Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset vei!

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 08.10.2018 21:52:54

Zey kirjoitti:Mut lavastaja on kuitenkin tärkein pahiksista, koska hänen takia ennustajan tuloksiin ei oltaisi voitu luottaa. Miksi vaihtaa turva ennustajalta hyvispisteisiin? Varsinkin kun Keturin sai musta muutenkin jo aika paljon luottoa 1. päivän toimillaan ennen Aelinan tappamistakin.


Samaa mieltä.. Ja sama logiikka myös sinun toimiisi tosiaan. (vähemmän Tuben/Pyramidin tapauksessa, mutta vähän samaa niissäkin)
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 08.10.2018 22:09:37

Tube kirjoitti:
Keturin kirjoitti:
Tube kirjoitti:Ja jälkikäteen en voi sanoa mitään todellisesta ajankulusta, ainoastaan sen verran, että luin Keturinin viestin vasta aivan vähän aikaa ennen kuin lopulta painoin lähetä-nappia viestini osalta, ja että eka viestini oli lähes valmis ennen kuin luin Keturinin ekan viestin.


Tube kirjoitti:Mua ei Keturinin viestissä epäilyttänyt se, että se oli samankaltainen kuin mun (toivottavasti ilmeisistä syistä), vaikka olihan se sikäli outoa, näin jälkikäteen, että päädyttiin niin samankaltaisiin lopputulemiin.



tube kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Lisäänpä tähän vielä kysymyksen: mikäli mun viesti pomppas lähetä-napin jälkeen, niin oliko se ainut viesti vai pomppasko myös Zeyn viesti samalla kertaa?

En yhtään muista. Sellainen olo mulla on, että sinne pomppasi viestejä vielä, kun olin kerran lähetysnappia painanut, mutta voi hyvin olla, että ei edes pompannut, vaan näin ne vain toisessa välilehdessä. En nähnyt asiaa tuolloin sellaisena, että se pitäisi painaa muistiin. :D


Mikäli sä aloitit sun viestin kirjoittamisen oikeasti vasta mun avausviestin (kello 03:28:50) jälkeen, sulle ei olis tullu sitä välireplyikkunaa. En usko, että sä olisit painanut replyä ja aloittanut kirjoittamaan omaa vastaustasi lukematta, näin lyhyttä viestiä:

Keturin kirjoitti:Sori, en oo pelannu tätä peliä vielä ihan hirveesti ni en tiedä miten täysin nollaperusteisiin syytöksiin vasta-argumentoidaan. En myöskään ymmärrä miksi kenenkään pitäisi millään tavalla reagoida ääniin joihin johtaneet johtopäätökset kieltäydytään jakamasta. Mä en koe meidän olevan samalla puolella, jos sokea luotto omaan pelityyliisi on joku Jeesus joka "auttaa (muita) hyviksiä tulemaan hyviin johtopäätöksiin". Hyviin johtopäätöksiin, kenen kannalta?

++Awaclus


En usko, että sä luit mun viestin oikeasti vasta kirjoitettuasi omasi valmiiksi, ollut "yllättynyt meidän" samanlaisista lopputulemista ja sitten hyviksenä suunnata epäilysi minuun. En myöskään usko, että sä et muistais pitikö sun ekan peliviestin lähettämisen jälkeen mystisesti. Jos näin ei tapahtunut -> sä olet lukenut mun viestin ennenku alotit kirjoittamaan omaasi.

Noin herkkähipiäinen countervote viestii, että pahis!Tube crash&burnaa, Zey on/ei ole pahis, mut Zeyn pahistelu ratkeaa mun mielestä vaan lukolla. Zey epäilyttää mua niin paljon, että haluaisin tälle varmuuden ja se ratkeaa jos Tube flippaa pahiksen.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 08.10.2018 22:23:00

En kyllä nyt ihan tajua, miten Tube päätyi Keturinin olevan pahis yhtäkkiä. Samaa juttuahan Keturin on jauhanut jo viikon ajan melkein :D
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 08.10.2018 22:29:12

Sama. Toki aihe oli välillä poissa pinnalta ja nousi taas, mutta silti en ymmärrä miten toi saa melkein varman hyviksen muuttumaan pahikseksi. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 08.10.2018 22:34:39

Zey lynkkausjuna alkamssa näyttää siltä. Itse en voi ihan heti uskoa tätä Zeystä, sillä ei kukaan järkevä pahis menisi ensin yhdessä kiistelemään ja sitten lopeta sitä toisen kuolemaan. Jos Zey olisi kuollut ensin, olisin voinut luullakin tämän juuri noista Zeyn manitsemista hänen pahispeluunsa yhtenäisyyksistä. Tässä tapauksessa on vain niin paljon todennäköisempää, että ilta oli jollakin tapaa onnettomuus/tapaturma eikä suinkaan tarkoituksellinen suunnitelma pahisten osalta.

Zey kirjoitti:Mut lavastaja on kuitenkin tärkein pahiksista, koska hänen takia ennustajan tuloksiin ei oltaisi voitu luottaa. Miksi vaihtaa turva ennustajalta hyvispisteisiin? Varsinkin kun Keturin sai musta muutenkin jo aika paljon luottoa 1. päivän toimillaan ennen Aelinan tappamistakin.


Jos oikein ymmärsin avausviestistä, ei ennustaja voi muuttaa pahiksia näkymään hyviksinä. Joten ennustaja edelleen voi varmistaa jonkun varmaksi hyvikseksi. Joten ei ihan niin loistava peli ennustajalle mutta edelleen puoliksi varmoja tuloksia.

Xatalos kirjoitti:En kyllä nyt ihan tajua, miten Tube päätyi Keturinin olevan pahis yhtäkkiä. Samaa juttuahan Keturin on jauhanut jo viikon ajan melkein :D


Aika ihmeellinen suunta lähteä Tubella, olen samaa mieltä. Luulisi, että pahis olisi ennemminkin lähtenyt helpompien kohteiden perään. Vaikka olen samaa mieltä siitä, että Keturinin perusteet Tuben pahikseudelle menevät hiukan yli. Ei minun mielestä pahikseutta oikein voi perustella kenoviivakäytännöstä kysymisellä. Tuo kellonaikajuttu on hiukan parempi tapa, mutta onhan Tuben äänestämiseen muitakin perusteita.

/Zey
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 08.10.2018 22:40:34

Ebsuli kirjoitti:mielestäni loogisimmat pahis kaksikot tällä hetkellä voisivat olla

Tube/justy
Tube/zay
Tube/xata

Mistä nää muuten tuli? Kuitenkin edellisessä viestissäs sanoit, että uskot toisen pahiksista olevan hiljainen esim. Tube tai justy ja toisen aktiivinen esim. minä tai Awa. Mut nyt sun loogisimmissa vaihtoehdoissas on Tube/justy, jotka kumpikin on sun mielestä hiljaisia ja toisaalta justya ei ole lainkaan paritettu äänekkään kanssa. Ja Awa taas ei oo missään.

//Pyra
Pyra kirjoitti:Jos oikein ymmärsin avausviestistä, ei ennustaja voi muuttaa pahiksia näkymään hyviksinä. Joten ennustaja edelleen voi varmistaa jonkun varmaksi hyvikseksi. Joten ei ihan niin loistava peli ennustajalle mutta edelleen puoliksi varmoja tuloksia.

Joo, hyvikset olis siltikin ollut varmoja. Mut nyt jokainen pahistulos on varma.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 08.10.2018 22:52:53

Haluutko Tube kertoa miksi todennäköiset pahikset on Ebsuli ja justy ja miten päädyt Xataloksen, Pyramidin ja Ustegiuksen kanssa neutraaliin?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 08.10.2018 23:27:11

Keturin kirjoitti:En usko, että sä luit mun viestin oikeasti vasta kirjoitettuasi omasi valmiiksi, ollut "yllättynyt meidän" samanlaisista lopputulemista ja sitten hyviksenä suunnata epäilysi minuun. En myöskään usko, että sä et muistais pitikö sun ekan peliviestin lähettämisen jälkeen mystisesti. Jos näin ei tapahtunut -> sä olet lukenut mun viestin ennenku alotit kirjoittamaan omaasi.

Noin herkkähipiäinen countervote viestii, että pahis!Tube crash&burnaa, Zey on/ei ole pahis, mut Zeyn pahistelu ratkeaa mun mielestä vaan lukolla. Zey epäilyttää mua niin paljon, että haluaisin tälle varmuuden ja se ratkeaa jos Tube flippaa pahiksen.

Aloin kirjoittaa omaa viestiäni tyyliin sen jälkeen, kun olin lukenut Haliman ekan viestin + muutaman muuta. Sitten luin topiccia eteenpäin ja lukiessani lisää kirjoitin lisää. En lue kaikkia viestejä ja vasta sitten avaa toista välilehteä, johon kirjoitan, vaan kirjoitan sitä mukaa, kun tulee vastaan tavaraa, johon vastata. En nyt tajua mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää.

En myöskään edelleenkään ymmärrä, mikä tuossa Zeyssä epäilyttää ylitse käytännössä kenen vain. Mun silmissä se on käytännössä vakuuttavin tähän asti.

Zey kirjoitti:en ymmärrä miten toi saa melkein varman hyviksen muuttumaan pahikseksi. :D

Lähinnä turhauduin Keturiniin ja nyt edes vähän mietittyäni ei se kyllä oikeasti välttämättä ole pahis. Mun silmissäni se vaan joko esittää tyhmää tai tarkoituksella nostaa esiin aivan mielettömän outoja ja kaukaa haettuja skenaarioita, joiden se tietää olevan tuulesta temmattuja, mikä haisee pahalta. Esimerkiksi rayn epäilykset mua kohtaan ovat vielä ihan perusteltuja, kun ei ruveta miettimään jotain pilkkujen paikkaa lauseissa, ja siitä päätellään kuka on pahis. Ne on sentään edes jossain määrin loogisia, vaikka lopputulema onkin väärä. Tästä huolimatta ja aiemmat asiat huomioiden kuitenkin silti ääni takaisin ++Ebsuli.

Zey kirjoitti:Haluutko Tube kertoa miksi todennäköiset pahikset on Ebsuli ja justy ja miten päädyt Xataloksen, Pyramidin ja Ustegiuksen kanssa neutraaliin?

Justy listasi mietteitään tuossa aiemmin, ja niistä jäi jotenkin todella väkinäinen olo. Samaten Ebsulin perusteet on olleet aika ajoin tosi huojuvat. Päälle se, että molemmat olivat (tai justyn slotti oli) ekana päivänä tosi hiljaa, niin homma on kasassa. Raskauttavammaksi käy se, että Ebsuli oli oikein tieten tahtoen niin hiljaa kuin mahdollista ekana päivänä, niin siksi ääni hänelle, vaikka se sitä tuossa koettikin perustella, mutta perustelut ontuu. Loppujen osalta on kyse ehkä lähinnä eniten omasta näkökulmasta todisteiden puutteesta suuntaan tai toiseen. Ustegiuksen ja Xalatoksen puolesta kyllä puhuu vahvasti heidän äänestyskäyttytymisensä Aelinan suuntaan, mutta ei olisi ensimmäinen kerta, kun pahikset lynkkaavat toisiaan saadakseen pisteitä muiden silmissä, ja mun mielestä tällä kaksikolla ei ole vielä tarpeeksi muuta näyttöä, että voisin laittaa heidät hyvisten joukkoon. Tosi vahvasti näissä on kyse ihan fiiliksestä ja siitä, että mietin miten itse yrittäisin jotain perustella mistäkin positiosta. Jos tuntuu aivan liian kaukaa haetulta, niin alkaa kellot soida.

Mua muuten vähän hämää tämä, että mut niputetaan hiljaisten joukkoon. Miten hiljainen mä nyt sitten oikeasti olin D1, kun laitoin jotain 20-30 viestiä? En nyt tietty mihinkään raynin tasolle kerennyt, mutta kuitenkin...
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 08.10.2018 23:29:30

Justystä vielä lisäisin tuon liioitellun "ei tässä oo mitään hätää" -asenteen, joka on tullut eteen ainakin kahdessa viestissä. Tuntuu, että hän väkisin toistaa tuota mantraa, että hei, me kyllä pärjätään, että ei tässä hätiä mitiä, heh heh, hyvin menee fellow citizens.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 09.10.2018 00:11:53

Tube kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Tube, miksi nyt paljastaa roolisi...?

Voi olla, että ois riittänyt, että sanon olevani hyvis, eli ehkä en miettinyt tarpeeksi pitkälle. Toisaalta jos mulla ois erikoisrooli ja sanoisin, että mulla on rooli tässä kohtaa peliä, niin sanoisin silti, että oon tavis, että pahikset ei saa tietää. Mutta oikeasti oon siis tavis, kun se tuli jo kerrottua.


Missä luulet meidän erikoisten olevan? Miksei me tän hetkisellä process of eliminationilla lynkattais sua ja mentäis eteenpäin? Jos mä olen tän mun Tube+Zey riidin kanssa väärässä niin mua ei haittaa kuolla ensi yönä. Kukaan ei kuitenkaan kuole jos sä flippaat pahiksen ja lukko osuu zeyhyn.

Tube kirjoitti:
Sanoin jo aiemmin tosiaan, että viestini ei ollut todellakaan mikään copypaste Keturinin viestistä, vaan referaatti ensimmäisestä kahdesta sivusta (niistä asioista, joita pidin järkevinä), ja me päädyttiin monilta osin Keturinin kanssa todella samankaltaisiin lopputuloksiin. Mua ei Keturinin viestissä epäilyttänyt se, että se oli samankaltainen kuin mun (toivottavasti ilmeisistä syistä), vaikka olihan se sikäli outoa, näin jälkikäteen, että päädyttiin niin samankaltaisiin lopputulemiin. Silloin näin tämän vain merkkinä siitä, että olen oikeilla raiteilla, kun joku muukin on kirjoittanut samankaltaista tavaraa. Epäilyttävää oli se, että siinä ei ollut yhtään mitään sellaista, jota joku muu ei olisi sanonut kahden ensimmäisen sivun aikana, kun itse ainakin yritin kommentoida itsekin jotain.


Puretaanpa tää sun ensimmäinen viesti, josta aloit kirjoittamaan tuoreesti omien sanojesi mukaan:

Tube kirjoitti:Aloin kirjoittaa omaa viestiäni tyyliin sen jälkeen, kun olin lukenut Haliman ekan viestin + muutaman muuta.


Tube kirjoitti:Moi kaikki. Oispa unta. Melatoniini, auta jo.

Zey="" kirjoitti:Lisäksi jos pahis ei tiedä, että hänen kanssaan on yritetty ystävystyä, hän voi myöhemmin pelissä yrittää claimata taviksen roolia -> saadaan hänestä varma pahis.


En menisi noin pitkälle. Itse olen ainakin joskus hyviksenäkin väittänyt olevani tavis, vaikka mulla on ollut erikoisrooli, jotta olen vielä päässyt yhden tai kaksi yötä käyttämään rooliani. Toki mutulla paljon useammin pahiksena tulee moista jekutettua, että sikäli olet oikeilla jäljillä.


Ekana: Halima kirjoitti ekan pelaajaviestin 21:06, sun ensimmäinen viesti alkaa kuitenki quotee ekana Zeyn viestiä kello 22:27 joka on tän pelin 39. viesti. Sä olit lukenu 39 peliviestiä, ennenku kirjoitit sanaakaan sun avausviestiin.

Sun kommentissasi Zeylle ystävystyjässä sä et sano varsinaisesti myöskään mitään muutako, että oot vähän sitä mieltä, että ei vältsii jää pahis kiinni jos ystävystyjä vetää yöllä hutin pahikseen ja se pahis myöhemmin cleimais olevansa tavis. Olet väärässä, koska tapahtuu seuraavaa:

Yöllä Ystävystyjä valitsee Pahis!A:n
Koska tahansa muulloin Pahis!A cleimaa taviksen
Ystävystyjä äkkää, että hetkinen en onnistunut ystävystymään tuon pelaajan kanssa.
Ystävystyjä cleimaa itsensä ja kertoo, että Pahis!A ei voi olla tavis.
Pahis!A vastaa, niin siis oon hyviserikoinen X
Oikea hyviserikoinen!X countercleimaa, pahikset ei voi countercleimata oikeaa ystävystyjä+erikoishyvis-comboa
-> Tapetaan ekaksi cleimannut.

= Tulee olo, että haluut pitää etäisyyttä Zeysta ja olla hänen kanssaan eri mieltä, vaikka toi sun "en menis noin pitkälle" ei kestä lähempää tarkastelua. Tää voi myös olla syy minkä takia mulla oli outo "gut feeling" susta alusta asti. Mitään muuta sä et varsinaisesti kommentoi pelin ekoista viesteistä. Lisäksi sä olet d2 aikana cleimannu turvallisesti taviksen, koska tiedät ettei ystävystyjä voi outtaa sua.


Sitte käännetääs nää mun ja sun viestit toisinpäin.:

Tube kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Mielestäni jo tuo alkuperäinen pahireadi oli iso !!!! koska en oikeasto usko, että joku voi ihan oikeasti ajatella Awaclusin avauksen tekevän hänestä mafian.


Täällä yksi lisää, joka näki avauksen tosi epäilyttävänä, mutta sen jälkeiset viestit ovat vielä tehneet mielipiteestäni vahvemman. Alun viestit voisi vielä perustella "jee peli alkoi, vihdoin saa kirjoittaa" -asenteen ilmentymisenä, mutta sen jälkeistä turhaa sopan sekoittamista ei. Awaclus ei edes perustele ääniään, vaan puhuu äänien perustelua vastaan. Tarkoitus on saada demokraattisesti päätettyä, kuka on epäilyttävin. Jos itse tekee jonkun havainnon, niin silloinhan on todella tärkeää tuoda se esiin, jotta muut hyvikset voivat verrata syytöksien perusteluita puolusteluiden perusteluihin, ja tehdä johtopäätöksiä siitä, kumpi on perusteltu paremmin. "Annan ääniä ja saatte arvata miksi" -äänestystapa ei tuota lainkaan tällaista keskustelua, ja ilman sitä on aika vaikea päästä mihinkään lopputulokseen. Pahikset voivat toki pelata esiin nostettua käyttäytymistä vastaan, mutta toisaalta tämäkin kerää ihmisten huomion: miksi se noin helposti muutti tapaansa pelata heti, kun sanottiin, että se on epäilyttävää? Jää ilmoille sellainen olo, että haluaa vaan olla äänessä ja vaikuttaa aktiiviselta ilman mitään oikeaa sisältöä viesteissä ja saada hommat sekaisin. On tietysti mahdollista, että pelaa hyviksenäkin, mutta jos pelaa, niin mielestäni melko heikko pelinavaus hyvikseltä. Jos itse hyviksenä lähtisin liikkeelle noin agressiivisesti, niin yleensä jäisin ainakin odottamaan, että siihen koukkuun tartutaan, enkä vaan vetäisi siimaa pois ja heittäisi uutta toiseen paikkaan. Täten: ++Awaclus.


Keturin kirjoitti:Sori, en oo pelannu tätä peliä vielä ihan hirveesti ni en tiedä miten täysin nollaperusteisiin syytöksiin vasta-argumentoidaan. En myöskään ymmärrä miksi kenenkään pitäisi millään tavalla reagoida ääniin joihin johtaneet johtopäätökset kieltäydytään jakamasta. Mä en koe meidän olevan samalla puolella, jos sokea luotto omaan pelityyliisi on joku Jeesus joka "auttaa (muita) hyviksiä tulemaan hyviin johtopäätöksiin". Hyviin johtopäätöksiin, kenen kannalta?


Boldatut osuudet meidän viesteistä on identtiset. Tää mun myötäily tapahtuu sun viestin alkuosassa vaikka ootkin quotennu raynpelikoneita peliviestissä 52.
Sun avauspostaus on tän pelin 59. peliviesti ja sä kommentoit siinä vain ja ainoastaan, viestejä 39., 52., 58., sekä Awaclusin meininkiä ylipäätään.

Sitte skipataan äänestyskäytökset (palaan niihin) ja katotaan tää Tuben pohtimiset minusta:
Tube kirjoitti:En tiedä miksi, mutta Keturinin viesti vaikutti omaan silmään tosi peesailevalta, eikä uutta sisältöä ollut senkään vertaa kuin minulla on viestissäni, mistä johtuen aion ainakin jatkossa tarkkailla hänen viestejään vähän tarkemmin.

No oisko sen takia, että sä myötäilit mun jo kirjoitettuja pointteja leveemin? Kerrot kuinka sun viesti on parempi kuin mun ja miten mä olen epäilyttävämpi ja suuntaant epäilysi minuun.

Sitte vähä Tuben alotuspostausta ja D1 äänestystä:


Tube kirjoitti:Kannattaa myös varmaan vähän pitää silmällä sitä, että missä vaiheessa porukka äänestää ketäkin. Jos on heti alussa ollut äänestämässä tyyppiä, joka paljastuukin sitten pahikseksi, on aika paljon epätodennäköisempää, että hän on pahis, kuin tyyppi, joka antoi viidennen äänen lynkatulle.


Ekan päivän vikoina hetkinä 20:37 äänitilanne oli tämä:

Cameronin vika välirapsa ennen d1 päättymistä kirjoitti:Äänitilanne:

5 Aelina (Ustegius, Zey, Meiz, Xatalos, Keturin)
3 Zey (raynpelikoneet, Halima, Awaclus)
2 Awaclus (Tingle, Tube)
1 Xatalos (Aelina)


Sitten ketjuun marssii Tube "myöhässä" kello 20:53:33

Tube kirjoitti:Mulla on rehellisesti sanoen tosi heikosti readeja mihinkään suuntaan muista kuin Awacluksesta, Keturinista ja raynistä pahisten leirin suuntaan. Koen vaikeaksi äänestää Zeytä tai Aelinaa, koska en ole itse saanut niistä niin vahvoja pahistuntoja. En haluaisi "pestä käsiäni" ja olla vaikuttamatta kummankaan lynkkaamiseen ja pitää turvallisesti ääntäni Awacluksella, mutta ehkä kuitenkin siirrän myös itse ääneni ++Aelina lle, koska se on tuosta kaksikosta mun mielestä todennäköisemmin pahis, vaikka readini onkin tosi heikko.

Ja antaa Aelinalle kuudennen äänen, peilaten omaa aloituspostaustaan ja antaa kuvan, että hän on tarkoituksellisesti pantannut omaa ääntään, koska hyvikseltä näyttävät äänestää tietyssä vaiheessa.

Sit alkaakin tapahtuun kummia:

Aelina 20:55:33 kirjoitti:++Zey

Minä taidan olla mennyttä, mutta pelatkaa hyvin huomenna!


Aelina nostaa Zeyn pistesaldon tilanteeseen 6-4 omaksi tappiokseen. Juuri sillä hetkellä, kun Tube tulee vihdoin paikalle ja pahisjoukkue on täysilukuinen. Pyyhe kehässä-viesti on voitu kirjoittaa lukematta Tuben viestiä.

Tämän jälkeen Aelina kuitenkin cleimaa ennustajan 20:57:19, kun tajuaa olevansa pelastettavissa jos Tube siirtää äänensä Aelinan cleimin takia Zeyhyn, Zey siirtää äänensä esim keneen tahansa kuten Halimaan kokonaiset 23sec myöhemmin ja jos Tube olis ollu reagoinu ajoissa+saanu yhden hyviksen siirtämään äänensä Aelinalta keneen tahansa muuhun, olis Zey lopulta kuollu, Aelina olis jääny lavastajana+cleimattuna ennustajana henkiin ja d2 olis alkanu kylälle hyvin hankalasti samalla täyttäen Zeyn skenaarion 100%:

Zey kirjoitti:Ylipäänsä, jos haluaa tietää jotain mun pahispeluusta, niin loppujen lopuksi:
1) en tykkää pelata pahista.
2) ehdotan aina, että mun pahiskaverit lynkkais mut (mut yleensä ne suostuu sitten vasta, kun oon muutenkin kerännyt epäilyksiä. Tän takia mä ja Jita oltais niin hyvä pahisjoukkue, kun Jita tykkää lynkata pahiskavereita ja mä tykkään tulla lynkatuksi :D)
3) tuun aina esiin erikoisena, mikäli peli vaan niin sallii (aka erikoisia on). Näin mun kuolemani ei oo turha. Vielä kertaakaan en oo epäonnistunut saamaan oikeaa erikoista esille.
4) jos mun pahiskaverini on joutunut tilanteeseen, jossa pakosti kuolee, neuvon häntä aina tulemaan erikoisena esiin ja neuvon ihan yksityiskohtia myöten (aka koska tulee esiin ja käydään myös yhdessä minkälaisen viestin laittaa)


Tube ei kuitenkaan osannut olla tarpeeksi reaktiivinen ja äänestänyt Zeyta vaan vasta viimeisellä minuutilla siirsi äänensä Awaclusiin, tuhoten mahikset pelastaa Aelina jolloin Zey vaihtoi äänensä takaisin Aelinaan seivatakseen omat town credunsa.

Tube ja Zey on meidän pahisduo, vaikka Zey olis toivonut d1 lopputuloksen olleen Tube/Aelina


// Tube, Zey, jne
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 09.10.2018 00:40:19

Keturin kirjoitti:jos Tube olis ollu reagoinu ajoissa+saanu yhden hyviksen siirtämään äänensä Aelinalta keneen tahansa muuhun, olis Zey lopulta kuollu, Aelina olis jääny lavastajana+cleimattuna ennustajana henkiin ja d2 olis alkanu kylälle hyvin hankalasti samalla täyttäen Zeyn skenaarion 100%

Eikö toi olis ollut huonoin pahissuunnitelma ikinä? :D Mä olisin kuollut 1. päivänä, Aelina olis kuollut viimeistään 3. päivänä (koska 2. päivänä oikea ennustaja tulee esiin) ja jäljellä ois enää Tube ilman mitään sen suurempia syitä miks olis hyvis.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 09.10.2018 00:41:27

Keturin kirjoitti:Miksei me tän hetkisellä process of eliminationilla lynkattais sua ja mentäis eteenpäin?

No niin varmaan tuleekin tapahtumaan, jollei saada perusteltua, miksi joku toinen olisi todennäköinen pahis. Vähän tietty harmittaa, jos mä oon ensimmäisenä jonossa, kun ruvetaan ampumaan summanmutikassa, mutta eipä sille tietty mitään voi.

Ihan vaan tiedoksesi, että näiden uusien juttujen jälkeen joita sä vedät pyllystä sä et ole yhtään niin varma hyvis kuin sä varmaan luulet olevasi. Zey on esimerkiksi todella paljon selkeämpi hyvis kuin sinä. Mitä sä olet esimerkiksi tehnyt, mitä Zey ei ole tehnyt, joka tekisi sinusta hyviksen ja Zeystä ei? Olit joo kerran vaa'ankieliasemassa, jossa ihan hyvin saatoit tosiaan kerätä niitä hyvispisteitä lynkkauttamalla kaverisi. Toisaalta homma olisi voinut mennä ihan miten vain sun äänestä huolimatta.

Sä olit lukenu 39 peliviestiä, ennenku kirjoitit sanaakaan sun avausviestiin.

Ei kyllä muuta yhtään mitään mun prosessista kirjoittaa näitä viestejä, mikä taisi olla sun aiempi ongelma. En käynyt tsekkaamassa kyseistä viestiä, kun puhuin yleisesti mun prosessista.

Keturin kirjoitti:Sun kommentissasi Zeylle ystävystyjässä

En kyllä tiedä missä kohtaa luulet mun puhuneen ystävystyjästä. Puhuin erikoisrooleista yleensä, ja siitä että on tilanteita, joissa erikoisroolin omaavan kannattaa omasta harkinnastaan valehdella oma roolinsa. En miettinyt tuossa kohtaa edes niin pitkälle, että soveltuuko tähän peliin eikä tuossa kohtaa ollut vielä puhe massaulostulosta.

Ja joo, onhan tuo mun ääni lopussa Aelinalle paljon likaisemman näköinen kuin jos olisin laittanut sen jo alussa. Olit itsekin aika myöhään kyllä apajilla, eli sama soveltuu sinuun. Ihan hyvin saatoit vain päättää, että nyt karsitaan hyvispisteet talteen, koska eihän kukaan nyt voi uskoa, että hyvikset tahallaan lynkauttaisivat omansa, etenkään, jos se on lavastaja. En kyllä yhtään tiedä mistä sä vedät tätä kamaa, että mä olisin tarkoituksellisesti pantannut ääntäni. :D Siis olen oikeasti aika sanaton, kun sä maalaat jotain omia teorioitasi vailla päätä ja häntää vailla mitään totuuspohjaa.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 09.10.2018 00:47:37

Keturin on kyllä tehnyt tätä pitkin peliä muutenkin. Tekee asian A ja sitten huomauttaa, että joku muu on tehnyt A, ja A tarkoittaa, että joku muu on pahis. (Ymmärrän miten monella eri tasolla ironista tämä on mun suusta mun ekan viestin jälkeen.)

Vielä ihan siltä varalta, että oikeasti vaan ymmärsit mut väärin: mun "lievä read" Aelinasta ei ollut sellainen, jota oisin sanonut koskaan ääneen jollei olisi pitänyt valita kahdesta tyypistä, että kumpi lynkataan. Se oli sitä tasoa, että toisesta mulla ei ollut lainkaan sellainen olo, että se olisi pahis ja toisesta oli edellä lukemieni viestien perusteella syntynyt erittäin, erittäin lievä olo, että se voisi olla pahis. Annoin ääneni Aelinalle ajatellen, että nyt varmaan kuolee kyllä tavis.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 09.10.2018 02:29:22

Tube kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Miksei me tän hetkisellä process of eliminationilla lynkattais sua ja mentäis eteenpäin?

Ihan vaan tiedoksesi, että näiden uusien juttujen jälkeen joita sä vedät pyllystä sä et ole yhtään niin varma hyvis kuin sä varmaan luulet olevasi. Zey on esimerkiksi todella paljon selkeämpi hyvis kuin sinä. Mitä sä olet esimerkiksi tehnyt, mitä Zey ei ole tehnyt, joka tekisi sinusta hyviksen ja Zeystä ei? Olit joo kerran vaa'ankieliasemassa, jossa ihan hyvin saatoit tosiaan kerätä niitä hyvispisteitä lynkkauttamalla kaverisi. Toisaalta homma olisi voinut mennä ihan miten vain sun äänestä huolimatta.



Koska Awaclusin end game riskienminimointilynch ei oo enää ajankohtainen, niin kylällä on varaa lynkata sut vaikka olisitkin hyvis, mitä en usko pätkääkään. Mikäli sä flippaat hyviksen, mut jätetään yöllä henkiin, koska pahikset haluaa löytää ennustajan/lukon ja mikäli ennustaja on d3 hengissä EIKÄ OLE osunut pahikseen/tsekannu mua, mä oon inkriminoinu itteni niin pahasti, että mut on pakko lynkata. Tai sitten en.

Mikäli sä flippaat pahiksen, Zeyn lukottaminen ei estä yötappoa samalla varmistaen tän hyvikseks ja ennustajan molemmat tsekit on hengissä, eikä kumpikaan niistä ole minä,rayn,halima = parhaimmillaan Minä,Zey,Halima,Rayn,Ennustaja,Ennustajan checkit 1& 2,lukko kävellään tää peli loppuun 8/9 varmistetulla pelaajalla. Todennäköistä kuitenkin on, että D3 massclaimissa käy ilmi, että ennustaja on kattonu raynin mut SILTI tilanne on 7/9 confirmed. Pahikset ei myöskään voi tappaa Halimaa, Raynia (tai mua), koska niiden on pakko osua ennustajaan jonka kautta ne sais parhaimmillaa kolme pelaajaa piiloon mikä teoreettisesti antais vikalle pahikselle mahiksen päästä 2-1 loppuun.

Mun äänen ympärillä Aelinalle tapahtui seuraavaa:

Xatalos kirjoitti:Keturin, ketä aioit äänestää?

Keturin kirjoitti:Tässä viimeisten tuntien aikana on tapahtunu niin paljon kaikkee, et jännittää tosi paljon. Tilanne on nyt tasan?

Xatalos kirjoitti:Jep, 4-4 Zey/Aelina, Zey lynkkautumassa.

Huomionarvoista, että Zey ja Aelina äänesti toisiaan ristiin.
Zey kirjoitti:
Keturin kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Keturin, ketä aioit äänestää?
Tässä viimeisten tuntien aikana on tapahtunu niin paljon kaikkee, et jännittää tosi paljon.

Sua jännittää ketä äänestät? :D

Keturin 20:31:06 kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Jep, 4-4 Zey/Aelina, Zey lynkkautumassa.

Joo, tää tasatilanteenprioriteetti pääsiki unohtumaan. ++Aelina'
//Zey touché

Aelina 20:33:04 kirjoitti:Mun tekisi mieli äänestää Xatalosta, koska tuntuu seuraavan muiden perässä ja mua vaivaa, kuinka ei muista mun epäilyjä häntä kohtaan ja vastauksiani. Mutta ihan itsemurhaa en haluaisi tehdä.
// No jaa, nyt vähän yks ja sama
++Xatalos


Aelina oli jo valmis bussittamaan itsenä 4-4 tilanteesta, koska luultavasti luuli pelin olleen menetetty koska sä et ollut paikalla. Oisin voinu näyttää pahikselta mikäli sun paikallesaapumisen jälkeen: Aelina ei ois cleimannu ennustajaa, Zey yrittäny itsemurhaa toivoen, että pahis!tube+joku hyvis vetäis äänen pois Aelinalta. Zey ei olis siirtäny ääntään viime minuuteilla Halimaan jos ei olisi huomannut ja toivonut, että Aelina voi jäädä henkiin. Jos mä olisin pahis, niin triossa Aelina/Zey/Keturin minä ja Aelina oltais bussitettu Zey ja kerätty molemmat town credut talteen. Tää ois suunniteltu scumchatissa ja aelina ois cleimannu ennustajan ennenku mä olin äänestäny sitä. Pahistiimistä tuli täysilukuinen vasta sun ilmestyessä paikalle.

Lopuksi:
Tube kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Sun kommentissasi Zeylle ystävystyjässä

En kyllä tiedä missä kohtaa luulet mun puhuneen ystävystyjästä. Puhuin erikoisrooleista yleensä, ja siitä että on tilanteita, joissa erikoisroolin omaavan kannattaa omasta harkinnastaan valehdella oma roolinsa. En miettinyt tuossa kohtaa edes niin pitkälle, että soveltuuko tähän peliin eikä tuossa kohtaa ollut vielä puhe massaulostulosta.


Laitetaas tää sun avausviestin Zey quote-osuus niin, että koko Zeyn viesti on täydellisenä, sun croppaama pätkä boldattuna:

Tube kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Awaclus kirjoitti:
Zey kirjoitti:En kannata ideaa, koska suurin hyöty ystävystyjästä olis jos eka epäonnistuis ja toka yritys onnistuis -> ystävystyjä saa kerrottua ystävälleen kenen "käännytys" epäonnistui -> he pystyvät seuraamaan peliä tätä asiaa silmällä pitäen, jolloin myöhemmin pelissä kun erikoiset on tulleet esille, ois tiedosta hyötyä. Ja muutenkin, jos etitään vapaaehtoisia, niin tavikset on aina vapaaehtoisia. Erikoiset ilmoo kanssa, jottei pajasta pahiksille olevansa erikoisia ja pahiksetkin ilmoo -> kaikki on vapaaehtosia. :D Eli kuitenkin hakuammuntaa.


Epäonnistuneesta ystävystyjästä ei ole kovin suurta hyötyä, koska sillä on 2/5 todennäköisyys olla hyvisten rooli. Suurin hyöty ystävystyjästä olisi se, että molemmat yritykset onnistuvat ja sen jälkeen meillä on kolme varmistettua hyvistä.

Järkevintä olisi tietysti etsiä tasan yksi vapaaehtoinen. Tällä tavoin minimoidaan pahiksille jaetun informaation määrä, mutta päästään silti tavoitteeseen.

Ystävystyjä voi olla vaan yhten ystävä -> suurin hyöty kun saadaan se varma hyvis ja tän lisäksi tieto, että jokin pelaaja on todennäköisemmin pahis kuin hyvis. Lisäksi jos pahis ei tiedä, että hänen kanssaan on yritetty ystävystyä, hän voi myöhemmin pelissä yrittää claimata taviksen roolia -> saadaan hänestä varma pahis.

Jos on vaan yksi vapaaehtoinen, niin silloinhan me tapatetaan saman tien meidän varma hyvis pahiksille ja tuhlataan koko kyky.
//raysta eteenpäin väliin.

En menisi noin pitkälle. Itse olen ainakin joskus hyviksenäkin väittänyt olevani tavis, vaikka mulla on ollut erikoisrooli, jotta olen vielä päässyt yhden tai kaksi yötä käyttämään rooliani. Toki mutulla paljon useammin pahiksena tulee moista jekutettua, että sikäli olet oikeilla jäljillä.


Se, että sä
Et miettinyt tuossa kohtaa edes niin pitkälle, että soveltuuko tähän peliin eikä tuossa kohtaa ollut vielä puhe massaulostulosta.
sä esitit, että erikoishyvikset vois tässä pelissä cleimaa olevansa hyviksiä, tulla täten outatuksi ja samantien tapetuksi.

Kerro mulle miten sä kehtaat hyviksenä kirjoittaa sun avausviestiin, että mä kuulostan peesailevalta ja miten mulla on vähemmän uutta sisältöä, kun sun sisältösi vaarantaa hyvistiimin tärkeimmät pelaajat?

Kerro mulle miksi sä yrittäisit noin keinotekoisesti ohjata epäilyjä mun suuntaan jos et tietäis mikä mun alingment on?
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 09.10.2018 03:14:43

Tube kirjoitti:Vielä ihan siltä varalta, että oikeasti vaan ymmärsit mut väärin: mun "lievä read" Aelinasta ei ollut sellainen, jota oisin sanonut koskaan ääneen jollei olisi pitänyt valita kahdesta tyypistä, että kumpi lynkataan. Se oli sitä tasoa, että toisesta mulla ei ollut lainkaan sellainen olo, että se olisi pahis ja toisesta oli edellä lukemieni viestien perusteella syntynyt erittäin, erittäin lievä olo, että se voisi olla pahis. Annoin ääneni Aelinalle ajatellen, että nyt varmaan kuolee kyllä tavis.


Sun viimeinen viesti ennen loppukirin äänestyshärdellejä:

Tube 04.10.2018 18:42:10 kirjoitti:En btw välttämättä ehdi huomenna paljoa pelailemaan. Seurannen tilannetta kännykällä, mutta voi hyvin olla, että kirjoitan tosi vähän.

Äänitilanne 05.10.2018 05:54:44 kirjoitti:4 Zey (raynpelikoneet, Halima, Awalcus, Aelina)
3 Awaclus (Tingle, Keturin, Tube)
3 Aelina (Ustegius, Violet -> Pyramidi, Zey)
2 Halima (Meiz, Xatalos)


Näistä äänistä Aelinan Zey-ääni on kaikista tuorein joka nostaa Zeyn kärkeen tukien pahis!Zeyn tavoitetta saada itsensä lynkatuksi. Zey ois myös voinu tässä tilanteessa siirtää äänensä Aelinalta Awaclusille, nostaen Awan tasoihin itsensä kanssa, pitäen silti prioriteetin ja pudottaen Lavastaja!Aelinan kahden äänen päähän taposta, vaikka Aelina sais myöhemmin kakski ääntä mistä tahansa muualta paitsi Zeyn omasta pankista. Eihän sulla tietenkään ole readeja teidän tiimin tärkeimmästä pahiksesta, kun sulla on optioina lynkkauttaa tellien puolesta hällä väliä-hyvis ja pahis jonka lynkkaamalla sinä ja lavastaja saatte town credut. Tietenki ois ollu parempi jos Awa ois vaan massattu ja kaikki ois nostanu kädet ilmaan, et no voihan. Pidän hyvin todennäköisenä, että sua ei näkyny perjantain aikana enneku vasta äänestyksen päättyessä, koska et mitenkään voinu kuvitella, että pahis!Aelina lynkataan Zeyn ja Awan ohi. Sä hyppäsit Aelinan lynchwagoniin vasta 6-3 ja Aelina oli enivei dead. Sä et enää voinut hypätä Aelinan kanssa samaan wagoniin, mutta koska yritit kuitenki pelastaa Aelinan ja lynkkauttaa Zeyn - sun mielestä eniten hyvispelaajan tällä hetkellä - ohjaamalla äänesi Awalle, sä et saanu lunastettua mun town credsejä ja te jäitte nyt kiinni.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 03:43:10

Xatalos kirjoitti:Jotenkin voin uskoa että Tube/Aelina olisi pari, mutta varsin vahvasti epäilen Zey/Aelina. Kuten sanoin aiemmin, Zey olisi voinut helposti lynkkauttaa Awaclusin siinä tilanteessa, ja useampi oli valmiskin jo siirtymään siihen selvästi. Kuitenkin ehdoin tahdoin tahtoi lynkkauttaa Aelinan.. Miksi pahiksena?

*korjattu

Sen takia koska Zey oli jo epäilllyt Aelinaa ja oli kuitenkin yksi varhaisimmista äänistä Aelinalle. On paljon helpompaa laittaa alussa äänensä pahiskaverille ja samalla olettaa ettei häntä lynkata (varsinkin kun pelissä oli monta pelaajaa jotka pitivät Aelinaa hyvismäisenä). Lisäksi partneriaan äänestäminen on fiksua siinä mielessä, että jos Zey on mafia hän tiesi jo tuolloin minun olevan kaupunkilainen, ja minä syytin häntä. Jos worst case scenario tapahtuu, ja Zey / Aelina lynkataan, toinen kerää oletettavasti town creditit (esim kuten vaikka minä vs justy viime sm-pelissä, mä nyt vaan hoidin sen (ja justykin - postaamalla oikeaan aikaan oikeita asioita) niin että sitä ei lynkattu varmaan kolmeen päivään vaan aina joku muu oliki vähä epäilyttävämpi sitten kuitenkin muiden mielestä, ja sit kun lynkattiin niin käytin lylossa vaan härskisti mun town credittiä siihen ettei obvscum shiroa lynkata). Siinä vaiheessa kun sä oot jo commitannut ton verran kun mitä zey teki, et voi enää lähteä perääntymään niin pahasti kun mitä sä tässä ehdotat, sun on vaan pakko kattoa kortit ja toivoa ettei jengi lähe peesaan.

Mun täytyy kyllä sanoa että nyt kun katon noita Zeyn ekan päivän viestejä Aelinasta, niin kuten jo aiemmin sanoin, siellä on ihan hyviäkin juttuja. Eli en oo varma ollenkaan siitä olenko oikeassa vai en. Mutta mua häiritsee edelleen muutama asia. Ensinnäkin mä en usko noihin "mä en ainakaan noin olis tehnyt pahiksena" selityksiin, jonkun pelaajan kohdalla jonka tunnen TOSI hyvin voisin uskoa, mutta en Zeyn. Ja nyt kun tohon lähdettiin ni kuten mä sanoin Xatalosille, jos mä olisin pahis niin mä väitän että todennäköisemmin Aelinaa ei oltais koskaan lynkattu ekana päivänä (kyllä mäkin osaan antaa neuvoja scum QT:ssa) tai jos oltais niin mä olisin ollut mukana. Se kuinka pöajon mä pystyn pahiksena vaikuttamaan siihen mihin suuntaan peli menee, pitäis olla aika selvä kaikille Kyläläisille ja Xatalosille. Mä en laita itseäni tilanteeseen jossa mulla ei ole pahiksena vastausta -- aka "älä koskaan oikein puhu aelinasta mitään". Jos mä olisin pahis niin mä olisin puolustanut Aelinaa paljon kovemmin, joko itse, tai antanut sille scumchatissa argumentteja miten puolustautua. Kun nyt Zey näköjään miettii noita asioita muutenkin niin eipä tää tällänen näyttänyt mitenkään tulevan mieleen edes hetkeksi sillon D2 alussa.

Sitten oli tää viesti Zeyltä:
Xata, en usko, koska en usko, että Aelina itse keksi tulla ennustajana esiin. Ei olis silloin ollut noin epälooginen lähtö. Vaiktuttaa ennemmin, että pahiskeskustelussa vasta tuli mieleen, että vois yrittää pelastautua&saada ennustaja esiin.

Tässä on pari mielenkiintoista pointtia. On totta että Zey sanoi epäilevänsä eniten mua, halimaa ja tubea. Kun minä ja halima claimattiin ystävät, mä edelleen VÄITÄN että Zeyn pitäs aina epäillä Awaclusia. Koska kuten jo sanoin se on vaan loogisinta että mafia yirttää lynkata kaupunkilaisia ja pelastaa, tavalla tai toisella, mafian. Siksi Zeyn mielestä pitäis olla noin 90% varmaa että hänen wagonissaan on toinenkin mafia Aelinan lisäks. Jos mä olisin Zey niin mä en ton mun ja haliman paljastuksen jälkeen ikipäivänä suostuis tekeen mitään muuta kun lynkkaamaan Awaclusin, koska riippumatta siitä mitä kukaan ikinä teki, Awaclus on melkeen aina mafia, jos Zey on kaupunkilainen. Tottakai on MAHDOLLISTA ettei näin ole, mutta se ei ikipäivänä ole todennäköisin vaihtoehto.

Seuraavaks tulee toi Tube homma. Hommahan meni näin:
- Aelina claimaa (tämä on siis Zeyn mielestä mafian miettimä homma scumchatissa)
- Zey uskoo ja äänestää Halimaa (kysynpä taas kerran että jos uskoi niin miksi äänestää pelaajaa jota ei ikinä lynkata tässä vaiheessa ennustajaclaimin / itsensä sijaan??)
- Zey pakittaa uskomuksestaan, samoin Xatalos ja Meiz on samoilla linjoilla.
Tämän jälkeen, siis huom, TÄMÄN JÄLKEEN Tube tulee paikalle ilmoittamaan että voitais kattoa tuo Aelina = ennustaja kortti, ja lynkata joku muu, äänestäen Awaclusia. Ensinnäkin jos mafian tarkoituksena oli (kuten Zey väittää), pelastaa Aelina, niin Tuben ajoitus ja äänestyskohde puhuu 100%:sti tätä teoriaa vastaan, koska Tuben olis pitänyt tulla äänestämään aiemmin (eikä vasta siinä' vaiheessa kun se on jo turhaa), ja äänestää Zeytä (koska Zey voitaisiin lynkata). Mä en oikein käsitä miten Zey pitää tota "Tube ja Aelina orkstroi ton fakeclaimin" -teoriaa mitenkään järkevänä. HUOM!! Jos Zey ei pidä tätä järkevänä, mutta kuitenkin väittää (niinkuin tekee), että joku pahiksista keskusteli Aelinan kanssa fakeclaimista, niin kun se en ollut minä, niin arvatkaa ketä muita oli paikalla?? Niinpä, Awaclus.... Eikä ketään muita.

Mä en oikein tajua kuinka Zey rakentaa tässä narratiivin, sitten tulee johonkin irrationaaliseen johtopäätökseen sen pohjalta, ja kieltäytyy hyväksymästä sitä oikeasti loogista johtopäätöstä jonka siitä vois tehä. Paitsi tietenki jos Zey on mafia ja Awaclusin lynkkaaminen yht'äkkiä nostaakin hänen mahdollisen pahikseutensa taas pöydälle.

Mä Keturinin kanssa olen siitä eri mieltä, että en usko Tuben ja Zeyn olevan molempien mafia. En oikein näe kuinka Zey voi voittaa pelin jos on Tuben kanssa mafia ja tube lynkataan nyt. Mutta mä oon periaatteessa valmis kattomaan tonkin kortin, sillä ehdolla että jos Tube flippaakin town, niin roolinlukitsija flippaa kolikkoa siitä lukitseeko Zeyn vai jonkun toisen mielestään epäilyttävän henkilön.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 03:49:35

Keturin kirjoitti:
Keturin 20:31:06 kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Jep, 4-4 Zey/Aelina, Zey lynkkautumassa.

Joo, tää tasatilanteenprioriteetti pääsiki unohtumaan. ++Aelina'
//Zey touché

Aelina 20:33:04 kirjoitti:Mun tekisi mieli äänestää Xatalosta, koska tuntuu seuraavan muiden perässä ja mua vaivaa, kuinka ei muista mun epäilyjä häntä kohtaan ja vastauksiani. Mutta ihan itsemurhaa en haluaisi tehdä.
// No jaa, nyt vähän yks ja sama
++Xatalos


Aelina oli jo valmis bussittamaan itsenä 4-4 tilanteesta, koska luultavasti luuli pelin olleen menetetty koska sä et ollut paikalla. Oisin voinu näyttää pahikselta mikäli sun paikallesaapumisen jälkeen: Aelina ei ois cleimannu ennustajaa, Zey yrittäny itsemurhaa toivoen, että pahis!tube+joku hyvis vetäis äänen pois Aelinalta. Zey ei olis siirtäny ääntään viime minuuteilla Halimaan jos ei olisi huomannut ja toivonut, että Aelina voi jäädä henkiin. Jos mä olisin pahis, niin triossa Aelina/Zey/Keturin minä ja Aelina oltais bussitettu Zey ja kerätty molemmat town credut talteen. Tää ois suunniteltu scumchatissa ja aelina ois cleimannu ennustajan ennenku mä olin äänestäny sitä. Pahistiimistä tuli täysilukuinen vasta sun ilmestyessä paikalle.

Tää on mun mielestä semi-mielenkiintoinen pointti, kuinka Aelina vaihtaa äänensä Zeyltä pois siinä vaiheessa kun Zey on itse counter-wagon hänelle, vieläpä sellaiseen pelaajaan jota ei tulla lynkkaamaan.
Mitäs mieltä olet Zey, miksi Aelina näin tekee? Miksi Aelina vaihtaa äänensä town-counterwagonista -- jossa hänellä on kaikki syyt itse olla mukana, ihan vaan koska "tiedän että ainakin itse olen hyvis" -- johonkin random targettiin?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 09.10.2018 03:51:21

raynpelikoneet kirjoitti:Mä Keturinin kanssa olen siitä eri mieltä, että en usko Tuben ja Zeyn olevan molempien mafia. En oikein näe kuinka Zey voi voittaa pelin jos on Tuben kanssa mafia ja tube lynkataan nyt. Mutta mä oon periaatteessa valmis kattomaan tonkin kortin, sillä ehdolla että jos Tube flippaakin town, niin roolinlukitsija flippaa kolikkoa siitä lukitseeko Zeyn vai jonkun toisen mielestään epäilyttävän henkilön.


No ei varmaan tarvii sanoa erikseen, että mikäli Tube flippaa hyviksen niin lukko ja ennustaja käyttää omaa harkintaansa kenet valitsee, mutta mä olisin ilonen et mahdollisessa D3 massclaimissa Zeyn rooli ois selvillä.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 03:53:46

Keturin kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Mä Keturinin kanssa olen siitä eri mieltä, että en usko Tuben ja Zeyn olevan molempien mafia. En oikein näe kuinka Zey voi voittaa pelin jos on Tuben kanssa mafia ja tube lynkataan nyt. Mutta mä oon periaatteessa valmis kattomaan tonkin kortin, sillä ehdolla että jos Tube flippaakin town, niin roolinlukitsija flippaa kolikkoa siitä lukitseeko Zeyn vai jonkun toisen mielestään epäilyttävän henkilön.


No ei varmaan tarvii sanoa erikseen, että mikäli Tube flippaa hyviksen niin lukko ja ennustaja käyttää omaa harkintaansa kenet valitsee, mutta mä olisin ilonen et mahdollisessa D3 massclaimissa Zeyn rooli ois selvillä.

Ottaen huomioon kuinka huonoja ratkaisuja jengi lähtökohtaisesti erikoisina tekee (mä en edes tajua kuinka joku voi kysyä et miks mä ystävystyin haliman kanssa kun se oli oikeesti ainut järkevä ratkaisu tossa tilanteessa), niin ehkä tarvii. :D
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 03:57:28

Ja yks syy miksi mä epäilen sun Tube-Zey juttua on se, että Tubella ei ole minkään valtakunnan syytä olla äänestämättä SEKÄ Aelinaa että Zeytä, jos on jo sovittu bussauksesta. Enemmän towncreduu vaan ku ollaan jo syvällä muutenkin.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 09.10.2018 04:05:29

raynpelikoneet kirjoitti:Ja yks syy miksi mä epäilen sun Tube-Zey juttua on se, että Tubella ei ole minkään valtakunnan syytä olla äänestämättä SEKÄ Aelinaa että Zeytä, jos on jo sovittu bussauksesta. Enemmän towncreduu vaan ku ollaan jo syvällä muutenkin.


Mähän sanoin luulen, että toi vikojen minuuttien ennustaja-claim sai Tuben paketin sekasin minkä takia se ohjas äänensä Awaan eikä Zeyhyn. Tuben vikat äänet: torstaina Awaclus ennen afkia, Aelinan wagoniin hyppääminen vasta äänes 6-3 koska Zey oli untouchable, Aelinan ennustajaclaim -> siirto takas Awaclusiin. Ehkä Tube tuli mestoille ihan oikeesti 5min ennen äänestyksen loppumista ja unohti mitä ollaan sovittu, koska pahiksille optimaalinen lynch priority ois ollu Awa, Zey ja Aelina. Ei ollukkaa syytä, mut aina voi tyrii.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 09.10.2018 04:10:47

raynpelikoneet kirjoitti:HUOM!! Jos Zey ei pidä tätä järkevänä, mutta kuitenkin väittää (niinkuin tekee), että joku pahiksista keskusteli Aelinan kanssa fakeclaimista, niin kun se en ollut minä, niin arvatkaa ketä muita oli paikalla?? Niinpä, Awaclus.... Eikä ketään muita.


Mitä jos Aelina ja Zey on ollu jossain puremas kynsiään et mitä me nyt tehää vajaalla miehityksellä? Mä voin kuvitella, että sillä sekunnilla kun Tube tuli linjoille, Aelina ja Zey on ollu jossain voipissa päivystään, huutanu toisileen et "Nyt se tube tuli, claimaa ennustaja ja mä nirraan itteni, mä flippaan town ja sä saat ennustajacredut". Riittäiskö Zeylla pokka kertoo pahiksena, että hän orkesteroi Aelinan last minute callin?
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 09.10.2018 04:21:59

Keturin kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:HUOM!! Jos Zey ei pidä tätä järkevänä, mutta kuitenkin väittää (niinkuin tekee), että joku pahiksista keskusteli Aelinan kanssa fakeclaimista, niin kun se en ollut minä, niin arvatkaa ketä muita oli paikalla?? Niinpä, Awaclus.... Eikä ketään muita.


Mitä jos Aelina ja Zey on ollu jossain puremas kynsiään et mitä me nyt tehää vajaalla miehityksellä? Mä voin kuvitella, että sillä sekunnilla kun Tube tuli linjoille, Aelina ja Zey on ollu jossain voipissa päivystään, huutanu toisileen et "Nyt se tube tuli, claimaa ennustaja ja mä nirraan itteni, mä flippaan pahis ja sä saat ennustajacredut". Riittäiskö Zeylla pokka kertoo pahiksena, että hän orkesteroi Aelinan last minute callin?


Vois mennä nukkuun.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 04:27:16

Mitkä ihmeen ennustajacredut? Ei aelina mitään ennustajacreduja saa kun ei ole ennustaja. Pahin tilannehan tossa on jos Zey flippaa mafia koska Aelina on myös väittänyt olevansa ennustaja jota ei ole. Eli jos Zey on mafia niin Zey ei saa flipata tossa vaiheessa.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 09.10.2018 04:45:16

raynpelikoneet kirjoitti:Mitkä ihmeen ennustajacredut? Ei aelina mitään ennustajacreduja saa kun ei ole ennustaja. Pahin tilannehan tossa on jos Zey flippaa mafia koska Aelina on myös väittänyt olevansa ennustaja jota ei ole. Eli jos Zey on mafia niin Zey ei saa flipata tossa vaiheessa.


Miksei? N1 lavastaja lavastaa jonkun pelaajan ja lukko voi osua oikeen ennnustajaan jolloin ennustaja ei voi cleimaa itteään D2. Mikäli oikea ennustaja countercleimaa D2 Aelina pitää yrittää fake-ennustajana ohjata peliä edes sen verran, että oikea ennustaja lynkataan ennen tätä, N2 pahikset saa varman tapon, koska lukko tähtää Aelinaan, D3 Aelina lynkataan, N3 vikana hengissä oleva pahis toivoo osuvansa lukkoon, D4 sitten kahlataan otsa hiessä Aelinan D2&D3-viestejä ja koitetaan ettiä vikaa pahista 1/7 jengistä ilman muita erikoisrooleja kuin mahdolliset vapaamuurarit. Ton pelin mafia ois viel voinukki voittaa.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 09.10.2018 04:48:34

Fake-ennustajan elinkaari on aina väliaikainen jolloin creduja voi kerää päivisin varmistamalla varmoja kyläläisiä ja näin tekohengittää omaa peliään. Fake-ennustajan tullessa lynkatuksi ja flipattua pahikseksi, joudutaan kaikki tämän varmistamat pelaajat ottamaan uuteen tarkkailuun.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 09.10.2018 07:33:24

Lisää kysymyksiä Tubelle:

tube kirjoitti:Mä en muuten oikein tajua millä perusteella esimerkiksi Xalatos on aivan varma hyvis, mutta Zey ei ole. Mun silmissä Zeyllä oli paljon oleellisempi rooli siinä, että Aelina saatiin lynkattua, vaikka on toki totta, että Zey toimi vähän kuin pakon edessä loppua kohden, kun oli itse epäiltynä. Tästä huolimatta Zey oli sitä lynkkausjunaa käynnistämässä paljon vahvemmin kuin Xalatos


Palaanpa tähän, voitko osoittaa missä Xatalosia kiitellään Aelinan lynkkauksen ajamisesta enemmän kuin Zeyta?

Sun D1-purkuviestissä jonka "kirjoitit yön aikana ja laitoit sellaisenaan sunnuntaina, totesit Zeysta seuraavaa:

Tube kirjoitti:Zey oli toinen lynkkausuhan alainen eilen. Hän ei ainakaan vaikuttanut panikoivan aivan hirveästi eilisen aikana, vaikka oli uhan alla. Lisäksi hän oli se, joka ensimmäisenä äänesti ja epäili Aelinaa, joka paljastui pahikseksi."


Tämä ei pidä paikkaansa. Voitko selittää miks haluat maalata Zeysta sankarin joka löysi pahis Aelinan "ekana"?. Tää toistuu myös sun myöhemmissä viesteissä:

tube kirjoitti:Mun silmiini Zey on vain tosi selkeä hyvis, koska oli jo aivan alusta asti Aelinaa vastaan, ja käytännössä loi Aelinan lynkkauksen.


Myös sun D1-purkuviestissä rankkaat Zeyn todennäköisimmäks hyvikseks:

Tuben N1 hyvisranking kirjoitti:Lähes varmat hyvikset:
Zey

Neutraali:
Keturin
Halima

Pahikset:
raynpelikoneet
Awaclus

Ei mitään käsitystä:
Meiz
Xatalos
??? (Tingle)
Ebsuli
Ustegius
Pyramidi

100 % varmat pahikset:
Aelina


Miksi sun mielestä Zey on yhtäkkiä varma hyvis, kun sun vikan päivän äänestysviestissä sanot seuraavaa:

Tube kirjoitti:Mulla on rehellisesti sanoen tosi heikosti readeja mihinkään suuntaan muista kuin Awacluksesta, Keturinista ja raynistä pahisten leirin suuntaan. Koen vaikeaksi äänestää Zeytä tai Aelinaa, koska en ole itse saanut niistä niin vahvoja pahistuntoja. En haluaisi "pestä käsiäni" ja olla vaikuttamatta kummankaan lynkkaamiseen ja pitää turvallisesti ääntäni Awacluksella, mutta ehkä kuitenkin siirrän myös itse ääneni ++Aelina lle, koska se on tuosta kaksikosta mun mielestä todennäköisemmin pahis, vaikka readini onkin tosi heikko.


Miksi et perustellut sun Aelina-ääntäs sillä, että Zey on sun mielestä todennäköisin hyvis? Mikä käytännössä muuttui? Mikset kertonu, että sulla on isoimmat hyvisriidit Zeysta? Miks siirsit sun äänen pois Aelinalta ja asettaen sun isoimman hyvisriidin Zeyn vaaraan kun Aelina cleimas ennustajan?
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 09.10.2018 07:57:00

Mulla on hetki aikaa junassa, joten koetan käydä läpi vähän postanneita pelaajia. Aloitan Ebsulista, jonka viestit on listattu tässä: search.php?f=34&t=650&author=Ebsuli

1) Ulallaolo lavastajan roolista vahvin pointti Ebsulin hyvikseyden puolesta. Vaikka olisi kuinka pihalla pelin tapahtumista, luulisi että pahischatin avulla olisi edes roolit selvillä. Voisi periaatteessa olla bluffaa, jolloin Ebsuli on kyllä todella hyvä feikkaamaan.
1.1) Koska Ebsulin lavastajajuttu alkoi jo hänen ekassa viestissään, on mahdollista että roolien toiminta ei tullut chatissa esiin ennen kuin Ebsuli postasi ekan postinsa peliin. Kellekään ei tullut mieleen käydä rooleja läpi eikä Ebsulille tullut mieleen kysyä kun luuli ymmärtävänsä oikein.

2) Tää viesti pistää vähän silmään: viewtopic.php?f=34&t=650&p=19451#p19451 . Vastauksessaan Xatalle tuntuu sanovan että mun ja hänen pitäisi olla jonkinlainen pahis/hyvis-dipoli. Jos näin on, luulisi että hän pitäisi mua todennäköisimpänä pahiksena. Myöhemmin kuitenkin Tube vaikuttaa olevan se todennäköisin pahis.

@Ebsuli, pystytkö selittämään tuota vastaustasi? Nyt tuntuu ettet äänestä mua koska et halua tulla lynkatuksi seuraavaksi, mikä tuntuu aika pahismaisela mindsetiltä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 09.10.2018 08:22:10

Ustegius: search.php?f=34&t=650&author=Ustegius

Ustegiuksen ”ääneni pysyy Aelinalla tuli tilanteessa jossa Zey ja Awa olivat johdossa ja Aelinalla oli kaksi ääntä (tai näin ainakin väitti edellinen ääntenlasku, jonka jälkeisissä viesteissä ei mielestäni ääniä ollut. Jos Ustegiuksella ei ollut aikaa loppupäivän mähinöihon, tuossa vaiheessa ääni kaverille oli ehkä parempi vaihtoehto kuin ääni toiselle wagoneista. Samassa viestissään Ustegius kuitenkin sanoi ettei Zeyn perustelut vakuuta.


Ustegius kirjoitti:Aelina ei korostanut suunnitelmansa ongelmia ensimmäisissä viesteissään, se oli vasta myöhemmin, sen jälkeen kun muut ovat kyseenalaistaneet suunnitelman. Hän kuitenkin muotoili viestinsä tarkkaan niin, että sanat on helppo pyörtää siihen suuntaan myöhemmin. Mutta fakta on, että hän ei heti ensimmäisiin viesteihin dumannut suunnitelmaansa, vaan haki varmistusta sen toimivuuteen tai vaihtoehtoisiin suunnitelmiin muilta. Mutta tavallaan myös ajoi ja painotti omaa agendaansa. Tosiaan kuten viestissäni kirjoitin, ajattelin Aelinan käytökselle kahta selitystä A) Mafia yrittämässä ansoittaa b) Kyläläinen yrittämässä houkutella innokasta mafiaa. Ehkä en sitten ilmaissut itseäni tarpeeksi selkeästi. Vaihtoehto B) tuntuu minusta hieman kaukaa haetulta ja ei kovin toimivalta suunnitelmalta, lähinnä koska en usko, että yksikään "mestaruustason pelaaja" menisi mafiana noin helppoon. Ja mutu-kutina vietti Aan suuntaan. Ja sanoisin tosiaan että readi oli aika osunut, yrittihän Aelina vielä viimeisenä hetkenään kalastella Ennustajaa esiin.


Miksi kyläläiset ovat tän tason pelissä helpompia höpöttää kuin pahikset?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2018 10:42:38

raynpelikoneet kirjoitti:Mitkä ihmeen ennustajacredut? Ei aelina mitään ennustajacreduja saa kun ei ole ennustaja. Pahin tilannehan tossa on jos Zey flippaa mafia koska Aelina on myös väittänyt olevansa ennustaja jota ei ole. Eli jos Zey on mafia niin Zey ei saa flipata tossa vaiheessa.


Hm.... Sinänsä totta. Tässä tapauksessa luulisi että pahis-Tube olisi pitänyt äänensä Aelinalla eikä hötkyillyt sitä Awaclusiin, jota ei enää ehdittäisi lynkkaamaan, mutta vaarantaisi samalla Zeyn? Ellei sitten tosissaan luullut että saisi parissa minuutissa vielä useita ääniä siirrettyä Awaclusiin.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2018 finaali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron