Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.00

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 26.11.2017 19:09:48

Linkkaas mulle se pahispeli. Vai tarkoitatko että luit Anblick:in hyvispelin jo?

Ja en tarkoittanut sitä -- tarkoitin että "jeekaka, mikä ihme tämä posti oikein on? Mitä oikein ajattelit?"
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 26.11.2017 19:10:41

Luin, harkitsen äänen vaihtoa.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2017 19:16:24

Slendie kirjoitti:Linkkaas mulle se pahispeli. Vai tarkoitatko että luit Anblick:in hyvispelin jo?

Ja en tarkoittanut sitä -- tarkoitin että "jeekaka, mikä ihme tämä posti oikein on? Mitä oikein ajattelit?"


Liittyi siihen, kun ray aiemmin tuli siihen johtopäätökseen että olen ainoa mahdollinen pahistoveri miinalle ja nyt vihjasi samaan suuntaan :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 26.11.2017 19:20:40

Okei... toi on tosi passiivisaggressiivinen kommentti, varsinkin kun Niacin on saanut pisteitä siitä miten ei pelännyt omaa lynkkaustaan, ja varsinkin kun kehotat meitä sekä lynkkaamaan miina:n että lukemaan hänen pahispelinsä samanaikaisesti.

Joten kerros nyt mulle vielä, näinä hektisinä viimeisinä tunteina -- mitä miinan pahis!pelin lukemisen jälkeen mun pitäis nähdä, jos nyt lukisin sen? Oletko niin varma miina:n kaupunkilaisuudesta, että pistät pääsi siitä pantiksi? Jos olet, miksi?
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 26.11.2017 19:25:20

Mie ne tiiä enää, että mitä te oikein ajattelette siitä miun pahispelistä ja että kuka siitä puhuu puuta heinää? Teijän ajatuksenjuoksu on liian nopeaa?

Mie nyt vielä yritän selventää tuota rayn osoittamaa ongelmaa.
- Myös-sana homma. En ajatellut sitä mitenkään syvällisesti kun sanoin että lisätkää myös sana, ja sillon tarkotin että epäilen myös anblickia ja niacinia. Nego ykkösenä. En tiiä miksi mainitten Anblickin ja Niacinin ekaks, ei mitään hajua miksi. En vaan mieti niin syvällisiä. Ja se että anblickin ja niacinin nickkien perässä on taivutusvirhe, on ehkä joku ajatuskatkos.
- Nyt jos miettisin uudestaan niin sanoisin kaiken tämän kielitieteellisen tiedon varjossa ja tällä hetkellä, että: Negoa epäilen eniten vaikka Nego hälvensikin Jekun aiheuttamaan postipulaa (joka oli epäilyttävää ja muuttui koko ajan epäilyttävämmäksi). Anblick epäilyttää, niacin myös jonkun verran. Huh. Mutta tuollon monta päivää sitten kirjotin noin, ja se oli sen tiedon valossa kirjoitettu teksti.
- Ja vaikka se on kylälle vähän huono homma, niin mie en kerkee ja pysty kirjottamaan joka viestin jälkeistä mielenmuutosta mitä noittenkin viestien välissä on ollu. Se tietenkin hankaloittaa aikalailla miun ajatuksen juoksun seuraamista.

Slendie: Miksi vaihoit äänen pois Niacinilta? Selittäkää nyt joku että mikä tekee Niacinista niin kyläläisen kun en ite tajuaaaaa!!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2017 19:26:48

En ole varma miinan kaupunkilaisuudesta. Hain sitä, että jos miina paljastuu tänään pahikseksi, niin toi aiempi pahispeli mun mielestä osoittaa, ettei Nego ole mikään mahdoton pahistoveri. Niacinille, joka kanssa pelasi tuossa pelissä ja lopulta nappasi pahismiinan, tuli myös ihan sama mieleen :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 26.11.2017 19:27:56

Slendie kirjoitti:Okei... toi on tosi passiivisaggressiivinen kommentti, varsinkin kun Niacin on saanut pisteitä siitä miten ei pelännyt omaa lynkkaustaan, ja varsinkin kun kehotat meitä sekä lynkkaamaan miina:n että lukemaan hänen pahispelinsä samanaikaisesti.

Joten kerros nyt mulle vielä, näinä hektisinä viimeisinä tunteina -- mitä miinan pahis!pelin lukemisen jälkeen mun pitäis nähdä, jos nyt lukisin sen? Oletko niin varma miina:n kaupunkilaisuudesta, että pistät pääsi siitä pantiksi? Jos olet, miksi?



Vai toisin päin, Jeekaka taitaa olla varma että oon mafia, niinkö?

Ja jeekaka, miks kyläläinen ei pelkäis omaa lynkkaustaan?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2017 19:41:20

Itse en ainakaan osaa pelätä, jos saadaan tänään pahis kiinni niin en usko että kylän voitto siitä enää yhteen harhalynkkaukseen kaatuu.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 26.11.2017 19:45:28

Väliaikalasku!

miina 3 (Nego, Niacin, raynpelikoneet)
Nego 2 (miina, jeekaka)
Anblick 1 (Slendie)

Putoamassa siis miina kolmella äänellään. Päivä päättyy klo 21:10.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 26.11.2017 19:48:18

Jitachi: jätit vahingossa Niacin-ääneni. :)

jeekaka: okei, kelpaa mulle.

miina: vaihdoin itse äänen pois sen tähden että Niacin:in reaktio ääneeni (ja tän päivän epäilyihin ylipäänsä) oli vähän liian hyvä. Itse näen hänet suhteellisen neutraalissa valossa tällä hetkellä, suoraan sanottuna: ei ole mitään maatamullistavaa suuntaan eikä toiseen, ja tuntuu että kaikkien yksityiskohtien summa on hyvin lähellä plus miinus nollaa, muttei varsinaisesti epäilyttävällä tavalla. En saa kiinni siitä, miksi rayn on niin varma Niacin:in kaupunkilaisuudesta.

Minusta tuntuu vieläkin, että kolmikon Anblick-Nego-Niacin lynkkaus missä tahansa järjestyksessä on automaattinen voitto. jeekaka:a on aika vaikea nähdä pahiksena, ei sen tähden etteikö sisällön puolesta VOISI olla, vaan sen tähden että postaustyyli vaikuttaa tosi kyläläismäiseltä.

Mutta tiedän että Anblick vaikuttaa tosi punaiselta, ja tiedän että Nego:n peliin kiinnitarttumisyritys ei ole vaikuttanut kovin läpinäkyvältä tai vihreältä.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Anblick » 26.11.2017 19:59:53

Miina ei mua oikeastaan epäilytä Jeku-Nego-jutun takia, koska mun ajatuskulkuni on mennyt suunnilleen samalla tavalla kuin tässä (viewtopic.php?f=9&t=523&start=630#p12544) rayn kokoamassa viestissä näkyy. Jekun epäilyttävyys lisääntyi hiljalleen hänen ollessaan hiljaa ja tiputtautuessaan, mutta en mä silti jatkuvasti ole raportoinut, että tänään epäilyttää taas vähän enemmän kuin eilen :D

Slendie kirjoitti: Oikeasti, ihan ekoista muutamasta postista jo näkee sen eron. Verratkaa itse, tässä peli vielä: viewtopic.php?f=10&t=439

No mä en näe mitään ihan maatamullistavaa eroa, kun ottaa huomioon tilanteiden erilaisuuden. Tuossa pelissä esim. kerkesin rupattelemaan leppoisia heti pelin alussa, kun taas tässä ei samanlaista rauhallista alkua ollut. Mutta en ole ehkä puolueettomin arvioimaan tätä asiaa :D

Niin ja mua edelleen kiinnostaisi, mistä rayn pahiskolmikot tulevat.
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. yö päättyy 22.11. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 26.11.2017 20:04:16

Nego kirjoitti:Ongelma on siinä, että et pitänyt mua suurinpana pahisehdokkaana, mutta äänestit mua ilmeisesti siksi, koska muutkin äänesti. Tosin ainakin päivän viimeisessä äänestystilanteessa näyttäydyt ensimmäisenä minua äänestäneenä pelaajana (tiedän, että joku muu ainakin äänesti minua ensin, en vain muista kuka). Eli siis jos pidit Anblickia tai Niacinia minua epäilyttävämpänä, mikset yrittänyt saada muita näkemään tätä? Miksi äänestit kolmatta vaihtoehtoasi, jos kaksi muuta olivat susta epäilyttävämpiä? Tai miksi et äänestänyt Cameronia, kun olit varma siitä, ettei hän ole hyvis?


Tähän vielä kerran vastaan. Minä ensinnäkin taisin olla eka joka sua äänesti sinä päivänä. Rayn oli käyttänyt ehkä edellisenä päivänä ääntään sulla. Sillon kun äänen annoin, en todellakaan pitäny sua kaikista epäilyttävimpänä, vaan halusin Jekulta asiaa. Ei tullu, ei niin millään, joten ääni vähän niinku jäi ja pikkuhiljaa alko tuntua että se on oikeassa paikassa. Ja vaikka kuinka Raynkin tavaa mulle miun tekstejä niin silti en pitäny sinnuu vasta kolmantena vaihtoehtona. Vaan yhtenä kolmesta ja hyvin todennäköisenä. Cameronista olin varma, että ei ole pahis koska toimii ilman kaveria -> kultisti. Olin siitä niin varma kun vaan voi kultistista olla (joka tarkotti sitä että täällä on pitkään puhuttu että kultisti on hankala löytää..) Jos nyt ajattelisin uudestaan, niin äänestäisin Cameronia, ihan vaan koska tästä on tullu sellanen soppa jota en itekkään enää ymmärrä ..

Slendie. Kiitti. En miekään tänään ehkä Niacinia änestäis. Nego ykkösenä.. Mutta luonnollisestikkin tässä tilanteessa kun näyttää että oon tippumassa (ja pelkään kuolemaani :D) niin olen valmis miettimään Anblickiakin koska se on toinen mun pahiskanditaatti..

Ääh, mies virittelee elokuvaa tuolla ja mie haluisin näpyttää koneella. Voi olla että oon kohta puhelimen varassa.

//Anblick väliin
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 26.11.2017 20:05:05

Slendie kirjoitti:Jitachi: jätit vahingossa Niacin-ääneni. :)



Hups, kiitoksia huomiosta.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 26.11.2017 20:09:05

Anblick muuten sopivasti ei vieläkään ole äänestänyt ketään. Yhden äänen antanut Halimalle ekana päivänä.. Ketä aattelit äänestää vaiko ketään?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 26.11.2017 20:10:25

miina: on nyt ensiarvoisen tärkeää että vastaat rayn:ille heti niin saadaan selvyyttä sinuun liittyen.
Anblick kirjoitti:Miina ei mua oikeastaan epäilytä Jeku-Nego-jutun takia, koska mun ajatuskulkuni on mennyt suunnilleen samalla tavalla kuin tässä (viewtopic.php?f=9&t=523&start=630#p12544) rayn kokoamassa viestissä näkyy. Jekun epäilyttävyys lisääntyi hiljalleen hänen ollessaan hiljaa ja tiputtautuessaan, mutta en mä silti jatkuvasti ole raportoinut, että tänään epäilyttää taas vähän enemmän kuin eilen :D

Slendie kirjoitti: Oikeasti, ihan ekoista muutamasta postista jo näkee sen eron. Verratkaa itse, tässä peli vielä: viewtopic.php?f=10&t=439

No mä en näe mitään ihan maatamullistavaa eroa, kun ottaa huomioon tilanteiden erilaisuuden. Tuossa pelissä esim. kerkesin rupattelemaan leppoisia heti pelin alussa, kun taas tässä ei samanlaista rauhallista alkua ollut. Mutta en ole ehkä puolueettomin arvioimaan tätä asiaa :D

Niin ja mua edelleen kiinnostaisi, mistä rayn pahiskolmikot tulevat.
Päinvastoin -- sulla oli heti nähtävissä peliäratkova ote posteissasi. Ei se ole leppoisuudesta kiinni, vaikuttaako joku punaiselta vai vihreältä. Kiinnitit huomiota pelaajien vuorovaikutuksiin ja muodostit alusta alkaen mielipiteitä niiden perusteella. Katsoit ketjua kokonaisuutena, etkä suunnannut huomiotasi vain pariin asiaan. Ja tässä pelissä sanoit, että pääperusteesi mun ja Lauchuo:n epäilemiselle oli meidän "lynkkausmieliala" -- tuota mielipidettä on hyvin vaikea ymmärtää linkkaamasi pelin perusteella.

Miksi muuten näyttäydyin sulle vihreänä vastaukseni rayn:ille myötä?
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2017 20:13:01

miina kirjoitti:Anblick muuten sopivasti ei vieläkään ole äänestänyt ketään. Yhden äänen antanut Halimalle ekana päivänä.. Ketä aattelit äänestää vaiko ketään?


Tässäkin äänessä tais olla vähän oma lehmä ojassa koska Anblick oli toinen ehdokas pudotettavaksi :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 26.11.2017 20:15:31

Nuo ovat aivan päivänselviä asioita.

Nego ei ikinä pahiksena ajaisi itseään tilanteeseen jossa molemmat vaihtoehdot ovat Nego itse, ja miina. Hän on yksinkertaisesti liian hyvä siihen, että miinan kanssa pahiksena ollessaan tekisi niin kun voi tarttua esim "Anblick on pahis" väitteeseen jota varmasti moni tukee, koska moni tässä pelissä epäilee Anblickia. miina myös äänesti Negoa eilen, kun hänellä olisi ollut aivan mahdollista vain äänestää Cameronia, joka hänen mielestään (miinan roolista riippumatta) oli kultisti. Olisi aivan typerää äänestää pahiskaveriaan kun voit äänestää sen sijaan henkilöä jotai ihan aidosti epäilet.

miina äänesti Anblickia ensimmäisenä päivänä, äänesti jo tilanteessa jossa oli hyvin paljon mahdollista että Anblick putoaa. En usko että mafia bussaa D1, koska siinä ei ole yksinkertaisesti mitään järkeä.

jeekaka - Anblick, vaikkakin Anblick ei tässä viestissä sano oikei mitään:
Anblick kirjoitti:Jeekaka tuli ihan vasta peliin mukaan ja ajattelin ensin, että eipä hänen viesteistään varmaan vielä mitään löydy, mutta löytyihän sieltä :D
Toisaalta jos Lauchuo on kultisti, voisi jättää ihan hyvin pahiksille :D

Tätähän on muutama muukin jo kommentoinut, mutta pidän kyllä vähän hassuna heittona. Ekassa viestissäänhän jeekaka vaikutti epäilevän Lauchuota ja sanoi, että lynkkaisi tämän ennemmin kuin Camin, minkä jälkeen hän sitten alkaakin perua kommenttiansa sanomalla, että jätetään Lauchuo lynkkaamatta? Hänellä ei kuitenkaan ilmene mitään erityisiä perusteita, miksi Lauchuo olisi nimenomaan kultisti eikä pahis. Jos Lauchuo ja jeekaka olisivat pahiksia, tässä kuviossa olisi musta järkeä, joskin se olisi aika räväkkä veto heti kärkeen.

...ei hän oikein muissakaan viesteissään sano, tai siis tee mitään lopullisia johtopäätöksiä. Tuo on kuitenkin sellainen heitto että en usko että Anblick sanoisi jeekakasta tuolla tavalla (siis voisi tuon asian sanoa, mutta ei tuolla tavalla miten hän sen kirjoittaa) jos he olisivat mafia yhdessä.

Lisäksi jeekaka ja Anblick halusivat molemmat lynkata Lauchuon (joka oli epäilty), en näe tuolla mafiatiimille syytä ampua Lauchuota koska se vain poistaa heiltä yhden ei-mafian joka on pelaajien keskuudessa epäilty (=tosi potentiaalinen harhalynkkaus).

Valtaosa jeekakan Nego syytöksistä on aivan potastkaa, varsinkin se "et sinä itseäsi kaupunkilaisena pelastaisi". Ihan typerää sanoa mafiapartneristaan tuolla tavalla kun ainut asia mitä se ajaa on se, että te olette MOLEMMAT sen jälkeen huonommasssa tilanteessa.

----------------------------------

--miina
++Anblick


Slendy on aivan oikeassa siinä että ero anblickin viime kaupunkilaispelin ja tämän pelin välillä on kun yö ja päivä. Anblick tuossa pelissä oikeasti yrittää ottaa kantaa asioihin ja etsiä mafiaa kun tässä pelissä on vain ja ainoastaan jotain puolivillaisia heittoja jotka eivät päädy mihinkään konkreettiseen lopputulokseen, ja sitten vielä ei oikein ole kiinnostanutkaan kuka lynkataan.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 26.11.2017 20:17:12

Jeekaka missä äänessä?

Slendie, apua? Mihin kysymykseen? Selaan nopeeta! Nyt oon puhelimella..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 26.11.2017 20:18:27

Tällainen mafiatiimi voisi hyvinkin ampua Lauchuon.
Lauchuo kirjoitti:rayn, jos aiotte Slendien kanssa äänestää jotakuta järkevää, niin mä voin lähteä mukaan. Cameron, Anblick, Jeku nyt ainakin vois olla niitä tässä kohtaa järkeviä vaihtoehtoja, joita voisin äänestää.



Tai sitten jeekaka ja miina jotka molemmat sanoivat sen olevan hyvä idea mafialle että koittaisivat ampua kultistin.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2017 20:21:18

miina, siis ainoa ääni jonka Anblick on tässä pelissä antanut, on ääni Halimalle tilanteessa jossa valittiin lynkattava vaihtoehdoista Anblick ja Halima.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 26.11.2017 20:23:02

Aa jeekaka, totta. Mie selasin vaan nopeeta anblickin viestejä.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Anblick » 26.11.2017 20:24:50

Slendie kirjoitti:Päinvastoin -- sulla oli heti nähtävissä peliäratkova ote posteissasi. Ei se ole leppoisuudesta kiinni, vaikuttaako joku punaiselta vai vihreältä. Kiinnitit huomiota pelaajien vuorovaikutuksiin ja muodostit alusta alkaen mielipiteitä niiden perusteella. Katsoit ketjua kokonaisuutena, etkä suunnannut huomiotasi vain pariin asiaan. Ja tässä pelissä sanoit, että pääperusteesi mun ja Lauchuo:n epäilemiselle oli meidän "lynkkausmieliala" -- tuota mielipidettä on hyvin vaikea ymmärtää linkkaamasi pelin perusteella.

Tai ehkä mulla oli enemmän aikaa. Tai ehkä en ollut silloin niin stressaantunut peliin liittymättömistä asioista kuin nyt. Tai ehkä en joutunut jankkaamaan yhdestä ja samasta jutusta koko ekaa päivää. Siis totta kai teette omat tulkintanne, niin täytyykin, mutta mua rassaa ehdottomuus (monessa muussakin asiassa), että "tämän täytyy varmasti olla näin, koska mun logiikallani tämä menee näin". Olisi kiva, jos osaisin aina pelata ihan täydellisen kyläläismäisesti, mutta kun siihen vaikuttaa pari muutakin muuttujaa kuin rooli :D

Slendie kirjoitti:Miksi muuten näyttäydyin sulle vihreänä vastaukseni rayn:ille myötä?

Koska musta sä perustelit hyvin, miksi yölynkkaukset eivät sopisi sun peliisi.

++Nego

//Monta viestiä väliin, lukaisin.
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2017 20:26:08

Pitäisikö mun vaihtaa ääni Anblickille? :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 26.11.2017 20:30:20

Noniin Slendy, mitäs nyt?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 26.11.2017 20:34:45

Anblick kirjoitti:
Slendie kirjoitti:Päinvastoin -- sulla oli heti nähtävissä peliäratkova ote posteissasi. Ei se ole leppoisuudesta kiinni, vaikuttaako joku punaiselta vai vihreältä. Kiinnitit huomiota pelaajien vuorovaikutuksiin ja muodostit alusta alkaen mielipiteitä niiden perusteella. Katsoit ketjua kokonaisuutena, etkä suunnannut huomiotasi vain pariin asiaan. Ja tässä pelissä sanoit, että pääperusteesi mun ja Lauchuo:n epäilemiselle oli meidän "lynkkausmieliala" -- tuota mielipidettä on hyvin vaikea ymmärtää linkkaamasi pelin perusteella.

Tai ehkä mulla oli enemmän aikaa. Tai ehkä en ollut silloin niin stressaantunut peliin liittymättömistä asioista kuin nyt. Tai ehkä en joutunut jankkaamaan yhdestä ja samasta jutusta koko ekaa päivää. Siis totta kai teette omat tulkintanne, niin täytyykin, mutta mua rassaa ehdottomuus (monessa muussakin asiassa), että "tämän täytyy varmasti olla näin, koska mun logiikallani tämä menee näin". Olisi kiva, jos osaisin aina pelata ihan täydellisen kyläläismäisesti, mutta kun siihen vaikuttaa pari muutakin muuttujaa kuin rooli :D

Slendie kirjoitti:Miksi muuten näyttäydyin sulle vihreänä vastaukseni rayn:ille myötä?

Koska musta sä perustelit hyvin, miksi yölynkkaukset eivät sopisi sun peliisi.

++Nego

//Monta viestiä väliin, lukaisin.
Okei, sun kannattaa avata tätä enemmän jos stressistä on kyse? Ja ei kukaan oikeasti usko ehdottomuuksiin -- onhan se monta kertaa jo aiemminkin tässä pelissä nostettu esiin että kaikki on aina mahdollista. :) Mutta jokaista lausetta jokaisessa postissa ei voi muokata ottamaan jokainen ehdollisuus huomioon -- muuten kaikkien meidän postit olisivat aina esseitä.

Avaa myös tuota, mitä olet aiemmin tässä pelissä tarkoittanut lynkkausmielialalla, koska linkkaamasi pelin Anblick ei mielestäni olisi sanonut noin.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 26.11.2017 20:36:38

Rayn (tai siis slendy), en tiiä mihin pitäis vastata. Mitenhä äänet menee, mieluusti negoa äänestän, taikka siis pidän ääneni.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 26.11.2017 20:39:05

raynpelikoneet kirjoitti:Noniin Slendy, mitäs nyt?
Mun mielestä tulkitsit miina:n tapaa käyttää sanaa "epäily" väärin. Esim se että miina "ehdottomasti" epäili Cameron:ia -- en nähnyt sitä, minusta vaikutti siltä että suhteellisen epävarmaa miina:a häiritsi Cam eniten muttei ollut mitään super-konkreettista syytä.

Ja se on ihan ymmärrettävää ettei lynkkaa jotakuta siksi että epäilee sitä kultistiksi? Koska siitä ei voi olla super-varma ellei toinen vaikuta myös mahdolliselta yötappajalta.

Joten avaa mulle vielä kerran mistä tossa miina-jutussa on kyse. Kysymykseen "mitäs nyt?" vastaus on että toivon että Anblick ehtii vastaamaan. Tuntuu hieman nimittäin siltä että pahis!Anblick, jos hän siis on pahis, on "jätetty oman onnensa nojaan" tiiminsä puolesta. Jolloin Nego on itseasiassa AINOA mahdollinen partneri hänelle?

Voi olla että todennäköisyyksien valossa paras veto olisi itseasiassa lynkata Nego, mutta sitäkään ei kukaan kyllä ole vastustanut...

...Anblick äänesti just Nego:a, hitto...
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 26.11.2017 20:41:09

Se on aika selvä että Anblick:in peliin vaikuttaa jokin stressi tai vastaava, sitä en epäile. Mutta sehän ei toisaalta kerro joukkueesta mitään. Ellei Anblick osaa vastauksessaan jotain sellaista osoittaa. Se ero linkattuun hyvispeliin ON tosi silmiinpistävä.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 26.11.2017 20:41:44

raynpelikoneet kirjoitti:
miina kirjoitti:Mulla on jotenki tosi hankala nyt löytää selkeää epäilystä ketään kohtaan. Cameron epäilyttää varovaisuudella kyllä selkeimmin. Mutta en halua vaan äänestää muitten perässä.

Pakko kyllä sanoa että Cameron epäilyttää vielä lisää. Se on kyllä lukenut topaa, muttei ole vastannut epäilyksiin. Ja tiedän että sillä tulee motivaatiopula pahiksena jos sitä epäillään.

Cameron yleisesti vaan vielä epäilyttää, samat syyt kun aiemmin + tuo äänestyskäyttäytyminen

Siis sinun mielestäsi tämä ei ole "Cameron epäilyttää ihan oikeasti" vaan "Cameron ihan pikkasen vaan epäilyttää, mietin ettei se ehkä olekaan mafia"?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 26.11.2017 20:43:12

Vertaa tuota kaikkiin muihin miinan epäilyihin. Jos olet sitä mieltä että miina ei oikeasti epäile Cameronia "kovaa" niin silloin miina ei kyllä ikinä ole epäillyt ikinä ketään tässä pelissä yhtään.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 67 vierailijaa

cron