007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 12:41:24

Eikun ++pilkkuvirhe
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 09.12.2018 12:48:06

Vastaan sulle Justy nopee et haluisin joko AlPacinon tai miinan lähtevän. Vastaan paremmin täs toivottavasti parin tunnin sisää kunha oon saanu kouluhommat loppuun mut miinast ainaki oon jo puhellu aiemmis viesteis jos kaipaat perusteit!
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 09.12.2018 13:48:43

Ai, Violet pudottautuikin :( En usko, että maksaa vaivaa pitää ääntä "tyhjänpanttina" sielläpäin joten
--Violet
++pilkkuvirhe (Sori pilkku)
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 14:07:34

Marzzuu kirjoitti:Ai, Violet pudottautuikin :( En usko, että maksaa vaivaa pitää ääntä "tyhjänpanttina" sielläpäin joten
--Violet
++pilkkuvirhe (Sori pilkku)



Miks pilkku eikö AlPacino? Entä voisitko äänestää miinaa?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja AlPacino » 09.12.2018 14:16:09

Horaaneko kirjoitti:
Toistan, että sun listauksessa puuttui sun oma nimi. Sama homma kuin Justylla sen pitkässä viestissä. Kyl mä näkisin, että vaikka ootte olleet viemässä hyvisjengin ajatuksia eteenpäin, niin ootte mun silmissä silti epäilylistalla. Jokainen joka ei oo confirmed-hyvis, on mun ajatuksissa mahd. pahis.

Niinku... Mitä meidän ois tos kohtaa pitäny sanoo :^D Tyylii: hyvismäiset pelaajat: no minä :) mahdollisia pahispareja: minä - en kenenkään kanssa :) Niinku mä en tajuu mitä haet täl takaa :D Totta kai hyviksen näkökulmast kaikki on mahdollisii pahiksii paitsi varmat hyvikset, mut mitä se auttaa jos lisään itteni sinne listaan hyvikseks, uskoks sä muka siin vaihees oikeest et oon sit hyvis :D Sit viel listaat mut ja Justyn hyvismäisiks nii ööh äähh??

Mun mielestä jos tehdään taulukoita, pitää taulukossa lajitella itsensäkin sinne. As simple as that. En tarkoittanut, että oman nimen perään pitäisi kirjailla perusteluja miten on itse pelannut. Mutta jos käy kaikki mahdolliset combot läpi, niin antaa hyvin vääristävän kuvan, jos ei laita itseään sinne.

Mut mun ja Miinan yhdistäminen on outoa. Miina on pelannut mun mielestä järkevää loogista peliä muutamilta "hups"-tilanteita lukuun ottamatta. Mua lähinnä mietityttää, miksi sä Miinaa ajat takaa koko ajan.

Haluuks viel avaa tätä? miks sun ja miinan yhdistäminen on outoa ja miten se et pidät miinaa hyvismäisenä (?vissiin) liittyy siihen?

Öö, outo kysymys O_o... Kyllä todistustaakka on väitteiden tekijällä, ei toisinpäin. Eli miksi minut ja Miinat yhdistetään? Toinen lause ei ole selitys ensimmäiselle vaan alustus kolmannelle, jossa mietin miksi Justy ajaa takaa Miinaa. Voin toki olla väärässäkin ja Miina on pahis. En vain vielä ole ymmärtänyt, miksi häntä epäiltäisiin.

AlPa näköjää unohti miinan tuolt listauksen lopusta, kaikille muille pelaajille antaa kyl jonkun tittelin

Enpähän unohtanut :D Käy kattoon uusiksi.

Mul alkaa ol aika vahva fiilis miina/AlPa parist, mut ei kyl hajuukaa kuka siihe vois sopii kolmanneks.

No tälle mä en taas voi mitään. Aika selkeästi olen mielipiteeni ilmaissut loppuen lopuksi, vaikka oksennus olikin :D

pilkkuvirhe kirjoitti:- AlPaa äänestin, kun tuntuu et joku meist hiljasista nyt lentää ulos (Mustakin kyl tuntuu et joku hiljasemmista on pahis, en vaan osaa epäillä ketään äänekköistä). Ite lasken hiljasiks mut, Violetin ja AlPacinon, ja meistä kolmesta mulla on epäilyttävin fiilis AlPasta. Ja musta tuntuu, et siitä vois saada ees vähän enemmän n foa kuin Violetin lynkkauksesta.

Noniin tulihan Pilkkuvirheeltä asiaa. Ei sinänsä isoa kertomusta pelistäsi, mutta ainakin perustelit kantasi.
--pilkkuvirhe
++violet

Savu kirjoitti:Sanoo että N1 ois tappanu Keturinin tai Justyn. Mihin Jinmuru unohtu? Miksi Keturin muttei Jinmurua? Miksi ihmeessä kaikki ois muka tappanu Justyn??? :D
Listaa Justyn ja Miinan hyvikseksi mutta samalla ihmettelee moneen kertaan miksi Justy jahtaa Miinaa.
Musta ei keksinyt mitään epäilyttävää mutta listas jostain syystä neutraaliksi
Kaikki hiljaset listattu pahikseksi

Jinmuru oli mun silmissä aika hiljainen, ei hirveän vaarallisen oloinen pelaaja. Keturinin perustelin jo. Rakensi peliä ja sai meidän rivejä kasaan. Justy pelasi kans hyvin? :D Argh, miks mun pitää toistaa itseäni...
Siksi juuri ihmettelen, miksi Justy jahtaa Miinaa, kun minun mielestäni molemmat vaikuttaa hyviksiltä! aaaargh... xD
Sä olit neutraali juuri sen takia, koska en saanut sinusta otetta. Ei hyviä asioita, mutta ei pahojakaan. Nyt taas tuot esiin hyviä kysymyksiä. Vaikkakin tää mun kommenttien rautalangasta vääntäminen on outoa! Ehkä pitää alkaa jokainen ajatus lyömään kirjaimiksi, ettei tarvisi toistaa itseään.
Kaikki hiljaisista on epäilyslistalla. Se ei tarkoita, että kaikki olisi pahiksia, vaan epäilen siellä olevan vähintään yhden pahiksen. Samoin kuin hyvispäässä olevat ei tarkoita, että olisivat automaattisesti kaikki hyviksiä, vaan näen heidät vähemmän epäiltävien joukossa vielä......rautalankaaaa....diiipadaapaadiiii....x_x

Nyt Savu tuot myös hyviä pointteja esille, jolloin saan susta enemmän kuvaa.
Horaaneko+Justy akselia en ole uskaltanut ajatellakaan. Toisaalta mun listassa molemmat on hyvispäässä, niin vituttais aika karmivasti, jos noin ois.
Pilkkuvirhe+justy on mielenkiintoinen ja hyvä pointti. Edelleen Justy ollut mun silmissä hyvis ja Pilkkuvirheestä en taas ole juuri saanut otetta, niin vaikea muuten käsitellä.

Ja sitten tulee välilaskenta. Mun ääni pilkkuvirheelle ei ole mennyt läpi näköjään, eli poisto oli turha. Ja Violet on poistunut pelistä..
--Violet
Mitäs sitä sitten. Mulla on 4 ääntä, joista 2 on perustellut äänensä. Ensimmäinen hiljaisuudella ja toinen informaatiolla. Sinänsä mielenkiintoista ettei meidän hyvikset perustele. Noh kai se on menoa sitten :D

Ja massaviesti Justylta vielä tullut.
justy kirjoitti:Omat äänenvaihtoni oon selittänyt kun kirjoitin postia tokan päivän alkupuolella ekasta päivästä. En sitä tohon enää jaksanut juurikaan toistaa, kun se ei tietty ollut se itseäni kiinnostava asia. Mutta jos sulla on mielessä jokin tietty äänenvaihto mistä haluat kysyä, niin kysy ihmeessä.

Ei oikeastaan ole hirveämmin epäilyjä sun päätöksiä kohtaan ekana päivänä. Lähinnä mua häiritsee se, ettei listata, kun yritetään tehdä objektiivista arviota. Toisaalta jos oot siinä aiemmin listannut, niin sepä riittää - en itse niitä nähnyt.

justy kirjoitti:Mun suhun ja miinaan liittyvät pohdinnat olivat enemmän sellaisia "voisiko tuolle äänenvaihdolle olla jokin pahismotivaatio" -luonteisia. Eli vaikka sen pahismotivaation keksisin, se ei tarkoita että pitäisin sitä todennäköisimpänä.

Aa, no se ehkä selittää ton. Olikohan se mun mietintä sit vaan ylireagointia sen suhteen, että mistä ihmeestä meitä yritetään yhdistää.

justy kirjoitti:Sit jos oot pahis niin sit saattaa olla eri juttu.

Lol :D

justy kirjoitti:Avaisitko vähän tätä miina-vibaasi. Mita tarkoittaa "äänestää toisia, mitä muut ei uskalla?" Entä miten miinan suun avaus eroaa esim. Savusta? Siis miksi Savu on harmaa ja miina uskalias?

Minun mielestäni Miina on uskaltanut ottaa kantaa pelkäämättä sitä, että muut pitäisivät häntä tyhmänä. Epäillyt esimerkiksi sinua, mitä useat ei ole uskaltaneet tehdä. Ainakin IRL-peleissä mulla on kokemus, että jos joku lähtee epäilemään sitä major päättelijää, jota muut kuuntelevat, niin tämä epäilijä on löytänyt hyvin nopeasti itsensä ulosäänestetyksi. Kun jokainen uskaltaa avata suunsa, niin vaikka ensimmäinen arvaus ei menisi oikein, niin joku muu voi saada siitä uuden inspiraation ja löytää jonkin yhteyden.
Savusta taas en ole nähnyt oikein mitään pelin aikana. En tiedä onko mennyt viestejä ohi, mutta jäänyt hyvin taka-alalle mun ajatuksissa. Nyt tuli enemmän esille ja hänen ajatuksistaan jo kirjailinkin lyhyesti. En ole saanut häntä sijoitettua oikeen mihinkään ryhmään, niin olisi aika tyhmää alkaa keksimään hatusta asiaa.

justy kirjoitti:Ja tässäkään en ihan ymmärrä mitä tarkoitat tuolla viimeisellä virkkeelläsi? Jos Marzzuu tippuisi tänään, olisi huomenna vaikea tehdä ero a Pilkkuvirheen ja Violetin välillä? Miten tähän vaikuttaa se että pudotatko Marzzuun tänään vai huomenna, miksi se ero on tänään helpompi tehdä?

Puhuin IRL-päivistä. Eli halusin tälle pelipäivälle vielä keskustelua. IRL-päiville eiliselle ja tälle päivää. Jos olisin äänestänyt Marzzuu, niin keskustelu olisi ollut Marzzuu vs Alpa. Toivoin pilkkuvirheeltä äänelläni lisää mielipiteitä, mutta aika laihaksi jäi vielä tulokset. Sentään perustelu mun äänelle *peukku*. Nytpä en sitten tiedä mitä tekisi. Ei Marzzuu vaikuta mun mielestä niin pahikselta.
Ja hyvät perustelut sunkin äänelle, kun luki loppuun.

Mitäpä minä tekisin? Näyttäis siltä, että mä lennän nevadaan. Aiemmalta listalta pahispäässä on Marzzuu ja pilkkuvirhe. Savu myös muualla kuin hyvispäässä edelleen.
Toisaalta hiljaisissa ei varmaan ole enempää kuin yks paha poika, joten 50/50 osunko oikeaan.
++pilkkuvirhe
AlPacino
Kyläläinen
 
Viestit: 17
Liittynyt: 19.11.2018 17:19:27

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja AlPacino » 09.12.2018 14:19:08

Ai sillä välin tuli uusia äänestyksiä. Nyt on tasaisempi joo, mut musta tuntuu, ettet Justy oo pilkkua oikeesti äänestämässä, vaan haluat muiden ottavan kantaa tilanteeseen. Mikä on tietysti hyvä asia. Paitsi että kohta laitat mulle äänen takaisin *thinking*
AlPacino
Kyläläinen
 
Viestit: 17
Liittynyt: 19.11.2018 17:19:27

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.12.2018 14:29:35

AlPa, en oo perustellut ääntäni, koska ei oo tossa vaiheessa ollut oikeastaan mitään sanottavaa susta kuin Violetistakaan. Nostan kyl hattua sun tän päivän pelille! Mun eliminointiprosessi on vaan ollut se, että pahistiimi löytyy joukosta Savu/miina/Violet/AlPacino, mut täytyy kyllä miettiä et pitäiskö nostaa sinne pilkkuvirhe Violetin tilalle :D Jossain vaiheessa olin jo valmis ottamaan tunnolleni jos hävitään peli sen takia että Marzzuu on pahis, mut nyt se taas hämmentää mua liikaa ja en rehellisesti sanottuna tiiä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Niacin » 09.12.2018 14:37:56

Äänitilanne:
4 pilkkuvirhe (Savu, justy, Marzzuu, AlPacino)
3 AlPacino (jeekaka, Jinmuru, pilkkuvirhe)
1 Marzzuu (miina)

Poissa:
ei kukaan

Puhepakko hoitamatta:
(Violet ->)

Infoa:
Violet on tiputtatutunut pelistä! Varapelaajaa etsitään. Innokkaat laittakaa yv Cameronille! :)

Päivä päättyy tänään 9.12. kello 22.00!
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.12.2018 14:41:09

Mut AlPacino ja pilkkuvirhe ei kyl varmaan missään tapauksessa oo yhtäaikaa pahiksia, muuten tilanne ei ois tää.

Ja siis oikeasti mun hyvisreadit pilkkuvirheestä ei oo kummoiset. Oikeestaan justy sanoi siitä aika hyvin tuolla aiemmin. Mut joo se ei oo mahdotonta että toimis tolleen pahiksenakin, varsinkin jos Jii->Violet-> on yks pahistiimistä ja miina/Savu ei oo kerenny alkupelistä hirveesti antamaan vinkkejä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 15:31:49

--pilkkuvirhe
++AlPacino

Jooei, en pääse sen ajatuksen yli et AlPan aktivoituminen nyt ääniuhan alla on epäilyttävämpää kuin pilkkuvirheen haparointi juonarien maailmassa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 09.12.2018 15:48:32

justy kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Ai, Violet pudottautuikin :( En usko, että maksaa vaivaa pitää ääntä "tyhjänpanttina" sielläpäin joten
--Violet
++pilkkuvirhe (Sori pilkku)



Miks pilkku eikö AlPacino? Entä voisitko äänestää miinaa?

Vastaamaton kysymys ei käy, joten korjaan asian: mun pilkku-ääni pohjautu siis hiljaisuuteen, periaatteessa sama kuin Violet-äänen kohdalla, että hiljaisuus voi olla tarkoituksellista, mutta toisaalta, ymmärrän myös toiselta kantilta pilkkuvirheen hiljaisuuden, joten kuitenkin
--pilkkuvirhe

Nyt tilanne on tasan AlPa:n ja pilkun välillä, miinan äänestys vaikuttaisi "kostolta" kun hän äänesti mua, toisaalta, ei poissuljettukaan vaihtoehto.

++AlPacino
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja miina » 09.12.2018 16:04:42

justy kirjoitti:
miina kirjoitti:Jos nyt käykin niin että marzzuu ois hyvis niin kyllähän tuo miun äänen vaihto violetista jolla ei ollu yhtään ääntä, marzzuulle on huolestuttava. Mutta nyt oon sitä mieltä että joku neuvoo marzzuuta pelaamaan.


Eli aktiivisissa on joku hyvis? Onko sulla ajatuksia siitä, kuka se olisi?



Jos tarkotat, että pahiksissa on joku aktiivinen niin se vois olla hyvinkin sinä. Sie osaat täydellisesti pelata pahista. Ja tuollaisia "yötappo" lipasutuksia on sulta tullu aiemminkin ja se on ollut ainut syy miks oot tippunu pahiksen käytännössä!
justy kirjoitti:
miina kirjoitti:Jos nyt käykin niin että marzzuu ois hyvis niin kyllähän tuo miun äänen vaihto violetista jolla ei ollu yhtään ääntä, marzzuulle on huolestuttava. Mutta nyt oon sitä mieltä että joku neuvoo marzzuuta pelaamaan.


Eli aktiivisissa on joku hyvis? Onko sulla ajatuksia siitä, kuka se olisi?



Jos tarkotat, että pahiksissa on joku aktiivinen niin se vois olla hyvinkin sinä. Sie osaat täydellisesti pelata pahista. Ja tuollaisia "yötappo" lipasutuksia on sulta tullu aiemminkin ja se on ollut ainut syy miks oot tippunu pahiksen käytännössä!

justy kirjoitti:miina, Horaaneko ja Savu: te ootte mun mielestä kaikki vihjannut epäilyitä aktiivisten pelaajien suuntaan. Jos teillä on mielessä joku keissi, jonka perusteella meidän kannattaisi tänään pudottaa aktiivinen pelaaja hiljaisen sijaan, niin ois kiva että esittäisitte sen ihan konkreettisena keissinä: kuka epäilyttää ja miksi. Lähinnä tää siksi, että mun on aika vaikea uskoa kaikkien kolmen pahiksen olevan epäaktiivisissa - käytännössä tää tarkoittaisi AlPacinoa, Pilkkuvirhettä ja Violetia - Marzzuuta en oikein usko. Mut kun en oikein nää teistä ketään erityisen epäilyttävänä.

JOS mun pitäisi äänestää aktiivista pelaajaa, äänestäisin varmaan miinaa. Mun mielestä miinan tää päivä on ollut lähinnä Savun perässä hiihtämistä. Viesti on ollut että Marzzuu pelaa oudosti, mutta ei oo osannut sanoa mikä siinä on nyt niin erilaista kuin Marzzuun pelissä yleensä. Sit ainakin parissa viestissä tuntuu pohjustavan epäilyitä mua kohtaan, muttei tänään vaivaudu vielä tekemään asian eteen mitään. Vähän puskee vainoharhaa, että pahis-miina uskoo tänään tulevan harhalynkkauksen (eli AlPa ois hyvis), ja valmistelee huomista ääntään - vaivautumatta kuitenkaan vielä tänään oikeasti esittämään epäilyitään mua kohtaan koska huomenna varmaan joku muu toisi ne esiin ja miina vois vaan komppailla.


Siis minä oon mielestäni antanut kyllä ymmärtää, että pahiksia on myös hiljaisissa ja mieluusti nyt lynkkaisin ennemmin hiljaisen kun aktiivisen. Mutta Marzzuu ekaks, koska alan uskoa että häntä nyt jonkun verran ohjaillaan olemaan aktiivinen. Marzzuu vois edelleen olla petturi. Kerro Justy miks ei vois olla? Tosi hyvä kohde jonka pahiksetkin voi tarvittaessa pistää sen bussin alle jos meinaa saada aktiivisella pelillään liikaa huomiota. Jos olis pelkkä pahiskaveri, niin veikkaan että marzzuuta rohkaistas olemaan mah aktiivinen ja toivoa parasta että kaikki muut on tyytyväisiä uudesta peliotteesta ja antaisivat pelata vaikka loppuun asti.

Miten olen hiihtänyt Savun perässä? Mielestäni oon jopa vähän vahingossa unohtanut sen savun. Paitsi se Marzzuu-huomio jonka jälkeen äänestin.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Savu » 09.12.2018 16:19:50

AlPacino kirjoitti:Ja sitten tulee välilaskenta. Mun ääni pilkkuvirheelle ei ole mennyt läpi näköjään, eli poisto oli turha. Ja Violet on poistunut pelistä..

Ihan oikein sä olit äänestäny mutta meidän PJ:llä on tässä pelissä ollu vähä vaikeuksia ääntenlaskun kanssa :D

Justy kirjoitti:Avaatko tätä vielä? Mun pointti oli nimenomaan se, että Marzzuu jättää mun mielestä herkästi äänestämättä puolesta riippumatta. Mikä sai sut näkemään tän lisäsyynä epäillä Marzzuuta - etenkin kun itsekin sanot että Marzzuu pelaa normaalilla pelityylillään?

Joo se oli vähän epäselvästi muotoiltu. Tarkotin että se nimenomaan vähentää epäilyjä Marzzuuta kohtaan. Ne lisäsyyt epäillä tuli tuosta Marzzuun vastauksesta, jossa perustelee mielestäni ristiriitaisesti omaa äänestämättömyyttään.

Justy kirjoitti:Jos mun näistä kahdesta pitäisi valita todennäköisemmin strategisesti (tai ainakin taktisesti) hiljaisuuden valitseva, kallistuisin kokeneemman pelaajan kannalle. Musta hänen hiljaisuutensa ja kantaaottamattomuutensa vaikuttaa enemmän tietoiselta valinnalta.

Hiljaisuudesta en oo ihan samaa mieltä, kun sen voi aivan hyvin selittää myös se että tämmönen foorumi-pelaaminen ei vaan ollutkaan niin kivaa kuin livenä, ja että toi eka päivä oli niin massiivinen. Mutta kantaaottamattomuus muakin on nyt Alpassa alkanut vaivaamaan.

Ensinnäkin Alpa sanoi että varovasti pelaaminen ei oo hänen tyylinsä. Sitten sanoi että näkee Miinan pelin rohkeana kun uskaltaa epäillä ketä vaan vaikka siitä usein päätyykin itse lynkatuksi. Ja sitte kuitenki noi sen omat epäilyt on kyllä niin varovaisia ku vaan voi olla :D Mut musta tässä tulee vähän taas se bias että enemmän puhuvia on vaan helpompi epäillä.

Nyt sitte näyttää että Pilkulla onki 4 tuntemattoman ääntä ja AlPacinolle jäi vaan Pilkun ääni + hyvikset… Eli jos puolet tuntemattomien äänistä on Pilkulla niin kyllä siellä on hyvin todennäköisesti pahisten ääniä. Toisaalta mulla on tunne et Justy vaihto äänensä Pilkulle vaan näön vuoksi että on muka harkittu muitakin vaihtoehtoja, ja vaihtaa sen vielä takasin.

Justy kirjoitti:miina, Horaaneko ja Savu: te ootte mun mielestä kaikki vihjannut epäilyitä aktiivisten pelaajien suuntaan. Jos teillä on mielessä joku keissi, jonka perusteella meidän kannattaisi tänään pudottaa aktiivinen pelaaja hiljaisen sijaan, niin ois kiva että esittäisitte sen ihan konkreettisena keissinä: kuka epäilyttää ja miksi.

Musta tällä hetkellä aktiivisisen lynkkaaminen ois ihan hakuammuntaa kun käytännössä kaikki mun vähänkään oikealta tuntuvat epäilyt näistä on linkityksiä johonki hiljasiin. Jos nyt oletetaan että hiljasissa on vähintään yks pahis niin tänään on 50% mahollisuus osua kun kaks neljästä putoaa. Vaikka menis huti niin voi aika vahvasti olettaa että ainaki toinen jäljelle jääneistä on pahis ja sitä kautta huomenna on paljon enemmän tietoa.

// Justy, Marzzuu

Jahas sieltä se Justyn äänenvaihto tulikin :D Mulla on nyt hyvin vahva kutina että Pilkku ja Justy on kavereita. Toisaalta jos Alpa on hyvis niin se saa Justyn näyttään tosi huonolta huomenna eikä noin läpinäkyvässä pelastusyrityksessä ois mitään järkeä. Noh mennään näillä, huomennahan toi selviää.

// Miina
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 16:26:29

Miina, Mä en erityisesti oleta että pahis pelaisi eri tavalla kuin petturi. Siksi en erikseen mieti Oisko joku pahis vai petturi. Enkä oikein ymmärrä miks pahikset neuvosi Marzzuuta eri tavoin oli tämä pahis tai petturi. Petturista on suuri apu pahiksille, eihän ne sitä halua menettää.

Tosin nyt tuo Marzzuun pelaaminen alkaa olla niin Härkälä etten tiedä mitä siitä ajatella.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 16:26:51

Härkälä = häröä
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.12.2018 16:51:35

Mun readit tästä pelistä on, että joku kusettaa nyt ihan täysiä :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 09.12.2018 16:58:01

Nonni, sairaa nopeet viestii nyt koulutöide välii

Savu kirjoitti:Miksi et sitten äänestänyt epäilemääsi Vampirea jotta Halima-juna olisi saatu pysäytettyä? Musta tuntuu että sä enemmän mietit miltä sun äänestäminen näyttää kuin että yrittäisit oikeasti pudottaa pahista :D


Tätä mäki oon miettiny oikeestaa koko Marzzuun käytöksest täs pelis. Toi miten tuntuu valitsevan pelaajien viesteistä heidän puolustelujaa ja liittävän ne omiin viesteihin (oman turhautumisen korostaminen for e.g) ja ihan yleisesti mul o tullu täs marzust jotenki tosi miellyttämisenhalunen viba et tuntuu välil miettivän enemmän sitä mitä sen kannattaa sanoo ku mikä ois pelillisesti hyödyllist. En sit tiiä pitäskö sitä pistää pahismaisuudeks vai iha vaan sen piikkiin et marzu on kerranki pysyny pelis pitkää mukana ja haluu jatkaa samaa rataa :D

Savu kirjoitti:Miksei Justy sovi kenellekkään? Onhan meillä tässä vielä 4 enemmän tai vähemmän hiljasta joista kuka tahansa vois olla sen kaveri. Sinä oot tommosten kommenttien jälkeen vielä potentiaalisempi kaveri Justylle :D Saat muka pahisviboja mutta kas kummaa se ei sovi pariks kenellekkään niin ethän sä sitä sitte voi äänestää.


Mä oon tätä mielestäni jo selittäny. Sä ja Justy ootte mulle kysymysmerkki, voisitte periaattees sopii kavereiks mut ihan mututuntumal mul ei oo sellane fiilis. Tietty täs vaihees pelii ehk hasardii lepää vaa mutuje varas jote must tuntuu et mun pitää lukee teidä väliset jutut viel kerran läpi. Marzzuu ei imo sovi ton äänen takii jonka heitti sulle, ellei sit pahistrio oo sä, Marzzuu ja Justy mut en mä oikei tiiä mitä tostakaa ajatella. miina tuntu oikeesti haluuvan justyn hittoo pelist kärventämäst sitä, AlPa ei sovi kosk Justy äänesti sitä heti päivän alus mikä imo vähä liia riskaabeli pahistaktiikka ottaen huomioo miten hyvin porukka kuuntelee Justyy. Mul oli ehk joku validi syy miks pilkkuvirhe ei sopinu mut en jaks men takas kattoo mu viestei. Mut nyt Justy äänesti sitä enkä käsitä miks pahisJusty tekis niin pahisPilkkuvirheelle, kun AlPa on ollu täs hyvää vauhtii menos hirteen. Violet on oikeestaa ainoo, joka imo sopii Justylle pahiskaveriks :D Tietty justy on selkeesti kokenu pelaaja ja voi ol et täs on kuvio mitä mä en näe (ja tätä kirjottaes aloin kelaa et salee se trio sit kuitenki on savu/marzu/justy ja kusetatte meit kaikkii iha täysii) mut täl hetkel en vaa osaa selkeesti yhdistää Justyy keneenkää. Ja mun mielest tää on iha validi syy ol äänestämättä, sille en voi sit mitää jos se sun silmis tekee must potentiaalisen kaverin Justylle :D

Ei unohtanu, Miina on listattu hyvikseksi.

No kappas keppaanaa nii näkyyki. No tää ei muuttanu mu mielipidettä mihinkää, hyvin o ympäripyöree hyvisviba

Marzzuu kirjoitti:kaunis tulos oli, että saatiin kaksi hyvistä ryskeellä pois

Heitin vain jotain mukapeliäauttavaa silloin päivällä.

Siis välil ku luen Marzzuun viestei must tuntuu et mun pitäis vaa periaatteest äänestää sitä ku jotkut kommentit on tasoo nää :DD Huh heijaa. Mun pitää kyl ehk viel kerran (voi jeesus) lukee senki viestei läpi. Marzzuun kaa on vähä sama juttu ku Justyn, et epäilyttää mut en osaa linkittää sitä melkei keneenkää. Alkaa pikkuhiljaa tuntuu niskavillois sellane pikkupaniikki et oon iha metsäs mun epäilyjen kaa ku kukaa ei mätsää kenenkää kaa paitsi miina ja alpa :---D

Justy kirjoitti:Vai ymmärsinkö minä väärin? Mulle jäi käsitys että ihmettelit miksi äänestin Halimaa enkä Savua tai miinaa.

Okei joo ymmärsit vähän väärin, mietin tos sun linkittymistä miinaan ja savuun ja sitä voisitteks ol pahiskavereita, kun heitä epäilit muttet tehny mitää hirvee raskauttavaa sen etee et kumpikaa tippuis
Oikeestaan ainoa syy minkä näkisin pahis-Marzzuulle ja pahis-Savulle tähän etäännyttämiseen ois se, ettei Savu äänestänyt Marzzuuta ekana päivänä, vaikka oli aiemmin sanonut että vois pudottaa Marzzuun jos hänellä ei olisi hyvää kohdetta äänelleen.

Tää on muute hyvä pointti. Pahiskavereille saatto jäädä hätä ekast päiväst, varsinki ku marzu usei on ollu pelaaja joka ei selvii pitkälle ja täs saatto ol takana tulevie linkittymien ehkäseminen

Onks sulla jotain ajatuksia siitä, miksi Keturin valikoitui mahdollisesti kohteeksi jeekakan sijaan? Ja ketä itse pidit toisena vaihtoehtona yötapolle, Jinmuruako?

No vissii Jinmurua ku en ees muistanu Jeekakan olemassaoloo toho vastates :---D (btw, mihin meidä varmistetut hyvikset on kadonnu, varsinki Jinmu O: ois kiva kuulla teilt jotai) Mut siis mmm, en osaa vetää tost keturinin kuolemast ehk mitää pelaajalinkittymii kosk keturinin vika päivä oli aik.. itsekeskeine :D Ja tuntu enite ajavan sitä et sais pysyy hengis viel päivän. Vissii epäili kans sua Justy? Mut nii epäili jeekakakin, joten mä veikkaan et tos ketun valinnas on ollu jotai muut taustal, esim pelityyli. Keturin on imo aik hyökkäävä pelaaja ja ku päättää et joku on pahis nii tekee kaikkensa sit sen etee et tän pelaaja pää on pölkyl

AlPacino kirjoitti:Mun mielestä jos tehdään taulukoita, pitää taulukossa lajitella itsensäkin sinne. As simple as that. En tarkoittanut, että oman nimen perään pitäisi kirjailla perusteluja miten on itse pelannut. Mutta jos käy kaikki mahdolliset combot läpi, niin antaa hyvin vääristävän kuvan, jos ei laita itseään sinne.

... Ok :D Tää o selvästi enemmä mielipidekysymys ku pelille relevantti asia. Kosk... Jos tekisin taulukoinnit itteni mukaanlukien, ne näyttäis just tolt mitä sulle aiemmin vastaisin enk iha käsitä mite se ois pelille mitenkää hyödyllist ja ei-itsestäänselvyys :D

AlPacino kirjoitti:Öö, outo kysymys O_o... Kyllä todistustaakka on väitteiden tekijällä, ei toisinpäin. Eli miksi minut ja Miinat yhdistetään? Toinen lause ei ole selitys ensimmäiselle vaan alustus kolmannelle, jossa mietin miksi Justy ajaa takaa Miinaa. Voin toki olla väärässäkin ja Miina on pahis. En vain vielä ole ymmärtänyt, miksi häntä epäiltäisiin.

Okei, toi sun lauseenmuotoilu sai sen vaa näyttää silt et jatkava lause oli jotai perusteluu edelliselle

AlPacino kirjoitti:Epäillyt esimerkiksi sinua, mitä useat ei ole uskaltaneet tehdä.

Joo paitsi se teki sen turvallisesti Jeekakan helman takaa ja ilman perustelui :D

Siis... Varmaa joku kolmas kerta ku marzu on äänestäny suoraa Justyn perää :DD ÄÄähhh?? Also koko tää viesti:
Vastaamaton kysymys ei käy, joten korjaan asian: mun pilkku-ääni pohjautu siis hiljaisuuteen, periaatteessa sama kuin Violet-äänen kohdalla, että hiljaisuus voi olla tarkoituksellista, mutta toisaalta, ymmärrän myös toiselta kantilta pilkkuvirheen hiljaisuuden, joten kuitenkin
--pilkkuvirhe

Nyt tilanne on tasan AlPa:n ja pilkun välillä, miinan äänestys vaikuttaisi "kostolta" kun hän äänesti mua, toisaalta, ei poissuljettukaan vaihtoehto.

On jotenki tosi epämarzumainen, mis on kaikki oudot ++äänet ja muu sekoilu toi o liia formal :'''''D

Voe muna, kai sitä jotai pitäis sit äänestääkki. ++miina kosk AlPa epäilyttää mua lähinnä sen takii mite hyvin linkittyy miinaan ja miinan roolin selvittäminen kertois mul itelleni enite täst pelist. Ja oon erilainen_nuori nii en voi mennä massan mukana
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.12.2018 17:13:41

Marzzuu saattaa bussaa AlPacinoo tai sit AlPa on vaan hyvis? :D Mun ilme kun pahistiimi on kuitenkin justy/Savu/miina.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 17:14:07

Mä voisin itse asiassa --AlPacino ++Marzzuu. Sori Marzzuu, mutta musta tuntuu että susta on kaikista vaikeinta saada enää mitään irti. Mun ekan päivän hyvisreadit susta alkavat karista, kun en oikein mitenkään ymmärrä mitä sä oot tokana ja kolmantena päivänä tehnyt. :/

AlPacino on tullut pelaamaan, joten ehkä hänestä saa huomenna enemmän irti. En siis sano ettei susta AlPa vois jo nyt saada paljon irti, en vaan ihan kauhean ajatuksella oo ehtinyt uusimpia viestejäsi lukemaan. Mut Marzzuu on postannut aktiivisesti ja silti mä en saa siitä enää mitään otetta. Ehkä miina on oikeessa ja mä väärässä, ehkä petturin kannattaa pelata tässä pelissä jotenkin oudosti?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.12.2018 17:15:32

..tai sit justy/Horaa/Savu tms :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 17:17:51

jeekaka kirjoitti:..tai sit justy/Horaa/Savu tms :D


Mun pelko on Horaa/Savu/miina. Koska jos näin on, mä kusin tän pelin meille kun ajoin tänään epäaktiivisiin pelaajiin keskittymistä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.12.2018 17:26:12

justy kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:..tai sit justy/Horaa/Savu tms :D


Mun pelko on Horaa/Savu/miina. Koska jos näin on, mä kusin tän pelin meille kun ajoin tänään epäaktiivisiin pelaajiin keskittymistä.


No mä lähdin ihan samoilla ajatuksilla liikenteeseen tänään, niin ei voi sun piikkiin laittaa :D Ois pitänyt olla paljon aktiivisempi jo eilen, mut kaikilla tais olla motivaatio aika alhaalla niin D2 oli aika lössähdys.

--AlPacino
++Marzzuu


Epäilen et Marzzuu saatto saada AlPalta ohjeet bussata äkkiä tai sit vaan näki mahikset pelastaa pahiskaveri pilkun.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 09.12.2018 17:59:42

justy kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:..tai sit justy/Horaa/Savu tms :D


Mun pelko on Horaa/Savu/miina. Koska jos näin on, mä kusin tän pelin meille kun ajoin tänään epäaktiivisiin pelaajiin keskittymistä.

Miks sit mieluummi marzu ku joku meist kolmest?

Mmm marzu epäilyttää kyl muaki mut en oikei osaa yhdistää sitä keneenkää. Periaattees menis savun kaa kimppaan jos mietin tota ääntä marzulta samalt kantilt mitä justy aiemmin mut ei sit hajuukaa siit kolmannest
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja miina » 09.12.2018 18:02:52

justy kirjoitti:Mä voisin itse asiassa --AlPacino ++Marzzuu. Sori Marzzuu, mutta musta tuntuu että susta on kaikista vaikeinta saada enää mitään irti. Mun ekan päivän hyvisreadit susta alkavat karista, kun en oikein mitenkään ymmärrä mitä sä oot tokana ja kolmantena päivänä tehnyt. :/

AlPacino on tullut pelaamaan, joten ehkä hänestä saa huomenna enemmän irti. En siis sano ettei susta AlPa vois jo nyt saada paljon irti, en vaan ihan kauhean ajatuksella oo ehtinyt uusimpia viestejäsi lukemaan. Mut Marzzuu on postannut aktiivisesti ja silti mä en saa siitä enää mitään otetta. Ehkä miina on oikeessa ja mä väärässä, ehkä petturin kannattaa pelata tässä pelissä jotenkin oudosti?


Aiia miun mielestä Marzzuun kannattaa pelata oudosti jos on petturi. Ei muitten. Koska marzzuun tyyli on melko omaperäinen jos sanoisin. Ja mahdollisesti olis tippumassa jokatapauksessa alkupeleissä niinku aiemminkin. Joten sen kannattaa vain ja ainoastaan petturina pelata uudella tavalla. Tietty jos on hyvis ja on vaan keksinyt uuden ja hienon tavan pelata aktiivisemmin, mutta miun mielestä se on nähty vain siinä pelissä missä Halima tutoroi.

Nyt saunaan ja sitten yövuoroon. Oon tyytyväinen Marzzuun tiputtamiseen.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 09.12.2018 18:11:37

Mä meen nyt sit kuitenki täl

--miina
++AlPacino

Major pahisparivibat näist kahest ja mieluummi otan selvää jommankumma roolist ku marzun jota en osaa heittää oikei mihinkää trioon
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 09.12.2018 18:32:28

Imartelevia asioita musta puhuttu täälä :'D Joo, oon ollu hiljanen, ollu graduhommia ja läksyjä ja larppijuttuja. Joo, oon huono bongaan pahiksia ja kuuntelen ehkä liikaa muita. :L Mut ei mulla oo myöskään mittään sanottavaa ku ihan oikeesti kuka vaan jeekakaa lukuun ottamatta vois olla pahis. Ihan oikeesti, mitä tää on ku kukkaan ei epäilytä muita enemmän :DDDD
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 18:55:52

Horaaneko kirjoitti:
justy kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:..tai sit justy/Horaa/Savu tms :D


Mun pelko on Horaa/Savu/miina. Koska jos näin on, mä kusin tän pelin meille kun ajoin tänään epäaktiivisiin pelaajiin keskittymistä.

Miks sit mieluummi marzu ku joku meist kolmest?

Mmm marzu epäilyttää kyl muaki mut en oikei osaa yhdistää sitä keneenkää. Periaattees menis savun kaa kimppaan jos mietin tota ääntä marzulta samalt kantilt mitä justy aiemmin mut ei sit hajuukaa siit kolmannest


No kun teistä kukaan ei suuremmin epäilytä, paitsi erilaisissa skenaarioissa joissa pelaaja X on pahiskaverinne. :/ Ehkä miina joo, mutta silläkin on kuitenkin vahvat hyvishetkensä. Plus jos Marzzuu on pahis niin miina ei kyl oo...
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 18:57:07

miina kirjoitti:
justy kirjoitti:Mä voisin itse asiassa --AlPacino ++Marzzuu. Sori Marzzuu, mutta musta tuntuu että susta on kaikista vaikeinta saada enää mitään irti. Mun ekan päivän hyvisreadit susta alkavat karista, kun en oikein mitenkään ymmärrä mitä sä oot tokana ja kolmantena päivänä tehnyt. :/

AlPacino on tullut pelaamaan, joten ehkä hänestä saa huomenna enemmän irti. En siis sano ettei susta AlPa vois jo nyt saada paljon irti, en vaan ihan kauhean ajatuksella oo ehtinyt uusimpia viestejäsi lukemaan. Mut Marzzuu on postannut aktiivisesti ja silti mä en saa siitä enää mitään otetta. Ehkä miina on oikeessa ja mä väärässä, ehkä petturin kannattaa pelata tässä pelissä jotenkin oudosti?


Aiia miun mielestä Marzzuun kannattaa pelata oudosti jos on petturi. Ei muitten. Koska marzzuun tyyli on melko omaperäinen jos sanoisin. Ja mahdollisesti olis tippumassa jokatapauksessa alkupeleissä niinku aiemminkin. Joten sen kannattaa vain ja ainoastaan petturina pelata uudella tavalla. Tietty jos on hyvis ja on vaan keksinyt uuden ja hienon tavan pelata aktiivisemmin, mutta miun mielestä se on nähty vain siinä pelissä missä Halima tutoroi.

Nyt saunaan ja sitten yövuoroon. Oon tyytyväinen Marzzuun tiputtamiseen.


Mut miks? Miks Marzzuu pelais eri tavalla pahiksena kuin petturina? En näe petturia niin erilaisena roolina kuin pahiksen, että sen pitäisi muuttaa kenenkään pelaamista mitenkään. Samaa asiaahan sä petturina haluat kuin pahiksenakin.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Mair » 09.12.2018 19:03:09

Äänitilanne:
4 AlPacino (Jinmuru, pilkkuvirhe, Marzzuu, Horaaneko)
3 Marzzuu (miina, justy, jeekaka)
2 pilkkuvirhe (Savu, AlPacino)

Poissa:
ei kukaan

Puhepakko hoitamatta:
(Violet ->)

Infoa:
Violet on pudottautunut pelistä. Innokkaita varapelaajia kehotetaan heittämään Cameronia yksityisviestillä :>

Päivä päättyy tänään 9.12. kello 22.00.
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja miina » 09.12.2018 19:03:46

justy kirjoitti:
miina kirjoitti:
justy kirjoitti:Mä voisin itse asiassa --AlPacino ++Marzzuu. Sori Marzzuu, mutta musta tuntuu että susta on kaikista vaikeinta saada enää mitään irti. Mun ekan päivän hyvisreadit susta alkavat karista, kun en oikein mitenkään ymmärrä mitä sä oot tokana ja kolmantena päivänä tehnyt. :/

AlPacino on tullut pelaamaan, joten ehkä hänestä saa huomenna enemmän irti. En siis sano ettei susta AlPa vois jo nyt saada paljon irti, en vaan ihan kauhean ajatuksella oo ehtinyt uusimpia viestejäsi lukemaan. Mut Marzzuu on postannut aktiivisesti ja silti mä en saa siitä enää mitään otetta. Ehkä miina on oikeessa ja mä väärässä, ehkä petturin kannattaa pelata tässä pelissä jotenkin oudosti?


Aiia miun mielestä Marzzuun kannattaa pelata oudosti jos on petturi. Ei muitten. Koska marzzuun tyyli on melko omaperäinen jos sanoisin. Ja mahdollisesti olis tippumassa jokatapauksessa alkupeleissä niinku aiemminkin. Joten sen kannattaa vain ja ainoastaan petturina pelata uudella tavalla. Tietty jos on hyvis ja on vaan keksinyt uuden ja hienon tavan pelata aktiivisemmin, mutta miun mielestä se on nähty vain siinä pelissä missä Halima tutoroi.

Nyt saunaan ja sitten yövuoroon. Oon tyytyväinen Marzzuun tiputtamiseen.


Mut miks? Miks Marzzuu pelais eri tavalla pahiksena kuin petturina? En näe petturia niin erilaisena roolina kuin pahiksen, että sen pitäisi muuttaa kenenkään pelaamista mitenkään. Samaa asiaahan sä petturina haluat kuin pahiksenakin.


Mutta pahisten on helpompi voittaa jos petturi kuolee versus jos pahis kuolee.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 63 vierailijaa

cron