Juonittelun SM - finaali 2017 on päättynyt, pahikset vei!

Vuoden 2017 SM-kilpailut

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 10:34:05

Mikä oli mielestäsi mahdollisuus sille (eilen), että minä, Launchuo ja Kiirsu ollaan mafia?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 10:35:49

Sori, tuo n-kirjain jotenkin aina eksyy tonne en tiedä miksi, koitan skarpata Lauchuo :D
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 10:40:30

raynpelikoneet kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Toinen ongelma on se, että tällöin (D3) ei ollut LYLO, kuitenkin sinä olit täysin kykenemätön katsomaan asioita miltään muulta kantilta kun siltä, että "justy on kaupunkilainen".


Tää ei ole muuten totta. Mähän mietin sitäkin näkökulmaa koko ajan, ja quotesin jo aiemmin senkin kohdan, kun sanoinkin että justyn lynkkaus ei välttämättä olisi huono idea.

Ymmärrän, että tässä mennään sun mielikuvituksen äärirajoille, mutta kuvittele että olen hyvis.

Sä, miina ja Kiirsu olette äänestäneet justya edellisenä päivänä.

Violet ja Hukka on varmoja hyviksiä.

Shirokami äänestää justya ensimmäisenä.

Launchuo äänestää justya.

Ketä mun pitäisi tässä vaiheessa ajatella justyn pahistovereiksi?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 10:47:28

raynpelikoneet kirjoitti:Sori, tuo n-kirjain jotenkin aina eksyy tonne en tiedä miksi, koitan skarpata Lauchuo :D


Samoin :D En tajua miten se on niin vaikeaa.

raynpelikoneet kirjoitti:Mikä oli mielestäsi mahdollisuus sille (eilen), että minä, Launchuo ja Kiirsu ollaan mafia?


Miten tän nyt osaisi sanoa. Tosiaan suututit Launchuon vähän D3, joten mun mielestä vaikutti luontevalle ettette olisi samaa pahistiimiä. Eli pidin tätä epätodennäköisimpänä kolmikkona joukosta te+Shirokami.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 10:49:28

Ja siinä se skarppaus heti nähtiin :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 24.10.2017 10:52:28

raynpelikoneet kirjoitti:Sori, tuo n-kirjain jotenkin aina eksyy tonne en tiedä miksi, koitan skarpata Lauchuo :D

Thanks :D Mun on tehnyt mieli korjata n. tuhat kertaa mutta en oo jaksanut nillittää :D
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 11:04:53

jeekaka kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Toinen ongelma on se, että tällöin (D3) ei ollut LYLO, kuitenkin sinä olit täysin kykenemätön katsomaan asioita miltään muulta kantilta kun siltä, että "justy on kaupunkilainen".


Tää ei ole muuten totta. Mähän mietin sitäkin näkökulmaa koko ajan, ja quotesin jo aiemmin senkin kohdan, kun sanoinkin että justyn lynkkaus ei välttämättä olisi huono idea.

Ymmärrän, että tässä mennään sun mielikuvituksen äärirajoille, mutta kuvittele että olen hyvis.

Sä, miina ja Kiirsu olette äänestäneet justya edellisenä päivänä.

Violet ja Hukka on varmoja hyviksiä.

Shirokami äänestää justya ensimmäisenä.

Launchuo äänestää justya.

Ketä mun pitäisi tässä vaiheessa ajatella justyn pahistovereiksi?

Mitä väliä sillä on "ketkä ovat justyn pahiskavereita"?
Väliä on ainoastaan sillä että justy pelastettiin viime hetkillä D2, ei tiedetä hänen alignmenttiaan, ja sinä perustat tässä vaiheessa (ja eteenpäin) kaiken sanomasi siihen että "justy on hyvis". Ei mua kiinnosta jos sä joskus sanoit että "justy voikin olla pahis", kun sun kaikki actionit D3 -> perustuu siihen että "justy on hyvis".
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 11:07:15

On sillä sitä väliä, että koska kukaan ei voi olla pahis yksin, ja justylla ei näyttänyt olevan pahistovereita, tein johtopäätöksen että justy on hyvis, johon mun toiminta perustui. Ja se johtopäätös oli väärä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 24.10.2017 11:08:28

Plus jeekaka sä ostit Violetin ennustajuuden ihan suorilta ja vedit siitä suoraan johtopäätöksen että justy on hyvis. Ethän sä voi mitenkään tietää justyn olevan hyvis siksi että Violet on hyvis, jos olisit town. Jos olisit mafia, mä näen aika paljon sulle syitä ostaa Violetin claimin ja justyn hyvikseyden suoriltaan.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 11:10:19

Lauchuo kirjoitti:Plus jeekaka sä ostit Violetin ennustajuuden ihan suorilta ja vedit siitä suoraan johtopäätöksen että justy on hyvis. Ethän sä voi mitenkään tietää justyn olevan hyvis siksi että Violet on hyvis, jos olisit town. Jos olisit mafia, mä näen aika paljon sulle syitä ostaa Violetin claimin ja justyn hyvikseyden suoriltaan.


Jees, taisin käyttää tätä argumenttia siihen myös miksen usko että sä ja Shirokami olisitte justyn pahistovereita :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Shirokami » 24.10.2017 11:42:01

++jeekaka

Tässä kun lukee näitä jeekakan tämän päivän posteja tulee mieleen vain se että pahis heittää hail maryna kaikki likaiset temput ja koittaa ajaa voten hänestä ihan keneen tahansa muuhun, aloittaa "nyt on kyl motivaatio nolla ja ihansama mitä sanon lynkaatte mut kuitenkin" ja sitten alkaa kuitenkin pelaamaan peliä semmoisella tavalla että "en mä oo pahis oon vaan pelannut huonosti aikaisemmin ja nyt skarppaan :D". taas yksi synti lisää. Se että tässä vaiheessa jeekaka itse pointtaa kaikki ne hänen syntinsä muiden puolesta osoittaa mielestäni vain sen että hän syö mahdollisia argumentteja itseään vastaan ottamalla ne pöydälle itse, lauchuo on tosin vahvana koittanut niitä huudella kans että sais hyviscredittiä (miksiköhän mahtoi jättää tälle päivälle? oi miksi?)

nyt kiirsu pliis postaa jo, ja mielellään asiaa, viimeinen päivä on mun silmissä kuitenkin sinä vastaan lauchuo.

ja lauchuo sun readit on siis että mä justy ja jeekaka ollaan tiimi? mietippä tarkkaan miksi oot sitä mieltä että on mahdollista että mä olisin bussannut melkein koko pelin kaikkia partnereitani poislukien hyvis-odo? ensin justya ja heti sen jälkeen jeekakaa? odotan innolla caseasi kiirsua vastaan.
Avatar
Shirokami
Kyläläinen
 
Viestit: 38
Liittynyt: 28.09.2017 15:10:58
Kotiyhteisö: Vendetta Strada
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 11:45:08

Shirokami kirjoitti:ja lauchuo sun readit on siis että mä justy ja jeekaka ollaan tiimi? mietippä tarkkaan miksi oot sitä mieltä että on mahdollista että mä olisin bussannut melkein koko pelin kaikkia partnereitani poislukien hyvis-odo? ensin justya ja heti sen jälkeen jeekakaa? odotan innolla caseasi kiirsua vastaan.


Tää nyt pätee sun lisäksi myös Kiirsuun sekä Lauchuoon :D Mä oon ainoa joka on puolustanut justya ja kukaan ei ole puolustanut mua.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 3. päivä päättyy 16.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 24.10.2017 11:50:44

Väliaikalaskenta

Äänestystilanne:
1 jeekaka (Shirokami)

Tällä hetkellä kuolemassa on jeekaka äänienemmistöllä.

Puhepakot (puhuttu/pitää puhua):
Kiirsu (0/3)
Shirokami (1/3)

5.päivä päättyy torstaina 26.10. kello 21.00.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 24.10.2017 11:56:54

Niin mä en ole aiemmin sanonut noita koska ne ei yksinkertaisesti ole tullut mieleen enkä ole samalla tavalla osannut kiinnittää niihin huomiota :D

Mun readit on justy + jeekaka + sinä tai Kiirsu. Sanoin että mun täytyy käydä tarkemmin läpi sun ja Kiirsun viestit jotta osaan antaa teistä kunnon readit. En ehdi sitä nyt tehdä kun oon töissä. Oot ihan oikeassa tuossa, että oisit bussannut melkein koko pelin kaikkia partnereitasi, mutta ota huomioon, että tuo pätee myös minuun. Eipä sillä, taisit eilen puhua että Kiirsu on varmaan pahistiimin kolmas, mutta ota huomioon, että jos antaisit tuosta hyvisluottoa itsellesi, sun pitäisi antaa sitä myös mulle.

// jeekaka väliin samalla asialla. Itseasiassa tuohan ei päde Kiirsuun, koska esim. D2 Kiirsu äänesti justya täysin raynin perässä. D3 Kiirsu vaihtoi äänensä viime hetkillä miinaan pelastaen justyn. Kiirsulla ei ole tainnut olla justysta eikä susta juurikaan omia caseja, toisin kuin mulla ja Shirokamilla. En nyt mee vannomaan etteikö Kiirsu olisi teistä sanonut mitään, kun ei vaan voi muistaa kaikkea, mutta mulle on jäänyt sellainen muistikuva ettei Kiirsu olisi hirveästi teitä vastaan ainakaan mitään omaa kehittänyt.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 11:59:40

Lauchuo kirjoitti:// jeekaka väliin samalla asialla. Itseasiassa tuohan ei päde Kiirsuun, koska esim. D2 Kiirsu äänesti justya täysin raynin perässä. D3 Kiirsu vaihtoi äänensä viime hetkillä miinaan pelastaen justyn. Kiirsulla ei ole tainnut olla justysta eikä susta juurikaan omia caseja, toisin kuin mulla ja Shirokamilla. En nyt mee vannomaan etteikö Kiirsu olisi teistä sanonut mitään, kun ei vaan voi muistaa kaikkea, mutta mulle on jäänyt sellainen muistikuva ettei Kiirsu olisi hirveästi teitä vastaan ainakaan mitään omaa kehittänyt.


Totta kyllä. Mullakin vähän sama fiilis Kiirsusta.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 24.10.2017 12:11:19

jeekaka kirjoitti:
Lauchuo kirjoitti:Plus jeekaka sä ostit Violetin ennustajuuden ihan suorilta ja vedit siitä suoraan johtopäätöksen että justy on hyvis. Ethän sä voi mitenkään tietää justyn olevan hyvis siksi että Violet on hyvis, jos olisit town. Jos olisit mafia, mä näen aika paljon sulle syitä ostaa Violetin claimin ja justyn hyvikseyden suoriltaan.


Jees, taisin käyttää tätä argumenttia siihen myös miksen usko että sä ja Shirokami olisitte justyn pahistovereita :D

Niin täähän muuten pätee myös Kiirsuun, joka myös osti Violetin claimin suoriltaan. Ja tuossa nyt olikin sitten jo kaikki siihen tapaukseen liittyvät paitsi rayn, joka ei alkuun kauheasti reagoinut Violetin paljastukseen vaan lähti esittämään kysymyksiä sen pohjalta, miten muut siihen reagoivat. Kiirsu tuolla ei niin selkeästi lähtenyt uskomaan sitä että justy olisi hyvis, mutta jätti kuitenkin justyn vähän kuin omaan arvoonsa esittäessään teorioita pahisryhmistä. Puhun nyt siis tästä viestistä.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 12:15:23

Mä voin ihan suoraa sanoa että mä en tule koskaan lynkaamaan Shirokamia tänään ihan vaan siitä syystä että se oli ainoa pelissä olevista (teistä) joka sanoi (epäsuorasti toki) että ei halua lynkata miinaa D3.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 12:18:47

raynpelikoneet kirjoitti:Mä voin ihan suoraa sanoa että mä en tule koskaan lynkaamaan Shirokamia tänään ihan vaan siitä syystä että se oli ainoa pelissä olevista (teistä) joka sanoi (epäsuorasti toki) että ei halua lynkata miinaa D3.


Luulin että haluut voittaa.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 12:21:50

No minä nyt vaan olen sitä mieltä että mafian strategia oli lynkata miina D3 justyn sijaan, enemmän tai vähemmän Violetiin vedoten ja tuo hänen posinsa ei sovi kuvaan sitten millään tavalla. Joten jos sä voisit antaa jotain oikeita syitä sille miksi joku muu kun sinä on mafia niin olis ihan jees.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 24.10.2017 12:22:46

Kun nyt noin sanoit niin kerro sitten miksi Lauchuo ja Kiirsu eivät ole mafia yhdessä?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 12:32:34

Alan uskoa Lauchuon hyvikseksi. Tästä näkökulmasta katsottuna näyttää tällä hetkellä siltä, että vaikka lopputulos olisi sama, Lauchuo (samoin kuin säkin) on täällä koittamassa oikeasti napata pahista ja Shirokami lynkkaamassa jeekakaa.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Kiirsu » 24.10.2017 12:37:24

Lauchuo kirjoitti:Mulla oli jotenkin mielikuva, että Kiirsu oli sanonut jotain tosta Odon erikoishyvikseydestä, mutta en nyt löydä sitä mistään. Onko Kiirsu oikeastaan ainoa (pelin alkupuolelta) joka nimenomaan ei sanonut mitään Odon erikoishyvikseydestä?

Juu sanoin, että kävi mielessä, olisiko Odo ennustaja. Oliko tässä nyt joku pointtikin?

jeekaka kirjoitti:
Lauchuo kirjoitti:// jeekaka väliin samalla asialla. Itseasiassa tuohan ei päde Kiirsuun, koska esim. D2 Kiirsu äänesti justya täysin raynin perässä. D3 Kiirsu vaihtoi äänensä viime hetkillä miinaan pelastaen justyn. Kiirsulla ei ole tainnut olla justysta eikä susta juurikaan omia caseja, toisin kuin mulla ja Shirokamilla. En nyt mee vannomaan etteikö Kiirsu olisi teistä sanonut mitään, kun ei vaan voi muistaa kaikkea, mutta mulle on jäänyt sellainen muistikuva ettei Kiirsu olisi hirveästi teitä vastaan ainakaan mitään omaa kehittänyt.


Totta kyllä. Mullakin vähän sama fiilis Kiirsusta.

Niin on mullakin. Olen mennyt täysin raynin perässä, ollut laiska ja antanut raynin tehdä suurimman työn ja todennut, että hänellä on fiksuja ajatuksia. En yritäkään väittää, että olisin kehitellyt omia caseja, kun oli jo case, joka vaikutti järkevältä.

rayn kirjoitti:Siksi yritin selvittää näkikö joku Odon erikoisslipin D2. Minun on hieman ongelmallista tulla mihinkään johtopäätökseen koska kukaan nyt ei suoraan sanonut *"joo mä ainakin näin sen".

Minä näin, en tiedä miksei oikeastaan kuka tahansa muukin olisi sitä voinut nähdä.

jeekaka kirjoitti:Molemmathan tosiaan pohjusti sitä äänenvaihtoa, mutta jos on epävarmaa, että pääseekö pahis!Launchuo illalla vaihtamaan ääntään, miksi Launchuon pitäisi kirjoittaa mitään äänen vaihtamisesta tarvittaessa, jos pahis!Kiirsu voi hoitaa äänenvaihdon. Launchuo ois voinut vaan olla täpöllä lynkkaamassa justya. Noh, tää on kyllä aika hatara.

Eli oletko nyt sitä mieltä, että minä ja Lau olemme pahiksia? Kovasti nyt epäilet sinne tänne mutta et oikein tule mihinkään lopputulokseen.

Shiro kirjoitti:nyt kiirsu pliis postaa jo, ja mielellään asiaa, viimeinen päivä on mun silmissä kuitenkin sinä vastaan lauchuo.

Niin varmasti on ja siksi yritän nyt oikeasti tsempata. Tällä viikolla ei enää ole sosiaalista elämää niin ehdin tämän ja huomisen aikana käymään läpi peliä paremmin.

Eli jeekaka, pahiksia olemme minä ja Shiro? Ja syynä se, että Shiro haluaa lynkata sinut?
Avatar
Kiirsu
Kyläläinen
 
Viestit: 57
Liittynyt: 19.09.2017 22:27:05
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 12:42:39

Kiirsu kirjoitti:Eli jeekaka, pahiksia olemme minä ja Shiro? Ja syynä se, että Shiro haluaa lynkata sinut?


Ettekös te kaikki halua :D

Ja siis en mä nyt tiiä jaksanko uskoa enää kovin tosissani olevani enää oikeassa yhtään missään tässä murheenkryynin pelissä :D Tarkistin oikeasti jopa rooliviestini varmistaakseni etten vaan vahingossa sittenkin ole pahis :--------D

Siis totta on että mun Shirokami-fiksaatio varmaan hyvin pitkälti perustuu pelityyliin, jolla Shirokami voisi ihan hyvin pelata hyviksenäkin. Mun mielestäni Lauchuo vaikuttaa tässä vaiheessa hyvismäisimmältä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 24.10.2017 12:45:10

Jos rayn onkin pahis ja jeekaka hyvis ja me hävitään tää peli siks että lynkataan jeekaka tänään niin propsit raynille joka on sit varmaan paras pahisjuonittelija jonka kanssa oon ikinä pelannut :D Oon nyt kuitenkin niin varma jeekakasta, että ++jeekaka
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 12:46:12

Lauchuo kirjoitti:Jos rayn onkin pahis ja jeekaka hyvis ja me hävitään tää peli siks että lynkataan jeekaka tänään niin propsit raynille joka on sit varmaan paras pahisjuonittelija jonka kanssa oon ikinä pelannut :D Oon nyt kuitenkin niin varma jeekakasta, että ++jeekaka


Miks rayn on pahis jos mä oon hyvis?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Kiirsu » 24.10.2017 12:50:02

No näyttävät tällä hetkellä kaikki olevan lynkkaamassa sinua, joten siksi mietin, mitä tämä nyt tarkoitti.
Alan uskoa Lauchuon hyvikseksi. Tästä näkökulmasta katsottuna näyttää tällä hetkellä siltä, että vaikka lopputulos olisi sama, Lauchuo (samoin kuin säkin) on täällä koittamassa oikeasti napata pahista ja Shirokami lynkkaamassa jeekakaa.
Avatar
Kiirsu
Kyläläinen
 
Viestit: 57
Liittynyt: 19.09.2017 22:27:05
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 24.10.2017 12:52:00

jeekaka kirjoitti:
Lauchuo kirjoitti:Jos rayn onkin pahis ja jeekaka hyvis ja me hävitään tää peli siks että lynkataan jeekaka tänään niin propsit raynille joka on sit varmaan paras pahisjuonittelija jonka kanssa oon ikinä pelannut :D Oon nyt kuitenkin niin varma jeekakasta, että ++jeekaka


Miks rayn on pahis jos mä oon hyvis?

Ennemminkin jos rayn on pahis niin sä oot mielestäni varmemmin hyvis. Mutta tää nyt oli tällainen heitto liittyen siihen mistä puhuin aiemmin, että jos rayn on onnistunut huijaamaan kaikkia hyviksiä. Mutta en oikeasti pidä tätä varteenotettavana vaihtoehtona, koska rayn nyt vaan ei istu samaan pahisjoukkoon justyn (ja sun) kanssa ja jos istuu, niin on kyllä voittonsa ansainnut :D
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 12:54:59

Kiirsu kirjoitti:No näyttävät tällä hetkellä kaikki olevan lynkkaamassa sinua, joten siksi mietin, mitä tämä nyt tarkoitti.
Alan uskoa Lauchuon hyvikseksi. Tästä näkökulmasta katsottuna näyttää tällä hetkellä siltä, että vaikka lopputulos olisi sama, Lauchuo (samoin kuin säkin) on täällä koittamassa oikeasti napata pahista ja Shirokami lynkkaamassa jeekakaa.


No, ray ja Lauchuo on kumminkin jaksaneet vielä vähän kiinnostua siitä mitä mulla on sanottavaa, ja pyytäneet täsmennyksiä ja kaivelleet asioita. Mun mielestä se on ihan oikeutettu johtopäätös, että olen pahis, koska sokeassa uskossani justyn hyvikseyteen olen tehnyt valintoja jotka hyödyttää mafiaa. Too bad, että oikea mafia valitsi sen toisen taktiikan :D

//Lauchuo ok!
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 12:59:37

Lauchuo kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:
Lauchuo kirjoitti:Jos rayn onkin pahis ja jeekaka hyvis ja me hävitään tää peli siks että lynkataan jeekaka tänään niin propsit raynille joka on sit varmaan paras pahisjuonittelija jonka kanssa oon ikinä pelannut :D Oon nyt kuitenkin niin varma jeekakasta, että ++jeekaka


Miks rayn on pahis jos mä oon hyvis?

Ennemminkin jos rayn on pahis niin sä oot mielestäni varmemmin hyvis. Mutta tää nyt oli tällainen heitto liittyen siihen mistä puhuin aiemmin, että jos rayn on onnistunut huijaamaan kaikkia hyviksiä. Mutta en oikeasti pidä tätä varteenotettavana vaihtoehtona, koska rayn nyt vaan ei istu samaan pahisjoukkoon justyn (ja sun) kanssa ja jos istuu, niin on kyllä voittonsa ansainnut :D


Eikun hetkinen, eihän raynin tarvii istua samaan pahisporukkaan justyn ja MUN kanssa, koska tässä skenaariossahan mä olin hyvis? Emmätiiä tää on kyllä jotenkin taas kummallinen johtopäätelmä, jotain tällaistako ray tarkoitti sanoessaan että puhut 80% järkeviä ja sitten yhtäkkiä heität toiseen laitaan? :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 5. päivä päättyy 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.10.2017 13:08:22

Kiirsu kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Molemmathan tosiaan pohjusti sitä äänenvaihtoa, mutta jos on epävarmaa, että pääseekö pahis!Launchuo illalla vaihtamaan ääntään, miksi Launchuon pitäisi kirjoittaa mitään äänen vaihtamisesta tarvittaessa, jos pahis!Kiirsu voi hoitaa äänenvaihdon. Launchuo ois voinut vaan olla täpöllä lynkkaamassa justya. Noh, tää on kyllä aika hatara.

Eli oletko nyt sitä mieltä, että minä ja Lau olemme pahiksia? Kovasti nyt epäilet sinne tänne mutta et oikein tule mihinkään lopputulokseen.


Niin ja siis tässähän koitin selittää, miksi kuvittelisin että ette ole pahiksia samaan aikaan.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2017

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron