Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset vei!

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 04:56:24

Mä ehkä halusin sanoa että se yks päivä kun en ollut aktiivinen D1 oli kun mun tyttöystävän rakennuksessa (siis missä se työskentelee) ammuskeltiin, tämä on siis Meksikossa, ja vaikka sen hässäkkä mesta whatever ei ollu "uhattuna" niin se, missä sitten oikeesti ammuttiin ni oli päiväkoteja ja ala-asteita... että sori oli hieman muut mietteet sillon.

ei kai tällä nyt mitään merkitystä ole, but w/e...
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Cameron » 07.10.2018 07:48:20

Väliaika, kermakaljaa ja suklaasammakoita~

Äänet
3 Awaclus (Ustegius, Xatalos, raynpelikoneet)
1 Tube (Zey)
1 Xatalos (Awaclus)
1 justy (Keturin)

Suoritetut puhepakot (niiltä joilla vielä vajaata):
Ebsuli (0/3)

Poissaolot:
-

2. Päivä päättyy 10.10. keskiviikkona klo 21.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 07.10.2018 08:34:20

Keturin kirjoitti:OKEI OKEI, MÄ VOIN LEIKKIÄ SUN LEIKKIÄ: EN OLE PAHIS.

Jatketaanko?


Miksi minun pitäisi uskoa tuo?
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 07.10.2018 08:37:31

Keturin kirjoitti:Mun tehtävä on keskustella muiden pelaajien kanssa ja etsiä pahikset niiden seasta pääättelemällä mitä ne sanoo ja millaisia ratkaisuja ne tekee. Itsestäni puhumalla mä voin vain ja ainoastaan myydä itseni hyvikseks muille hyviksillle aka varmistaa, että en tule lynkatuksi päivätapossa. Tän pelin tarkoituksena ei ole jäädä viimeisenä henkiin vaan etsiä ne pahikset. Sen takia mä en kysy suoraan Xatalosilta "Ootko pahis" vaan esitän kaikille pelaajille "Ootteko huomannu, että Xatalos kutsuu Awaclusin pokepallostaan aina välillä, että pelin fokus siirtyis Awaclusiin eikä johonki oikeeseen asiaan. Pitäiskö sunki kokeilla esittää joku ihan legit huomio minkä oot tän pelin aikana tehnyt jostakusta pelaajasta? Mut älä ainakaan sano, että "Ootteko huomannu, että Keturin ei ole täyttänyt tätä mun "Laita rasti ruutuun, oletko [ ] Hyvis [ ] Pahis? Pliis älä valehtele""-lomaketta?"


Siitä ei ole mitään hyötyä, että esität kaikille pelaajille "Ootteko huomannu, että Xatalos kutsuu Awaclusin pokepallostaan aina välillä, että pelin fokus siirtyis Awaclusiin eikä johonki oikeeseen asiaan". Totta kai kaikki on huomannu sen, ainoa asia jonka tuolla saavutat on se, että annat pahis!Xatalokselle helpon tilaisuuden puolustautua keissiäsi vastaan keksimällä pelkästään yhteen syytökseen tekosyyn ja eiXatalosta!pahistiimille hyvän käsityksen siitä, kuinka helppoa on saada sinut mislynchaamaan Xatalos.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 07.10.2018 08:38:52

Xatalos kirjoitti:Awaclus kyllä piti vielä päivän loppua kohti Meiziä pahiksena (omien sanojensa mukaan). Senkö muutti se, että vastasi viestissään johonkin Awaclusin "kysymykseen".........................?


Niin. Meiziltä tuli selvästi hyvismäinen puolustus. Kannattaisi sinunkin kokeilla.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 07.10.2018 08:50:39

Tube kirjoitti:Kuten eilen sanoin, jollei Awaclusta saada hirteen, hän on vielä mukana vaikuttamassa monen hyviksen tappoon, oikeastaan jopa riippumatta siitä, onko hän hyvis vai pahis.


Ei vaan minä nimenomaan en vaikuta hyvisten tappoon millään tavalla, koska en anna pahiksille mitään informaatiota, jonka perusteella he pystyisivät tekemään parempia tappoja.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Ebsuli » 07.10.2018 08:52:21

Aelinan paljastuinenhan siten floppasi mun keturin teorian kokonaa, mikä nyt sitten laittaa mut uudelleen ajattelemaan koko hommaa, käyn kohta läpi meizin viestit jos siellä on jotain mikä on saanut pahikset varpailleen.

Ray ja halima saavat nyt liiton takia hyvispisteitä, kun kukaan muu ei ole tullut ilmoittamaan liittoaan, toisaalta, kannattaako sellainen koska silloinhan jompi kumpi olisi pakolla pahis porukka koska vain pahikset tai ystävystyjät voivat keskustella yksityisesti, tämä toisi pahikset aivan liian nenän eteen jolloin jos tänään äänestäisimme vaikka rayn pois ja ray olisi hyvis niin seuraavana päivänä putoaisi pahikset kuin omenat puista.
Ebsuli
Kyläläinen
 
Viestit: 23
Liittynyt: 01.09.2018 08:18:16
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Ebsuli » 07.10.2018 09:09:25

Eli Xatalos puolusti täysillä Awa mutta heitti Aelinan bussin alle? Tää vois ehkä olla totta jos pahistiimi pelkäsi päivän lopun olevan Aelina vs Awa.

Mut silloinkin heidän täytyi arvata Aelinan olevan se, joka olisi lopulta epäilyttävämpi. Muuten tuntuis oudolta että pahis-Xatalos suojelisi toista ja bussaisi toista.[/quote]

Jos Awa on yksi pää pahiksista, on aelinan pudottaminen tasatilanteessa parempi (alatasoinen pahis) mutta kun kaikki ovat jo valmiiksi Awaclusia vastaan, tuo Xatalosin puolustelu epäilyksiä ilmaan, miksi Awan pitäinen olisi hyvä juttu, kun pelaa pahismaisesti ja huonoilla perustella yms.

itsekin olen edelleen sitämieltä että Awaclus on joko pahis tai sitten pelaaja jota pahisten on myöhemmin helpoin käyttää syntipukkina jos siihen on tarvetta.
Ebsuli
Kyläläinen
 
Viestit: 23
Liittynyt: 01.09.2018 08:18:16
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 07.10.2018 09:14:17

Ebsuli kirjoitti:pelaaja jota pahisten on myöhemmin helpoin käyttää syntipukkina jos siihen on tarvetta.


Lopettakaa tuota mieltä oleminen niin pahisten ei ole helppoa käyttää minua syntipukkina myöhemmin.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Ebsuli » 07.10.2018 09:26:41

no ei sille voi mitään jos pelityyli saa tämän aikaan. mietin tossa tota Awaclus sun ääntä jonka vaihdoit aelinalle, siinä vaiheessa aelina oli jo putoamassa massauksessa, miksi äänen vaihto niin loppumetreillä että sitä ei voitu laskea?
Ebsuli
Kyläläinen
 
Viestit: 23
Liittynyt: 01.09.2018 08:18:16
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 07.10.2018 09:55:59

Tube kirjoitti: Lopussa hän oli kuitenkin mukana vaikuttamassa siihen, että nimenomaan Aelina tapetaan, vaikka hänellä olisi ollut vaa'ankieliasema päättää, että Zey lynkataan sen sijaan. Ei se tietenkään lopullista olisi ollut, mutta joka tapauksessa hän oli erittäin vaikuttavassa asemassa. Kaipa se on vaan pakko myöntään, että olin Keturinin suhteen väärässä.

Tässä kommentissa musta tullaan aikalailla siihen tulokseen, että Keturin on hyvis, mutta silti jostain syystä neutraaleissa viestin lopussa.

rayn kirjoitti: Zey poisti äänensä Aelinalta perjantai-illalla jossain vaiheessa (miksi, hän oli itse counter wagon)

Aelina tuli esiin ennustajan, jonka uskoin, kunnes tajusin, ettei voi olla erikoinen. Jos mennään siihen, että on ennustaja vs. minä, niin kyllä mä itteni tapatan, jos en onnistu enää ääniä saamaan toiselle epäilyttävälle pelaajalle.

rayn kirjoitti: Zeyn ei ikipäivänä tällä hetkellä pitäisi hyviksenä äänestää ketään muuta kun Awaclusia, koska Awaclusin pitäisi olla aina pahis Zeyn mielestä, mikäli hän on itse hyvis.

Nyt en ymmärrä miks Awan on pakko olla pahis? Musta ainakin Tube & Tingle olis esimerkiksi ihan mahdollinen pahispari: Tingle ei päässyt yrittää pelastamaan Aelinaa, kun ei ollut pelissä, Tube taas ei välttämättä ehtinyt: oli kuitenkin sanonut jo edellisenä päivänä, ettei ehdi viimeisenä päivänä juurikaan pelaamaan ja viimeisenä päivänä eka viesti tuli 22 minuuttia Keturinin äänen jälkeen -> ei välttämättä ehtinyt reagoimaan ja äänestämään ennen Keturinin ääntä.

rayn kirjoitti:Otetaanpa tilanne jossa Tube on pahis ja Zey ei ole. Miksi tube siirtää äänensä Awalle?

Tube otti äänensä Aelinalta 4 sekunttia sen jälkeen kun mä laiton äänen takaisin Aelinalle -> ei oo lukenut mun viestiäni eikä tiedä mun äänen takaisin annosta -> hänen näkökulmasta pelkkä Aelinalta äänenpoisto jo riittää pelastamaan Aelinan. Awalle saattoi siirtää mun sijaan ihan sen takia, että toivoi, ettei herättäisi niin paljoa huomiota, kun hän ei kerran mua äänestänyt kuolemaan, vaan yritti saada Awan lynkatuksi -> ei ole niin paljoa vastuussa.

rayn kirjoitti: Tarkoitan sitä että jos sinulla on toisesta wagonista vahva hyvisreadi, miksi ikinä et laittaisi ääntäsi toiselle? (tai sitten edes menisi seuraavaksi lukemaan hänen postejaan)

Pyramidi kyllä musta luki mun viestit seuraavaksi ja totes ettei sielläkään hälyttävää ja mun pointit Aelinasta oli hyviä ja ne oli häneltä itseltään mennyt lukemalla ohi.

rayn kirjoitti: Miksi Zey laittaa äänensä Halimalle eikä Awaclusille (joka on ainot oikeasti realistinen targetti lynkkaukselle hänen itsensä ja Aelinan sijaan tässä tilanteessa)?

Koska en tajunnut aikaa olevan niin vähän jäljellä mitä oli ja Halima oli alunperinkin ollut Awaa epäilyttävämpi ja kun vielä siinä illan aikana olin lukenut Awan pelejä ja tullut siihen tulokseen, että Xatalos on oikeassa siinä, että Awan peli vaikuttaa hyvis-Awan peliltä -> ääni epäilyttävälle pelaajalle eli Halimalle, joka oliskin voinut tulla lynkatuksi (ainakin mun käsitykseni oli, että ihmiset epäili Halimaa ja Meizkin ehdotti jossain vaiheessa iltaa Halimaa) jos vaan aikaa olis ollut enempi. Loppukahinoissa tulee vaan kirjoitettua viestejä ja rämpytettyä lähetä nappia, et saa joskus viestin ulos, eikä siinä tuu kaikessa rauhassa katsottua kelloa ja mietittyä mikä olis tässä ajassa järkevintä. :D

rayn kirjoitti: Zey ei tietääkseni edes koskaan vastannut minun caseeni häntä vastaan enkä tiedä miksi hyvis ei näin haluaisi tehdä, kun hän kuitenkin oli silloin lynkkausuhan alla.

Vastauksessani miksi en oo vastannut vastasin myös alkuperäisiin epäilyksiisi:
mie kirjoitti: Ei mulla ole niihin mitään kommentoitavaa, mikä voisi vaikuttaa sun mielipiteeseesi. Ts. ymmärtääkseni sun pointit on
1) Awasta peruutus
2) aina superhyvismäinen ja nyt ei
3) ei vaikuta haluavan lynkata ketään
Mun vastaukset näihin olisi
1) Viestejä pukkas nopeaan, joten laittelin nopeasti vastauksia. Kun aloin epäröimään, kirjoitin myös sen ajatukseni. Myöhemmin kun topa rauhoittui, rupesin selvittelemään ajatuksia ja siitä mun 2 pelaajan listaus.
2) Ollaan pelattu kahdessa pelissä, joista toisessa olin varma hyvis ja toinen peli oli mun paras hyvispeluu ikinä, joten nyt kun en pelaa parhainta peliäni tai ole muuten varmistettu, niin ymmärrän miksi ihmettelet eroa.
3) Selkeästi mun pitäis parantaa pelaamistani, jos tommonen kuva on. Haluan lynkata, mut ilmeisesti se ei välity viesteistä.
Ei noi musta vaikuta mitenkään mihinkään, joten en oo nähnyt tarpeelliseksi vastata vaan johonkin järkevämpään keskittymiseen.


Ebsuli kirjoitti: Jos Awa on yksi pää pahiksista, on aelinan pudottaminen tasatilanteessa parempi

Niin miksi Aelinan pudottaminen olisi ollut pahiksille parempi kuin pahis-Awan pudottaminen?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 07.10.2018 11:11:39

Eli uskoisin pahikset olevan joukossa Awa, Ebsuli, Tingle->justy, Tube, Violet->Pyramidi.

Tosin nyt tuli semmoinen olo, että miksei Pyramidi pahiksena tässä viestissä lähtenyt vetämään jotain perusteluja tai komppaamaan mun äänestäjiä ja äänestänyt mua. Tilanne oli kuitenkin tasan ja Pyramidi olis saanut mun johtoon. En kuitenkaan usko, että pahikset olisivat tossa vaiheessa päättäneet hylätä Aelinan, koska lähinnä mä tunnuin olevan varmempi Aelina-epäilyjen kanssa ja mua äänestämällä olis saanut mutkin pois. Muut taas tuntuivat aika paljon arpovan, että kumpaan suuntaan lähtevät ja Aelina tuntui olevan lähinnä plan b monelle (esim. Meiz ehdotteli Halimaa) -> Aelina olis voinut selvitä seuraavinakin päivinä, eikä ollut mitenkään mahdoton tapaus pelastaa. Eli siis järkevämpää, että pahikset löytyy joukosta Awa, Ebsuli, Tingle->justy ja Tube.

Ebsulissa vähän mietityttää tuo, että luuli lähettäneensä kolmannenkin viestin. Luulis, että siellä pahiskeskustelussa kaverit olis sanoneet, että koitappas tulla postaamaan se kolmaskin posti, ettet tipu antiaktiivisuuteen. Ja en kuitenkaan uskois, että Ebsuli on ollut noin hiljainen pahiskeskustelussa, vaikka täällä ei olekaan paljoa puhellut = luulis, että ois noi viestit huomannut ja huolehtinut, ettei tipu. Eli todennäköisempää, että pahikset on joukossa Awa, Tingle->justy ja Tube.

Jos katsoo heidän suhteitaan Aelinaan, niin sieltä ei löydy mitään ihmeellistä. Kolmikko ei juurikaan ole Aelinaa kommentoinut ja Aelinan kommenteissa kolmikosta ei oo mitään estävää. Awaa pohdiskelee, että vois olla pahis, mutta kuitenkin sitten puolustelee myös Awaa (esim. vastaa Ebsulin Awa epäiltyihin ” Awaclus pelaa tällä hetkellä niin epäilyttävästi, että hänenä olisin kyllä ennemmin vaihtanut tyyliä kuin lähtenyt noin pelaamaan.” ja ei kannata Awan lynkkausta). Tingleä ei paljoakaan kommentoinut ja Tubea taas aluksi piti lievästi hyvismäisenä ihmeellisistä syistä ja sitten muutti mielipiteensä neutraaliksi, hieman pahikseenpäin kallistuvaksi neutraaliuden takia. Ei siis voi sanoa, että Aelina olisi tuonut oikeastaan mitään pointteja esiin tästä kolmikosta.

Awa & Tingle -> justy ja Tube & Tingle -> justy pahisparit on ihan järkeviä, kumpikin pahispari selittää miksei Aelina pelastunut eilen (Awa yritti pelastaa, Tingle ei voinut auttaa ja toisessa Tingle ei voinut edelleenkään auttaa ja Tube tuli liian myöhään auttaakseen). Awa & Tubessa myös Aelinan pelastumattomuuden selittäisi se, ettei Tube ollut tarpeeksi ajoissa paikalla.

Mikään Awan & Tingle->justyn toisiinsa suhtautumisessa ei estä tätä parivaljakkoa. Tube heitti Tingleen kevyen epäilyn, että olisi Keturinin pahiskaveri. Tää sopis ihan pahiskaverin epäilyyn, koska koko epäilyn voi heittää romukuoppaan kun Keturin paljastuu hyvikseksi. Tuben ja Awan välissä ei sikäli ole mitään kauhean suurta, mut Tube on kuitenkin aika paljon roikkunut Awassa, mikä vähän saa epäilemään kaksikkoa pahiskavereina. En nyt sanoisi, että on mahdoton (kuitenkin aika paljon oli päivän aikana puhetta, että Awa vois olla hyvä lynkata riippumatta puolesta -> ehkä ajatteli, että Awan lynkkaaminen on vaan väistämätöntä ja parempi olla itse Awan kimpussa, jotta näin käydessä vois saada pinnoja).

Eli ehkä järkevin siirto on kuitenkin ++justy
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Ebsuli » 07.10.2018 11:46:01

Ebsuli kirjoitti: Jos Awa on yksi pää pahiksista, on aelinan pudottaminen tasatilanteessa parempi

Niin miksi Aelinan pudottaminen olisi ollut pahiksille parempi kuin pahis-Awan pudottaminen?[/quote]

Se oli sellainen ajatus joka tuli ja nyt lenkin jälkeen tajusin ehkä hieman tyhmäksi... koska aelinalla olisi ollut pahiksia auttava kyky... ja awa taas käy pelkästä helposta syntipukista joka siirtää awaclusin neutraaliin.

Tube, tingle=justy: jos aelina todella saatiin pois vain siksi että muut pahikset eivät ehtineet pelastaa häntä, mutta silloin aelinan "ennustaja" paljatus olisi ollut hänen oma ideansa yksin, tai sitten tinglen kanssa sovittu juttu. Koska jos tämä olisi sovittu tuben kanssa, tuben paikalta puuttuminen vesittyisi siinä ja hänellä olisi ollut aikaa yrittää pelastaa aelina pudotukselta.

Itse en edes aelinan viestejä sillä tavalla seuraillut että olisin huomannut mitään erikoista ja koko ennustaja homma meni ihan ohi. Itsellä edelleen vähän vaikeuksia aina katsoa että kuka sanoi mitä joten joudun vielä kertaamaan kaiken.
Ebsuli
Kyläläinen
 
Viestit: 23
Liittynyt: 01.09.2018 08:18:16
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 07.10.2018 11:51:54

Sanoisin kyllä että puolustuksesi Ebsulille ei ole kovin vedenpitävä. Yhtä hyvin pahis voisi olla epäaktiivinen ja unohtaa / ei ehtiä laittaa tarpeeksi viestejä ketjuun. Oikeastaan ehkä todennäköisemminkin, koska olisi varovaisempi sen suhteen mitä laittaa. En myöskään pahis-chatissa menisi rohkaisemaan epäaktiivista jäsentä heittämään ketjuun ihan mitä tahansa, koska se voisi vain epäilyttää ketjua enemmän kuin täysi hiljaisuus ja johtaa yllätyslynkkaukseen.

Pitäisin Tubea kyllä lähes yhtä hyvismäisenä eilisten tapahtumien perusteella kuin Pyramidia (eli ei läheskään yhtä paljon kuin Keturin/Zey, mutta olisi kuitenkin varsin todennäköisesti voinut estää Aelinan lynkkauksen halutessaan, ellei sitten saapunut koneelle vasta alle 30min ennnen aikarajaa pahiksena, mitä en pitäisi kovin todennäköisenä, koska tosiaan kirjoitteli isomman viestin siinä 10 min ennen aikarajaa eli olisi varmaan vähintään 10-20min sitä kirjoitellut).

justy tosiaan sopisi pahisrooliin siinä valossa, että ei ilmeisesti ollut paikalla voidakseen estää Aelinan lynkkausta, samoin kuin Ebsuli. Eikä noissa justyn viesteissä nyt mitään ihmeellisen hyvismäistä vielä ole ollut.

Sanoisin että olisin tällä hetkellä tyytyväinen jos lynkkaus osuisi joukkoon Awaclus/justy/Ebsuli. Kaikille olisi hyvä asettaa lisää painetta. Pyramidi/Tube ehkä jättäisin myöhemmälle, koska molemmilla on syy miksi eivät ole pahiksia (tosiaan olisivat todennäköisesti molemmat voineet pelastaa Aelinan eilen).
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 07.10.2018 11:58:58

Ebsuli kirjoitti:
Ebsuli kirjoitti: Jos Awa on yksi pää pahiksista, on aelinan pudottaminen tasatilanteessa parempi

Niin miksi Aelinan pudottaminen olisi ollut pahiksille parempi kuin pahis-Awan pudottaminen?


Se oli sellainen ajatus joka tuli ja nyt lenkin jälkeen tajusin ehkä hieman tyhmäksi... koska aelinalla olisi ollut pahiksia auttava kyky... ja awa taas käy pelkästä helposta syntipukista joka siirtää awaclusin neutraaliin.

Tube, tingle=justy: jos aelina todella saatiin pois vain siksi että muut pahikset eivät ehtineet pelastaa häntä, mutta silloin aelinan "ennustaja" paljatus olisi ollut hänen oma ideansa yksin, tai sitten tinglen kanssa sovittu juttu. Koska jos tämä olisi sovittu tuben kanssa, tuben paikalta puuttuminen vesittyisi siinä ja hänellä olisi ollut aikaa yrittää pelastaa aelina pudotukselta.

Itse en edes aelinan viestejä sillä tavalla seuraillut että olisin huomannut mitään erikoista ja koko ennustaja homma meni ihan ohi. Itsellä edelleen vähän vaikeuksia aina katsoa että kuka sanoi mitä joten joudun vielä kertaamaan kaiken.[/quote]

Joo olen kyllä samaa mieltä siitä että jos Awaclus on pahis, hänet olisi parempi pudottaa kuin Aelina (rooli + jotain toivoa kerätä sympatiaa ketjussa tulevina päivinä). Toisaalta, epäilen kyllä jatkuvasti voiko Awaclus olla pahis tällä tyylillä, ellei nyt ole vain uskollisesti päättänyt noudattaa "hyvistapojaan" pahiksena, toisin kuin viimeksi pahiksena.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 07.10.2018 12:11:06

Ebsuli kirjoitti:Koska jos tämä olisi sovittu tuben kanssa, tuben paikalta puuttuminen vesittyisi siinä ja hänellä olisi ollut aikaa yrittää pelastaa aelina pudotukselta.

Aelina tuli kuolemanvaaraan muistaakseni 20:31, Tuben viesti tuli 20:53 ja Aelina tuli esiin 20:57. En siis tiedä miten se, että Tubelle tulis mieleen, että Aelina vois tulla ennustaja, tarkottais, että hänellä ois ollut aikaa yrittää pelastaa Aelina? Varsinkin kun todennäköisesti idea on tullut 20:55 ja 20:57 välillä, koska 20:55 Aelina vain toivotti onnea jatkoon.

//Xatalos
Xatalos kirjoitti:Sanoisin kyllä että puolustuksesi Ebsulille ei ole kovin vedenpitävä. Yhtä hyvin pahis voisi olla epäaktiivinen ja unohtaa / ei ehtiä laittaa tarpeeksi viestejä ketjuun. Oikeastaan ehkä todennäköisemminkin, koska olisi varovaisempi sen suhteen mitä laittaa. En myöskään pahis-chatissa menisi rohkaisemaan epäaktiivista jäsentä heittämään ketjuun ihan mitä tahansa, koska se voisi vain epäilyttää ketjua enemmän kuin täysi hiljaisuus ja johtaa yllätyslynkkaukseen.

Ei olekaan vedenpitävä, mutta sanoisin, että vähentää todennäköisyyttä, että Ebsuli olisi pahis. Vaikka voi yhtälailla unohtaa/epäonnistua viestin lähetyksessä, niin uskoisin, että olisi pahiksena vähän aktiivisempi pahiskeskustelussa, mitä täällä (pahiksia ei pahisten nappaus kiinnosta, joten voi olla, että miljoonan sivun topan lukukaan ei kiinnosta niin paljoa, mut pahiskeskustelu on kuitenkin vaan täynnä asiaa, joka pahista kiinnostaa). Ja luulisi, että siellä olis tullut huomautuksia, että Ebsulilta puuttuu vielä yksi viesti, että muistaa sen kirjoittaa. Itse ainakin olisin muistuttanut asiasta useampaan otteeseen (ja jos Ebsuli olis maininnut kirjoittaneensa viestin, mutta topassa ei olis mitään näkynyt, niin olisin siitäkin huomauttanut).

Xatalos kirjoitti:Pitäisin Tubea kyllä lähes yhtä hyvismäisenä eilisten tapahtumien perusteella kuin Pyramidia (eli ei läheskään yhtä paljon kuin Keturin/Zey, mutta olisi kuitenkin varsin todennäköisesti voinut estää Aelinan lynkkauksen halutessaan, ellei sitten saapunut koneelle vasta alle 30min ennnen aikarajaa pahiksena, mitä en pitäisi kovin todennäköisenä, koska tosiaan kirjoitteli isomman viestin siinä 10 min ennen aikarajaa eli olisi varmaan vähintään 10-20min sitä kirjoitellut).

Sanoisin, että Tuben olis pitänyt vähintään 30 minuuttia ennen viestiään saapua koneelle, jotta hänellä ois ollut realistiset mahdollisuudet pelastaa Aelina (ensin tiedostaa tilanne ja sen jälkeen keksiä jotkut perusteet äänestää mua, koska perusteeton ääni toiselle puolelle voi innostaa äänestämään sitä toista (= muut tulkitsee, että toista ollaan pelastamassa). Asia ei oo ongelma, jos äänestää Aelinaa, koska tällöin into kohdistuu mun äänestämiseen ja tarkastelussa pahimmillaan äänesti perusteitta pahista. Jos taas äänestää perusteetta mua, niin silloin voi muille tulla into äänestää Aelinaa ja jälkeen tarkasteltuna voi selvitä, että pelasti perusteetta pahiksen). En oo varma olisko kirjoittanut sitä puolta tuntia tota viestiä.

//Xatalos, ootko siis sitä mieltä, että todennäköisin pari olis justy&Ebsuli?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 07.10.2018 12:23:32

Joo, luulen kyllä että justy/Ebsuli on ainakin yksi pahis, process of elimination. En usko että molemmat ovat koska se olisi vähän liian helppoa :D

Toinen Pyramidi/Tube voi kyllä mahdollisesti myös olla. Voisi tosiaan tuntua riskialttiilta lähteä pelastamaan Aelinaa tuossa tilanteessa, eikä olisi täysin varmasti onnistunut.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 07.10.2018 12:53:34

Awaclus kirjoitti:
Tube kirjoitti:Kuten eilen sanoin, jollei Awaclusta saada hirteen, hän on vielä mukana vaikuttamassa monen hyviksen tappoon, oikeastaan jopa riippumatta siitä, onko hän hyvis vai pahis.


Ei vaan minä nimenomaan en vaikuta hyvisten tappoon millään tavalla, koska en anna pahiksille mitään informaatiota, jonka perusteella he pystyisivät tekemään parempia tappoja.


Ekan päivän äänitulos kirjoitti:Äänet:

5 Aelina (Ustegius, Meiz, Xatalos, Keturin, Zey)
4 Zey (raynpelikoneet, Halima, Awaclus, Aelina)
2 Awaclus (Tingle, Tube)

(Awaclusin ääntä Aelinalle päivän päättymisen jälkeen ei lasketa)


Niih.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 07.10.2018 13:06:36

Keturin kirjoitti:
Awaclus kirjoitti:
Tube kirjoitti:Kuten eilen sanoin, jollei Awaclusta saada hirteen, hän on vielä mukana vaikuttamassa monen hyviksen tappoon, oikeastaan jopa riippumatta siitä, onko hän hyvis vai pahis.


Ei vaan minä nimenomaan en vaikuta hyvisten tappoon millään tavalla, koska en anna pahiksille mitään informaatiota, jonka perusteella he pystyisivät tekemään parempia tappoja.


Ekan päivän äänitulos kirjoitti:Äänet:

5 Aelina (Ustegius, Meiz, Xatalos, Keturin, Zey)
4 Zey (raynpelikoneet, Halima, Awaclus, Aelina)
2 Awaclus (Tingle, Tube)

(Awaclusin ääntä Aelinalle päivän päättymisen jälkeen ei lasketa)


Niih.


No siltä nyt ei voi välttyä, että pahikset saavat siinä jonkin verran tietoa, kun äänestän päivän lopussa.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 07.10.2018 13:12:08

Awaclus kirjoitti:
Keturin kirjoitti:
Awaclus kirjoitti:
Tube kirjoitti:Kuten eilen sanoin, jollei Awaclusta saada hirteen, hän on vielä mukana vaikuttamassa monen hyviksen tappoon, oikeastaan jopa riippumatta siitä, onko hän hyvis vai pahis.


Ei vaan minä nimenomaan en vaikuta hyvisten tappoon millään tavalla, koska en anna pahiksille mitään informaatiota, jonka perusteella he pystyisivät tekemään parempia tappoja.


Ekan päivän äänitulos kirjoitti:Äänet:

5 Aelina (Ustegius, Meiz, Xatalos, Keturin, Zey)
4 Zey (raynpelikoneet, Halima, Awaclus, Aelina)
2 Awaclus (Tingle, Tube)

(Awaclusin ääntä Aelinalle päivän päättymisen jälkeen ei lasketa)


Niih.


No siltä nyt ei voi välttyä, että pahikset saavat siinä jonkin verran tietoa, kun äänestän päivän lopussa.


Mitä TIETOA? Pahikset TIETÄÄ mikä sun rooli on, sä äänestit eilen väärin + asetit itsesi positioon missä pahikset ois voinu ihan hyvin massata sut Aelinan seivaamiseks ja sektori minä/xata/tube oltais viel saatettua lähteä siihen mukaan. Sun ei tarvitse edes antaa "mitään tietoa" mihinkään suuntaan kun sä olet jokatapauksessa haitaksi hyvistiimille pelkällä hengissäolemisella.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 07.10.2018 13:19:05

Hyvää päivää taas, olen nyt aamun miestiskellyt pariakin eri vaihtoehtoa.

Ensin tulee mieleen Ebsuli. En löydä viesteistä kovinkaan plajoa metariaalia. Mielenkiintoisinta on se, että keskittyy viesteissään etsimään lavastajaa.

Ebsuli kirjoitti:Keturinista siis... en oo aikasemin täällä pelannu mut siis peleis mis oon ollu nii on aina ollu teorioita erikoisistakin joten tässä samalla yritän miettii et kuka vois olla erikoinen, eli lavastaja koska lavastajahan on pahis... ja keturin vaikutti äänellään hyppäävän awaclus- junaan ja muiden epäilyihin minusta hiemankin liian innokkaasti, mistä tuli nämä lavastaja vibat, voi myös johtua saamistaan äänistä josta sitten yrittää pelastaa itsensä?? vai onko lavastajan vain tarkoitus yöllä lavastaa, toisaalta onhan pahistenkin tarkoitus lavastaa hyviksiä päivällä pelissä, jotta hyvikset äänestävät toiset hyvikset pois. mutta siis tämän takia ajattelin että jos katurin olisikin ollut lavastaj


Tämä viesti vain näyttää minulle niin epäilyttävältä. Jo lavastajan etsintään keskittyminen tuntuu erittäin mielenkiintoiselta. Lisätään tähän sotku lavastajan roolin merkityksestä ja on vaikea sanoa, mitä tässä viestissä haluttiin sanoa alunperinkään. Toisalata olisiko pahis nyt näin ulapalla siitä, että mitä lavastaja tekee? Lisäksi tuo ensimmäisen päivän viesti käsittelee vain muutamaa pelaajaa, joista kaikki sanoo neutraaleiksi/hyviksiksi, lukuunottanatta Keturinia, jota pohtii lavastajaksi. Samlla tavoin tuo Ebsulin ensimmäinen viesti tuntuu epäloogiselta, kun aloittaa sen:

Ebsuli kirjoitti:Heippa... elikkä itehän oon vaa pienii pelei pelaillu aikasemmin, ja en eilen ehtiny kattomaan tätä mutta voi poijat tääl on paljo.


ja lopettaa sitten täysin vastakkaiseen:

Ebsuli kirjoitti:Tuolla olikin hyvää pointtia siitä miten pahikset mieluummin tekisivät itsestään taviksia, koska muut erikoiset voisivat silloin tulla esiin, tässä vaiheessa kuitenkin olisi pahiksille otollisempaa olla "kuin ei olisikaan" ja mitä vähemmän sisältöä täällä sen parempi se on pahiksille kun voivat keskustella yksityisesti omasta pelaamisestaan


Ensin kommentoi, että sisältöä on jo yllättävän paljon ja päättää viestin kommentoimalla siihen, että vähemmän sisältöä on pahiksille parempi. Tottahan se on, mutta kun alussa sanoo sisältöä olevan jo paljon niin tarvitseeko siinä vaiheessa enää kommentoida tuota, jälkimmäistä osaa sisällön vähyyden olemisesta pahisten eduksi. Muutenkin minulle jää vain outo kuva Ebsulin pelaamisesta tähän asti. Se onko kyseessä normaali hapuilu vai jokin muu, vaikea sanoa mitään. Mutta on kyllä minun pahislistalla kohtuu korkealla.

Vielä lisätään tämä Ebsulin hapuilu:

Ebsuli kirjoitti:Tube, tingle=justy: jos aelina todella saatiin pois vain siksi että muut pahikset eivät ehtineet pelastaa häntä, mutta silloin aelinan "ennustaja" paljatus olisi ollut hänen oma ideansa yksin, tai sitten tinglen kanssa sovittu juttu.


Mutta Cameronhan ilmoitti, että Tinglelle etsitään varapelaajaa jo 5.10 klo 17.15, joten Tingle ei minusta ole voinut olla neuvomassa. Vaikea sanoa tosin, onko Tinglen varapelaaja justy ollut jo tuolloin selvillä ja pahiksena mukana pahiskeskusteluissa. Kuitenkaan Ebsuli ei osallistunut tuohon ensimmäisen pävän iltaan mitenkään eikä yrittänyt pelastaa Aelinaa millään tavalla, mutta säilyy minulle silti yhtenä pahisehdokkaana.

justy tuntuu minulle nyt jotenkin vaikealta käsitellä. Aloittaa päivän heti kokoomapostilla, mutta koko viestin asiasisältö tuntuu nyt jäävän köyhäksi. Periaatteessa tuo viesti on kooste ykköspäivän illan tapahtumista. Pääasiassa epäilee vain Tubea johtuen tuo ensimmäisen illan äänisotkuista ja sitten katsottuaan niitä tarkemmin on heti poistamassa äänen. Sitten tuo lupaus äänestää Awaclusia, jos päivän lopussa ei ole muuta mielessä. Ei vain saa oikein otetta, tuntuu että Tingle olisi hyvin voinut olla se hiljainen pahis ensimmäiseltä päivältä ja nyt justy yrittää kovasti pelastaa pahisten pelistä sen mitä voi.

Tube taas vaikuttaa myös mielenkiintoiselta. Ensimmäisen päivän äänestyssotkut. Lisäksi on mielenkiintoista kuinka ensimmäisenä päivänä Tube keskittyi aluksi Awacluksen syyttelyyn ja sen jälkeen aloitti väittelyn Keturinin kanssa. Kun tuosta ons elvitty äänestää taas Awaclusia. Viesteistä suurin osa menee itsensä puolusteluun eikä siellä ole melkein yhtään mitään sellaista, mikä oikeasti toisi esiin epäilyjä ketään kohtaan. Jo tuo äänestysviesti vain tuntuu niin teennäiseltä:

Tube kirjoitti:Mulla on rehellisesti sanoen tosi heikosti readeja mihinkään suuntaan muista kuin Awacluksesta, Keturinista ja raynistä pahisten leirin suuntaan. Koen vaikeaksi äänestää Zeytä tai Aelinaa, koska en ole itse saanut niistä niin vahvoja pahistuntoja. En haluaisi "pestä käsiäni" ja olla vaikuttamatta kummankaan lynkkaamiseen ja pitää turvallisesti ääntäni Awacluksella, mutta ehkä kuitenkin siirrän myös itse ääneni ++Aelina lle, koska se on tuosta kaksikosta mun mielestä todennäköisemmin pahis, vaikka readini onkin tosi heikko.


Hieman tulee hyvisvibaa siitä, että haluaa olla vaikuttamassa putoamiseen. Toisaalta tilanteen ollessa 5-3 ja Aelina kuolemassa ja aikaa vain 7 minuuttia jäljellä, on myös todennäköistä se, että tajuaa Aelinan olevan tippumassa ja sitten äänestää elinaa saadakseen ulos edes jotain mahdollista hyötyä tuosta. Kuulostaa vain niin oudolta äänestää jotain noista kahdesta vain siksi, koska ei halua pitää ääntään turvallisesti sellaisessa, josta on tuolloin vahvemman pahisreadin.

Tällä hetkellä sanoisin pahiskaksikon löytyvän joukosta Ebsuli/justy/Tube. Awaclus on mahdollinen, koska tuo pelityyli on sellainen sekasotku ja kysymysmerkki, josta ei selvää saa. Nuo neljä on nyt minulle tällä hetkellä se todennäköisin porukka hakea pahikset. Ellei kyseessä oikeasti ollut oikea pahismastermindsuunnitelma lynkata erikoispahis heti alussa ja sitten voittaa peli.

/Keturin*2, Awaclus, Xatalos
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 07.10.2018 13:22:46

Keturin kirjoitti:
Awaclus kirjoitti:
Keturin kirjoitti:
Awaclus kirjoitti:
Tube kirjoitti:Kuten eilen sanoin, jollei Awaclusta saada hirteen, hän on vielä mukana vaikuttamassa monen hyviksen tappoon, oikeastaan jopa riippumatta siitä, onko hän hyvis vai pahis.


Ei vaan minä nimenomaan en vaikuta hyvisten tappoon millään tavalla, koska en anna pahiksille mitään informaatiota, jonka perusteella he pystyisivät tekemään parempia tappoja.


Ekan päivän äänitulos kirjoitti:Äänet:

5 Aelina (Ustegius, Meiz, Xatalos, Keturin, Zey)
4 Zey (raynpelikoneet, Halima, Awaclus, Aelina)
2 Awaclus (Tingle, Tube)

(Awaclusin ääntä Aelinalle päivän päättymisen jälkeen ei lasketa)


Niih.


No siltä nyt ei voi välttyä, että pahikset saavat siinä jonkin verran tietoa, kun äänestän päivän lopussa.


Mitä TIETOA? Pahikset TIETÄÄ mikä sun rooli on, sä äänestit eilen väärin + asetit itsesi positioon missä pahikset ois voinu ihan hyvin massata sut Aelinan seivaamiseks ja sektori minä/xata/tube oltais viel saatettua lähteä siihen mukaan. Sun ei tarvitse edes antaa "mitään tietoa" mihinkään suuntaan kun sä olet jokatapauksessa haitaksi hyvistiimille pelkällä hengissäolemisella.


Pahikset eivät TIEDÄ, mikä minun roolini on, pahikset eivät TIEDÄ, keitä epäilen ja miksi, pahikset eivät TIEDÄ, keitä en epäile ja miksi. Se, ettet sinä voi sanoa itsestäsi mitään näistä, ei tarkoita sitä, ettenkö minä voisi.

Tietääkseni pelinjohtaja ei ole kertonut meille, että Zey on hyvis, joten sinäkään et TIEDÄ, äänestinkö oikein vai väärin, ellet itse ole pahis. En ole syyllinen siihen, että sinulla, Xataloksella ja Tubella on jonkinlainen pakkomieltymä lynkata hyviksiä.

On täysin naurettava ajatus, että olisin hyvistiimille haitaksi, varsinkin kun sen sanoo henkilö, joka outtasi oman roolinsa pahiksille heti ekana päivänä.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 07.10.2018 13:34:03

++Ebsuli

Pyramidin viesti sai kyllä miettimään. Lisäksi tuossa Ebsuli itse sanoo että pahiksille olisi parempaa olla "kuin ei olisikaan", ja sitä Ebsuli tosiaan on noudattanut olemalla vaikuttamatta pelin kulkuun millään tavalla, vähän kuin Aelina mutta vielä köyhemmällä panoksella.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 07.10.2018 13:35:23

Pyramidi kirjoitti:Hyvää päivää taas, olen nyt aamun miestiskellyt pariakin eri vaihtoehtoa.

Ensin tulee mieleen Ebsuli. En löydä viesteistä kovinkaan plajoa metariaalia. Mielenkiintoisinta on se, että keskittyy viesteissään etsimään lavastajaa.

Ebsuli kirjoitti:Keturinista siis... en oo aikasemin täällä pelannu mut siis peleis mis oon ollu nii on aina ollu teorioita erikoisistakin joten tässä samalla yritän miettii et kuka vois olla erikoinen, eli lavastaja koska lavastajahan on pahis... ja keturin vaikutti äänellään hyppäävän awaclus- junaan ja muiden epäilyihin minusta hiemankin liian innokkaasti, mistä tuli nämä lavastaja vibat, voi myös johtua saamistaan äänistä josta sitten yrittää pelastaa itsensä?? vai onko lavastajan vain tarkoitus yöllä lavastaa, toisaalta onhan pahistenkin tarkoitus lavastaa hyviksiä päivällä pelissä, jotta hyvikset äänestävät toiset hyvikset pois. mutta siis tämän takia ajattelin että jos katurin olisikin ollut lavastaj


Tämä viesti vain näyttää minulle niin epäilyttävältä. Jo lavastajan etsintään keskittyminen tuntuu erittäin mielenkiintoiselta. Lisätään tähän sotku lavastajan roolin merkityksestä ja on vaikea sanoa, mitä tässä viestissä haluttiin sanoa alunperinkään. Toisalata olisiko pahis nyt näin ulapalla siitä, että mitä lavastaja tekee? Lisäksi tuo ensimmäisen päivän viesti käsittelee vain muutamaa pelaajaa, joista kaikki sanoo neutraaleiksi/hyviksiksi, lukuunottanatta Keturinia, jota pohtii lavastajaksi. Samlla tavoin tuo Ebsulin ensimmäinen viesti tuntuu epäloogiselta, kun aloittaa sen:

Ebsuli kirjoitti:Heippa... elikkä itehän oon vaa pienii pelei pelaillu aikasemmin, ja en eilen ehtiny kattomaan tätä mutta voi poijat tääl on paljo.




Mä voin ostaa selityksen, et Ebsuli luuli lavastajan olevan larppausrooli.

// Xata
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 07.10.2018 13:57:23

Keturin kirjoitti:Mä voin ostaa selityksen, et Ebsuli luuli lavastajan olevan larppausrooli.


Viitsitkö valaista minullekin mitä tarkoittaa tuo "larppausrooli"?
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 07.10.2018 14:01:28

Pyramidi kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Mä voin ostaa selityksen, et Ebsuli luuli lavastajan olevan larppausrooli.


Viitsitkö valaista minullekin mitä tarkoittaa tuo "larppausrooli"?


Että lavastajan "kuuluu" pelata päiväsaikaan kuten lavastaja, eli aktiivisesti väittää hyviksiä pahiksiks.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 07.10.2018 14:03:08

Hm...... Jos on oikeasti noin pihalla pahisrooleista, niin ehkä sitten on hyvis?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 07.10.2018 14:03:24

Ei tuota olisi mitenkään hankalaa kyllä teeskennellä myöskään.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Niacin » 07.10.2018 14:14:33

Pöllöpostia

Äänet
2 Awaclus (Ustegius, raynpelikoneet)
2 justy (Keturin, Zey)
1 Xatalos (Awaclus)
1 Ebsuli (Xatalos)

Tällä hetkellä putoamassa Awaclus ensiksi saadulla äänienemmistöllä.

Suoritetut puhepakot:
Kaikki suoritettu, jahuu!

Poissaolot:
-

2. Päivä päättyy 10.10. keskiviikkona klo 21.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Ebsuli » 07.10.2018 14:20:15

[/quote]

Mä voin ostaa selityksen, et Ebsuli luuli lavastajan olevan larppausrooli.

// Xata[/quote]

Jep, näin ajattelin asian kunnes minulle selvennettiin se.

ymmärrän itseeni kohdituvat epäilyt, mutta olin paikalla ennen päivän loppua. viestini ei ikinä lähtenyt siskon koneelle vaihdon jälkeen (hoidan sen koiraa atm), tästä laitoin viestiä ylläpitoon.

Xatalos kirjoitti:Joo, luulen kyllä että justy/Ebsuli on ainakin yksi pahis, process of elimination. En usko että molemmat ovat koska se olisi vähän liian helppoa :D
Toinen Pyramidi/Tube voi kyllä mahdollisesti myös olla. Voisi tosiaan tuntua riskialttiilta lähteä pelastamaan Aelinaa tuossa tilanteessa, eikä olisi täysin varmasti onnistunut.


samoilla perusteilla voi myös epäillä tingle/justya sekä tubea. Tästä syystä jos laitan ääneni Justylle, ja justy putoaa ja justy paljastuu pahikseksi voitte olla varma että olen hyvis, kun taas jos justy paljastuu hyvikseksi niin suuremmat pahis epäilyt kohdistuu muhun.

Xatalos kirjoitti:
Pyramidin viesti sai kyllä miettimään. Lisäksi tuossa Ebsuli itse sanoo että pahiksille olisi parempaa olla "kuin ei olisikaan", ja sitä Ebsuli tosiaan on noudattanut olemalla vaikuttamatta pelin kulkuun millään tavalla, vähän kuin Aelina mutta vielä köyhemmällä panoksella.


Mutta miksi pahiksena haluaisin tuoda asian ilmi jos se kriminalisoi miutkin, vain siksi että tiedän olevani hyvis enkä pelkää putoamista pois kun sen jo melkein sössin itse tuolla viestin lähtemättömyys hommalla.

Toisaalta jos toinen pahis on justy tai tube, silloin parina voisi aivan hyvin olla myös joku puheliaapi.
Ebsuli
Kyläläinen
 
Viestit: 23
Liittynyt: 01.09.2018 08:18:16
Palkinnot: 1

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2018 finaali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa

cron