Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset vei!

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 15:02:07

Tube kirjoitti:Miten Awaclus sinä olet osoittanut hyvikseytesi? Ei mutta niin, eihän sun tartte perustella mitään, mistä syystä munkaan ei tartte perustella sulle, miksi äänestän sua! (Muut kyllä tietää, vaikka sä et ymmärtäisikään.)


Olen jo aiemmin perustellut tämän, mutta tässä on hieman päivitetty versio:

- Aiempien pelieni perusteella on selvää, että pelaan nyt samalla tavalla kuin olen aina pelannut hyviksiä, enkä ole koskaan aikaisemminkaan pystynyt tätä tyyliä pahiksena täysin jäljittelemään.
- Vaikka olisinkin pahiksena lähtenyt pelaamaan tähän tyyliin, en olisi aloittanut peliä varta vasten vetämällä kaiken huomion itseeni.
- Tässä vaiheessa kaikki pelaajat ovat ottaneet minuun kantaa jollain tavalla, ja olen suurimmalle osalle vastannut takaisin. En usko, että kukaan vaikuttaa minun pahiskaveriltani.
- Vaikka olenkin joutunut puolustelemaan pelityyliäni, olen useita kertoja yrittänyt saada peliä vietyä järkevämpään suuntaan, jolloin hyvikset keskittyisivät minun hyvispelityylistäni väittelemisen sijaan oikeiden pahisten etsimiseen. Kun tällainen käänne saatiin yhteisvoimin aikaan, minulla ei ollut mitään ongelmaa katsella vähän sivummalta ja yrittää olla häiritsemättä peliä. Pahiksena olisin ollut ihan tyytyväinen siihen, kun peli junnasi paikoillaan, ja yrittänyt muuttaa tilannetta silloin kun peli lähti etenemään; nyt toimin päin vastoin.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 15:04:17

Keturin kirjoitti:Ootko saanu sen memon, että tää peli on joukkuepeli? Yllättäen pelaajat jotka kokee olevansa hyviksiä, haluaa tukea toisiaan. Violet on antanu erittäin hyvät tulkinnat miksi hän pitää mua hyviksenä ja näillä tulkinnoilla Violet on ansainnut minun luottamukseni.


Pahiksille tämä on joukkuepeli. Hyvikset eivät lähtökohtaisesti tiedä, ketkä muut heidän joukkueeseensa kuuluvat. Violet on antanut sinulle tekosyyn olla tekemättä mitään pelin selvittämisen edistämiseksi, mitään muuta hän ei ole saanut aikaan sinua puolustamalla.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 15:11:07

Xatalos kirjoitti:Awaclus: taisit missata tämän.

Onko muuten ketään, jota ET tahtoisi nyt lynkata?


Oho, huomasin sen, mutta unohdin vastata.

Itseäni en tietenkään tahdo lynkata. Muilta osin tämän kysymyksen vastaus olisi nimenomaan sitä tietoa, jota en halua pahisten tietävän.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 15:18:23

Xatalos kirjoitti:No, entä sitten onko ketään muuta (itsesi lisäksi) jota et tahtoisi lynkata? Kyllä/ei

On muutama, joita en lynkkaisi paitsi pelastaakseni oman nahkani.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 16:53:04

Xatalos kirjoitti:Olisitko muuten valmis paljastamaan mielipiteitäsi (lynkkauslistan eli Keturin/Meiz/Violet lisäksi), jos joutuisit muuten lynkatuksi? (eli esim. olet tasatilanteessa toisen kanssa, joka on lynkkauslistallasi, ja mielipiteesi paljastaminen hänestä voisi kääntää tilanteen?)


Periaatteessa joo, mutta ei nyt kuitenkaan mielellään tehdä tätä sillä tavalla että pistetään minut joka päivä tasatilanteeseen ihan vain pakottaakseen minut pelaamaan huonosti.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 16:54:53

Meiz kirjoitti:
Awaclus kirjoitti:Pelin alkupuolella sanoit, että pelisi myöhemmin tulee osoittamaan, että olet hyvis. Miten se on mielestäsi tähän mennessä sen osoittanut?

Olen esittänyt ja perustellut kantani eri pelaajista omasta mielestä hyvin, eikä pitäisi olla kovinkaan vaikeaa tulkita ketä pidän epäilyttävänä ja kenet luulen hyvikseksi tällä hetkellä. Uskon olevani oikeilla jäljillä ainakin Haliman suhteen, kuten myös ainakin Xatalos & Aelina & Tube hyvisreadeissa, joten nämä tulokset toivottavasti kertovat lisää minusta pelin edetessä. Tällä hetkellä ja perstuntumalla laskisin enemmän hyviksiin myös Keturinin, raynpelikoneet sekä sinut varauksella + lisäkommentilla "Miksi pitää minua pahiksena?".


No niin, löytyyhän täältä yhteistyökykyisiäkin pelaajia.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 16:55:52

++Violet
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 17:21:24

Xatalos kirjoitti:
Awaclus kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Olisitko muuten valmis paljastamaan mielipiteitäsi (lynkkauslistan eli Keturin/Meiz/Violet lisäksi), jos joutuisit muuten lynkatuksi? (eli esim. olet tasatilanteessa toisen kanssa, joka on lynkkauslistallasi, ja mielipiteesi paljastaminen hänestä voisi kääntää tilanteen?)


Periaatteessa joo, mutta ei nyt kuitenkaan mielellään tehdä tätä sillä tavalla että pistetään minut joka päivä tasatilanteeseen ihan vain pakottaakseen minut pelaamaan huonosti.


Olin juuri kirjoittamassa viestiä, ja väliin tuli tämä Awaclusilta. Sehän on hyvä, koska se vain vahvistaa sen hyödyllisyyden mitä ajattelin hetki sitten (alla) :D

- - -

Mitä nyt tässä on irronnut, on se, että Awaclus olisi valmis äänestämään seuraavia: Keturin, VIolet, Meiz. Muutamaa mysteeripelaajaa hän taas ei äänestäisi kuin itsensä pelastaakseen. Muuta kuin ääntään (kirjaimellisesti vain ääntään) hän ei kuitenkaan ilmeisesti ole valmis antamaan sen eteen, että hänen lynkkaustoiveensa toteutuisivat.

Valitettavasti tästä ei vielä paljon voi päätellä. Olisi toki mielenkiintoista jos hän äänestäisi vastoin näitä preferenssejä myöhemmin, mutta ei sekään olisi aukoton todiste hänen pahikseudestaan, koska ei ole tiedossa mitään perusteita, joten preferenssit voivat myös muuttua mielivaltaisesti pelin aikana. Nykyiset preferenssit voivat siis olla muuttuneita jo tunnin päästä eikä häntä voi kritisoida siitä kunnollisesti, koska taustalla olevaa ajatusprosessia ei näe.

Totta puhuakseni olen edelleen puolivalmis lynkkaamaan Awaclusin. Tulee sellainen fiilis, että hän on kuin syöpäkasvain, joka syö tätä kylää riippumatta puolestaan ja aiheuttaa vahinkoa myöhemmin pelissä (kuten heittelemällä käsittämättömiä ääniä kriittisessä tilanteessa tai tulemalla hyviksenä lynkatuksi tilanteessa, jossa siihen ei olisi varaa). Toisaalta en ole kovin vakuuttunut, että hän olisi pahis (pahiksena hän ei näin ärsyttävästi trollaillut vaan enemmänkin piileskeli trollailun verhon takana), mikä tekee tästä hankalaa. Parasta olisi osua oikeaan pahikseen ekana päivänä, mutta todennäköisyys siihen ei välttämättä ole lähelläkään 100%, joten pitäisikö hankkiutua eroon tästä ongelmasta mieluummin nyt kuin riskeerata hyödyllisen hyviksen lynkkaamista..

Heitän ääneni Awaclusille toistaiseksi taas. Ehkä se rohkaisee häntä avaamaan mielipiteitään (kun kuolema uhkaa muuten) tai sitten päästään eroon ongelmasta. Joka tapauksessa se edistää peliä.

++Awaclus


Kuva

Meinasitko tosiaan, että saan sinut vakuutettua siitä, että Violet on pahis, pelkästään postaamalla perusteluni sille?
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 17:32:40

Xatalos kirjoitti:Olisi se ainakin todennäköisempää kuin sillä, että laitat äänesi Violetille ja pysyt hiljaa. Sillä olisi nimittäin kaksoishyöty (suurempi luottamus sinuun kun ajatuskulkuasi voi vähän seurata ja jos on hyviä pointteja epäilyssäsi, epäilykseni Violetia kohtaan voivat kasvaa). Hiljaa pysymällä vain luottamukseni sinuun laskee ja epäilykseni Violetiin ennallaan.


Jos haluat päästä seuraamaan ajatuskulkuani ja kuulla hyviä pointteja, suosittelen tutustumaan tähän viestiin:

Awaclus kirjoitti:
Tube kirjoitti:Miten Awaclus sinä olet osoittanut hyvikseytesi? Ei mutta niin, eihän sun tartte perustella mitään, mistä syystä munkaan ei tartte perustella sulle, miksi äänestän sua! (Muut kyllä tietää, vaikka sä et ymmärtäisikään.)


Olen jo aiemmin perustellut tämän, mutta tässä on hieman päivitetty versio:

- Aiempien pelieni perusteella on selvää, että pelaan nyt samalla tavalla kuin olen aina pelannut hyviksiä, enkä ole koskaan aikaisemminkaan pystynyt tätä tyyliä pahiksena täysin jäljittelemään.
- Vaikka olisinkin pahiksena lähtenyt pelaamaan tähän tyyliin, en olisi aloittanut peliä varta vasten vetämällä kaiken huomion itseeni.
- Tässä vaiheessa kaikki pelaajat ovat ottaneet minuun kantaa jollain tavalla, ja olen suurimmalle osalle vastannut takaisin. En usko, että kukaan vaikuttaa minun pahiskaveriltani.
- Vaikka olenkin joutunut puolustelemaan pelityyliäni, olen useita kertoja yrittänyt saada peliä vietyä järkevämpään suuntaan, jolloin hyvikset keskittyisivät minun hyvispelityylistäni väittelemisen sijaan oikeiden pahisten etsimiseen. Kun tällainen käänne saatiin yhteisvoimin aikaan, minulla ei ollut mitään ongelmaa katsella vähän sivummalta ja yrittää olla häiritsemättä peliä. Pahiksena olisin ollut ihan tyytyväinen siihen, kun peli junnasi paikoillaan, ja yrittänyt muuttaa tilannetta silloin kun peli lähti etenemään; nyt toimin päin vastoin.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 17:47:02

Keturin kirjoitti:Tossa viestissä on literally 0 syytä miks Violet ois pahis ja tuhat täysin yhdentekevää asiaa sun pelityylistä.


Ei siinä ole yhtään asiaa minun pelityylistäni. Jokainen asia on täysin pelityylistäni riippumaton todiste siitä, että olen hyvis.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 17:54:45

Tube kirjoitti:Awan "pelin kehittäminen" on kanssa ollut lähinnä "Ootko x:n pahiskaveri?" kysymyksiä joka suuntaan ja luoda paljon pulinaa tyhjästä. Se, ettei hän aiemmin ole onnistunut olemaan samalla tavalla ärsyttävä pelaaja pahiksena, ei tarkoita, ettetkö nyt voisi olla. Mukaan vähän hämäykseksi muut pahiskaverit riitelemään sun kanssa, että vaikka jäisit kiinni, niin niitä ei osata epäillä.


Joo, oon varmaan 4 vuotta ihan tarkoituksella pelannut pahista vähän eri tyylillä ihan vain siltä varalta, että jos vaikka tässä pelissä sattuisin olemaan pahis, niin sitten pääsen sanomaan, että en ole koskaan ennen onnistunut jäljittelemään hyvistyyliäni pahiksena.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 18:30:20

Keturin kirjoitti:Voitko osoittaa jotenkin tämän pelin/foorumiketjun sisällä tapahtuneiden toimiesi kautta, että mikä susta tekee hyviksen?


Jos nyt vaikka alottaisit lukemalla sen viestin, jota lainasit.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 18:51:01

Xatalos kirjoitti:Ei se hirveästi vakuuta jos julistat vain olevasi hyvis, edesauttamatta ketjussa pahisten kiinnijäämistä. Itselleni ainakin olisi pala kakkua teeskennellä olevani hyvis, jos ei pitäisi sanoa mitään ajatuskulustani ketjussa. Tuskin se sinullekaan olisi niin mahdoton haaste kuin annat ymmärtää, etenkin jos panostat vähän tätä SM-peliä varten. Se pahispeli mitä tarkastelin oli kuitenkin vuosia vanha ja taitosi ovat voineet kehittyäkin siinä suhteessa.

Onko sinulla muuten mitään uudempaa pahispeliä linkata? Uusin mieluiten.


Tässä on uusin, jossa olin mafia:
http://forum.dominionstrategy.com/index ... ic=17612.0
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 19:32:37

raynpelikoneet kirjoitti:"committaa" (sori en keksi hyvää suomennosta sanalle)

Sitoutua.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 19:40:04

Muissa uutisissa: on superärsyttävää, jos pahis!Violet pääsee pälkähästä droppaamalla. Korvaavalle pelaajalle on toki annettava "mahdollisuus", mutta ei tarvitse antaa mahdollisuutta kumota kaikkia niitä syitä miksi Violetia epäiltiin pelkästään ilmaantumalla paikalle.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 19:41:26

Keturin kirjoitti:Tässä vaiheessa voisin kertoo, että olin melko varma Violetin olevan Ystävystyjä, koska se oli ketjussa reagoinut mun salakoodattuun ystävystymispyyntöön. Harmittaa, et se meni nyt hukkaan pelaajan vaihtuessa. No ehkä alotetaan tää peli uudestaan Violetin korvaajalla (ja ilman Awaa).

//rayn
//awaclus
//Halima


Mihin salakoodattuun ystävystymispyyntöön?
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 19:49:10

Onko tämä sinun mielestäsi salakoodausta?

Violet kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Tää kolmen minuutin aikarajan stressi ja kiire on niin syöpynyt mun takaraivoon, että mä olen lynkkauttanut jokaisen pelin aikana larppaavan, aikaisemmista peleistä puhuvat ja perussääntöjä kertaavat. Jokainen sana ja hengenveto joka ei tue pahisten löytämistä, on kellosta ja kylältä pois. Vaikka tää kello ei tässä pelissä ole niin paljon huolenaiheena, pidän silti kaikenmaailman metakeskustelua pelaajien pelityyleistä tai analyyseja aikaisemmista peleistä täysin turhana. Se voi olla myös tietoinen taktiikka väsyttää pelaajia tekemällä pelistä paljon raskaampaa jolloin pelaajat äänestävät enemmän hälläväliä-asenteella jne kylälle haitallisella tavalla. Jos tyypit täällä kokee, että näistä tiedoista voi saada jotain hyödyllistä irti tän pelin voittamisen kannalta niin tulee kyl tosi paha mieli. Paha mieli siitä miten huonojen pelaajien kanssa te ootte pelannu aikasemmin. Mulle jokainen peli elää omassa tyhjiössään ja tällä asenteella oon kehittänyt itselleni tehokkaan ja siistin työkalupakin jonka kanssa hyvikset ja pahikset haluaa molemmat ystävystyä.


Sain tästä flashbackkeja siihen kun pelasin tänä vuonna Werewolfia Ropeconissa. Omalla kohdallani tämä selittää Keturinin käytöstä.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 20:32:50

Keturin kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Oliko tämä jokin vitsi vai, Keturin?


Vaan toi "salakoodaus"-pätkä. Mielestäni se oli aika obvious huhuilu, Violet oli ainut pelaaja joka siihen tarttu ja siitä eteenpäin tuli vibat, että me voitais frendaa loppupeli. Kerroin tästä sen takia, et koska osalla pelaajista on niin vahva pahisriidi Violetin spotista, Violetin spottia ei tällä turnaboutilla tulla lynkkaamaan, niin ajattelin nyt tuoda tän esille, koska pidän mun spessurooliriidiä tärkeempänä ja ois ikävää jos roolinlukitsija osuis Ystävystyjään.


Eihän tuossa nyt ole mitään järkeä.

1) Oikean ystävystyjän ei kannattaisi ilmottaa sinulle olemassaolostaan yhtään mitään, koska hän ei voisi tietää, kummalla puolella sinä olet.
2) Vaikka kannattaisikin, niin todennäköisemmin Violet silti kommentoi vain IRL-pelaamisaspektia, ja on vain sattumaa että juuri samaan viestiisi olit piilottanut "salakoodin".
3) Vaikka Violet olisikin ystävystyjä, joka jostain syystä halusi outata itsensä sinulle, ei sinun kannata missään nimessä tuoda sitä esille, koska roolinlukitsijan lisäksi ystävystyjään voi osua myös pahisten yötappo.

// jaa ray sanoikin jo enimmäkseen samat.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 20:41:33

++Keturin
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 20:51:37

Zey kirjoitti:En kyllä nää miten tää olis pahis-Keturiniin sopiva liike. Korkeintaan saavuttaa taas aseman silmätikkuna, jossa ei alunperinkään tuntunut viihtyvän.


Oletko Keturinin pahiskaveri?
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 20:57:08

Zey kirjoitti:
Awaclus kirjoitti:
Zey kirjoitti:En kyllä nää miten tää olis pahis-Keturiniin sopiva liike. Korkeintaan saavuttaa taas aseman silmätikkuna, jossa ei alunperinkään tuntunut viihtyvän.


Oletko Keturinin pahiskaveri?

En.


No onko sitten ihan pakko antaa Keturinille lisää tekosyitä olla puolustamatta itseään?
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 21:00:46

++Zey
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 21:26:07

Moi Pyramidi! Satutko sattumalta olemaan sellaisessa pahistiimissä, johon kuuluu itsesi lisäksi Keturin ja Zey?
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 05.10.2018 08:01:57

Keturin kirjoitti:Awahan on julistanut, että hän aikoo jäädä viimeisenä henkiin voittamaan pelin.


En ole sanonut noin.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 05.10.2018 08:08:59

Xatalos kirjoitti:Ahaa... No, en edes yllättyisi enää vaikka hän alkaisi tekemään fakeclaims tai jotain sellaista (vaikka olisikin hyvis).


No en kyllä fakeclaimaisi taviksena erikoisroolia, paitsi joissain harvinaisissa tilanteissa.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 05.10.2018 13:17:51

No kai minut on helppo saada lynkattua jos kaikki koko ajan haluavat lynkata minut, vaikka olisin miten selvästi hyvis. Siihen ongelmaan on olemassa ratkaisu: älkää lynkatko hyviksiä.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 05.10.2018 15:03:36

Keturin kirjoitti:Näiden kolmen asian lisäksi tässä topaasissa ei ole esitetty YHTÄÄN AINUTTA asiaa joka antais susta (positiivisia) hyvisviboja. Sä et ole tehnyt tämän pelin aikana ainuttakaan sun 102:ssa viestissä osoittanut elettä joka olis +1 sun hyvisviboihin. Sulle on tän pelin aikana nyt sanottu niin tajuttoman monta kertaa, että jos sä olet hyvis ni voitko skarpata ja keskustella. Mä en voi oikeesti sanoa tässä vaiheessa mitään muutako, että joko sä olet pahis -jolloin tää sun veemäisyys on ihan täysin perusteltua ja ok - ja sut tulee lynkata asap tai sitten sä oikeesti oot tullu tänne vaan trollaan ja aukoon päätäs itseäsi tyydyttääkses, kun muut yrittää pitää hauskaa reilun ja kivan pelaamisen merkeissä. Ja se ei mun mielestä ole ok millään tasolla.


Sinulla ei ole kyllä yhtään varaa valittaa siitä, jos muut ovat ärsyttäviä. Et ole lisäksi vieläkään näköjään lukenut tätä viestiä, vaikka kehoitin tekemään niin jo kolme sivua sitten (lisäsin siihen nyt vähän korostusta josko se vaikka auttaisi luetunymmärtämisen kanssa):

Awaclus kirjoitti: - Aiempien pelieni perusteella on selvää, että pelaan nyt samalla tavalla kuin olen aina pelannut hyviksiä, enkä ole koskaan aikaisemminkaan pystynyt tätä tyyliä pahiksena täysin jäljittelemään.
- Vaikka olisinkin pahiksena lähtenyt pelaamaan tähän tyyliin, en olisi aloittanut peliä varta vasten vetämällä kaiken huomion itseeni.
- Tässä vaiheessa kaikki pelaajat ovat ottaneet minuun kantaa jollain tavalla, ja olen suurimmalle osalle vastannut takaisin. En usko, että kukaan vaikuttaa minun pahiskaveriltani.
- Vaikka olenkin joutunut puolustelemaan pelityyliäni, olen useita kertoja yrittänyt saada peliä vietyä järkevämpään suuntaan, jolloin hyvikset keskittyisivät minun hyvispelityylistäni väittelemisen sijaan oikeiden pahisten etsimiseen. Kun tällainen käänne saatiin yhteisvoimin aikaan, minulla ei ollut mitään ongelmaa katsella vähän sivummalta ja yrittää olla häiritsemättä peliä. Pahiksena olisin ollut ihan tyytyväinen siihen, kun peli junnasi paikoillaan, ja yrittänyt muuttaa tilannetta silloin kun peli lähti etenemään; nyt toimin päin vastoin.


Keturin kirjoitti:Tän quoten ois sillon 2017 pitäny herättää aikuisessa ihmisessä jonkun verran itsetutkiskelua, et onkohan ihmisillä kivaa mun kanssa: "I think it'll be fun to watch the mafia goo roos squirm when they have to play with someone like Awaclus." On mun mielestä myös hyvin huolestuttavaa, että jossain nettiyhteisössä pidetään VIIHDYTTÄVÄNÄ seurata vierestä, kun tyypit voi pahoin, kun ne joutuu pelaamaan sun kaltasen tyypin kanssa. Korostan et musta on tosi kiva vääntelehtii tääl ruudun ääressä, kun joudun kokoajan arpomaan Xatalosia tai raynpelikoneita jne, se on musta hauskaa. Sä et olet tuonut tähän peliin yhtäkään positiivista asiaa. Okei alan oleen varmempi Xatalosin pahisviboista, koska sen mielestä on varmaan ihan ok et katotaan tätä tyyppii viel toinen kokonainen pelipäivä.


Oletko tosissasi sitä mieltä, että sinun henkilökohtainen hauskanpitosi on niin paljon tärkeämpää kuin hyvisten voitto, että haluat siksi lynkata hyviksen, josta et tykkää?
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 05.10.2018 19:50:25

Aelina on nyt tulossa lynkatuksi?
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 06.10.2018 21:10:42

Zey kirjoitti:Xata, en usko, koska en usko, että Aelina itse keksi tulla ennustajana esiin. Ei olis silloin ollut noin epälooginen lähtö. Vaiktuttaa ennemmin, että pahiskeskustelussa vasta tuli mieleen, että vois yrittää pelastautua&saada ennustaja esiin.


Onko pahiksilla daychatti?
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 06.10.2018 21:12:35

Zey kirjoitti:
Awaclus kirjoitti:
Zey kirjoitti:Xata, en usko, koska en usko, että Aelina itse keksi tulla ennustajana esiin. Ei olis silloin ollut noin epälooginen lähtö. Vaiktuttaa ennemmin, että pahiskeskustelussa vasta tuli mieleen, että vois yrittää pelastautua&saada ennustaja esiin.


Onko pahiksilla daychatti?

Joo, pahikset voi keskustella päiväsaikaankin.


Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2018 finaali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron