Peliketjun kommentointi

Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.10.2018 10:10:24

Eikö meillä ole mitään yleistä keskustelua aiheesta! :D

Mä halusin jo päästä kommentoimaan peliä ja kirjoitinkin jo jotain, mutta jaska nettiyhteys nieli koko viestin. Sen verran kuitenkin, että mielenkiintoisen oloinen porukka kasassa, ei varmaan jätä tunteita kylmäksi :D Onneksi en ole tänä vuonna mukana, viimeksi oli jo riittävän intensiivinen kokemus :D

Ps. Tulkaa luolaseikkailuun :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 04.10.2018 01:03:17

Huh miten paljo tekstiä, yritän epätoivosesti ottaa kiinni :D Oon kuitenki onneks jo päässy sivulle 10. En osaa kyl vielä sanoa kuka ois pahis, niin hämmentäviä pelaajia :L
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja miina » 04.10.2018 15:25:22

On kyllä melko intensiivistä. Joka päivä yritän lukea ketjua mutta hele tuota tekstiä tulee! Huh, onneks ite vaan seurailen. Kyllä kauhistuttais olla edes varapelaajajonossa, saisin selkääni tuossa pelissä (niinku monessa muussakin pelissä..)

Pahiksia, Hmm. Voisko olla Zey? En tiiä miks..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja miina » 04.10.2018 16:30:58

Halima vois olla pahis kans. On kyllä niin erikoista sakkia pelaamassa.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja miina » 05.10.2018 08:58:22

Kysymys kuuluu? Miten ihmeessä nuo pelaajat kerkeää pelata tuota peliä tuolla intensiviteetillä? Siis, mulla menee päivässä ainakin tunti ellei kaks, kun vaan luen tuota ketjua ja kaikkia viestejä en ees lue läpi. Uskomatonta. Tietty jos käy vaan heittämässä äänen tai toisen niin kuin awaculus, niin kerkiää ehkä mutta tuon kaliiberin osallistuminen kuten esim. xatalos, huhhuh.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja jeekaka » 05.10.2018 11:37:29

Mä aika hyvin pystyn sivusilmällä seuraamaan, mutta tietty heti jos pitäisi jotain järkeviä pointteja alkaa poimimaan, niin kyllähän sitä aikaa menisi ihan eri tavalla. Nyt mulla on tyyliin vain (jopa suhteellisen vahva) hyvisreadi raynista, saa nähdä kuinka käy :D

Veikkaan että pahikset on tyyliin Ebsuli, Ustegius ja Tingle :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Aelina » 05.10.2018 21:54:17

Erittäin hyvä kysymys. :D Ei mitään tietoa, varsinkaan, kun en ollut niitä aktiivisimpia. Mun virheet oli kyllä sellaisia, että todennäköisesti hyviksenä olisin mokannut samat asiat, kun tuota keskustelua ei vaan jaksanut koko aikaa lukea keskittyneesti.

Keitä luulette mun pahiskavereiksi? Oon utelias. :D
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja miina » 05.10.2018 23:05:54

No hyvin pärjäisit! Aikamoista tykitystä että hatun nosto!

Tekis mieli sanoa Raynpelikoneet. Sen tapasta olis tuollanen loppuhässäkkä mitä se teki siinä lopussa, been there done that. Halima vois olla kyllä myöskin. No se selviää aikanaan.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Aelina » 05.10.2018 23:25:26

Hah, kiitos. :D (Mua muuten kummastuttaa, miten mun nimi esiintyy tuolla ennakkosuosikeissa.) Tässä tuli hetkeksi juonaria. Yli 20 sivua yhtenä pelipäivänä. Hetken ajan olen ihan tyytyväinen näihin pikkupeleihin. :D Koulu ja mun yöunet ei kärsi niin paljoa.

Mua kyllä harmittaa, kun pahikseuteni takia en saa oikein mitään sanoa. Haluan kyllä palata aiheeseen myöhemmin. :)
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Aelina » 05.10.2018 23:28:51

Arvasin oikeasti viikkoa etukäteen, että joudun pelaamaan pahista! :D Ei ehkä se paras peli testaamaan pahiksena oloa.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Jita » 06.10.2018 01:14:15

Mä haluaisin niin arvata, mutta pelimodena en ikävä kyllä saa myöskään sanoa juuri mitään! Anyway, hyvin pärjätty noin kovatasoisessa porukassa; mulla menisi pupu pöksyyn välittömästi :D
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja jeekaka » 06.10.2018 06:53:12

Joo saa nähdä miten Rayn nyt kiemurtelee irti jumalreadeistaan :D Itse en kyllä enää ikinä uskalla antaa hyviskredittiä sille sillä perusteella että "ei pahiksen olisi mitään järkeä noin tehdä", esim antaa tuollaisia mielipiteitä lynkkautumisvaarassa olevasta kaverista XD

Maailman ärsyttävintä, mutta ton teoriani jälkeen että pahikset on topicin hiljaisempia, bongasin Ustegiuksen lähettämässä yksityisviestiä :D Jos se on pahiskommunikointia, niin pahistiimiin ei kuulu taatusti ketään kyläläistä, eikä muutenkaan foorumipeleissä kokeneempia porukkaa, koska eivät varmasti käyttäisi pahischattina yksityisviestitoimintoa ainakaan piilottamatta läsnäoloa :D Ustegius kumminkin äänesti Aelinaa ensimmäisten joukossa joten ehkä viestille on joku muu syy...
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Aelina » 06.10.2018 18:33:50

Kiitos Jitachillekin. :D Paljonko pelimodet muuten tietää pelistä? En ole aiemmin edes ajatellut asiaa.

Mä oon lähinnä kiinnostunut näkemään, miten mut linkitetään nykyisiin pelaajiin (ainakin vaikuttavat lähtevän sitä kautta liikkeelle). Itse pelin seuraaminen tarkkaavaisesti voi kyllä nyt olla pahiksena tylsää, mutta kiinnostaa nähdä, kuinka pahikset pärjää tuolla.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Aelina » 06.10.2018 18:37:17

Opin jeekakan ansiosta, että täälläkin näkee, mitä pelaajat tekee. Enpäs ollut edes ajatellut aiemmin, vaikka finistä löytyy saman linkin takaa. (Ustegius oli muuten lukemassa yksityisviestejään.)
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Jita » 06.10.2018 19:10:00

Hm? Pelimode tietää tarkan roolilistan.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Meiz » 08.10.2018 09:03:32

Tube kirjoitti:
Keturin kirjoitti:
Awaclus kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Tällä hetkellä yötappolistan kärjessä on minä

öö tuotaa....

No kerro sä kuka on todennäköisesti korkeimmalla pahisten yötappolistalla. Saat valehdellakki.

Olen varmaan ekaa kertaa pelin aikana Awan kanssa samaa mieltä. 100 % varmat hyvikset, eli rayn ja Halima varmaan kärjessä.

Tää olisi aika tuhoontuomittu tappojärjestys pahiksille, kun ennustaja jatkaisi taustalla häärimistä ja varmojen hyvisten ja pahisten keräilyä.


Zey kirjoitti:
Awaclus kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Erikoishahmojen ohjaamisessa mihinkään suuntaan tässä vaiheessa ei ole mitään järkeä. Ystävystyjän voiman ohjaamisdlla ei saavuteta yhtään mitään.

Huomenna sillä voi silti saavuttaa jotain.

Hirveästi en lähtis panttaamaan kykyä, ettei käy niin, että ystävystyjä tapetaan yöllä tai koitetaan lynkata päivällä ennen kuin käyttää kykynsä. Ystävystyjä käyttääkin näköjään kykynsä ennen pahiksia, joten päivällä lynkkauksen pelko ei oo ongelma.

Tää kommentti on häirinnyt mua pelin alusta asti. Zeykö yrittää tässä kerätä yötappoa suuntaansa esittämällä erikoista (tökeröä), kertoo topassa julkisesti pahisten selvittämiä teknisyyksiä vai onko meillä oikeasti maininta jossain mikä selventää tämän säännön ja olen vain sen missannut 3:lla uudelleenlukemisella? :D
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja jeekaka » 08.10.2018 09:16:17

Meiz kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Awaclus kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Erikoishahmojen ohjaamisessa mihinkään suuntaan tässä vaiheessa ei ole mitään järkeä. Ystävystyjän voiman ohjaamisdlla ei saavuteta yhtään mitään.

Huomenna sillä voi silti saavuttaa jotain.

Hirveästi en lähtis panttaamaan kykyä, ettei käy niin, että ystävystyjä tapetaan yöllä tai koitetaan lynkata päivällä ennen kuin käyttää kykynsä. Ystävystyjä käyttääkin näköjään kykynsä ennen pahiksia, joten päivällä lynkkauksen pelko ei oo ongelma.

Tää kommentti on häirinnyt mua pelin alusta asti. Zeykö yrittää tässä kerätä yötappoa suuntaansa esittämällä erikoista (tökeröä), kertoo topassa julkisesti pahisten selvittämiä teknisyyksiä vai onko meillä oikeasti maininta jossain mikä selventää tämän säännön ja olen vain sen missannut 3:lla uudelleenlukemisella? :D


Yötoimien järjestys löytyy jostain topicista missä oli muistaakseni pelinjohtajan ohjeita, Zey kyllä varmaan tietää mistä se löytyy, itsekin oon jossain pelissä (taisi olla se missä sai toivoa roolia?) kytännyt sitä silmä kovana ihan hyviksenäkin :D En sitten tiedä, kiinnostaisiko sen selvittäminen enemmän pahistiimiä kuin yksittäistä hyvistä joka ei edes ole ystävystyjä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Meiz » 08.10.2018 09:23:08

No tämä selittää :) Oon itse tottunut siihen että järjestys on pelikohtaista, eikä tullut mieleen että tuohon löytyy universaali sääntö.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Aelina » 08.10.2018 11:07:24

"Yötoimien järjestys:
1. Manipulaatioroolit, jotka toimivat yöllä
2. Suojelijat
3. Tiedustelijat
4. Käännyttäjät (Ystävystyjä)
5. Tappajat
6. Manipulaatioroolit, jotka toimivat vasta päivällä"

Tähän taitaa Zey viitata. Eli vaikka ystävystyjä olisi kuollut ja saanut ystävystyttyä, ystävystyminen olisi tapahtunut ennen tappoa.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Aelina » 08.10.2018 16:26:54

Hyvä, että Cameron otti puheeksi nuo pelaajapuheet. Henkilökohtaisesti oon katsonut vähän huonolla sitä, mihin nuo puheet meni. :/

Ja pisteet Halimallekin!
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Meiz » 08.10.2018 19:55:28

Lisää ihan satunnaisia kommentteja.

Aelinan lopun äänenvaihtelu, itselle tuli samantein sen nähdessä fiilis että kyseessä on "pahikselle ei olisi järkeä pelata noin" - taktiikka, johtuen pitkälti siitä että kuolin itse hyviksenä viime pelissä vastaavantyyppiseen vaihtoon, ja Aelina oli tässä pelissä mukana :D En usko että edes aikaisempi rooliclaim olisi kääntänyt päätäni enää tuon jälkeen. Oletan että roolipaljastuskin jäi tekemättä saman taktiikan vuoksi, kunnes loppu oli varmaa, jolloin spekulaatiot aktiivisista tai ei-aktiivisista pahiskavereista ovat turhanoloisia.

Jotenkin itselle jäi päällimmäisenä sellainen fiilis, että lynkkaukset olivat hyvisten ajamia ja pahikset eivät halunneet paljastaa omaa peliään tekemällä mitään selkeitä pelastuksia. Samaan aikaan lavastaja on niin superkriittinen rooli, ettei suoraa bussin alle heittämistäkään olisi haluttu tehdä. Tästä johtuen epäilen itse Tubea ja Pyramidia vikaksi pahiskaksikoksi, koska kumpikaan ei halunnut ottaa deadlinessa vahvaa kantaa missään vaiheessa kun sillä oli merkitystä.

Kuka ikinä hehkuttaakaan nyt pelissä hyvisten voiton olevan lähes varmaa (xatalos, Keturin ainakin), ovat tod. näk. hyviksiä. Ainakin kuvittelen että pahikset ovat aidosti stressaantuneita pelistä eivätkä lähde edes feikkaamalla fiilistelemään tätä :P Muoks: justyllä tuoreessa viestissä myös varma voitto asenne, hyvisten leiriin! :D
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja jeekaka » 10.10.2018 13:17:21

Xatalosin tämän vuoden ennustajateoria että Keturinilla red check Tubesta? :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Cameron » 10.10.2018 20:59:08

Ottaako joku muukin täällä vielä justyn haastattelua? :D mitä fiiliksiä justyn paljastumisesta pahikseksi?
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Aelina » 10.10.2018 21:04:59

Harmistunut. :( Elättelin toivoa!
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja miina » 11.10.2018 07:51:40

Minä ootan justyn haastattelua!

Mie uskon että justy on tehny kyllä kaikkensa että viimestä pahista olis hankala saaha kiinni. Nyt jos tietty ennustajan ja lukon tähtäyksen onnistuu niin selväähän se on. vitsit miten justy jakso laittaa hanttiin!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Meiz » 11.10.2018 08:32:04

miina kirjoitti:Mie uskon että justy on tehny kyllä kaikkensa että viimestä pahista olis hankala saaha kiinni. Nyt jos tietty ennustajan ja lukon tähtäyksen onnistuu niin selväähän se on. vitsit miten justy jakso laittaa hanttiin!

Lukottaja toimii nyt myös ennustajana kaikenlisäksi :D Hitusen epätasapainossa hyviksille roolit?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja miina » 11.10.2018 12:55:08

Mutta voihan tuossa nyt käydä vielä joku ultimatemokahomma että lukitsija lukittaa ennustajan ja yötappo osuu jompaan kumpaan. Mutta aika monta hommaa pitäis mennä pieleen.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja justy » 11.10.2018 19:11:54

No nyt löytyy haastattelukin. Oli eilen takki aika tyhjä, pakko huilata yksi päivä välissä. :D

Täytyy sanoa että sen lisäksi että hyviksillä on käynyt tuuri erikoisten kanssa, ovat he myös pelanneet hyvin. Aelinan nappaus oli vaikuttavaa työtä, ja tänään kukaan ei turhaan lähtenyt hötkyilemään kun todisteet osoittivat selvästi Aelina-vaunusta muualle. Plus raynin grillaus mun päätöksestä lukea pelaajia läpi välittämättä siitä miten eka päivä päättyi osui ja upposi. Olisin varmaan hyviksenä rajannut huomiotani siitä näkökulmasta että miten eka päivä päättyi. Nyt ajattelin että ostaisin ehkä meille yhden päivän ennustajajahtia häilymällä ketjussa tekemässä epäoleellisia juttuja, esittäen pelaajaa joka yrittää ottaa ketjua kiinni muttei siinä koskaan onnistu.

Ei sillä, olin ihan oikeasti kiireinen, mutta hyvin rayn haistoi ettei mun vähäinenkään ajankäyttö ollut hyvismäistä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Meiz » 11.10.2018 20:02:36

Hyvin haistettu! :]
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Aelina » 11.10.2018 20:07:18

Hyvin vedit justy! Toivottavasti kolmas jäsen pärjää tuolla niin, että välillä lynkkaituisi hyvis. :D

(Sain ennustajan oikein! En kyllä itse pelin takia, mutta kuitenkin. :D Roolinlukitsija taitaa olla väärä veikkaus.)
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Seuraava

Paluu Katsomo

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron