Anniversarypeli 2. Peli päättyi?

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Aelina » 18.05.2019 11:51:30

Pyramidi kirjoitti:Oletat ilmeisesti nyt niin, että pahis ei lähtisi heittämään tuollaista perustelematonta listaa? Minusta on vain outoa tehdä tästä hyvismäistä ihan sen vuoksi, että on tehnyt näin aiemminkin ja oli hyvis. Se ei kuitenkaan millään tavalla vaikuta siihen, etteikö Jinmuru tekisi niin pahiksena. Minun mielestä pahiskin oltuaan hiljaa haluaa antaa jotain, jotta ei vaikuttaisi täysin tekemättömältä.

Joo, eiköhän Jinistäkin ala muodostua parempaa kuvaa kun kuulee lisää. :D Mutta sitä mietin, että Jin ei kokenut alkuun painetta yrittää keksiä sanottavaa. Toki on vähän heikot lähtökohdat alkaa vertaamaan, mutta mietin just paripeliä, jossa hyviksenä Jin vain heitti mielipiteitä ilman kummempia perusteita. Anonyymipelissä pahiksena Jin muistaakseni yritti saada ainakin joitain perusteita.

Pyramidi kirjoitti:Oliko tämä nyt sinun mielestäsi hyvismistä vai pahismaista toimintaa? Aiemmin sanoit, että Haliman puheet raynin lynkkaamisesta puolesta välittämättä ovat pahismaisia, onko tämä nyt sitten mitä? Yleisesti ottaen minulle on tullut Aelinasta vähän sellainen kuva, että varoo ottamasta vahvasti kantaa.

Pahismaistahan se yhä oli. :D Aktiivisuuskommentti liittyi siihen, että toisaalta Halima on hyviksenä yleensä aktiivisempi ja innokkaampi.

Sitä olenkin sanonut, että vähän puoliteholla pelaan, koska viestit pitäisi lukea uudestaan, mutta en millään jaksaisi keskittyä siihen ja yritän olla ottamatta liikaa paineita tästä pelistä. :P
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 13:21:32

Slendie kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
Slendie kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Varmasit pelaakin. Mutta pahiksena sä tiedät kuka on pahis ja kuka ei ja voit tehdä päätökisä (ja varmaan teetkin) sen mukaan. Miksi pahis!Jin laittais (1) hyvis!Marzzuun tai (2) pahis!Marzzuun hyvislistalleen sensijaan että ei vaan laittais?

Miksei pahis!Jin voisi #1 kohdalla ajatella hyvis!pisteiden keräämistä? #2 toki lienee mahdoton ajatus. Samaa mieltä et joka tapaukses Jin!ille hyvännäköinen pikku detalji, muttei kerro todellakaan mitään 100%sesti. Erityisesti kun se "silmällä pidettävät" -osio oli myös kiinnostava.

Jos mä en olis fiksoitunut mun teoriaan niin mä äänestäisin sua. Sori beibe mut sä oot ehkä 43% mafia. Liian monta juttua jotka ei tule town!Slendieltä. Esim tuo tehtävä, jumaliste vedit huonosti sen johtamisen. No katotaan..

Johtajanrooliahan mulla ei missään vaiheessa ollut eikä olisi voinutkaan olla. Niin tai näin, oon hyvin tyytyväinen siihen miten tuo vedettiin. Erityisesti kun auttoi read:ien suhteen tosi paljon! Koska äänestettiin yhteisesti, ei ollut mitään realistista saumaa yrittää mini-resistance peliä tän pelin sisälle, ei varsinkaan niin ettei se olisi sotkenut keskustelua enemmän kuin auttanut.

Sulla on paljon oletuksia sen suhteen miten oltais event:iä lähestytty, kun ei siitä mitään tiedetty. Spoiler alert: veikkaan sun olevan tosta event:istä vastuussa. Joko oletat liikaa siitä, tai sitten yksinkertaisesti tiedät event:in luonteesta enemmän kuin me muut. Ja tän ääneen sanominen ei mitenkään suurenna sitä maalitaulua, joka sulla on ekana yönä selässäs joka tapauksessa.

Mutta jos oikeasti epäilet mua, olis parempi että nostat kissan pöydälle tässä vaiheessa.

//Jahas, ääni tulikin jo.

Noniin kerrohan mitä hyviä readeja siitä sait?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 18.05.2019 13:25:20

Pyra, Marzzuu jää pahiksena kyl kiinni josain välisä jos se on pahis, ku Marzzuu pelaa aina niin tunteella/spontaanisti :') Miten ite sit aattelit tehä jos mun taktiikka ei toimi? :p
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja justy » 18.05.2019 13:27:10

Jinmuru kirjoitti:Pyra, Marzzuu jää pahiksena kyl kiinni josain välisä jos se on pahis, ku Marzzuu pelaa aina niin tunteella/spontaanisti :') Miten ite sit aattelit tehä jos mun taktiikka ei toimi? :p


Miks sä sitten olet parissakin pelissä äänestänyt Marzzuuta ekana päivänä, kun siitä ei saa selvää?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 18.05.2019 13:36:16

justy kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:Pyra, Marzzuu jää pahiksena kyl kiinni josain välisä jos se on pahis, ku Marzzuu pelaa aina niin tunteella/spontaanisti :') Miten ite sit aattelit tehä jos mun taktiikka ei toimi? :p


Miks sä sitten olet parissakin pelissä äänestänyt Marzzuuta ekana päivänä, kun siitä ei saa selvää?

"Justy, oon mää joskus varmaan äänestäny Marzzuuta pelityylinki takia, mut ei se oikeen vie mihinkään." Oisin tuosa voinu selkeemmin siis sanoa, et oon oppinu virheistäni :'D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Aelina » 18.05.2019 14:05:21

Kannattaa miettiä, kertooko bonuksesta ääneen.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja justy » 18.05.2019 14:06:48

Jinmuru kirjoitti:
justy kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:Pyra, Marzzuu jää pahiksena kyl kiinni josain välisä jos se on pahis, ku Marzzuu pelaa aina niin tunteella/spontaanisti :') Miten ite sit aattelit tehä jos mun taktiikka ei toimi? :p


Miks sä sitten olet parissakin pelissä äänestänyt Marzzuuta ekana päivänä, kun siitä ei saa selvää?

"Justy, oon mää joskus varmaan äänestäny Marzzuuta pelityylinki takia, mut ei se oikeen vie mihinkään." Oisin tuosa voinu selkeemmin siis sanoa, et oon oppinu virheistäni :'D


Ymmärrän siis ettet halua äänestää Marzzuuta, koska olet oppinut virheestäsi. Se on kuitenkin eri asia, kuin mitä äsken sanoit. Sanoit, että Marzuusta kyllä aikanaan selviää onko hän hyvis vai pahis. Vai enkö vaan tajua.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 18.05.2019 14:25:19

Välikommentti: Me suoriuduttiin tehtävästä, justy sai bonuksen ja silti epäonnistuttiin? Siis täh? :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Aelina » 18.05.2019 14:28:34

Joo, en ymmärrä. Kranien kommentit heittää yli multa pahasti.

Oliko tehtävä lynkata petturi? En tiedä?
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Aelina » 18.05.2019 14:29:59

Oikeastaan kävisi järkeen. Ehkä.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja justy » 18.05.2019 14:32:00

Mä luulen, että epäonnistuttiin Kranien psykologisessa kokeessa, jossa meidän olisi pitänyt lynkata joku joukostamme.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Aelina » 18.05.2019 14:38:12

Jos joukossa oli petturi, minä uskoisin, että se ei ole ainakaan Zey ja epätodennäköisesti justy. Slendie ja Halima on todennäköisempiä (ihan vain, koska uskon Zeyn ja justyn todennäköisemmin hyviksiksi). Jos Kranie puhuu totta, uskoisin, että joukossa on vain yksi petturi. Ei useampia.

En tiedä oonko ainoa, joka ei vaan pysty ohittamaan olan kohautuksella kaikkea Kranien sanomaa.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Aelina » 18.05.2019 14:42:23

Mutta nyt tiedetään ainakin lisää tehtävästä, mikäli tuo toistuu. Ilmeisesti informaatio on tosiaan kaikissa tapauksissa julkista, eli tehtävän johtajan lynkkaamista ei kannata pohtia.

Mä en kuitenkaan osaa mitenkään loogisesti yhdistää tätä tähän peliin? Esimerkiksi mitä hyötyä tuosta tehtävän kääntämisestä tarkalleen olisi?
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Cameron » 18.05.2019 18:17:35

No niiin! Ensinnäkin voin ilmoittaa että
1) en aio ottaa yhtäkään ääntä henkilökohtaisesti
2) enkä aio martyrisoida
3) haluan jakaa mehua ja keksejä ja peli-iloa kaikille! <3
joten kenenkään ei tarvi potea emotionaalisesti tunnontuskia mun äänestämisestä!

Toisekseen mulla tökki siinä Pyran ja Ketun äänestämisen välillä se, että mulla on pelin alussa saatu kiertävä esine KEPPI, jonka voima on se, että tasatilanteessa mun ääni ratkaisee. Tämä voima oli käytössä ”muissakin äänestyksissä” ja silloin mietin että se mahdollisesti tarkoittais siis sitä että se näkyis jo väliaikalaskennoissa, mutta ilmeisesti se tarkoittikin näitä tohtori Kranien muita pelejä. Eli koin että mun kannattais hiukkasen pidempään pohtia ketä äänestän, mutta sitten hoksasin että se ei ollutkaan kovin fiksu veto kun aloin kerätä siitä epäilyjä :D Noo syteen tai saveen. Saan päättää kenelle kepin lähetän seuraavaksi, mutta en oo saanu vielä vastausta että onko se pakko lähettää eteenpäin joka yö.

Siirryn seuraavaksi pelaajapohdintoihin, mutta vaihdan välissä junaa niin lähetän tämän nyt.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Keturin » 18.05.2019 18:40:54

Ää voi saatana, sori. Mun piti eilen päivällä istua koneen ääres paneutumas, mut sit kello oliki liikaa.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Keturin » 18.05.2019 18:52:31

Ja pikavastauksena siihen miks mun on hirveän vaikee tehä readeja on se, että te kaikki muut tunnette toisenne niin hyvin ja metapelaatte keskustellen siitä mitä tämä ja tämä pelaaja voisi HENKILÖNÄ TEHDÄ. Tää on kaikki mulle ihan hepreaa. Mä keskityn pelissä tapahtuviin päätöksiin. Tällä hetkellä te voisitte kaikki olla mulle vaan pelaajat A, B, C, D jne.

Aelina kirjoitti:Keturinista moni on jo nostanut esiin sen, mitä itsekin mietin. Keturin vaikuttaa olevan aktiivisesti mukana, mutta sitten kuitenkaan ei oikein peliin mitään ole tuonut omia ajatuksia. Mun on kuitenkin vaikea uskoa, ettei edes minkäänlaisia viboja ole syntynyt.


Mä en ole ollut tässä pelissä aktiivisesti mukana alkuspurttia enempää, mä oon kirjottanu 15 viestiä joissa oon käyttäny submittia rivinvaihtona. Miks valehtelet?

Camerona kirjoitti:Keturin, miksi halusit Slendien piilottavan läsnäolonsa foorumilla? Samoin Keturinista tulee vähän sellainen olo että kirjailee mieluummin kaikenmaailman kaavioita ja skenaarioita kuin keskittyisi oikeasti siihen, mitä fiiliksiä pelaajista syntyy ja miksi. Tai itsestä tuntuu aika hullulta lähteä miettimään mitähän kaikkia erikoisia pelissä voisi olla, kun erilaisia kombinaatioita on x määrä...noh Zey voi laskea sen sitte joskus :D Vähän epäilyttää.


Mun mielestä on kohteliasta ohjeistaa pelaajia piilottamaan läsnäolonsa, koska foorumin ominaisuus ei mun mielestä kuulu pelin pelaamiseen enkä mä halua, että yksikään oletettu hyvis syyttää toista oletettua hyvistä siitä, että on ollu foorumilla paikalla mut ei vaikka oo reagoinu äänestykseen tjs.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Kranie O. K. Tomia » 18.05.2019 19:00:33

Aikanna umpeutuu Potilaat. Kuka tahansa teistä voi olla Violet.

Äänestystilanne:

Pramidi 1 (Marzzuu)
Halima (Aelina)
Keturin (Cameron, Halima)
Slendie (raynpelikoneet)
Cameron (Slendie , Zey, justy, Pyramidi)

Päivänsä on päättämässä Cameron neljällä äänellään.

Puhepakko suorittamatta: Horaaneko

Päivä päättyy huomenna 19.5. klo 23!
Avatar
Kranie O. K. Tomia
Kyläläinen
 
Viestit: 9
Liittynyt: 15.05.2019 17:46:26

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Keturin » 18.05.2019 19:03:26

Cameron kirjoitti: Keturin, miksi halusit Slendien piilottavan läsnäolonsa foorumilla? Samoin Keturinista tulee vähän sellainen olo että kirjailee mieluummin kaikenmaailman kaavioita ja skenaarioita kuin keskittyisi oikeasti siihen, mitä fiiliksiä pelaajista syntyy ja miksi. Tai itsestä tuntuu aika hullulta lähteä miettimään mitähän kaikkia erikoisia pelissä voisi olla, kun erilaisia kombinaatioita on x määrä...noh Zey voi laskea sen sitte joskus :D Vähän epäilyttää.


Mä en oo pohtinu yhtäkään pelissä olevaa erikoisroolia, mä oon miettiny vain ja ainoastaan lisävoittoehtoja joita pelaajilla voi olla.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 18.05.2019 19:03:55

Olin jo kirjoittamassa viestiä aiemmin, mutta kiitos jonkin ongelman sivustolla se ei koskaan lähtenyt perille. Siinä oli muutama huomio Slendiestä, jotka kopioin nyt tähän.

Slendie kirjoitti:Ja kun puhuin Pyra:n avauspostista, tarkoitin teennäisyydentuntua ja tähänastisen ketjun todennäköisintä scumslip:iä "myös" -sanalla. Kun olis ihan hyvin voinut sanoa vaikkapa "taas", tai melkein mitä tahansa muuta.


Otetaan se mainitsemasi virkkeeni tarkempaan katsantoon:

Pyramidi]Siitä tulikin mieleen, Zey sai minulle aikaan aika skisman salaisiin roolilistoihin, joten hänen on myös pakko olla pahis?[/quote]

Tuossa virkkeessä ei minun mielestäni "taas"-sana toimi. Koska se tarkoittaisi sitä, että Zey oli aiemminkin pahis salaisen roolilistan pelissä, mutta viittaamassani pelissä Zey oli PJ. "Myös" sanan olisi ehkä voinut jättää pois, mutta en tiedä millä sanalla sen muka korvaisi. Sitä en myöskään ymmärrä, miten se voisi ola "scumslip" sen sanan perusteella.

[quote="Slendie kirjoitti:
Oletan, että valmiuteni lynkata Keturin tässä vaiheessa ei tule kenellekään yllätyksenä. Harkitsin vakavasti ääneni vaihtamista Cameron:iin, for science and for more words, mutta haluan kuitenkin kuulla vielä Pyra:sta.


Miksi vaihdoit ääntäsi ennen kuin olit saanut kuulla enemmän minusta?

Slendie kirjoitti:Yleisestä pelityylistäni. Olisin jo jäätynyt pariinkin otteeseen mafiosona. Like, seriously. En olis myöskään aloittanut noin räväkästi; voi olla että olisin äänestänyt zey:tä mutten olis jatkanut samalla tavalla, enkä tosiaan olis lisännyt (provosoimatonta) puoli-esiintuloa kuvioihin mukaan. En murehdi miltä sanomiseni vaikuttavat ja näet sen kyllä oikeasti


Tuollainen ei toimi puolustuksena minusta. Kukaan ei tiedä sinun puoltasi kuin sinä itse (ja pahikset), joten on helppoa sanoa mitä "olisin tehnyt" pahiksena. Samalla implikoit vahvasti, että olen hyvis. Kukaan ei voi tietää, mitä sinä olisit voinut suunnitella pahiskaverien kanssa ennen peliä.

Lisään pari huomiota Cameronista.

Cameron kirjoitti:Toisekseen mulla tökki siinä Pyran ja Ketun äänestämisen välillä se, että mulla on pelin alussa saatu kiertävä esine KEPPI, jonka voima on se, että tasatilanteessa mun ääni ratkaisee. Tämä voima oli käytössä ”muissakin äänestyksissä” ja silloin mietin että se mahdollisesti tarkoittais siis sitä että se näkyis jo väliaikalaskennoissa, mutta ilmeisesti se tarkoittikin näitä tohtori Kranien muita pelejä. Eli koin että mun kannattais hiukkasen pidempään pohtia ketä äänestän, mutta sitten hoksasin että se ei ollutkaan kovin fiksu veto kun aloin kerätä siitä epäilyjä :D Noo syteen tai saveen. Saan päättää kenelle kepin lähetän seuraavaksi, mutta en oo saanu vielä vastausta että onko se pakko lähettää eteenpäin joka yö.


Tämä nyt ei vakuuta. Miksi pidättäisit äänestystäsi sinun mahdollisen kiertävän esineen vuoksi? Jos KEPIN vaikutuksesta äänesi ratkaisee tasatilanteen, miten se näkyisi väliaikalaskennoissa, kun niissä ei millään tavoin ratkaista putoajaa?

Miten tämä esine vaikuttaisi peliin? Vaikutus voi pahimmillaan olla suuri, joten jos Cameron on pahis mieluummin näkisin hänen kuolevan tänään. Jos Cameron on hyvis, voisimme hyvin kokeilla tätä säästämällä Cameronin tänään ja käskemällä häntä lähettää esine yöllä eniten hyvikseltä vaikuttavalle pelaajalle, ennaltapäätetylle pelaajalle. Jotenkin en vain näe pahiksella olevan halua luopua tällaisesta voimasta. Tosin, jos Cameron tekeekin niin ollessaan pahis, siitä voi kerätä helpon hyvisluoton muilta. Miten muuten on, jos kuolet Cameron KEPIN ollessa sinulla, katoaako esine vai siirtyykö arvalla toiselle?

//Kranie, Keturin
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 18.05.2019 19:06:07

Quotet korjattuna:
Pyramidi kirjoitti:Siitä tulikin mieleen, Zey sai minulle aikaan aika skisman salaisiin roolilistoihin, joten hänen on myös pakko olla pahis?


Tuossa virkkeessä ei minun mielestäni "taas"-sana toimi. Koska se tarkoittaisi sitä, että Zey oli aiemminkin pahis salaisen roolilistan pelissä, mutta viittaamassani pelissä Zey oli PJ. "Myös" sanan olisi ehkä voinut jättää pois, mutta en tiedä millä sanalla sen muka korvaisi. Sitä en myöskään ymmärrä, miten se voisi ola "scumslip" sen sanan perusteella.

Slendie kirjoitti: Oletan, että valmiuteni lynkata Keturin tässä vaiheessa ei tule kenellekään yllätyksenä. Harkitsin vakavasti ääneni vaihtamista Cameron:iin, for science and for more words, mutta haluan kuitenkin kuulla vielä Pyra:sta.


Miksi vaihdoit ääntäsi ennen kuin olit saanut kuulla enemmän minusta?
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Keturin » 18.05.2019 19:13:06

Itseasias jäi hiertämään toi Aelinan maalaus musta pelaajana, joka on ollu aktiivisena mukana mut en sit kuitenkaan oo "sanonu mitään". ++Aelina
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 22.5. klo 23:00!

ViestiKirjoittaja Violet » 21.05.2019 19:46:42

Peli on nyt avattu, ensimmäistä päivää on pidennetty kestämään 22.5. asti, jolloin se päättyy klo. 23.00!
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.05.2019 19:50:08

Keturin kirjoitti:Itseasias jäi hiertämään toi Aelinan maalaus musta pelaajana, joka on ollu aktiivisena mukana mut en sit kuitenkaan oo "sanonu mitään". ++Aelina

Mun mielestä Aelinan sanomisessa ei ole mitään vikaa koska ainakin mä en tiedä mitä mieltä oot about kenestäkään tällä hetkellä (poislukien aelina NYT). Älä tee samaa kun tuben kanssa viimeks.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 22.5. klo 23:00!

ViestiKirjoittaja Slendie » 21.05.2019 20:04:56

—Cameron ++Pyramidi

Ensin kysymyksiä Pyra:lle, sitten vastauksia hänelle:

*Miten on mahdollista, että palattuasi ketjuun missaat sen että Marzzuu on äänestänyt sinua? Sama marzzuu, josta olet eniten puhunut – lähinnä siitä miten hänen siihen mennessä ainoa postinsa oli pahismainen?
*Jos rayn oli hyvismäinen pelin alkumetreillä pahistenmetsästyksensä tähden, miksei sinulla ollut mielipidettä myös Halimasta?
*Myöhemmin kun kommentoit Halima:a, totesit että hän listasi read:ejään mielivaltaisesti. Omien sanojesi mukaan “..listaa liian kevyesti porukkaa tietylle puolelle perusteluna ertailu aiempaan peliin.” Mitä tarkoitit?
*Perustele hyvis!justy-mielipiteesi?
*Millä tavalla Cameron:in epäilys sinua kohtaan erosi minun ja Jinmurun epäilyksistä sinua kohtaan?
*Miten Cameron:in rayn!mielipide eroaa sinun antamastasi rayn!mielipiteestä?
*Miksi pelkistät epäilykseni sinua kohtaan kuin siinä olisi vain kyse avauspostistasi?
*Miksi keskustelet jatkuvasti Zey:n kanssa mekaniikkaan ja peliteoriaan liittyvistä asioista, mutta unohdat mitä mielipiteitä hänellä on ollut muista pelaajista?


Pyran avauspostiin liittyen. Okei, “taas” ei olisi toiminut, koska Zey oli tosiaan pj. Joko sisällytit avaukseesi turhan “myös” -sanan tai sitten teit pienen freudilaisen lipsahduksen. Sillä ei ole sinänsä väliä, koska emme voi mitenkään tietää totuutta tuollaisesta yksityiskohdasta. Mutta tähänastisessa ketjussa se on todennäköisin scumslip, toisinsanoen pahislipsahdus, mitä esillä on. Annan sen asian jatkossa olla koska en ole vetoamassa siihen että sen tähden kukaan sinua epäilisi.
Annan myös samoista syistä sen olla, että pidän avauspostiasi pahismaisena. Minulle on vuosien varrella muodostunut käsitys, miten erityyppiset pelaajat aloittavat pelinsä eri joukkueissa – ja koska yleensä olen kuollut pian pelin alettua, ensimmäisen päivän mielipiteideni oikeellisuudella on ollut merkitystä. Olen siis aikanani pyrkinyt tyyliin, jossa lähden muodostamaan mielipiteitä kanssapelaajista hyvin nopeasti. Toki silloinkin suurempi merkitys on aktiivisuuden aloittamisella kuin sillä, onnistuiko “soul-read:aaminen” vai ei.

Äänenvaihtoni Cameron:iin. Ihan jo sen lisäksi että sanoin, että aloin tuntemaan oloni epävarmemmaksi sinun äänestämisestäsi, käytännön hyvä syy oli se, että olit jo johtava lynkkausehdokas, selkeästi tilanteessa 4-2-1 itseasiassa. Cameron taas oli heräävä lynkkaus-mielenkiinnon kohde jonka pärsiin alle oli oikein sopiva hetki sytyttää pikku tuli. (Kiitos muuten mehusta ja kekseistä, Cam! ^^)
Puoli-retorisena kysymyksenä voisin vielä esittää että miksi se on sinusta ihmeellistä, että äänestän samaa pelaajaa kuin sinäkin?

Puolustuspostistani. Se oli suunnattu ihan pelkästään rayn:ille, jonka kanssa olen pelannut todella paljon. Muut eivät – ainakaan ääneen – minua vielä ole epäilleet.
Miksi muuten sanoit, että implikoin sinua hyvikseksi, kun en puhunut sinusta lainkaan kyseisessä postissa?

Voisin samantien kai mainita rayn-mielipiteestäni vähän enemmän. En pidä mahdottomana että rayn olisi pahis, mutta varsin epätodennäköisenä. Voisi sanoa että hän on “käytännön varma” hyvis. Hänen mielipiteensä useammasta pelaajasta osoittavat sellaista vaivannäköä, mikä on ominaista hyvis!rayn:ille. Joka tapauksessa hän on Halima-perustelujensa esittämisestä lähtien (en tarkoita ensimmäistä sivua, vaan kun hän yövuorossa ollessaan alkasi kirjoittamaan enemmän) ollut vahvin hyvis!read:ini ja voimistunut sellaisena ketjun edetessä.

TL;DR et vaikuta oikeasti seuraavan niitä asioita mitä väität seuraavasi, Pyramidi.
Vaikuttaa siltä, että sinun agendasi ei ole selvittää ketkä joukossamme ovat pahiksia, vaan reagoida ketjun tapahtumiin sopivalla tavalla, ja pitää kiinni ennaltapäättämästäsi lähestymistavasta kuhunkin tilanteeseen ja pelaajaan.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 22.5. klo 23:00!

ViestiKirjoittaja justy » 21.05.2019 20:06:22

Kirjoittelin tätä huoltotauon aikana. Aelina-osuus on ehkä huterin, koska a) oon ollut tän päivän koomassa ja b) Aelinan materiaalista suurin osa oli samalta päivältä, sitä oli vaikea lukea kun foorumi ei vieläkään osaa järjestää tekstejä aikajärjestykseen.

Spoilereissa mietteitä hyvisreadeista ja neutraaleista.
Spoiler:
Marzzuu

En osaa sanoa mitään. Mikään ei varsinaisesti epäilytä, mutta ei myöskään tuu hyvisvibaa. Toivottavasti tulet Marzzuu kertomaan vielä lisää ajatuksiasi ennen päivän loppumista. Kuulisin ainakin mieluusti, mikä Pyramidissa epäilyttää?

Halima

Edelleen häiritsee Haliman reaktio raynin paljastukseen, hänen Keturin-readinsa alkuperäisessä listauksessa, ja nyt viimeisimpänä tuo Rayninkin mainitsema rayn-aelina foliohattu, joka tekee aiemmin hyvismäisestä raynistä epäilyttävän. Kuitenkin uskon että on hyvis sen perusteella, miten Halima reagoi raynin epäilyihin. Raynin reaktio Haliman reaktioon taas vaikuttaa siltä ettei kyse oo ees pahis-pahis-teatterista.

Halima kirjoitti:Cameron heräsi myös myöhään, ja on myös hyvin tuonut mielipiteitään ketjuun. Jotenkin kuitenkin kaikissa mielipiteissä tuntuu olevan se takaportti "vois ehkä olla pahiskin mutta..." (katsokaa vaikka raynin kohtaa, siinä se näkyy selvimmin). Ihan hyvä avaus siis, mutta vähän pahismaista tuo jokaisen kohdalle takaportin jättö. Sitten toisaalta tuo Camin huomautus, että rayn ei ikinä ole helppo kohde mihinkään on niin totta ja hyvismäistä, että ehkä Cam menee kuitenkin hyvismäisiin.


Miks on hyvismäistä sanoa, ettei rayn ole helppo kohde? Miks pahis-Cameron ei sanois noin?

[quote=”Halima”]Slendie on kyllä pelannut hyvistäkin hyvismäisempää peliä. Sori kun en uskaltanut laittaa sua ylemmäs hyvislistauksessa kun äänesteltiin tehtävän suorittajia. En mä löydä mitään pahismaisuuksia sun viesteistä. Toki aina on se pieni epäilys, kun en oo sun kanssa pelannut ja tiedän että oot hyvä pelaaja, mutta ei nyt ehkä voi silti epäillä kun luin uudestaan sun loistavasti peliä edistäviä viestejä.[/quote]

Osaatko sanoa esimerkkejä niistä hyvismäisistä jutuista, joita Slendie on tehnyt? Sama kiinnostaa Zeystä.


raynpelikoneet

Vaikuttaa hyvikseltä. Pelityyli on rauhallinen ja diplomaattinen, mihin ehkä ei olisi pahiksena niin suurta motivaatiota. Äänet tuntuvat liikkuvan loogisesti. Toi diplomaattinen pelityyli on jotain, mitä en välttis odottais pahis-raynilta, vaikka sinänsä uskon että hän pahiksenakin pystyisi tällä tapaa halutessaan pelaamaan.


Jinmuru

Vähän häiritsee tuo Marzzuu on hyvismäinen koska sitä ei voi lukea, mutta jos se on pahis, se paljastaa kyllä itsensä jotenkin isosti ja sen sit huomaa. Mutta kyllähän Jin tietyllä tapaa tossa sitoo itsensä olemaan äänestämättä Marzzuuta jos tällasta isoa lipsausta ei tule, mikä on muutos aiempien pelien ”lynkataan varmuuden vuoksi” -linjasta. Jos Jin on tässä pahis, hän tietoisesti luopuu aiemmasta linjastaan vaikeuttaakseen omaa peliään (ellei sit viestit luettuaan oleta, ettei Marzzuuta tässä pelissä olla lynkkaamassa eikä halua itse ajaa sitä vaihtoehtoa).

Neutraali.



Pyramidi

Edelleen neutraali. Pyra pelaa tavallaan aika varovaisesti esittäen aika lieviä mielipiteitä. Toisaalta sitten kuitenkaan ei tunnu liikaa analysoivan postauksiaan tai sanomisiaan, mistä aiheutuu epäloogisuuksia. En kuitenkaan huomannut mitään pahismaisia epäloogisuuksia. En myöskään pidä ”myös”-sanaa pahislipsauksena Pyran ekassa postissa, minusta se tuntui sopivan luontevasti Pyran ilmaisutyyliin.

Pyran Cameron-ääni tuntui minusta loogiselta, ehkä jopa hyvismäiseltä. En tiedä olisiko pahis niin innokkaasti tuossa äänestämässä Camia sen perusteella, ettei Cam äänestänyt häntä.


Horaaneko

-


Aelina

Uudelleenluku oli vähän vaikeaa viestien sekalaisen järjestyksen vuoksi, mutta mulle jäi Aen viesteistä hyvismäinen kuva. Pelaajapohdinnat vaikutti loogisilta ja aidoilta. Minipelissä kanssa tuli musta hyvismäisiä kommentteja, tosin tuota minipeliä nyt on vaikeampi lukea kuin varsinaista peliä.


Keturin

Edelleen pelin alun näennäisaktiivisuus häiritsee, mutta pitkä poissaolo päivästä on vähän lieventänyt tätä. Ei vaikuta pelaajalta, joka menis piiloon epäilyjä, joten ehkä ei vaan oo aikaa pelaamiselle ja se selittää alun pelimekaniikasta puhumisen pahisjahdin sijaan (koska mekaniikasta on helppo puhua, jos ei oo aikaa ja energiaa muuhun). Katsotaan mitä tuleva aktivoituminen tuo tullessaan.



Zey

Mikä sun Slendie-readi on tällä hetkellä? Vieläkö pidät häntä hyvismäisenä pelin alun cleimiaikeen vuoksi? Tai jostain muusta syystä?

Sanoit myös että Pyraa äänestit Ketun sijaan, koska Ketu pelasi samalla tyylillä kuin aiemmin mut Pyra ei. Plus Pyralla oli epäloogisuuksia. Tarkoitatko näillä epäloogisuuksilla siis mielipidettä Marzzuun pahismaisuudesta, vai sitä ettei muistanut sulla olevan mielipiteitä muistakin kuin raynista? Entä miksi ääni pysyi Pyralla, vaikka osoitin Ketun pelanneen aiemmin eri tyylillä, ja olit kuitenkin aiemmin sanonut Pyraa neutraaliksi kaikkine epäloogisuuksineen?

Zeyn mielipiteen kehittymistä on vaikea seurata, tai se ei tunnu kehittyvän vaikka pitäis. Esim. Pyra-readi muuttuu neutraalista epäilyttäväksi mielestäni oudosti. Samoin rayn- ja Slendie-readit eivät tunnu kehittyvän, vaikka asioita tapahtuu. Etenkin mua kiinnostaa miksi Slendie-readi ei oo kehittynyt, jos se perustuu yhä siihen claimi-ideaan, vaikka Slendie on kertonut siitä asioita, jotka ei tunnu sopivan Zeyn syihin pitää sitä hyvismäisenä.


Slendie

Slendie kirjoitti:Zey: koska meinasin aloittaa päivän komeasti roolini kertomalla. Mut jos raynil on ekstra-voittoehto, mikä ei kumminkaan sotke kylä/pahis-taistelua, sen todnäk tarvii löytää tietynniminen pelaaja, ja raynil voi olla jotain ekstravihjeitä siihen.


Slendie kirjoitti:Kleimistäni kysyttiin. rayn:in kleimi muistutti mua yksinkertaisesti siitä että pelissä on ekstravoittoehtoja, ja pysähdyin miettimään millä tavalla saattaisin tahattomasti edesauttaa jotain eksoottista pahis!roolia. Siitä vaihtoehdosta en ole enää niin huolissani, mutta (peli)päivä on jo yli puolenvälin ja hyvin pian pelin alkamisen jälkeen tulin siihen tulokseen, että ideani toisi liikaa kaaosta ketjuun ekana (peli)päivänä.


Slendie kirjoitti:Kleimi-ideani olisi ollut valekleimi tuplalynkkaus-voimasta yhdelle päivälle. Sitä en tämän eventin myötä kyllä enää ole toteuttamassa. Voittoehto-kommenttisi (johon liittyvä puhe muuten myös menee kategoriaan "teet liikaa oletuksia, rayn, koska tässä tapauksessa varmasti tiedät enemmän kuin me muut") oli kiinnostava koska mulla on myös oikea rooli, jota tosin en aio kleimata vielä. Mutta suurin syy valekleimin tekemättä jättämiselle (vaikka sitä olenkin pohjustanut, tekemällä puoli-esiintulon Zeylle ja valitellessani justylle viime yönä miten mulla on toistaiseksi vain yksi ääni) oli yksinkertaisesti epäilys, ettei siitä irtoaisi ekana päivänä oikeanlaista aktiivisuutta.


Mä en nyt oikein tajua tätä. Ensin sanot että jätit cleimin tekemättä, koska muistit että pelissä on ekstravoittoehtoja ja saattaisit edesauttaa pahiksia. Mut sit sanot että cleimisi olisi ollut joka tapauksessa valerooli. Miten valeroolin cleimaus olisi voinut auttaa pahiksia eksoottisen voittoehtonsa saavuttamisessa?

Sit hauaisin kysyä Halima-readistasi. Kun ]tehtävää suunnitellaan, sanot et Haliman laittaminen johton auttais sua selvittämään Haliman puolta. Sit kun tiimi on valittu, Halima onkin (vissiin vahva?) town read.Mikä Haliman pelissä tiimiä valittaessa vakuutti?


Tuo epäloogisuus erikoisclaimissaan herättää epäilykset. Musta nuo lausunnot osoittavat, että Slendie on valehdellut kyläläisille claimistaan, enkä äkkiseltään keksi miksi hyviksen olisi niin pitänyt tehdä.


Cameron

Ei paljoa uusia ajatuksia, edelleen epäilyttää. Vähän tuo ”en aio martyroida” lisäsi epäilyttävyyttä: merkki pahis-Camin turhautumisesta siihen, että Halima pääsi pälkähästä pelaamalla tavalla, jolla Cam ei halua pelata, vaikka sillä voisi päästä pulasta?

Slendien jälkeen epäilyttävin.



--Cameron
++Slendie

Sanoisin että:

Hyviksiä Halima > Aelina > rayn

Pahiksia Slendie < Cameron < Zey.

Loput neutraaleja.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 22.5. klo 23:00!

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.05.2019 20:08:04

en edes jaksa lukea slendyn ja justyn viimeisimpiä, pyran viimeisin viesti oli 100% town viesti ja slendy äänestää häntä suoraan perään. ei vakuuta.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 22.5. klo 23:00!

ViestiKirjoittaja justy » 21.05.2019 20:11:22

Mä jaksoin lukea Slendien pyra-viestin, mutten jaksanut ymmärtää. Tää ei kerro viestistä, vaan omasta koomaisuuden asteestani. Meen nukkumaan, palaan aamulla. Halusin vaan saada kysymykseni Slendielle ja Zeylle ketjuun.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 22.5. klo 23:00!

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.05.2019 20:13:36

mä luin siihen asti että:
"vote pyra
hei tässä on muuten kysymyksiä sulle!"

joo ei
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 22.5. klo 23:00!

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 21.05.2019 20:20:21

Viikonlopun aikana minulla oli aikaa hahmotella vähän yhtä teoriaa.

Minua on nyt alkanut mietityttämään Zeyn ja Slendien kuvio ensimmäisenä päivänä. Minusta tuntuu, että se oli aikalailla lavastettu.

Ensimmäiseksi Slendien ensimmäisen päivän pelailut. Aluksi tuo avausviesti:
Slendie kirjoitti:Zeyn avauksesta tulee pahis-vibat. En osaa tarkemmin viel perustella kuin että soul read.

Rayn, pystytkö kertomaan yhtään enempää ekstravoittoehdostas?

Pyramidi, miten niin zey on MYÖS pahis?


Jo tämän perusteella Slendie on käsittänyt tuon myös sanan scumclippinä, mutta silti ei äänestä minua. Vaikka myöhemmin pelissä sanoo sitten näin:

Slendie kirjoitti:Tässä vaiheessa varmaan hyvä kertoa niillekin joiden kanssa ei ole tullut paljon tai lainkaan aiemmin pelattua, että uskon äänestyksen voimaan foorumipeleissä, ja pyrin joka hetki äänestämään jotakuta.


Tuon ensimmäisen viestisi perusteella olit vakuuttunut, että kyseessä oli jo scumslip, kuten myöhemmin tuon "myös"-sanan esität. Sitten seuraavassa viestissä äänestää Zeytä, koska Zey piti muka kolmea pahista varmana ja tietäisi roolilistasta enemmän kuin normaalihyvis. Mistä sinulle tuli käsitys, että Zeyn mielestä kolme pahista on selviö ja tietää enemmän roolilistasta? Sen sijaan, että äänestäisit sitä henkilöä, jolla oli mielestäsi scumsplit viestissään. Tuntui vähän väkisinkäännetyiltä perusteilta äänestää Zeytä, vaikka myönnän että peli oli aivan alussa. Mutta sitten kun peli on seuraavassa päivässä (17.5) seuraa äänenvaihto minulle ja Zey seuraa samantien perässä. Minulle näyttää nyt, että Zey ja Slendie aloittivat tarkoituksella agressiviisesti toisiaan kohtaan, epäilivät toisiaan ja Slendie äänesti Zeytä. Sitten kuin yhteisestä sopimuksesta molemmat äänestävät minua peräkkäin. Todellinen epäilyksen paikka tulee, kun Zey vaihtaa äänensä Cameronille, vaikka halusi ensin kuulla minusta, kuten jo aiemmassa viestissäni toin esille. Samalla tavoin myöhemmin Zey ja Slendie äänestävät yhteneväisellä tavalla. Ihan kuin he keskustelisivat pelistä muuallakin kuin pelitopan ulkopuolella ja ovat näin jo yhteneväisissä johtopäätöksissä. On mahdollista, että tässä on pahispari, joka on onnistunut ottamaan pelin kontrolliinsa aika täydellisesti, kenenkään epäilemättä heitä.

Se kuitenkin on kohtuu varmaa, että Zey, Slendie ja Cameron eivät voi olla samassa pahisporukassa, koska Zey ja Slendie vaihtavat äänensä minusta Cameroniin. En uskoisi heidän tekevän näin pahiskaveriaan kohtaan. Tässä kohtaa haluaisin tarkistaa, joko Slendie/Zeyn tai Cameronin kortit. Jos jompikumpi näistä flippaa pahikseksi, on paljon helpompaa lähteä etsimään pahiksia. Tällä haavaa ääni pysyy vielä Cameronilla, koska hän on epäilyttävämpi kuin Slendie tai Zey.

//justy ym. Luen myöhemmin.
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 22.5. klo 23:00!

ViestiKirjoittaja Slendie » 21.05.2019 20:20:58

justy: koska olen rooli, joka suunnitteli aloittavansa pelin valekleimillä. Tiesin raundin alkaessa, ettei kolmansia osapuolia ole. En tiennyt, että "ekstravoittoehtoja" voi siltikin olla! Esim rooliblokkaaja, tai jopa roolivaras, joka etsii tietynnimistä roolia. Ja joka on voinut saada vihjeitä sen suhteen, millainen voima (hahmo)nimellä on.
Mutta takerrut nyt joka tapauksessa siihen liikaa, olet jo pidemmän aikaa takertunut. rayn:in kleimi pysäytti minut. Mutta päädyin olemaan tekemättä sitä koska tulin siihen tulokseen, etten auttaisi ketjua. Harkitsin kuitenkin vielä toisena pelipäivänä tekeväni kleimin.

Meistä salonkihuoneilijoista Halima vaikutti vähiten todennäköiseltä kyläläiseltä suht-todennäköisistä kyläläisistä. Uskoin huoneen hyödyn olevan nimenomaan siinä palkinnossa, mikä siitä saadaan. Kuten sanoin, Halima+palkinto-kombinaatio oli se mielestäni mielenkiintoisin. Mutta en väittänyt haluavani Halimaa johtajaksi siksi että hän olisi siinä vaiheessa epäilyttänyt minua mahdottomasti, eikä hän myöskään ollut salonkihuone-hyvis!read:eistäni vahvin.

TL;DR väittämäsi epäloogisuudet eivät ole epäloogisuuksia ja, ei todellakaan millään pahalla mutta sanon ytimekkäästi niin kuin asia mielestäni on, väännät tikusta asiaa.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron