Änkkä: No mut ei kannata niin välittää siitä, että pelaa eri tavalla kuin muut, muut vaan saa sit tosiaan tottua siihen. ;) Mut siis musta sait älyttömän nopsaan mielipiteitä pelaajista, vaikka tosiaan et oo vähään aikaan meijän kaa pelannut. :D Itse kerran pelasin tuntemattomalla porukalla ja vitsit kun ei yhtään tiennyt miten pitäis muita lukea. Mulla kesti älyttömän kauan, ennen kuin sain mitään otetta peliin. Eli mä olin oikeesti vaikuttunut kun heti ekana päivänä alusta asti sulta löyty mielipiteitä! Eli nyt unohdat muumiopölyt ja taputat itseäs olalle. Etkä edes ollut pahismainen (paitsi ehkä vähän 2. iltana alko miettii uudestaan, mut no, se tempaus oli mielenkiintonen ja kaikkien ajatusten arvoinen! :D). :)
Halima kirjoitti:<3 On aina kivaa kun saa suhteellisen varman hyvisblokin, siitä on hurjan paljon helpompi jatkaa eteenpäin ja on kivempi miettiä asioita kun tuntee että voi luottaa toisten mielipiteisiin
Näinpä!
Halima kirjoitti:Hei, mulla on ehdotus! Nyt ensin tietty hengaat discossa ja tutustut kaikkiin -> tiedät seuraavassa pelissä yhtä paljo ku muutki. Sitte joskus jos meidät taas kelpuutetaan Champpareihin ni meet edustaan Kylää! Saat sitä kansainvälistä kokemusta. :)
Just näin. Ja among usissa tietyllä tapaa oppii kans hieman tuntemaan pelaajia ja viimeistään pelatessa juonaria niin oppii tuntemaan. Ja nyt änkällä on yks peli allakin, eli voi lähteä jo pohtimaan, että onkos se Halima nyt yhtä unohtelias kuin viimeksi. :P
justy kirjoitti:Ja Zeylle pisteet ekan päivän Meiz-readista. Ois vaan pitänyt antaa teidän lynkata kenet haluatte. :D
Noh, ne pisteet karisi kun päästin 2. päivänä Meizin liian helpolla. :'D Mut ens kerralla muistan, et Meiz on armottoman rehellinen pahiksenakin!
Mut hei, itse kannattaisin ehdottomasti ihan vaan tavis-hyviksiä ja tavis-pahiksia ens peliin! Musta se on parhain muoto, kun kaikki hommat on tehtävä ihan kunnolla päättelyllä. :3