Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset vei!

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.10.2018 08:56:47

Xatalos kirjoitti:Mikä muuten olikaan perusteesi Tuben hyvikseydelle?

Itseasiassa tulin siihen lopputulokseen että voin tämän hyvinkin tässä vaiheessa kertoa, koska tarkemmin ajateltuna tuolla Tuben vastauksella kysymykseeni ei ole merkitystä siinä mielessä, että kun tuossa tunnin ajan kahlasin tuota Keturin.Tube juttua läpi, en saa Tuben vastauksesta mitään irti ellei hän nyt ole täysin auttamaton pelaaja mafiana.

Minä alunperin pidin Tubea hyvismäisenä, koska hän ensimmäisessä postissaan käytännössä incriminoi itsensä (riippumatta siitä mikä Awan joukkue on). Minä veikkaan että mafia ei tee (tässä tapauksessa aivan tahallisesti) tuota. Tube käytännössä antoi "bandwagon" äänen joka näyttää hyvin suurella todennäköisyydellä pahalta jos Awa lynkataan ja hän flippaa town --> erityisesti koska Tuben perustelu oli TÄYSIN sama kun Keturininkin. Jos Awa flippaa mafia, Tube käytännössä loppupostissaan kehoitti muita etsimään mafiaa joukosta ihmisiä, joihin hän itse kuuluu. Minä pidän tätä suurella todennäköisyydellä ei-mafian toimintana, ellei Tube ole todella self-aware ja kokenut pelaaja ja tietää mitä tuollaisella asialla voi tehdä (kuinka kääntää se edukseen hyviä pelaajia vastaan -- mikä voisi ihan hyvinkin olla tilanne. Tästä syystä kysyin jaksaisiko hän linkata jonkun pahispelinsä. Todellisuudessa en edes lukenut tuota peliä koskaan, koska Tuben posti jossa hän pelinsä myös linkkasi kertoi jo minulle että johtopäätökseni oli alunperinkin melko varmasti oikea.

Tosin olen tällä hetkellä oikeastaan kahden vaiheilla. Mielestäni Keturin syyttää Tubea täysin väärin perustein, mutta hänen keississään on perää. Minun mielestäni Tube vaikutti alunperin siltä (puolustautuessaan Keturinia vastaan), että hän sanoi ettei ollut huomioinut Keturinin edeltävää postausta ja teki omat johtopäätöksensä asioista. Tässä osana myös tuo "seitsemän minuuttia". Minusta tuntui siltä että Tube yritti viestittää aluksi että "kato ny mä postasin sun jälkeen enkä edes oo lukenu mitä sä sanoit siinä postissas jonka just teit" (kyllä, mafiakin voi sekaantua timestämpeistä, ja sitäkautta keksiä tarinan tukemaan aiempaa toimintaansa), mutta yht'äkkiä tuo seitsemän minuuttia muuttui "ehkä teinkin postiani pari tuntia":ksi... Tässä on se ongelma että:
1) minä en usko hetkeäkään että Tube kirjoitti tuota postiaan kaksi tuntia koska se oli copy-paste Keturinin edeltävästä ja jotain pari pikku muuta juttua joiden kirjoittamiseen menee ehkä 5 min max. Jos kahdessa tunnissa saa aikaan pari quotea joihin vastaa "ei oikeen mitään" ja +1 edellisestä viestistä ja sitten pienen epäilyn (edelliseen viestiin liittyen) niin kunnon postauksen - perusteineen - tekemiseen menee sitten varmaan pari päivää.
2) minä en usko todeksi että Tube vakavalla naamalla väittää ettei ollut lukenut Keturinin postia ennen kuin aloitti oman postinsa kirjoittamisen, koska siinä postissa on kirjaimellisesti kappale Keturinista ja hänen "seitsemän minuuttia sitten" postistaan.

Lisäksi huomasin myös uudelleen lukiessani, että kun kysyin Tubelta tämän:
raynpelikoneet kirjoitti:
Tube kirjoitti:Aika pitkälti tässä kyllä tulee vaan toisteltua jo esitettyjä havaintoja ja annettua niille validaatiota, mutta minkäs teet, kun oot paikalla vähän myöhemmin. En tiedä miksi, mutta Keturinin viesti vaikutti omaan silmään tosi peesailevalta, eikä uutta sisältöä ollut senkään vertaa kuin minulla on viestissäni, mistä johtuen aion ainakin jatkossa tarkkailla hänen viestejään vähän tarkemmin.

Sinähän sanoit aivan täsmälleen saman mitä hänkin, käytit vain enemmän sanoja sen sanomiseen??

hänen vastauksensa oli:
Tube kirjoitti:Plus pientä omaa analyysiä muista asioista, eli ei nyt ihan vain ja ainoastaan pelkästään aiemman toistoa.

Minua ei oikeasti tässä vaiheessa hirveästi kiinnostanut mitä Tube tuohon alkuperäiseen vastaa koska halusin enemmän informaatiota hänestä pelaajana (lue aiempi, viestin alussa). Koin jo saavani tarvittavan infon joten sivuutin aika monta asiaa tuossa postissa muutenkin mutta nyt kun tarkemmin mietitään niin mitä "muuta analyysiä" tässä on?
Tube kirjoitti:Moi kaikki. Oispa unta. Melatoniini, auta jo.

Zey kirjoitti:Lisäksi jos pahis ei tiedä, että hänen kanssaan on yritetty ystävystyä, hän voi myöhemmin pelissä yrittää claimata taviksen roolia -> saadaan hänestä varma pahis.


En menisi noin pitkälle. Itse olen ainakin joskus hyviksenäkin väittänyt olevani tavis, vaikka mulla on ollut erikoisrooli, jotta olen vielä päässyt yhden tai kaksi yötä käyttämään rooliani. Toki mutulla paljon useammin pahiksena tulee moista jekutettua, että sikäli olet oikeilla jäljillä.

raynpelikoneet kirjoitti:Mielestäni jo tuo alkuperäinen pahireadi oli iso !!!! koska en oikeasto usko, että joku voi ihan oikeasti ajatella Awaclusin avauksen tekevän hänestä mafian.


Täällä yksi lisää, joka näki avauksen tosi epäilyttävänä, mutta sen jälkeiset viestit ovat vielä tehneet mielipiteestäni vahvemman. Alun viestit voisi vielä perustella "jee peli alkoi, vihdoin saa kirjoittaa" -asenteen ilmentymisenä, mutta sen jälkeistä turhaa sopan sekoittamista ei. Awaclus ei edes perustele ääniään, vaan puhuu äänien perustelua vastaan. Tarkoitus on saada demokraattisesti päätettyä, kuka on epäilyttävin. Jos itse tekee jonkun havainnon, niin silloinhan on todella tärkeää tuoda se esiin, jotta muut hyvikset voivat verrata syytöksien perusteluita puolusteluiden perusteluihin, ja tehdä johtopäätöksiä siitä, kumpi on perusteltu paremmin. "Annan ääniä ja saatte arvata miksi" -äänestystapa ei tuota lainkaan tällaista keskustelua, ja ilman sitä on aika vaikea päästä mihinkään lopputulokseen. Pahikset voivat toki pelata esiin nostettua käyttäytymistä vastaan, mutta toisaalta tämäkin kerää ihmisten huomion: miksi se noin helposti muutti tapaansa pelata heti, kun sanottiin, että se on epäilyttävää? Jää ilmoille sellainen olo, että haluaa vaan olla äänessä ja vaikuttaa aktiiviselta ilman mitään oikeaa sisältöä viesteissä ja saada hommat sekaisin. On tietysti mahdollista, että pelaa hyviksenäkin, mutta jos pelaa, niin mielestäni melko heikko pelinavaus hyvikseltä. Jos itse hyviksenä lähtisin liikkeelle noin agressiivisesti, niin yleensä jäisin ainakin odottamaan, että siihen koukkuun tartutaan, enkä vaan vetäisi siimaa pois ja heittäisi uutta toiseen paikkaan. Täten: ++Awaclus.


Vähän tulevaa pohjustaen:

Tulen epävarmoissa tilanteissa ainakin itse antamaan äänet joillekin hyvin hiljaisille tyypeille, jotta pahikset eivät pääse pakenemaan hiljaisuuden ja lyhyeiden ja sisällöttämien viestien ansiosta. Hiljaisuus ei tietenkään tarkoita, että on pahis, mutta jos jollain ryhmällä on tarve antaa mahdollisimman vähän tarttumapintaa muille pelaajille, niin juuri pahiksilla. Enkä toisaalta tarkoita myöskään hiljaisuudella pelkästään viestien vähäistä määrää, vaan myös niiden sisältöä: tarjoaako pelaaja jotain kommentteja, joihin muut voivat ottaa kantaa, vai pyrkiikö hän olemaan teflon, johon mikään ei voi tarttua? raynpelikoneet mainitsi myös tuon äänten antamatta jättämisen: helpompi yrittää jäädä varjoon, jos ei anna tuonkaan vertaa tarttumapintaa muille, ja hyviksille on huono idea olla äänestämättä, koska pahiksilla äänestäminen on varmaan aika hyvin koordinoitua, ja äänestämättä jätetään vain silloin, kun pahikset tiiminä näkevät, että ei välttämättä ole tarvetta äänestää ketään tai että voi antaa jonkun hajaäänen jonnekin. Toivottavasti saataisiin patistettua kaikki antamaan ja perustelemaan äänensä.

Kannattaa myös varmaan vähän pitää silmällä sitä, että missä vaiheessa porukka äänestää ketäkin. Jos on heti alussa ollut äänestämässä tyyppiä, joka paljastuukin sitten pahikseksi, on aika paljon epätodennäköisempää, että hän on pahis, kuin tyyppi, joka antoi viidennen äänen lynkatulle.

Aika pitkälti tässä kyllä tulee vaan toisteltua jo esitettyjä havaintoja ja annettua niille validaatiota, mutta minkäs teet, kun oot paikalla vähän myöhemmin. En tiedä miksi, mutta Keturinin viesti vaikutti omaan silmään tosi peesailevalta, eikä uutta sisältöä ollut senkään vertaa kuin minulla on viestissäni, mistä johtuen aion ainakin jatkossa tarkkailla hänen viestejään vähän tarkemmin.

1) jotain blabla rooleista
2) Awaclus -> recap Keturinin postista with more words
3) "mäkin policyyn ne jotka ei äänestä, niinkun kaikki muutkin tähän saakka"
4) kannattaa kattoa koska joku äänestää jotain
5) Keturinin viesti vaikutti peesailevalta vaikka oikeastaa ite peesasin just sitä mitä se sano

Jäätävät analyysit.

En myöskään usko että Keturin on mafia. Keturin käyttää perusteluissaan aika paljon juttuja jotka varmasti toimivat live mafiassa ihan hyvin (kun aikaa ei ole), mutta foorumimafiassa eivät sitten millään tavalla. Jos joku oikeasti haluaa että vastaan hänen syytöksiinsä minua kohtaan niin voin sen tehdä mutta suoraan sanottuna minua ei kiinnosta koska voin tehdä jotain järkevämpääkin. Sen kyllä sanon että se ei ole minun vikani jos itse antaa ymmärtää asian olevan X ja kun joku siitä syyttää sanookin että tein Y, eikä ole itse osannut omaa postiaan tehdä niin selväksi ettei väärinymmärtämisen varaa ole. Jos sinä sanot että "tehkää jotain järkevää" eikä sinulla ole tarjota siinä vaiheessa mitään muuta kuin puhua siitä järjettömyydestä niin kyllä, se näyttää siltä ettet vaan halua tehdä mitään. Jos et ole lukenut threadia kokonaan (mikä pitäisi olla l'htökohtaisesti aina tehty kun postaat) niin se on sinun vikasi, ei muiden vika, että he ajattelevat sinun olevan tilanteessa jossa tiedät mitä pelissä on ja ei ole tapahtunut. Miten voit edes tehdä tuollaisen kommentin jossei sinua itseäsi edes kiinnosta tarpeeksi että lukisit koko pelin ja tulet vain huutelemaan jotain random skeidaa johonkin väliin? Ja kyllä, minä väitän pelaajaa, joka sanoo tai implikoi toisen pelaajan tehneen asioita jotka eivät ole totta valehtelijaksi. On totta että kirjaimellisesti et valehdellut, mutta kun tässä pelissä kukaan ei tule sinulle sanomaan että "moi mä oon mafia" (paitsi minä, joskus ^^), niin sinun täytyy tulkita ihmisten sanomisia ja tehdä niistä OMIA johtopäätöksiä. Se on herranjestas tämän pelin idea.... Jos aina uskot jokaisen loogisen (tai "loogisen") selityksen, hyvät pelaajat tulevat mafiana aina kusettamaan sinua. Aina. Tästä syystä metalla ON merkitystä, ei sillä tavoin kun valtaosa pelaajista sen ymmärtää. En jaksa metasta jauhaa enempää.

Joo eniveis en usko että Keturin tulisi mafiana väittämään että minä olen EPÄILYTTÄVÄ kun epäilen häntä jostain jossa hän on oikeasti itse väärässä (hän kyllä tietää itse olevansa väärässä jos on mafia tuossa asiassa -- aivan varmasti). Keturin vaikuttaa hyvin fiksulta kaverilta ja erityisesti live mafiaa pelanneena on mielestäni todennäköisemmin kyse jostain ihme sekunnin päähänpistosta, kun mafian omgusista. Varsinkin kun hän vielä jatkaa tota hässäkkäänsä sen jälkeen kun muut kertovat hänelle että hän on väärässä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.10.2018 08:57:52

--Keturin
++Zey
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 04.10.2018 09:04:27

Jos sulla rayn ois nyt hetki aikaa niin viitsisitkö valaista, miksi joko mun tai Zeyn on oltava pahis?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.10.2018 09:10:21

Halima kirjoitti:Jos sulla rayn ois nyt hetki aikaa niin viitsisitkö valaista, miksi joko mun tai Zeyn on oltava pahis?

Minä olen ainakin kaksi viestiä jo Zeystä kirjoittanut ja sinä äänestät aivan absurdia kohdetta (kuten esim Vampire siinä euroviisupelissä -- ei mitään järkeä).
Lisäksi et halua kuolemaksikaan oikeasti koskaan committaa Zeyn äänestämiseen ja flip-floppaat kokoajan hänen alignmenttinsä suhteen vaikka kuitenkin sitten päädyt lopputulokseen että hän on pahismainen (eikä näytä paljon Zeytäkään kiinnostavan ihan aikuisten oikeasti mikä sinun alignmenttisi on).
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.10.2018 09:10:49

En pidä millään tavalla mahdottomana että olisitte molemmat mafia.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 04.10.2018 09:14:45

raynpelikoneet kirjoitti:Minä olen ainakin kaksi viestiä jo Zeystä kirjoittanut ja sinä äänestät aivan absurdia kohdetta (kuten esim Vampire siinä euroviisupelissä -- ei mitään järkeä).
Lisäksi et halua kuolemaksikaan oikeasti koskaan committaa Zeyn äänestämiseen ja flip-floppaat kokoajan hänen alignmenttinsä suhteen vaikka kuitenkin sitten päädyt lopputulokseen että hän on pahismainen (eikä näytä paljon Zeytäkään kiinnostavan ihan aikuisten oikeasti mikä sinun alignmenttisi on).

Miksi Meiz on absurdi kohde? Mikä saa sut ajattelemaan että Meiz on varmasti hyvis?

Zeystä mun on vaikea ottaa selkoa. Me ollaan perustavanlaatuisesti sekä peleissä että muussakin elämässä niin monesta asiasta eri mieltä, että mun on vaikea nähdä, onko ne erimielisyydet pahismaisuutta vai vain sitä, että me ollaan eri mieltä. Siksi tämä flip-floppaaminen.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 04.10.2018 09:15:26

Niin ja fyi, en pidä mitenkään mahdottomana että sinä olet mafia. :D Katsotaan milloin ehdin näissä läpiluvuissani sinuun asti.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.10.2018 09:22:24

Halima kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Minä olen ainakin kaksi viestiä jo Zeystä kirjoittanut ja sinä äänestät aivan absurdia kohdetta (kuten esim Vampire siinä euroviisupelissä -- ei mitään järkeä).
Lisäksi et halua kuolemaksikaan oikeasti koskaan committaa Zeyn äänestämiseen ja flip-floppaat kokoajan hänen alignmenttinsä suhteen vaikka kuitenkin sitten päädyt lopputulokseen että hän on pahismainen (eikä näytä paljon Zeytäkään kiinnostavan ihan aikuisten oikeasti mikä sinun alignmenttisi on).

Miksi Meiz on absurdi kohde? Mikä saa sut ajattelemaan että Meiz on varmasti hyvis?

Zeystä mun on vaikea ottaa selkoa. Me ollaan perustavanlaatuisesti sekä peleissä että muussakin elämässä niin monesta asiasta eri mieltä, että mun on vaikea nähdä, onko ne erimielisyydet pahismaisuutta vai vain sitä, että me ollaan eri mieltä. Siksi tämä flip-floppaaminen.

Koska meiz osallistuu peliin ja tapahtumiin jotka tapahtuvat para-aikaa ja hänellä on vieläpä järkevä mielipide noihin tapahtumiin. Zey voi puolestani kirjoittaa vaikka sata summarya Aelinasta ja Awaclusista eikä voisi vähempää kiinnostaa (kuten ei kenenkään muunkaan summaryt mistään mikä ei ole tärkeää). Jos on tärkeää niin tee siitä sitten tärkeää, älä vain sano että "voipi olla tai voipi olla olematta". Minusta tuntuu ettei Zey (kuten sinäkään) ole oikeasti halunnut minkään asian tässä pelissä tapahtuvan tähän asti.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 04.10.2018 09:26:08

raynpelikoneet kirjoitti:
Jos joku oikeasti haluaa että vastaan hänen syytöksiinsä minua kohtaan niin voin sen tehdä mutta suoraan sanottuna minua ei kiinnosta koska voin tehdä jotain järkevämpääkin. Sen kyllä sanon että se ei ole minun vikani jos itse antaa ymmärtää asian olevan X ja kun joku siitä syyttää sanookin että tein Y, eikä ole itse osannut omaa postiaan tehdä niin selväksi ettei väärinymmärtämisen varaa ole.


Niin, sä olet epäilyttävä koska kauppaat sun legit vääristynyttä tulkintaasi toisten sanomisista ja jatkat sen tulkinnan pakottamista ilman mitään liikkumavaraa vaikka kuinka toinen yrittää selittää auki mitä oikeastaan tarkoitti.

Keturin 02.10.2018 22:43:30 kirjoitti:
Xatalos 02.10.2018 22:25:37 kirjoitti:"Joka tapauksessa ois kiva jos tänne sinä aikana tulis jotain oikeeta sisältöä." Käsitin tuon ainakin niin, että ei juuri "oikeaa sisältöä" ole vielä ollut.


Ja oon nyt muutaman kerran yrittänyt sanoa, että tämä ei pidä paikkaansa ja tän tulkinnan pakottaminen on outoo.


raynpelikoneet 02.10.2018 22:44:32 kirjoitti:
raynpelikoneet 02.10.2018 22:29:42 kirjoitti:Aelina, olen sanonut zeytä, halimaa ja keturinia pahikseksi. Mitä readiani näistä kolmesta en ole selittänyt?

Keturin. Sinä sanot asioita jotka eivät ole totta, ja kun sanot että valehtelet sanot että joo no ei noi ollu totta mitta on epäilyttävää että sanot minun valehtelevan.. mitä v.....????

Yritetään aamulla uudelleen, ei onnistu puhelimella kirjottaminen. Mutta ymmärsitte varmaan pointin. Kaveri valehtelee ja kun häntä kutsuu valehtelijaksi, on se "epäilyttävää". Huhhuh mitä pelleilyä..



Ootko edelleen sitä mieltä, että oon valehtelija?
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.10.2018 09:27:51

Mua ei hirveästi kiinnosta keskustella sun kanssa jos et edes vaivaudu postiani lukemaan.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 09:32:00

Missä kohtaa Meiz on muuten ”puskenut ketjua eteenpäin”? Ehkä nyt vain muisti pätkii, mutta itsellä oli enemmän tuollainen... etäinen..? mielikuva Meizin pelistä. Lukuunottamatta ehkä ihan viime hetkien keskustelua kanssasi, mutta pidit häntä hyviksenä jo varhain. Zey sentään on esim. puskenut Aelinaa parrasvaloihin ja Halimakin oli aktiivisena mm. Awaclusin/minun suhteen (eri asia sitten, olivatko asiat mitä puski järkeviä).
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 04.10.2018 09:34:23

raynpelikoneet kirjoitti:Minusta tuntuu ettei Zey (kuten sinäkään) ole oikeasti halunnut minkään asian tässä pelissä tapahtuvan tähän asti.

Ainakin olen vahvasti halunnut jonkin asian olevan tapahtumatta, ja se oli Awacluksen lynkkaus. Mulle usein käy näin, varsinkin alkupelissä, että pikku hiljaa löydän niitä hyvismäisiä, joita en halua lynkata, mutta pahisten löytämiseen menee kauemmin. Nyt mulla on vahva olo Meizin pahismaisuudesta, ja tuo sun peruste "osallistuu peliin ja on järkevä mielipide" niin hmm, meinaatko että Meiz ei tuohon kykenisi pahiksena?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 04.10.2018 09:36:20

Joo, Xata, ihan samaa mieltä tuosta Meizin etäisyydestä. On ehkä pelissä kommentoimassa, mutta nimen omaan huutelee vain välikommentteja, eikä niinkään tunteella osallistu pelin pyörteisiin.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.10.2018 09:37:50

Xatalos kirjoitti:Missä kohtaa Meiz on muuten ”puskenut ketjua eteenpäin”? Ehkä nyt vain muisti pätkii, mutta itsellä oli enemmän tuollainen... etäinen..? mielikuva Meizin pelistä. Lukuunottamatta ehkä ihan viime hetkien keskustelua kanssasi, mutta pidit häntä hyviksenä jo varhain. Zey sentään on esim. puskenut Aelinaa parrasvaloihin ja Halimakin oli aktiivisena mm. Awaclusin/minun suhteen (eri asia sitten, olivatko asiat mitä puski järkeviä).

Meiz on ottanut kantaa niihin asioihin jotka on ollut esillä pelissä, mielestäni todella järkevin johtopäätöksin. Jos olisin Keturin, väittäisin nyt että valehtelet. :D
Meiz on aina "tuollainen.... etäinen..?" Ei se tarkota että hän on mafia, jollet halua jotain random bs narratiivia soveltaa johonkin random pelaajaan. Mä en edes muista mikä Zeyn case Aelinaa vastaan on. Ja mä kuitenkin muistan miksi esim Tingle äänestää ketä äänestää........
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja - SM 2018

ViestiKirjoittaja Halima » 04.10.2018 10:02:01

No sitten Aelina.

Yllyttäjä- ja muutakin roolipohdintaa, aika paljon ja monessa viestissä. Epäilee Awaclusia, mutta samassa viestissä toteaa että ei kai pahis olisi noin ilmiselvä. Tämä on minusta hyvismäinen näkökanta. Seuraavassa viestissään Aelina pohtii minua, Awaclusta ja Zeytä. Vastaa Ustegiuksen viestiin ja ääneen.

Sitten tulee Aelinan pitkä listausviesti. Tässä hän käsittelee mun mielestä tosi selkeästi kaikki pelaajat, ja tiedän tämän luettuani mitä mieltä Aelina on kenestäkin. Rayn-kohdassa joo vähän liioittelee sanomalla, että rayn pelaa ihan kuin Awaclus, mutta mä nään kyllä tän yhdistelyn ihan ymmärrettäväksi. Munkin mielestä raynin pelissä on tavallaan paljon samaa kuin Awan pelissä, ja raynin mielipiteitä ja perusteita on välillä tosi vaikea lukea tai ymmärtää.

Aelina tuntuu ottavan hyvin kantaa pelin asioihin ja on asioista kärryillä. Tykkään myös siitä, kuinka hän yrittää pitää hiljaiset mukana keskusteluissa, ja äänestää Violetia mitäänsanomattomuuden takia. Olen muuten samaa mieltä, Violet on kyllä todella paljon hiljaisempi ja mitäänsanomattomampi tässä pelissä kuin missään edellisistä.

Noissa vastausviesteissään, missä Aelina vastaa kysymykseen toisensa perään lainaamatta kysymystä, on kyllä välillä vaikea pysyä kärryillä mistä puhutaan.

Aelina vaikuttaa minusta hyvinkin samanlaiselta kuin hyvis-Aelina aiemmissa peleissäänkin. Joo, jotain virheitä ja epäloogisuuksia hänen viesteissään oli, mutta niitäkin hän selvensi, ja ymmärrän oikein hyvin että hyviksellekin tulee virheitä. Itselleni ainakin tuppaa tulemaan enemmän epäloogisuuksia nimenomaan hyviksenä, kun en jaksa tarkistella kaikkia asioita, vaan menen enemmän tunteella.

Aelina kirjoitti:Sori, mutta jaksaisiko ja osaisiko joku laskea, kauanko tämä peli kauimmillaan kestää?

Tähän ei ole kukaan tainnut vastata. Pisimmillään tässä pelissä on 6 pelipäivää ja 5 yötä, eli peli kestäisi 29 irl-vuorokautta. Tai itseasiassa, jos roolinlukitsija onnistuu kahdesti pahiksen yötapon estämisessä, voi tulla vielä seitsemäskin pelipäivä, mutta tää on aika epätodennäköistä. Mutta joo, voi olla että kuukauden verran tässä tätä säädetään. :D
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 04.10.2018 10:08:22

Nyt mun pitää tehdä muita asioita ja palaan läpilukuihin toivottavasti myöhemmin tänään. Tähän mennessä mun mielikuvat pelaajista on seuraavat:
Awaclus - hyvis
Aelina - hyvis
Keturin - läpilukematta mutta vahva fiilis silti että hyvis
Tube - läpilukematta mutta vibattaa hyvistä
Xatalos - läpilukematta, en oikein osaa sanoa puolesta
raynpelikoneet - läpilukematta, en osaa sanoa puolesta
Tingle - liian hiljainen, en tiedä
Ebsuli - liian hiljainen, en tiedä
Ustegius - liian hiljainen, en tiedä
Violet - omien sanojensa mukaan lukenut ketjun, mutta kommenttia tuli vähänlaisesti ja sekin aika "helppoon" tarttumista. Läpilukematta, mutta epäilyttää.
Zey - epäilyttää mutta vähemmän kuin Meiz
Meiz - epäilyttää kovasti

Tämä lista yrittää samalla olla jotakuinkin järjestyksessä hyvismäisimmästä pahismaisimpaan, vaikkakin keski-neutraali-osasto on mahdoton järjestää kun en vielä tiedä.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 04.10.2018 10:15:15

raynpelikoneet kirjoitti:Mua ei hirveästi kiinnosta keskustella sun kanssa jos et edes vaivaudu postiani lukemaan.


Kyllä mä sen luin, mutta et vastannu yhteenkään mun kysymykseen vaan puhuit vaan aiheen vierestä.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 10:20:54

rayn: Voisitko vielä tarkentaa, miksi alunperin epäilit Keturinia ja mikä muutti tilanteen? Ehkä nyt sekoilen, mutta kuvani asiasta jäi hämäräksi.

Pitänee vielä miettiä illalla asioita uudelleen. En nyt osaa yhtään varmasti sanoa, kuka on pahis. Keturin vielä vähän epäilyttää (juuri tarpeettomat valitukset esim. metan käytöstä, ja sitten itse kuitenkin käyttää metaa - WTF? - sekä vähintään hieman vaikeasti uskottavat syyt epäillä Tubea). Pikapeleihin tottuminen / Tuben ennestään tunteminen kuitenkin selittävät osittain. Itsekin joskus epäilen raynia oudoista syistä.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 04.10.2018 10:39:11

Xatalos kirjoitti:Pitänee vielä miettiä illalla asioita uudelleen. En nyt osaa yhtään varmasti sanoa, kuka on pahis. Keturin vielä vähän epäilyttää (juuri tarpeettomat valitukset esim. metan käytöstä, ja sitten itse kuitenkin käyttää metaa - WTF? - sekä vähintään hieman vaikeasti uskottavat syyt epäillä Tubea). Pikapeleihin tottuminen / Tuben ennestään tunteminen kuitenkin selittävät osittain. Itsekin joskus epäilen raynia oudoista syistä.


Taisin mainitakkin, että puistattaa ajatus käyttää argumenttina metaa, varsinkin mikä ei liity pelikontekstiin millään tavalla. En edes miettinyt koko metakulmaa, ennen tätä sun viestiä:

Xatalos kirjoitti:Onko edes mahdollista, että Tube olisi tahallaan valehdellut kellonajoista, odottaen että olisit ylireagoinut siihen ja laskenut uskottavuuttasi.


Sinä-passiivin ansiosta ajattelin: "Ainiin lol, Tubehan tuntee mut. Voiiiiishan tässä olla ihan tietonen räätälöity baittiyrityski", mut toi mun kela oli ihan yhtä mahdollinen ilman metakulmaakin. Se, että kyseessä on juuri Tube, ei varsinaisesti vaikuttanut tähän, vaan se et kuka tahansa joka tuntee mut, tietää et toisinaan mä olen toisinaan hyvin herkästi baitattavissa. Mä en pysty sanomaan Tubesta mitään muutako, et se on joskus sanonu tahallaan trollaavansa/provoovansa jotta keskustelut olis sille viihdyttävämpiä. Voisin kuvitella, että tää kantaa pahis!Tubeen myös. En kuitenkaan tykkää tästä tulokulmasta ja keskittyisin tosi mieluusti pelissä tapahtuviin asioihin.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 10:48:01

++Violet

Varsin laimeaa peliä ollut tekstimäärästään huolimatta. Enemmän tulee tunne, että vain ”going through the motions” minimi-kannanotoilla ja äänikin on aika ponneton/turhanoloinen.

Keturin: kai on ihan mahdollista tosiaan että ajattelit hyviksenä noilla linjoilla. Kaukaa haettua kyllä, mutta en nyt näe mitään hirveän isoa ongelmaa pelissäsi tällä hetkellä.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Meiz » 04.10.2018 11:21:04

Listaus ei ole loogisessa järjestyksessä ja tulee jatkumaan.

Xatalos

Xatalosin mietteet pelistä täsmäävät hyvin omiini, ja vielä niin ettei kyse ole seurailusta (eli myös hän on esittänyt useampia huomioita joiden kanssa itse huomaan olevani samaa mieltä). Toistaiseksi ei ole tullut vastaan viestiä jonka takaa en näkisi logiikkaa miten readiin ollaan päädytty, poislukien tuore viesti omaa peliäni kohtaan viewtopic.php?f=34&t=650&start=390#p18869. Omasta mielestäni olen puskenut epäilyjäni sen sijaan että vain seurailisin taustalla.

Vaikuttaa aidon kiinnostuneelta korjaamaan Awacluksen näkemystä hyvispelistä, ilman että asia tuntuu pelkältä filleriltä. Ei siis keskity vain tämän puimiseen, vaan on jatkanut muun pelin analysointia tämän ohessa. Zeyltä myös hyvä pointti vanhojen pelien kaiveluun liittyen viestissä viewtopic.php?f=34&t=650&start=330#p18823

Zey

Kuten yllä, loogista peliä ja hyviä huomioita muista pelaajista. Isoin kysymysmerkki pelissä tällä hetkellä, onko valinta Awacluksen ja Haliman välillä tosiaan näin vaikea? Tämän mielipiteen ja lopullisten päätösten suhteen on näkyvissä aidalla istumista, mikä herättää pientä epäilyä. En ole myöskään täysin vakuuttunut Aelina epäilystä vaikka hyviä huomioita sieltä löytyykin (lisää alla). Viestien sisällön puolesta siis hyvää peliä, mutten ole niin vakuuttunut tämän hetken ykkökohteesta epäilylle, mikä myös jarruttaa hyvisfiilistä Zeystä.

Aelina

Zeyn osoittamat virheet pelissä eivät ole sellaisia, jotka soittaisivat minulle suoraan hälytyskelloja väärin peliä tulkitsevasta pahiksesta. Näen mahdolliseksi myös hyviksen tekemässä vastaavat virheet.

Minulle jäi ihan hyvä fiilis alun roolipohdinnasta ja siitä miten ajatus tässä kehittyi. Tosin se lopputulema (pahikset tappavat vapaaehtoisen ystävystyjän kohteen pois) oli aika itsestäänselvyys ja vaikea sanoa olisiko hyvis-Aelina päätynyt tähän johtopäätökseen nopeammin. Jää lopulta neutraaliksi tämän suhteen.

Tykkäsin listauksesta viewtopic.php?f=34&t=650&sk=a#p18699
- Päätyi jo aiemmin Awacluksen suhteessa loogiseen päätelmään, mitä ajatusta jatkaa tässä. Saan pientä hyvisvibaa muiden mielipiteisiin tukeutumisesta kohdassa "Mua arveluttaa mennä muiden mukana, mutta näköjään ainakin muiden (myös Awaclusin edellisten pelien) pelaajien mukaan näin Awaclus pelaa hyviksenä", mikä on mun mielestä luonteva reagointi asiaan hyvikselle.
- Haliman listaus hyvismäiseksi tässä ei epäilytä niin paljoa, perustuen edelliseen peliin jossa ei tunnistanut Halimaa pahikseksi.
- Rayn peliin tarttuminen on loogista, muistaakseni Aelina ei ole aiemmin pelannut raynin kanssa jolloin tuo tyyli tulisi ensimmäistä kertaa vastaan ja varmasti herättäisi kysymyksiä.
- Reaktio Ustegiuksen ääneen ei herätä epäilystä. "Niin mitä juuri tapahtui? Suoraan sanoen tuntuu, että Ustegius haluaisi multa jonkun reaktion." on mielestäni luonteva reaktio hyvikselle.
- Xatalosin suhteen ymmärrän näkemyksen pahismaisuudesta policy lynkkaukseen liittyen, tavoite on tappaa pahiksia. Sen kuitenkin lisään, etten saa kuvaa että Xatalos olisi oikeasti valmis tekemään policy lynkkausta, vaan kyseessä olisi enemmän turhautuminen Awacluksen peliin. Itseäni ei myöskään niin paljoa epäilytä äänen roikkumaan jättäminen, koska puheet on ne mitkä tässä merkitsee, ei se että ääni pitää saada nopeasti pois vaikkei äänelle välttämättä ole vielä tiedossa uutta kohdetta.

Olen myös sitä mieltä että pahis reagoisi erilailla Keturinia kohti kääntyneisiin ääniin, sikäli kun itse on juuri esittänyt syitä äänestää Keturinia. Tämän viestin perusteella sanoisin jo että Aelina on hyvis.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 11:35:58

Meiz: jotenkin vain olet koko ajan ollut vähän huomioni ulkopuolella. Ihan alussa muistan etten pitänyt aloituksestasi, ja sen jälkeen ei tule mieleen mitään erityistä mitä olisit tehnyt ketjussa (paitsi keskustelu raynin kanssa vähän aikaa sitten). Ehkä ongelma on sinussa, ehkä minussa. Ehkä sinulla vain on hidastempoisempi pelityyli. Vähän liian ”turvallinen” fiilis ehkä jäänyt? No, ei se ole muuta kuin kalvava pieni epäluulo, ja pitää miettiä myöhemmin tarkemmin. Tuossa vaan vähän hämmästyin kun rayn piti että esim. Halima ei ole vaikuttanut peliin, mutta sinä olet paljonkin.. itse olin lähinnä päinvastaista mieltä ”osallistumisen syvyydestä”.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Meiz » 04.10.2018 11:45:24

Ei ole ensimmäinen kerta kun minua syytetään hitaasta pelinavauksesta :)
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 12:12:56

Awaclus muuten katosi oudosti, vaikka meillä oli väittely kesken eilen?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 12:17:12

Xatalos kirjoitti:Awaclus muuten katosi oudosti, vaikka meillä oli väittely kesken eilen?


Sitä kutsutaan nukkumaan menemiseksi. Jos mielestäsi kyseinen väittely jollain tavalla hyviksiä tässä pelissä hyödyttää, niin voidaan toki jatkaa.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 12:30:15

Pidin vain vähän outona, että seuraat peliä niin tarkkaavaisesti ja vastaat pikaisesti kysymyksiin, mutta kun tuntui että argumenttisi loppuivat kesken, häivyit vain ketjusta.

No, en kyllä usko että se tekee sinusta pahista :D Ihmettelin vain ääneen.

Onko sinulla tähän mennessä vielä mitään muuta sanottavaa, paitsi tyylistäsi?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 12:31:14

*enemmän siis ihmetytti ettet palannut asiaan tänäänkään, vaikka olit paikalla
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 12:48:50

Xatalos kirjoitti:Onko sinulla tähän mennessä vielä mitään muuta sanottavaa, paitsi tyylistäsi?


Jos olisi, niin olisin varmaan sanonut sen. Olisin ihan tyytyväinen siihen, jos tänään lynkataan Keturin.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 12:53:42

Et näytä hirveästi tekevän sen edistämiseksi kumminkaan. Ovatko muutkin esillä olleet vaihtoehdot OK?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 04.10.2018 13:08:31

Zey kirjoitti:Meiz
Tube kirjoitti:Tingle, alkupelin täydellisen radiohiljaisuuden jälkeen, saapui juuri sopivasti syyttelemään Awaa, kun lynkkausjuna Keturinia kohtaan oli alkanut.

Uskotko sä siis, että pahikset olisi ajatelleet, että nyt Keturin tarvitsee äkkiä apujoukot paikalle, jottei Keturinia vain lynkata kun päivä päättyy reilun kolme vuorokauden päästä?

Pidän mahdollisena, että tarkoitus oli tulla kääntämään äänivyötyn suunta. Jos Keturin on pahis, pidän Tingleä hieman todennäköisempänä pahiksena, mutta en varmana.

Keturin (boldaukset poistettu lainauksesta) kirjoitti:Herääkin kysymyksiä:

Miksi postasit Rayn pyynnöstä ihan uskomattoman paljon - omasta mielestäsi - turhaa materiaalia joka ei voinut mitenkään tukea hyvisten peliä?

Kuinka todennäköisenä pidät Raynia pahiksena?


Kuvittelin, että se on jotenkin yleinen juttu täällä, ja en oikeastaan miettinyt sitä sen enempää. Tein, mitä pyydettiin? En nyt tiedä mitä muutakaan siinä olisi kannattanut tehdä. En olisi tuossa osannut perustella että miksi en postaisi, vaikka sun mielestä saattaakin olla selkeää, ettei kannata.

Kirjoitin jo tähän viestiin, että en osaa sanoa raynin pahuudesta mitään. Nyt luin ketjun loppuun asti. Rehellisesti sanoen se, miten hän kiertelee sun asettamia kysymyksiä antaa kyllä mullekin lievät pahisfibat.

raynpelikoneet kirjoitti:Mua ei hirveästi kiinnosta keskustella sun kanssa jos et edes vaivaudu postiani lukemaan.


Etenkin tämä vastaus sulle tuntuu mun mielestä jonkun verran sellaiselta, että ei halua sanoa mitään, ettei vahingossa paljastaisi mitään. Sun viestistä ei paistanut läpi mitään sellaista, että olisit muka jättänyt jotain hänen viestinsä osia lukematta. Aiemmin hän jopa sanoi suoraan, ettei aio vastata sun kysymyksiin ja syytöksiin, koska on parempaakin tekemistä. Muutenkin raynin tyyli jutella on muuttunut sivu sivulta vittuilevammaksi ihan kaikkia kohtaan, joten se saattaa antaa muuten vaan huonoja tuntemuksia häntä kohtaan, joka sitten voi heijastua myös lieviksi pahisepäilyiksi.

raynpelikoneet kirjoitti:Tube, mitä tarkoitat tässä viestissä alleviivatulla osuudella?

Sitä, että jos tuossa oikeasti olisi ollut se seitsemän minuuttia aikaa, kuten luulin, ei minulla olisi mitenkään aikaa kirjoittaa tuota viestiä siinä ajassa. En muistanut Keturinin viestin vaikuttaneen mun ääneen Awalle, vaan lähinnä totesin hänen referoineen kahta edellistä sivua aikalailla samalla tavalla kuin minä, joten kävin tsekkaamassa ne aikaleimat ja tsekkasin väärin. Koska olin väärässä, niin se ei oikeastaan tarkoita mitään.

[quote=raynpelikoneet]1) minä en usko hetkeäkään että Tube kirjoitti tuota postiaan kaksi tuntia koska se oli copy-paste Keturinin edeltävästä ja jotain pari pikku muuta juttua joiden kirjoittamiseen menee ehkä 5 min max. Jos kahdessa tunnissa saa aikaan pari quotea joihin vastaa "ei oikeen mitään" ja +1 edellisestä viestistä ja sitten pienen epäilyn (edelliseen viestiin liittyen) niin kunnon postauksen - perusteineen - tekemiseen menee sitten varmaan pari päivää.[/quote]
Huomaa, että tuohon kirjoittamiseen sisältyi myös koko ketjun lukeminen ja kirjoittelin viestiä sitä mukaa, kun etenin ketjussa. + Tein muita asioita välissä. Se ei ollut referaatti Keturinin viestistä, vaan referaatti kahdesta ekasta sivusta. Keturin oli päätynyt samanlaiseen lopputulokseen. En kokenut Keturinin viestin vaikuttaneen oman viestini sisältöön kuin loppuosalta, jota sitten siis muokkasin kun olin jo lähettämässä, ja huomasin Keturinin viestin tulleen tai pääsin ketjun loppuun asti. Ennen lähettämistä vielä siis luin sen viestin. En missään kohtaa väittänyt, etten lukenut Keturinin viestiä ennen kuin lähetin viestini, vaan, että se ei vaikuttanut viestiini paljoa, koska luin sen vasta juuri ennen kuin viesti oli valmis. Muistaakseni tyyliin vika kappale on kirjoitettu sen jälkeen (ehkä jopa ainoastaan tuon Keturinia käsittelevä lause), kun luin Keturinin viestin ja luultavasti tein vielä jotain muita pieniä muutoksia.



En ole enää niin vakuuttunut siitä, että Keturin ois sittenkään pahis. Sen outoudet ovat aika hyvin perusteltavissa yksittäiseen asiaan jumiin jäämisellä ja erilaisilla pelitavoilla. Se on silti mun mielestä edelleen epäilyttävin. rayn vaikuttaa myös potentiaaliselta pahikselta ja Awa sai nyt noilla viimeisellä parilla viestillään taas jotenkin sellaisen olon, että se voisi sittenkin olla pahis.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2018 finaali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron