikaa sanoa. Koska se tiimi oli se mistä rayn välitti.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 08:20:49

Voi video jos kaiken tän jälkeen oonkin väärässä raynista XD
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 09:05:13

Zey kirjoitti:Jos ei ole kauhean varmaa readia ennustajasta niin kyllä (tai kauhean kovaa pelkoa tietystä ennustaja, mikä sekään ei musta Horaan kohdalla täyty). Se, että mä olen ajanut lynkkausta justylle, en usko vaikuttavan asiaan, ellei jeeksulla itsellään ole aikomus tehdä keissi mua vastaan, mitä ilmeisesti ei ollut.

Uskoisin että kuitenkin riittäisi mahdollisuus siihen, että tulisit vetämään huomiota muilta, vaikka jeekaka ei henk. koht. suunnittelisi epäilyä.

äng-äänne kirjoitti:@Meiz ketä ajattelet että voisi olla/ei voisi olla Marzzuun pahiskaveri?


Parhaiten pahiskaveriksi sopisi jeekaka, koska Marzzuun päivän preferenssinä on ollut muiden paitsi jeekakan epäily, ja varsinkin näissä tuoreemmissa viesteissä syillä jotka eivät minulle aukene. Kaikki muut kyllä listautuvat vaihtoehdoiksi, mutta jeekaka on "punainen vaate". Toisen päivän ääni ja poisto jeekakalle oli outo, ja sopisi sovituksi kuvioksi. Sama juttu toisinpäin, mielestäni jeekakalla ei ole ollut varsinaisia epäilyjä Marzzuun suuntaan.

Rayn sopii hitusen huonommin Marzzuun epäily/äänestyshalukkuuden vuoksi.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 13.03.2021 10:00:14

jeekaka kirjoitti:Mä tiedän roolini ja tunnen raynin irl ja mun näkökulmasta on aivan selvää, että toi kiukku johtuu siitä että rayn ei kauniisti sanottuna tykkää häviämisestä, ja pahisten voitto menee aika mahdottomaksi jos mä ja Zey luotetaan toisiinne.

Tästä mä oon eri mieltä. Tää kiukku tuntu ihan vaan siltä, että rayn pitää syitä epäreiluin häntä kohtaan. Voi olla ihan kumpi vaan rayn mun mielestä, että liikaa en lähde antamaan painoarvoa tälle. Enemmän yllätyin tosta Haliman epäilyjen syistä vänkäämisestä. Ts. rayn sanoo, ettei Halimalla ole mitään syytä pitää häntä pahiksena, vaikka mun mielestä on ihan loogista, että jos 7 pelaajasta 5 on hyvismäisiä, niin se on ihan sama, miten neutraaleja jäljelle jäävät 2 ois, koska niiden on vaan pakko olla pahiksia 2 pahiksen pelissä. Voi olla, että Halima on sanonut sen lisäksi, että epäilee raynia, koska tämä katsoo teletappeja tai ihan mitä vaan, mutta pelkästään näiden kumoaminen ei muuta asiaa, koska se tekee pelaajan korkeintaan neutraaliks. Täytyis olla muutakin, jotain, mikä sais ajattelemaan raynia hyvismäisempänä kuin joku muu, että asia muuttuis. Mun mielestä tää on ihan itsestään selvä asia, niin hämmentää, miksi rayn ei tunnu ymmärtävän tätä.

Meiz kirjoitti:Uskoisin että kuitenkin riittäisi mahdollisuus siihen, että tulisit vetämään huomiota muilta, vaikka jeekaka ei henk. koht. suunnittelisi epäilyä.

Huomiota varmasti. Ääniä? En usko, että justy äänestyksen takia ainakaan. Enkä usko, että jeekakakaan uskoisi. Mut ihan mielenkiintoista huomata, että sä ainakin pidät loogisena sitä, että mä oon hengissä. :)
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 10:03:38

Zey kirjoitti:Huomiota varmasti. Ääniä? En usko, että justy äänestyksen takia ainakaan. Enkä usko, että jeekakakaan uskoisi. Mut ihan mielenkiintoista huomata, että sä ainakin pidät loogisena sitä, että mä oon hengissä. :)

Nyt en ymmärrä, mitä tarkoitat? Että pahiksena minun motivaatio olisi jättää sinut henkiin huomiota keräämään?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 13.03.2021 10:07:19

Meiz kirjoitti:
Zey kirjoitti:Huomiota varmasti. Ääniä? En usko, että justy äänestyksen takia ainakaan. Enkä usko, että jeekakakaan uskoisi. Mut ihan mielenkiintoista huomata, että sä ainakin pidät loogisena sitä, että mä oon hengissä. :)

Nyt en ymmärrä, mitä tarkoitat? Että pahiksena minun motivaatio olisi jättää sinut henkiin huomiota keräämään?

Mä tarkotan sitä, että sulla ilmeisesti pahiksena ei ainakaan olis korkeella intresseissä tappaa mua.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 13.03.2021 10:24:07

Olipa raynin rooli mikä ikään, omanlainen reaktio se kiukunpuuskakin on.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 11:46:29

Halima, mitä mieltä olet Zeyn ajatuksesta yllä, eli syistä miksi yötappo ei voisi viitata jeekaka+marzzuu paritukseen, tai jeekakaan yleisemmin? Entä miten koet jeekakan 2's päivän ajatuksella että jeekaka tiesi justyn hyvikseksi?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 13.03.2021 12:05:26

Meiz kirjoitti:Entä miten koet jeekakan 2's päivän ajatuksella että jeekaka tiesi justyn hyvikseksi?

Mitä tarkoitat tällä?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 12:24:56

Jos jotain olen oppinut näistä peleistä niin se on se että pahikset saavat kyllä itsensä näyttämään hyviltä, oikeat vastaukset tietäessään. Sanoinkin jo eilen, mutta yleinen mob mentaliteetti ja justy teurastuksen hekumointi viittasi minusta enemmän hyvisten peliin. Kun taas pahikset tietävät jo etukäteen mitä tuosta lynkkauksesta tulee paljastumaan. Kakkospäivän osalta, Marzzuun äänen päätyminen ängin suuntaan (koska? Ja epälooginen jatko ängille tänä päivänä, jättäen huoniotta ennustustuloksen), jeekakan osalta takalinjoille jääminen, äänen panttailu ja lopun "noh kai minä sitten äänestän justyä.." - äänestys (pahiksena jeekaka tietäisi olla lähtemättä täydellä raivolla justyä lynkkaamaan, osittain myös sen takia etttei se varmasti tuntuisi mukavalta tietäen justyn hyvikseksi), ja raynin osalta kuumotusten jatko ängille, ehkä tietäen että epäilyjä voi jatkaa taas seuraavana päivänä ja alkaa linkitellä muita pelaajia ängin pahispariksi (ktuen meielstäni loppupäivä antoikin jo osviittaa). rayn kysäisit miksi listasin sinut pahikseksi, ja tuntuma tuli siitä että pidän mahdollisena että aloit jo pahiksena valmistelemaan seuraavan päivän linkityksiä huutelemalla minua pahikseksi.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 12:33:36

Mitenkä koet oman D2 ajatuksella että tiesit justyn hyvikseksi Meiz?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 12:37:15

jeekaka kirjoitti:Mitenkä koet oman D2 ajatuksella että tiesit justyn hyvikseksi Meiz?

Mitä meinaat? En tiennyt, vaan olin lynkkaamassa justyä mielestäni hyvin perustein, vahvemmasta äng hyvisreadistani johtuen.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 13.03.2021 12:42:14

Meiz kirjoitti:Jos jotain olen oppinut näistä peleistä niin se on se että pahikset saavat kyllä itsensä näyttämään hyviltä, oikeat vastaukset tietäessään. Sanoinkin jo eilen, mutta yleinen mob mentaliteetti ja justy teurastuksen hekumointi viittasi minusta enemmän hyvisten peliin. Kun taas pahikset tietävät jo etukäteen mitä tuosta lynkkauksesta tulee paljastumaan. Kakkospäivän osalta, Marzzuun äänen päätyminen ängin suuntaan (koska? Ja epälooginen jatko ängille tänä päivänä, jättäen huoniotta ennustustuloksen), jeekakan osalta takalinjoille jääminen, äänen panttailu ja lopun "noh kai minä sitten äänestän justyä.." - äänestys (pahiksena jeekaka tietäisi olla lähtemättä täydellä raivolla justyä lynkkaamaan, osittain myös sen takia etttei se varmasti tuntuisi mukavalta tietäen justyn hyvikseksi), ja raynin osalta kuumotusten jatko ängille, ehkä tietäen että epäilyjä voi jatkaa taas seuraavana päivänä ja alkaa linkitellä muita pelaajia ängin pahispariksi (ktuen meielstäni loppupäivä antoikin jo osviittaa). rayn kysäisit miksi listasin sinut pahikseksi, ja tuntuma tuli siitä että pidän mahdollisena että aloit jo pahiksena valmistelemaan seuraavan päivän linkityksiä huutelemalla minua pahikseksi.

Okei. Ketkä hekumoi justy teurastuksella sun mielestä?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.03.2021 12:42:36

Meiz kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Mitenkä koet oman D2 ajatuksella että tiesit justyn hyvikseksi Meiz?

Mitä meinaat? En tiennyt, vaan olin lynkkaamassa justyä mielestäni hyvin perustein, vahvemmasta äng hyvisreadistani johtuen.


Meinaan sitä, että ei toi sun D2 peli nyt hirveesti eronnut mun pelistä, epäilit vähän sinne ja tänne ja kukaan ei tainnut oikein alunperin tajuta miks sä äänestit justya. Mulla sentään oli omakin keissi justya vastaan.

Tossa kohtaa missä sä äänestit justya, oli ängin lisäks myös sun edellisen päivän vahvin pahisread Halima tarjolla äänestettäväks.

//Zey
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 12:46:51

Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Jos jotain olen oppinut näistä peleistä niin se on se että pahikset saavat kyllä itsensä näyttämään hyviltä, oikeat vastaukset tietäessään. Sanoinkin jo eilen, mutta yleinen mob mentaliteetti ja justy teurastuksen hekumointi viittasi minusta enemmän hyvisten peliin. Kun taas pahikset tietävät jo etukäteen mitä tuosta lynkkauksesta tulee paljastumaan. Kakkospäivän osalta, Marzzuun äänen päätyminen ängin suuntaan (koska? Ja epälooginen jatko ängille tänä päivänä, jättäen huoniotta ennustustuloksen), jeekakan osalta takalinjoille jääminen, äänen panttailu ja lopun "noh kai minä sitten äänestän justyä.." - äänestys (pahiksena jeekaka tietäisi olla lähtemättä täydellä raivolla justyä lynkkaamaan, osittain myös sen takia etttei se varmasti tuntuisi mukavalta tietäen justyn hyvikseksi), ja raynin osalta kuumotusten jatko ängille, ehkä tietäen että epäilyjä voi jatkaa taas seuraavana päivänä ja alkaa linkitellä muita pelaajia ängin pahispariksi (ktuen meielstäni loppupäivä antoikin jo osviittaa). rayn kysäisit miksi listasin sinut pahikseksi, ja tuntuma tuli siitä että pidän mahdollisena että aloit jo pahiksena valmistelemaan seuraavan päivän linkityksiä huutelemalla minua pahikseksi.

Okei. Ketkä hekumoi justy teurastuksella sun mielestä?

Eilisen osalta sinä, Halima, jonka lisäksi pidin horaan nostoa juurikin tästä aiheesta hyvänä (mihin kommentoinkin).

jeekaka kirjoitti:
Meiz kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Mitenkä koet oman D2 ajatuksella että tiesit justyn hyvikseksi Meiz?

Mitä meinaat? En tiennyt, vaan olin lynkkaamassa justyä mielestäni hyvin perustein, vahvemmasta äng hyvisreadistani johtuen.


Meinaan sitä, että ei toi sun D2 peli nyt hirveesti eronnut mun pelistä, epäilit vähän sinne ja tänne ja kukaan ei tainnut oikein alunperin tajuta miks sä äänestit justya. Mulla sentään oli omakin keissi justya vastaan.

Tossa kohtaa missä sä äänestit justya, oli ängin lisäks myös sun edellisen päivän vahvin pahisread Halima tarjolla äänestettäväks.

Niin? Kommentoin juurikin samassa viestissä miksi justy epäilytti ja aloin kallistumaan hänen suuntaansa.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 13.03.2021 12:48:37

Meiz kirjoitti:Eilisen osalta sinä, Halima, jonka lisäksi pidin horaan nostoa juurikin tästä aiheesta hyvänä (mihin kommentoinkin).

Haluutko perustella hekumointia? Ts. miksi nää hekumoi?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 12:51:02

Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Eilisen osalta sinä, Halima, jonka lisäksi pidin horaan nostoa juurikin tästä aiheesta hyvänä (mihin kommentoinkin).

Haluutko perustella hekumointia? Ts. miksi nää hekumoi?

Mun mielestä on luonnollisempaa hyviksille saada vahva fiilis pelaajan pahismaisuudesta ja ajaa täydellä vauhdilla hautaan, itsekin vastaavaa useana otteena harrastsaneena. Kun taas usein pahiksilla on tarvetta ajatella peliä pidemmällä tähtäimellä, alkaa jo petaamaan tulevien päivien epäilyjä (tietäen että itsekin silloin hengissä ollaan).
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 13.03.2021 12:52:19

Meiz kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Eilisen osalta sinä, Halima, jonka lisäksi pidin horaan nostoa juurikin tästä aiheesta hyvänä (mihin kommentoinkin).

Haluutko perustella hekumointia? Ts. miksi nää hekumoi?

Mun mielestä on luonnollisempaa hyviksille saada vahva fiilis pelaajan pahismaisuudesta ja ajaa täydellä vauhdilla hautaan, itsekin vastaavaa useana otteena harrastsaneena. Kun taas usein pahiksilla on tarvetta ajatella peliä pidemmällä tähtäimellä, alkaa jo petaamaan tulevien päivien epäilyjä (tietäen että itsekin silloin hengissä ollaan).

Joo ymmärrän. Lähinnä vaan sitä jäin pohtimaan, että oliko justyn äänestäneissä muita, jotka ajoi täydellä vauhdilla justya hautaan? Tuli mukaan joo, mutta täydellä vauhdilla?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.03.2021 12:53:56

Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Eilisen osalta sinä, Halima, jonka lisäksi pidin horaan nostoa juurikin tästä aiheesta hyvänä (mihin kommentoinkin).

Haluutko perustella hekumointia? Ts. miksi nää hekumoi?

Mun mielestä on luonnollisempaa hyviksille saada vahva fiilis pelaajan pahismaisuudesta ja ajaa täydellä vauhdilla hautaan, itsekin vastaavaa useana otteena harrastsaneena. Kun taas usein pahiksilla on tarvetta ajatella peliä pidemmällä tähtäimellä, alkaa jo petaamaan tulevien päivien epäilyjä (tietäen että itsekin silloin hengissä ollaan).

Joo ymmärrän. Lähinnä vaan sitä jäin pohtimaan, että oliko justyn äänestäneissä muita, jotka ajoi täydellä vauhdilla justya hautaan? Tuli mukaan joo, mutta täydellä vauhdilla?

Sanoisin että sinä+Halima osuitte tähän kategoriaan, mikä sai itsenikin kallistumaan teidän suhteen enemmän hyvissuuntaan (toki myös sen lisäksi että uskoin lynkkaavani pahista).
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

EdellinenSeuraava

Paluu Keskusaukio

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron