Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset vei!

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 03.10.2018 15:14:08

Keturin kirjoitti:Hyvispelaaja ei kattois kelloa väärin.


Mikä argumentti tämä nyt on olevinaan? ++Keturin
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Meiz » 03.10.2018 15:57:00

Jos tässä on pahis-Keturin ja motivaationa kääntää äänet Tubea kohti oma nahka pelastaakseen, ei tuo peruste välttämättä ole se minkä pahis valitsisi.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Aelina » 03.10.2018 16:47:22

Meiz on oikeassa. Mutta ei tuo kyllä hyviksellekään ole kovin hyvä äänestysperuste/argumentti. Perehdyn vähän myöhemmin tuohon Tube vs Keturin keskusteluun.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Aelina » 03.10.2018 16:48:24

(Hyvää syntymäpäivää, Tube!)
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Meiz » 03.10.2018 16:57:16

Zeyn tuorein viesti oli minusta hyvä, ja erityisesti Aelinan vastaukset epäilyihin kiinnostaa nyt.

Tinglen panostus peliin tähän mennessä on komppausääni Awaclukselle, sekä Keturin epäilyn jarruttaminen sellaisena hetkenä kun en näe siihen olleen perusteita. Viestistä päätellen Keturin on parhaimmillaankin neutraali, joten mikä saa Tinglen vastustamaan näitä ääniä?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Aelina » 03.10.2018 17:03:58

Meiz, mihin haluat lisää vastauksia? Joihinkin kohtiin yritin ainakin vastata, mutta voin palata asiaan vielä koneen ääressä.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 03.10.2018 17:19:15

Tube kirjoitti:
Tuosta oot vaan täysin väärässä.

Huomaatko, että logiikka, jonka yrität laittaa minun päähäni on täysin sama kuin se, jota sinä itse käytät, nyt kun jäit kiinni siitä, ettei tilanne tosiaan ollut tasan, ennen kuin poistit äänesi Awaclukselta? Selität jotain, ja sitten sanot: "No joo, ei se tilanne ollut oikeastaan tasapeli, mutta oikeastaan minä en ollut edes tappiolla, vaan oikeastaan jopa voitolla, koska Haliman ääni oli leikkiääni ja Xatalos olisi kuitenkin ottanut äänensä pois." Yrität kääntää omat pahislogiikkasi muihin. Ei vakuuta. En ole vielä täysin varma siitä, että olet pahis, mutta pahalta näyttää.


Onks tää oikeesti joku juttu, että hyvispelaajat ottaa toisten sanomisia ja twistaa niitä vääristeltyyn muotoon esittääkseen toiset pelaajat ihan erilaisessa valossa?* En sanonut Haliman äänen olevan leikkiääni enkä varsinkaan sanonut, että olisin ollut voitolla:

Keturin kirjoitti:En ottanut Haliman ääntä itselleni kovin vakavissani, kun hän korosti "odottavan sitä oikeaa sisältöä". Uskon, että Xatalos poistaa äänensä minulta ennen pitkää ja halusi minulle painetta, että vastaan vähän koherentimmin ja ajatuksella. Sun äänen poistaminen Awalta kuitenkin nosti herätyskellot, koska kuten jo yllä argumentoitiin: Awan jääminen henkineen on pahiksille hyödyllisempää kuin lynkkaaminen joten on sopivaa poistaa ääni pahiksille hyödylliseltä pelaajalta jolloin tilanne oli minä vs. awa: 4-2. Tämän jälkeen mä äänestin sua (pudottaen minä vs awa-tilanteen 4-1 ja avaten sun äänestystilin muotoon minä vs sinä 4-1) ja tähän sä reagoit hädissäsi lyömällä tilanteen 5-1. Tässä vaiheessa vakuutuin, että olet pahis.


Mulla tapahtui tässä kohtaa itseasiassa laskuvirhe, koska laskin äänet tämän viestin mukaan ulkomuistista:

Tube kirjoitti:Sinä vs. Awa -taistelu oli vaihtaessasi ääntä jo hävitty, eli et hylännyt mitään siirtyäksesi uphill-taisteluun. Hyppäsit uppoavasta laivasta pois ja keskitit resurssit siihen tyyppiin, joka ensimmäisenä piti sua epäilyttävänä. (Tilanne ei muuten ollut siinä kohtaa tasan vaan 4-3 sinun tappioksesi. Oliko tuo nyt valhe vai virhe?)


Ymmärsin, että tilanne olisi ollut 4-3 tappiokseni ENNEN kuin Tube poisti äänensä, mutta sehän olikin 4-4. Tube sai mut tuohon "uppoavaan laivaan" ilman, että tarvitsi äänestää minua. Tulkitsen tän edelleen niin, että koska oli mahdollisuus saada ulos joku muu kuin Awan kaltainen vitsipelaaja, kannattaa ääni poistaa (Awalta) ja olla herättämättä sen enempää huomiota. Sain tästä kuitenkin vainun, haastoin sen, Tube triggas nostaen mun äänet viiteen(5) ja olen edelleen sitä mieltä, että Tube on pahis. Mä en myöskään kokenut sua millään tavalla tyyppinä joka piti mua ekaa kertaa epäilyttävänä :D Ennen tota sun äänen vetoa Awalta pois ja sen jälkeen vastaääni mulle vahvisti mun fiilikset sun pahiksiudesta. Ennen sitä epäilin enemmän raynpelikoneita, koska myös hän on siteerannut mua (tahallaan) virheellisesti ja hänen tapauksessaan onnnistunut agitoimaan jengiä mua vastaan.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Meiz » 03.10.2018 17:42:33

Aelina kirjoitti:Meiz, mihin haluat lisää vastauksia? Joihinkin kohtiin yritin ainakin vastata, mutta voin palata asiaan vielä koneen ääressä.

Pahoittelut, tuo viimeisin vastaus meni ohi. Reaktiot esitettyihin pointteihin jäivät nyt aika lyhytsanaisiksi, enkä saa niistä hirveästi irti. En tosin tiedä kuinka paljon noita voi laajentaakaan. Haliman viesti policy lynkkauksesta oli mennyt ohi, Tuben "Miettinyt monia" pointissa viitattiin tosiaan kahteen pelaajaan ja Keturin äänissä epäilytti niiden lyhytsanaisuus / pelkän äänen antaminen?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Aelina » 03.10.2018 18:20:09

Meiz kirjoitti:
Aelina kirjoitti:Meiz, mihin haluat lisää vastauksia? Joihinkin kohtiin yritin ainakin vastata, mutta voin palata asiaan vielä koneen ääressä.

Pahoittelut, tuo viimeisin vastaus meni ohi. Reaktiot esitettyihin pointteihin jäivät nyt aika lyhytsanaisiksi, enkä saa niistä hirveästi irti. En tosin tiedä kuinka paljon noita voi laajentaakaan. Haliman viesti policy lynkkauksesta oli mennyt ohi, Tuben "Miettinyt monia" pointissa viitattiin tosiaan kahteen pelaajaan ja Keturin äänissä epäilytti niiden lyhytsanaisuus / pelkän äänen antaminen?

Mun tekee mieli hakata päätä seinään nyt. Sori, mä ymmärsin ja luin ja vastasin taas ihan väärin tuohon Tubeen. :D Eli siis, minä tarkoitin, että Tube on tainnut kaikilla kysyä/sanoa jotain muiden kommentteihin, mutta epäilyksiä kohdistanut vain yhteen henkilöön. Zey nosti esiin tuossa tuon Keturinin (mistä ajattelin, että onhan Tube epäillyt Keturiniakin), eli minun mielestäni Tube ei ole epäillyt varsinaisesti Keturinia, vaan sanonut vain pitävänsä silmällä. Muille Tube on vastaillut (eli kiinnittänyt huomiota pelaajiin), eli ei ole nostanut esille epäilyjä. Eli miettiminen (jonka kyllä itse sanoin) on väärä verbi, enemmän tuo "kiinnittänyt huomiota", mistä on vähän turhan helppo vetää vääriä johtopäätöksiä, kun en tuota tarkentanut. Ja tämän takia kaipasin Tubelta lisää materiaalia. Ja se mikä ero oli, että sanoin varauksella lievästi hyvismäinen: Ustegius ja Tingle kävivät vain kommentoimassa 1-2 pelaajaa ja lähtivät pois. Tubesta sain alkupelissä hyvismäisemmän mielikuvan kuin sinusta ja Zeystä, mutta se on vähän enemmän tunne kuin järkisyyt. Tämän jälkeen sinusta ja Zeystä (ja Tubesta) on kuulunut enemmän, mihin palaan myöhemmin. Kunhan saan tämän läksypinon taas pienemmäksi.

Mutta Halima ja Keturin joo, noin. Keturinin äänissä nimenomaa se, että raynpelikoneet kommentoi lyhyesti kommenttia, jonka jälkeen veti johtopäätöksen, että Keturin on varmasti pahis. Tätä lähti tuossa tilanteessa kaksi henkilöä seuraamaan. Nyt Keturinista on kuulunut enemmän, mutta tosiaan palataan myöhemmin asiaan.

Joku on saattanut jo tajuta, etten nyt ole vielä ehtinyt panostaa tähän ihan niin paljoa kuin haluaisin...
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 03.10.2018 18:31:00

Aelina kirjoitti:(Hyvää syntymäpäivää, Tube!)

Kiitos!

Meiz kirjoitti:Jos tässä on pahis-Keturin ja motivaationa kääntää äänet Tubea kohti oma nahka pelastaakseen, ei tuo peruste välttämättä ole se minkä pahis valitsisi.

Tbh, myös oma varmuus Keturinin pahuutta kohtaan vähän heiluu. Edelleen pidän häntä todennäköisimpänä pahiksena, mutta toisaalta mun mielestä hän esittää myös väliin ihan hyviä argumentteja, jotka olisivat uskottavia myös hyvikseltä. Toisaalta tuo ei kyllä ole Keturinin ainut argumentti.

Keturin kirjoitti:Onks tää oikeesti joku juttu, että hyvispelaajat ottaa toisten sanomisia ja twistaa niitä vääristeltyyn muotoon esittääkseen toiset pelaajat ihan erilaisessa valossa?* En sanonut Haliman äänen olevan leikkiääni enkä varsinkaan sanonut, että olisin ollut voitolla:

Huomaa, että mä pidän sua pahiksena. Kysyin sulta kysymyksen "virhe vai valhe?", johon mun mielestä vastannut. Sen sijaan vääntelit numeroita niin, että sulla ei oikeastaan ollutkaan kuin kaksi "oikeaa ääntä", eli Awalla olisi ollut enemmän "oikeita ääniä", eli silloin sä mun mielestä vähän kuin esitit, että oikeasti sä olit siinä kohtaa voitolla äänissä. Et sanonut niin suoraa, mutta jos tilanne oli 4-3 sun tappioksesi, ja sanot, että niistä kahta ääntä ei oikeastaan pitäisi edes laskea, niin tilanne olisi silloin ollut 2-3 sun eduksesi "oikeissa äänissä". Mun mielestä siis sanoit, että olit tuossa tilanteessa voitolla. Et ehkä tarkoittanut sitä niin, mutta niin minä sen tulkitsin.

Ja joo ei, puhuin siitä hetkestä, kun sä vaihdoit ääntäsi, koska sinäkin puhuit siitä:

Keturin kirjoitti:Jos mä olisin pahis niin miksi ihmeessä olisin siirtänyt minä vs awa-tasatilanteesta ääneni täysin uphill-taisteluun?


En tähän oikeastaan olisi edes puuttunut, jollet olisi kiinnittänyt niin tarkkaa huomiota muiden virheisiin väittäen niitä valheiksi, ja olettaisi tämän takia, että hoidat faktojen tsekkaamisen. Päälle vielä se, että itse sanoit, että pahiksena voi tehdä tuollaisia valheita ja sitten jälkikäteen sanoa "oho hups", ja tämä osui jotenkin niin kauniisti siihen, mitä sinä teit. On kuitenkin mahdollista, että teit virheen, mutta se miten vastasit, kun otin sen esille, vahvisti epäilyjäni.

Keturin kirjoitti:Ennen sitä epäilin enemmän raynpelikoneita, koska myös hän on siteerannut mua (tahallaan) virheellisesti ja hänen tapauksessaan onnnistunut agitoimaan jengiä mua vastaan.

Oletetaan, että olet hyvis. Silloin pelaat siis peliä täysin omasta perspektiivistäsi, koska ajattelet, että jokainen, joka voisi kiinnittää sinuun enemmän huomiota on pahis, koska sinähän olet hyvis. Ei tunnu ainakaan kovin loogiselta tavalta pelata, koska meillä ei ole vielä mitään varmaa tietoa siitä, kuka on hyvis. raynpelikoneet epäilee sua, siispä se on pahis! Tube lähtee sun mielestä oudolla hetkellä mukaan äänestämään sua, siispä sekin on pahis! Mä oon äänestänyt sua tasan sen takia, että sussa on vahvimmat pahisfibat. Toivottavasti olen oikeassa ja jos en ole, niin löytyy joku tapa, jolla saadaan virta käännettyä ja laitettua äänet jonnekin muualle.

Meiz kirjoitti:Tinglen panostus peliin tähän mennessä on komppausääni Awaclukselle, sekä Keturin epäilyn jarruttaminen sellaisena hetkenä kun en näe siihen olleen perusteita. Viestistä päätellen Keturin on parhaimmillaankin neutraali, joten mikä saa Tinglen vastustamaan näitä ääniä?


Meinasinkin tästä jo aiemmin kommentoida, mutta päätin siirtää tuonnemmaksi, mutta kun sanoit, niin tartutaan tähän. Tinglen hiljaisuus on hyvin jännää etenkin siinä kontekstissa, että perinteisesti Tingle on näissä peleissä todella aktiivinen pelaaja. Pienemmissä ja rauhallisimmissa peleissä usein aktiivisin. Iso peli saattaa toki uuvuttaa, jolloin intoa aivan samanlaiseen postaustahtiin ei olisi. Kaipa se sieltä kohta tulee kertomaan, että on ollut kiireitä, ja ei ehdi postaamaan niin paljoa kuin haluaisi. Voi toki olla totta, mutta silti myös epäilyttävää tavallisesta pelitavasta poikkeamista. Erityisen epäilyttävää tämä olisi, jos Keturin paljastuisi pahikseksi, koska sen voisi yhdistää siihen, että hän tuli antamaan äänen Awalle juuri sopivasti äänitulvan alettua Keturinin suuntaan.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 03.10.2018 18:34:53

Tuntuu aika kaukaa haetulta, että Tube olisi tietoisesti valehdellut kellonajasta, oli sitten missä tiimissä tahansa. Oikeastaan se on minusta pikkaisen hyvismäisempää kuin pahismaisempaa, koska yleisesti ottaen pahikset ovat huolellisempia siinä, etteivät jää kiinni valheista. Loppujen lopuksi tämä Tuben kellonaikasotku ei kuitenkaan kerro paljon mistään. Vähän vaikea uskoa, että Keturin todella uskoisi tämän tekevän Tubesta pahismaisemman, vaan enemmän jäi se fiilis että ollaan jo päätetty Tuben olevan pahis ja etsitään etsimällä syitä mitkä voisivat näyttää Tuben kannalta huonoilta (eikä mietitä loppuun asti, onko tämä todella pahuuden motivoimaa toimintaa). Sellainen tapa rakentaa syytöksiä pelaajia vastaan taas on ominaisempaa pahiksille -> ei tämä episodi ainakaan saanut minua kiinnostumaan Tuben äänestämisestä tai Keturinin äänestämättä jättämisestä, vaan oikeastaan päinvastoin molempiin.

En nyt ihan tajua, mistä on kyse tässä väittelyssä (lähinnä Keturinin viesteissä) tarkoista äänimääristä milläkin ajan hetkellä. Ei sillä tässä vaiheessa päivää edes ole melkein mitään väliä, onko jollain yksi ääni enemmän tai vähemmän. Sitten ymmärtäisin, jos puhuttaisiin päivän viime tunneista tms., mutta nyt tässä johtavat lynkattavat pelaajat ehtivät varmaan vielä vaihtua moneen kertaan, tai ainakin äänten tasapaino vielä ehtii muuttua tuntuvasti. Ei siis ole melkein yhtään merkittävää, laittaako jonkun tällä hetkellä "johtoon" tai "pudottaa johdosta".

En näe Tuben ääntä Awaclusille erityisen epäilyttävänä tai huonona. Olihan se aika toistoa aiemmasta ketjusta, mutta niin myös Keturinin oma vähän aiempi ääni. Ei ole kovin helppoa löytää uniikkeja perusteita äänestää pelaajaa pelin alkuhetkien perusteella, jos pelaajalla on jo ennestään ääniä niskassa ja rajattu määrä viestejä ketjussa.

Keturin: olen aika lailla hämmentynyt/epäileväinen asioista mitä olet edistänyt ketjussa viime sivuilla, joten jos sinulla on lisää/parempia perusteita jotka voisivat vakuuttaa, laita tulemaan.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 03.10.2018 18:43:11

Xatalos kirjoitti:En nyt ihan tajua, mistä on kyse tässä väittelyssä (lähinnä Keturinin viesteissä) tarkoista äänimääristä milläkin ajan hetkellä. Ei sillä tässä vaiheessa päivää edes ole melkein mitään väliä, onko jollain yksi ääni enemmän tai vähemmän. Sitten ymmärtäisin, jos puhuttaisiin päivän viime tunneista tms., mutta nyt tässä johtavat lynkattavat pelaajat ehtivät varmaan vielä vaihtua moneen kertaan, tai ainakin äänten tasapaino vielä ehtii muuttua tuntuvasti. Ei siis ole melkein yhtään merkittävää, laittaako jonkun tällä hetkellä "johtoon" tai "pudottaa johdosta".

Ei niillä mun mielestä oikeastaan ole edes mitään hirveää väliä. Lähinnä huomasin epäkohdan, ja huomautin siitä. Vastaus mun huomautukseen oli mun mielestä tämän asian pihvi.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 03.10.2018 18:45:04

Lisäys: olen huomannut, että itse ainakin olen paljon tiiviimmin perillä tarkoista äänitilanteista pahiksena (myös päivän alkupuolella), koska pahisten keskittyminen menee enemmän juuri äänisaldojen ohjailuun kuin pelin ratkaisemiseen (eli todella totuuden selvittämiseen eri argumenteista ja pelaajien teoista). Näin ollen tämä äänisaldofokus on enemmänkin epäilyttävää kuin hämmentävää. Ainakin nyt kun sen yhteydessä ei ole tullut kovin kunnollisen oloista pelin ratkaisemista. Ei nyt vielä tule mieleen mitään vakuuttavaa väitettä, jonka olisin nähnyt Keturinilta.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 03.10.2018 18:46:23

Tai no, oli se tietysti jossain määrin vakuuttava väite että Awaclus ei pelannut hyvisten puolella eli ääni sinne. Siinä ei kuitenkaan ollut mitään uutta ketjuun.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 03.10.2018 18:51:34

Tube: en sinua vielä kovin tarkasti ole katsonut, ja sen voisi kyllä tehdä seuraavaksi. Jos Keturin on pahis (mikä on täysin mahdollista tämän hetken viestisaldon perusteella), en kyllä usko että itse melkein koskaan olet myös pahis. "Taistelunne" on vaikuttanut aika luonnolliselta, ja tarpeettomalta pahistiimin näkökulmasta.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Violet » 03.10.2018 18:53:36

Keturin kirjoitti:Tää kolmen minuutin aikarajan stressi ja kiire on niin syöpynyt mun takaraivoon, että mä olen lynkkauttanut jokaisen pelin aikana larppaavan, aikaisemmista peleistä puhuvat ja perussääntöjä kertaavat. Jokainen sana ja hengenveto joka ei tue pahisten löytämistä, on kellosta ja kylältä pois. Vaikka tää kello ei tässä pelissä ole niin paljon huolenaiheena, pidän silti kaikenmaailman metakeskustelua pelaajien pelityyleistä tai analyyseja aikaisemmista peleistä täysin turhana. Se voi olla myös tietoinen taktiikka väsyttää pelaajia tekemällä pelistä paljon raskaampaa jolloin pelaajat äänestävät enemmän hälläväliä-asenteella jne kylälle haitallisella tavalla. Jos tyypit täällä kokee, että näistä tiedoista voi saada jotain hyödyllistä irti tän pelin voittamisen kannalta niin tulee kyl tosi paha mieli. Paha mieli siitä miten huonojen pelaajien kanssa te ootte pelannu aikasemmin. Mulle jokainen peli elää omassa tyhjiössään ja tällä asenteella oon kehittänyt itselleni tehokkaan ja siistin työkalupakin jonka kanssa hyvikset ja pahikset haluaa molemmat ystävystyä.


Sain tästä flashbackkeja siihen kun pelasin tänä vuonna Werewolfia Ropeconissa. Omalla kohdallani tämä selittää Keturinin käytöstä.

Aelina kirjoitti:Violet: Jos ymmärsin oikein, pelissä ei ole äänestyspakkoa. Niinpä kannatan vahvasti äänestämistä, vaikka en vielä ole ehtinyt äänestää. Aikomus on kyllä äänestää (tänään/huonenna).

Äänestyspakon olemattomuus ei varsinaisesti ole syy jättää äänestämättä, kun se on yksi tavallisen hyviksen tärkeimmistä työkaluista pelissä. Miettimisaika on jees, mutta se ei ole peliä edistävää, ja pahiksella lienee enemmän syytä pohtia äänenkäyttöään kuin hyviksellä.

Topa jotakuinkin luettu, en jaksanut tehdä sivukommentaareja. Nyt kun sekä Awaclus ja Keturin molemmat ovat olleet huomion kohteena, ja molemmat tuntuvat hyviksiltä (Awaclusia olen käsitellyt jo. Keturinin kohdalla mietityttää, että jos hän pahiksena todella on sitä mieltä, että peli ei etene, niin miksi hän tulisi voimakkaasti huutamaan että keskustelkaa oikeasta asiasta? Pahiksena hänelle pitäisi ihan hyvin sopia se, ettei peli etene. Jos peli taas etenee hänestä, niin miksi hän pahiksena tulisi huutelemaan että se ei etene? Pidän häntä tässä tilanteessa turhautuneena hyviksenä). Kun kaksi oletettua hyvistä on näin tarjottimella, huomio kohdistuu niihin, jotka näennäisesti vaikuttavat tutkivan heitä, ja rakentavan itselleen tällä tavalla hyvismäistä kuvaa. Tube ainakin sopii tähän profiiliin, tosin katson vielä muut pelaajat läpi. Ääni pysyy nyt Aelinalla.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 03.10.2018 19:05:59

Violetilla ihan hyvä pointti Keturinista. Pikapeleihin tottuminen voisi selittää fokusta äänisaldoihin ja kellonaikajuttua (koska pikapelissä ehkä voisikin olla järkeä laukoa selviä valheita pahiksena tai keskittyä enemmän äänisaldoihin rajallisen ajan niin vaatiessa?).

Sinänsä tämä ei kuitenkaan tee Keturinista hyvistä, vain lievästi vähemmän todennäköisesti pahiksen. Eikö pahis-Keturin myös sitä enemmän kiinnittäisi huomiota äänisaldoihin, kuten on tehnytkin? Ja toki ärtymys voisi olla ymmärrettävää hyvikseltä, jos kokee keskustelun olevan turhaa, mutta todennäköisemmin hyvis-Keturin luullakseni ohjaisi keskustelua itse järkevämpään suuntaan tai tutkisi niitä "järkeviä osia" eikä vain toistaisi valituksia keskustelijoista tuolla tavalla..
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 03.10.2018 19:12:31

Tube kirjoitti:Mutu: Awan suosikkirooli on mafioso ja hän pelaa kaikki pelinsä luodakseen itselleen maineen sekavana pelaajana, jotta hän voi lunastaa tuon maineen pelatessaan pahista: "Mä pelaan aina näin!" Toivottavasti ei, mutta tuollaiselle pelityylille loogisin selitys, jonka keksin.


Täytyy sanoa, että tämä on ihan sama ajatus, mikä itsellenikin tuli mieleen :D Tai siis se on ainoa oikeasti looginen selitys. On kuitenkin vähän alkanut tuntua, että Awaclus tosissaan uskoo tämän olevan hyväksi sekä pahiksena että hyviksenä, mikä on varsin outoa, koska pahiksena erinomainen tyyli ei melkeinpä peruslogiikan mukaisesti voi olla erinomainen myös hyviksenä (vähän kuin sanoisi, että ruletissa punaisen pelaaminen on hyvä idea oli tuloksena sitten punainen tai musta - jos tyyli tuottaa hyviä tuloksia pahiksena, miten se voi auttaa hyviksiä? - tai no, eihän hän täysin samalla tavalla pelaa pahiksena/hyviksenä, mutta yhteistä perusteettomat äänet ja yleinen kaaos, jotka erityisesti hyödyttävät pahistiimissä).

Vakavammin puhuen, ei tule Tubesta kovin vahvaa mielipidettä. Looginen seuraus Keturinin pahikseudesta olisi hyvikseys ja muutenkin ihan OK fiilis jäi viesteistä, joten kaipa hyvikseys todennäköisempää.

Miksi muuten sinusta Tube olikaan hyvis, rayn?

raynpelikoneet kirjoitti:Town:

Xatalos
Awaclus
Meiz
Tube

Mafia:

Zey
Halima
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 03.10.2018 19:42:22

Xatalos kirjoitti:pahiksena erinomainen tyyli ei melkeinpä peruslogiikan mukaisesti voi olla erinomainen myös hyviksenä


Tuon peruslogiikan kyllä tahtoisin nähdä formaalissa muodossa. Minusta sen pitäisi olla itsestään selvää, että pahiksena kannattaa pyrkiä pelaamaan mahdollisimman samannäköisesti kuin hyviksenäkin.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 03.10.2018 19:47:55

Violet kirjoitti:
Sain tästä flashbackkeja siihen kun pelasin tänä vuonna Werewolfia Ropeconissa. Omalla kohdallani tämä selittää Keturinin käytöstä.


Hehs, olit varmaan mun vetämien pelien äärellä, olin nyt kolmatta vuotta vetämässä coniohjelman virallista Lupus in Tabula-ohjelmaa :)

Xatalos kirjoitti:Sinänsä tämä ei kuitenkaan tee Keturinista hyvistä, vain lievästi vähemmän todennäköisesti pahiksen. Eikö pahis-Keturin myös sitä enemmän kiinnittäisi huomiota äänisaldoihin, kuten on tehnytkin? Ja toki ärtymys voisi olla ymmärrettävää hyvikseltä, jos kokee keskustelun olevan turhaa, mutta todennäköisemmin hyvis-Keturin luullakseni ohjaisi keskustelua itse järkevämpään suuntaan tai tutkisi niitä "järkeviä osia" eikä vain toistaisi valituksia keskustelijoista tuolla tavalla..


En oo mielestäni kiinnittänyt huomiota äänestyssaldoihin muutakuin kommentoimalla Tuben äänestyskäyttäytymistä jotka ovat olleet: Ääni Awalle mun jälkeen, äänen veto pois Awalta kun minä ja awa oltiin 4-4, vastaääni mulle. Olin ehkä vielä eilen vähän stresseissä äänestystilanteesta, mutta eihän tässä oo vielä mitään hätää. En kuitenkaan ole vielä vakuuttunut Tuben ei-pahiksiudesta.

Haluaisin kyllä kuulla näin postuumisti miksi Raynpelikoneet tuli siihen tulokseen, että olen mafia sisällytettyäni Haliman quoten viestiini vaikka en kommentoinut sitä mitenkään?
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 03.10.2018 20:00:51

Tässä logiikkaa:

1) hyvisten tarkoituksena on selvittää mahdollisimman paljon/nopeasti informaatiota
2) pahisten tarkoituksena on viivyttää informaation selvittämistä mahdollisimman pitkään (poikkeuksena vain erikoisroolit, mutta kokonaiskuvassa niiden merkitys ei ole kovin suuri verrattuna ketjun keskusteluun - ja hyvisten mielipiteiden piilottaminen on vielä typerämpää, koska jos esim. sinulla on jokin loistava argumentti ja pahikset tappavat sinut, he käytännössä todistavat sinun olevan oikeassa -> olit sitten elossa tai ei, muut ottavat huomioon tuon argumentin, kun taas jos vain heittelit ääniä satunnaisesti ja joudut hyvisten erikoisroolien kohteeksi tai lynkatuksi, tuhlaat hyvisten voimavaroja täysin turhaan eikä mielipiteilläsi ole mitään arvoa kuolemasi jälkeen koska niitä ei ole ketjussa)
3) pelityylisi edesauttaa aina pahisten voittoehtoa ja vahingoittaa hyvisten voittoehtoa
4) huom. ei ole edes loogisesti mahdollista yhtä aikaa edistää molempia voittoehtoja, joten jos teet aina jompaakumpaa (pimität tai selvität informaatiota ketjussa mahdollisimman paljon), häviät keskimäärin aika paljon

Melko turhalta tästä jauhaminen kyllä jo alkaa tuntua. Ilmeisesti et aio muuttaa tyyliäsi, ja varmaan sinut sitten pitää lynkata jossain vaiheessa varmuuden vuoksi, sitten kun parempaakaan ei ole tarjolla. Tai toivottavasti puolesi selviää jollain muulla keinolla ennen sitä, kuten roolilla tai äänestyskäyttäytymisellä.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 03.10.2018 20:02:28

*satunnaisilla äänillä en tarkoita kirjaimellisesti satunnaisia ääniä, vaan ne voisivat yhtä hyvin ulkopuolisen silmissä olla satunnaisia, koska on mahdotonta tietää ovatko ne painostusääniä, ääniä lievän epäilyn takia, vitsiääniä tai varman pahiksen (mielestäsi) äänestämistä
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 03.10.2018 20:07:52

Xatalos kirjoitti:Tässä logiikkaa:

1) hyvisten tarkoituksena on selvittää mahdollisimman paljon/nopeasti informaatiota
2) pahisten tarkoituksena on viivyttää informaation selvittämistä mahdollisimman pitkään (poikkeuksena vain erikoisroolit, mutta kokonaiskuvassa niiden merkitys ei ole kovin suuri verrattuna ketjun keskusteluun - ja hyvisten mielipiteiden piilottaminen on vielä typerämpää, koska jos esim. sinulla on jokin loistava argumentti ja pahikset tappavat sinut, he käytännössä todistavat sinun olevan oikeassa -> olit sitten elossa tai ei, muut ottavat huomioon tuon argumentin, kun taas jos vain heittelit ääniä satunnaisesti ja joudut hyvisten erikoisroolien kohteeksi tai lynkatuksi, tuhlaat hyvisten voimavaroja täysin turhaan eikä mielipiteilläsi ole mitään arvoa kuolemasi jälkeen koska niitä ei ole ketjussa)
3) pelityylisi edesauttaa aina pahisten voittoehtoa ja vahingoittaa hyvisten voittoehtoa
4) huom. ei ole edes loogisesti mahdollista yhtä aikaa edistää molempia voittoehtoja, joten jos teet aina jompaakumpaa (pimität tai selvität informaatiota ketjussa mahdollisimman paljon), häviät keskimäärin aika paljon

Melko turhalta tästä jauhaminen kyllä jo alkaa tuntua. Ilmeisesti et aio muuttaa tyyliäsi, ja varmaan sinut sitten pitää lynkata jossain vaiheessa varmuuden vuoksi, sitten kun parempaakaan ei ole tarjolla. Tai toivottavasti puolesi selviää jollain muulla keinolla ennen sitä, kuten roolilla tai äänestyskäyttäytymisellä.


1) Minähän selvitänkin mahdollisimman paljon/nopeasti informaatiota.
2) Pahisten paras keino viivyttää informaation selvittämistä on näyttää identtisen samalta kuin hyvikset pelaamalla identtisen samalla tyylillä kuin hyvikset.
3) Ei, se edesautttaa hyvisten voittoehtoa silloin, kun olen itse hyvis, ja pahisten voittoehtoa silloin, kun olen pahis.
4) EI ole relevanttia, että molempia voittokeinoja ei voi edistää yhtä aikaa, koska kukaan ei myöskään koskaan ole sekä hyvis että pahis yhtä aikaa.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 03.10.2018 20:08:37

Keturin kirjoitti:
Violet kirjoitti:
Sain tästä flashbackkeja siihen kun pelasin tänä vuonna Werewolfia Ropeconissa. Omalla kohdallani tämä selittää Keturinin käytöstä.


Hehs, olit varmaan mun vetämien pelien äärellä, olin nyt kolmatta vuotta vetämässä coniohjelman virallista Lupus in Tabula-ohjelmaa :)

Xatalos kirjoitti:Sinänsä tämä ei kuitenkaan tee Keturinista hyvistä, vain lievästi vähemmän todennäköisesti pahiksen. Eikö pahis-Keturin myös sitä enemmän kiinnittäisi huomiota äänisaldoihin, kuten on tehnytkin? Ja toki ärtymys voisi olla ymmärrettävää hyvikseltä, jos kokee keskustelun olevan turhaa, mutta todennäköisemmin hyvis-Keturin luullakseni ohjaisi keskustelua itse järkevämpään suuntaan tai tutkisi niitä "järkeviä osia" eikä vain toistaisi valituksia keskustelijoista tuolla tavalla..


En oo mielestäni kiinnittänyt huomiota äänestyssaldoihin muutakuin kommentoimalla Tuben äänestyskäyttäytymistä jotka ovat olleet: Ääni Awalle mun jälkeen, äänen veto pois Awalta kun minä ja awa oltiin 4-4, vastaääni mulle. Olin ehkä vielä eilen vähän stresseissä äänestystilanteesta, mutta eihän tässä oo vielä mitään hätää. En kuitenkaan ole vielä vakuuttunut Tuben ei-pahiksiudesta.

Haluaisin kyllä kuulla näin postuumisti miksi Raynpelikoneet tuli siihen tulokseen, että olen mafia sisällytettyäni Haliman quoten viestiini vaikka en kommentoinut sitä mitenkään?


Itse käsitin sen niin, että valitusviestisi oli tarpeetonta toistoa, koska Halima oli jo sanonut about saman asian (samassa lainauksen lainauksessa jota lainasit ja joka näkyi sinulle siinä samalla kun lainasit viestiä) eli että tämänhetkinen keskustelu on turhaa ja Awaclusin pitäisi ryhdistäytyä tms. En toki ole täysin selvillä, mitä rayn eilen ajoi takaa.

En vieläkään ihan tajua, miksi olit niin vahvasti keskittynyt aikaisen pelin äänijakaumaan, kun sillä ei ole lopputuloksen kanssa käytännössä mitään tekemistä. Ehkä joskus viimeisinä päivinä äänet pysyvät vakaammin, mutta tässä ihan alussa ne heiluvat jatkuvasti puolelta toiselle, etenkin jos syytetty vähän yrittää parantaa peliään.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 03.10.2018 20:09:26

Ja voisitko sanoa mitä mieltä olet loppujen lopuksi siitä kellonaikajutusta.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 03.10.2018 20:17:18

Awaclus kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Tässä logiikkaa:

1) hyvisten tarkoituksena on selvittää mahdollisimman paljon/nopeasti informaatiota
2) pahisten tarkoituksena on viivyttää informaation selvittämistä mahdollisimman pitkään (poikkeuksena vain erikoisroolit, mutta kokonaiskuvassa niiden merkitys ei ole kovin suuri verrattuna ketjun keskusteluun - ja hyvisten mielipiteiden piilottaminen on vielä typerämpää, koska jos esim. sinulla on jokin loistava argumentti ja pahikset tappavat sinut, he käytännössä todistavat sinun olevan oikeassa -> olit sitten elossa tai ei, muut ottavat huomioon tuon argumentin, kun taas jos vain heittelit ääniä satunnaisesti ja joudut hyvisten erikoisroolien kohteeksi tai lynkatuksi, tuhlaat hyvisten voimavaroja täysin turhaan eikä mielipiteilläsi ole mitään arvoa kuolemasi jälkeen koska niitä ei ole ketjussa)
3) pelityylisi edesauttaa aina pahisten voittoehtoa ja vahingoittaa hyvisten voittoehtoa
4) huom. ei ole edes loogisesti mahdollista yhtä aikaa edistää molempia voittoehtoja, joten jos teet aina jompaakumpaa (pimität tai selvität informaatiota ketjussa mahdollisimman paljon), häviät keskimäärin aika paljon

Melko turhalta tästä jauhaminen kyllä jo alkaa tuntua. Ilmeisesti et aio muuttaa tyyliäsi, ja varmaan sinut sitten pitää lynkata jossain vaiheessa varmuuden vuoksi, sitten kun parempaakaan ei ole tarjolla. Tai toivottavasti puolesi selviää jollain muulla keinolla ennen sitä, kuten roolilla tai äänestyskäyttäytymisellä.


1) Minähän selvitänkin mahdollisimman paljon/nopeasti informaatiota.
2) Pahisten paras keino viivyttää informaation selvittämistä on näyttää identtisen samalta kuin hyvikset pelaamalla identtisen samalla tyylillä kuin hyvikset.
3) Ei, se edesautttaa hyvisten voittoehtoa silloin, kun olen itse hyvis, ja pahisten voittoehtoa silloin, kun olen pahis.
4) EI ole relevanttia, että molempia voittokeinoja ei voi edistää yhtä aikaa, koska kukaan ei myöskään koskaan ole sekä hyvis että pahis yhtä aikaa.


1) miten täysi hiljaisuus (muusta kuin omasta pelityylistäsi) synnyttää mahdollisimman paljon/nopeasti informaatiota vrt. siihen että painostaisit ja kuulustelisit muita pelaajia? (ja ei, perusteeton ääni ei painosta, koska siihen ei kukaan muu liity takiasi eikä siihen voi reagoida mitenkään järkevästi, eikä sitä voi poistaa niskastaan koska syytä ei tiedä, joten se vain pitää jättää huomiotta)
2) ehkä pahis *selviytyy* paremmin pelaamalla aktiivisesti ja selvittämällä peliä (esim. tarjoamalla hyviksille omia tiimiläisiään tarjottimella), mutta et kai tosissaan voi väittää että pelin selvittämisellä (pelatessa "hyvismäisesti") viivyttää informaation selvittämistä...?
3) ei sama pelitapa voi auttaa tiimiäsi yhtä lailla riippumatta tiimistäsi - ehkä selviät itse keskimäärin pidemmälle, jos pelaat aina samalla tavalla, mutta ei pahiksellakaan selviytyminen yksin auta jos tiimi kuolee heti ympäriltä
4) tarkoitin siis että yleisesti peliurallasi kun pelaat aina samalla tavalla, et voi edistää eri tiimien voittomahdollisuuksia yhtäläisesti, vaan väistämättä suosit toista tiimiä toisen kustannuksella

Pakko oli vielä vastata.. lol
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 03.10.2018 20:18:44

*kolmoskohtaan vielä, että etenkin hyviksenä omalla selviytymisellä ei ole niin väliä, vaan tärkeämpää on tuoda uutta tietoa ketjuun
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Meiz » 03.10.2018 20:26:25

Xatalos kirjoitti:Itse käsitin sen niin, että valitusviestisi oli tarpeetonta toistoa, koska Halima oli jo sanonut about saman asian (samassa lainauksen lainauksessa jota lainasit ja joka näkyi sinulle siinä samalla kun lainasit viestiä) eli että tämänhetkinen keskustelu on turhaa ja Awaclusin pitäisi ryhdistäytyä tms. En toki ole täysin selvillä, mitä rayn eilen ajoi takaa.

Mä taas käsitin niin että rayn ajatteli Keturinin kaivaneen jostain kauempaa Halimalta quoten, jotta pääsee valittamaan samasta asiasta kuin Halima valittaa. Eli ketjua olisi kahlattu toden teolla, jonka jälkeen panos on olematon. Mutta, tuo quote olikin samalta sivulta ja Haliman osuus vain sattui tulemaan Awalcusilta otettuun quoteen mukaan. Mutta, ehkä paras että rayn itse vielä kertoo mitä tarkoitti :D
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 03.10.2018 20:27:24

Xatalos kirjoitti:Ja voisitko sanoa mitä mieltä olet loppujen lopuksi siitä kellonaikajutusta.


En usko Tuben äänestäneen "riippumatta äänestäni". Voi olla, että Tube meni katsomaan meidän ensimmäisiä viestejä ja pahis!Tube huomasi kellon sekuntien osoittavan konventionaalisesti "todella pientä eroa" jolla pystyy "tyhmää leikkimällä" tai "mokaamalla" esittämään väitteen: "viestien välissä 7min", tietäen ettei se kestä faktantarkistusta, ei ole kuitenkaan mikään omaa peliä raskauttava juttu, mutta onnistuu sotkemaan muiden peliä. Tube olisi voinut vakuuttaa oman avaussiirtonsa riippumattomuuden minuun ilman tuota aikaerotusta, mutta päätti syöttää tämän väitteen seitsemästä minutista kaksi kertaa saman viestin aikana aivan kuin toivoen, että joku tarkistaisi sen ja siitä syntyisi aika yhdentekevä äläkkä.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 03.10.2018 20:32:04

Miksi pahiksena vetää epäilyjä itseensä valehtelemalla tahallaan ja melko typerällä/hyödyttömällä tavalla vielä? Paljon todennäköisemmältä tuntuu vaan, että mokasi asiassa.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2018 finaali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron