007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 09.12.2018 21:43:37

Ja
++miina
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 09.12.2018 21:44:02

Voiskoha marzzuu ja alpa ol pahiskavereit.. ei ny aikaa kattoo mitä ne o puhellu keskenää mut ähh outoo ku heti ku mainittii mahdollisuudest et miina pois et heittää ääntä sinne

//Justy
ÄÄHhhäähh mä en oikeest enää tiiä mitä kelaa täst :DD
//Lisää justyy ja mair
//Marzu
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja AlPacino » 09.12.2018 21:44:08

No täähän meni sekavaksi.. :D
Jälleen, mun mielestä Miinakin on hyvis, mutta mieluummin hän kuin itseni.
--Marzzuu
++Miina
AlPacino
Kyläläinen
 
Viestit: 17
Liittynyt: 19.11.2018 17:19:27

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.12.2018 21:45:18

Varmaan tota Marzzuun miina-ääntäkään ei lasketa?

Mä en kyl yhtään tiedä mitä tehdä :P

//AlPa, iso alkukirjain...
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja AlPacino » 09.12.2018 21:45:45

++miina

Argh, onneksi tarkistin xD
AlPacino
Kyläläinen
 
Viestit: 17
Liittynyt: 19.11.2018 17:19:27

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.12.2018 21:46:18

Ainiin näköjään tos tuli väliin Marzzuun äänenkorjaus miinalle :D En pysy näköjään ees kärryillä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 09.12.2018 21:48:31

ähhhhhhhh mennää nyt kuitenki täl, miina on epäilyttäny läpi pelin

--AlPacino
++miina
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Niacin » 09.12.2018 21:51:00

Äänitilanne:
4 AlPacino (Jinmuru, pilkkuvirhe, jeekaka, Savu)
4 miina (justy, Marzzuu, AlPacino, Horaaneko)
1 Marzzuu (miina)

AlPacino putoamassa ensiksi saadulla äänienemmistöllä.

Poissa: ei kukaan

Puhepakko hoitamatta: (Violet ->)

Infoa: Violet on pudottautunut pelistä. Innokkaita varapelaajia kehotetaan heittämään Cameronia yksityisviestillä :>

Päivä päättyy tänään 9.12. kello 22:00, pian!
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.12.2018 21:52:14

Mun ääni ratkasee? Toi Savun ja AlPacinon pelastusmuuvi oli kyl niin pöljä veto jos ne ois ollu pahiksia niin en uskoo et yhdessä :D

--AlPacino
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 21:52:22

--miina
++AlPacino

Täällä on luotettavampaa väkeä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.12.2018 21:55:15

No voi käsi. ++miina
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja AlPacino » 09.12.2018 21:58:23

Edelleen 4-4 :D Ja mä tipun koska, mulle eka äänet justylta kuin miinalle jeekakalle. Okei o/
Oli kiva pelaa teidän kans! Katotaan jos tuun joskus uudelleen. En ainakaan hetkeen, jos on tällaisia nää pelit :D Hajos naama monta kertaa siitä viestimäärästä.
Rehellisesti ihan ahdisti tulla lukemaan viestejä ja lähtä rakentamaan omia ajatuksia, kun koko paletti oli niin sekaisin viestien määrästä.
AlPacino
Kyläläinen
 
Viestit: 17
Liittynyt: 19.11.2018 17:19:27

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja AlPacino » 09.12.2018 21:58:43

*jeekakalta
AlPacino
Kyläläinen
 
Viestit: 17
Liittynyt: 19.11.2018 17:19:27

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.12.2018 21:59:13

Yleensä ei oo ihan näin traumatisoivia nää pelit :D Kiitos seurasta.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Cameron » 09.12.2018 22:00:55

Päivä on päättynyt. Iltaviestiä seuraa.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Cameron » 09.12.2018 23:21:16

3. Ilta
Päivä oli oikeastaan ollut ihan kaunis. Aika seesteinen ja vähän harmaa, mutta harmaa sillä tavalla kauniin kuulaasti. Illalla kokoonnuttiin yhdessä päivällisen merkeissä ruokasaliin ja Bond istahti kahden vetävän näköisen daamin väliin.
"Hyvää iltaa neidit" hän hymyili ystävällisesti ja tarjosi shampanjaa. Neidit nyökkäsivät ystävällisesti ja Bond kaatoi molemmille laseihin kuohuvaa.
"Oletteko olleet kauan täällä herra Bond?" tummaverikkö kysyi ja hymyili viehkeästi nostaessaan lasiaan.
"Saavuin torstaina, päivä ennen juhlia", Bond totesi ja kohotti hänkin maljansa. Alkupalat saapuivat juuri pöytään. Nieriän pyrstöjä ja maa-artisokkakeittoa. Ei järin italialaista, mutta isäntä oli ilmeisesti halunnut säväyttää ulkomaisia vieraitaan maailman eri keittiöillä.
"Entäs te, neiti...?"
"Riccione. Beatrix Riccione. Tulin itse vasta perjantaina, olen kotoisin läheisestä kaupungistä, joten menin ensin sinne vanhempieni luokse yötä", Beatrix kertoi räpytellen pitkiä ripsiään.
"Mielenkiintoista! Ja seuraavan yön aiotte viettää...?" Bond hymyili ja nosti maa-artisokkakeittolusikallista huulilleen.
"Saas nähdä", tyttö vastasi nyt silmääkään räpäyttämättä. Se sai Bondin vaistot heräämään. Hän pysäytti lusikan ja vilkaisi keittoon. Yksi silmäys kertoi riittävästi.
Beatrix oli kuitenkin tarpeeksi nopea vetäistäkseen aseen hameen helmastaan.
"Seis! Pysäyttäkää nainen!" joku huusi kun Beatrix lähti syöksymään kohti ulko-ovea. Bond syöksyi hänen peräänsä kaataen maa-artisokkakeittolautasen mennessään. Mutta vanha kyttyräselkäinen rouva, joka oli ilmeisesti juuri palaamassa toalettireissultansa, pukkasi kävelykepin Beatrixin kulkuväylälle niin, että tyttö lensi kauniissa kaaressa kuin hidastettuna lattiaan. Hänen kallostaan kuului ikävän kuuloinen rusahdus kauniin pään osuessa kovasta vauhdista suoraan marmorilattiaan.
Bond työnsi kuudestilaukeavansa takaisin asekoteloon ja juoksi naisen luokse. Kauniit, ruskeat silmät katsoivat elottomana häneen kun hän nosti Beatrixin päätä. Tumma veri norui hänen päänsä viertä pitkin hiuksia yönsiniselle puvulle, ja selkäaukosta hän näki puvun sisään. Selässä hän tunnisti tutun kuvion, vaikkei enää olisi tarvinutkaan varmistusta teorialleen. Mezzanotten merkki. Sekava vyyhti oli vihdoin alkamassa selviämään.


Äänet:
4 AlPacino (Jinmuru, pilkkuvirhe, Savu, justy)
4 miina (Marzzuu, AlPacino, Horaaneko, jeekaka)
1 Marzzuu (miina)

AlPacino kuolee ensin saaduilla äänillä.

Poissaolot:
-

Infoa:
Violetille etsitään edelleen varapelaajaa.

Kuolleet:
1. päivä: Halima - tavallinen vieras
1. Yö - ei ketään
2. Päivä - Zey - tavallinen vieras
2. Yö - Keturin - serkus (vapaamuurari) & Vampire - tavallinen vieras
3. Päivä - AlPacino - Bod-tyttö (petturi)

3. Yö alkaa nyt ja päättyy 10.12. klo 22:30. Yönimet klo 18 mennessä mulle, Mairille ja Niacinille.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.yö päättyy 10.12. 2

ViestiKirjoittaja Cameron » 10.12.2018 22:31:55

4. Aamu
Bond vilkuili ympärilleen. Poliisit olivat jo saapuneet paikan päälle tutkimaan uhria. Bond kertasi mielessään tapahtumia samalla kun siemaili hitaasti dry martinia. Yö alkoi vähitellen jo kääntyä aamuksi kun Bondin sekalaiset huomiot jäsentyivät vihdoin selkeäksi ajatukseksi. Hänen sen täytyi olla. Tumma italialainen herrasmies, jota Beatrix oli useampaan kertaan varannut katsomasta heidän keskustelunsa aikana. Bond siemaisi loput martinistaan ja lähti harkituin askelin kävelemään vastaanottotiskille.
”Anteeksi, mutta huoneeseeni oli unohtunut laittaa käsipyyhe. Pystyisitteköhän...?”
”Ehdottomasti sir, käyn heti korjaamassa asian”, nuori vastaanottotiskin takana seissyt hotellipoika sanoi kumartaen lyhyesti ja lähtien heti rivakoin askelin hoitamaan asiaa. Bond vilkaisi sivuilleen ja siirtyi vastaanottotiskin taakse vilkaisemaan varauskirjaa. Hän oli juuri löytänyt kolme potentiaalista mafialaista hotellivieraiden joukosta, kun hän tunsi pistoolin piipun selässään.
”Tsot tsot tsot! Eikö herra erittäin salainen muistanut olla varuillaan? Luulitko ettemme ole hoitaneet -hmm- yhteistyökumppaneitamme kuntoon?” Mezzanotten jäsen virnisti ja vilkaisi nurkan takana piilottelevaa hotellipoikaa. ”Valitettavasti eräs hotellivieraista kuuli kun pojannulikka tuli kertomaan minulle, joten pääset hänen kanssaan yhdessä piiitkälle ajelulle jylhille vuoristorinteille. Ettekä enää palaa.”


Puhepakot:
Kaikki

Poissaolot:
Jinmuru 14.-16.12.

Kuolleet:
1. päivä: Halima - tavallinen vieras
1. Yö - ei ketään
2. Päivä - Zey - tavallinen vieras
2. Yö - Keturin - serkus (vapaamuurari) & Vampire - tavallinen vieras
3. Päivä - AlPacino - Bod-tyttö (petturi)
3.Yö - jeekaka - James Bond (suojelija) & Violet (tavallinen vieras) (antiaktiivisuuskuolema)

4. Päivä alkaa nyt ja päättyy 14.12. klo 22.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.yö päättyy 10.12. 2

ViestiKirjoittaja miina » 10.12.2018 22:36:43

Apua meitä on enää seittemän jälellä! Hienosti äänestetty alpacino pois, en voi kyllä ite kehuja siitä ottaa. Mun silmissä nyt marzzuu ei näytä yhtään paremmalta ja horaakin alkaa epäilyttämään. Horaa on ollu koko pelin jotenkin sellanen etten oo yhtään kiinnittäny siihen huomiota.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 10.12.2018 22:49:42

Voi sinne meni meidän suojelija!
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 10.12.2018 23:17:31

Huhhels :D Nice work us (paitsi no en voi kyl itelleni credittii tost antaa :''''D) Mut nyt ku violet putos nii tarkottaaks edellee et tänää vika lynkkauspäivä? En jaksa nyt laskee oon iha kuolemanväsyny. Jätän ton iltahässäkän setvimisenki suosiol huomisee
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 10.12.2018 23:22:13

Voi luoja ota minut jo pois tästä pelistä! :DD Mut jee, sentään yks saatiin kiinni. Pitääpä myöhemmin yrittää miettiä ketkä AlPalle sopis kaveriks.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja pilkkuvirhe » 10.12.2018 23:38:45

Oho, mä en tipahtanukkaan, vaikka niin oletin.
mut jes, osuttiin oikeaan! :D
sun kai pitäis todellisuus kohdata; mun rikkinäistä sädekehää ei voi korjata
on nii vaikeet antaa valojen sammua, vetää vihdoin liipasinta ja ampua
Avatar
pilkkuvirhe
Kyläläinen
 
Viestit: 10
Liittynyt: 12.11.2018 20:32:41
Paikkakunta: Jyväskylä / Ristiina

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Savu » 11.12.2018 04:10:29

Vihdoinki oikein! :D Ensimmäinen kerta ku äänestän oikeaa pahista ja se vielä lynkataan (eikä selviä elossa ja lynkkaa mua myöhemmin niinku Halima pelottomissa). Ja jos joku aikoo väittää että petturia ei lasketa pahikseksi niin pitää mieluummin omana tietonaan :D

En saa unta niin katellaanpa tuota eilistä kun huomenna ei välttämättä ehdi.

Mä oon melko varma että Miina on hyvis, sille ei jää muita potentiaalisia kavereita ku Pilkkuvirhe. Justy on ehdotellu Miinan lynkkaamista alusta asti, ja olivat Horaanekon kans molemmat äänestämässä sekä AlPacinoa että Miinaa eilen. Ne sopii ainoastaan jos kyseessä oli joku nerokas tuplabussaus jossa toinen pahis putoaa ja toinen saa hyvisviitan... Se taas ei käy mitenkään järkeen että Alpa-Miina-Marzzuu ois koordinoinu tollasen loppuillan Miina-junan jolla tehdään Miinasta hyvis :D

Justy tais alottaa AlPacino-junan jo hyvin varhaisessa vaiheessa päivää. Luulin että Justy suojelee sillä Pilkkuvirhettä mutta olinki näköjään ihan hakoteillä. Toi aikainen ääni ja viimehetken vaihto takas AlPacinolle saa kyllä Justyn näyttämään tosi hyvismäiseltä. Aina on mahdollista että toi oli vaan todella tyylikkäästi bussattu, mutta oisko siinä ollut järkeä kun Justy ois luultavasti saanut halutessaan keskustelun vietyä vaikka Pilkun ja Marzzuun tai ei-hiljaisten välille? Ellei sit Alpa ollut jo pudottautumassa niin päätettiin mieluummin bussata. Vähän vainoharhainen pitää olla :)

Horaaneko anto äänensä jo aluksi Miinalle, mutta vaihto sen AlPacinolle ku kukaan ei halunnu vielä Miina-junaan. Sitten lähtikin neljäntenä mukaan uuteen Miina-junaan. Noteeraa että Marzzuun ääni Miinalle on outo mutta äänestää silti mukana. Epäröi jostain syystä äänen siirtoa aika pitkään ja äänestää vasta kun kolme ääntä on jo Miinalla. Tilanne jää kuitenkin vielä tasatilanteeseen eli AlPacino oli silti tippumassa. Viimehetken pelastusyritys siinä toivossa että joku vielä hyppää mukaan? Jeekaka oli jo ilmaissut haluja äänestää Miinaa joten siitä ois saanut vielä yhden äänen, mutta sekään ei riittänyt kun Justy vaihtoi junaa. Toisaalta Miina ois voinut tulla hetkenä minä hyvänsä äänestämään Alpaa itsesuojeluna mikä tekee tuosta aikamoisen uhkapelin.

Marzzuu näyttää kyllä tosi oudolta läpi päivän. Siirtää äänensä Pilkkuvirheelle kun se alkaa kerätä ääniä, ja näin Pilkku nousee AlPacinon ohi yhdellä äänellä. Justy siirtää äänensä takaisin AlPacinolle ja Marzzuu seuraa perässä jolloin tilanteeksi muodostuu AlPacino 5 - Pilkkuvirhe 3. Mua tosi paljon tökkii se, että Marzzuu myöhemmin perustelee tämän äänenvaihtonsa sillä ettei halunnut massata Pilkkua, vaikka tilanne oli tasan. Tuo näyttää äkkiseltään semmoselta hätäiseltä kaverin bussaamiselta kun kilpaileva juna oli just kuolemassa, ja sitä tunnetta vahvistaa tuo aivan järjenvastainen perustelu äänenvaihdolle.

Sitten Marzzuu hyppää ensimmäisenä Miina-junaan kun sitä aletaan ehdotella. Siinä mua tökkii lähinnä kaks asiaa. Ensinnäki aivan ennenkuulumatonta että Marzzuu lähtis alottaan jotain uutta viimehetken junaa. Toisekseen Marzzuu ei oo koko pelissä edes maininnut Miinaa saati epäillyt sitä ennenku Justy kysyy suoraan mitä mieltä Marzzuu on Miinasta D3. Tuon voi kyllä nähdä niinki että Marzzuu ei vaan tiedä ketä äänestää ja vaihtelee muiden perässä ääntään, kunnes sitten Justy saa ongittua sieltä sen ketä Marzzuu oikeasti haluais äänestää. Mutta kun perusteluja ei ole tai ne on täysin todellisuuden vastaisia, niin on hyvin vaikea tietää mitkä ne motivaatiot on oikeasti olleet.

Pilkkuvirhe näytti olevan paikalla äänestyksen lopulla muttei reagoinut. Hyvispiste AlPacinon äänestämisestä ja koska ei vaihtanut junaa lopussa?

Justy, miksi sanoit että Marzzuun vastaukset "alkaa käydä järkeen"? Musta ne alkoi käydä vaan entistä vähemmän järkeen että en tiedä näitkö sä niissä jotain ihan muuta kuin minä.

Marzzuu, miksi päädyit äänestämään Miinaa, muuta kuin että siinä oli jotain hassua? Ketä nyt epäilet?

Horaaneko, miksi epäröit äänestää Miinaa uudestaan? Miksi päädyit valitsemaan vain Miinan ja AlPacinon väliltä, vaikka sulla tuntui olevan eniten perusteluja Marzzuun äänestämiseen?

Pilkkuvirhe, mitä mieltä olet nyt pelaajista kun yksi pahis on selvillä?

En oo vielä ehtinyt yhtään kattoa miten Alpa linkittyis pelaajiin muuten kuin tuon äänestyksen kautta. Nyt alkaa silmät painaa sen verran että nukkumaan...
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja miina » 11.12.2018 13:34:20

Savu kirjoitti:Horaaneko anto äänensä jo aluksi Miinalle, mutta vaihto sen AlPacinolle ku kukaan ei halunnu vielä Miina-junaan. Sitten lähtikin neljäntenä mukaan uuteen Miina-junaan. Noteeraa että Marzzuun ääni Miinalle on outo mutta äänestää silti mukana. Epäröi jostain syystä äänen siirtoa aika pitkään ja äänestää vasta kun kolme ääntä on jo Miinalla. Tilanne jää kuitenkin vielä tasatilanteeseen eli AlPacino oli silti tippumassa. Viimehetken pelastusyritys siinä toivossa että joku vielä hyppää mukaan? Jeekaka oli jo ilmaissut haluja äänestää Miinaa joten siitä ois saanut vielä yhden äänen, mutta sekään ei riittänyt kun Justy vaihtoi junaa. Toisaalta Miina ois voinut tulla hetkenä minä hyvänsä äänestämään Alpaa itsesuojeluna mikä tekee tuosta aikamoisen uhkapelin.


Joo, alpacino ei mua kyllä kunnolla epäilyttänyt verrattuna Marzzuuhun, mutta olisin toki vaihtanut lopussa ääneni sille jos olisin ollu paikalla.

Savun viesti on hyvä, ei nyt äkkiseltään epäilytä.
Horaaneko kirjoitti:Huhhels :D Nice work us (paitsi no en voi kyl itelleni credittii tost antaa :''''D) Mut nyt ku violet putos nii tarkottaaks edellee et tänää vika lynkkauspäivä? En jaksa nyt laskee oon iha kuolemanväsyny. Jätän ton iltahässäkän setvimisenki suosiol huomisee


Mieki ekaks jotenkin ajattelin näin myös mutta pahiksiahan on enää vaan kaks eli ei taija olla vika päivä tänään. Jos minä oon laskenu kerrankin oikein niin voisk olla mahollista että pahis-horaa olis näin ulkona?

Joten edelleen ++Marzzuu

Koska noista jotka mua äänestivät, melkeinpä pitää jompi kumpi olla pahis, ellei pahistiimi yhdessä kylmästi ajatellut uhrata tässä vaiheessa petturin ja kerätä hyvisleimaa.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 11.12.2018 15:03:15

Ensinnäkin, hyvin pelattu AlPacino ja jeekaka. AlPa, tuu ainakin varapelaajaksi tuohon pian alkavaan paripeliin. Voit sit katsoa että onko se liian vauhdikas makuusi ennen kuin hyppäät mukaan jos varapelaajaa tarvitaan.

Äänestystilanen päivän lopussa:

4 AlPacino (Jinmuru, pilkkuvirhe, Savu, justy)
4 miina (Marzzuu, AlPacino, Horaaneko, jeekaka)
1 Marzzuu (miina)


Mä olisin melkeinpä halukas pudottamaan ++miinan tänään. Väittäisin että Marzzuu ja miina eivät oo yhdessä pahiksia, joten pudottamalla toinen saadaan tietoa toisestakin (jos siis osutaan siihen kumpi on pahis). Jos miina on pahis, niin sitten vika pahis on 90% todennäköisyydellä pilkkuvirhe tai Savu. Kuitenkin väittäisin että miina oli paremmin epäilyiltä suojassa eilen kuin AlPa, joten veikkaisin että pahiskaveri ois mielummin äänestänyt AlPaa kuin miinaa. Savu sopisi tähän rosteriin hyvin, koska pyrki aktiivisesti saamaan AlPan pois lynkkauspölkyltä.

Jos taas miina on hyvis, on Horaaneko tai Marzzuu todennäköisesti pahis, ehkä jopa molemmat.

Ja meillä on siis kaks päivää aikaa osua oikeaan. Jos tänään menee huti, on peli huomenna 3vs2. Eli huomenna hyvisten on yhdessä äänestettävä oikein, muuten perii hukka.


Pitää lukea AlPan viestit vielä läpi, ja Savulla tais olla jotain kysymyksiä kanssa. Mut tässä vaiheessa tällaista pohdintaa...
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Mair » 12.12.2018 16:08:07

Äänet:
1 Marzzuu (miina)
1 miina (justy)

Marzzuu putoamassa saatuaan äänensä ensin

Puhepakko hoitamatta:
kaikki ovat puhuneet

Poissa:
Jinmuru 14.-16.12.

Päivä päättyy 14.12. kello 22.00
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.yö päättyy 10.12. 2

ViestiKirjoittaja justy » 12.12.2018 16:23:20

miina kirjoitti:Apua meitä on enää seittemän jälellä! Hienosti äänestetty alpacino pois, en voi kyllä ite kehuja siitä ottaa. Mun silmissä nyt marzzuu ei näytä yhtään paremmalta ja horaakin alkaa epäilyttämään. Horaa on ollu koko pelin jotenkin sellanen etten oo yhtään kiinnittäny siihen huomiota.


Sanoit eilen, että Marzzuun pelityyli viittaisi siihen että hän on petturi. Miksi Marzzuu ei näytä paremmalta nyt kun AlPacino paljastui petturiksi?

Savu kirjoitti:Marzzuu näyttää kyllä tosi oudolta läpi päivän. Siirtää äänensä Pilkkuvirheelle kun se alkaa kerätä ääniä, ja näin Pilkku nousee AlPacinon ohi yhdellä äänellä. Justy siirtää äänensä takaisin AlPacinolle ja Marzzuu seuraa perässä jolloin tilanteeksi muodostuu AlPacino 5 - Pilkkuvirhe 3. Mua tosi paljon tökkii se, että Marzzuu myöhemmin perustelee tämän äänenvaihtonsa sillä ettei halunnut massata Pilkkua, vaikka tilanne oli tasan. Tuo näyttää äkkiseltään semmoselta hätäiseltä kaverin bussaamiselta kun kilpaileva juna oli just kuolemassa, ja sitä tunnetta vahvistaa tuo aivan järjenvastainen perustelu äänenvaihdolle.


Tää on ihan hyvä kysymys Marzzuulle (vaikket sitä kysymyksenä esittänytkään.

@Marzzuu ensin perustelet Pilkkuvirhe-ääntäsi näin:

Marzzuu kirjoitti:mun pilkku-ääni pohjautu siis hiljaisuuteen, periaatteessa sama kuin Violet-äänen kohdalla, että hiljaisuus voi olla tarkoituksellista, mutta toisaalta, ymmärrän myös toiselta kantilta pilkkuvirheen hiljaisuuden, joten kuitenkin
--pilkkuvirhe

Nyt tilanne on tasan AlPa:n ja pilkun välillä, miinan äänestys vaikuttaisi "kostolta" kun hän äänesti mua, toisaalta, ei poissuljettukaan vaihtoehto.

++AlPacino


Eli äänestit Pilkkuvirhettä, koska tämä oli hiljaa.

Sit myöhemmin kun äänenvaihtoasi AlPakalle (yllä) ihmetellään,toteat näin:
Marzzuu kirjoitti:
justy kirjoitti:Mua siis hämää esim. tuo kun vaihdoit äänesi Pilkkuvirheeltä AlPacinolle. Mikä siinä oli takana? Eihän Pilkkuvirhe tehnyt mitään noiden kahden äänen välillä?

Aa :)
Esim. äänenvaihtoni AlPa:n ja pilkun välillä oli puhtaasti tasoitus kun tuntui että pilkkuvirhettä äänestäen olisin ikään kuin tehnyt sitä m-kirjaimella alkavaa ja us-tavuun loppuvaa peliin liittyvää joka saa mut näkemään melkein punaista niin siksi noin.


Mikä Marzzuu sai sun äänen Pilkkuvirheelle tuntumaan massaukselta? Oliko se jotain mitä tapahtui antamasi äänen jälkeen?

Entä miksi ääni AlPacinolle ei tuntunut massaukselta? Hänelläkinhän oli jo ääniä.


Savu kirjoitti:Sitten Marzzuu hyppää ensimmäisenä Miina-junaan kun sitä aletaan ehdotella. Siinä mua tökkii lähinnä kaks asiaa. Ensinnäki aivan ennenkuulumatonta että Marzzuu lähtis alottaan jotain uutta viimehetken junaa. Toisekseen Marzzuu ei oo koko pelissä edes maininnut Miinaa saati epäillyt sitä ennenku Justy kysyy suoraan mitä mieltä Marzzuu on Miinasta D3. Tuon voi kyllä nähdä niinki että Marzzuu ei vaan tiedä ketä äänestää ja vaihtelee muiden perässä ääntään, kunnes sitten Justy saa ongittua sieltä sen ketä Marzzuu oikeasti haluais äänestää. Mutta kun perusteluja ei ole tai ne on täysin todellisuuden vastaisia, niin on hyvin vaikea tietää mitkä ne motivaatiot on oikeasti olleet.


Tää epäily on vähän ristiriidassa ton edellisen kanssa. Eli toisaalta Marzzuu bussaa kun ei usko pilkkuvirhe-wagonin kantavan. Mut toisaalta Marzzuu päättää aloittaa uuden junan myöhemmin. Jos Marzzuu bussasi AlPacinoa jo noin aikaisin, miksi romuttaa ne hyvispisteet tuossa vaiheessa yrittämällä vielä uutta junaa? Miksei mielummin odottaa ja katsoa että oisko se miina mahdollisuus pelastaa pahiskaveri?


Justy, miksi sanoit että Marzzuun vastaukset "alkaa käydä järkeen"? Musta ne alkoi käydä vaan entistä vähemmän järkeen että en tiedä näitkö sä niissä jotain ihan muuta kuin minä.


No mä voin kuvitella että pelaajien massaus on Marzzuulle joku juttu, joka käy hänellä tunteisiin. Ja että hänen äänenvaihtonsa liittyivät jotenkin siihen. Se oli selitys, kun aiemmin hänen äänenvaihtonsa olivat vaikuttaneet ihan randomeilta. Toki kuulen mielellään lisää Marzzuulta että miten hän nyt näki nimenomaan Pilkkuvirheäänen massaamisena mutta AlPacino-ääntään ei.

miina kirjoitti:Joo, alpacino ei mua kyllä kunnolla epäilyttänyt verrattuna Marzzuuhun, mutta olisin toki vaihtanut lopussa ääneni sille jos olisin ollu paikalla.


Tää on muuten eka kerta kun sanot että AlPacino ylipäänsä epäilytti sinua. Et esittänyt hänestä ymmärtääkseni yhtään epäilyä edellisenä päivänä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 12.12.2018 17:13:14

Eli joukosta justy, Savu, Marzzuu, miina, pilkkuvirhe, Horaaneko löytyy kaks pahista.

AlPacino epäili (listasa ne, jotka on vielä elosa):

- Marzzuuta
AlPacino kirjoitti:Marzzuuta alettiin ymmärtääkseni äänestämään, jotta hän avaisi suuta "ai jaahas" tms kommentilleen. Ei kuitenkaan oikeen vakuuttanut, kun ei alkanut avaamaan ajatuksiaan meille. -Epäilyttävää.

Halus myös, et Marzzuu avais ajatuksiaan. Myöhemmin laittaa neutraaliin kategoriaan.

- Justya
AlPacino kirjoitti:Justy heräsi keskusteluun Marzzuun lynkkauspisteiden kasvaessa ja alkoi kiinnittämään huomiota muihin kuin Marzzuun. Kuitenkin jostain syystä kiinnitti huomion Vampireen. Mutta myös muihin... -Epäilyttävää.

Mutta vain ekassa viestissä, sen jälkeen anto justylle hyvisvibaa.

AlPacino kirjoitti:Justyn ja Miinan väittely pitkin peliä on huvittavaa. Justy syytti Miinaa muun muassa siitä, että Miina äänesti Zeytä, kun Zey pelasi eri tavalla kuin yleensä. Kuitenkin Mun mielestä samaa ootte tehneet suurin osa. Verranneet edellisiin peleihin ja katsonut onko ollut niissä hyvis tai pahis. Marzzuuta, vampirea, ketorinia, savua kaikkia vertasitte samanlailla edellisiin peleihin.

Mistä vetoa ni pahistiimi onki justy - miina - AlPa :DDD Alpa painotti monesti, ettei nää niitä pahisparina koska molemmat on hyvismäisiä, jollon vois olettaa, et petturi lavastais kahta randomia hyvistä pahiksiks. MUTTA voi myös olla et näin Alpa haluski meijjän aattelevan, ja oikeesti miina ja justy oiski pahikset!

Oikeestaan: ++justy
Tuntuu hieman tarkotushakuselta tuo hyvisvibojen anto ja miinan ja justyn parittaminen. :D

Horaaneko+Justy akselia en ole uskaltanut ajatellakaan. Toisaalta mun listassa molemmat on hyvispäässä, niin vituttais aika karmivasti, jos noin ois.
Pilkkuvirhe+justy on mielenkiintoinen ja hyvä pointti. Edelleen Justy ollut mun silmissä hyvis ja Pilkkuvirheestä en taas ole juuri saanut otetta, niin vaikea muuten käsitellä.

Hmm...

Savun Alpa näkee neutraalina, kuin myös pikkuvirheen (pilkkuvirhettä äänestiki). Horaaneko sai Alpalta hyvisvibaa, tosin näitten väittely taulukoinnista oli ihan mielenkiintonen :D Vaikutti kuitenki aika aidolta ni Horaa tuntuu musta enemmän hyvikseltä.

Miinaki vois olla pahis, koska "eihän petturi nyt äänestäis pahista putoamaan ittensä sijaan". Mut menkööt nyt näin.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 12.12.2018 18:02:26

@Jinmuru, ei AlPalla ollut eilen vaihtoehtoa miinan äänestämiselle. Oli jo aiemmin sanonut äänestävänsä Marzzuuta ihan vaan pelastaakseen itsensä. Jossei ois samasta syystä äänestänyt miinaa, ois saanut miinan tosi huonoon valoon tänään.

Taidat myös pitää mua aika sydämettömä, jos uskot että päätin ottaa eilisen tehtäväkseni ajaa AlPan bussin alle. Mä kuitenkin olin ihan eka joka AlPa-lynkkausta rummutti.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 12.12.2018 19:32:07

"Mut eihän nyt pahis näin tekis" ei nyt toimi perusteluks ku oon ihan vainoharhanen! :D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 80 vierailijaa

cron