Devonshiren naamiaiset- naamiaiset pelastettu!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Devonshiren naamiaiset- naamiaiset pelastettu!

ViestiKirjoittaja Aelina » 28.02.2019 23:23:32

Kiitos PJ:lle pelistä, ingamet olivat tosi kivoja. Anonyymitilit olivat ihan kivoja myös, itsellä ei kummemmin herännyt ajatuksia puolesta tai vastaan. Miksen pelaisi uudestaankin. Alkuun huvitti vähän, että Ameliassa ja Aelinassa on yhden kirjaimen ero.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Devonshiren naamiaiset- naamiaiset pelastettu!

ViestiKirjoittaja Aelina » 28.02.2019 23:55:04

Mietin torstaina, että jos kävisin perjantaina kommentoimassa ja äänestämässä. Kuitenkin jotenkin olin taas nukkumassa, kun päivä loppui...

Olisin kyllä varmaan äänestänyt Omaria. Ihan siitä syystä, että Marionia tosiaan ei vaikutettu haluavan yrittää pelastaa + Omar vaihtoi äänensä. Mutta olisin kyllä halunnut vielä selata viestit läpi. Lisäksi pohdin tuota, että Omar alkoi vähän valmistella myös minun lynkkaamistani. Ihan kuin varautuisi siihen, että nyt lynkataan Marion ja seuraavana Amelia. Pahiksena näin olisi tosiaan ollut pakko tehdä, koska muuten lynkattavat olisivat loppuneet kesken. Marion taas valmistautui vain yhden henkilön lynkkaamiseen, eli oli varma lynkkauksen kohteesta.

Mulle on vieläkin ihan mysteeri, miksi mua pidettiin niin varmasti hyviksenä. Olisin lynkannut itseni jo ensimmäisenä päivänä - ja jokaisena päivänä ensimmäisen jälkeen.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Alice Stanley » 14.02.2019 14:41:34

Alice havahtui mietteistään kuullessaan jonkun sanovan nimensä. Hän oli täysin unohtanut hyvät tavat ja jäänyt ihalemaan pukuloistoa ja komeasti sisustettua huonetta ja palasi hieman hämmästyen nykyhetkeen ja astu esiin huoneen laidalta ja koetti nähdä kuka hänelle puhui.

"Louisan kuningaspuheet, jotka kuulin, kuulostavat omaan korvaanikin vähintääkin erikoisilta, Alice aloitti vähän kömpelösti puheensa "Rohkenenkin kyseenalaistaa väitteen ellei vakuuttavia todisteita löydy." Alice vaikeni nähdäkseen millaisen reaktion hänen rauhallinen lausahduksensa aiheuttaisi.


//Hereillä :)
Avatar
Alice Stanley
Kyläläinen
 
Viestit: 6
Liittynyt: 11.02.2019 19:16:14

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Alice Stanley » 17.02.2019 21:09:35

[i]Alice totesi, ettei saisi väitteellään minkäänlaista reaktiota aikaan ja päätti vaihtaa puheenaihetta. Väki alkoi vilkuilla häntä oudosti, tai ehkä rouva Stanley vain kuvitteli.[/i

Missään nimessä ei anneta pelin muuttua aavepeliksi, jossa vain muutama avaa sanaisen arkkunsa, itse syytän armotonta aikapulaa äänettömyydestäni.
++ Arthur Paget, huhuu?
Avatar
Alice Stanley
Kyläläinen
 
Viestit: 6
Liittynyt: 11.02.2019 19:16:14

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Alice Stanley » 17.02.2019 22:46:41

Amelia kirjoitti: Alice, epäiletkö Arthuria? Mitä ajattelet Kathleenista?


Ah, en sanoisi suorastaan epäileväni Arthuria, vaan enemmän ihmetyttää minne hän katosi? Toki itsekin olin ääneti pitkään, mutta itse jo saavuin äänettömyyden lopettamaan itseni kohdalla ja toki ymmärrän, että joka hetki ei jo ajankaan vuoksi olla vartiossa kirjoituslaitteen ääressä.

Kathleenin viesteihn joudun vielä syventymään ennen vastausta kysymykseen.
Avatar
Alice Stanley
Kyläläinen
 
Viestit: 6
Liittynyt: 11.02.2019 19:16:14

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Alice Stanley » 19.02.2019 20:13:44

Rouva Stanley tunsi nyt todella selvästi ankarat katseet ympärillään. Nainen aavisti, että hänen hajamielisyytensä, joka oli jopa ennenkuulumatonta, kostautuisi.
'Kuulkaa, tässä on nyt sekaannus!" Alice huudahti äänen kaikuesssa äkkiä konstaapelien valvovan silmän alla hiljenneessä huoneessa.

Mikäli kohtaloni on nyt lähteä pelistä pois, niin poistun selkä suorana ja viimeset sanani pelissä olkoon
Hyvikset tekevät harhalynkkauksen jos pudottavat mut. Arthur heräsi :) joten
--Arthur Paiget
Kathleen Pelhalm kuitenkin, perustelut tulevat jälkijunassa :)


//Louisa, PJ-Pyramidi
Avatar
Alice Stanley
Kyläläinen
 
Viestit: 6
Liittynyt: 11.02.2019 19:16:14

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Alice Stanley » 19.02.2019 20:23:38

Louisa, Kathleen siis sai äänen multa koska jokin häiritsee hänen viesteissään ja kyllä, tiiän et toi voi näyttää myös itsensä pelastukselta mutta kun Arthur ei vaikuttanut yleensä epäilyttävältä ja Kathilla oli (?) jo ääniä niin nyt näin. :)

//Theresa
Avatar
Alice Stanley
Kyläläinen
 
Viestit: 6
Liittynyt: 11.02.2019 19:16:14

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Alice Stanley » 19.02.2019 20:38:01

Louisa Acheson kirjoitti:Oliko tää siis se jälkijunassa tuleva perustelu?

Joo: "hyvä perustelu" mutta tolla mennään vaikka se olis mun kohtalo pelissä
Avatar
Alice Stanley
Kyläläinen
 
Viestit: 6
Liittynyt: 11.02.2019 19:16:14

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 13.02.2019 00:37:42

En ymmärrä Louisan “paljastusta” mistään näkökulmasta. Ensinnäkään miksi oikea kuningas tulisi toisessa viestissä esiin? Miksi pahis lähtisi heti esittämään kuningasta? Miksi hyvis fakeclaimaisi kuninkaan?

Ensimmäisenä en usko Louisaa oikeaksi kuninkaaksi. Suojelija ei saa suojella samaa henkilöä kahta yötä peräkkäin, jolloin Louisan paljastus olisi tuhoksi hänelle itselleen. En halua uskoa, että hyvis tekee näin. Jäljelle jää siis pohdittavaksi, onko Louisa hyvis vai pahis. Hyviksenä tuo kannattaisi tehdä vain itsetuhoisena, joka hakee yötapon osumista väärään suuntaan. Uskoisin, että tätä voisi tehdä jopa herättelynä. Mun mielestä tämä on tosi heikko taktiikka, koska tässä oikein kutsutaan oikeaa kuningasta esiin. Pahiksena en näkisi mitään vikaa kuninkaana esiintulemisessa. Käytännössä yritetään saada oikeita kuninkaita esiin. Lisäksi aiheuttaa takuulla epäröintiä tappaa tämä henkilö, koska on aina olemassa riski, että Louisa on oikea kuningas. Myös estetään suojelijan toimiminen.

Luulen, että Louisa ei ole kuningas. Sen sijaan on mahdollista, että hän on normaali hyvis tai pahis. Jos tämä ei paljastu reaktionhauksi, tämä todellakin epäilyttää minua. Tällä hetkellä pahiksella on isoimmat edut tulla esiin kuninkaana

Susan kirjoitti:Jos LA on pahis, käytännössä jää kiinni kolmantena päivänä jos ei ala kuolla yöllä. Mutta oikeilla kuninkailla voi olla halu tulla kertomaan, että LA on pahis, mikä on se mitä tällaisella tempulla haetaan. Eli sanoisin että pitäkää naamiot vielä yllä, leikitään että uskotaan ja katotaan tätä sitten D3.

Näen tässä sen ongelman, että tällä ajattelutavalla pahikset voisivat taktikoida hyvikset tappamaan Louisan. Jos noudatamme tätä teoriaa, käytännössä sanomme, että Louisa kuolee joka tapauksessa D3.

Marion kirjoitti:Toisaalta. Jos Louisa on hyvis pahikset tietää sen ja tämä kuolee luultavasti toisena yönä. Jos Louisa on pahis ja yksi kuningas tulee esille, kuningas kuolee jokatapauksessa oletuksien mukaan toisena yönä. Eli eikö ole vaan järkevää, että jos tässä nyt on kyseessä fake claim, että oikea kuningas tulee esiin?

En usko, ainakaan vielä. Mietin mahdollisuutena sitä reaktionhakua. Lisäksi mahdollisesti meillä on yksi varma pahis. Luulisin, että kannattaisi keskittyä toisen pahiksen / pahisten nappaamiseen ja kuningas tulee esiin myöhemmin tarvittaessa. Molemmat kuninkaat eivät voi kuolla samalla, eli meillä jää aina toinen jäljelle. Yrittäisin siis napata ensin toisen pahiksen ja kuningas tulee vasta myöhemmin esille. Tähän nojaten Louisan kannattaisi todellakin kertoa, onko oikea kuningas vai ei.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 13.02.2019 20:47:05

Louisa Acheson kirjoitti:
Amelia Fitzgerald kirjoitti:Tähän nojaten Louisan kannattaisi todellakin kertoa, onko oikea kuningas vai ei.

Haluat tietää mihin yötapon kohdistaa?

Miksi irrotat yhden lauseen kontekstistaan? Jos et ole kuningas ja haet vain reaktioita, asetat itsesi todella epäilyttävään valoon. Varsinkin, mitä myöhemmäksi mahdollista vedätystä jatkat.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 14.02.2019 18:33:06

Edellisen viestini jälkeen tajusin tosiaan miettineeni asiaa turhan suppeasti. Anteeksi, on ollut väsymystä, en osannut ajatella. Ajatukseni tökkäsivät siihen, että minun mielestäni pahikselle on hyödyllisempää esittää kuningasta kuin normihyvikselle -> normihyviksen kannattaisi ennemmin myöntää, että ei ole kuningas. Tällöin ei ole sitä suojelua väitettyä kuningasta kohtaan, mikä on haitallista vain pahikselle. Mulla tuli tähän lisäksi yksi ajatus, mistä toivon voivani kertoa huomenna.

Kerrataanpa alusta asti. Jostain syystä minun on vaikea muistaa ihmisiä, mutta katsotaan. Liikaa lainauksia.

Susan Erskine kirjoitti:Mitä mieltä olette, haluttaisko me toinenkin kuninkaallisemme esiin? Oishan se vähän upporikkaan ja rutiköyhän pelaamista... :D

Ymmärrän tämän takana mielipiteiden haluamisen. Kuitenkin melko uhkarohkeaa edes esittää tällaista. Hieman kävi mielessä, että ei kai rivien välistä yritetä saada sitä kuningasta esille? Lopulta tätä tullaan perustelemaan.

Reginald Fitzwilliam kirjoitti:Aika korkealentoisia pähkäilyitä lähti arvon Susan vetämään kommentista, joka ei välttämättä loppujen lopuksi tarkoita yhtään mitään. Toki se voi tarkoittaa jotakin, mahdollisesti jopa jompaa kumpaa noista Susanin vaihtoehdoista, mutta mahdollista on myös se, että se on silkkaa palturia. Tuskin kuningas ekana päivänä tulisi itsestään toitottelemaan, tuskin salamurhaajakaan, sillä oli tilanne kummin vain, niin se on pitkälti kuolemantuomio.

Haluaisitko vielä kertoa omat perustelusi, miksi tämä olisi kuolemantuomio? Viimeistään muutaman päivän päästä herättäisi epäilyjä takuulla, mutta en suoraan sanoisi kuolemantuomioksi salamurhaajana.

Louisa Acheson kirjoitti:Eikä tästä kuolemantuomiota tule, meillä on suojelija pelissä mukana.

Louisa vaikuttaa hieman turhan valoisalta tilanteeseen nähden. Vaikka itsekin sanoin, että ei se välttämättä ole kuolemantuomio, se liittyy pahikseuteen. Mutta Louisa, miksi et pelkää yötappoa?

Susan Erskine kirjoitti:Mmmm joo, ei toista kuningasta esiin tänään, vaan huomenna jos olosuhteet näyttää siltä.

Miksi?

Theresa Chetwynd kirjoitti:Mitähän herra Paget mahtaa viestillään tarkoittaa? Tulisiko toisen kuninkaan tulla esiin? Vai onko tämä hänen tapansa tulla esiin toisena kuninkaana?

Miksi Theresa ajattelet heti kuninkaan esiin tulemista Arthurin viestistä?

Omar Hadik kirjoitti:Olen hereillä. Peli näyttää lähteneen hyvin käyntiin. Itse arvelen Louisan paljastuksen olevan totta, niin tyhmänrohkea liike kuin paljastus ensimmäisenä päivänä olikin.

Omarin ainoa peliin liittyvä kommentti, jossa on asiaa. Mitä mieltä olet nyt muista pelaajista?

Marion Manners kirjoitti:Eli eikö ole vaan järkevää, että jos tässä nyt on kyseessä fake claim, että oikea kuningas tulee esiin?

Ajatusvirheeksi kuitattiin, mutta silti vähän omituinen.

Marion Manners kirjoitti:Jaaa, jäi laskuista ihan kokonaan tuossa edellisessä viestissäni, että aina on myös tavallisen hyviksen mahdollisuus. Nuo pohdinnat siis siltä kannalta että Louisa on joko kuningas tai pahis.
Enpä osaa silti sanoa mitä vaihtoehtoa pidän todennäköisimpänä. Mutta juu, ei niitä kuninkaita esille, en ottanut kaikkea huomioon.

Mutta tämä jää silti vajaaksi ajatteluksi, vaikka mietit vain noita vaihtoehtoja. Kun se tosiaan on se plus miinus nolla, jos oikea kuningas tulee esiin. Häviö hyviksille on siinä vaiheessa paljon lähempänä, koska jo pelin alussa on vain yksi kuningas. Sen takia kuninkaan kannattaisi tulla vasta myöhemmin esiin, koska kuningas menetettäisiin vasta myöhemmin pelissä ja saataisiin silti pahis vrt kuningas tulisi nyt esille ja pahis kuolisi nyt. Ehkä meillä on tässä näkökulmaero. Minä pelaisin ennemmin varman päälle.

Louisa Acheson kirjoitti:Konteksti ei muuta musta asiaa. Jos en ole kuningas, niin paljastamalla etten ole kuningas kasvatan pahisten mahdollisuuksia osua kuninkaaseen. Ei kuulosta kivalta, varsinkin kun tuohon "epäilyttävään valoon" voi vaikuttaa monella muullakin tavalla.

Mietintätauon jälkeen tajusin tämän paremmin. Selitin tosiaan tuossa ylhäällä jo. Minun mielestäni pahikselle olisi edullisempaa esittää kuningasta, minkä takia hän ei peruisi esiintuloaan ennen kuin pakollista. Mutta en ajatellut tätä tarpeeksi.

Arthur Paget kirjoitti:Kuten muut ovat todenneet, kuningas ei haluaisi tulla näin aikaisin esiin. Jos hän on pahis, tuo temppu syö hänet parin päivän päästä sillä kylä kääntyy häntä vastaan. Jos hän on tavis, häneen luultavasti osuu yötappo johonkin väliin. Missään tapauksessa hän ei ole tämän päivän ongelma.

Marion Manners kirjoitti:Miten se olisi "pahiksen lipsahdus" että unohdin ottaa lukuun kuningasta esittävän taviksen?


Siten, että et käynyt läpi skenaariota, jossa tavis tekisi tempun antaakseen kuninkaille enemmän elintilaa? Hyppy siihen, että Louisa on joko tapettava pahis tai aito kuningas on erittäin edullinen näkökanta pahikselle.

Tuosta ensimmäisestä kohdasta voi tulla iso ongelma. Ja jälkimmäinen on minusta hyvä huomio.

Reginald kirjoitti:Mahdatkohan lähteä hieman turhan hyökkäyskannalle tässä?

Anteeksi, turhautti vain, kun pointtia ei ymmärretty ja muutenkin peli-into on hukassa. :/

Reginald kirjoitti:Ja Louisa näköjään tuli seuraavassa viestissään itsekin puhumaan samaa. Amelia sen sijaan tällä hetkellä alkaa vaikuttaa vähän siltä, että yrittäisiköhän hän saada sysättyä Louisaa vankkurien alle.

Mutta miksi minä sysäisin Louisaa vankkurien alle? Mitä ihan tarkalleen ajattelet tällä? Totta, esiintulo oli tyhmä ajatus, mutta vankkurit?

Vielä on vaikea saada kokonaiskuvaa pelaajista. Susanin toisen kuninkaan esiintuloon kaipaan selitystä, koska minusta se on omituinen. Reginaldille vähän hyvisvibaa laajasta ajattelustaan, mutta viimeiseen kaipaisin selitystä. Marionilta vähän omituisia mielipiteitä kuninkaasta. Theresasta ei oikein jäänyt mielikuvaa vielä. Arthurille hitusen hyvisvibaa.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 14.02.2019 18:54:48

Louisa Acheson kirjoitti:
Amelia kirjoitti:Mutta Louisa, miksi et pelkää yötappoa?

Koska meillä on pelissä suojelija. Miksi haluat tökkiä tätä aihetta? Itse en lähtisi tökkimään.

Amelia, kumman haluaisit mieluummin lynkata, Theresan vai Marionin?

Alkuviestiin hyviä huomioita, joita itse en vielä ajatellut. Aihetta tökin sen takia, että pahiksena yötappoa ei tarvitsisi pelätä, mutta hyviksenä (erikoinen tai tavis) kyllä. Mitä tulee lynkattavaan, en vielä osaa sanoa. Eniten minua mietityttää Susan, mutta häntä et laittanut vaihtoehdoksi. Theresasta ei vielä ole tullut kummempaa kuvaa, mutta minun mielestäni sinun huomiosi oli hyvä. Marion on jäänyt mieleen tosiaan noista kuningaspuheista lähinnä. Näkisin, että siellä takana voi olla pahisnäkökulma tai sitten ajatusvirhe. Jos just nyt tällä sekunnilla pitäisi päättää, näistä kahdesta Marion. Haluan tosin käydä viestit vielä pelaaja kerrallaan läpi ja muodostaa listauksen, mutta se jää hieman myöhemmäksi.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 14.02.2019 19:48:59

Reginald Fitzwilliam kirjoitti:
Amelia Fitzgerald kirjoitti:Haluaisitko vielä kertoa omat perustelusi, miksi tämä olisi kuolemantuomio? Viimeistään muutaman päivän päästä herättäisi epäilyjä takuulla, mutta en suoraan sanoisi kuolemantuomioksi salamurhaajana.

Pääpiirteissään juurikin sen takia, että viimeistään muutaman päivän kuluttua tilanne todennäköisesti alkaa edes jossakin mittakaavassa selventyä, jolloin kuningasta esittävän salamurhaajan elintila alkaisi mahdollisesti käydä sen verran ahtaaksi, että paljastuisi. Ehkä siis hieman voimakas ilmaus puhua kuolemantuomiosta, mutta ajatuksena pitkälti se, että uskoisin kyllä, että ennemmin tai myöhemmin fake claim paljastuisi ja se käytännössä on hyvin todennäköisesti kuolemantuomio claimaajalle. Vai olisitko itse suorilta jättämässä henkiin sellaista, joka olisi todistetusti fake claimannut?

Tällä hetkellä näen fake claimin ongelmallisena, minkä ainakin luulen sanoneeni ääneen. En ole suoraan jättämässä henkiin, mutta en tiedä kannattaako suorilta lynkatakaan.

Reginald kirjoitti:
Amelia Fitzgerald kirjoitti:Mutta miksi minä sysäisin Louisaa vankkurien alle? Mitä ihan tarkalleen ajattelet tällä? Totta, esiintulo oli tyhmä ajatus, mutta vankkurit?

Omasta mielestäni perustelin kyllä tämän tuossa lainaamaasi kohtaa edeltävässä kappaleessa. Osaltaan tuohon vaikutti myös sinun hieman ehkä liioitellultakin vaikuttava reaktio Louisan nostoon, etenkin, kun se konteksti ei muuttanut sitä kyseistä lausahdusta millään tavalla. Päälimmäisenä itselleni tuli vähän sellainen fiilis kokonaisuutena, että yritätköhän nyt vähän vierittää huomiota itsestäsi takaisin Louisan suuntaan, kun sinun puheisiisi oli tartuttu ensin kyseenalaistavaan sävyyn. En tiedä, miten tätä voisin tästä enempää selventää, koska mielestäni olin tämän suhteellisen auki selittänyt (tai siis että tämä ei omasta mielestäni tullut niinsanotusti irrallisena tai perustelemattomana kommenttina, vaan sille oli annettu taustat).

Huono muotoilu minulta. Haet siis vankkureilla takaa nimenomaa salamurhaajia, et suinkaan äänestystä? Yhdistin vankkurit äänestykseen, mikä sai tästä vähän omituisen kuuloisen, koska en yhdistänyt sitä aiempaan salamurhaajakommenttiin.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 14.02.2019 20:31:01

Reginald Fitzwilliam kirjoitti:
Amelia Fitzgerald kirjoitti:Haet siis vankkureilla takaa nimenomaa salamurhaajia, et suinkaan äänestystä? Yhdistin vankkurit äänestykseen, mikä sai tästä vähän omituisen kuuloisen, koska en yhdistänyt sitä aiempaan salamurhaajakommenttiin.

Haen takaa sitä, että ihan kuin oisit työntämässä Louisaa bussin alle [terminologia on rajoittunutta, koska oon koittanut kirjoittaa ns. "in character" eli puoli-ingamettaen ns. Reginald-hahmona pitäytyen mahdollisimman hyvin 1800-luvulle sopivissa termeissä]. En siis ihan tällä hetkellä tiedä, kumpi meistä on kujalla tämän asian suhteen :D Ehkä olen vain itse selittänyt asian huonosti... Selvenikö nyt yhtään?

Joo, kyllä! :D Minulla vaan vankkurit-termistä tuli mieleen äänestys, joten minulla tuli ihan vain väärinkäsitys. Ja ingametus on kiva, arvostan teitä, jotka sitä teette, itse vain en osaa/jaksa.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 15.02.2019 20:00:49

Minulla ei ole mitään tietoa ketä äänestän. Suoraan sanoen olin vähän toivonut, että minua äänestettäisiin pois, koska hyviksen lynkkaaminen ekana päivänä on vielä ok. En tiedä mitä teen.

// Louisa x2
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 15.02.2019 20:01:15

Joo, eli paikalla. Mutta mietin nukkumaanmenoa...
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 15.02.2019 20:03:12

Mietin jo aiemmin, yliarvioinko oman jaksamisen ilmoittautumalla. Kyllä yliarvioin. Voin pelin jälkeen tulla sanomaan lisää, nyt en kehtaa. :P
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 15.02.2019 20:08:11

Hmm. Mua ehkä kyllä hieman mietityttää se, että kaikki muut ovat ihan hiljaa. Mulla ainakin on ihan epätoivoinen ja luovuttanut olo, mutta uskon ja toivon, että kaikki eivät ole samoissa tunnelmissa. Suoraan sanoen hyvisvibaa Louisalle, joka kuitenkin on yrittämässä saada muita pelaamaan.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 15.02.2019 20:13:48

No joo, mutta kaksi sivua pitäisi mun jaksaa lukea, ilman että se tuntuu epätoivoiselta. Aloitin jopa listausta. Taisin päästä toiseen pelaajaan.

// Louisa. Niinpä. Tällä hetkellä pahikset voi tulla massaamaan ilman, että se näyttää liiemmin epäilyttävältä. En usko, että Theresa on pahis. Elleivät aio jättää viimeiselle sekunnille. En usko.

// Louisa

Tällä hetkellä Reginald hyvisvibattaa enemmän ja Arthur vähemmän (mutta siis vähän). Louisa ja Theresa myös ihan vähän hyvisvibaa. Susan ja Marion kummaksuttaa, mutta en oikein osaa sanoa. Lopuista ei kuvaa. Omar mietityttää myös vähän. Osallistunut, mutta ei oikein sanonut mitään.

Niin ja hiljaisia/ei kuvaa poimittuna: Alice, George, Kathleen. Viimeinen laittoi viestiä, mutta jostain syystä mulla ei ole ollenkaan kuvaa siitä. Jäi neutraaliksi muistaakseni.

Anteeksi, en nyt muista ollenkaan mitään ja ajatus lyö tyhjää.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 15.02.2019 20:14:17

Ai, Marionillakin oli ääni!
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 15.02.2019 20:15:42

Jos Marion on toinen pahiksista, Louisan olisi oltava pari. Muuten voisi olettaa Marionin parin äänestävän Theresaa. Mutta en just nyt usko Louisaa pahikseksi.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 15.02.2019 20:17:16

Käytännössä Theresan parin olettaisi äänestävän Marionia. Tällä hetkellä Marion eikä Theresa edes yritä pelastaa itseään. Marionillakin olisi ollut aikaa.

// Omar. Sieltä tulikin jotain asiaa.

Anteeksi tuhat ja sata pikkuviestiä.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 15.02.2019 20:23:51

Miksi Kathleen epäilyttää? Mä oon hänestä kyllä hieman miettinyt, että jää kovin neutraaliksi. Mietin, epäilikö samoja kuin muut? Pitäisi tarkistaa.

Alicenkin hiljaisuus on omituista. Omar ilmestyi mukaan vasta viimeisillä hetkillä, mutta niin kyllä minäkin. Omar, jotain ajatuksia, kerran olet paikalla? George on puhepakkolainen.

Kathleenin ja/tai Alicen ehtisin ehkä käydä läpi. Mutta näin alustavasti ok mulle.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 15.02.2019 20:27:56

Oho, ovat aakkosten ensimmäisiä. Tämä on kuitenkin listaus, jonka aloitin ja jonka lopetin kesken, joten kuvaa laatua siinä vaiheessa:

Alice on ollut hiljainen.

Arthur vaikuttaa rennolta. Arthur käsittelee lähinnä Louisan sanomalla, että hän ei ole tämän päivän ongelma. Lisäksi saa kiinni Theresan kommentista Marionista. Mitään isoa ei vielä Arthurista voi sanoa, mutta antaisin ihan hitusen hyvisvibaa.

Kathleen tulee mukaan vähän myöhemmin ja käsittelee nopeasti pelaajia ja keskustelemalla hieman. Minulle jää hieman tyhjä olo kuitenkin. Ei tule mitään vahvaa tunnetta kumpaankaan suuntaan. Kathleenin viestistä ei ole mitään kummempaa sanottavaa.

Louisan varmaan voi käsitellä myöhemmin. Olen hieman sekaisin hänen kanssaan.

Eivät välttämättä ole enää niin vedenpitäviä tässä vaiheessa, koska mun ajatukset liikkuu nopeasti... Parasta olisi käydä kokonaan uudelleen läpi.

// Louisa
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 15.02.2019 20:29:32

Theresa on putoamassa ja peliä on puoli tuntia jäljellä.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 15.02.2019 20:30:11

Totta, ei mikään pomminvarma hyvis, mutta kyllä itse jo huolehtuisin, jos olisin pahis, kovastikin.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 15.02.2019 20:33:33

Reginaldista oon viestien perusteella antanut hyvisvibaa, mutta äänestämättömyys häiritsee. Muistaakseni hänellä oli ajatuksia, melko vahvojakin, pelaajista. Miksi ei äänestä?

// Susan
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 15.02.2019 20:37:14

Alicekin mietityttää, miksei mitään sanonut. Mutta toisaalta jos hän ei ole peliin ehtinyt keskittyä? En tiedä. Olisin valmis periaatteessa äänestämään, mutta mulla ei ole mitään mielikuvaa. Nyt kun huomasin tuon äänestämättömyyden Reginaldin kohdalla, esim hän vaivaa paljon enemmän tämän takia kuin esim se Alice. Hänellä on kuva pelaajista, mutta ei halua osallistua päättämiseen. (Joo, tarkoitus oli verrata Alicea ja Reginaldia ja käydä Alice läpi, mutta tuli lähinnä sekamelska.)

Kathleenin viestin käyn nyt oikeasti läpi.

// Louisa, Susan

//Louisa, katson just
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 15.02.2019 20:38:28

Kieltämättä tällain pikavilkuilulla. Eikä tainnut edes järjestää pelaajia järjestykseen, ketä olisi valmis äänestämään? Jätti tosiaan vähän auki.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 1 pv. päättyy 15.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 15.02.2019 20:42:06

Kathleenin viesti. En uskalla, enkä jaksa alkaa muodostaa isoa mielipidettä, mutta tosiaan tyhjä tunne. Lähinnä vastaili juttuihin ja kokosi pelaajat lyhyesti. EI siis sanonut mitään pahismaista, mutta en näkisi hyvismäiseksikään. Ilmeisesti Marionin ääneen tyytyväinen, koska katosi ainoan viestinsä jälkeen.

// Susan
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Seuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa

cron