Peliketjun kommentointi

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Mus » 12.10.2018 17:14:48

justy kirjoitti:Majority-systeelmillä voisi olla hauska pelata vaihteeksi. En tiedä ottaisikonko sitä oletusarvoiseksi systeemiksi, kun sen kanssa pitää sitten enemmän säätää ettei tule vahinkoja.

Olen pelannut myös pelejä, joissa voi äänestää päivän päättymistä. Riippuen pelistä joko kaikkien pitää äänestää tai enemmistön, jotta päivä päättyy ennenaikaisesti.


Mä olen tottunut pelaamaan majority-systeemillä. Isoin ongelma siinä on että jos on PJ ja päivä päättyy aamu-yöllä (mikä tuntuu tapahtuvan joka kerta silloin kuitse PJ:tän :D)
Eläkkeellä - Käyn kuitenkin välillä tarkistamassa mitä Kylään kuuluu :-).
Pelan nykyään Englnninkielisellä foorumilla.
Avatar
Mus
Kyläläinen
 
Viestit: 278
Liittynyt: 01.11.2013 21:34:51
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: ResetEra
Palkinnot: 17

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja justy » 12.10.2018 17:38:33

Aamuyöllä päättyvät päivät ovat kyllä yksi ison maailman pelien ikävistä puolista. Missaa kaikki loppuhetkien mähinät kun pitää olla nukkumassa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Mus » 12.10.2018 17:41:55

justy kirjoitti:Aamuyöllä päättyvät päivät ovat kyllä yksi ison maailman pelien ikävistä puolista. Missaa kaikki loppuhetkien mähinät kun pitää olla nukkumassa.


Tai sitten tekee kuin minä ja uhraa yöunet x). En suosittele.
Eläkkeellä - Käyn kuitenkin välillä tarkistamassa mitä Kylään kuuluu :-).
Pelan nykyään Englnninkielisellä foorumilla.
Avatar
Mus
Kyläläinen
 
Viestit: 278
Liittynyt: 01.11.2013 21:34:51
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: ResetEra
Palkinnot: 17

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja justy » 12.10.2018 22:59:27

Peli taisi päättyä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Aelina » 12.10.2018 23:00:26

Lauchuo joutui kyllä huonoon väliin pelaamaan. :/
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Aelina » 12.10.2018 23:01:57

Mutta ihailtavasti Awaclus/Lauchuo oli osalla listoissa viimeisten lynkattavien joukossa!
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Aelina » 12.10.2018 23:26:25

Nyt voin sitten varmaan muutakin sanoa. Olisi pitänyt kirjoittaa mietteet aiemmin talteen: Haliman ja raynin paljastuminen ystäviksi oli kyllä iso takapakki. Mä arvelin jo aiemmin, etten kovin kauaa hengissä pysy, joten suunnitelmani oli, että en helpolla pahiksia anna. Se sitten kaatui vähän kaikkeen muuhun. Mä mokasin Haliman kanssa alussa, koska en vaan ehtinyt ja jaksanut lukea kaikkea läpi, joten leimasin turhan herkästi hyvikseksi. Koska Halima piti mua hyviksenä, aloin jo loppupäivästä ottaa kaiken irti siitä ja johdatella hyviksiä Haliman jäljille, jos putoan. Ihan niin uuno en ollut, että olisin väkisin laittanut pahiskaverini hyvikseksi. :D Tinglen pidin neutraalina ja tahallaan leimasin Ustegiuksen kanssa - > ei ainakaan suoraan pahis. Awaclusia en todennäköisesti myöskään hyviksenä olisi pudottanut, mutta pidin tahallaan epäilyttävien joukossa. Halusin kuitenkin pitää siellä yläpäässä, jotta en joutuisi tilanteeseen, jossa joudun Awaclusin lynkkaamaan.

Ensimmäinen yötappo saattoi olla mun jälkiäni osittain, koska kohteita mietin jo päivällä. Rayn ja Halima olisivat sopivasti linkittyneet mun ja Awaclusin pareiksi. Neutraalit kannatti pitää hengissä. Jäljelle jäi Meiz ja Xatalos ja Keturin. Zey taisi olla vähän kysymysmerkki.

Awaclus päivällä mietti, että tekisi pelityylistään sellaisen, joka ei pistä enää loppupelissä silmään. Lopulta tilanne osittain sellaiseksi menikin, vaikka ei ihan niinkuin suunnitelma oli.

Eli osittain kaatui noihin erikoisrooleihin. Awaclus tosiaan mietti jo alussa, että melko vahvat erikoisroolit. Ja se mun ystävystyjä-suunnitelma tuli Awaclusilta, josta sainkin ainakin Zeyltä hyvisvaikutelmaa!

Vaikka harmitti pudota, niin mielestäni parhaani mukaan jätin pelin sellaiseksi, ettei pahiksia heti tajuttaisiin. Erikoisrooleja en kyllä osannut miettiä ekana päivänä, enkä niihin keskittynytkään.

Takuulla nyt unohdin jotain. :D

Pahiksille vähän huono, kun pelaajien vaihtuvuus oli isoa pahisten kesken. Tingle ekana päivänä ja Awaclus tokana.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Aelina » 12.10.2018 23:31:03

Ai niin! Mä meinasin haastattelussa laittaa, että roolinlulitsija on varmaan Tube tai Xatalos. Päätin sitten, etten halua antaa liikaa varmoja hyviksiä, joten pudotin Xatalosin pois. :D Ajattelin, että Tube oli varovaisempi.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Aelina » 13.10.2018 01:40:01

En tykkää, Discord muutti mun nimen toiseen nimimerkkiini. :/ No jaa.

En kyllä niin yhtään tykkää tämän pelin peli-ilmapiiristä, oon samaa mieltä Lauchuon kanssa. Mutta ehkä mä en kommentoi tätä sen enempää.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Peliketjun kommentointi

ViestiKirjoittaja Anblick » 13.10.2018 17:03:38

Mä oon seuraillut peliä, mutta en oo läheskään jokaista viestiä lukenut, kun sivumäärä räjähti yhtäkkiä käsiin ja mulla oli muutakin tekemistä aika paljon. :D Ihan huippuaktiivista ja taitavaa porukkaa mukana, en olisi itse todellakaan pysynyt mukana menossa. :) Oon kyllä iloinen, että en ollut pelissä mukana sivumäärän takia ja siksi, että myös mun mielestäni ilmapiiri oli vähän ikävä ja liikaa henkilökohtaisuuksiin menevä välillä. Ehkä mä vaan itse en oo niin intohimoinen pelaaja, että ymmärtäisin, miksi joillakin tunteet kuumenee niin paljon. Mutta toivottavasti saadaan ensi vuonna SM-peli kasaan vähän paremmalla hengellä.

Ja toki täytyy vielä toivottaa onnea hyviksille voitosta!
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Edellinen

Paluu Katsomo

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron