007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 12.12.2018 19:53:04

Jinmuru kirjoitti:"Mut eihän nyt pahis näin tekis" ei nyt toimi perusteluks ku oon ihan vainoharhanen! :D


Älä nyt pliis tänään oo vainoharhainen, ellet saa superhyvisreadeja muista kuin musta. Meillä on nyt aika kivaa dataa siitä, että mä ajoin AlPakkaa kuin käärmettä pyssyyn koko päivän. Meillä on myös dataa siitä että Miina sanoo nyt epäilleensä AlPaa vaikkei sanonut eilen asiasta sanaakaan. Meillä on myös tietoa että Miina ei kokenut tarvetta uudelleenarvioida Marzzuu-readiaan vaikka hän eilen näki Marzzuun toimet nimenomaan petturille sopivina. Joten äänestäisitkö mun kanssa miinaa mielummin, eiks sekin sua epäilyttänyt?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 12.12.2018 20:34:23

Mäkin kävin katsomassa noita AlPacinon viestejä (löytyvät täältä. Ongelmahan noissa on se, että kolmannen päivän viestit alkavat tilanteesta, jossa AlPacino on jo putoamisvaarassa. Eli periaatteessa kaiken mitä hän sanoo voi ajatella olevan kirjoitetun siitä näkökulmasta että hän tietää meidän analysoivan niitä piakkoin.

Mut jos mennään ihan ekaan päivään, niin AlPaa epäilyttivät:
- Zey
- Vampire
- Marzzuu
- justy

Mun näkökulmasta tässä on nyt vain yksi tuntematon tekijä, eli voisi ehkä ajatella ettei AlPa halunnut tässä vielä nimetä ketään kaveriaan epäilyttäväksi. Tosin seuraavassa viestissään AlPa kertoo ettei epäilyttävyys tarkoita pahismaista. Eli en tiedä voiko tuosta nyt sitten mitään päätellä Marzzuun roolista?

Tokana päivänä AlPa puhuu mekaniikkaa. En saa siitä mitään erityistä irti.

Kolmatta päivää hämärtää tosiaan AlPan tilanne, joka on siis puolustautumista lynkkausuhkaa vastaan. Jotain ajatuksia kuitenkin:

Tässä viestissä mua kiinnostaa erityisesti tuo miina-kommentointi. Musta on mielenkiintoista miten AlPacinon huomio on kiinnittynyt mun miina-epäilyihin. Oon kuitenkin miinan lisäksi epäillyt myös Savu ekana päivänä, ja eilen ilmoitin päivän alussa etsiväni pahista AlPa, Violet, Marzzuu -joukosta. Eli kiinnittikö AlPa nyt erityisesti huomiota kaveriinsa kohdistuneeseen kommentointiin? Vai johtuuko tää vaan mun miina on pahis -laseista?

Äh. Mulla oli joku puolittainen ajatus vielä AlPan äänenvaihdosta Pilkku-Violet-Pilkku, mutten saa siitä enää kiinni. Väsyttää, palaan huomenna.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja miina » 12.12.2018 20:35:29

Justy. Minä olisin juuri pahiksena tuikannut sen petturin eilen sinne pyssyyn. Koska petturi on se kenet voi hyvinkin uhrata tuona päivänä, tietenkin siitä olisi hyötyä seuraavassa äänestyksessä. Mutta aivan täydellinen keino saada itselle alibi että ei vakuuta mua. Rehellisesti, tänään äänestän niitä ketkä lähtee vetämään mua ulos, se on nimittäin niin nähty!

Ja mitä tulee tuohon alpacinon "epäilyyn". Kaikki epäilytti mua eilen paitsi jinmuru Ja jeekaka. Piste. Siinä lauseessa ei ole mitään outoa, paitsi sinusta. En nimittäin sanonu myöskään etteikö alpa epäilyttäisi mua.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 12.12.2018 20:45:16

Mites se Marzzuu? Miksi mielipiteesi ei hänestä ole muuttunut vaikka eilen pidit häntä petturina?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Savu » 13.12.2018 01:29:09

justy kirjoitti:Taidat myös pitää mua aika sydämettömä, jos uskot että päätin ottaa eilisen tehtäväkseni ajaa AlPan bussin alle. Mä kuitenkin olin ihan eka joka AlPa-lynkkausta rummutti.

Ei kai se kauheen sydämetöntä oo jos kaveri ei oo käyny viiteen päivään foorumilla ja haluaa pudottautua. Eikö sillon oo melkeinpä humaanimpaa vaan päästä se kärsimyksistään ja kerätä samalla hyvispisteet. :)

justy kirjoitti:Meillä on myös dataa siitä että Miina sanoo nyt epäilleensä AlPaa vaikkei sanonut eilen asiasta sanaakaan.

Miina sanoi että "ei kunnolla epäillyt" Alpaa. Voisitko avata tuota ajatusta, miksi se on top3 kivoin data tällä hetkellä? Miina ei sanonut eilen mitään myöskään Pilkkuvirheestä vaan keskittyi lähinnä perustelemaan miksi epäilee Marzzuuta.

Se on kyllä ihan hyvä pointti että jos AlPacino ei ois äänestänyt Miinaa niin se ois näyttänyt vielä oudommalta, joten eipä siitä äänestä taidakkaan juuri infoa saada.

justy kirjoitti:Jos Marzzuu bussasi AlPacinoa jo noin aikaisin, miksi romuttaa ne hyvispisteet tuossa vaiheessa yrittämällä vielä uutta junaa? Miksei mielummin odottaa ja katsoa että oisko se miina mahdollisuus pelastaa pahiskaveri?

Hmm. Marzzuun ääni Alpalle taisi olla vasta viides, että ei se nyt kovin aikaisin ollut siinä junassa mukana. En vaan jaksa uskoa että Marzzuu ois tehnyt tuollaista liikettä yksin missään tilanteessa. Lähinnä mietin jotain sellaista, että mastermind pahiskaveri on laskenut että Miinalle voisi löytyä äänestäjiä ja käskenyt Marsun aloittaa junan. Sehän ois onnistunutkin, jos Justy ei ois muuttanut mieltään. Tältä kannalta katsottuna Horaaneko ois juuri sopiva kaveri Marsulle tähän kuvioon. Horaata pitääkin katsoa huomenna vähän tarkemmin.

Jinmuru kirjoitti:"Mut eihän nyt pahis näin tekis" ei nyt toimi perusteluks ku oon ihan vainoharhanen! :D

Eikä tarvi olla edes vainoharhainen! :D Oon ehkä jäävi sanomaan kun äänestin Alpaa viimeisenä, mutta toistan taas kerran mutta musta on outo lähtökohta ajatella, että pelaaja ois sitä hyvismäisempi mitä aiemmin se äänesti pahista. Etenki tällaisessa tilanteessa jossa se pahis ei oo oikeastaan osallistunu peliin ja on ilmaissut halunsa pudottautua, jolloin se aikainen bussaus pahisten toimesta on entistä todennäköisempää. Lisäksi kyseessä oli petturi, josta monella on käsitys helpommin uhrattavana roolina. Musta on hieman outoa että Justy tuo nyt kovasti esille vain yhtä näkökulmaa tähän asiaan, koska sillä Justy saa itsensä maalattua hyvikseksi ja kenties juuri itselleen sopivia perusteluja muiden epäilemiseen. Pitäiskö Pilkkuvirhekkin tällä tavalla ajateltuna sulkea pois epäiltyjen listalta? Sopis tuohon Pilkkuvirhe-Justy teoriaan mitä eilen mietin.

Noh aika hiljaista ollu, ei mitään suurempia ajatuksia oo vielä noussut. Missä luuraa Pilkku, Horaa ja Marzzuu?

++Marzzuu
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 13.12.2018 06:29:42

Savulle:

-no jos oletetaan että pahikset yrittää voittaa, ei kannata eilen tehdä kaikkeaan saadakseen kaveriaan lynkatuksi. Ei kai se AlPa sen enempää kärsi kuin sen yhden pakollisen. viestin vaikka roikkuisikin pelissä mukana? Musta on outo ajatus että kaverin äänestäminen ois jotenkin humanitäärinen teko. Plus kun AlPa saapui pelaaman, näytti se sujuvan ihan kivaSti. Kai nyt siinä vaiheessa viimestään olisi antanut tälle lisäaikaa?

- mun mielestä miinan lause AlPasta ei sovi ollenkaan yhteen hönen eilisten viestiensä kanssa. Ei Miina kertaakaan edes kommentoinut muiden AlPa-epäilyitä. Hänellä ei ollut eilen mitään mikä ois viitannut että kukaan muu kuin Marzzuu tai minä olis epäilyttävä. Nyt toi tuntuu sellaiselta ”hei kyllä mäkin sitä epäilin, ei olla pahiskavereita” -seiviltä. En ihan ymmärrä tota argumenttiasi pilkkuvirheestä? Miks pahis-miinan ois pitänyt sanoakin mitään pilkkuvirjeestä ?

- tarkoitin että äänesti AlPaa aikaisin päivällä. Siis että jos suunnitelma oli että Marzzuu bussaa kaveriaan, miksi muuttaa siihen myöhemmin suunnitelmaa siihen, että Marzzuu aloittaakin ihan uuden wagonin rakentamisen. Ymmärtäisin jos suunnitelma muuttuisi siten, että pelastetaan AlPa hyppäämällä Miina-wagoniin mut vähän hassua jos se muuttuikin niin että Marzzuu aloittaa uuden wagonin jonka koosta ei voi tietää. Saman tien ois voinut olla bussaamatta silloin aiemmin. Plus mun mielestä Marzzuun äänestykset eilen - etenkin ne perustelut - eivät kauheasti viittaa taustalla olleeseen mastermindiin. Vaikutti aika luomu toiminnalta.

- Okei, ehkö tuo ajatuksesi armomurhasta voi olla hyviksen ajatus. Musta AlPan postaukset ketjuun eivät sitä tue (en halua tsemppiä -viesti, paljon postia eilen). Tosin AlPa taisi tuoda halunsa pudottautua esiin vasta eilen? Sä itse sanoit ettei hän ollut käynyt foorumilla neljään päivään, eli ilmeisesti oletat hänen viesteineen halustaan jossain Quick Topicin pahischatissa tms? Jos siis oletat että äänestin häntä hönen putoamistahtonsa vuoksi?

Pilkkuvirjettä en sulkisi pois listalta, hän tuntui äänestävän AlPaa lähinnä itsesuojeöusta. Mut tällä hetkellä voisin lyödä pienen vedon siitä että sä oot miinan pahiskaveri. Sen verran sybkassa he eilen ja tänään liikutte
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Cameron » 13.12.2018 06:48:53

Äänet:
2 Marzzuu (miina, Savu)
1 miina (justy)
1 justy (Jinmuru)

Marzzuu on putoamassa suurimmalla äänimäärällä.

Puhepakot suoritettu:
Kaikki! :)

Poissa:
Jinmuru 14.-16.12.

Päivä päättyy huomenna perjantaina 14.12. kello 22.00
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 13.12.2018 07:40:40

Siitä oon Savun kanssa samaa mieltä, että puhepakon täyttämässä käyneistä ois kiva kuulla lisää. Ei nyt anneta tän pelin kuolla tässä vaiheessa, kun ollaan kaikki nähty iso vaiva pysyäksemme kärryillä ekan päivän viestimyrskyssä. :/

Vielä miinalle, Jinmurulle ja Savulle: miks mä oisin pahiksena siirtänyt ääneni miinalta AlPacinolle päivän lopussa? AlPa pelasi silloin jo ihan täysillä mukana, joten armomurhaperustelu ei kanna. Ainoa selitys jonka Jiniltä ja Savulta keksisin ois se, että ajattelette mun pelastaneen pahis-miinaa. Mut jos tää on se peruste, niin eiks kannattaisi ekaksi katsoa tää mun miina-äänibluffi ja äänestää miina ulos. Mielellään kuulisin että mikä se teorianne on, jossa tekisin noin hyvis-miinan tapauksessa. Savu erityisesti: jos pahistiimi on justy, pilkku ja AlPacino, miks mä haluaisin sen aktivoituneen kaverini tuossa kohtaa pellolle?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 13.12.2018 15:56:23

Jaa, kiinnostaakohan tää peli ees enää ketään?

No, vastauksia miinalle:

miina kirjoitti:Justy. Minä olisin juuri pahiksena tuikannut sen petturin eilen sinne pyssyyn. Koska petturi on se kenet voi hyvinkin uhrata tuona päivänä, tietenkin siitä olisi hyötyä seuraavassa äänestyksessä. Mutta aivan täydellinen keino saada itselle alibi että ei vakuuta mua. Rehellisesti, tänään äänestän niitä ketkä lähtee vetämään mua ulos, se on nimittäin niin nähty!


Sä siis väität että olisit aloittanut eilen pahiksena päivän yrittämällä saada petturia lynkattua? Miksi juuri eilen oli hyvä päivä tehdä niin, miksei pahikset yrittäneet ajaa AlPakkaa pyssyyn jo edellisenä päivänä? Tai ekana päivänä? Sä puhut uhraamisesta, ja ymmärrän toki jos pahis haluaa bussata kun petturikaveri kerää ääniä. Mut miks lähteä just eilen päivän alusta alkaen sitä kaveriaan tappamaan?

En mä sinänsä sano että mua pitäisi varmana hyviksenä pitää, mutta jotenkin hämmentää että oon sun top kakkosessa. Vai enkö ole? Just nyt sä sanot epäileväsi Marzzuuta syistä joiden ei pitäis olla mahdollisia (eli niistä eilisistä syistäsi joista epäilit häntä petturiksi) ja kaikkia niitä jotka aikoo sua äänestää.

miina kirjoitti:Ja mitä tulee tuohon alpacinon "epäilyyn". Kaikki epäilytti mua eilen paitsi jinmuru Ja jeekaka. Piste. Siinä lauseessa ei ole mitään outoa, paitsi sinusta. En nimittäin sanonu myöskään etteikö alpa epäilyttäisi mua.


No kysytään sit näin: kun AlPasta kerran puhuttiin niin paljon eilen, miksi et sanonut mitään omista epäilyistäsi tätä kohtaan? Mikä hyvis-motivaatio sulla oli olla antamatta panostasi siihen keskusteluun? Tai olla tuomatta niitä epäilyitäsi kaikkia muita paitsi jeekakaa ja jinmurua kohtaan esille? Eilenhän sä käytännössä tarrasit kiinni Marzzuun etkä puhunut mitään muuta kuin että mä voisin hyvin olla se aktiivinen pahis. Ja siltikään et nyt edes jaksa tutkia mitään mun tekemisistä, tai edes uudelleenarvioida Marzzuuta jota pidit eilen petturina. Mä en näe mitään järkevää hyvismotivaatiota sille että ajattelet peliä näin. Jos oot hyvis ja tän pelin voittaminen vielä kiinnostaa, niin ois kiva jos jaksaisit auttaa mua.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 13.12.2018 15:58:10

Ketään oli liian vahvasti sanottu, kyllähän Savua ainakin kiinnostaa. Tai ainakin hän vielä pelaa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 13.12.2018 16:15:58

Äähh oon oikeest pahoillani et oon ollu taas nii hiljaa ; ; Kokeisii luku tuli kaiken edelle mut yritän saada täs pikkuhiljaa taas itteeni ajan tasalle tän pelin kaa!
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 13.12.2018 17:02:21

Horaaneko kirjoitti:Äähh oon oikeest pahoillani et oon ollu taas nii hiljaa ; ; Kokeisii luku tuli kaiken edelle mut yritän saada täs pikkuhiljaa taas itteeni ajan tasalle tän pelin kaa!


Joo, ei hätää. :) Tais puskea vähän peliin liittymätön turhautuminenkin tohon mun viestiin.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja miina » 13.12.2018 20:18:15

Joo mullaki puskee nyt vähän peliin liittymättömät turhautumisen läpi koko elämässä ja on hankala tarttua toimeen.

Justy: Mie en tiiä miten selittäisin tän vielä kerran. marzzuun on pelaaja josta ois ehkä hyötyä eniten petturina. MUTTA jos on käyny sellanen tuuri että marzzuu on arpoutunut pahisleiriin tavalliseksi pahikseksi niin on kaks vaihtoehtoa mitä pahikset voi tehdä:

1. Antaa marzzuun olla samanlainen kuin aina ja näin marzzuu tippuu mahdollisesti ensimmäisenä päivänä. Toisena viimestään. Not good.

2. Boostata marsua syöttämään tekstiä sen minkä kerkiävät ja toivoa että uutta pelityyliä pidetään niin positiivisena asiana että annetaan sen olla pelissä pidempään. Parempi.

Parasta tietty olis ollu pahiksille jos marzzuu olis ollu petturi, mutta alpa oli. Silti epätodennäköisintä minusta on että:

3. Marzzuu on hyvis joka on nyt tähän peliin päättäny alkaa yhtä aktiiviseksi kuin siinä yhdessä pelissä missä sitä tuutoroitiin.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 13.12.2018 21:40:00

Tää on ihan uskomattoman vaikeeta oikeesti saaja minkäänlaista otetta tästä pelistä, siks ei oo tullu hirveesti pelattua :I Miinan pohinta Marzzuusta käy kyl järkeen, mut justy+Marzzuu ei tunne ihan tojennäköseltä... äääääh ;_;
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Savu » 14.12.2018 02:11:46

Joo I feel you Justy :D Tää Joulun alus on kyllä kiireinen, ja mullaki jää aina tosi myöhään tää kirjottelu eikä pääse päivän aikana syntyyn sellasta dialogia mikä on vähän harmi.

justy kirjoitti:Plus kun AlPa saapui pelaaman, näytti se sujuvan ihan kivaSti. Kai nyt siinä vaiheessa viimestään olisi antanut tälle lisäaikaa?

Se on kyllä totta että tuo loppupäivän aktivoituminen ei näyttänyt enää luovuttamiselta, kun sitä tarkemmin miettii. Mutta meillä on tässä kuitenki aika selvä näkemysero, ku mä en nää bussaamista yhtään noin ikävänä asiana, että sitä yritettäis viimeiseen asti välttää.

justy kirjoitti:En ihan ymmärrä tota argumenttiasi pilkkuvirheestä? Miks pahis-miinan ois pitänyt sanoa.kin mitään pilkkuvirjeestä ?

En tarkoittanut että pahis-miinan olis pitänyt sanoa mitään Pilkusta, vaan että myös hyvis-miina ois varmaan jättänyt AlPacinon huomiotta, koska jätti muitakin pelaajia huomiotta. Esimerkiksi minusta on paljon epäilyttävämpää, että sinä unohdit eilen muutamaksi päiväksi Pilkkuvirheen, mutta samalla muistit kyllä epäillä kaikkia muita pelaajia.

justy kirjoitti:Vielä miinalle, Jinmurulle ja Savulle: miks mä oisin pahiksena siirtänyt ääneni miinalta AlPacinolle päivän lopussa? AlPa pelasi silloin jo ihan täysillä mukana, joten armomurhaperustelu ei kanna. Ainoa selitys jonka Jiniltä ja Savulta keksisin ois se, että ajattelette mun pelastaneen pahis-miinaa. Mut jos tää on se peruste, niin eiks kannattaisi ekaksi katsoa tää mun miina-äänibluffi ja äänestää miina ulos.

En itse asiassa ajatellu asiaa yhtään noin. Ajattelin että suunnittelit alun alkaenkin lopulta hyppääväsi siitä junasta pois, ja siinä oli tarkoitus saada muut näyttämään siltä että ne yritti pelastaa AlPacinoa. Se meni kyllä aika täpärälle mutta saatto olla sen arvoista. Nimittäin jos tänään katsotaan sun Miina-bluffi ja se on hyvis, niin sittenhän voitkin loogisesti D5 sanoa että nehän onki ne Miinaa äänestäneet jotka on pahiksia. Kuulostaako tää yhtään järkevältä? Tai sitte vaan joku aivan ihme hämäys mitä en tajua.

En kyllä oo sulkenu pois että Miina vois olla pahis, mutta en oikeen nää sitä mahdollisena muuta ku Pilkkuvirheen kanssa. Ja koska Pilkku vois olla pari käytännössä kenen tahansa kanssa, niin äänestäisin paljon mieluummin Pilkkua kuin Miinaa, mutta epäilen vahvasti lähteekö siihen kukaan mukaan.

Pilkkuvirhe muuten piilotti paikallaolonsa, kun sanoin täällä että huomasin hänen olleen paikalla äänestyksen lopulla. Sehän on toki ihan normaalia piilottaa, mutta vähän hassua että näyttäisi kyllä lukevan viestejä eikä silti osallistu peliin, vaikka niitä suoria kysymyksiäkin on esitetty. Sen sijaan yrittää tehdä itsensä huomaamattomaksi.

Miina, ehtisitkö sää vähän käydä läpi mitä mieltä oot muista pelaajista? Oot nyt monta päivää puhunut lähinnä vaan Marzzuusta ja että jos joku äänestää sua se on varmasti pahis. :D

Horaaneko on aika vaikeaselkoinen. Ainoo mikä hyppää silmille ku luen sen viestejä uudestaan on se että tuntuu olevan ihan kaikesta samaa mieltä ku Justy eikä missään vaiheessa kumpaakaan tunnu vakavasti toinen epäilyttävän. Eipä sieltäkään varsinaisesti löydy mitään selkeää yhteyttä AlPacinoon. On halunnu lynkata Miinaa jo D2:sta asti joten ainakin pysynyt mielipiteidensä takana. Ehdotellu myös Marzzuuta pahikseksi mutta ei ole äänestänyt. Ois tosi mielenkiintoista kuulla mitä Horaa on eilisestä ja tämän päivän löpinöistä poiminut.
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja miina » 14.12.2018 13:15:34

Kerään vähän ajatuksia ihan aakkosjärjestyksessä.

Alpacino:
- Pitää justy hyviksenä
- Pitää mua hyviksenä
- epäilee Marzzuu, pilkku virhe (jota äänestää) ja violet. Jostakin kahden kauppa syystä ei suotu äänestämään marzzuuta, koska keskustelu loppuisi.

...

Rupesinkin käymään kronologisessa järkässä tuosta 9.12 eteenpäin. Siellähän näin tarkemmalla luvulla tapahtuu ihan jänniä asioita.

Kun alpacino on selkeästi tippumassa niin Justy siirtää äänensä pois että saadaan tilanne tasaisemmaksi. Ok, ihan hyvä syy, mutta myös pahiksen on helppo käyttää. Tässä:http://juonittelupelit.foorumi.eu/viewtopic.php?f=9&t=674&start=690#p22364

Ja siitä tunnin päästä MArzzuu siirtää myös äänensä pilkkuvirheelle. Justy kysy että miksi ei alpa, vaikka ei itsekään äänestä sillä hetkellä alpacinoa?

Ja tästä puolen tunnin päästä ALpa käyttää äänensä nimellisesti violetilla mutta kuitenkin tuo takasin pilkulle.

justy kirjoitti:--pilkkuvirhe
++AlPacino

Jooei, en pääse sen ajatuksen yli et AlPan aktivoituminen nyt ääniuhan alla on epäilyttävämpää kuin pilkkuvirheen haparointi juonarien maailmassa.

Tämä viesti on jotenkin teennäinen, sori. Tämä vois olla hyvinkin pahiksen kirjoittama JOS pilkkuvirhe on toinen pahis. Tämä ajatus taas sotii mun kaiken työn kanssa jonka oon tehny marzzuun kanssa :D

Savulta ajatuksia joihin on helppo yhtyä. Ei mitään kummallista.

Horaa tekee pitkän postin jossa ei sano käytännössä muutamaa sanaa enemmän minusta mutta lopulta kuitenkin äänestää mua.

Sitten justy tekee viel äkerran äänen vaihdon alpacinolta MArzzuulle, jonka perässä jeekaka siirtää äänensä myös MArzzuulle. Ennen tätähän vain minun päni oli marzzuulla, joten nyt yhtäkkiä Jeekaka olikin vienyt tilanteen 3-3. Kunnes Horaa vaihtaa äänensä Alpacinolle. Jos horaa on pahis niin kylmääää. Joten nyt saa multa kuiteskin noin päivän lopussa luottoa. Sen ei olis tarvinnu äänestää periaatteessa alpacinoa kun ääni oli mulla.

Sitten lähempänä päivän päättymistä Savu ottaa äänensä pois ja ja siirtää sen marzzuulle. Savu on pahis niin marzzuu tuskin on.

Alpacinon ääni marzzuulle tulee tuntia ennen päivän päättymistä. Tää ei tietenkään nyt oikein mun Marzzuu teoriaan päde. Itse petturina tippuisin mieluusti ennemmin pahista. Mutta miks tehdä se noin myöhään?

Siinä vaiheessa kun peli on jo 6-3 alpa-marzzuu. Niin marzzuu yrittää äänestää mua, koska ei halua massata Alpacinoa. Justy tulee perässä vaikka koko muun päivän on hinkannu sitä alpacinoa, siis edelleen vaikka peliä on 20min ja yllättäen marzzuun viestit käy järkeen. Ja yhtäkkiä mulla onkin jo 4 ääntä ja tasoissa alpan kanssa. Tuo justyn lopun äänenvaihto pahiksena on selittävssä ainoataan sillä että jos se ei ois äänestänyt alpacinoa ulos, niin se olis kyll änäyttänyt melko huonolta koska oli vaihtanut melko lailla ilman syytä äänensä mulle. Kun vaihtoehdot on olleet alpacino ja marzzuu. Minun äänestäminen käy päinsä vain jos marzzuu on pahis. Hitsit, tuo marzzuun rooli ois pitänyt tarkistaa jo päiviä sitten.

Jos justy on hyvis, niin sitten Horaa on vaan todella kylmästi luovuttanut jossain vaiheessa päivää alpacinon bussin alle. Ja kun miina-juna tuli takaisin vaihtoehdoksi, hyppäsikin sopivasti mukaan kun oli jo aiemminkin mua äänestänyt.

ähh. Oon tehny tätäkin jo kaks tuntia. Ei oikein riitä aika tässä lapsiperhe-h**vetissä tällasiin posteihin. Ja siis jäi kesken vielä koska nyt se lapsi heräs. Mutta miun mielestä pahis kolmikko on Marzzuu-Justy-Alpacino tai toisena vaihtiksena horaa-marzzuu-alpacino. Molemmille olis hyötyä jos alpan ja marzzuun sijasta tippuja olisinkin ollut minä, ja molemmille kuitenkin parempi että tippuja on mieluummin alpa kuin marzzuu. Savu ei tunnu nyt todennäköiseltä missään koska piti äänensä melko vakaasti alpacinossa. Pilkkuvirhe ei myöskään oikein epäilytä, koska piti ääntään alpacinossa, tähän voi olla syynä myös eka peli mutta luulisin että pahiskaveri olis sanonu että tekee jotakin siinä vaiheessa kun minä olin vaihtoehtona. Tai marzzuu siinä tapauksessa jos on hyvis. Tietty jos pahiskolmikko on pilkku-marzzuu-alpa niin en tiedä olisko marzzuu neuvonut pilkkua vaihtamaan ääntään, tää ei kyllä ole todennäköisin kolmikko ihan vaan koska jos marzzuu on pahis, niin uskon edelleen että siellä on joku sinnikäs joka marzzuuta buustaa.

Ja tää on vain eilinen päivä. Johan tässä olis tällekkin päivälle vähän pohdittavaa. huhhuh.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 14.12.2018 14:38:02

Poissaolo on alkanu, yritän vielä illalla vähän vilkasta tilannetta, mut tällä hetkellä oon tyytyväinen justy-ääneen. Miinaa ja Savua en usko pahiksiks (mun tuurilla siinä on sit meijjän pahikset), mut kaikki muu on ihan auki. :L Tällä siis mennään ja toivottavasti hyvikset vie voiton!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 17:43:14

miina kirjoitti:Justy: Mie en tiiä miten selittäisin tän vielä kerran. marzzuun on pelaaja josta ois ehkä hyötyä eniten petturina. MUTTA jos on käyny sellanen tuuri että marzzuu on arpoutunut pahisleiriin tavalliseksi pahikseksi niin on kaks vaihtoehtoa mitä pahikset voi tehdä:

1. Antaa marzzuun olla samanlainen kuin aina ja näin marzzuu tippuu mahdollisesti ensimmäisenä päivänä. Toisena viimestään. Not good.

2. Boostata marsua syöttämään tekstiä sen minkä kerkiävät ja toivoa että uutta pelityyliä pidetään niin positiivisena asiana että annetaan sen olla pelissä pidempään. Parempi.

Parasta tietty olis ollu pahiksille jos marzzuu olis ollu petturi, mutta alpa oli. Silti epätodennäköisintä minusta on että:

3. Marzzuu on hyvis joka on nyt tähän peliin päättäny alkaa yhtä aktiiviseksi kuin siinä yhdessä pelissä missä sitä tuutoroitiin.


Ihan ekaks. Mä en varsinaisesti kritisoi sitä että pidät Marzzuuta pahiksena. Mä kritisoin sitä, että sä eilen sanoit että pidät Marzzuuta petturina tämän käytöksen vuoksi, ja kun mä sanoin että miksi juuri petturina, selitit että olettaisit pahisten ohjaavan petturi-Marzzuuta pelaamaan noin.

miina kirjoitti:Siis minä oon mielestäni antanut kyllä ymmärtää, että pahiksia on myös hiljaisissa ja mieluusti nyt lynkkaisin ennemmin hiljaisen kun aktiivisen. Mutta Marzzuu ekaks, koska alan uskoa että häntä nyt jonkun verran ohjaillaan olemaan aktiivinen. Marzzuu vois edelleen olla petturi. Kerro Justy miks ei vois olla? Tosi hyvä kohde jonka pahiksetkin voi tarvittaessa pistää sen bussin alle jos meinaa saada aktiivisella pelillään liikaa huomiota. Jos olis pelkkä pahiskaveri, niin veikkaan että marzzuuta rohkaistas olemaan mah aktiivinen ja toivoa parasta että kaikki muut on tyytyväisiä uudesta peliotteesta ja antaisivat pelata vaikka loppuun asti.



miina kirjoitti:Aiia miun mielestä Marzzuun kannattaa pelata oudosti jos on petturi. Ei muitten. Koska marzzuun tyyli on melko omaperäinen jos sanoisin. Ja mahdollisesti olis tippumassa jokatapauksessa alkupeleissä niinku aiemminkin. Joten sen kannattaa vain ja ainoastaan petturina pelata uudella tavalla. Tietty jos on hyvis ja on vaan keksinyt uuden ja hienon tavan pelata aktiivisemmin, mutta miun mielestä se on nähty vain siinä pelissä missä Halima tutoroi.


miina kirjoitti:Apua meitä on enää seittemän jälellä! Hienosti äänestetty alpacino pois, en voi kyllä ite kehuja siitä ottaa. Mun silmissä nyt marzzuu ei näytä yhtään paremmalta ja horaakin alkaa epäilyttämään. Horaa on ollu koko pelin jotenkin sellanen etten oo yhtään kiinnittäny siihen huomiota.


Miten sun mielipide voi olla muuttumatta ollenkaan, jos edellisenä päivänä sanot että Marzzuun kannattaa pelata oudosti nimenomaan petturina?

No sitten noihin sun pointteihin 1-3. Kyllä mäkin uskon, että Marzzuun pahiskaverit buustaisivat häntä, jos tarkoitat buustaamisella sitä että he tsemppaavat Marzzuuta olemaan mahdollisimman aktiivinen. Mutta kyllähän Marzzuuta yleensä aina tsempataan olemaan aktiivinen pelissä ihan täällä ketjun puolellakin. Mä en oikein tiedä miksi Marzzuuta just tässä pelissä sen pahiskaverit onnistuisivat erityisesti tsemppaamaan, koska onhan Marzzuu pelannut pahistakin aiemmin eikä siinä oo ollut mitään erityistä vaikutusta muistaakseni.

Jos taas tarkoitat tuolla Marzzuun buustaamisella sitä, että häntä on kehotettu käyttäytymään jotenkin erikoisesti ja vetämään huomiota, niin kuin eilen ajattelit kun pidit Marzzuuta petturina, niin tuo logiikkasi on ymmärrettävämpi. Olen siitä eri mieltä, koska mun mielestä petturi ei oo rooli minkä pahikset erityisesti haluaisi keräävän huomiota. Toki petturin voi uhrata hyviksen sijaan, mut jos katsot esim. ekan päivän äänestystilanteita, niin suurin osa ääniä saaneista on jo paljastunut hyvikseksi. Mun mielestä tän ajatuksesi olisi pitänyt muuttua kun AlPa paljastui petturiksi. Se ettei se muuttunut on hyvin epäilyttävää.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 18:02:21

Savu kirjoitti:Joo I feel you Justy :D Tää Joulun alus on kyllä kiireinen, ja mullaki jää aina tosi myöhään tää kirjottelu eikä pääse päivän aikana syntyyn sellasta dialogia mikä on vähän harmi.

justy kirjoitti:Plus kun AlPa saapui pelaaman, näytti se sujuvan ihan kivaSti. Kai nyt siinä vaiheessa viimestään olisi antanut tälle lisäaikaa?

Se on kyllä totta että tuo loppupäivän aktivoituminen ei näyttänyt enää luovuttamiselta, kun sitä tarkemmin miettii. Mutta meillä on tässä kuitenki aika selvä näkemysero, ku mä en nää bussaamista yhtään noin ikävänä asiana, että sitä yritettäis viimeiseen asti välttää.


Joo mutta nyt ei ole kyse bussaamisen välttämisestä. Vaan siitä että ajatteleeko pahiksen lähteneen päivään tavoitteenaan saada kaveri lynkattua. Kyl mäkin uskon että pahisten kannattaa bussata jos he uskovat että muuten he saavat ikävää huomiota (esim. oli miina pahis tai ei, AlPan ei ois ollut mitään järkeä olla äänestämättä tätä eilen), mut se on eri asia kuin pelaajan tyrkkääminen huomion keskelle ja tän kuoleman tuominen vaihtoehdoksi pöydälle.

Savu kirjoitti:
justy kirjoitti:En ihan ymmärrä tota argumenttiasi pilkkuvirheestä? Miks pahis-miinan ois pitänyt sanoa.kin mitään pilkkuvirjeestä ?

En tarkoittanut että pahis-miinan olis pitänyt sanoa mitään Pilkusta, vaan että myös hyvis-miina ois varmaan jättänyt AlPacinon huomiotta, koska jätti muitakin pelaajia huomiotta. Esimerkiksi minusta on paljon epäilyttävämpää, että sinä unohdit eilen muutamaksi päiväksi Pilkkuvirheen, mutta samalla muistit kyllä epäillä kaikkia muita pelaajia.


Mua häiritsee lähinnä se, että jos miinalla oli epäilyksiä AlPaa kohtaan, miksei tuoda niitä esiin, kun AlPa oli kuitenkin aika iso puheenaihe eilen? Eiks hyviksen kannattaisi tuoda esiin omia pahis-readejaan tai hyvis-readejaan jos hänellä niitä on pelaajista, joita keskustellaan? Nyt näyttää siltä että miina ei oikeestaan välittänyt muusta kuin hyvän kohteen löytämisestä äänelleen (=Marzzuu) ja päätti olla jakamatta ajatuksiaan muista pelaajista. Tää on musta lähtökohtaisesti pahismaista, etenkin jos tää toinen pelaaja josta miina sanoo nyt itsellään olleen epäilyitä olikin pahis.

Savu kirjoitti:
justy kirjoitti:Vielä miinalle, Jinmurulle ja Savulle: miks mä oisin pahiksena siirtänyt ääneni miinalta AlPacinolle päivän lopussa? AlPa pelasi silloin jo ihan täysillä mukana, joten armomurhaperustelu ei kanna. Ainoa selitys jonka Jiniltä ja Savulta keksisin ois se, että ajattelette mun pelastaneen pahis-miinaa. Mut jos tää on se peruste, niin eiks kannattaisi ekaksi katsoa tää mun miina-äänibluffi ja äänestää miina ulos.

En itse asiassa ajatellu asiaa yhtään noin. Ajattelin että suunnittelit alun alkaenkin lopulta hyppääväsi siitä junasta pois, ja siinä oli tarkoitus saada muut näyttämään siltä että ne yritti pelastaa AlPacinoa. Se meni kyllä aika täpärälle mutta saatto olla sen arvoista. Nimittäin jos tänään katsotaan sun Miina-bluffi ja se on hyvis, niin sittenhän voitkin loogisesti D5 sanoa että nehän onki ne Miinaa äänestäneet jotka on pahiksia. Kuulostaako tää yhtään järkevältä? Tai sitte vaan joku aivan ihme hämäys mitä en tajua.


Eli päätin päivän alussa yrittää pudottaa pahiskaverini, tein vain pari mutkaa matkaan saadakseni kaverini näyttämään pahalta? Ja tekisin tän pelaajalle, joka pelaa ekaa foorumipeliään? Auts. No, kai tää on ihan mahdollinen paranoian taso hyviksellekin, kun Jinmuru tuntuu ajattelevan suunnilleen samalla tapaa...

Savu]En kyllä oo sulkenu pois että Miina vois olla pahis, mutta en oikeen nää sitä mahdollisena muuta ku Pilkkuvirheen kanssa. Ja koska Pilkku vois olla pari käytännössä kenen tahansa kanssa, niin äänestäisin paljon mieluummin Pilkkua kuin Miinaa, mutta epäilen vahvasti lähteekö siihen kukaan mukaan.

Pilkkuvirhe muuten piilotti paikallaolonsa, kun sanoin täällä että huomasin hänen olleen paikalla äänestyksen lopulla. Sehän on toki ihan normaalia piilottaa, mutta vähän hassua että näyttäisi kyllä lukevan viestejä eikä silti osallistu peliin, vaikka niitä suoria kysymyksiäkin on esitetty. Sen sijaan yrittää tehdä itsensä huomaamattomaksi.[/quote]

Nojoo, koska uskon että sä ja miina ootte pari jos miina on pahis, niin tää keskustelu meidän välillämme on vähän outo. Sinänsä miina-pilkkuvirhe on kyllä myös mahdollinen, eikä Pilkkuvirheen kortteja paranna se että hän tuntui aktivoituvan eilen lähinnä putoamisuhkansa vuoksi. Tänään huomio ei ole hänessä ollut eikä hänestä ole mitään kuulunutkaan.


[quote="Savu kirjoitti:
Horaaneko on aika vaikeaselkoinen. Ainoo mikä hyppää silmille ku luen sen viestejä uudestaan on se että tuntuu olevan ihan kaikesta samaa mieltä ku Justy eikä missään vaiheessa kumpaakaan tunnu vakavasti toinen epäilyttävän. Eipä sieltäkään varsinaisesti löydy mitään selkeää yhteyttä AlPacinoon. On halunnu lynkata Miinaa jo D2:sta asti joten ainakin pysynyt mielipiteidensä takana. Ehdotellu myös Marzzuuta pahikseksi mutta ei ole äänestänyt. Ois tosi mielenkiintoista kuulla mitä Horaa on eilisestä ja tämän päivän löpinöistä poiminut.


Mun ongelma Horaanekon kanssa on tällä hetkellä se, että koska hänkin epäilee miinaa, en oikein usko häntä pahikseksi. Tai oikeestaan: haluun tällä hetkellä eniten katsoa miinan puolen, Horaanekoa voi miettiä sitten jos miina on hyvis. Koska mikään ei oo erityisesti Horaassa häirinnyt tai epäilyttänyt.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 18:36:09

miina kirjoitti:Ja siitä tunnin päästä MArzzuu siirtää myös äänensä pilkkuvirheelle. Justy kysy että miksi ei alpa, vaikka ei itsekään äänestä sillä hetkellä alpacinoa?


Oletan että tämä on kysymys. Kysyin Marzzuulta perusteluita äänen siirrolleen, koska mua kiinnosti tietää mitä Marzzuu ajatteli pelistä.

miina]Ja tästä puolen tunnin päästä ALpa käyttää äänensä nimellisesti violetilla mutta kuitenkin tuo takasin pilkulle.

[quote="justy kirjoitti:
--pilkkuvirhe
++AlPacino

Jooei, en pääse sen ajatuksen yli et AlPan aktivoituminen nyt ääniuhan alla on epäilyttävämpää kuin pilkkuvirheen haparointi juonarien maailmassa.

Tämä viesti on jotenkin teennäinen, sori. Tämä vois olla hyvinkin pahiksen kirjoittama JOS pilkkuvirhe on toinen pahis. Tämä ajatus taas sotii mun kaiken työn kanssa jonka oon tehny marzzuun kanssa :D[/quote]

Eli tarkoitatko että yritin suojella pilkkuvirhettä vaihtamalla ääneni, mutta tein sen kömpelösti? Mutta kuitenkin halusin aiemmin tasoittaa tilannetta äänestämällä pilkkuvirhettä AlPan sijaan? Ja että eniveis olen päättänyt aloittaa jumpan kahden pahiskaverini välillä?

Kun tunnut näkevän mut sopivana parina sekä Marzzuulle että Pilkkuvirheelle, miksi et äänestä mua nyt? Enks mä ole ainoa yhdistävä tekijä näissä skenaarioissa? Vai onks tää sun ja savun suunnitelma, että tänään Marzzuu joka ei puolustaudu, ja huomenna sitten pilkkuvirhe.


miina kirjoitti:Sitten justy tekee viel äkerran äänen vaihdon alpacinolta MArzzuulle, jonka perässä jeekaka siirtää äänensä myös MArzzuulle. Ennen tätähän vain minun päni oli marzzuulla, joten nyt yhtäkkiä Jeekaka olikin vienyt tilanteen 3-3. Kunnes Horaa vaihtaa äänensä Alpacinolle. Jos horaa on pahis niin kylmääää. Joten nyt saa multa kuiteskin noin päivän lopussa luottoa. Sen ei olis tarvinnu äänestää periaatteessa alpacinoa kun ääni oli mulla.


Miksi tää ei oo pahismaista Horaalta? Sä pidät Marzzuuta sun suurimpana pahisepäiltynä, ja oot sanonut että petturi kannattaisi uhrata kun ei ole niin tärkeä? Miks et nää tätä Horaan yrityksenä pelastaa pahis-Marzzuu petturi-AlPan kustannuksella?

miina kirjoitti:Sitten lähempänä päivän päättymistä Savu ottaa äänensä pois ja ja siirtää sen marzzuulle. Savu on pahis niin marzzuu tuskin on.

Mutta tää ei herätä epäilyitä pahis-Savusta, joka yritti suojella AlPaa?


miina kirjoitti:Siinä vaiheessa kun peli on jo 6-3 alpa-marzzuu. Niin marzzuu yrittää äänestää mua, koska ei halua massata Alpacinoa. Justy tulee perässä vaikka koko muun päivän on hinkannu sitä alpacinoa, siis edelleen vaikka peliä on 20min ja yllättäen marzzuun viestit käy järkeen. Ja yhtäkkiä mulla onkin jo 4 ääntä ja tasoissa alpan kanssa. Tuo justyn lopun äänenvaihto pahiksena on selittävssä ainoataan sillä että jos se ei ois äänestänyt alpacinoa ulos, niin se olis kyll änäyttänyt melko huonolta koska oli vaihtanut melko lailla ilman syytä äänensä mulle. Kun vaihtoehdot on olleet alpacino ja marzzuu. Minun äänestäminen käy päinsä vain jos marzzuu on pahis. Hitsit, tuo marzzuun rooli ois pitänyt tarkistaa jo päiviä sitten.


En nyt saa ihan kiinni miten mun ajatukset ovat mielestäsi kulkeneet. Ilmeisesti halusin pelastaa AlPan ja Marzzuun, joita molempia olin ensin äänestänyt, äänestämällä sua? Mutta sitten äänestettyäni sua tajusin että tää näyttää pahalta, pakko tiputtaa kaveri?



miina]Mutta miun mielestä pahis kolmikko on Marzzuu-Justy-Alpacino tai toisena vaihtiksena horaa-marzzuu-alpacino. Molemmille olis hyötyä jos alpan ja marzzuun sijasta tippuja olisinkin ollut minä, ja molemmille kuitenkin parempi että tippuja on mieluummin alpa kuin marzzuu.[/quote]

Ilmeisesti nämä kolmikot perustuvat nyt puhtaasti päivän lopun tapahtumiin ja sun Marzzuu-epäilyysi? Nuo aiemmin viestissäsi mainitsemasi justy-pilkkuvirhe-pohdinnat on lievempiä (jos olet pahis, niin varattu huomiselle kun Marzzuu flippaa hyvikseksi) ja Horaan saama hyvisluotto tuolla aiemmin ei riitä laittamasta häntä hyviskoriin Savun kanssa (jos olet pahis, niin haluat pystyä huomenna äänestämään pahiskamusi Savun kanssa tandemissa, ja vakuuttamaan vain yhden hyviksistä äänestämään kanssanne).


[quote="miina kirjoitti:
Savu ei tunnu nyt todennäköiseltä missään koska piti äänensä melko vakaasti alpacinossa. Pilkkuvirhe ei myöskään oikein epäilytä, koska piti ääntään alpacinossa, tähän voi olla syynä myös eka peli mutta luulisin että pahiskaveri olis sanonu että tekee jotakin siinä vaiheessa kun minä olin vaihtoehtona. Tai marzzuu siinä tapauksessa jos on hyvis. Tietty jos pahiskolmikko on pilkku-marzzuu-alpa niin en tiedä olisko marzzuu neuvonut pilkkua vaihtamaan ääntään, tää ei kyllä ole todennäköisin kolmikko ihan vaan koska jos marzzuu on pahis, niin uskon edelleen että siellä on joku sinnikäs joka marzzuuta buustaa.


Samalla kun kaikki mun AlPan pudottamiseksi tekemä työ on todennäköiseti pahiksen temppuilua, niin Savu ja pilkkuvirhe taas saavat hyvispisteitä siitä että äänestivät AlPaa vakaasti. No, Savu toki siinä välissä yritti siirtää ääntään pois. Pilkkuvirheen puolesta toki puhuu se että hän ei esim. äänestänyt Violetia ennen kuin äänesti AlPaa.

Ketkä muuten näet mahdollisiksi Marzzuun buustaajiksi. Mut nyt ainakin, mutta onko muita? Ja taas, jos mä olen mielestäsi se Marzzuun buustaaja, ja uskot että Marzzuu on aktiivinen koska saa pahisbuustia, niin mikset äänestä mua Marzzuun sijaan?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 18:37:41

Quotet korjattu:

miina kirjoitti:Ja siitä tunnin päästä MArzzuu siirtää myös äänensä pilkkuvirheelle. Justy kysy että miksi ei alpa, vaikka ei itsekään äänestä sillä hetkellä alpacinoa?


Oletan että tämä on kysymys. Kysyin Marzzuulta perusteluita äänen siirrolleen, koska mua kiinnosti tietää mitä Marzzuu ajatteli pelistä.

miina kirjoitti:Ja tästä puolen tunnin päästä ALpa käyttää äänensä nimellisesti violetilla mutta kuitenkin tuo takasin pilkulle.

justy kirjoitti:--pilkkuvirhe
++AlPacino

Jooei, en pääse sen ajatuksen yli et AlPan aktivoituminen nyt ääniuhan alla on epäilyttävämpää kuin pilkkuvirheen haparointi juonarien maailmassa.

Tämä viesti on jotenkin teennäinen, sori. Tämä vois olla hyvinkin pahiksen kirjoittama JOS pilkkuvirhe on toinen pahis. Tämä ajatus taas sotii mun kaiken työn kanssa jonka oon tehny marzzuun kanssa :D


Eli tarkoitatko että yritin suojella pilkkuvirhettä vaihtamalla ääneni, mutta tein sen kömpelösti? Mutta kuitenkin halusin aiemmin tasoittaa tilannetta äänestämällä pilkkuvirhettä AlPan sijaan? Ja että eniveis olen päättänyt aloittaa jumpan kahden pahiskaverini välillä?

Kun tunnut näkevän mut sopivana parina sekä Marzzuulle että Pilkkuvirheelle, miksi et äänestä mua nyt? Enks mä ole ainoa yhdistävä tekijä näissä skenaarioissa? Vai onks tää sun ja savun suunnitelma, että tänään Marzzuu joka ei puolustaudu, ja huomenna sitten pilkkuvirhe.


miina kirjoitti:Sitten justy tekee viel äkerran äänen vaihdon alpacinolta MArzzuulle, jonka perässä jeekaka siirtää äänensä myös MArzzuulle. Ennen tätähän vain minun päni oli marzzuulla, joten nyt yhtäkkiä Jeekaka olikin vienyt tilanteen 3-3. Kunnes Horaa vaihtaa äänensä Alpacinolle. Jos horaa on pahis niin kylmääää. Joten nyt saa multa kuiteskin noin päivän lopussa luottoa. Sen ei olis tarvinnu äänestää periaatteessa alpacinoa kun ääni oli mulla.


Miksi tää ei oo pahismaista Horaalta? Sä pidät Marzzuuta sun suurimpana pahisepäiltynä, ja oot sanonut että petturi kannattaisi uhrata kun ei ole niin tärkeä? Miks et nää tätä Horaan yrityksenä pelastaa pahis-Marzzuu petturi-AlPan kustannuksella?

miina kirjoitti:Sitten lähempänä päivän päättymistä Savu ottaa äänensä pois ja ja siirtää sen marzzuulle. Savu on pahis niin marzzuu tuskin on.

Mutta tää ei herätä epäilyitä pahis-Savusta, joka yritti suojella AlPaa?


miina kirjoitti:Siinä vaiheessa kun peli on jo 6-3 alpa-marzzuu. Niin marzzuu yrittää äänestää mua, koska ei halua massata Alpacinoa. Justy tulee perässä vaikka koko muun päivän on hinkannu sitä alpacinoa, siis edelleen vaikka peliä on 20min ja yllättäen marzzuun viestit käy järkeen. Ja yhtäkkiä mulla onkin jo 4 ääntä ja tasoissa alpan kanssa. Tuo justyn lopun äänenvaihto pahiksena on selittävssä ainoataan sillä että jos se ei ois äänestänyt alpacinoa ulos, niin se olis kyll änäyttänyt melko huonolta koska oli vaihtanut melko lailla ilman syytä äänensä mulle. Kun vaihtoehdot on olleet alpacino ja marzzuu. Minun äänestäminen käy päinsä vain jos marzzuu on pahis. Hitsit, tuo marzzuun rooli ois pitänyt tarkistaa jo päiviä sitten.


En nyt saa ihan kiinni miten mun ajatukset ovat mielestäsi kulkeneet. Ilmeisesti halusin pelastaa AlPan ja Marzzuun, joita molempia olin ensin äänestänyt, äänestämällä sua? Mutta sitten äänestettyäni sua tajusin että tää näyttää pahalta, pakko tiputtaa kaveri?



miina kirjoitti:Mutta miun mielestä pahis kolmikko on Marzzuu-Justy-Alpacino tai toisena vaihtiksena horaa-marzzuu-alpacino. Molemmille olis hyötyä jos alpan ja marzzuun sijasta tippuja olisinkin ollut minä, ja molemmille kuitenkin parempi että tippuja on mieluummin alpa kuin marzzuu.


Ilmeisesti nämä kolmikot perustuvat nyt puhtaasti päivän lopun tapahtumiin ja sun Marzzuu-epäilyysi? Nuo aiemmin viestissäsi mainitsemasi justy-pilkkuvirhe-pohdinnat on lievempiä (jos olet pahis, niin varattu huomiselle kun Marzzuu flippaa hyvikseksi) ja Horaan saama hyvisluotto tuolla aiemmin ei riitä laittamasta häntä hyviskoriin Savun kanssa (jos olet pahis, niin haluat pystyä huomenna äänestämään pahiskamusi Savun kanssa tandemissa, ja vakuuttamaan vain yhden hyviksistä äänestämään kanssanne).


miina kirjoitti:Savu ei tunnu nyt todennäköiseltä missään koska piti äänensä melko vakaasti alpacinossa. Pilkkuvirhe ei myöskään oikein epäilytä, koska piti ääntään alpacinossa, tähän voi olla syynä myös eka peli mutta luulisin että pahiskaveri olis sanonu että tekee jotakin siinä vaiheessa kun minä olin vaihtoehtona. Tai marzzuu siinä tapauksessa jos on hyvis. Tietty jos pahiskolmikko on pilkku-marzzuu-alpa niin en tiedä olisko marzzuu neuvonut pilkkua vaihtamaan ääntään, tää ei kyllä ole todennäköisin kolmikko ihan vaan koska jos marzzuu on pahis, niin uskon edelleen että siellä on joku sinnikäs joka marzzuuta buustaa.


Samalla kun kaikki mun AlPan pudottamiseksi tekemä työ on todennäköiseti pahiksen temppuilua, niin Savu ja pilkkuvirhe taas saavat hyvispisteitä siitä että äänestivät AlPaa vakaasti. No, Savu toki siinä välissä yritti siirtää ääntään pois. Pilkkuvirheen puolesta toki puhuu se että hän ei esim. äänestänyt Violetia ennen kuin äänesti AlPaa.

Ketkä muuten näet mahdollisiksi Marzzuun buustaajiksi. Mut nyt ainakin, mutta onko muita? Ja taas, jos mä olen mielestäsi se Marzzuun buustaaja, ja uskot että Marzzuu on aktiivinen koska saa pahisbuustia, niin mikset äänestä mua Marzzuun sijaan?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 18:43:57

Miina/Savu-pahisparia koko rahalla. Molemmat ovat tänään pudottamassa Marzzuuta ja molemmat pohjustavat justy-pilkkuvirhe-paria vikalle päivälle. Kumpikin näön puolesta vähän epäilee Horaa, mutta kumpikaan ei esitä mitään epäilyitä toisistaan.

No, Marzzuu näyttää putoavan tänään vaikka Horaa vielä aktivoituisikin. Pilkkuvirheelle ja Marzzuulle näyttää riittävän puhepakon täyttäminen. Sitä en tiedä miksei pahis-Marzzuun boosterikaveri boostaa häntä tänään, ehkä tällä on välipäivä niin kuin oli tokana päivänäkin?

En tiedä, ehkä oon totaalisen väärässä ja Horaa ja pilkkuvirhe kruisailevat voittoon. Tai sitten oon totaalisen väärässä Marzzuusta? Ironista kyllä, jos tää peli päättyy huomenna häviöön siksi, että seivasin pahis-miinan eilen. :(
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 14.12.2018 19:08:40

"Marzzuu, miksi päädyit äänestämään Miinaa, muuta kuin että siinä oli jotain hassua? Ketä nyt epäilet?"
@Savu, miina-ääneni oli puhtaasti siksi, että jokin häritti mua miinan viesteissä, ja epäilen, että miina voi olla toinen pahiksemme ellei joku vedä kaikkia nenästä ihan kunnolla joten edelleen
++miina
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 14.12.2018 19:11:23

Sanottakoln, että osallistun toiseen peliin samaan aikaan tämän pelin kanssa, ja toisaalla jo narisin kiireestäni, jälkimmäinen perustelkoon mykistymistäni.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 19:17:05

Marzzuu kirjoitti:Sanottakoln, että osallistun toiseen peliin samaan aikaan tämän pelin kanssa, ja toisaalla jo narisin kiireestäni, jälkimmäinen perustelkoon mykistymistäni.


Joo, kahdelle pelille ajan löytäminen on mullekin vaikeeta. Otin siksi poissaolon uudempaan.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 19:17:58

Marzzuu kirjoitti:"Marzzuu, miksi päädyit äänestämään Miinaa, muuta kuin että siinä oli jotain hassua? Ketä nyt epäilet?"
@Savu, miina-ääneni oli puhtaasti siksi, että jokin häritti mua miinan viesteissä, ja epäilen, että miina voi olla toinen pahiksemme ellei joku vedä kaikkia nenästä ihan kunnolla joten edelleen
++miina


Osaatko sanoa mikä niissä viesteissä epäilyttää? Tai ketä pidät mahdollisina pareina miinalle?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 14.12.2018 19:50:04

justy kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:"Marzzuu, miksi päädyit äänestämään Miinaa, muuta kuin että siinä oli jotain hassua? Ketä nyt epäilet?"
@Savu, miina-ääneni oli puhtaasti siksi, että jokin häritti mua miinan viesteissä, ja epäilen, että miina voi olla toinen pahiksemme ellei joku vedä kaikkia nenästä ihan kunnolla joten edelleen
++miina


Osaatko sanoa mikä niissä viesteissä epäilyttää? Tai ketä pidät mahdollisina pareina miinalle?

Jotenki pistää vaan silmään kun luen miinan viestejä, että hän puhuu "vain" minusta, selittää ajatuksensa ja taas. Hömmmm?
pilkkuvirhe tuntuu lähinnä aloittelevalta hyvikseltä, en uskoolevan pahis kun AlPa osoittautui olleen petturi.
Jin on varma hyvis ja itseni tiedän olevan hyvisten leirissä. Horaa on pelaaja, joka voisi onnistuakin pahiksena höynäyttämään hyvismäisillä viesteillä, muttamutta. ++Horaaneko olisi todennäköisesti seuraava äänestykseni ja lottoukseni miinan pahiskamukandiksi. Toisaalta, en suhunkaan justy luota tässä pelissä täysin
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 20:31:27

Marzzuu kirjoitti:
justy kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:"Marzzuu, miksi päädyit äänestämään Miinaa, muuta kuin että siinä oli jotain hassua? Ketä nyt epäilet?"
@Savu, miina-ääneni oli puhtaasti siksi, että jokin häritti mua miinan viesteissä, ja epäilen, että miina voi olla toinen pahiksemme ellei joku vedä kaikkia nenästä ihan kunnolla joten edelleen
++miina


Osaatko sanoa mikä niissä viesteissä epäilyttää? Tai ketä pidät mahdollisina pareina miinalle?

Jotenki pistää vaan silmään kun luen miinan viestejä, että hän puhuu "vain" minusta, selittää ajatuksensa ja taas. Hömmmm?
pilkkuvirhe tuntuu lähinnä aloittelevalta hyvikseltä, en uskoolevan pahis kun AlPa osoittautui olleen petturi.
Jin on varma hyvis ja itseni tiedän olevan hyvisten leirissä. Horaa on pelaaja, joka voisi onnistuakin pahiksena höynäyttämään hyvismäisillä viesteillä, muttamutta. ++Horaaneko olisi todennäköisesti seuraava äänestykseni ja lottoukseni miinan pahiskamukandiksi. Toisaalta, en suhunkaan justy luota tässä pelissä täysin


Okei, kiitos näistä. Pari kysymystä vielä:
Onko Savu kans hyvis?
Miksi AlPan petturuus saa sut ajattelemaan, että Pilkkuvirhe ei voi myös olla pahis?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 14.12.2018 20:39:52

justy kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:
justy kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:"Marzzuu, miksi päädyit äänestämään Miinaa, muuta kuin että siinä oli jotain hassua? Ketä nyt epäilet?"
@Savu, miina-ääneni oli puhtaasti siksi, että jokin häritti mua miinan viesteissä, ja epäilen, että miina voi olla toinen pahiksemme ellei joku vedä kaikkia nenästä ihan kunnolla joten edelleen
++miina


Osaatko sanoa mikä niissä viesteissä epäilyttää? Tai ketä pidät mahdollisina pareina miinalle?

Jotenki pistää vaan silmään kun luen miinan viestejä, että hän puhuu "vain" minusta, selittää ajatuksensa ja taas. Hömmmm?
pilkkuvirhe tuntuu lähinnä aloittelevalta hyvikseltä, en uskoolevan pahis kun AlPa osoittautui olleen petturi.
Jin on varma hyvis ja itseni tiedän olevan hyvisten leirissä. Horaa on pelaaja, joka voisi onnistuakin pahiksena höynäyttämään hyvismäisillä viesteillä, muttamutta. ++Horaaneko olisi todennäköisesti seuraava äänestykseni ja lottoukseni miinan pahiskamukandiksi. Toisaalta, en suhunkaan justy luota tässä pelissä täysin


Okei, kiitos näistä. Pari kysymystä vielä:
Onko Savu kans hyvis?
Miksi AlPan petturuus saa sut ajattelemaan, että Pilkkuvirhe ei voi myös olla pahis?

Savun kohalla oon vielä vähän onko vai eikö ole-mielellä, en osaa laittaa kumpaankaan leiriin.
Musta jotenkin tuntuu, että pilkku on oikeestikin epävarma(?) pelissä. Voi toki olla jekutustakin
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 20:43:47

miina kirjoitti:Justy. Minä olisin juuri pahiksena tuikannut sen petturin eilen sinne pyssyyn. Koska petturi on se kenet voi hyvinkin uhrata tuona päivänä, tietenkin siitä olisi hyötyä seuraavassa äänestyksessä. Mutta aivan täydellinen keino saada itselle alibi että ei vakuuta mua.


Tää on kyl ihan ristiriidassa miinan Savulle ja pilkulle antamien hyvispisteiden kanssa, jotka nämä saivat siitä että äänestivät AlPaa pitkään.

/Marzzuu: oon samaa mieltä Pilkusta. Mut sanoit ettet usko pilkun olevan pahis kun AlPa on. Mitä se tarkoittaa, en ymmärrä miten pilkun epävarmuus liittyy siihen.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 62 vierailijaa

cron