Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset vei!

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.10.2018 08:32:18

Mä aina välillä ihmettelen mitä ihmisten päässä liikkuu kun mua syytetään peleissä asioista jotka ei tule ikipäivänä tekeen musta mafiaa. :D Erityisesti ne pelaajat jotka on mun kanssa vähänkin enemmän pelannut JA erityisesti jotka on nähnyt mitä mä teen pahiksena (Xatalos, Halima, Zey, Meiz). Mä pidin sitä aika uskomattomana, että oikeastaan kukaan ei pitänyt mua mafiana ekana päivän, muttakun Aelina paljastukin pahikseksi musta tuli kaikkien noiden top 1 scumread vaan koska miksi? Olin väärässä? :) No ei se sinänsä mua haitannut (ja toki olisin voinut paremminkin pelata - tai olla pelaamatta - loppupäivästä), mutta mä en ihan oikeasti ikinä päästäis peliä tollaseen pisteeseen ekana päivänä tolla aktiivisuudella jos mä olisin mafia, tai jos "päästäisin" niin se menis pakolla, jolla sei ei kyllä nyt mennyt mitenkään ainakaan mun osalta.

Se on tietty ihan kiva kun mafian mislynch #1 johtaa tokana päivänä lynkkauksen mafiaan. Jotenki vaan semi-selvät asiat tuntuu joskus ihmisille tosi vaikeilta. Viimeks kun oli "sama" tilanne niin mulla meni melkein kaks irl-päivää vakuuttaa pelaajat siitä, että jos votecount D1 on 5-5, ja lynkattiin mafia, ja kumpikaan wagoneista ei äänestänyt toistaan, niin sen toisenkin on aivan pakko olla mafia. Mutta noin yksinkertainen asia, joka on ihan oikeasti fakta, jää jotenkin ihmisiltä huomioimatta vaan koska "sä et äänestänyt mafiaa eilen" (vaikka siis tuossa kyseisessä pelissä äänestin -- kun olin counter-wagonissa lol). Esim samankaltaisista syistä mun oli hyvin vaikeeta pitää Zeytä kaupunkilaisena tokana päivänä. Mun mielestä Zeylle olis pitänyt olla aina lähes selvää, että Awaclusilla on tosi korkea tsäänssi flipata mafia vain koska se oli ainut ei-varmistettu-hyvis sen wagonissa D1 (poislukien Aelina mutta sitä ei lasketa koska counter-wagon). Ihan sama mikä zeyn readi Awaclusista oli, ihan puhtaalla logiikalla mun mielestä Zeyn olis pitänyt aina pitää sitä pahiksena -- ainakin hyvin suurella todennäköisyydellä pahiksena.

Ironisesti toi ylläoleva on vähän niinku syy miksi mä ylipäätänsä lähin tutkimaan justya tarkemmin. Kaikki pelaajat jotka on pelannu mun kanssa on sitä mieltä että mä oon mafia. Sitten tulee justy joka sanoo että se ei oo hirveesti keskittynyt eikä oo oikein perillä pelistä mutta se laittaa 100% accurate readin musta (ja sitten taas ei pidä Zeytä mafiana). Musta tuntui että justy tietää enemmän kun mitä sen pitäs tietää tossa tilanteessa, koska mun mielestä se tuli erittäin epäloogiseen johtopäätökseen. Joo toki voi olla mahdollista että minä ja Zey ollaan molemmat hyviksiä, mutta mun mielestä justylle sen pohjalta mitä se antoi ymmärtää "tietävänsä" pelistä (siis hyviksen näkökulmasta) sen ei pitäs olla millään tasolla noin selvää kun mitä se sanoi. Mulle ainakin vaan suoraan näytti siltä että justyn readejen pohjalta on tosi todennäköistä että justy tietää muiden alignmenttejä. Tollasesta on tosi vaikea tehä case koska kukaan ei varmaan ikinä tule uskomaan tota, joten päätin sit odottaa muuta materiaalia.

Mun mielestä justyn olis ehkä kannattanut epillä Zeytä enemmän. Ainakin se olis saattanut nostaa sen pisteitä mun silmissä (en mä tietenkään sitä ketjussa sanonut, en mä halua antaa mahdolliselle mafialle vastauksia siihen mitä pitäs tehdä ^^). Viimenen niitti arkkuun oli se ihmeellinen Ustegius epäily, joka vaikutti jo niin kummalliselta ettei siinä ollut mitään järkeä. Varmaan vuosi sitten olisin saattanut pitää sitä jopa hyvismäisenä (koska miksi pahis tekis noin?), mutta oon taas oppinut takas siihen, että jos jossain ei oo mitään järkeä miltään kantilta, niin se on varmaan mafia. (tässä ilmeisesti oli se takana että ustegius oli pinnattu rooliksi ja yritettiin saada edes claim aikaan?).

Mun mielestä Awaclusin olis vaan kannattanut pelata normaalisti, kun kävi selväksi, ettei toi toimi. On tietty totta, että pahikselle on ihan hyvä tilanne jos sä oot epäilyttävä, mutta sitte kuitenkin löytyy aina joku "poor townie" joka on vielä vähän epäilyttävämpi niin että sua ei koskaan lynkata. Mutta toinen homma on sitten se, että jos kukaan ei koskaan kuuntele sua riippumatta mitä sanot, niin sun thread presence on tasan 0. Yllättävän usein (aka lähes aina -- varsinkin jos pelaajat on osaavia), jos sä annat kaupungin tehdä mitä ne haluaa tehdä tarpeeks kauan, niin jossain vaiheessa ne ratkaisee pelin. Erityisesti kun Tingle oli inaktiivinen, ja Aelinan yritys ekana päivänä ei kantanut hedelmää (ei Aelinakaan oikeasti hirveesti yrittänyt peliä mihkään suuntaan kääntää loppujenlopuksi -- pääasiassa joutui keskittymään ittensä puolustamiseen), niin koko mafian thread presence oli periaatteessa 0 ekana päivänä. Ihan oikeasti sillä vaan yleensä häviää, jos "ei yritäkään" sekaannuttaa kaupungin suunnitelmia, vaikka joutuiskin oman niskansa ulos työntämään jollain tasolla.

Mä diggasin tosta Keturin -- Tube argumentista. Se oli yks pelin viihdyttävimmistä argumenteista mun mielestä. :) Mulle kävi vaan jossain vaiheessa aika selväksi, että Keturin on vaan todennäköisesti väärässä, ja Tube periaatteessa vaan OMGUSaa takasin. Molemmat kuitenkin tuntui uskovan siihen mitä ne sanoi, joten semi-varma TvT argumentti. Kannattaa ehkä muistaa että pelaajat välillä tekee asioita jotka tuntuu hyvinkin uskomattomilta omaan korvaan, ei toi timestamppihomma ollut ihan eka kerta kun jotain vastaavaa tapahtuu. Tube nyt ei vaan sopinut mitenkään justyn kanssa pahikseksi, eikä oikein Aelinankaan kanssa kun otti huomioon mitä ekan päivän lopussa tapahtui. Mutta eniveis tosi viihdyttävä 1v1 toi oli, varsinkin kun argumentoitiin kuitenkin asioilla eikä vaan menty johonkin huuteluun. ^^

Niin ja cielä se pointti Tubesta, että isot propsit sille viestille missä se sanoi tyyliin että "jos te pidätte mua pahiksena niin pitäkää, mutta sit jättäkää mut rauhaan niin mä voin ettiä pahiksia". Parasta mitä voit ikinä tehdä kaupunkilaisena jos sua epäillään, oot yrittäny puolustautua, kertonu oman kantas, eikä jengi usko. Aivan mahtava asenne!
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.10.2018 08:42:30

Vielä tohon Zey-juttuun lisäys. Mua hämäs tosi kovaa se, että Zey ekana yönä oli selvästi asenteella että "mua äänestäneistä (rayn-halima-awaclus) löytyy tosi varmasti ainakin yks pahis", muttakun minä ja halima paljastui hyviksiksi niin yllättäen homma kääntyikin niin että "ei mua äänestäneissä (rayn-halima-awaclus) olekaan varmaan pahiksia". Kun siis hänen ajatuksen pohjalta eliminoitiin vaihtoehtoja, niin kun "lopputulois oli väärä" niin hylättiin koko alkuperäinen argumentti (mikä argumentti se sillon alunperin onkaan?).
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Meiz » 18.10.2018 08:42:49

raynpelikoneet kirjoitti:Mä aina välillä ihmettelen mitä ihmisten päässä liikkuu kun mua syytetään peleissä asioista jotka ei tule ikipäivänä tekeen musta mafiaa. :D Erityisesti ne pelaajat jotka on mun kanssa vähänkin enemmän pelannut JA erityisesti jotka on nähnyt mitä mä teen pahiksena (Xatalos, Halima, Zey, Meiz). Mä pidin sitä aika uskomattomana, että oikeastaan kukaan ei pitänyt mua mafiana ekana päivän, muttakun Aelina paljastukin pahikseksi musta tuli kaikkien noiden top 1 scumread vaan koska miksi? Olin väärässä? :) No ei se sinänsä mua haitannut (ja toki olisin voinut paremminkin pelata - tai olla pelaamatta - loppupäivästä), mutta mä en ihan oikeasti ikinä päästäis peliä tollaseen pisteeseen ekana päivänä tolla aktiivisuudella jos mä olisin mafia, tai jos "päästäisin" niin se menis pakolla, jolla sei ei kyllä nyt mennyt mitenkään ainakaan mun osalta.

No ainakin omalta osalta read tuli siitä, että jätit tavallaan Aelinan analysoimatta ja tööttäsit täysillä Zeytä kohti, samaan aikaan kun ainakin minä ja Xatalos pikkuhiljaa pähkäilimme Zey-readeja hyvismäisempään suuntaan. Toki sun näkökulmasta varmuus Zeyn pahisroolista varmasti vaikutti, mutta oon aina ajatellut että pohdit kuitenkin asiat 7:ltä eri kantilta läpi :D Kun Aelina paljastui lavastajaksi, mietin että pahiksena sulla olisi selkeä motivaatio pelastaa keinolla millä hyvänsä. Hyvisrooleista johtuen lavastajan kuolema ekana päivänä on lähes game over.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja justy » 18.10.2018 08:44:22

Joo, mun tokaan päivään valmistautuminen meni mönkään. Ois pitänyt aloittaa pelin pohtiminen niistä päivän lopun äänestystuloksissa ja vaunuista, niistä mä olisin varmaan hyviksenä aloittanut.

Ja tuo on totta ettei pahistiimi saanut tässä pelissä mitenkään ohjattua ketjun huomiota, mikä olisi tehnyt vähemmilläkin erikoisrooleilla tän voittamisesta pahiksille aikamoisen rastin.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Xatalos » 18.10.2018 08:48:29

Meiz kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Mä aina välillä ihmettelen mitä ihmisten päässä liikkuu kun mua syytetään peleissä asioista jotka ei tule ikipäivänä tekeen musta mafiaa. :D Erityisesti ne pelaajat jotka on mun kanssa vähänkin enemmän pelannut JA erityisesti jotka on nähnyt mitä mä teen pahiksena (Xatalos, Halima, Zey, Meiz). Mä pidin sitä aika uskomattomana, että oikeastaan kukaan ei pitänyt mua mafiana ekana päivän, muttakun Aelina paljastukin pahikseksi musta tuli kaikkien noiden top 1 scumread vaan koska miksi? Olin väärässä? :) No ei se sinänsä mua haitannut (ja toki olisin voinut paremminkin pelata - tai olla pelaamatta - loppupäivästä), mutta mä en ihan oikeasti ikinä päästäis peliä tollaseen pisteeseen ekana päivänä tolla aktiivisuudella jos mä olisin mafia, tai jos "päästäisin" niin se menis pakolla, jolla sei ei kyllä nyt mennyt mitenkään ainakaan mun osalta.

No ainakin omalta osalta read tuli siitä, että jätit tavallaan Aelinan analysoimatta ja tööttäsit täysillä Zeytä kohti, samaan aikaan kun ainakin minä ja Xatalos pikkuhiljaa pähkäilimme Zey-readeja hyvismäisempään suuntaan. Toki sun näkökulmasta varmuus Zeyn pahisroolista varmasti vaikutti, mutta oon aina ajatellut että pohdit kuitenkin asiat 7:ltä eri kantilta läpi :D Kun Aelina paljastui lavastajaksi, mietin että pahiksena sulla olisi selkeä motivaatio pelastaa keinolla millä hyvänsä. Hyvisrooleista johtuen lavastajan kuolema ekana päivänä on lähes game over.


Samaa minullakin vähän pyöri päässä.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.10.2018 08:54:08

Meiz kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Mä aina välillä ihmettelen mitä ihmisten päässä liikkuu kun mua syytetään peleissä asioista jotka ei tule ikipäivänä tekeen musta mafiaa. :D Erityisesti ne pelaajat jotka on mun kanssa vähänkin enemmän pelannut JA erityisesti jotka on nähnyt mitä mä teen pahiksena (Xatalos, Halima, Zey, Meiz). Mä pidin sitä aika uskomattomana, että oikeastaan kukaan ei pitänyt mua mafiana ekana päivän, muttakun Aelina paljastukin pahikseksi musta tuli kaikkien noiden top 1 scumread vaan koska miksi? Olin väärässä? :) No ei se sinänsä mua haitannut (ja toki olisin voinut paremminkin pelata - tai olla pelaamatta - loppupäivästä), mutta mä en ihan oikeasti ikinä päästäis peliä tollaseen pisteeseen ekana päivänä tolla aktiivisuudella jos mä olisin mafia, tai jos "päästäisin" niin se menis pakolla, jolla sei ei kyllä nyt mennyt mitenkään ainakaan mun osalta.

No ainakin omalta osalta read tuli siitä, että jätit tavallaan Aelinan analysoimatta ja tööttäsit täysillä Zeytä kohti, samaan aikaan kun ainakin minä ja Xatalos pikkuhiljaa pähkäilimme Zey-readeja hyvismäisempään suuntaan. Toki sun näkökulmasta varmuus Zeyn pahisroolista varmasti vaikutti, mutta oon aina ajatellut että pohdit kuitenkin asiat 7:ltä eri kantilta läpi :D Kun Aelina paljastui lavastajaksi, mietin että pahiksena sulla olisi selkeä motivaatio pelastaa keinolla millä hyvänsä. Hyvisrooleista johtuen lavastajan kuolema ekana päivänä on lähes game over.

Hommahan on kuitenkin niin että mä en ikinä jätä pahiskavereitani analysoimatta, erityisesti jos niitä syytetään. Koska jos ne ei ite pysty puolustautumaan niin sitten niitä pitää puolustaa -- mä ainakin pelaan sillä mentaliteetillä pahista että lähtökohtana on se että hyviksiä kuolee, pahiksia ei, koska se tuo varmimmin voiton (taas se "kun annat kaupungille tarpeeks aikaa niin todnäk häviät"). Esim viime vuoden pelissä suurinpiirtein tokasta päivästä alkaen mä "kirjoitin" lähes kaikki shirokamin viestit peliin, ja viimesenä päivänä mulla oli niin paljon town credittiä että mä vaan sillä estin sen lynkkautumisen (vaikka puhuinkin aivan puuta heinää siinä vaiheessa). Niin mä pelaan pahista, en noin kun mitä tapahtu. :)
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.10.2018 08:55:28

Ilmeisesti teidän idea oli se, että mä "välillisesti" puolustin Aelinaa. Ihan ok jos niin ajattelitte, mutta mä en tee sitä pahiksena (tai sitten teen sen niin että sitä ei huomaa).
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Meiz » 18.10.2018 08:58:43

Joo ei mitään, kuten jälkihaastattelussakin sanoin, mä pelaan tavallista shakkia, kun osa vetelee sitä 4D versiona :D Siitä annan pisteet ittelleni etten lähtenyt seuraamaan sua ku lammas, vaikka pidin sua hyviksenä pitkin päivää! ;)
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Xatalos » 18.10.2018 09:00:39

Luulin tosiaan että sinulla oli jokin paniikkireaktio käynnissä etkä ehtinyt reagoida ”oikein” :P Aelina-juna kuitenkin tuli vähän puskista loppumetreillä.

Sinänsä jo yön aikana aloin pitää sinua taas todennäköisemmin hyviksenä enkä varmaan olisi lähtenyt sinua ekana lynkkaamaan roolista huolimatta. Päivän lopuksi oli vain kiva heittää ”rohkeita” readejä. Taka-ajatuksena oli myös se, että jos olet hyvis, niin vähemmän todennäköisesti ammutaan kun ”joku epäilee”.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Xatalos » 18.10.2018 09:02:37

Ja vähemmän todennäköisesti minutkin ammuttaisiin, jos readit olivat pikkaisen ”villejä” siinä kohtaa eivätkä varmaan ihan oikein.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.10.2018 09:09:53

Mä olisin kyllä aina ampunut sut jos olisin ollut pahis. Aelina-trainiin oli pakko ampua, ja oli pakko osua rooliin. Meiz oli aina vanilla, Keturin oli claimannut vanilla, Zey oli "epäilyttävä", samoin muut, joten ei paljon jäänyt vaihtoehtoja. :)
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Xatalos » 18.10.2018 09:10:50

No hyvä ettet ollut :P
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.10.2018 09:13:54

Meiz kirjoitti:Joo ei mitään, kuten jälkihaastattelussakin sanoin, mä pelaan tavallista shakkia, kun osa vetelee sitä 4D versiona :D Siitä annan pisteet ittelleni etten lähtenyt seuraamaan sua ku lammas, vaikka pidin sua hyviksenä pitkin päivää! ;)

Joo te veditte tosi hyvin sen ekan päivän lopun. En tiedä, saattoi olla hyvä asia että en päässyt paikalle. En osaa varmasti sanoa mitä olisin tehnyt.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Awaclus » 18.10.2018 09:27:56

Keturin kirjoitti:Kerro mulle miten peliketjussa outtaamisesta ilmoittamisella voi manipuloida peliä?


Tällä tavalla (kyseessä oli laskelmoitu siirto pahikselta, se toimi, ja pahikset voittivat). Osaatko arvata, millä tavalla yhteisö reagoi tuohon? Annan kaksi vaihtoehtoa:

1. syyttämällä asherskyta "pelin hengen" rikkomisesta
2. kehittelemällä kirjoitetun säännön peliketjussa /outtaamista vastaan

Tästä aiheesta voidaan varmaan jatkaa esim. Discordissa yksityisesti, koska en usko, että ketään muuta kiinnostaa Dominion Strategyn sääntöjen syntyhistoriasta väitteleminen.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Keturin » 18.10.2018 09:52:10

[quote="raynpelikoneet"]
Mä diggasin tosta Keturin -- Tube argumentista. Se oli yks pelin viihdyttävimmistä argumenteista mun mielestä. :) Mulle kävi vaan jossain vaiheessa aika selväksi, että Keturin on vaan todennäköisesti väärässä, ja Tube periaatteessa vaan OMGUSaa takasin. Molemmat kuitenkin tuntui uskovan siihen mitä ne sanoi, joten semi-varma TvT argumentti. Kannattaa ehkä muistaa että pelaajat välillä tekee asioita jotka tuntuu hyvinkin uskomattomilta omaan korvaan, ei toi timestamppihomma ollut ihan eka kerta kun jotain vastaavaa tapahtuu. Tube nyt ei vaan sopinut mitenkään justyn kanssa pahikseksi, eikä oikein Aelinankaan kanssa kun otti huomioon mitä ekan päivän lopussa tapahtui. Mutta eniveis tosi viihdyttävä 1v1 toi oli, varsinkin kun argumentoitiin kuitenkin asioilla eikä vaan menty johonkin huuteluun. ^^/quote]

Heh thanks, sanoinki jo aikasemmin jossain et on kyl välillä tapana vaan committaa TvT-vääntöihin, että sais pahikset noukittua esiin ja myös vaikutettua olevan tarpeeks kujalla et mua kantsis tappaa yöllä.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.10.2018 10:16:24

Mun mielestä kannattaa ehkä "yrittää kuolla" yöllä vanillana, vaikka edes suojellakseen erikoisia.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Keturin » 18.10.2018 10:29:23

Emt, pidän itteeni lähtökohtasesti niin hyvänä pelaajana et keskityn ennemmin itteni hengissä pitämiseen kuin erikoisten suojeluun. Etenkin peleissä jossa on piilotetut roolit.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Keturin » 18.10.2018 10:44:11

Awaclus kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Kerro mulle miten peliketjussa outtaamisesta ilmoittamisella voi manipuloida peliä?


Tällä tavalla (kyseessä oli laskelmoitu siirto pahikselta, se toimi, ja pahikset voittivat). Osaatko arvata, millä tavalla yhteisö reagoi tuohon? Annan kaksi vaihtoehtoa:

1. syyttämällä asherskyta "pelin hengen" rikkomisesta
2. kehittelemällä kirjoitetun säännön peliketjussa /outtaamista vastaan

Tästä aiheesta voidaan varmaan jatkaa esim. Discordissa yksityisesti, koska en usko, että ketään muuta kiinnostaa Dominion Strategyn sääntöjen syntyhistoriasta väitteleminen.


....miks sä käytät esimerkkinä peliä jossa pätee teidän foorumin nykysäännöistä poikkeavat säännöt koskien outtaamista? Mitä nykyään tapahtuis jos pelaaja väittäis /outtaavansa, mut ei ilmottais siitä modelle?
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Awaclus » 18.10.2018 10:53:46

Keturin kirjoitti:
Awaclus kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Kerro mulle miten peliketjussa outtaamisesta ilmoittamisella voi manipuloida peliä?


Tällä tavalla (kyseessä oli laskelmoitu siirto pahikselta, se toimi, ja pahikset voittivat). Osaatko arvata, millä tavalla yhteisö reagoi tuohon? Annan kaksi vaihtoehtoa:

1. syyttämällä asherskyta "pelin hengen" rikkomisesta
2. kehittelemällä kirjoitetun säännön peliketjussa /outtaamista vastaan

Tästä aiheesta voidaan varmaan jatkaa esim. Discordissa yksityisesti, koska en usko, että ketään muuta kiinnostaa Dominion Strategyn sääntöjen syntyhistoriasta väitteleminen.


....miks sä käytät esimerkkinä peliä jossa pätee teidän foorumin nykysäännöistä poikkeavat säännöt koskien outtaamista? Mitä nykyään tapahtuis jos pelaaja väittäis /outtaavansa, mut ei ilmottais siitä modelle?


1) Käytän esimerkkinä sitä peliä, jonka takia sääntö on olemassa.
2) Moderaattorin harkinnan varainen rangaistus, joka voi olla esim. vapaamuotoinen varoitus, modkill, tai automaattinen häviö sääntöjä rikkoneen pelaajan tiimille.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Xatalos » 19.10.2018 00:20:32

Pitikö eilen muuten päättyä sen äänestyksen?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Zey » 19.10.2018 00:39:59

Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Jita » 19.10.2018 00:40:46

Psst, tulokset ovat kisojen pääalueella :3

//Pahus, Zey ninjasi!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 19.10.2018 03:58:12

Keturin kirjoitti:Sovitaanko et voitetaan tää peli d3:n - tai viimeistää d4 jos awan lynkkkaaminen onki huti - aikana niin voidaan kaikki mennä kaljalle (..)

// Pyramidi


Tirsk
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Edellinen

Paluu Juonittelun SM 2018 finaali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron