Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja miina » 15.10.2018 19:50:24

jeekaka kirjoitti:Ennenku ne ehtii Musin kaa :D



Mus, Miks muuten sun ääni ei ole mulla kun olet sitä niin kovasti pedannut?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Meiz » 15.10.2018 19:50:31

miina kirjoitti:Mulle sopii kyllä tiputtaa Marzzuu jos muut sitä kovasti haluaa, mutta jotenkin tuntuu nyt tuossa Cameronin toiminnassa olevan jotakin outoa ja pidän ääneni siellä.

Cameron on toistaiseksi antanut hiukka samanlaisia viboja kuin viime pahispelissään. Tuntuu tulevan hieman irrallisia listausviestejä ja hyvisvibat tuntuvat satelevan hitusen liian helposti ainakin itseäni kohti ja aiemmin Jinmurun suuntaan. Samaan tyyliin tuntui pussittavan pelaajia viimeksikin. En nyt ala äänestelemään, sikäli kun kertoi olevansa pois loppupäivästä.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Mus » 15.10.2018 19:51:50

miina kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Ennenku ne ehtii Musin kaa :D



Mus, Miks muuten sun ääni ei ole mulla kun olet sitä niin kovasti pedannut?


En mä sitä erityisesti sulle oo pedannut. Kävin sun viestit läpi koska olit tasoissa jeekakan ja marsun kanssa. Nyt kun marsun sekoilut jatkuu, hänet on joka tapauksessa paras lynkata.
Eläkkeellä - Käyn kuitenkin välillä tarkistamassa mitä Kylään kuuluu :-).
Pelan nykyään Englnninkielisellä foorumilla.
Avatar
Mus
Kyläläinen
 
Viestit: 278
Liittynyt: 01.11.2013 21:34:51
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: ResetEra
Palkinnot: 17

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja jeekaka » 15.10.2018 19:53:02

miina NYT sitä ääntä :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 15.10.2018 19:53:17

Siis... mitä toi Marzzuun peli enää ees on ??? :DD alkaa tuntuu et täs on oikeest joku kolmas osapuoli kysees (tai tosi outoo taktiikkaa yrittävä pahis?), ei kukaa voi pelaa tollee. Tuntuu vaa nii vahvasti silt et haluu tahallaan trollaa pelii. En vaan enää käsitä miten marzu vois olla hyvis.

Also en tiiä oisko Mus oikeest noi tyhmä pahiksena et kertois suoraa ettei joidenki viestit vaa kiinnosta, mut ei tuo ainakaa hyvispelii edistä ettet sä käsittele kaikkii pelaajii :D Mult on jääny paljon käteen ihmisten pidemmistä viesteistä, sul on asennevamma. Also Cameronkin on laittanu pitkii viestei, mikset listannu sitä mukaan.

// meiziin asti porukkaa välii
// mus
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja miina » 15.10.2018 19:54:25

Meiz kirjoitti:
miina kirjoitti:Mulle sopii kyllä tiputtaa Marzzuu jos muut sitä kovasti haluaa, mutta jotenkin tuntuu nyt tuossa Cameronin toiminnassa olevan jotakin outoa ja pidän ääneni siellä.

Cameron on toistaiseksi antanut hiukka samanlaisia viboja kuin viime pahispelissään. Tuntuu tulevan hieman irrallisia listausviestejä ja hyvisvibat tuntuvat satelevan hitusen liian helposti ainakin itseäni kohti ja aiemmin Jinmurun suuntaan. Samaan tyyliin tuntui pussittavan pelaajia viimeksikin. En nyt ala äänestelemään, sikäli kun kertoi olevansa pois loppupäivästä.


Joo tää alleviivattu on kyllä totta että ei oo reilua viime metreillä tiputtaa jos ei pääse puolustautumaan, varsinkaan kun suuria epäilyjä ei oo isommalta väeltä aiemmin ollut.

// Jeekaka, en äänestä vielä. Kerkeen olla 6min paikalla ja katon onko tarvetta.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja jeekaka » 15.10.2018 19:54:48

No sit kun on tarvetta et enää ehi :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja miina » 15.10.2018 19:58:01

jeekaka kirjoitti:No sit kun on tarvetta et enää ehi :D


Hei kuningas (;D), onko sulla joku salainen voittoehto saada jollekki tietty määrä ääniä..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja miina » 15.10.2018 19:58:54

Miks kaikki on tähän tyytyäisiä? Tai siis, olenhan näköjään minäkin, mutta silti outoa.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 15.10.2018 19:59:28

Miks oot jeekaka noi varma pelastusyrityksest? Ne on aina tosi itsetuhosii temppui, varsinki pelis jos on vaa 2 pahista (ja viel ekana päivänä)
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja jeekaka » 15.10.2018 19:59:50

Huh, taisin olla väärässä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja justy » 15.10.2018 20:00:05

Päivä on päättynyt
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja justy » 15.10.2018 20:02:06

Kiipeätte portaat ylös asti. Portaat päättyvät oveen, jonka takaa kuuluu kalketta, raahausääniä ja jupinaa. Joku pahis siellä selvästi puuhailee. Olette juuri tekemässä yllätyshyökkäyksen, kun kuulette kauhean rämähdyksen ja kolinaa – joku teistä tiputti jotain alas portaita, ja meteli hälytti varmasti tornin hiipparin.

Kuka pilasi yllätyksen? Kyse on varmasti pahispetturin tekosista. Päätätte äänestää kuka on todennäköisin syyllinen – tämä tyyppi saa kyllä ensimmäisenä mennä sisään ovesta ja kohdata mahdolliset ansat.

Äänestystulos
4 Marzzuu (jeekaka, Horaa, Meiz, Mus)
2 miina (Savu, Cameron)
2 Cameron (miina, Marzzuu)



Marzzuu sysätään ovelle. Hän raottaa hikoillen ovea, mutta teillä muilla on kiire. Tönäisette Marzzuun huoneeseen - ja oven auetessa kuulette jonkinlaisen koneiston naksahduksen.

Kuva

Marzzuu kaatuu lattialle nuolten lävistämänä. Hän oli
Spoiler:
tavallinen pahis


Astutte sisään torniin. Hiipparista ei näy jälkeäkään, mutta avoin ikkuna kertoo hänen pakoreittinsä. Tutkitte tornia ja huomaatte, että sinne on kasattu paljon ruutia, ja jonkinlainen kellokoneisto, jonka päällä palaa soihtu. Katsellessanne soihtu alkaa kallistua – nyt on kiire! Tutkitte Marzzuun taskut ja löydätte sieltä pommikoneen piirrokset. Huh, niiden avulla saatte pommin purettua! Torni on turvassa, ja voitte jatkossakin viskoa sieltä kiviä luurankoarmeijan niskaan.

Kuva



1. yö on alkanut ja se päättyy tiistaina 16.10. klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. yö päättyy ti 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 16.10.2018 20:00:22

Kuva

Uusi aamu koittaa rauhallisten yöunien jälkeen. Luurankoarmeijakaan ei yrittänyt mitään ikävää, ilmeisesti tornista heitetyt kivet pelottivat liikaa. Iloksenne huomaatte myös, että kukaan ei ole joukostanne poissa.

Aamiaisen jälkeen lähdette iloisin mielin petturijahtiin. Kylä on pelastettava!

Kuolleet:
1. päivä - Marzzuu
1. yö - ei kukaan

Äänestyspakot:
Jinmuru


2. päivä alkaa nyt ja päättyy perjantaina 19.10. klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.10.2018 20:02:59

Suhteellisen hyvä alku! :]
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 16.10.2018 20:10:41

Joo hei aika jees pelinalotus :D Yritän viimestään huomenna saada kasailtuu ajatuksii viestin muotoon, sairasloma loppu joten saattaa venähtää huomisiltaanki
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 16.10.2018 20:29:51

No tämähän meni hyvin! Ja nyt vois tehä johtopäätöksen (ehkä) että Marzzuulla on ollut pari joka on sitä buustannu.

Onko siis joku suojelurooli jos yöllä ei ollu tappoa? Aika hyvin myöskin osuttu.

Heti kun marzzuu paljastu pahikseks ajattelin että oonpa nyt huonossa jamassa kun en suostunu äänestämään marzzuuta. Veikkaan sen olleen ihan tarkoituksellista ja pahisparin ajatusta ettei marzzuu äänestä siinä lopussa minnuu niin saa miut näyttämään sen parilta.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 16.10.2018 20:53:25

En ehtiny enää pelaan päivän lopusa, mut hyvin meni! Nyt on todnäk pelisä suojelija tai roolinblokkaaja, jatka samaa rataa :D Luen huomena päivän uusiks ja teen jonkulaista pelaajalistausta.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Savu » 16.10.2018 20:57:33

Mielenkiintoinen tilanne :) Suojelija ilmeisesti onnistui.

Marzzuu kyllä aika täydellisesti ilmiantoi itsensä sitten lopulta. Yritin pikaisesti katsoa vähän miten hän linkittyi muihin pelaajiin ensimmäisenä päivänä.

Marzzuu kirjoitti:Mä väittäisin, ettää uusi pelityylini johtuu siitä, että Mus onnistui kysymyksillään saamaan puheliaamman puoleni esiin kun en ehdi miettiä että "Ääk! Miten kehtaan sanoa noin?" Olemmeko Mus pelanneet aikaisemminkin vai muistanko väärin kun peliä eteenpäin vievä tyylisi tuntuu tutulta?

Mus antoi Marzzuulle aika mitäänsanomattoman alkukysymyksen. Marzzuulta vastaili Musin kysymyksiin tosi paljon ja mainitsee hänet lähes jokaisessa viestissään. Molemmat olivat aluksi äänestämässä Jeekakaa. Toki ei olisi järkevää pahiksilta linkittäytyä niin, mutta Marzzuun voisi hyvinkin kuvitella matkivan pahiskaverin liikkeitä.

Marzzuu kirjoitti:Cameronilta tulikin jo positiivista viestiä aktiivisemmasta peliotteestani, antoi minulle jonkinlaisen "Haloo?"-äänen ja kaipasi pelaajalistauksia. Cam on ollut pahis!rooleissaan hyvä harhauttamaan hyviksiä, voi olla kumpi vain.
Marzzuu kirjoitti:++Cameron, koska jep, ehkä ehkä...

Myös Cameron sai huomiota, ja lopulta Marzzuu vaihtoi äänensäkin häneen ilman mitään perusteluja. Taas olisi joo tyhmää linkittäytymistä, mutta voisin kuvitella Marzzuun ajattelevan sen olevan nerokas tapa antaa hyvispisteitä pahiskaverille :D

miina kirjoitti:Veikkaan sen olleen ihan tarkoituksellista ja pahisparin ajatusta ettei marzzuu äänestä siinä lopussa minnuu niin saa miut näyttämään sen parilta.

Eihän tossa tilanteessa oikeestaan ollu pahiksilla mitään järkeä vaihtaa ääniään suhun, nehän ois vaan paljastuneet heti ku Marzzuu käytännössä jo ilmiantoi itsensä. Hassua että näet sen niin ja haluaisit siitä hyvispisteitä :D

miina kirjoitti:Heti kun marzzuu paljastu pahikseks ajattelin että oonpa nyt huonossa jamassa kun en suostunu äänestämään marzzuuta.

Neljä muutakin pelaajaa jätti äänestämättä Marsua. Marsun lynkkautuminen oli niin selvää että tuossa nyt olis aivan hyvin voinut pahiskaveri myös heittää hänet bussin alle. Siksi en näe että Marsun äänestämisestä tai äänestämättä jättämisestä voi vetää juurikaan johtopäätöksiä. Jonkin verran hyvispisteitä voisi antaa aikaisista Marsu-äänistä, joita antoi ainakin Jeekaka ja Horaa.
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Cameron » 16.10.2018 21:54:12

Heei hyvä! Harmitti kun meni ilta-hässäkät ohi mutta hyvinhän te pärjäsitte ilmankin :D Oon mielissäni että yks pahisepäilyistä osui oikeeseen. Ja tosiaan tiedossa on nyt siis että pelissä on roolinlukitsija tai suojelija. Jos roolinlukitsija niin tämä peli taitaa loppua lyhyeen jos hän tulee lukitun nimen kanssa esiin. Veikkaisin kuitenkin että kyseessä on suojelija.
Ja mun ei pitäis kirjottaa kiireellä näköjään viestejä :D Edellisestä viestistä oli puonnu osa pois ahkeran wordikopsailun myötä.
Horaaneko kirjoitti:
Cameron kirjoitti:ja tuntuu ettei hän


Hän mitä? Jäi vissii lause kesken? Haluun kuulla loput tost perustelust, atm mua hiukan huvittaa et paasasit viestiä aiemmin kostoäänistä ja oot nyt äänestämäs miinaa ku se äänesti sua :D

...ettei hän yritä viedä peliä eteenpäin.
Joo. Ajattelin jopa että kirjoitan siihen viestin loppuun että tiiän että oon just kirjottanu niin, että vastaäänet on tyhmiä kun ne usein lentelee vaan hyvisten välillä ja nyt äänestän itse takas, mutta olisin äänestänyt miinaa vaikka hän olisi äänestänyt ketä tahansa muuta yhtä skenaariolähtöisin perustein :D

Mutta tuosta Marzzuusta voi saada kyllä nyt aika hyvin juttuja irti. En usko että esim. jeekaka on pahis, sillä Marsu lähti suoraan häntä äänestämään ja heidän vähän sanaileva vuorovaikutuksensa vaiktuttaa aidolta.
Sitten esim tämä
Marzzuu kirjoitti:Pahiksena olisin jo tässä kohdassa "Ääk-apua-ei-tän-näin-pitäny-mennä" mutta nyt lähinnä mietin, voiko olettaa pelaajan X pelaavan AINA samoin (anteeksi Caps)? Tai siis mä ajattelen, että pelityyli voi muuttua vuosien varrella

ei kuulosta yhtään semmoselta mitä Marzzuu itse kirjottaisi, joten oletan että tämä (ja muutama muu hänen esittämänsä pointti) on tullut kokeneemmalta pelaajalta, kuin myös tuo kehotus alun aktiivisempaan pelityyliin. Tällöin katse kääntyy Musiin, Horaanekoon ja Jinmuruun. Näistä kiinnostaisi ensimmäisenä Mus tai Horaa ja äänestyskäyttäytymisen perusteella Mus. Horaaneko kuitenkin äänesti Marsua jo aika alkuvaiheessa.
Mus, mitäs fiiliksiä Marzzuun pahikseksi paljastumisen jälkeen?

Harmittaa jo nyt koko loppuviikon ajan vähyys pelille, sillä oikeesti pitkästä aikaa ois kyllä mielenkiintoa ja motivaatiota pelata, aikaa ei niinkään. Mulla tuleen oleen poissaolo 19.-21.10. kun oon isännöimässä mökkiviikonloppua, mutta sitä ennen mun pitäis kyllä ehtiä ainaki torstaina käydä Kyläileen.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 17.10.2018 06:49:54

nyt kun miettii niin marzzuun viesteissä on jotakin samaa kuin pelissä jossa halima autto marzzuuta. VAikka Mus onkin kokenut pelaaja niin epäilen että olisko hän heti osannut ottaa niin ohjailevan otteen marzzuun peliin? Siks ajattelisin että kyseessä ois pelaaja joka on pelannu marzzuun kanssa jonkun pelin. Ketkäs nyt ei olis sitä tehty: Mus ja horaa. Ihan pientä hyviscredittiä tästä. Meinasin jo kirjottaa että savu ja aelinakin on niin tuoreita, mutta molemmat on pelannu marzzuun kanssa, Aelina jopa kolmesti. Aelinasta voisin jopa kuvitella että laittaisi kaverin oikeesti kirjottamaan.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 17.10.2018 11:26:26

Ok, oon tässä pähkäillyt että teenköhän nyt pahan virhearvion, mutta veikkaan että pahiksilla on shakkimatti, joten ihan sama jos kaikki muutkin on selvillä tilanteesta :D Olin vähän liian itsevarma siitä et Marzzuu on pahiskuningas, niin taisin olla aika Captain Obvious tossa päivän lopussa + pahikset jotka varmaan ties mitä ettiä tajus luultavasti muutenkin tyyliin heti... :D

Horaaneko kirjoitti:Oot ollu aika stressaantuneen olonen ja ehkä vähän paisutellut huomiota sua kohtaan, kuitenkaa loppuje lopuks ei keskustelu oo keskittyny vaa tohon sun heittoon vaan on puhuttu paljon muustaki (ja enemmän muusta ku susta). Voisko tää olla sitä stressii mistä puhuit?


Ehkä XD

Marzzuu kirjoitti:Jokin jeekakan viesteissä häiriköi, joku voisi jopa miettiä onko jeekaka kuningas itse.


:gulp:

Mus kirjoitti:Jeekaka tuntuu yhä hyvältä lynkkauksen kohteelta.


NO NIIN VARMASTI!!!

Muutama kysymys, mitkä päivän loppu herätti:

Jos Mus on Marzzuun pahistoveri, miksi Marzzuu ei claimannut hyviskingiä? Se oli niiiiiin käsikirjoituksessa :D

Miks miina ei siirtänyt ääntään vaikka mä pyysin ja rukoilin?

Horaaneko kirjoitti:Miks oot jeekaka noi varma pelastusyrityksest? Ne on aina tosi itsetuhosii temppui, varsinki pelis jos on vaa 2 pahista (ja viel ekana päivänä)


Luulin että Marzzuu on pahiskuningas, joten sen pelastus ja mun ampuminen yöllä ois ollu ainoo voittomahdollisuus.

Nyt en oo ees varma onko pahiksilla kuningasta vai oliko toi Marzzun slippi vaan ovela veto kalastella mut esiin :D

(Oon jo sikakauan tässä pähkäillyt että uskallanko lähettää tän viestin mutta, jos tapoton yö johtuukin just roolinlukitsijasta ja mokaan ihan itse kaiken, mutta jos Marzzuu ja miina jo suoraan sanoo mua kuninkaaksi topicissa niin se tais mennä jo :D)
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 17.10.2018 11:34:05

Oon just rustailemassa teorioita pahiskuninkaasta.. :D Claimaat siis hyviskuninkaan ja sitä kautta tänään on pakko osuu pahikseen tai peli hävitään, ellei yötappoa voida jotenkin estää?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 17.10.2018 11:36:33

Kutakuinkin :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 17.10.2018 11:41:47

No voi apua :''D Tai sit jeekaka on pahiskuningas ja huijaa meitä :D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 17.10.2018 11:48:08

Mä ite arvaisin että tässä pelissä on mukana pahiskuningas, ja pelin idea on katsoa kumpi puoli löytää toisen ekana. Ja tässä tapauksessa Marzzuun vedon on melkeinpä pakko olla jonkinlaista tietoista taktikointia. Ei pahalla, mutta en oikein usko että Marzzuu olisi itse keksinyt tällasita temppua, ja pistää tosissaan miettimään että pahikaverina (ja pahis-kuninkaana?) on joku kokeneempi pelaaja. Oiskohan Savu sitten melko varmuudella hyvis, miina mahdollisesti myös. Voin kuvitella että mukana on myös jonkinlainen kolmas osapuoli hämmentämässä soppaa, mutta siitä nyt turha spekuloida sen enempää. Tappokykyä tällä tuskin olisi johtuen kokonaan tapottomasta yöstä. Jos pelissä on tosiaan pahis-kuningas mukana, Marzzuu ei varmaankaan lähtisi kovin helpolla äänestämään kollegaansa ekana päivänä.

Mutta, en nyt vieläkään ymmärrä mikä sai vetämään sitten all-in pelin jos ekana päivänä? Tuskinpa pahiskuningas itse vetäisi tollasta taktiikkaa peliin, vaan homma jäisi pahiskaverin harteille?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 17.10.2018 12:18:26

Siis häh, lähen tutkimaan sitä kuninkaan roolia..

En Jeekaka siirtänyt ääntä koska olin paikalla. Olisin kyllä vaihtanut ääneni jos mie olisin ollu tippumassa.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 17.10.2018 12:20:50

Kerroppa vielä että miks tulit nyt jo esiin? Mitä jos ei löydetäkkään sitä toista/viimestä pahista? Tai ketä nyt etitäänkään? Senkö takia että luulit miun tietävän jotakin siun roolista?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 17.10.2018 12:23:32

Kuka nyt sitten ois marzzuun pahiskaveri.

Jinmuru jäänyt aika taustalle, eikä viesteissä ole toistaiseksi paljoa mikä saisi sanomaan hyvikseksi. Aika paljon kommentointia mikä ei suoraan edistä peliä. Tarttui kyllä marzzuun kommenttiin myös, tosin sen jälkeen kun asia oli jo vahvasti tapetilla. Hieman hämmentää se, että koki Marzzuun lipsautuksen epäilyttäväksi ja sitä kautta tavallaan maalasi Musia ja miinaa viestin ohittamisesta maininnallla "Mus, miina, miksette kommentoi Marzzuun kuningas-paljastusta?". Kommentin perusteella vaikuttaa siltä, että koki asian epäilyttävänä, joten sen jälkeen taka-alalle jääminen on kummallista, varsinkin kun itse jatkoin tällä idealla miinan ja Musin kuumotusta. Ääni jäi laittamatta Marzzuulle, ja päivän kulkuun vaikuttaminen minimaaliseksi vaikka mielestäni Jinmurulla olisi ollut aihetta ja kiinnostusta jatkaa tuota ajatusta pidemmälle.

Oletettavasti pahiksilla on tiedossa kuningas - rooli, joten miinalla olisi kunnon bluffi päällä viestissä viewtopic.php?f=9&t=655&start=90#p20335
En millään muista onko miina yleensä ollut näin paranoidi hyviksenä, ennakkoon huolestunut epäilyistä joita kukaan ei ole esittänyt ja samaan kaavaan aiempi epäily Savu+Cameron pahisjuonittelusta häntä kohtaan.
miina kirjoitti:Marzzuulta kovin erilainen alkupeli kuin aiemmin, oikein kiva ja veikkaan ettei kyseessä ole siis pahismaezzuu.

Kysäsinkin tästä jo aiemmin, mutta nyt astetta ajankohtaisempi marzzuun pahisroolin myötä. Muistelen että Marzzuu on pelannut lähinnä hyvisrooleja viimeaikoina, joten miksi erilainen alkupeli antoi hyvisvibaa?

Savulta hyvä bongaus siitä kuinka paljon Marzzuu kiinnitti huomiota Musiin. Voin myös kuvitella kuinka Marzzuu olisi pitänyt tätä hyvänä ideana etäännyttämismielessä :D Mielenkiintoisesti myös Musilta tulee alussa nimenomaan Marzzun hyvis/pahispeliin liittyvä kysymys, ennenkuin Marzzuu on herännyt ketjuun.
Muuten ensimmäinen päivä Musilta on hyvin staattinen, ja kontrasti alun pelin eteenpäinviemiseen on aika vahva siinä vaiheessa kun pelillä on oikeasti merkistystä. Epäilyt pidetään hyvin rajattuna, ja hyvispointteja pelaajista ei kerrota vaikka erikseen kysyn asiasta. Toki ekana päivänä ei ketään leimailla varmoiksi hyviksiksi, mutta iso osa peliä on myös hyvisten etsiminen, kun taas pahis varmaan haluaa välttää näiden pointtien esiintuomista. Marzzuusta read on sekoileva hyvis, vaikka Marzzuu ei ole tuonut mitään oikeita pelaajapohdintoja ketjuun. Enemmän aihetta olisi max. neutraaliin readiin. Ja myöhemmin 100% käännös Marzzuu pahikseksi kun tilanne alkaa olla selvä.

Cameronilta aikainen ääni marzzuulle ja myöhemmin sen poisto (kun alkanut oikeasti kääntymään Marzzuuta kohti). Pahoittelen kärjistyksestä, mutta paljon sanoja ja loppujenlopuksi suht vähän asiaa. Hyvismäiset/pahismaiset kyllä listautuvat, mutten suoraan näe miten readeihin sitten lopulta on päädytty. Eli hyvismäisiin tunnutaan pääsevän jonkun yksittäisen huomion kautta. Toki ensimmäisen päivän readit jne. En myöskään saa ihan noin vahvaa fiilistä tuon yhden alleviivatun lauseen perusteella, että pahiskaverin on oltava Marzzuuta ohjaileva. Nyt tulee muutama nimi esiin jotka sopisivat profiiliin, mutta voisivat yhtälailla olla sopimatta. Toivoisin laajemmat perustelut epäilyihin.

Näistä nyt ++Mus
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 17.10.2018 12:30:09

Meiz kirjoitti:
miina kirjoitti:Marzzuulta kovin erilainen alkupeli kuin aiemmin, oikein kiva ja veikkaan ettei kyseessä ole siis pahismaezzuu.

Kysäsinkin tästä jo aiemmin, mutta nyt astetta ajankohtaisempi marzzuun pahisroolin myötä. Muistelen että Marzzuu on pelannut lähinnä hyvisrooleja viimeaikoina, joten miksi erilainen alkupeli antoi hyvisvibaa?


Nyt kun jälkikäteen ajattelee niin tietenkin se oli enemmänkin outoa kuin hyvismäistä se Marzzuun aktiivisempi rooli. MArzzuu on muistaaksi pahiksena jopa pudottautunut pelistä muutamasti, käynyt laittamassa yhden viestin per päivä. Tai siis ainakin sillon kun oli mun pahispari. JOten siihen nähden tää tapa oli erilainen, siks varmaan ajattelin hyvikseksi.

Onko siis aina kuninkaan ollessa pelissä, myös pahiksilla kuningas?

Jos hyviksillä ei ole nyt tänä yönä suojelua käytössä ja me ei osuta pahikseen/kuninkaaseen niin hävitäänkö me?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 79 vierailijaa

cron