007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 02.12.2018 17:03:15

No, mun mielestä Zey ei oo tehnyt tästä pelistä erityisen raskasta. Tiedän monia pelaajia jotka pelaa tuolla tyylillä. Mun mielestä peli on raskasta silloin kun kukaan ei puhu mitään, jengi ei vaivaudu äänestämään jos ei oo äänestyspakkoa jne. Musta tää peli Ok kaikin puolin mukavaa, kun on monta aktiivista pelaajaa jotka osallistuvat - kukin omalla tyylillään.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Cameron » 02.12.2018 17:13:46

Violet tulee korvaamaan Jiitä. Tervetuloa! :) Vampirelle etsitään edelleen varapelaajaa.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Violet » 02.12.2018 17:14:28

Moi Zey :)
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja miina » 02.12.2018 18:57:48

Hitsit kun yöllisiä muistiinpanoja lueskelee niin ei enää muist amitä on tarkottanu.. Mutta yritän, ensiks Zeylle.
Zey kirjoitti:miina - justylla oli hyvä pointti, että miina on kyllä pahiksenakin onnistunut sekoilemaan. Ei ehkä siis kannata sen takia vain luottaa. Tuo Marzzuun äänestys pisti silmään. Ts. äänestää Marzzuua ihan vaan koska pitää mahdollisena, että tää ois Haliman kamu ja ilmasee vielä saman tien, että jos kuitenkin Halimaa koitetaan pelastaa, niin hänen äänensä lähtee Halimalle. Tässä en jotenkin saa käsitettyä, että mitä miina tällä meinasi. Tai siis olis hyvismäinen juttu, jos hän ois miettinyt, että hänpä koittaa tarjota pahiksille jotain muuta äänestettävää, että jospa vaikka pahikset koittais sit pelastaa Halimaa ja saatais pahiskaverit selvitettyä. Mut kun miina kuitenkin sanoo, että epäilee Marzzuua vain Haliman pahiskaveriksi ja että jos Halimaa koitetaan pelastaa, niin siirtää äänensä Halille, niin eihän toi voi mitenkään olla Halin pahiskaverien nappaussuunnitelma. Koska jos ois, ni ei kantsis kertoa, että aikoo siirtää äänensä jos pelastusta alkaa tapahtumaan (koska sittenhän pahikset miettii suunnitelmiaan pelastaa pahis!Halimaa sen mukaan, että miina äänestää Halia) ja sit taas jos kerta miina epäilee, että Marzzuu on Haliman pahiskaveri ja koittaa saada muita vielä yhtä pahiskaveria paljastumaan, niin eihän sit katsi Marzzuua äänestää, vaan jotain jotain muuta, koska pahikset harvemmin pelastaa pahiskavereitaan muiden pahiskavereiden kustannuksella.. Varsinkin kun Halilla oli jo noin paljon ääniä = pahiskaverit ois tarvinneet mahdollisimman monen pahiksen äänet jollekin muulle, et Hali ois selvinnyt ja Marzzuu Halin pahiskaverina tuskin kuitenkaan äänestäis itteään. Et joo, en tiiä mitä oikeen haki. Vähän jää semmonen fiilis, että koitti vaan näyttää siltä, että haluu napata muutkin pahikset. //Ja miina on näköjään tullu äänestää justya. Miksi?



Multa kysyttiin miksi en äänestäny Halimaa, niin vastasin, että siksi että haluan saada tosen ehdokkaan ja nähdä reaktioita. Pitääkö tässä pelissä valehdella vai häh :D

Ja Marzzuu voi olla petturi, niinkun olen monesti sanonu ja sillonhan Halima olis voinu pelastaa itsensä sen kustannuksella..

justy kirjoitti:
miina kirjoitti:Tämä justy & marzzuu kuvio on taas aika outo. (Yhtä outo kuin Halima & marzzuu :D) Mutta tulen pohtimaan viimestään maanantaina uusiks! Huomenna on taloyhtiön piirakkapäivä että en tiiä kerkeenkö tulla isommin viestejä selaamaan.

++justy


Miksi äänestät mua etkä Marzzuuta? Mikä muuttui eilisestä, jolloin äänestit Marzzuuta ilman että epäilit (ainakaan ääneen) mua?


Itseasiassa se oli vähän hätänen ääni ja enää en kunnolla keksi että mikä syy oikeastaan oli. Otan sen pois. En tiiä mitä ajatella enää tästä pelistä. On niin hakuammuntaa. --Justy

justy kirjoitti:
Miinalta erikoinen viesti vähän myöhemmin. Ei ole tiettävästi pitänyt mua aiemmin pelissä pahiksena, mutta nyt epäilee että pahikset ovat puskemassa Savua ulos koska tää on niin pelottava vastus. Tää on outo kommentti kahdesta syystä:
1) miina itse on esittänyt Savu-epäilyjä
2) Savua on äänestänyt tossa kohtaa tasan yks pelaaja, minä. Miina ei ole sanonut pitävänsä mua pahiksena.

@miina, pystytkö avaamaan ajatteluasi tässä kohtaa?



Justy, tässä kappaleessa ei oo mitään järkeä. En vielä tuossa vaiheessa äänestänyt ketään, enkä myöskään syyttänyt sua suorannaisesti pahikseksi, mutta viime peliä muistellen, tällanen yhtäkkinen Savun savustus (ehhheh) oli kauheen hyvä liike pahiksille, että seuraavana päivänä ei saa enää mitään selkoa että mitä tapahtu ja miksi. SAvu on kuitenkin hyvä pelaaja ja varmasti pelottava vastus, että kyllä minä ainakin haluaisin pahiksena sen pois. Joten sen takia sellanen yllättävä uusi ehdokas vaikutti oudolta sattumalta. Mutta siis pointti on se, että mikä tuossa minun viestissä oli niin outoa? Sehän oli tuollasta spekulointia, että miksi se just multa on niin outoa?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 02.12.2018 19:22:28

@miina: Sä olit sanonut että Savu epäilytti suakin vastauksena Jeekakan postaamiin ajatuksiin Savusta. Tän takia musta oli outoa että kun Savu sai yhden äänen - vielä pelaajalta joka ei sua ymmärtääkseni epäilyttänyt - alat epäillä että pahikset ovat päättäneet lynkata Savun. Jotenkin olisin odottanut vähemmän rajua reaktiota sun oman Savu-pohdinnan jälkeen.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 02.12.2018 19:43:24

Otan nyt vielä kantaa tohon pelityylikysymykseen. Musta on oikeasti tosi kivaa, että ihmiset löytää itselleen sopivan ja rennon tyylin pelata ja musta on kivaa käydä myös reaaliaikaista nopeatempoista keskustelua välillä. Sinänsä paljon lyhyitä viestejä on aika nähty homma jo Kylässäkin, eikä se oo koskaan mua ärsyttänyt, päinvastoin. Ja siis aikamoista jeesustelua se olisikin, koska kuten Savu jo sanoi ja Keturinkin mut toisena popcornina nosti esiin, oon itse varmaan kirjoittanu melkein ne seuraavat 20% pelin viesteistä :D Zey on kuitenkin esittänyt uudelle pelityylilleen syyksi kolmivaiheisen suunnitelman, joka on herättää keskustelua, ts. jonkinlaisen provokaation. Itse pitäisin siis paljon hyvismäisempänä sitä, että sanois vaan halunneensa lähteä peliin vähän kevyemmällä otteella ja ehkä jopa myöntäis että lähti vähän laukalle kun muut postaustyylistä häiriintyy, sen sijaan että reaktio on että "eksä tajuu että haluun vaan herättää keskusteluu!?!?!" No, tässäkin on ilmeisesti näkemyseroja.

Asiasta kukkaruukkuun, aattelin olla reilu ja säästää teiltä vaivan lukea ne mun 100+ viestiä :D Nyt kun Violet tuli peliin, niin ollaan harhalynkkausten kannalta samassa tilanteessa kuin jos Vam ois vaan ammuttu viime yönä, ja jos tsägällä se toinenkin varapelaaja vielä saataisiin, niin en jaksa välittää siitä N3 tapottomasta yöstä. Veikkaan että vaikka pysyisinkin piilossa, mun todennäköisyys kuolla N3 ois aika suuri joka tapauksessa, koska en oo toistaiseksi ollut varteenotettava harhalynkkauskohde kellekään ja Jin on merkittävä suojelukohde :D Lisäksi saatoin oikeasti taas vähän lipsautella XD Eli otetaan nyt ilo irti kolmesta varmasta hyviksestä.

Eli Ketu oli tosiaan sekä mun että pahisten yökohde. Koska Jin oli kuitenkin sen verran laiska eilen, niin arvelin että Ketu on aika obv se kumman pahikset haluaa hengiltä, ja myös pahikset varmaan tajuaa että se on aika obv. Eli tältä kannalta pahikset varmaan aattelee suojelijan aattelevan, että ne ottaa pienemmän riskin ampumalla Jiniä ja siksi suojelee tätä. Joten niinpä suojelin Keturinia ja oon aika ylpeä että voitin tän gamblen kun oikeasti jouduin vaivaamaan tähän aivoja XD

Kuva
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja miina » 02.12.2018 19:57:14

Jou jeekaka! Hienosti gämplätty! Tää myös todennäkösesti syy miks olit niin omituinen, oot aina kun oot erikoinen. Olit jossain vaiheessa mulla jo vähän niinku epäilyttävien listalla mutta, sitten jotenkin katosit sieltä kuitenkin pikkuhiljaa.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 02.12.2018 20:24:36

Hyvin hoidettu viime yö jeekaka. Ja kyllähän se vähän auttaa että sua ei tarvii enää murehtia, vaikea sanoa olisiko epäilys vielä noussut. Vaikka aika hyvin aloinkin tänään lukea sun postejasi muhun liittyen sen justy-paranoiasi kautta, luulen että olisin silti saattanut päätyä ajattelemaan että ehkä feikkaat sitä pahiksena. Ainakin jos Zey paljastuu pahikseksi oisin ollut sun kimpussasi. :D

Harmi sinänsä ettet onnistuneiden mind gamesien jälkeen halunnut enää yrittää niitä lisää. Ois ollut kiva pitää pahikset arvailemassa. Mut onhan tää tietty varman päälle pelaamista, etenkin jos uskot antaneeksi vihiä erikoisuudestasi (ja näköjään miina ainakin on jotain arvannut).

Zey kommentoikoon itse tuota hänen suunnitelmastaan esittämääsi ihmettelyä, en nyt aio kaikkea puolustella tehdä hänen puolestaan.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja miina » 02.12.2018 20:36:45

Kyllä Mie ihan rehellisesti alussa epäilin jeekakaa pahikseksi ja tänään sitten oikeestaan mietin että miks se ei enää mulla niin epäilytä. Kuitenkin tänäänkin mietit että peli on jotenkin erikoista, mutta piuhat on niin pitkät että en kuitenkaan ajatellu sen oleva erikoista. :D
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Violet » 02.12.2018 23:41:56

En ole tänään ehtinyt tutustua peliin, mutta voitte odottaa heräämistäni huomenna illasta.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Savu » 03.12.2018 02:00:41

Justy kirjoitti:Mutta jos sä uskot että Zey on pahis tyylinsä vuoksi, sä käytännössä uskot ettei Zey osaa feikata pahiksena hyvistä? Koska jos osais, et vois sanoa että tuo tyyli paljastaa Zeyn pahikseksi. Siis tyylillä tarkoitan nyt tässä sitä että Zey kirjoittaa paljon lyhyitä viestejä.

Mä oon lukenu tän tosi monta kertaa enkä vieläkään oikeen ymmärrä mitä sä tarkotat :( Tarkotatko siis että koska Zey varmasti osais pelata pahiksena samalla tavalla ku hyviksenä, niin sen tän pelin tyylistä ei voi tehdä rooliin viittaavia päätelmiä, eli Zeytä ei voi epäillä tyylin takia? No sepäs vasta oiski kätevä ajatus pahiskaverilta levittää :P Toki ois tosi inhottavaa lynkata joku vaan sen takia että se halus vaan kokeilla eri tyyliä, mut kyllähän sille myös selkeä pahismotivaatio on nähtävissä. Sä sanot jatkuvasti että pelkkä tyyli ei sais olla peruste äänestämiseen, vaan pitäis löytää myös pahismotivaatio, mutta jos sille tyylille löytyy pahismotivaatio niin eikö se sit ole riittävä peruste?

Mua kyl mietityttää että Zey vaikutti tosissaan ottaneen itseensä siitä että sen tyyliä on dissattu... Voisin kuvitella et pahis-Zey ois ottanu sen kepeämmin, koska sillon se tyyli ois ollu tarkoituksella valittu ja osais varmaan käsitellä asian ihan eri tavalla. Viimesimpänä asiana mua jäi häiritsemään toi sen OMGUS-tyylinen reaktio mun antamaan ääneen. Se on jotenki ihan vastakohta eiliselle Zeylle ja en nyt oikein tiedä mitä siitä ajatella. Mut mulla kyllä pyörii nyt ajatukset liikaa Zeyn ympärillä.

Hyvin suojeltu Jeekaka! Ihanaa et nyt ainaki säästy Jeekakan eilisen viestien analysoimiselta et kiitos siitä x) Mä en kyl tajua näitä perusteluja miks tää esiintulo piti tehä, mutta käytännössä se nyt sitte ilmeisesti tarkottaa että Jeekaka elää parhaassa tapauksessa vielä huomisen.

Miina on kyl jännä pelaaja koska sen kohdalla mun pitää yleensä etsimällä etsiä siltä hyvismäisiä tekoja, koska melkein kaikki sen tekeminen näyttää mulle pahismaiselta :D Oisin oikeestaan ollu varma et Miina on pahis jos se ois hypänny tohon loppupäivän Savu-junaan, koska en usko että se ois halunnu toistaa edellisen pelin alkua, ja jos Miina pitää mua jotenki vaarallisena pelaajana niin luulis että se ois sitte mut mielellään pudottanu. Et se kyllä lisää mun silmissä Miinan pisteitä.

Toi Miinan yhtäkkinen Jysty-ääni ilman et mainitsee perusteita on kyl vähän pahismaista, koska voisin kuvitella et se luki just uudet viestit läpi ja aatteli et nyt saattais olla Justy-juna tulossa, jollon vois päästä eroon itseä epäilleestä pelaajasta. Toisaalta muistan Miinan käyttäytyneen näin ennenkin hyviksenä, joten siitä on kyl hyvin vaikea saada readeja. Nyt kyllä suhteettoman iso osa sen tekstistä on peliteknisyyttä, ja haluaisin että se tulis kertomaan ja perustelemaan vähän lisää näkemyksiään ku on kerran aikaa hengailla täällä :D Ketä epäilet nyt, ketä voisit äänestää? Miksi epäilit että Zey ja Marzzuu ois pahistiimiä?

Entäs mitä Pilkkuvirheelle kuuluu? :) Tää on kyllä ensimmäiseksi peliksi aika massiivinen, että älä säikähdä, yleensä koko peli mahtuu noin kymmeneen sivuun! Mitäs mieltä olet nyt pelaajista, ketä pidät pahismaisena ja ketä hyvismäisenä? Jeekaka, Jinmuru ja Keturin ovat jo varmoja hyviksiä. Jii pudottautui ja hänet korvasti Violet. Vampire pudottautui eikä häntä ole vielä korvattu, mutta häntäkin voi äänestää.
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 03.12.2018 03:06:11

Oon elosa mut ihan pihalla, en osaa sanoa kenestäkään enää mitään. :'D Kukaan ei oikeen erityisesti vibata, mut tuntuu et kuka vaan voi olla pahis.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Zey » 03.12.2018 13:17:28

justy kirjoitti:
Zey kirjoitti:Pilkkuvirhe - hänestä ei oo vielä hirveesti tietoa, enkä osaa viestien perusteella kauheesti mitään sanoa. Vähän kuitenkin epäilyttää, lähinnä Halima äänen takia. Kuitenkin hyvis!Halimaa äänesti kuus ihmistä, ni olisko muka tosiaan niin, et ykskään pahis ei ois päättänyt mennä sinne mukaan? Ja kuitenkin kun näitä äänestäjiä kattoo ja niiden muuta peliä, niin kaikki muut on joko varmoja hyviksiä tai vahvasti mun hyviksien listalla, että pilkkuvirhe ois ainoo, joka sopis Haliman äänestäjistä pahikseksi.


Mä mietin sitä että miksi pahis-Pilkkuvirhe olisi pantannut Halima-ääntään. Nythän hän ekaks nimesi Haliman pahismaisimmaksi Zey-Halima-Vampire-joukosta ja tuli sitten parin tunnin päästä äänestämään tätä. Ja kun katsoin pelin tapahtumia näiden kahden viestin välisenä aikana, niin huomasin että Marzzuu-vankkuri syntyi tossa välissä.

No siis itselle tulee olo, että mahdollisesti pahis!pilkkuvirheen suunnitelmiin ei edes kuulunut äänestäminen vaan aatteli pysytellä erossa, mutta kun asiaa erikseen alettiin häneltä kysymään, niin sit vasta koki tarpeelliseksi ylipäänsä äänestää ja sit vaan sanoi, että no hän halusi asiaa vielä miettiä. Kun en kuitenkaan suoraan nää, miks hyvis!pilkkuvirhe ei olisi äänestänyt? Kuitenkaan hänellä ei ilmeisesti ollut muita epäiltyjä, niin ei oo semmostakaan funtsittavaa, että kumpi näistä nyt epäilyttää enemmän, eikä hän toisaalta vaikuttanut olevan mitenkään ristiriitaisissa fiiliksissä Haliman kanssakaan, vaan piti ihan epäilyttävänä. Et en tiedä mitä hän jäi asiassa funtsimaan, varsinkin kun ääntä on mahdollista siirtää.

Keturin kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Keturin kirjoitti:
Ootko sitä mieltä, että pahisjoukkue ei vois tarkoituksellisesti tehdä pelistä raskaampaa muille pelaajille?

On mahdollista, mut en oo koskaan törmännyt semmoseen vielä näiden vuosien aikana. Lisäksi itsellä on lähtökohtana se ajatus, että mitä enemmän toiset puhuu niin sen parempi, koska sitä helpompi on toisen puoli saada selville. Mut ilmeisesti kaikki ei näin aattele..


1) Sä valehtelet :)
2) Jossain vaiheessa sun viestimäärä täs pelis oli lähemmäs 33% kaikista peliviesteistä, se on edelleen lähemmäs 24%. Koetko, että sun pelityyli on ollu osallistumiseen kannustava?

1) Valaise toki. Jos viittaat SM-pelin Awaan, niin musta hän ei tarkotuksella tehnyt pelistä raskaampaa muille vaan tarkotuksella minimoi itsestään saatavan tiedon.
2) Ainakin olen yrittänyt saada muita osallistumaan kyselemällä.

Savu kirjoitti:Zey, tossa sun listauksessa Justyssä sua epäilyttää ainoastaan loppuillan uuden äänikohteen kalastelu, mut et sit kuitenkaan keksi sille mitään pahismotivaatiota. Onks sulla mitään oikeita epäilyksiä Justystä vai vaan tommosia näennäis-epäilyksiä jotka kumoat samassa lauseessa ku jotain piti keksiä? :D

Ei oo näennäis-epäilyksiä kun kerta sanon, että ei epäilytä. Ei, mulla ei oo mitään syytä epäillä justya, vaan justy on musta pelin hyvismäisin pelaaja jos varmoja ei lasketa.

Savu kirjoitti:Ja Horaaneko on susta hyvis vaan siksi että se listas melkeen kaikki hyvikseksi? Musta just hyviksenä nimenomaan tulee listattua kaikki jossain määrin pahikseksi, koska kaikki on sillon potentiaalisia pahiksia kun ei tiedä kenenkään roolia.

Ei vaan siksi, sanoinhan että se hyvistunne lisäänty sen listauksen takia, eikä että hän ois hyvismäinen pelkästään listauksen takia. Kannattaa lukea mun edellisetkin listaukset, koska mä listauksissani aina katselen, että mitä sen edellisen listauksen jälkeen on tapahtunut ja miten ne asiat vaikuttaa mun mielipiteisiin pelaajista. Mut mun pointti ei ollut se, että jos on hyvis, niin sillon kaikki tuntuu hyvismäisiltä, vaan mun pointti oli se, että pahikset feikkaa listauksensa joka tapauksessa ja pahikset ei kaipaa niitä hyvismäisiä pelaajia, vaan pelkästään niitä, joita voi äänestää ja koittaa saada lynkatuksi oikeiden pahisten sijaan.

Savu kirjoitti:Toi on ihan hauska miten sä listaat syitä mun pahikseudelle, sit luet mun uuden viestin jossa selitän asian, ja sit ainoo kommentti sulta on siihen et "ei muuta mun mielipidettä" ja alat vaan puolustautuun mun epäilyksiltä ja hyppäät äkkiä Savu-junaan mukaan.

Öö, et selittänyt mitään? Edelleenkään et oo vastannut miksi pitkät lainaukset on pahismaisia, vaan selitit miksi vanhoista asioista puhuminen on pahismaista. En myöskään huomannut nyt toisellakaan lukukerralla, että missä kohtaa olisit selittänyt miksi hyvis!Vamin olisi kuulunut suuttua tai miksi hyvis ei miettisi mihin vankkuriin hyppää mukaan.

Savu kirjoitti:
Zey kirjoitti:Miksi muihin linkittyminen on epäilyttävää?

Mitä tähän nyt pitäis vastata? Kyllähän mä tossa just selitin miksi sun linkittyminen Justyyn ja Horaan on musta epäilyttävää, mm. kun molemmat tuntuu vähän suojelevan sua ja kaikki pidätte ilmeisesti toisianne enemmän tai vähemmän hyviksinä. Se plus kaikki muu mikä mua sussa epäilyttää nostaa sut ylitse muiden.

Aa, okei. Mä en tajunnut, että viittasit noihin tiettyihin pahispariepäilyksiisi, vaan aattelin, että yleisesti pelaajiin linkittyminen ois epäilyttävää.

Nyt mun täytyy lähteä lipastolle, jatkan sitten taas viestien lukua justysta eteenpäin kunhan ehdin.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 03.12.2018 13:50:21

Tässä syy miksi en jeekakakaa äänestänyt: jotenkin aavistin tän jeen viesteistä ja näköjään hyvis!tutkani osui ja oli oikeassa :D
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.12.2018 14:35:28

Savu kirjoitti:Hyvin suojeltu Jeekaka! Ihanaa et nyt ainaki säästy Jeekakan eilisen viestien analysoimiselta et kiitos siitä x) Mä en kyl tajua näitä perusteluja miks tää esiintulo piti tehä, mutta käytännössä se nyt sitte ilmeisesti tarkottaa että Jeekaka elää parhaassa tapauksessa vielä huomisen.


Toivottavasti kukaan ei enää kuvittele et pystyisin pitämään kynttilääni vakan alla kahta päivää pidempään kun mulla on joku tärkee rooli XD En oo yhtään vakuuttunut siitä että tää nyt on välttämättä paras peli, mutta ainakin pienemmän riskin taktiikka. Huonoin vaihtoehto ois ollut että mun piilossa pysymisestä ei ois ollu mitään iloa, eikä oltais saatu missään vaiheessa edes etua maksimimäärästä varmoja hyviksiä. Lisäksi oikeasti ajattelin myötätunnolla niitä joilla oli mun eiliset hengentuotokset analysoimatta :D

Ja myöntäkää nyt että mun päivän avausviesti sai vähintään miettimään että voisinko olla..? :D Horaa ja AlPa saa miedot hyvisvibat siitä että hirveemmin ajattelematta kommentoi sitä, pahikset ei välttis haluais tuoda esiin noteeranneensa sitä mitenkään, koska pahisten unelma et niillä on melko varma veikkaus mutta en claimaa :D

Unohdin mun läppärin virtapiuhan toistaiseksi tavoittamattomiin, joten mun panostamisen taso laskee merkittävästi koska puhelimella pelaaminen on niin ankeeta.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 03.12.2018 16:18:50

jeekaka kirjoitti:Ja myöntäkää nyt että mun päivän avausviesti sai vähintään miettimään että voisinko olla..? :D Horaa ja AlPa saa miedot hyvisvibat siitä että hirveemmin ajattelematta kommentoi sitä, pahikset ei välttis haluais tuoda esiin noteeranneensa sitä mitenkään, koska pahisten unelma et niillä on melko varma veikkaus mutta en claimaa :D

... Mää en hoksannu mittään. :'D Meinaakko siis et Horaa ja AlPa ois epäilyttäviä ton takia?
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.12.2018 16:31:02

Eiku just toisinpäin :D Mutta tosiaan aika kevyttä, koska ei tota voi automaattisesti tulkita roolivihjailuksi :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 03.12.2018 16:39:15

Oho, luinpa huonosti. En ihan tajua mut okei :'D Koska miks pahikset ei noteerais?
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 03.12.2018 16:50:54

Pahoittelut, mä oon tänään töiden hautaama. Yritän ehtiä huomenna käymään pelaajia läpi. Tällä hetkellä tuntuu, että mun readit ovat vanhentuneita, Savusta ainakin on kuulunut tänään enemmän.

Meinasin kirjata jotain pikaisia ajatuksia, mutta hetken jumitettuani totesin että ei nyt irtoa. Pyörii vaan duunijutut mielessä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.12.2018 17:23:52

Jinmuru kirjoitti:Oho, luinpa huonosti. En ihan tajua mut okei :'D Koska miks pahikset ei noteerais?


Varmaan noteerais, koska varmaan katsoo sillä silmällä, mutta ei varmasti sanois siitä mitään topsussa jos suunnitelma on että oon parin yön päästä död :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.12.2018 17:27:20

Pointti siis, ei hyviksellä oo mitään syytä miettiä että onko joku suojelija, eli tollaset jutut voi hyvinkin mennä ihan huulien heilutteluna, pahikset varmaan miettis enemmänkin että tarkottaako toi nyt jotain.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja pilkkuvirhe » 03.12.2018 17:48:07

Jinmuru kirjoitti:Oon elosa mut ihan pihalla, en osaa sanoa kenestäkään enää mitään. :'D Kukaan ei oikeen erityisesti vibata, mut tuntuu et kuka vaan voi olla pahis.


Mul on hyvin samanlainen fiilis
Harkitsin vähän pudottautumista, mut en mä taida viittiä kun pari niin jo tekikin - onneks ees toiselle tuli varapelaaja.

Mul on tällä viikolla (onneks kolmipäivänen, mut onhan kuitenkin) luultavasti hitollinen kiire koulun kanssa - oon ollu taas vähän liikaa pois ja hommat kasaantuu päälle
sun kai pitäis todellisuus kohdata; mun rikkinäistä sädekehää ei voi korjata
on nii vaikeet antaa valojen sammua, vetää vihdoin liipasinta ja ampua
Avatar
pilkkuvirhe
Kyläläinen
 
Viestit: 10
Liittynyt: 12.11.2018 20:32:41
Paikkakunta: Jyväskylä / Ristiina

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 03.12.2018 19:03:45

Koetan nipistää vähän vastauksia kun onkin vielä ruutuaikaa jäljellä...

Savu kirjoitti:
Justy kirjoitti:Mutta jos sä uskot että Zey on pahis tyylinsä vuoksi, sä käytännössä uskot ettei Zey osaa feikata pahiksena hyvistä? Koska jos osais, et vois sanoa että tuo tyyli paljastaa Zeyn pahikseksi. Siis tyylillä tarkoitan nyt tässä sitä että Zey kirjoittaa paljon lyhyitä viestejä.

Mä oon lukenu tän tosi monta kertaa enkä vieläkään oikeen ymmärrä mitä sä tarkotat :( Tarkotatko siis että koska Zey varmasti osais pelata pahiksena samalla tavalla ku hyviksenä, niin sen tän pelin tyylistä ei voi tehdä rooliin viittaavia päätelmiä, eli Zeytä ei voi epäillä tyylin takia? No sepäs vasta oiski kätevä ajatus pahiskaverilta levittää :P Toki ois tosi inhottavaa lynkata joku vaan sen takia että se halus vaan kokeilla eri tyyliä, mut kyllähän sille myös selkeä pahismotivaatio on nähtävissä. Sä sanot jatkuvasti että pelkkä tyyli ei sais olla peruste äänestämiseen, vaan pitäis löytää myös pahismotivaatio, mutta jos sille tyylille löytyy pahismotivaatio niin eikö se sit ole riittävä peruste?


Tarkoitan sitä, että Zey osaa pelata pahiksena samalla tapaa kuin hän pelaa hyviksenä. Eli en usko tämän uuden tyylin motivaationa olevan hänen halunsa peittää pahikseutensa uuden tyylin alle. Uuteen tyyliin verhoutunut Zey voi siis mielestäni olla hyvis tai pahis, pelkästään tyylinmuutoksesta tätä erottelua ei voi tehdä. En myöskään usko, että Zey valitsisi pahisstrategiakseen mahdollisimman raskaalla tyylillä pelaamisen ja muiden ärsyttämisen.

Ja joo, jos sulla on mielessä joku pahismotivaatio just tyyliin että Zey yrittää peittä hyvisten pohdinnan viestitulvansa alle, niin kyllähän sillä perusteella saa epäillä. Mut jos se motivaatio on että "Zey haluaa peittää pahikseutensa pelaamalla uudella tyylillä" niin en kyllä ihan lähtisi tohon mukaan. Pelaajien tyylit vaihtelevat pelien välillä, ihmiset voivat kyllästyä johonkin pelitapaan. Muuttihan halimakin tyyliään viime peliin ja oli silloin hyvis.

Mut eniveis, en ole sitä mieltä että Zeyn tyyli tässä pelissä olisi ollut pahismainen. Hän postasi ekana päivänä paljon, mutta siellä oli paljon ihan rakentavaakin toimintaa. Mun mielestä tää tokan päivän lannistunut Zey on paljon vaikeemmin tulkittava.

Ja ennen kuin mut ymmärretään väärin, täsmennän: en oo myöskään Haliman kanssa samaa mieltä siitä, että Zeyn uusi tyyli olisi syy pitää häntä hyviksenä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 03.12.2018 19:17:56

justy kirjoitti:@miina: Sä olit sanonut että Savu epäilytti suakin vastauksena Jeekakan postaamiin ajatuksiin Savusta. Tän takia musta oli outoa että kun Savu sai yhden äänen - vielä pelaajalta joka ei sua ymmärtääkseni epäilyttänyt - alat epäillä että pahikset ovat päättäneet lynkata Savun. Jotenkin olisin odottanut vähemmän rajua reaktiota sun oman Savu-pohdinnan jälkeen.


Osaatko miina tätä yhtään selittää? Miksi yksi Savu-ääni, ei kauaa sen jälkeen kun sanoit että Savu epäilyttää sua, sai sut pelkäämään pahisten yrittävän lynkata Savua?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 03.12.2018 19:47:25

miinan viestit voi lukea täältä

Yhteenveto:

Ekat kaksi viestiä: Miina aloittaa pelin toteamalla, että Zey pelaa eri tavalla kuin yleensä, voisi olla petturi joka yrittää saada itsensä lynkattua. Eikun se onkin narri joka haluaa tulla lynkatuksi, no Zey on silti outo.

Kuusi sivua myöhemmin: Zeyn pelin alku on erilainen kuin aiemmin. Pidän ääneni hänessä. En kyllä tiedä miksi pahis-Zey vetäisi noin paljon huomiota itseensä.

Neljäs viesti: Voisi äänestää Marzzuun pois kun vaikea saada selvää. Jeekaka epäilyttää kun ei äänestä Zeytä. Puolustaa Keturinia ja ihmettelee Haliman Keturin-kritiikkiä. Epäilee Marzzuuta tämän Keturin-äänen vuoksi. Toteaa ettei Zeyn alkupeli ole ollut hyödyllistä. Nimeää Zeyn, Haliman, Jeekakan ja Marzzuun epäilyttävimmiksi.

Viestit 5-8: sääntöpuhetta vapaamuurareista ja petturista.

Viesti 9: Jeekakan kanssa samaa mieltä Savun epäilyttävyydestä.

10: Puolustaa Zey-readiaan: "saa pelata eri lailla, ei mitään Zeyn pelityyliä vastaan, mutta eri lailla pelaaminen on helppo tapa pelata pahista". Vastustaa viime metrien Savu-wagonia (tai ainakin ihmettelee miksi pahikset sellaista ajaisivat).

11: Kertoo epäilevänsä Marzzuuta petturiksi, ja että pahis-Marzzuu saisi haliman näyttämään pahalta. Kertoo suhtautuvansa myönteisesti Halima-wagoniin. Vaihtaa äänensä Marzzuun. Sanoo voivansa tarvittaessa äänestää Halimaa.

12: Perustelee Marzzuu-ääntään halulla tuoda vaihtoehtoja Halimalle.

13: Vastauksena kysymykseen, että miksi Zey on nyt vähemmän epäilyttävä kuin Halima ja Marzzuu, toteaa että Zey voi olla petturi.

14: Toteaa, että Halima, Marzzuu ja Zey voisivat olla pahiskolmikko.

15: Kysyy taas multa miksi epäilen häntä. (ei ole kommentoinut aiempaa vastaustani)

16: Kysyy Keturinilta, miksi tämän mielestä miina näyttää pahalta jos halima flippaa pahikseksi.
(Tää on ehkä vahvin yksittäinen asia jonka vuoksi annan miinalle hyvispisteitä. Miksi pahis-miinan tarviisi tuommosta kysyä? Hänhän tietää ettei Halima flippaa pahikseksi.)

17: Jee, kukaan ei kuollut.

18-20: roolipuhetta.

21: Marzzuu ja justy -kuvio on outo, ainakin yhtä outo kuin Halima ja Marzzuu (joista toinen paljastui hyvikseksi). Äänestää justyä.
(tää on aika outo ääni, irrallinen miinan ekan päivän readeista (Marzzuu pahis, mutta vahvasti pahis nimenomaan Haliman kanssa. Justysta ei pahispohdintaa. Aika samanlainen kuin miinan ekan päivän Zey-äänestys. Annetaan ilman kunnon perusteluita "on outo" ääni pelaajalle, joka on kerännyt muiltakin epäilyitä. Mun mielestä aika pahismaista. Mennään massan mukana antamatta mitään konkreettista epäilyä jota vastaan puolustautua. Ei vaadi paljoa vaivannäköä. Ongelma: voi olla myös kiireisen hyviksen, joka ei jaksa/ehdi miettiä perusteita, antama ääni).

22: puolustaa Marzzuu-ääntään toistamalla, että halusi toisen ehdokkaan ja reaktioita. Toistaa, että Marzzuu voi olla petturi. Poistaa justy-äänensä, ei enää muista mikä sen peruste oli. Toteaa, ettei ymmärrä justyn postia hänen Savu-reaktiostaan.

23: Hyvin vedetty jeekaka. Oot aina erikoinen kun oot erikoisrooli.

24: Epäilin aluksi jeekakaa, mut sit ne epäilyt hävisivät. Enkä kyllä ajatellut että oot erikoinen.


Yhteenveto: miina näyttää paremmalta. Tää paremmalta näyttäminen alkoi jo kun luin uudelleen läpi ekan päivän loppua. En tiedä oisko pahis-miina säikähtänyt mun epäilyitä niin paljon, että ois ilmeisen kiireisenä jaksanut vetää tuon Marzzuu-Halima-shown ekan päivän päätteessä. Enemmän siitä tulee fiilis, että miina yritti löytää pahista. Plus tuo kysymys Keturinille siitä miksi miina näyttäis huonolta jos Halima paljastuu pahikseksi vaikutti hyvisnäkökulmasta kirjoitetulta.

Vähän edelleen hämää tuo alkuperäisen Zey-äänen heppoisuus. Mutta eipä ekan päivän alkupuolen äänet nyt niin kovin vahvoja yleensä ole. Miina kuitenkin säilytti ton Zey-readinsa tokan päivän loppuun saakka, Halima ja Marzzuu vaan nousivat ohitse. On myös jännä, miten Zey näyttää häneltä tänään unohtuneen, kun taas mä nousin Marzzuun kaveriksi epäilyttävien listalle.

No, en nyt ehkä kuitenkaan äänestäisi tänään. Toki toivon että saisin vastauksia kysymyksiin joita on vielä auki.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 03.12.2018 20:12:51

Savun viestit

1. Readeja pelaajista, lähinnä sen perusteella miten samalla tapaa nämä pelaavat kuin aiemmin. Zey on outo kun viestejä tuli liikaa, mutta meni parempaan päin. Voisi äänestää Marzzuuta jos ei tule kenestäkään vahvaa pahisreadia. Jinmuru neutraali tai hyvismäine, Halima ja Horaaneko hyvismäisiä. Vampirella ristiriitoja Marzzuu-kommenteissa. Savu tuntuu pitävän tätä pahismaisena, vaikkei niin suoraan sanokaan.

2. Jeekaka epäilyttää kun tämä hyppää vaan jinmuru-wagoniin. Kyseenalaistaa Zeyn motiiveja spämmäyksen ja ketjun floodauksen takana. Keturin kiinnitti huomiota, koska postasi tylyjä viestejä Zeylle. Huomio pelkässä Zeyssä, ei vaikuta halukkaalta edistää peliä. Savu äänestää Keturinia. Justy ohjaa keskustelua, pidettävä silmällä mihin. Epävarma Jinmurun vapaamuurariudesta, mutta kai se on pakko uskoa.
(Tuo jinmurun epäileminen on Savulta musta hyvismäistä, pahis ei välttämättä keksisi että kannattaa epäillä tuota esiintullutta vaparia. Eli todennäköisemmin hyviksen suusta tulevaa paranoiaa?)

3. Puolustaa Keturin-readiaan, pohtii kannattaako vapareiden tulla esiin. Vaihtaa äänensä Jeekakalle aiempien epäilyidensä perusteella.

4. Epäilee justyä, koska näkee ristiriitoja tämän Halima-lausumassa. Pohtii, yrittääkö pahis-justy pelastaa pahis-jeekakaa. Puolustaa Marzzuuta. Puolustaa Halimaa. Vaihtaa äänensä Vampirelle.
(hyvismäistä paranoiaa justya kohtaan? Vai tarve saada joku muu kuin Marzzuu/Zey lynkattua? Looginen äänenvaihto Vampirelle, jota aiemmin ihmetellyt/epäillyt).

5. Selitystä ekan päivän epäaktiivisuudesta. Ihmettelee yhä Zeytä. Ihmettelee kun justy puolusti Zeytä ja uskoo että kyseessä oli pahiskaverin pelastus. Ihmettelee justyn miina ja Savu -epäilyitä, jotka perustuvat pelityyliin vaikka justy kritisoi pelityyliepäilyitä. Epäilee myös Horaanekoa Zeyn puolustelusta. Esittää epäilyä Vampire-Marzzuu-linkistä. Antaa mahdollisiksi tiimeiksi Zey/Horaa/justy ja Vampire/Marzzuu. Äänestää Zeytä, koska tämän puolesta saisi lie eniten infoa.

Ruutuaika loppuu, mut ehkä nuo uudemmat viestit ei oo niin oleellisia, ainakin niitä on tuoreemmin käsitelty.

Summa summarum: Savu näyttää paremmalta kuin muistelin. Pieniä hyvismäisiä juttuja: epäily jinmurun vapariutta kohtaan, vaikka pahiksena tietäisi että ei hyvis sellaista feikkaa. Epäilys että pahis-jeekakaa yritetään pelastaa. Keturin-ääni samanlaisin perustein kuin Zey-ääni (jos uskoo perusteiden epäilyttävän, miksei vaihda perusteluita - nyt tuntuu että Savu oikeasti etsi pahista vaihtamalla äänensä). Päivän lopun Vampire-äänikin vaikuttaa loogiselta, samoin Savun pohdinnat tänään eiliseen liittyen.

--Savu

Oon muuten samaa mieltä tuosta Vampire-Marzzuu-linkistä. Vähän tekisi mieli pudottaa Marzzuu, mutta toisaalta tuo linkki saattaa aueta huomenna eniveis jos Vampirelle ei löydy korvaajaa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 03.12.2018 20:24:54

Voe muna, aloin kirjottaa pidempää viestii ja toivoin et saisin viel tänää itteni ajan tasalle täs mut ei vaa enää silmät pysy auki pitkän päivä jälkeen. Toivottavasti ehin huomen kirjottelee se loppuu, en lupaa mitää ku taas pitkä päivä ;_; mut tulin ny vaa ilmoo et yritän edellee pysyy pelis mukan
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Mair » 03.12.2018 20:58:14

Äänitilanne:
2 justy (jeekaka, miina)
2 Zey (Savu, Keturin)
1 Savu (Zey)

Kuolemassa justy ensin saaduilla kahdella äänellä.
miinan äänen poistoa ei hyväksytä, koska justy oli kirjoitettu siinä isolla :(

Poissa:
ei kukaan

Puhepakot:
kaikki ovat puhuneet, hienoa!

Jännittävää tietoa varapelaajista:
Pudottaunutta Jiitä korvaa Violet.
Pudottautuneelle Vampirelle etsitään edelleen varapelaajaa.

Päivä päättyy huomenna tiistaina 4.12. kello 23.00
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.12.2018 21:20:32

Tässä just mietin, että tää peli on kyllä vähän epäreilu niille jotka on tehnyt jotain, mut itseasiassa melkeen kaikki on ottanut jotain kantaa :D pilkkuvirhe lopullisesti niittas Haliman eilen, vaiheessa jossa ois vielä voinut kääntää tilanteen Hali-Marzzu tasapeliin. Savu lähti Vampireen tilanteessa jossa siellä oli justyn ääni ja Hali ja Zeykin ois ainakin voineet sinne lähtee. miina oli tosi aktiivinen tossa Marzzuu-wagonissa eilen. AlPacinokin oli kumminkin yks Zeytä äänestäneistä siinä vaiheessa kun Zey oli tippumassa...

Vam ja Jii on sitten ainoat jotka ei tehneet mitään. Helposti kuvittelisin, että pahikselle ois helpompi roikkua pelissä, tosin ehkä ei pitäis olettaa mitään kun noissa SM-peleissäkin pahistiimissä on ovet käyneet aika tiuhaan XD

Lähinnä tällänen note to self, ehkä pitää kaivaa ihan kynä ja paperi et voin tehdä noista jotain johtopäätöksiä kun ei jaksa tyyppaa täl paskoril ja pelaan kuin viimeistä päivää.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.12.2018 21:29:24

pilkkuvirhe kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:Oon elosa mut ihan pihalla, en osaa sanoa kenestäkään enää mitään. :'D Kukaan ei oikeen erityisesti vibata, mut tuntuu et kuka vaan voi olla pahis.


Mul on hyvin samanlainen fiilis
Harkitsin vähän pudottautumista, mut en mä taida viittiä kun pari niin jo tekikin - onneks ees toiselle tuli varapelaaja.

Mul on tällä viikolla (onneks kolmipäivänen, mut onhan kuitenkin) luultavasti hitollinen kiire koulun kanssa - oon ollu taas vähän liikaa pois ja hommat kasaantuu päälle


Tai siis tää on oikein malliesimerkki miten helppoa se vois olla, jos ei halua pettää tiimiä! Puhepakko suoritettu ja sori en kerkeä! Tää ei oo siis epäily, koska mua ärsyttää aina droppaajat, kun varapelaajia on tyyliin mahdoton löytää eikä hyvistiiminkään peliä edistä se et harhalynkkaukset vaan hupenee kun kaikki lakoaa antiaktiivisuuteen.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 68 vierailijaa

cron