Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset vei!

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2018 01:08:40

Lauchuo kirjoitti:En mä jaksa ees lähteä vänkäämään. En mä olis pystynyt tekemään mitään kun en pystynyt olemaan paikalla niin että oisin saanut oikeasti kirjoitettua viestejä joista ei ois paistanut "kirjoitan nyt vaan että oisin ees vähän aktiivinen ja saisin pahiskaverin pelastettua".

En mäkää vänkää mutta olis se ollut edes YRITYS sen sijaan että "lets just die without trying".
Sama se mulle. Et sä varmaan olis pystynytkään tekee mitään, mä pidän vaan sitä aika lowna että intentionally afkasit. Mun mielipide, jotkut voi toki tykkäillä tollasesta tai jotain...
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2018 01:09:31

Menetit aika monta pistettä mun silmissä, mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä joku raati sanoo. :(
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2018 01:11:11

nimimerkillä mun molemmat pahiskaverit afkas viime sm pelissä ja kun saatiin seuraajat sain olla aktiivisempi scumchatissa kun threadissa kertomassa toiselle niistä että "sun pitää postata että et kuole ja tapa mua".......
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 13.10.2018 01:11:43

raynpelikoneet kirjoitti:
Lauchuo kirjoitti:En mä jaksa ees lähteä vänkäämään. En mä olis pystynyt tekemään mitään kun en pystynyt olemaan paikalla niin että oisin saanut oikeasti kirjoitettua viestejä joista ei ois paistanut "kirjoitan nyt vaan että oisin ees vähän aktiivinen ja saisin pahiskaverin pelastettua".

En mäkää vänkää mutta olis se ollut edes YRITYS sen sijaan että "lets just die without trying".
Sama se mulle. Et sä varmaan olis pystynytkään tekee mitään, mä pidän vaan sitä aika lowna että intentionally afkasit. Mun mielipide, jotkut voi toki tykkäillä tollasesta tai jotain...

Öö, mä otin poissaolon koska mulla oli syy siihen? Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Ihan oikeesti, ihmisillä on muutakin elämää kuin juonarit ja tää tuli vähän huonoon kohtaan. En mä mee mökille siksi että voin istua kännykän tai koneen ääressä 24/7 lukemassa juonaria ja osallistumassa siihen. Ne poissaolot on kyllä ihan syystä.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 13.10.2018 01:13:42

....Awaclus sit droppas sen takia, et sen slottista lähtis hiitti pois.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2018 01:13:48

Lauchuo kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
Lauchuo kirjoitti:En mä jaksa ees lähteä vänkäämään. En mä olis pystynyt tekemään mitään kun en pystynyt olemaan paikalla niin että oisin saanut oikeasti kirjoitettua viestejä joista ei ois paistanut "kirjoitan nyt vaan että oisin ees vähän aktiivinen ja saisin pahiskaverin pelastettua".

En mäkää vänkää mutta olis se ollut edes YRITYS sen sijaan että "lets just die without trying".
Sama se mulle. Et sä varmaan olis pystynytkään tekee mitään, mä pidän vaan sitä aika lowna että intentionally afkasit. Mun mielipide, jotkut voi toki tykkäillä tollasesta tai jotain...

Öö, mä otin poissaolon koska mulla oli syy siihen? Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Ihan oikeesti, ihmisillä on muutakin elämää kuin juonarit ja tää tuli vähän huonoon kohtaan. En mä mee mökille siksi että voin istua kännykän tai koneen ääressä 24/7 lukemassa juonaria ja osallistumassa siihen. Ne poissaolot on kyllä ihan syystä.

Kukaan ei oo sanonu että sun olis pitäny olla paikalla 24/7, olisit vaikka ollut edes paikalla 1..... minuutti, tunti tai vaikka sekunti.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2018 01:14:19

tai siis sähän olit paikalla, mutta et viittinyt postata.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 13.10.2018 01:14:52

Itseasiassa musta on myös aika low haukkua siitä että en oo tullut postaamaan peliin mitään kun a) mulla on ollut poissaolo ja b) et tiedä tilanteesta yhtään mitään. End of discussion.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2018 01:15:36

Keturin kirjoitti:....Awaclus sit droppas sen takia, et sen slottista lähtis hiitti pois.

eiks ookki kivaa mitö joutuu katteleen? eikä oo ees pahin (tosin tässä pelissä on) ikinä,,,,
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2018 01:18:45

Lauchuo kirjoitti:Itseasiassa musta on myös aika low haukkua siitä että en oo tullut postaamaan peliin mitään kun a) mulla on ollut poissaolo ja b) et tiedä tilanteesta yhtään mitään. End of discussion.

hei nyt. sä ite sanoit että OLIT PAIKALLA JA KESKUSTELIT JUSTYN KANSSA ASIOITA D2. Sä et threadissa tehny mitään sen eteen että teidän tiimi olis voinu voittaa, eli kirjaimellisesti piilouduit sun poissaolon taakse. Olisit sitte ollu poissa etkä keskustellu ees justyn kaa mitään D2 jos haluat vedote johki "poissaoloon". En tiedä tilanteesta mitään, totta, paitsi sen että pääsit scumchattiin mutta et threadiin (auttamaan tiimiäsi). End of discussion yes.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2018 01:20:00

Voit sanoa kuinka lowksi tahansa mutta kato ny saakeli peiliin eka.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 13.10.2018 01:21:29

Keturin kirjoitti:....Awaclus sit droppas sen takia, et sen slottista lähtis hiitti pois.


Juu kai.. Nyt ymmärrän paremmin sitä miksi pelasi niin anti-hyvismäisesti, mutta vähemmän miksi häipyi saatuaan epäilyjä pelityylinsä takia. Luulisi että olisi jollain tavalla varautunut tuohon seuraukseen pelityyli huomioiden, eikä luovuttaisi heti kun lynkkausuhka ilmestyy, vaan jotain yrittäisi tehdä asialle.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 13.10.2018 01:24:27

Noh, turha siitä kai nyt enää on kuitenkaan jauhaa. Pahistiimillä oli monenlaisia ongelmia, alkaen pelaajien heikosta paikallaolosta aina huonoon tuuriin saakka. Aika urotyön olisi pitänyt tehdä voiton eteen noissa olosuhteissa.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 13.10.2018 01:31:09

No en mä kyllä yhtään ihmettele että Awaclus tiputtautu pois kun pelin ilmapiiri tuntuu että oli mitä oli, miks tää on niin vakavaa toisille? Awacluksen syistä en sen tarkemmin tiedä kuin mitä pahischatista luin mutta kyllä mulle jäi fiilis että takana oli muitakin syitä kuin se että se pelislotti näyttäis hyvismäisemmältä.

Ihan for real aika monen tässä topassa viestejä kirjoittaneen ois kyllä syytä mennä itteensä, sanoa itselleen että tää on vain peliä ja hauskanpitoa ja vaikka onkin "SM-kisat" niin se ei silti oo vakavaa. Ketään ei tarvitse haukkua koska on tehnyt tiettyjä ratkaisuja. Joka ikisellä meistä on ihan varmasti oma elämänsä ja syyt tehdä asioita milloin tekee. Toisille on ehkä itsestäänselvää että jos on paikalla voi myös postata topiciin. Toisille ei, ja siihen miksi ei, niin voi olla ihan satamiljoonaa syytä. Siitä on ihan turha syyllistää yhtään ketään.

Täytyy sanoa että kun asenne on tää, niin mietin kyllä hyvin tarkasti haluanko pelata enää yhtäkään peliä täällä. Imo ei oo enää kovin hauskaa ja se on syy miks oon alunperin lähtenyt juonareita pelaamaan, koska niiden pelaaminen on hauskaa ja mukavaa ajanvietettä. Eri asia kuin pakkopulla.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 13.10.2018 01:32:29

Hm..... :D

2alina01.10.2018
Mä claimaisin ennustajan, jos niin saataisiin oikea ennustaja ulos.
Awaclus01.10.2018
niin tekisin miekin jos tänään jo tullaan siihen
02alina01.10.2018
Ja ehdottomasti fakeclaim, jos meinaa pudota. Ja ajoissa (ei siis minuuttia vaille), jotta äänestys ehtii muuttua. Vaikka ei selviäisi kuin seuraavaan päivään, saadaan tietää se oikea henkilö. Ehdotan tärkeysjärjestystä, ensin ennustaja tai roolinlukitsija ja sitten ystävystyjä. Voi muuten olla, että roolinlukitsija on tärkeämpi. Yötapottomana yönä pahis on satavarma, mutta ennustaja voi saada väärän tuloksen.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 13.10.2018 01:35:50

No, kuten sanoin aiemmin, en yleensä ota foorumipelejä ihan niin hirveän vakavasti, ainakaan verrattuna moniin muihin Team Liquidissa. Tällä kertaa nyt tuli otettua vähän tavanomaista vakavammin useammastakin syystä (SM-peli, pitkästä aikaa pääsin pelaamaan, varasin tähän ajan uhraamalla muita menoja jne.). Harmi jos Awaclus koki paineen liian ahdistavana. Tosin, nyt kun oli pahis, tuntuu että se paine oli aiempaa oikeutetumpaa..
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 13.10.2018 01:42:24

Lauchuo kirjoitti:Ihan for real aika monen tässä topassa viestejä kirjoittaneen ois kyllä syytä mennä itteensä

je kenenköhän? Mä voin kerrankin sanoa että mä en oo ollu ikävä kenellekään. Niin ketkä on, tai oli? Ei ollut Xatalos, ei ollut Keturin (debatable but not). Jos ei kestä sitä että sua kutsutaan mafiaksi, tai ei kestä sitä sttä sut halutaan lynkata koska sä et tee mitään kaupunkilaista varsinki jos oot mafia(!!!!!!) niin sitte ei kannata pelata tätä peliä. Jos heität jabeja kaikille etkä kestä sitä kun sulle annetaan niitä takas niin sitte ei kannata pelata tätä peliä. Jos joku sun mielestäs meni oikeasti henkilökohtaisuuksiin niin sit on ehkä iha oikein sun miettiä, haluatko sä jatkaa tän pelin pelaamista, vinkkinä, ei kannata. En tarkota pahalla, puhun vaan totta.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 13.10.2018 01:58:40

Awaclusviime sunnuntaina klo 21.46
kannattaiskohan miun yrittää korvautua?
justyviime sunnuntaina klo 21.47
Musta se ehkä menee vähän pelin hengen ohi.
Enkä kyllä oikein keksi miten me tää voitettaisi vaikka kuka guru tulisi tilallesi.
Awaclusviime sunnuntaina klo 21.49
sinänsä menee kyllä pelin hengen ohi, mutta jos kerran sillä tavalla pystyy tekemään sääntöjen mukaan, niin silloin miusta sitä pitää hyödyntää jos siitä voi olla hyötyä


- - -

Ilmeisesti ei Awaclus tuosta paineesta oikeasti kärsinyt vaan ihan taktisesti poistui pelistä....... Parantaakseen pahisten voitonmahdollisuuksia. Mikä saa minut kyllä vähän katumaan sitä, että pahoittelin aggressiivisuudestani Awaclusille.

Halima: olisi kyllä hyvä kuulla myös sinulta anteeksi, koska kutsuit minua "koulukiusaajaksi" kun "ajoin Awaclusin pelistä" ja olin "täysin empatiakyvytön", vaikka tosiasiassa se olikin vain sääntöjen harmaalla rajalla kikkailua/hyväksikäyttöä eikä mikään tunteellinen pakon edessä poistuminen kuten ajattelin........... Minua nimittäin oikeasti on koulukiusattu ja vaivasi melko paljon se että noin kevyesti kutsuit minua koulukiusaajaksi, vaikka en edes oikeasti mitään pahaa tehnyt Awaclusille, ja tuo pelistä häipyminenkin oli taktista eikä oikeasti mitenkään syytäni.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 13.10.2018 02:00:33

Tai siis, olihan se tavallaan syytäni kun ajoin Awaclusin siihen tilanteeseen että oli optimaalista häipyä ja vetää siten huomio muualle (pahistiimin hyväksi), mutta selvästi en mitenkään loukannut Awaclusin tunteita niin paljon että olisi ollut sen takia häipynyt.....
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 13.10.2018 02:01:25

Tässä vielä loppuosa kyseisestä keskustelusta:

Awaclusviime sunnuntaina klo 21.54
vaikka mie sit tulisin modkillatuks aamulla, niin silti jos sillä tavalla saadaan yks hyvis lynkattua tänään, niin se on yks hyvis enemmän pois pelistä, ja antaa siulle paremmat edellytykset tällä kertaa osua siihen ennustajaan
toisekseen miulla ei oo kyllä myöskään kauheesti motia pelata kun millään ei oo mitään vaikutusta kun yritän tehä jotain
justyviime sunnuntaina klo 21.58
No joo, oikeastaan ainoa tapa millä sun pudottautuminen voisi pahentaa tilannetta on että mut lynkattaisiin eikä sulle löytyisi korvaajaa. Eli voihan sitä kokeilla.
Awaclusviime sunnuntaina klo 21.59
done
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 13.10.2018 02:05:31

Lauchuo kirjoitti:No en mä kyllä yhtään ihmettele että Awaclus tiputtautu pois kun pelin ilmapiiri tuntuu että oli mitä oli, miks tää on niin vakavaa toisille? Awacluksen syistä en sen tarkemmin tiedä kuin mitä pahischatista luin mutta kyllä mulle jäi fiilis että takana oli muitakin syitä kuin se että se pelislotti näyttäis hyvismäisemmältä.

Täytyy sanoa että kun asenne on tää, niin mietin kyllä hyvin tarkasti haluanko pelata enää yhtäkään peliä täällä. Imo ei oo enää kovin hauskaa ja se on syy miks oon alunperin lähtenyt juonareita pelaamaan, koska niiden pelaaminen on hauskaa ja mukavaa ajanvietettä. Eri asia kuin pakkopulla.


Pakko todeta tälleen post-game, että Awaclus ihan omalla "Intän hyvistä ja pelaan täysiä hyvistiimiä vastaan"-taktiikka vei melkeen kaiken posin ja hyvän fiiliksen tästä pelistä. Mä otan tän pelin tosissaan, koska mun mielestä tällänen mental gymnastics on ehkä eniten hauskaa. Mä oon tehny myös hyvin paljon töitä elämässäni, että mun sosiaaliset taidot tässä pelissä ei vuotais mun arkielämään ja etten yrittäis manipuloida mun elämässä oikeasti olevia ihmisiä. Oon pohtinut hyvin paljon itsekseni, että miten paljon nää leikit on vaikuttanu mun sosiaaliseen kehitykseen teinistä aikuiseksi. Ironisesti oon tällä viikolla mm. eronnu parisuhteesta - se, että pelasin tätä niin intensiivisesti ei onneks liittyny :D - ja jälkilikapyykkien aikana ex-kumppani on lähettäny mun shrinkille meiliä missä se vihjaa, että mä valehtelen mun shrinkille meidän parisuhteen tapahtumista, koska pelaan myös tällasia pelejä vapaa-ajallani. Pelottaa myös vähän, että voiko jatkossa kertoa ihmisille tällasesta semi-kyseenalaisen aivojumpan muodosta jos vastaanotto on tämä, että on oikeassaki elämässä joku ihmisiä ohjaileva sosiopaatti joka ei erota todellisuuden ja pelin eroa :/

Tää peli on aika intiimiä hommaa missä mennään välillä tosi tosi tosi syvälle omaan ja toisten psyykkeeseen ja se on ihan ok jos kuitenki säilyy se fiilis, että kaikki kunnioittaa toisiaan. Vähän niinku parisuhteessa ja seksissäki. Mun mielestä Awaclus epäonnistu tässä pelissä muiden pelaajien kunnioittamisessa tosi pahasti. Vaikka sai vähän validaatiota pelilleen pahis-slotiks paljastumalla. Mut lopulta niin epäonnistuin minäkin Awan suhteen, minkä takia tää foorumipeli oli itellekki vähän rankka mut ehdottomasti positiivinen kokemus. Livepeleissä on kuitenki ihan eri tunnelma.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 13.10.2018 02:20:59

No johan nyt on.

Toisaalta ei kannata ottaa liian vakavasti. Riidoissa usein otetaan käyttöön mitä tahansa mikä hyödyttää omaa kantaa, vaikka olisikin kaukaa haettua. Mielestäni tuo se vasta on manipulatiivista maalata sinusta kuvaa jonain maanisena manipuloijana foorumipelin takia.. Huh.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 13.10.2018 03:32:18

Xatalos kirjoitti:No johan nyt on.

Toisaalta ei kannata ottaa liian vakavasti. Riidoissa usein otetaan käyttöön mitä tahansa mikä hyödyttää omaa kantaa, vaikka olisikin kaukaa haettua. Mielestäni tuo se vasta on manipulatiivista maalata sinusta kuvaa jonain maanisena manipuloijana foorumipelin takia.. Huh.


That's the irony in there.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Cameron » 13.10.2018 11:02:26

3. Ilta

Tuuli ulvoi raivoisasti ja sade rummutti Suuren salin laseihin. Oppilaat hörppivät kaakaotaan, sillä suurin osa oli juuri raahustanut Tylyahon reissultaan kaatosateessa takaisin linnaan.
"Voi jestas mikä koiran ilma", Angelina Johnson päivitteli ystävälleen. "Näinä hetkinä sitä toivoisi harrastavansa ennemminkin jotain pitsin nypläystä kuin huispausta. Kuulitko että Wood määräsi meille illaksi ylimääräiset harjoitukset?"
"Et voi olla tosissasi!" Padma Patil ihmetteli silmät selällään. "Miten kukaan voi lentää tuollaisessa säässä? Ruumitahan siinä tulee!"
Kun kaksi kuolonsyöjää oli jo napattu, salin ulkopuolista liikkumiskieltoa oli päästy jo hieman höllentämään. Huispausharjoituksia oli päästy jatkamaan Matami Huiskin valvonnassa ja oppitunnitkin pidettiin nyt jo luokkahuoneissa, jonne opettajat johdattivat oppilaansa aina tuntien aluksi. Kaikki kuitenkin palasivat aina tuntien päätteeksi takaisin Suureen saliin, jossa tunnelma tiheni entisestään.
"Nyt tämä saa riittää! Lopeta tuo tuuppiminen!" Terry Boot tokaisi pienikokoiselle puuskupuhilaiselle tytölle. Kaikkien yllätykseksi pisamakasvoinen puuskupuhilaistyttö käännähtikin Terryyn päin ja nauroi mielipuolisesti.
"Sinä sanot minulle että nyt saa riittää? Minäpä kerron sinulle, että nyt todellakin saa riittää! En enää hetkeäkään piilottele täällä teidän kuraveristen keskellä!" pieni puuskupuhilaistyttö ilmoitti nauraen kovaa, käheää naurua, joka ei todellakaan tuntunut sopivan hänelle. Samalla hetkellä hän heilautti mustaa taikasauvaansa ja aloitti "Avada -" mutta häneen iskeytyi voimakas ryöppy vastakirouksia, kun suurin osa salin oppilaista oli vetänyt taikasauvan valmiiksi jo kahakan alettua.

"Hmm. Liioittelimme ehkä hieman?" Hermione totesi kumarruttuaan Bellatrix Lestrangeksi muuttuneen hahmon yläpuolelle. Työn jäljestä päätellen häneen oli osunut ainakin tainnutuskirous, lepakonräkäherja, kampituskirous, halkinaurus-loitsu, hämärrys-loitsu sekä kokovartalolukko.
"Parempi pelata varman päälle", Hannah Abbot totesi.
"Pitäisi varmaan ilmoittaa opettajille että viimeinen kuolonsyöjä taisi löytyä?" Padma ehdotti.
"Hyvä ajatus! Minä lähden ilmoittamaan", Percy Weasley sanoi ja poistui jo rinta rottingilla kohti opettajainhuoneeseen vievää portaikkoa.

Sinä iltana tunnelma oli Suuressa salissa sanalla sanoen riehakas. Suuret kekkerit olivat täynnä hyvää ruokaa ja juhlapuheita siitä, kuinka koko Tylypahka kokosi voimansa yhteistä vihollista vastaan. Muutamia oppilaita jopa palkittiin urotöistään oppilastovereidensa hyväksi. Ilo nousi entisestään, kun moni kotiin lähtenyt palasi takaisin saatuaan kirjeen kotiin että Tylypahkassa oli taas rauha maassa ja normaaliin päivärytmiin päästäisiin taas kiinni.

Äänet
5 Lauchuo (Xatalos, Tube, Pyramidi, raynpelikoneet, Keturin)
1 Ebsuli (Zey)
1 Tube (Ebsuli)

Pyydämme huomioimaan sen että peli keskeytettiin ja lopetettiin ilmoitettua aikaisemmin, joten kaikki pelaajat eivät olleet päivän päättymisestä tietoisia ja siksi kaikkien äänet eivät olleet aivan pelin viimeisten käänteiden tasalla.

Kuolleet:
1. Päivä: Aelina - lavastaja (Peter Piskuilan)
1. Yö: Meiz - tavallinen tylypahkalainen (Dean Thomas)
2. Päivä: justy - pahis (Corban Yaxley)
2. Yö: Ustegius - ennustaja (Sibylla Punurmio)
3. Päivä: Lauchuo - pahis (Bellatrix Lestrange)

Henkiin jäivät:
Ebsuli - tavallinen tylypahkalainen (Hannah Abbot)
Halima - tavallinen tylypahkalainen -> ystävystynyt 1. yönä (Theodore Nott)
Keturin - tavallinen tylypahkalainen (Percy Weasley)
raynpelikoneet - ystävystyjä (Neville Longbottom)
Tube - tavallinen tylypahkalainen (Angelina Johnson)
Pyramidi - tavallinen tylypahkalainen (Terry Boot)
Xatalos - roolinlukitsija (Hermione Granger)
Zey - tavallinen tylypahkalainen (Padma Patil)

Peli on päättynyt, hyvikset vei! Onnea! :) Ja kiitokset kaikille pelistä! Erityisesti haluan kiittää uskollista taisteluparia Niacinia, joka laittoi erittäin ahkerasti väliaikalaskentoja ja paikkasi mua paremmin kuin hyvin silloin kun en päässyt päättämään päivää. Kiitos myös pelimodelle Jitalle, jonka kanssa pohdittiin kiperiä peliteknisiä kysymyksiä niiden ilmaannuttua ja sekä muulle foorumin ylläpidolle tuesta pelin läpiviennissä :)

Haluaisin vielä lopuksi kommentoida ylläpidon roolissa muutaman pelaajan käytöstä muita pelaajia kohtaan. Olen pahoillani niiden pelaajien puolesta, jotka ovat saaneet pelissä henkilökohtaisuuksiin asti meneviä loukkaavia ja erittäin epäkorrekteja viestejä. Pelissä on tarkoitus löytää vastapuolen pelaajat (tai pahisten roolissa pyrkiä esittämään hyvistä) ja näin ollen kommentoida pelaajien käytöstä siltä kannalta, mikä on pahismaista tai hyvismäistä ja mikä ei. Sen kommentointi, onko jokin hyvää pelaamista tai ei, vaatii erittäin paljon hienotunteisuutta ja harkintaa. Mikäli et ole varma, loukkaako sanomisesi toista, on parempi kommentoida vain toisen pelistä positiivisia asioita tai jättää kokonaan kommentoimatta. Pelien pelaaminen on kivaa ja sen on tarkoitus olla kivaa, joten kenenkään ei tulisi joutua kuulemaan loukkauksia omasta pelityylistään tai sellaista kommenttia että "oletpa huono pelaaja". Jos joku luulee tällaisen kehittävän pelaajaa paremmaksi tai nostavan pelimotivaatiota, niin voin kertoa että ei toimi. Ylläpito on lähestynyt yksityisviesteillä niitä pelaajia, joiden käyttäytymisen on katsonut olevan Kylän yleisten sääntöjen vastaista.
Pelissä oli tosi kova taso ja tämän takia olisi toivottavaa, että vastaavia pelejä pystyttäisiin järjestämään jatkossakin. SM-pelien jatkaminen on kuitenkin epävarmaa tämän pelin ilmapiiriongelmien vuoksi. Tavoitteenamme oli SM-kisailun lisäksi luoda yhteinen pohja tutustua muiden foorumeiden pelaajiin ja luoda mahdollisuus kaikkien foorumeiden saada uusia pelaajia, mutta tämä tavoite taisi jäädä saavuttamatta tämän vuoden osalta. Erilaisten pelikulttuurien yhteentörmäys on aina haastava paikka ja tänä vuonna se taisi olla suurempi kuin odotimme. Toivomme kuitenkin että monelle pelaajalle tästä jäi kiva muisto ja pelissä oli myös paljon hyviä hetkiä.

Seuraavaksi siirrymme jännittävään äänestys-osioon! :)

Mestaruuden ratkaiseminen:
SM-kisojen voittajan ratkaisevat pelaajat itse. Pelin päätyttyä (eli nyt) jokainen SM-kisoissa pelannut pelaaja lähettää mielestään viiden parhaan pelaajan nimet paremmuusjärjestyksessä yksityisviestillä pelinjohtajille. Itseään ei saa äänestää, mutta muita rajoituksia pisteiden annolle ei ole.

Pisteitä annettaessa ei etsitä juuri tämän pelin ratkaisevinta jäsentä (koska tällöin esim. erikoisroolit ja pahikset olisivat etulyöntiasemassa), vaan yleisesti hyvää pelaajaa. Tämän pelin näyttöjen perusteella, kenet valitsisit tiimiisi seuraavassa pelissä parantaaksesi voittomahdollisuuksiasi? Kenen kohtaaminen vastajoukkueessa pelottaisi eniten? Kenen kanssa mieluusti pelaisit uudestaan? Kenen ajattelet olevan yleisesti hyvä pelaaja, arvostat sitten loogista päättelykykyä, kommunikointikykyä, karismaa, aktiivisuutta, yhteistyötaitoja tai muita ominaisuuksia. On hyvä huomata, että parhaimmat pelaajat eivät välttämättä ole niitä pisimpään hengissä säilyneitä, vaan yhtä hyvin heti alussa tippunut voi olla pelannut hyvin.

Nämä pelinjohtajille lähetetyt pelaajalistat pisteytetään siten, että paras saa viisi pistettä, toiseksi paras neljä pistettä jne. Pisteet lasketaan yhteen ja eniten pisteitä saanut on Suomen juonittelupelien mestari vuonna 2018. Vain kolmen parhaimman sijoittuminen paljastetaan.

Nyt on siis aika äänestää! Äänestysoikeus on seuraavilla pelaajilla:
Aelina
Lauchuo
Ebsuli
Halima
Keturin
Meiz
raynpelikoneet
justy
Tube
Ustegius
Pyramidi
Xatalos
Zey

Edellä luetellut pelaajat, pisteyttäkää mielestänne viisi (5) parasta pelaajaa siten, että annatte parhaalle 5 pistetta, toiseksi parhaalle 4 pistettä ja niin edelleen niin että viidenneksi paras saa yhden pisteen. Itseään ei saa äänestää, muita rajoitteita ei ole. Lähettäkää pisteenne pelinjohtajille (eli Cameronille ja Niacinille) viimeistään 18.10.! Miettikää valintojanne rauhassa, mutta tietäkää, että mitä pikemmin äänet tulevat, sitä pikemmin voittaja julkistetaan. Ei kun äänestämään!

Lopuksi toivotamme kaikille oikein leppoista viikonloppua ja hyviä tulevia pelejä!
Sekä onnea äänestykseen! :) Kaikille pelaajille avataan nyt myös Katsomon puoli ja täälläkin sana on (yleisten käytössääntöjen ja hyvien tapojen rajoissa) vapaa.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 13.10.2018 11:11:38

Mistä tässä pääsikään katsomoon?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Cameron » 13.10.2018 11:13:59

Toiset portaat vasemmalla :) Ei vaan Jita avaa Katsomon portin kaikille pelaajille heti kun ehtii! :)
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Zey » 13.10.2018 11:19:52

Nyt näkyy ainakin mulla SM 2017 ja SM 2018 ala-alueiden kanssa. Näkyykö muillakin?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Xatalos » 13.10.2018 11:22:20

Näkyy.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Xatalos » 13.10.2018 12:10:18

Saiko Ustegius todella redcheckin Awaclusista N1? Luulisi että olisi jotain tehnyt lynkkauksen eteen, tai edes vihjannut asiasta, jos olisi. Ajattelin että halusi vain ”policy lynch” Awaclusin sen takia että oli haitallinen hyvisten pelille ketjussa.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset v

ViestiKirjoittaja Xatalos » 13.10.2018 12:10:53

Voisiko joku paljastaa Ustegiuksen N1-toimen?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2018 finaali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron