Horaaneko kirjoitti:Mistä ihmeestä tuosta käy ilmi että ääni menee päivän lopussa joko änkälle tai jeekalle? Ja mä en ihmetellyt sitä, mun pointtina tossa oli se, että ihmettelin ääntä jeeksulle. Justy on edellisellä sivulla kertonut ettei jeekakasta saa otetta ja ekat epäilyt nähdään nyt tässä. Toi oli se kohta mitä korjasin mun kolmannen viestin loppuun, olin missannut nuo justyn epäilyt ja luulin siis tässä kohtaa että ääni jeekakalle tuli ilman mitään perusteluja - siitä iso reaktio.
Missä kohtaa sä näet tässä, että justy miettii lopullista ääntään ja mitä väliä sillä on tässä kontekstissa?
Horaaneko kirjoitti:Pelkkien pelitapahtumien joo. Eli luetellaan pelitapahtumia tosi neutraalisti ja viestissä on enemmän sitä dataa kun omaa kommenttia. Mulle selkeyttää välillä käydä ihan vaan tapahtumia läpi, mutta niinkun näät, jos luit mun viestin (etkä vaa halunnu kivasti komppailla Zeytä :>) että mul on siellä aika paljon omaa kommenttia seassa. Oot nyt kahesti syyttäny mua tosi laiskalla perusteella (tää ja se "pahikselle on helpointa sanoa vaan että lukee topaa myöhemmin!"), onko sulla musta jotain ihan legittiä mielipidettä?
Horaaneko kirjoitti:- syyt äänestää Tetraa. Justylla olis ollut ns parempiakin syitä äänestää, vaikka Halimaa tai jeekakaa tai änkkää. Sen sijaan valitsi äänestää Tetraa sen takia, että tästä tuskin saadaan enää mitään irti. Justy varmasti tietää miten riskiä on äänestää tällasella syyllä
Halima kirjoitti:Meiz kirjoitti:No mähän olen discossa mutten vain kylässä :D Mutta ei kyllä tullut mieleenkään että tuo pitäisi raportoida tässä kohtaa.
Onko sulla joku syy miksi et oo Kylän discossa? En painosta, mutta tuu! Siellä jutellaan ja pelaillaan Among Usia jne. :)
Halima kirjoitti:Joo Marzzuu, mäkin inhoan hammaslääkärissä käyntiä.
Mikä sua raynissa epäilyttää?
Meiz kirjoitti:Horaaneko kirjoitti:Mistä ihmeestä tuosta käy ilmi että ääni menee päivän lopussa joko änkälle tai jeekalle? Ja mä en ihmetellyt sitä, mun pointtina tossa oli se, että ihmettelin ääntä jeeksulle. Justy on edellisellä sivulla kertonut ettei jeekakasta saa otetta ja ekat epäilyt nähdään nyt tässä. Toi oli se kohta mitä korjasin mun kolmannen viestin loppuun, olin missannut nuo justyn epäilyt ja luulin siis tässä kohtaa että ääni jeekakalle tuli ilman mitään perusteluja - siitä iso reaktio.
Missä kohtaa sä näet tässä, että justy miettii lopullista ääntään ja mitä väliä sillä on tässä kontekstissa?
Mäkin kyllä ymmärsin tuon jo alunperin että justy mietti päivän pudotuskohdetta, eikä niin että mihin nyt ääni lähtee. Miten muutenkaan sen voisi tulkita?
Meiz kirjoitti:Horaaneko kirjoitti:Pelkkien pelitapahtumien joo. Eli luetellaan pelitapahtumia tosi neutraalisti ja viestissä on enemmän sitä dataa kun omaa kommenttia. Mulle selkeyttää välillä käydä ihan vaan tapahtumia läpi, mutta niinkun näät, jos luit mun viestin (etkä vaa halunnu kivasti komppailla Zeytä :>) että mul on siellä aika paljon omaa kommenttia seassa. Oot nyt kahesti syyttäny mua tosi laiskalla perusteella (tää ja se "pahikselle on helpointa sanoa vaan että lukee topaa myöhemmin!"), onko sulla musta jotain ihan legittiä mielipidettä?
Kyllähän mä sen luin mutta aika puoliajatuksella, kun tuo formaatti riveistä peräjälkeen pistää väkisinkin mun silmät skippailemaan. Hommaa helpottais kyllä huomattavasti jos jotenkin korostaisit (boldaten) omat pohdinnat. Mutta ei mulla ollut tarkoituksena heittää mitään low bloweja, vaan halusin nähdä päädytkö mihinkään vahvempaan päätelmään viestien läpikäymisen jälkeen, sen sijaan että näitä päätelmiä kuultaisiin päivän odottelun jälkeen.
perheen kanssa hengailuun (joka taas kärsii aika hyvin näistä peleistä) :D
Horaaneko kirjoitti:En tajuu tota viimestä pointtias, sähän siis kritisoit mua siitä, että mainitsin et mun pitää käydä topaa uudestaan läpi. Miten aattelit että reagoisin siihen, öö, vahvistamalla mun päätelmiä.??
justy kirjoitti:Jos Halima on hyvi, raynilla ei oo mitään pahissyytä lähteä hämmentämään soppaa eilen. Koska musta eilinen vaikutti siltä, että rayn laittoi hommat hyrskyn myrskyn, jotta löytyisi joku muu kuin halima pudotettavaksi. Jos halima on hyvis, pahis-rayn ois voinut vaan todeta ton että lol, änkkä äänestää mua huonolla logiikalla, äänestänpä sitä, ilman sitä jeeksun ja haliman kuulustelua.
Zey kirjoitti:justy Marzzuun aktivointi tuo kyllä plussaa justylle.
justy kirjoitti:Ekan päivän lopulla olin sitä mieltä, etten ängää halua äänestää (kuten muistaakseni sanoinkin), mutta ei mulla hänestä silti hyviskuvaakaan ollut.
justy kirjoitti:Nyt siis epäilyttää se miten Rayn-readi ei tuntunut muuttuvan vaikka halima-readi muuttui.
jeekaka kirjoitti:Horaan kohdalla on kans ehkä pienenpieni town tell, mutta tästä oon epävarmempi,
Horaa kirjoitti:Mistä ihmeestä tuosta käy ilmi että ääni menee päivän lopussa joko änkälle tai jeekalle?
Horaa kirjoitti:Tää. Mul jää töiden ja treenien jälkeen vapaa-aikaa sellaset 4 tuntii ja yleensä se menee sit puoliks omiin juttuihin ja puoliks läheisten kaa olemiseen. Jouduin yks päivä ilmottaa kumppanille et en ehi nyt lähtee hänen kaa tallille ku mun pitää kirjottaa foorumille!! :----D
äng kirjoitti:Koetko vielä Zey että justyn Marzzuun aktivointi tuo hänelle plussaa?
äng-äänne kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Horaan kohdalla on kans ehkä pienenpieni town tell, mutta tästä oon epävarmempi,
Mitä tuo town tell tarkoittaa?
jeekaka kirjoitti:Pahiksena Horaa saa hupia mun pelityylistä eikä halua pudottaa mua, hyviksenä se on epäillyt mua aina. Ja nyt eka viesti alkaa tosi skeptisesti mua kohtaan. Horaa kyl lopulta päätyy pitämään mua hyviksenä niin siksi tää on tosi tosi ohut :D Pitää jossain kohtaa tarkistaa onko Horaan readeissa ollut samanlaista progressiota pahiksena. Ja siis toinen muuttuja tossa on että periaatteessa niissä aiemmissa hyvispeleissään Horalla on ollut syytäkin epäillä mua että ehkä se on vaan tosi hyvä lukemaan mua.
Zey kirjoitti:"ja äänihän oli jo änkäl."
äng-äänne kirjoitti:Mun täytyy yhä sanoa että pahismaisen pelaajan pitäminen pelissä sen takia että häntä voi sitten ristikuulustella tulevina päivinä lisää on ihan käsittämätön syy miksi äänestää hiljaista pelaajaa.
äng-äänne kirjoitti:Tekeekö tän logiikan käyttäminen Zeysta pahismaisen? Ei mun mielestä, koska se kiinnitti Zeyhyn paljon huomiota ja periaatteessa tutkan alapuolella lentävä pahis olisi voinut vaan sanoa "tässä mun huomioita nyt mutta vielä en tämän perusteella uskalla ääntä laittaa joten jatkan huomenna".
äng-äänne kirjoitti:Selvä juttu. Ja mua kritisoitiin soutamisesta ja huopaamisesta... eli siis mun taktiikkani on jättää Marzzu omiin oloihinsa kunnes sieltä tulee jotain oikeata mielipidettä. Ja mä en suoraan sanottuna ihan ymmärrä hänen jeekaka-äänensä perusteluita. Jeekakan tyyli tässä pelissä on samanlainen kuin pahis!jeeksulla aikaisemmassa pelissä? That's it?
raynpelikoneet kirjoitti:Eikun jättäkääpä tuo jeeksu +justy eod huomioimatta. Ei se ehkä mennytkään noin, eikä nyt ole aikaa tarkistaa puhuinko kukkuja.
Jeeksu mitä mieltä olet siitä, että änkkä sanoo:
- ekana päivänä halima + rayn oli pahiksia ja rayn yritti puolustaa halimaa eikä vastannut änkän kysymyksiin
- änkkä äänesti halimaa
- tokana päivänä änkkä ei enää epäile halimaa, vaan justya (eli siis haluma+ratn ei ole hänen mielestään pahiskaksikko)
- rayn vastasikin änkän kysymyksiin eikä änkällä tähän näyttänyt olevan mitään sen erikoisempaa sanomista (siis molemmat hänen pointtinsa on jo kumottu)
- ennen kun änkkä edes vastaa viestiini hän keksii että rayn onkin justyn pahispari, koska justy sanoi jotain...
- lisäksi hän keksii jonkun toisen syyn miksi rayn voisi olla pahis, joka muuten tapahtui ekana päivänä mutta silloin se ei ollut syy rayn pahismaisuidelle
- jos justy paljastuikin hyvikseksi, änkän pahistiimi on halima + jeekaka. (w000t??? Nytkö mä en siis enää voikaan olla haliman kanssa pahis kun koko ensimmäinen päivä meni änkältä sen "todisteluun"???)
Selittäkääs tuo logiikka minulle nyt hyviksen näkökulmasta.
horaaneko kirjoitti:Avaa vähän ajatuksias, miks pahisJusty tekisi näin? Ton Haliman elossapitämisen takia?
raynpelikoneet kirjoitti:- jos justy paljastuikin hyvikseksi, änkän pahistiimi on halima + jeekaka.
raynpelikoneet kirjoitti: Onko se myös ok että kun hän saa haluamansa infon äänestään (rayn on pahis), niin sen jälkeen hän vaihtaa äänensä pois?
raynpelikoneet kirjoitti:- lisäksi hän keksii jonkun toisen syyn miksi rayn voisi olla pahis, joka muuten tapahtui ekana päivänä mutta silloin se ei ollut syy rayn pahismaisuidelle
horaaneko kirjoitti:Tuo kuulostaa melkein siltä kuin änkkä sanoisi, että hänen on "pakko" epäillä raynia koska tämä suutahti - että ei anneta itselleen mahdollisuutta edes pohtia voisiko pelaaja reagoida vahvasti myös hyviksenä.
Meiz kirjoitti:Mulla menee loppupäivä muissa merkeissä, joten jätän äänen ++justy
raynpelikoneet kirjoitti:Halima, sanoit että änkän provoääni on on. Onko se myös ok että kun hän saa haluamansa infon äänestään (rayn on pahis), niin sen jälkeen hän vaihtaa äänensä pois?
raynpelikoneet kirjoitti:Hoplaa otetaanpa takaisin hieman:
Halima sanot että todennäköisin pahispari on justy + rayn, ja jos justy on hyvis niin sitten rayn + meiz.
Miksi äänestät justya etkä minua?
Halima kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Halima, sanoit että änkän provoääni on on. Onko se myös ok että kun hän saa haluamansa infon äänestään (rayn on pahis), niin sen jälkeen hän vaihtaa äänensä pois?
En oo sanonut änkän provoäänestä mitään, se oli joku toinen.raynpelikoneet kirjoitti:Hoplaa otetaanpa takaisin hieman:
Halima sanot että todennäköisin pahispari on justy + rayn, ja jos justy on hyvis niin sitten rayn + meiz.
Miksi äänestät justya etkä minua?
Koska epäilen justyä paljon enemmän kuin sua. En todellakaan äänestä pelkän pahisparituksen vuoksi, ja jos justy paljastuu hyvikseksi, mun täytyy arvioida muutenkin koko hommaa vähän uusiksi. Tänään kuitenkin toivon että ei tuu mitään viime hetken sählinkejä, vaan oikeasti nyt saatais selvyys justyn puolesta.
Horaaneko kirjoitti:Mitä ootte mieltä, sopiiko pahisJustyn etikettiin luovutuspuheet? Kahden pahiksen pelissä? Haluun kuulla ihmisten mielipiteitä tästä.
//Halima
Horaaneko kirjoitti:Mitä ootte mieltä, sopiiko pahisJustyn etikettiin luovutuspuheet? Kahden pahiksen pelissä? Haluun kuulla ihmisten mielipiteitä tästä.
//Halima
justy kirjoitti:Horaaneko kirjoitti:Mitä ootte mieltä, sopiiko pahisJustyn etikettiin luovutuspuheet? Kahden pahiksen pelissä? Haluun kuulla ihmisten mielipiteitä tästä.
//Halima
Pahis-justy sanoisi varmaan tätä samaa, koska kuten halima tuossa toteaa, ei nää puolustukset pure. Joten parasta ois vaan keksiä jotain fuulaa-readeja ja toivoa että tarpeeksi moni alkais epäröidä päivän lopussa.
Mut näin hyviksenä en myöskään usko että mun kannattaa enää erityisesti tuhlata energiaa puoöustautumiseen. Voitan kuitenkin pelin muiden mukana, vaikka pahikset napattais kuolemani jälkeen. Paras ehkä edistää sitä. Plus on paljon kivempaa jahdata pahiksia kuin puolustautua.
Tunnin päästä abaut pääsen tänne ihan kunnolla, jos ei tuu mitään yllätyksiä.
raynpelikoneet kirjoitti:Jos justy paljastuu hyvikseksi niin mitä tässä tokana päivänä on tapahtunut, ettei halima + rayn ole enää se todennäköisin pahiskaksikko? Äänestit kuitenkin halimaa ekan päivän lopussa ja epäilet häntä nytkin (jos siis justy on hyvis)?
raynpelikoneet kirjoitti:Se ei ole koskaan ollut syyni sinun pahiksena pitämisessä, että äänestit minua, vaan se koko kuvio sinun äänestämiskäyttäytymisessäsi ekana päivänä. Annoit syyt miksi halima on pahis -> äänestät rayn, saat äänellesi reaktion joka on mielestäsi pahismainen -> siirrät äänesi pois. Se ei näyttäydy minulle loogisena koska en itse ikinä tekisi noin, tai jos se olisi alunperinkin suunnitelmani (siis jokatapauksessa siirtää ääni pois), en edes sitä sen ekan kaverin päälle ikinä laittaisi.
raynpelikoneet kirjoitti:Tämän päivän vastauksissasi et ole vieläkään kertonut, että jos sinun perusteesi olivat itsesikin mielestä invalideja, miksi pidät (tai ainakin pidit) minua silti pahiksena kun äänestit justyä?
raynpelikoneet kirjoitti:Miksi minä pahiksena "suuttuisin" huonoista perusteluista minua kohtaan todennäköisemmin, kuin hyviksenä?
raynpelikoneet kirjoitti:Ja miten se, mitä justy on sanonut, vaikuttaa minun koukkueeseni, varsinkaan kun sinun ei pitäisi tietää justyn joukkuetta varmuudella?
raynpelikoneet kirjoitti:Siis se posti alkaa noilla sanoilla ja jatkuvasti sanot että pidän sinua pahiksena koska äänestit minua.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa