Löytötavaratoimiston tiski

Haluatko ilmoittautua peliin? Täältä löydät kaikki pelaajia tällä hetkellä etsivät pelit, sekä oppaat pelaamiseen. Tai ehkäpä haluat vetää oman pelisi? Täältä löytyy ohjeita sen tekoon ja jätä se sitten jonoon täältä löytyvään Tulevien pelien topiciin.

Löytötavaratoimiston tiski

ViestiKirjoittaja Sukka » 19.10.2013 20:23:21

Puuttuuko varapelaajia? Onko sinulla hyvä idea peliin, mutta ei halua/aikaa pelin johtamiseen itse? Oletko jo johtamassa peliä, mutta haluaisit apulaisen tai tarvitset sijaista lomasi ajaksi? Löytötavaratoimiston tiski on oikea paikka kaikenlaisille peliin liittyville kyselyille, tarjouksille ja hakuilmoituksille.

Mitä kaikkea voit hakea:
- Pelinjohtajaa / pelinjohtajakaveria johtamaan peliä, johon sinulla on idea
- Varapelinjohtajaa hoitamaan peliäsi sillä välin kun olet lomalla. (Haettava ennen pelin alkua.)
- Apulaispelinjohtajaa / pelinjohtajakaveria, joka johtaa peliä kanssasi ja auttaa sinua koko pelin keston ajan laskemalla ääniä ja puuhailemalla muuta mukavaa.
- Kirjailijaa kehittämään sinulle pelin idean, säännöt, hahmot tai jotakin muuta vastaavaa
- Apulaiskirjailija / kirjailijakaveria auttamaan sinua peli-idean kehittelyssä.
- Varapelaajaa korvaamaan pelistä antiaktiivisuuteen pudonneet.

Sen sijaan yleiset keskustelut ideoista ja muista ja niiden kommentoinnit kuuluvat muualle.

Toivomme, että kun teette ilmoituksen, laittaisitte selvästi siihen näkyviin, millaisesta ilmoituksesta on kyse. Esim. "haetaan varapelinjohtajaa" tai "vapaaehtoinen pelinjohtaja". Samoin on hyvä, jos kerrotte mitä toiveita teillä on aikataulujen suhteen tai millaista apulaista / kirjailijaa / pelinjohtajaa haette (eli mitä toivoisitte tämän tekevän).

Kun vastaat ilmoitukseen, laita vastaus ilmoituksen jättäneelle yksäreitse, ei tähän topiciin (näin tämä topic pysyy siistinä ja mukavana lukea). Samoin muut kysymykset yksärillä, ei tähän topiciin. Ilmoituksen jättäneiden taas toivomme muokkaavan viestiinsä selvästi näkyviin, kun ovat löytäneet haluamansa, jotta vanhoja ilmoituksia voidaan poistaa. Yli puoli vuotta vanhat ilmoitukset poistetaan, mutta ne saa halutessaan uusia.
Sukka
Ylläpitäjä

Re: Löytötavaratoimiston tiski

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 26.05.2018 00:48:54

Joku sais pitää ingametus-pelin :D Täälä ois yks pelaajaki jo valmiina!
Paras hiljaisten vuosien peli (Salemin kylä), kulta
Paras ingame & virallinen whatsappaaja, hopea
Pelien ilopilleri, pronssi
Jinmuru
Kyläläinen

Palkinnot: 6

ViestiKirjoittaja Jii » 26.05.2018 01:49:27

^ What she said. Oon miettinyt itse asiassa ingametus-peliä jo pitkään, ne on olleet aiemmissakin Kylissä ihan super harvinaisia. :D Vähän mietin, että pitäisikö sellainen itse vetää, mutta olisi kyllä kiva itse päästä ingamettelemaan!
Jii
Kepitetty kyläläinen

Palkinnot: 11

ViestiKirjoittaja justy » 29.05.2018 20:46:00

En ole koskaan pelannut ingame-peliä, mutta olisikohan tämä jotakin mitä voisi kokeilla yhteistyössä Finfanfunin kanssa? Jostain syystä mulle on tullut sellainen käsitys että siellä pelataan ingame-otteella juonittelupelejä.

Eli koetettaisiin houkutella sieltä pelaajia tänne, tai mentäisiin porukalla sinne pelaamaan.
justy
Mafioso

Palkinnot: 12

ViestiKirjoittaja Jii » 29.05.2018 21:33:59

Voisi toimia! Finiläisiä on aiemminkin taidettu houkutella Kylään menestyksettä, ehkä paremmin voisi toimia sinne pelaamaan meneminen? Itse olisin kyllä tosi mielellään mukana. :)
Jii
Kepitetty kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jii » 30.05.2018 00:04:38

Tarkkailin tässä vähän Finin tilannetta. Ilmeisesti Finissä on ollut nyt jo koko kevään halua juonarille, mutta sen eteen ei ole mitään nähty tehtävän. Joitain pelejä siellä on kyllä listassa, mutta en kyllä tiedä tuleeko niistäkään vähään aikaan mitään, kun ei koko keväänä ole peliä saatu käyntiin. :D Haluaisiko joku esim. ylläpidosta ottaa yhteyttä, jos lähdettäisiin vetämään sinne valmiiksi suunniteltua ja tarkistettua peliä Kylän tiimoilta?
Jii
Kepitetty kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jii » 30.05.2018 18:06:46

Oon ihan liian malttamaton, joten voin kyllä itsekin ottaa yhteyttä (en todellakaan kirjoita tässä samaan aikaan jo yksäriä Finin porukalle...). :D Katsotaan mitä sieltä vastataan, mutta jos vihreää valoa näytetään, voin kyllä ihan mieluusti lähteä vetämään peliä itsekin. :)
Jii
Kepitetty kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 30.05.2018 18:08:29

Mä en nyt puhu koko mafian puolesta, mutta mun mielestä hyvä idea pitää siellä jotain peliä. Ei ollakaan pitkään aikaan pidetty "mainospelejä" missään. Ja jos siellä ei löydy tarpeeksi porukkaa niin joko täältä siirrytään sinne pelaamaan yksi peli tai (mieluummin) kutsutaan finiläiset tänne meidän peleihin mukaan. :)
Halima
Ylläpitäjä

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 13

ViestiKirjoittaja Cameron » 30.05.2018 18:12:44

Komppaan Halimaa!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Cameron
Mafioso

ViestiKirjoittaja justy » 31.05.2018 07:06:14

Jii kirjoitti:Oon ihan liian malttamaton, joten voin kyllä itsekin ottaa yhteyttä (en todellakaan kirjoita tässä samaan aikaan jo yksäriä Finin porukalle...). :D Katsotaan mitä sieltä vastataan, mutta jos vihreää valoa näytetään, voin kyllä ihan mieluusti lähteä vetämään peliä itsekin. :)

Hienoa että olet aktiivinen! Ja jos haluat pelaamaan, niin eiköhän pelille joku muukin vetäjä löydy. :) Kunhan vaan ensin selviää Kiinnistaako finiläisiö ylipäänsä yhteispeli.
justy
Mafioso

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 31.05.2018 09:27:35

Mä kävin uteliaana katsomassa, että Finissä voisi nyt olla aikaa pelailulle jos heiltä löytyy intoa pelata kyläläisten kanssa.
Varoitus!
Olen Jack Sparrow'n suojeluksessa!
Ja Johnny Depp on suosikkini! :)
Marzzuu
Kyläläinen

Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja Jii » 31.05.2018 12:10:07

Joo, oon tosiaan ollut yhteydessä Finiin! Modetiimiltä näytettiin vihreää valoa, eli heidän puolestaan voidaan mennä sinne johtamaan peliä, ja näköjään muut pelijonossa olevat on antaneet luvankin ohittamiseen. :D Oon kirjoittanut itseasiassa jo jonkinlaisen pelin kasaan, mutta jos joku muu haluaa mieluummin PJ:ttää pelin (ja/tai kirjoittaa oman), niin sekin käy mulle hyvin! Löytyykö ketään halukasta? :) Myös VPJ mahdollisesti tarvittaisiin, se saataisiin kyllä mahdollisesti myös Finistä jos ei täältä löydy.
Jii
Kepitetty kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 31.05.2018 14:15:43

Paljonko siellä on kiinnostuneita pelaajia? Mietin että jos otettais tää kunnolla mainostuksena, niin kannattais tehdä siitä pelistä sen kokoinen että se ei ihan pelkistä finiläisistä täyty. Sitten lähetetään täältä meidän kivoimmat pelaajat (eli ne jotka voittaa ilopilleri-kepin :D ) finiin pelaamaan niitten kanssa.

Toiveissa siis tietysti, että finiläiset hoksaa että Kyläläiset on kivoja ja ihan turvallisia, ja uskaltavat pelin jälkeen siirtyä tänne pelailemaan. :) Mä voisin ihan hyvin lähteä vpj:ksi jos ei kukaan muu halua.
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Jii » 31.05.2018 14:24:40

Ilmeisesti Finilläkin on ollut viimeaikoina vähän vaikeuksia täyttää pelejä. Viimeaikaiset pelit, mitä siellä on pelattu, on olleet ~15 pelaajan kokoluokkaa. Musta 15 pelaajan peli olisi ihan sopiva näin yhteistyöpeliksikin. :) Kuitenkaan en usko, että meiltäkään ihan suurta ryntäystä tulee, ja jos heillä on olleet vaikeuksia löytää pelaajia muutenkin, niin uskon että sillä määrällä kaikki halukkaat pääsee mukaan. Sitten tarvittaessa voi toki suurentaa peliä :)
Jii
Kepitetty kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 31.05.2018 14:32:52

15 kuulostaa hyvältä. :) Joo en tiedä paljonko kyläläisillä on intoa lähteä finiin pelaamaan, mutta ois sinne kiva pari pelaajaa saada just tuon tutustumisen takia. Toki siellä onkin tuttuja pelaajia, ainakin Herkkuoone, Vlad (=Vampire täällä), Lenune ja Flyra. Ja Odo ja Lauchuo kävi SM-kisoissa pelaamassa, ja Lauchuo pelasi täällä sen jälkeenkin pari peliä muistaakseni.
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Jii » 31.05.2018 14:36:18

Musta kuulostaa kuitenkin ihan hyvältä, että PJ:tän peliä itse, ei pitäisi olla siinä ongelmaa. :D Sitten jos Halima tulee VPJ:ksi, niin muut kiinnostuneet pääsee itse pelaamaan. ;) Sitten, kun tämän saa ilmoon laitettua, niin mun mielestä hyvä idea voisi olla tehdä tälle myös ihan oma topick kirjastoonkin, jossa mainitaan yhteistyöpelistä ja siitä, että Kyläläiset ovat erittäin tervetulleita mukaan Finiin pelaamaan.
Jii
Kepitetty kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 31.05.2018 14:46:44

Hyvä idea tuo topic kirjastoon. Odotellaan nyt että saat pelin ilmoon ja sitten voit laittaa tänne mainostuksen tuosta pelistä. Ja tosiaan toivotaan että kyläläiset haluavat lähteä kylää mainostamaan finin puolelle. :)
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja justy » 31.05.2018 18:00:19

Hyvä Jii (ja Halima)!
justy
Mafioso

ViestiKirjoittaja Halima » 07.06.2018 20:35:29

Jii, miten tää homma etenee? Saatko pelin ilmoon finissä?
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Jii » 07.06.2018 20:48:32

Finin ylläpitoon oon ollut yhteydessä. Sieltä sanottiin että peli pitää tarkistuttaa vielä erikseen heidän tarkastajilla. Yksi heistä nyt eilen laittoi viestiä, että pyrkii katsomaan pelin viikonlopun aikana läpi jonka jälkeen se pitäisi voida laittaa ilmoon.
Jii
Kepitetty kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 07.06.2018 20:59:09

Siistiä! Etenee siis hyvin. :) Kerro sitten täällä kun saa hypätä sinne mukaan pelaamaan/vpj:ttämään!
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Aelina » 23.07.2018 14:44:16

Mä tiedän itsekin, että tämä on väärä keskustelu, mutta Finissä odotellaan jo peliä:

Odo kirjoitti:
flawless kirjoitti:Kohta alkaa jo olla pari kuukautta kulunut niin tuun uteliaana ja malttamattomana kyselemään, että missä mennään pelin kanssa? :)

Peli on tarkitettu ja lupa annettu. :)

Osaako Jii sanoa, milloin saat pelin pystyyn?

Voldemort kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Täälläkin yksi juonarinnälkäinen pelaaja odottaa pelin alkua :D

Hyvä että joku muukin. Olin jo eilen kärsimättömänä kirjoittamassa tähän viestiä ja sitten maltoin mieleni, mutta tuskaa oli. Niin ja jos joku kaipasi pelilleen pj:tä niin olisin vapaaehtoinen ja ilmoittautuisin pelauttamaan, kunhan nyt ensin pääsisin pitkästä aikaa pelaamaan. Ei mitään kiirettä, kunhan äkkiä. ;D
Aelina
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 23.07.2018 15:21:02

Aelina kirjoitti:Mä tiedän itsekin, että tämä on väärä keskustelu, mutta Finissä odotellaan jo peliä:

Odo kirjoitti:
flawless kirjoitti:Kohta alkaa jo olla pari kuukautta kulunut niin tuun uteliaana ja malttamattomana kyselemään, että missä mennään pelin kanssa? :)

Peli on tarkitettu ja lupa annettu. :)

Osaako Jii sanoa, milloin saat pelin pystyyn?

Voldemort kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Täälläkin yksi juonarinnälkäinen pelaaja odottaa pelin alkua :D

Hyvä että joku muukin. Olin jo eilen kärsimättömänä kirjoittamassa tähän viestiä ja sitten maltoin mieleni, mutta tuskaa oli. Niin ja jos joku kaipasi pelilleen pj:tä niin olisin vapaaehtoinen ja ilmoittautuisin pelauttamaan, kunhan nyt ensin pääsisin pitkästä aikaa pelaamaan. Ei mitään kiirettä, kunhan äkkiä. ;D

Mä olen ehkä väärä henkilö kommentoimaan tähän juuta tai jaata, mutta itselle tuli ihan vain kyläläisenä mieleen, että voisin Finissä kysellä löytyisikö siitä suunnasta halukkuutta osallistua Kylän peleihin odotellessa Finin pelin alkua?
Toisaalta, sitä peliä odottavat varmaan haluavat pelata oman pelinsä siellä, että heippa, olit hyvä ehdotus.
Varoitus!
Olen Jack Sparrow'n suojeluksessa!
Ja Johnny Depp on suosikkini! :)
Marzzuu
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Cameron » 09.12.2018 08:41:42

James Bond kaipailee salaista asettaan eli yhtä varapelaajaa peliin mukaan! :) (hox. Pelin aktiivisuustaso ei ole yhtä hurja kuin alussa, nyt ehtii hengittää taas välissä! :)) Kaikki te innokkaat laittakaa yv mulle niin kerron kuka oli nopein ja pääsee pelaamaan!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Cameron
Mafioso

ViestiKirjoittaja Zey » 12.12.2018 19:04:12

Jos kiinnostaa APJ/VPJ:n paikka iloisessa paripelissä, ni nykäskää hihasta. :3
Uskomattoman hykerryttävän tyrmistyttävä.
Zey
Ylläpitäjä

Palkinnot: 16

Paluu Kirjasto