Juonittelun SM - finaali 2017 on päättynyt, pahikset vei!

Vuoden 2017 SM-kilpailut

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2017 20:33:52

Jos miina on pahis, voin lyödä vetoa sen puolesta että Kuulakin on pahis.

Miina, onko sulla kommenttia tuohon Xatalos-lainaukseen jonka postasin äsken?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 20:37:27

Höh. Eipä nyt näytä toimivan tämä Odo vs Xatalos -asettelu :D

Toisaalta kun kerran menin jo teoriani selittämään, niin kai se voisi olla järkevääkin miettiä muita kohteita sillä välin kun Shirokami on jossain muualla...

Kieltämättä en ihan tajua miinan ajatuskulkuja. Enkä äänivalintoja. Saa nähdä mitä hän nyt vastailee.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 20:41:02

Tuossa on se kohta mihin viittasin miinalta:

- - -

"Xatalos ja Raynpelikoneet ovat laittaa niin hurjana viestiä, etten pääse oikein kiinni ajatuksenjuoksusta. Ja en todellakaan pysty/kerkiä lukemaan kaikkia alusta asti. Olen sitä mieltä, että tässä pariskunnassa on oltava pahis. Ja voisin näin ajatella, että tässä porukassa on tosi taitavia pelaajia ja en ihmettelis vaikka pahisporukka päättäis tehdä jotakin ihan villiä.. Salaliittoteoriat pyörii hurjana päässä! Sinällään Odon pointti Xatalos+Rayn-pahiskombosta ei miun mielessä aivan hullu olekkaan. Mutta kuka kolmas, miksei vaikka Violet! Mutta tässä kysysin nyt itseltäni (ja muilta), että pitäisköhän tää parivaljakko erottaa ajatuksissa toisistaan ja lukea viestit ihan ilman sitä toista partneria..

Kiirsu herättää epäilykset sillä ettei ole tälle päivälle postannut vielä mitään, huomenna kuitenkin päivä päättyy jo.

Kuula ei ole myöskään vielä tälle päivälle laittanut viestiä ja ekan päivän viestit saa jotenkin niskavillat pystyyn. Äänestely oli jotenkin omituista.. Onkohan tällä äänellä mitään vaikutusta, jos Kuula ei paikalle meinaa tulla, mutta ++Kuula"
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2017 20:42:19

Xatalos kirjoitti:
justy kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:En ole ihan varma miten toimia jos Shirokami nyt ei palaa peliin ennen päivän loppua. Oletusarvoisesti toivon että hän nyt huomaisi tilanteen ja paljastaisi roolinsa, mikäli todella on ennustaja. Kaiketi se olisi ollut hänen suunnitelmansa alunperinkin, kun kerran halusi ns. odottaa ja "napata toisen pahiksen", mikäli oikein ymmärsin... Mutta enpä tiedä. Joka tapauksessa rooli tuntuisi sen verran hyvin selittävän hänen pelinsä, etten ole nyt halukas häntä lynkkaamaan vaikka olisikin poissa.


Eli ennustajuus selittää siis Shirokamin pelin paremmin kuin se että hän on pahis? Koska aiemmin olet pitänyt pahikseutta parhaana selityksenä.

Ja nyt haluat lynkata Odon, koska hän on mielestäsi todennäköisesti pahis koska Shiro on todennäköisesti ennustaja?

Tämä on mielestäni aika iso oletus. Koska etkö kuitenkin ole sitä mieltä että jos Shiro on pahis, Odo on hyvis?

// Joo, siis todellakin ymmärrän miksei Shiro ole vielä tullut esiin jos on ennustaja. En vain ole ihan varma onko sinulla tarpeeksi hyvä syy lynkata Odoa.


Alunperin äänestin Odoa siksi, että tahdoin saada aikaan tilanteen, jossa on 2 isoa wagonia (minä & Odo). Sitten, jos/kun Shirokami paljastaisi roolinsa, olisi vielä enemmän informaatiota tarjolla siitä, miten pahistiimi toimi tänä päivänä. Luovuin kuitenkin lopulta siitä ajatuksesta, koska tosiaan ei ollut mitään varmuutta, että kaikki todella heittäisivät ääneni Odoon tai minuun - tai edes olisivat kunnolla paikalla huomenna. Rooli oli näköjään myös kertakäyttöinen, joten ei sen paljastuksesta olisi Shirokamille haittaakaan.

Nyt ääneni on Odossa enemmän placeholderina. En ole ihan varma, kuka olisi paras lynkata, jos Shirokami ei palaa peliin. Luultavasti Odo edelleen, mutta silti toivoisin että Shirokami nyt selvittäisi tilanteen.

Onhan tämä kaikki melko iso oletus. Kaikki kuitenkin menee niin loogisesti, että helpompaa se on uskoa kuin että pahis-Shirokami olisi tuollaisen pelitavan valinnut ja melkein kerjännyt joutuvansa lynkatuksi ennemmin tai myöhemmin.


Mun ongelma on siinä, että JOS Shirokami ei ole ennustaja, tää saattaa asettaa oikean ennustajan paljastumisriskiin. Ei tämä varmaankaan ilmottaudu ketjussa ennustajaksi, mutta saattaa paljastaa vahingossa itsensä epäsuorasti. Varsinkin jos esim. Shirokami ei ilmaannu ketjuun ollenkaan ja alkaa näyttää että väki on valmis lynkkaamaan Odon tämän Shirokami-juttusi perusteella.

Edelleen, mielestäni tuo päättelysi on järkevää, mutta en oikein tiedä mitä sen perusteella pitäisi tehdä jos Shirokami on hiljaa...

//Okei, eli ei niin vahva rayn/Xatalos-epäily kuin luulin mutta kuitenkin saa herättelyäänen näyttämään hassulta.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja jeekaka » 10.10.2017 20:43:28

Pahiksena Xatalos tietäisi, olisiko Shirokami ennustajana voinut saada Odosta pahistuloksen - itse tosiaan taipuvaisempi uskomaan, että tässä tapauksessa ei, koska en pidä Odoa ja Xatalosta todennäköisenä pahisparina. Tässä tapauksessa Xatalos kuitenkin myös voisi olettaa, että Shirokami ei oikeasti ole ennustaja, ja tässä tapauksessa tuntuisi aika korkean riskin peliltä, kun Xatalos ei tosiaan ollut missään kaikki menetetty -tilanteessa vielä.

Enemmän tässä olisi järkeä, jos Odo on todella Xatalosin pahispari ja tietää että tuollainen tulos on mahdollista saada, jolloin kannattaa reagoida ajoissa ennen kuin Shirokami tulee tuloksineen esille.

Hyviksenäkään en kyllä nää tuossa toiminnassa hirveästi järkeä. Siis äänenvaihto ja painostus Odolle, joo, mutta tosiaan, kaksinkamppailun väkisin luominen, joka pakotti myös teorian ilmituomiseen tosiaan samalla pilasi Shirokamin mahdollisen juonen. Lisäksi tosiaan olemassa suuri riski siitä, että Xatalos on tulkinnut Shirokamia väärin, ja lynkkausvaihtoehtoina olisikin kaksi hyvistä, mikä tosiaan pelaisi pahisten pussiin.

justy kirjoitti:Ehkä minun pitäisi tosiaan katsoa sitä sinun Shiro-juttuasi, kun se on selvästi jotain mitä teet erillään raynista.


Aika vahvasti sillekin tosin rayn tukea haettiin :D

justy kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Mitä tulee raynpelikoneisiin, on selvää ettei pahiksen scumlistiltä tule löytymään pahiksia, mille ray jo tarjosikin selityksen. Silti eilisissä epäillyissä olisi vielä jäljellä Kiirsu ja Hukka (sekä Rappio->miina), jotka eivät mielestäni ole tämänhetkisen tiedon valossa edelleenkään mitenkään huonoja epäilyjä. Raylla on kuitenkin ollut mielestäni ymmärrettävä ja hyvismäinen logiikka epäilyjensä pohjana.


Selvennätkö tätä? Eikö pahis siis mielestäsi esitä epäilyksiä toisista pahiksista?


No siis toki voi :D Se mitä hain takaa oli enemmänkin se, että pahis tuskin alkaisi voimakkaasti ajaa toisen pahiksen lynkkausta, ja jos jonkun hyvin varmasti pahiksena pitämät pelaajat osoittautuvat toinen toisensa perään hyviksiksi, niin voi alkaa jo vähän epäillä vilunkipeliä. Kaksi rayn pääepäiltyä sekä yksi mahdollinen epäilty ovat nyt paljastuneet hyviksiksi (siis mun silmissä, koska Nevskin->mun roolista te ette voi tietää), mutta en tosiaan pidä sitä vielä hälyttävänä, varsinkin kun siellä oli sellaisiakin ehdollisia epäilyjä ettei usko Kiirsun ja Nevskin olevan pahiksia yhdessä.

justy kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Shirokami periaatteessa toimi niin kuin pahis voisi toimia: äänesti Odoa ihan hyväksyttävien perustelujen kanssa, ja jätti sitten muut rauhassa lynkkaamaan hyvistä. Shirokami ei kuitenkaan todennäköisesti ole ainakaan Xatalosin pahiskaveri ja tosiaan sekoilu pahisten määrän suhteen voisi puhua hyvikseyden puolesta.


Selitätkö mikä Shirokamin perusteluissa on mielestäsi järkevää? Minun mielestäni ne olivat melko oudot.


Sanoin hyväksyttävät, ei järkevät :D

Shirokami kirjoitti:et anna hyvisluottoa kuulalle, mutta hänen toimintansa antaisi mukaasi nimenomaan hyvisvibaa? häh

näyttää siltä että etsit mislynch-targettia ja haluat pitää kuulan mahdollisena sellaisena, mutta et uskalla vielä kränkätä vaihdetta isommalle?


Shirokami kirjoitti:Noh, hänen mielestään ei ole järkevää tehdä ns. metareadeja vanhojen pelien perusteella, vaikka näissä peleissä ei vanha koira opi kovin uusia temppuja. Mitä useammin pelaat jonkun kanssa esimerkiksi kivi-sakset-paperia niin älykkäämpi osapuoli vain pönkittää voittoprosenttiaan. mulla on myös kokemusta siitä että n 80% tyypeistä jotka postaa aloituksessaan tuollaisia vitsejä ovat flipanneet mafia ennemmin tai myöhemmin. Mulla tulee sen kirjoituksista mieleen se kuva missä joku nelikymppinen isähemmo on jossai lukiossa skeittilauta olalla että "how do you do, fellow kids?" mutta vain korvataan tuo kids sanalla townies.

mutta muuten postaus jossa äänestin odoa tiivistää readini hänestä aika hyvin tällä hetkellä, ja asiaa ei todellakaan auta se että hän on päivä ennen deadlinea kiireinen. hän huomaa olevansa vasta toisena äänissä joten hän toivoo että tämmöinen "on kiire sori" veisi huomion muualle, noh minun ääneni se ainakin jättää jämäyttää paikalleen.


Mun mielestä näissä on suhteellisen hyvin substanssia, varsinkin jos ajatellaan että kyseessä olisi lynkkauskohdetta etsivä pahis.

Oon kirjoittanut tätä viestiä nyt tovin, ja välissä on tapahtunut aika paljon. Tarviin lisää miettimisaikaa :D --Xatalos
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Halima » 10.10.2017 20:48:03

Väliaikalaskenta[/b]

Äänestystilanne:
2 Odo (Shirokami, Xatalos)
2 Xatalos (Odo, Hukka)
2 justy (raynpelikoneet, miina)
2 miina (justy, Violet)

Tällä hetkellä kuolemassa on Odo ensin saaduilla äänillä.

Puhepakot (puhuttu/pitää puhua):
Kuula (0/3)

2.päivä päättyy keskiviikkona 11.10. kello 21.00.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 20:48:34

Odo oli se, jolla oli vahva Xata/rayn-combo esillä, ei miina. miina lähinnä vain epäili meitä molempia, kuten monia muitakin..

Joo, saa nyt nähdä herääkö Shirokami vielä pelaamaan. Toivottavasti. Jos ei, niin se kyllä vähentää teorian uskottavuutta, koska luulisin että olisi varmistanut pystyvänsä myös paljastamaan tilanteen ennen päivän loppua jos on ennustaja.

Jos pysyy poissa pelistä, niin voisin ehkä sitten harkita muitakin kuin Odoa.

En muuten koskaan pitänyt Odoa erityisen hyveellisenä. Puolustin häntä vain joitakin Shirokamin argumentteja vastaan ja mietin, että Xata/rayn-teoria olisi ehkä liian villi pahis-Odolle. Mutta korkeintaan oli hyvin lievä hyvis mielessäni, jos sitäkään. Ei hänestä mitään erityisen hyvää ole saanut irti, jos ei vakavia pahismaisuuksiakaan.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2017 20:55:44

Xatalos kirjoitti:Alunperin äänestin Odoa siksi, että tahdoin saada aikaan tilanteen, jossa on 2 isoa wagonia (minä & Odo). Sitten, jos/kun Shirokami paljastaisi roolinsa, olisi vielä enemmän informaatiota tarjolla siitä, miten pahistiimi toimi tänä päivänä. Luovuin kuitenkin lopulta siitä ajatuksesta, koska tosiaan ei ollut mitään varmuutta, että kaikki todella heittäisivät ääneni Odoon tai minuun - tai edes olisivat kunnolla paikalla huomenna. Rooli oli näköjään myös kertakäyttöinen, joten ei sen paljastuksesta olisi Shirokamille haittaakaan.

Nyt ääneni on Odossa enemmän placeholderina. En ole ihan varma, kuka olisi paras lynkata, jos Shirokami ei palaa peliin. Luultavasti Odo edelleen, mutta silti toivoisin että Shirokami nyt selvittäisi tilanteen.

Onhan tämä kaikki melko iso oletus. Kaikki kuitenkin menee niin loogisesti, että helpompaa se on uskoa kuin että pahis-Shirokami olisi tuollaisen pelitavan valinnut ja melkein kerjännyt joutuvansa lynkatuksi ennemmin tai myöhemmin.


Sanoit kuitenkin että:
Xatalos kirjoitti:Ai ei tule kahta kilpailevaa wagonia vai, Hukka :D En nyt kyllä yhtään tajua, miksi kommenttini sen tekisi mahdottomaksi, tai miksi tilanteen tavoittelu olisi pahismaista.

Nyt tilanne on juuri se, mihin pyrin. Eli hyvis vs X (luultavasti pahis). Sen paremmaksi ei enää pääse analyysin puolesta, ja (ainakin toivottavasti) selviän tästäkin hengissä. Ainakaan minua ei ole johonkin 5 vuoteen lynkattu hyviksenä (newbie-pelien jälkeen), joten tämä on varmaankin vain hyvästä, että olen itse tässä asemassa.


Tuon perusteella pidit Odoa pahiksena kun äänestit häntä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2017 20:58:57

raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Kuinka vakuuttunut nyt olet tuosta justy-jutusta? En ihan näe, että ekan äänestyksen skippaaminen vielä tekee hänestä pahista.

Minä en mitenkään ymmärrä kuinka hän aloittaa pelin sanoen "en kyllä sitten tee mitään, olen kyllä seurannut peliä erityisesti pelin alussa", kun hänen top day 2 scumreadinsa johtaa päivän lynkkausta (kaikki syyt siis perustuvat nimenomaan alkupeliin -- jonka hän siis on lukenut).

Miksi kaupunkilainen EI toisi tässä tilanteessa mielipiteitään (jotka siis hänellä ihan oikeasti ON JO) esille?


Okei, eli sinua häirtisi se etten äänestänyt? En halunnut äänestää pelin alussa saamieni vibojen perusteella, koska ne perustuivat kasuaaliin seurailuun, eivätkä olleet ajantasalla. Jos minulla olisi ollut jotain sanottavaa niistä pelaajista jotka ääniä olivat keränneet, olisin ehkä äänestänyt fiilisten pohjalta. Mutta koska mulla ei ollut mitään hajua mitä epäilyttävää kukakin oli tehnyt, uskoin että minun olisi syytä olla ajan tasalla ennen kuin ketään lähden lynkkaamaan.

raynpelikoneet kirjoitti:Mulle oikeasti aiheuttaa ongelmaa se, että jengi tulee esittämään "pohdintoja", esim noita mistä tossa puhuit, ja sitten ne syyt on "musta nyt vaan tuntuu siltä että pahis (tai pahiskaksikko) voisi tehdä näin". Kukaan ei oikein ota mitään kantaa siihen, tekisikö pahis todennäköisemmin näin, vai ei, ja sitten kun jengi vielä tulee perään huutelemaan noihin että "hyviä pohdintoja!!!" niin.... uhhh... En tiedä, mua oikeasti vähän harmittaa etten ole pahis tässä pelissä koska vois käytännössä huudella mitä tahansa ja sanoa vaan että "koska musta tuntuu siltä". :)


Tää on ehkä oikeastaan enemmän pelinjälkeiseen keskusteluun sopivaa tavaraa, mutta mielestäni sinulla on aika kapea näkemys siitä miten pahiksia voidaan saada kiinni. Kyllä ne epäloogiset mutu-teoriatkin ovat kuulemisen arvoisia, koska joillekin pelaajille ne voivat olla se ainoa tapa tarjota tietoa prosessistaan. Ja itse ainakin mielelläni rohkaisen niiden esiintuomista, koska se on 100-kertaa parempi vaihtoehto kuin olla hiljaa koko päivä. Koska mutuilusta voi kuitenkin löytää epärehellisiä prosesseja, hiljaisuudesta on mahdotonta sanoa mikä sen syynä on...

raynpelikoneet kirjoitti:Newsflash Hukka, kaupunkilaiset puolustavat itseään, mafia tekee sen myös. Miten, taas kerran, joku voi tarttua yhteen lauseeseen jota olen sanonut koko päivänä ja sivuuttaa aivan kaiken muun.
Tää viesti kuulosti musta vähän liikaa puolustelulta ja vähän liian vähän pahisten etsimiseltä.

Onko joku muu sitä mieltä, että tämä on heidän lopputulemansa minun pelistäni D2? Ihan oikeasti???? Yhdessä lauseessa on hirveän vaikeaa tehdä molempia, puolustaa itseään järjettömiä syytöksiä vastaan, ja etsiä pahiksia.
Harvinaisen huvittavaa kun tämä taas kerran tulee joltain heebolta joka onnistuu sanomaan tasan 0 omassa viestissään.


No et sinä kyllä kauheasti ole pahiksia jahdannut. Epäilet minua perusteilla, jotka näyttävät siltä ettet lukenut 1. päivän viestiäni loppuun. Ja Odoa/miinaa siksi että he epäilevät sinua ja Xatalosia pahispariksi. Että ei tuolla vuoden pahisjahtaaja -titteliä vielä voiteta. ;)
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Odo » 10.10.2017 20:59:48

Ymmärsinkö nyt oikein, ettei Xataloksella ole oikeastaan ketään muuta äänetettävää, jos minua ei lasketa? Kysyin aika suoraan, ketä epäillään ja vastauksena tulee, että voisi harkita muita vaihtoehtoja. Mielestäni tämä on aika hassua, kun viestejä on kuitenkin yli kymmenen sivua ja täällä vasta nyt ruetaan harkitsemaan, ketä epäillään. Voi olla, että mulla on turhan vahva fiksaatio Xatalokseen, mutta en näe mitään syytä pitää häntä hyviksenä.

Esille on nostettu usein nostamani Xatalos/ray-kombo, mutta edelleen olen vahvasti sitä mieltä, että epäilen Xatalosia myös yksinäänkin.
Avatar
Odo
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.09.2014 13:24:38
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2017 21:02:56

Nyt pitää mennä nukkumaan. Violetilla oli hyvä kysymys Cameron-tappoon liittyen, mutta se jää huomiselle.

Toivoisin, että kaikki miettivät miten suhtaudutte Kuulan policy lynchiin? Meillä ei ole varapelaajia, joten jos Kuulaa ei korvata yöllä, hän putoaa pelistä joka tapauksessa. Jos Kuula on pahis, voimme saada kaksi pahista lynkkaamalla jonkun muun tänään. Olen sinänsä valmis ottamaan riskin, koska Kuula vaikuttaa epäilyttävältä 1. päivän perusteella.

Mutta jos Kuula on hyvis, menetämme pahimmillaan ylimääräisen kyläläisen (jos korvaajaa ei siis löydy ja lynkkaame harhaan tänään).

//Odo, noin se näyttäisi olevan. Xatalos on mielestäni puhunut lähinnä Shirokami-epäilyistään, jotka ovat nyt kadonneet, eikä tunnu olevan koherentti edes siinä oletko sinä epäilyttävä vaiko et.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 21:11:29

justy kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Alunperin äänestin Odoa siksi, että tahdoin saada aikaan tilanteen, jossa on 2 isoa wagonia (minä & Odo). Sitten, jos/kun Shirokami paljastaisi roolinsa, olisi vielä enemmän informaatiota tarjolla siitä, miten pahistiimi toimi tänä päivänä. Luovuin kuitenkin lopulta siitä ajatuksesta, koska tosiaan ei ollut mitään varmuutta, että kaikki todella heittäisivät ääneni Odoon tai minuun - tai edes olisivat kunnolla paikalla huomenna. Rooli oli näköjään myös kertakäyttöinen, joten ei sen paljastuksesta olisi Shirokamille haittaakaan.

Nyt ääneni on Odossa enemmän placeholderina. En ole ihan varma, kuka olisi paras lynkata, jos Shirokami ei palaa peliin. Luultavasti Odo edelleen, mutta silti toivoisin että Shirokami nyt selvittäisi tilanteen.

Onhan tämä kaikki melko iso oletus. Kaikki kuitenkin menee niin loogisesti, että helpompaa se on uskoa kuin että pahis-Shirokami olisi tuollaisen pelitavan valinnut ja melkein kerjännyt joutuvansa lynkatuksi ennemmin tai myöhemmin.


Sanoit kuitenkin että:
Xatalos kirjoitti:Ai ei tule kahta kilpailevaa wagonia vai, Hukka :D En nyt kyllä yhtään tajua, miksi kommenttini sen tekisi mahdottomaksi, tai miksi tilanteen tavoittelu olisi pahismaista.

Nyt tilanne on juuri se, mihin pyrin. Eli hyvis vs X (luultavasti pahis). Sen paremmaksi ei enää pääse analyysin puolesta, ja (ainakin toivottavasti) selviän tästäkin hengissä. Ainakaan minua ei ole johonkin 5 vuoteen lynkattu hyviksenä (newbie-pelien jälkeen), joten tämä on varmaankin vain hyvästä, että olen itse tässä asemassa.


Tuo oli sen jälkeen, kun tajusin sen, että Shirokami oli todennäköisemmin ennustaja kuin pahis.

Odo/justy: olen kyllä aika moniakin epäillyt pelin aikana. Monia niistä, joita olen aiemmin epäillyt, en vain epäile enää (mm. Violet, Nevski, Pivot). Ja aika moni nyt on ehdollinen riippuen siitä, mikä totuus on tästä Shirokami/Odo-parivaljakosta, joten mieluiten selvittäisin sen ennen mitään muuta. Jos kumpaakaan teistä ei olisi olemassa, niin varmaan sitten äänestäisin miinaa. Tämä on kuitenkin enemmän akateeminen kysymys, koska olette olemassa. Kaikki muuttuu sen jälkeen, kun homma on selvinnyt (toivottavasti nyt tässä lynkkauksessa viimeistään).
Tuon perusteella pidit Odoa pahiksena kun äänestit häntä.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 21:11:53

Höh, mitä...


Tuo oli sen jälkeen, kun tajusin sen, että Shirokami oli todennäköisemmin ennustaja kuin pahis.

Odo/justy: olen kyllä aika moniakin epäillyt pelin aikana. Monia niistä, joita olen aiemmin epäillyt, en vain epäile enää (mm. Violet, Nevski, Pivot). Ja aika moni nyt on ehdollinen riippuen siitä, mikä totuus on tästä Shirokami/Odo-parivaljakosta, joten mieluiten selvittäisin sen ennen mitään muuta. Jos kumpaakaan teistä ei olisi olemassa, niin varmaan sitten äänestäisin miinaa. Tämä on kuitenkin enemmän akateeminen kysymys, koska olette olemassa. Kaikki muuttuu sen jälkeen, kun homma on selvinnyt (toivottavasti nyt tässä lynkkauksessa viimeistään).
Tuon perusteella pidit Odoa pahiksena kun äänestit häntä.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja miina » 10.10.2017 21:15:24

Tarkoitat justy tätä?
justy kirjoitti:--Kuula
++miina

Teit miina saman Leppäkertuissa - heitit herättelyäänen pahiskaverillesi ja vedit sen sitten pois kun äänillä alkoi olla väliä. :D


Xatalos kirjoitti:Njoo, nuo ovat ne joilla on järjettömimmät teoriat ollut esim. minusta ja sinusta (Odon mukaan molemmat olemme pahiksia, miinan mukaan toinen varmasti on). jeekaka sentään tuntui edes harkitsevan asiaa enemmän. En kyllä ole satavarma, olisiko se hyvä pahis-strategiana vetää meidän huomiot itseensä. Osa minusta ainakin vielä suosisi Shirokamia, jonka peli tuntuu niin... sekavalta ja epäloogiselta. Ihan kuin vain olisi päättänyt, että Odo on nyt pahis, ja sitten heittelee tietyin väliajoin eri (huonoja) syitä tälle eikä mitään muuta.


Tuo oli mennyt ohi, että miinan mielestä toinen Xatasta ja raynista on pahis. Miina, miksi sinulla on herättelyääni(?) Kuulalle, vaikka voisit äänestää 50-50-todennäköisyydellä pahiksen hengiltä?


Otin ääneni pois kuulalta, koska niinkuin sanoit, se oli osittain herättelyääni. Löysin äänelle mielestäni paremman kohteen :D ja alkuaan en äänestänyt rayta tai xatalosta koska en osannut yhtään sanoa kumpi niistä saattaisi pahis olla. Nyt alan jo muuttaa mieltäni että molemmat onkin hyviksiä..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 21:15:55

Täytyy myös sanoa, että on merkillepantavaa, kuinka kukaan ei juuri tunnu pitävän Odoa hyviksenä (?), mutta kukaan ei häntä myöskään juuri äänestä. Yleensä jos hyvis on parrasvaloissa, niin ääniä kertyy huomattavasti sulavammin.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 21:16:56

miina kirjoitti:Tarkoitat justy tätä?
justy kirjoitti:--Kuula
++miina

Teit miina saman Leppäkertuissa - heitit herättelyäänen pahiskaverillesi ja vedit sen sitten pois kun äänillä alkoi olla väliä. :D


Xatalos kirjoitti:Njoo, nuo ovat ne joilla on järjettömimmät teoriat ollut esim. minusta ja sinusta (Odon mukaan molemmat olemme pahiksia, miinan mukaan toinen varmasti on). jeekaka sentään tuntui edes harkitsevan asiaa enemmän. En kyllä ole satavarma, olisiko se hyvä pahis-strategiana vetää meidän huomiot itseensä. Osa minusta ainakin vielä suosisi Shirokamia, jonka peli tuntuu niin... sekavalta ja epäloogiselta. Ihan kuin vain olisi päättänyt, että Odo on nyt pahis, ja sitten heittelee tietyin väliajoin eri (huonoja) syitä tälle eikä mitään muuta.


Tuo oli mennyt ohi, että miinan mielestä toinen Xatasta ja raynista on pahis. Miina, miksi sinulla on herättelyääni(?) Kuulalle, vaikka voisit äänestää 50-50-todennäköisyydellä pahiksen hengiltä?


Otin ääneni pois kuulalta, koska niinkuin sanoit, se oli osittain herättelyääni. Löysin äänelle mielestäni paremman kohteen :D ja alkuaan en äänestänyt rayta tai xatalosta koska en osannut yhtään sanoa kumpi niistä saattaisi pahis olla. Nyt alan jo muuttaa mieltäni että molemmat onkin hyviksiä..


Hm. Mitäs tässä nyt on tapahtunut? Mikä teki justysta pahiksen ja meistä hyviksiä?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Odo » 10.10.2017 21:18:28

Ottaisin riskin, voi olla, että varapelaaja löytyy. Toisekseen Kuula ei juurikaan vakuuttanut ja seison aika vahvasti omien epäilyksieni takana nykyisen ääneni suhteen. En kyllä pistä vastaan, jos yhteisesti päätetään tiputtaa Kuula, mutta en nyt lähde ajamaankaan asiaa.

En tullut ajatelleeksi tätä tapausta, kun Finissä varsin harvinainen tilanne. Yleensä ei tiputtauduta, jos ei ole varapelaajia ja antiaktiivisuutta on annettu anteeksi niin herkästi, ettei sen suhteen ole tullut tilanteita, että pelaaja olisi tippumassa. Taktiikka on kyllä tuttu jostain muinaishistoriasta, joten ymmärrän sen.

// Xatalos, no hienoa kuulla jotain ajatuksia, vaikka en nyt tiedä olenko vakuuttunut vieläkään. Koska minä ja Shiro ollaan olemassa niin ajatellaan kaksi skenaariota a) minä olen pahis, ketkä olisivat kaverit? b) Minut lynkataan ja paljastuisin hyvikseksi, mitä ajattelisit sitten Shirosta - hyvis vai pahis?

// Mietin kanssa, mikä teki Xatalosista ja raysta hyviksiä?
Avatar
Odo
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.09.2014 13:24:38
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja miina » 10.10.2017 21:24:56

Ja täytyy justy vielä mainita, etten pahemmin miettiny kuulalta ottamaani ääntä kun halusin vaan osoittaa että mun mielestä siun toiminnassa on nyt jotakin hämärää ja koska koko ajan olen niin ajatellut niin päätin äänestää ja äkkiä! Ihan ku tässä ees mikään kiire olis!

Xatalos: haluan himpun tutkia tätä justyn hommaa, miun mielestä odo on pahis jota kerkiää kyllä äänestää myöhemminkin..

Ja se miksi rayn ja xatalos nyt äkkiä ovatkin hyviksiä johtunee siitä mistä mulle on jo huomauteltukkin, että pahiksia mulla on jo taskut täynnä, pakko vähän luopua. Pidätän kuitenkin oikeuden muutoksiin vielä.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Odo » 10.10.2017 21:25:56

Miksi minä oikeastaan olen pahis, miina?
Avatar
Odo
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.09.2014 13:24:38
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Kiirsu » 10.10.2017 21:28:03

Jos Odo on pahis, niin miksi ihmeessä äänestää sitä myöhemmin, miina? Eikö kaikista järkevintä olisi nyt äänestää sitä, jota varmana pitää pahiksena?
Avatar
Kiirsu
Kyläläinen
 
Viestit: 57
Liittynyt: 19.09.2017 22:27:05
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja jeekaka » 10.10.2017 21:36:00

Mä jäin muuten siihen käsitykseen Haliman viestissä ilmotopicissa, että varapelaajaksi ei enää voi ilmoittautua pelin alettua, joten käytännössä se tarkoittaisi että Kuula tippuu jos ei herää? Tällä hetkellä olen valmis ottamaan riskin, mutta toivon kyllä tosiaan että Kuula heräisi.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Kiirsu » 10.10.2017 21:40:31

Finistä ainakin vielä tänään kyseltiin varapelaajia. En tiedä, onko muualta kyselty tai onko yhtään varapelaajaa saatu.
Avatar
Kiirsu
Kyläläinen
 
Viestit: 57
Liittynyt: 19.09.2017 22:27:05
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja miina » 10.10.2017 21:40:51

Pidän odoa pahiksena, koska miun mielestä shirokamin viestit viittais siihen että odo on ennustettu pahikseksi. Mm. se ajatus että shirokami oli valmis kuolemaan ensin (jolloin paljastuisi ennustajana oleminen ja näin voisi luottaa shirokamin epäilyyn) vahvistaa kertomusta. Onko tässä nyt taas käymässä niin että kuolen omien kädestä? Onneks vielä huominen aikaa selitellä, yleensä tämä tapahtuu viimeisillä minuuteilla :)

Mitähän muita kysymyksiä oli.. se miks en äänestä jo nyt odoa! No koska sen voin tehä koska vaan mutta nyt kun olen mielestäni selvittänyt yhden pahiksen niin haluan löytää muut, enkä aio vaan jäädä odottamaan kahden päivän päähän.

Toivon että kuula vielä ilmestyy. Mitenhä varapelaajaksi jo tippuneet, jonttu ja Cameron? Vai onko ne päässy katsomoon käsiks? Mutta toisaalta, itsehän epäilin myös kuulaa, että sinällään..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 21:45:06

Odo kirjoitti:Ottaisin riskin, voi olla, että varapelaaja löytyy. Toisekseen Kuula ei juurikaan vakuuttanut ja seison aika vahvasti omien epäilyksieni takana nykyisen ääneni suhteen. En kyllä pistä vastaan, jos yhteisesti päätetään tiputtaa Kuula, mutta en nyt lähde ajamaankaan asiaa.

En tullut ajatelleeksi tätä tapausta, kun Finissä varsin harvinainen tilanne. Yleensä ei tiputtauduta, jos ei ole varapelaajia ja antiaktiivisuutta on annettu anteeksi niin herkästi, ettei sen suhteen ole tullut tilanteita, että pelaaja olisi tippumassa. Taktiikka on kyllä tuttu jostain muinaishistoriasta, joten ymmärrän sen.

// Xatalos, no hienoa kuulla jotain ajatuksia, vaikka en nyt tiedä olenko vakuuttunut vieläkään. Koska minä ja Shiro ollaan olemassa niin ajatellaan kaksi skenaariota a) minä olen pahis, ketkä olisivat kaverit? b) Minut lynkataan ja paljastuisin hyvikseksi, mitä ajattelisit sitten Shirosta - hyvis vai pahis?

// Mietin kanssa, mikä teki Xatalosista ja raysta hyviksiä?


Jos sinä olet pahis, niin en ole vielä tarpeeksi pitkälle miettinyt tämän päivän interaktioita... mutta katsoisin varmaan heitä, jotka ovat jotain epämääräisiä epäilyjä (tai ehkä heiveröisiä puolustuksia) sinun suhteesi esittäneet, mutta kuitenkin välttäneet äänestämästä. Luulisinpa, että enemmänkin kiinnostavaa löytyisi. Shirokami ainakin olisi hyvis, ja aika todennäköisesti ennustaja. Jos olet hyvis, niin Shirokamin mahdollisuudet olla pahis ponnahtavat paljon suuremmiksi. Ainakaan hän tuskin on ennustaja, ja mielestäni todennäköisemmin ehkä pahis kuin tavishyvis.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Violet » 10.10.2017 21:47:40

miina: Eikö Shirokamin kannattaisi vain paljastaa olevansa ennustaja, jolloin häneen ei tarvitsisi kohdistaa pääivätappoa, jolloin hänen ei täytyisi olla "valmis kuolemaan Odon paljastumiseksi"? Äänen vaihtosi Justylle tapahtui, koska yllätyit Justyn äkkinäisestä siirrosta. Mikä on kantasi tilanteeseen nyt, kun paljastui, että se oli vain reaktionhakua sinusta?
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Odo » 10.10.2017 21:49:17

Keitähän ne muut pahikset sitten ovat? Minua hieman huvittaa, ettei sinulla ole minkäännäköistä kriittistä silmää Shiron viesteille ja ratsastat Xataloksen perusteluilla minua vastaan -- helppo kohde kenties? On totta, että Shiro voisi olla ennustaja, mutta hän olisi voinut kertoa olevansa ennustaja sen sijaan, että lähtee epämääräiseen "hyökkäykseen". Sitä paitsi tuota omituista epäilyä oli jo edellisenä päivänä, joten Shiro on mielestäni ollut kaikkea muuta kuin vakuuttava pelaaja, joten ihmettelen tuota varmuuttasi asiasta.

Jos sinä olet pahis, niin en ole vielä tarpeeksi pitkälle miettinyt tämän päivän interaktioita... mutta katsoisin varmaan heitä, jotka ovat jotain epämääräisiä epäilyjä (tai ehkä heiveröisiä puolustuksia) sinun suhteesi esittäneet, mutta kuitenkin välttäneet äänestämästä.

"Epämääräisiä epäilyjä" ja "heiveröisiä puolustuksia", eikö se päde sinuun, jos ei lasketa äsken viskattua ääntä? Et tainnut äänestää minua ennen "teoriaasi". En kyllä muista, ketkä muut sopivat tuohon malliin.
Avatar
Odo
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.09.2014 13:24:38
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 21:49:59

Violet kirjoitti:miina: Eikö Shirokamin kannattaisi vain paljastaa olevansa ennustaja, jolloin häneen ei tarvitsisi kohdistaa pääivätappoa, jolloin hänen ei täytyisi olla "valmis kuolemaan Odon paljastumiseksi"? Äänen vaihtosi Justylle tapahtui, koska yllätyit Justyn äkkinäisestä siirrosta. Mikä on kantasi tilanteeseen nyt, kun paljastui, että se oli vain reaktionhakua sinusta?


Hm, totta kyllä, että itsemurhakommentti on vähän hassu. Eikös se kuitenkin voisi vain olla... ei niin kirjaimellinen osoitus halusta kuolla, vaan ehkä ennemmin osoitus varmuudesta? Toisekseen onhan se mahdollista, että hän toivoi pahisten tekevän fake claim ennustajasta, mikä selittäisi myös sen että haluaisi saada toisenkin pahiksen kiinni. No, en tiedä. Toivoisin nyt vain että hän palaisi ketjuun.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2017 21:51:55

Odo kirjoitti:Keitähän ne muut pahikset sitten ovat? Minua hieman huvittaa, ettei sinulla ole minkäännäköistä kriittistä silmää Shiron viesteille ja ratsastat Xataloksen perusteluilla minua vastaan -- helppo kohde kenties? On totta, että Shiro voisi olla ennustaja, mutta hän olisi voinut kertoa olevansa ennustaja sen sijaan, että lähtee epämääräiseen "hyökkäykseen". Sitä paitsi tuota omituista epäilyä oli jo edellisenä päivänä, joten Shiro on mielestäni ollut kaikkea muuta kuin vakuuttava pelaaja, joten ihmettelen tuota varmuuttasi asiasta.

Jos sinä olet pahis, niin en ole vielä tarpeeksi pitkälle miettinyt tämän päivän interaktioita... mutta katsoisin varmaan heitä, jotka ovat jotain epämääräisiä epäilyjä (tai ehkä heiveröisiä puolustuksia) sinun suhteesi esittäneet, mutta kuitenkin välttäneet äänestämästä.

"Epämääräisiä epäilyjä" ja "heiveröisiä puolustuksia", eikö se päde sinuun, jos ei lasketa äsken viskattua ääntä? Et tainnut äänestää minua ennen "teoriaasi". En kyllä muista, ketkä muut sopivat tuohon malliin.


Ehdotatko nyt että olen pahis kanssasi vai? :D Mitäh? Koko perusoletus on se tuossa, että paljastuit jo pahikseksi...
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja miina » 10.10.2017 21:58:03

Violet: jos shirokami on ennustaja niin kyllä sen alkuun toki kannattaa saada ihmiset vaan äänsestämään odoa, jos ei toimi/olisi kuilemasssa oikeasti niin paljastaa olevansa ennustaja.
Ja tuon justyn tempun jälkee tulee itelle hölmö olo kun vaan sekoilen yhen tyypin takia, mutta annan silti äänen olla vielä justyssa. En ole muuttanut mieltäni siitä etteikö justy voisi olla pahis joka yrittää nyt vaan saada miut pihalle ennen odoa. Paitsi että saattais se olla hieman lyhytnäköistä pahiksille..Hmm.. nyt pitää kyllä välillä nukkua!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali, 2.päivä päättyy 11.10. klo 21:

ViestiKirjoittaja jeekaka » 10.10.2017 22:04:57

Xatalos kirjoitti:Odo/justy: olen kyllä aika moniakin epäillyt pelin aikana. Monia niistä, joita olen aiemmin epäillyt, en vain epäile enää (mm. Violet, Nevski, Pivot). Ja aika moni nyt on ehdollinen riippuen siitä, mikä totuus on tästä Shirokami/Odo-parivaljakosta, joten mieluiten selvittäisin sen ennen mitään muuta. Jos kumpaakaan teistä ei olisi olemassa, niin varmaan sitten äänestäisin miinaa. Tämä on kuitenkin enemmän akateeminen kysymys, koska olette olemassa. Kaikki muuttuu sen jälkeen, kun homma on selvinnyt (toivottavasti nyt tässä lynkkauksessa viimeistään).


Siis eikös tämä nyt ideaalitilanteessa paljastu kun Shirokami tulee paljastamaan ennustustuloksensa (ja todennäköisesti luulisi tulevan, jos teoriasi on oikea). Eikö nyt oikeasti kannattaisi miettiä myös muita pahiksia, Odoa ei edes tarvitse lynkata tänään jos on jo jäänyt kiinni.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2017

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron