Juonittelun SM - finaali 2017 on päättynyt, pahikset vei!

Vuoden 2017 SM-kilpailut

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Xatalos » 02.10.2017 22:52:27

raynpelikoneet kirjoitti:Ymmärrän Violetin pointin äänelleen, en ole samaa mieltä siitä, että se tekee Kiirsusta mafian.
(on muuten hienoa kun joutuu googlettamaan käännöksiä englannista suomeksi :P )

Sanoit "jos tekee saman kuin viime pelissä". Kuitenkin teki jo ekassa viestissään about saman, tosin pienemmässä mittakaavassa. Ihmettelin miten missasit tuon vaikka olit niin kiinnittynyt kyseiseen aiheeseen.

Nimenomaan sen takia toinkin asian esille, "älä jatka tällä linjalla".


Hm. Enpä tiedä miten suhtautua tuohon, mutta kai voin olla iloinen siitä jos keskustelu ei juutu aiheeseen..
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Xatalos » 02.10.2017 22:54:19

Ilmeisesti mielipiteesi on nyt kuitenkin se, että Violet ei ole erityisen epäilyttävä roolipuheista huolimatta? (kun et pitänyt puolustavaa asennetta tai ääntä epäilyttävänä) (itsekään en enää pidä ääntä niin kovin epäilyttävänä, mutta puolustelupuhe vähän vielä jäi epäilyttämään, koska vaikeampi nähdä miksi hyvis lähtisi heti noin vahvalla puolustuskannalla liikkeelle)
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Xatalos » 02.10.2017 22:54:34

No, se on kuitenkin vain lievä epäilys.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 02.10.2017 22:55:38

Odo kirjoitti:Minusta on hassua, että minun antamani ääni meni ohi. Mutta siis äänessäni oli pieni huumorinpilkahdus ja tökkimistä, mutta ei se ihan hupiääni ollut. Nostin esille sen, että Violet lähti hassusti Kiirsun kimppuun, kun Kiirsu antoi äänen. Violet osoitti minua, koska en antanut ääntä, mutta sitten kuitenkin kiinnitti huomionsa heti ensimmäisen äänen antajaan. Aika pikkuseikka, mutta jostain on lähdettävä liikkeelle, ei peli muuten etene.

Tämä on itseasiassa ihan hyvä pointti.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Xatalos » 02.10.2017 23:01:14

raynpelikoneet kirjoitti:
Odo kirjoitti:Minusta on hassua, että minun antamani ääni meni ohi. Mutta siis äänessäni oli pieni huumorinpilkahdus ja tökkimistä, mutta ei se ihan hupiääni ollut. Nostin esille sen, että Violet lähti hassusti Kiirsun kimppuun, kun Kiirsu antoi äänen. Violet osoitti minua, koska en antanut ääntä, mutta sitten kuitenkin kiinnitti huomionsa heti ensimmäisen äänen antajaan. Aika pikkuseikka, mutta jostain on lähdettävä liikkeelle, ei peli muuten etene.

Tämä on itseasiassa ihan hyvä pointti.


Onko? IMO tuo ei ollut kovin merkityksellinen asia.

(Odo ensin pilaili epäilyksen suhteen muttei äänestänyt, sitten Kiirsu bandwagonasi samaa perään ja - arguably - "valehteli" samassa viestissä. Tavallaan ymmärsin Violetin perusteen sille miten äänesti.)
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Violet » 02.10.2017 23:10:07

Odo esitti pointin, jonka avulla olisi voinut antaa RVS äänen, mutta ei näin tehnyt. Kiirsu ratsasti Odon pointilla, ja kirjoitti todennäköisesti epähuomiossa valheellisen väittämän. Molempiahan siinä voi lähteä hiillostamaan. Tässä vaiheessa peliä olen kyllä valmis osoittamaan sormella kylläkin ihan jokaista pelaajaa.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 02.10.2017 23:38:02

Xatalos kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
Odo kirjoitti:Minusta on hassua, että minun antamani ääni meni ohi. Mutta siis äänessäni oli pieni huumorinpilkahdus ja tökkimistä, mutta ei se ihan hupiääni ollut. Nostin esille sen, että Violet lähti hassusti Kiirsun kimppuun, kun Kiirsu antoi äänen. Violet osoitti minua, koska en antanut ääntä, mutta sitten kuitenkin kiinnitti huomionsa heti ensimmäisen äänen antajaan. Aika pikkuseikka, mutta jostain on lähdettävä liikkeelle, ei peli muuten etene.

Tämä on itseasiassa ihan hyvä pointti.


Onko? IMO tuo ei ollut kovin merkityksellinen asia.

(Odo ensin pilaili epäilyksen suhteen muttei äänestänyt, sitten Kiirsu bandwagonasi samaa perään ja - arguably - "valehteli" samassa viestissä. Tavallaan ymmärsin Violetin perusteen sille miten äänesti.)

No siis ensinnäkin tämä "valehtelu" ei tee kenestäkään mafiaa, koska tuollaisesta asiasta on aivan typerää valehdella. Kiirsu selvästikin tarkoitti nimenomaan muita kun oman fooruminsa pelaajia. Miksi ikinä joku valehtelisi mafiana tuollaisesta, pelissä on heti kaksi pelaajaa jotka tietävät että olet valehdellut, eihän tuossa ole mitään järkeä. Bandwagon pointin ymmärrän, mutta sitä en ymmärrä, että jos Violet alunperin ajatteli Odon olevan mafia koska hän ei äänestänyt, miksi sitten se henklö joka laittaa tekoja sanojen perään (joka yleisesti ottaen on enemmän kaupunkilaismaista kun edellinen) on SUUREMMALLA varmuudella mafia? Tämä siis kaikki perustuu siihen, että Violet jo epäili Odoa (kuten hänen postistaan kävi ilmi), ja siihen, että aivan perus logiikan mukaan Odo ja Kiirsu eivät ole mafia yhdessä (tämä nyt on aivan perus kauraa, tarviiko selittää miksi?).

Miksi siis Violet äänestää Kiirsua Odon sijaan?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Xatalos » 02.10.2017 23:50:30

raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
Odo kirjoitti:Minusta on hassua, että minun antamani ääni meni ohi. Mutta siis äänessäni oli pieni huumorinpilkahdus ja tökkimistä, mutta ei se ihan hupiääni ollut. Nostin esille sen, että Violet lähti hassusti Kiirsun kimppuun, kun Kiirsu antoi äänen. Violet osoitti minua, koska en antanut ääntä, mutta sitten kuitenkin kiinnitti huomionsa heti ensimmäisen äänen antajaan. Aika pikkuseikka, mutta jostain on lähdettävä liikkeelle, ei peli muuten etene.

Tämä on itseasiassa ihan hyvä pointti.


Onko? IMO tuo ei ollut kovin merkityksellinen asia.

(Odo ensin pilaili epäilyksen suhteen muttei äänestänyt, sitten Kiirsu bandwagonasi samaa perään ja - arguably - "valehteli" samassa viestissä. Tavallaan ymmärsin Violetin perusteen sille miten äänesti.)

No siis ensinnäkin tämä "valehtelu" ei tee kenestäkään mafiaa, koska tuollaisesta asiasta on aivan typerää valehdella. Kiirsu selvästikin tarkoitti nimenomaan muita kun oman fooruminsa pelaajia. Miksi ikinä joku valehtelisi mafiana tuollaisesta, pelissä on heti kaksi pelaajaa jotka tietävät että olet valehdellut, eihän tuossa ole mitään järkeä. Bandwagon pointin ymmärrän, mutta sitä en ymmärrä, että jos Violet alunperin ajatteli Odon olevan mafia koska hän ei äänestänyt, miksi sitten se henklö joka laittaa tekoja sanojen perään (joka yleisesti ottaen on enemmän kaupunkilaismaista kun edellinen) on SUUREMMALLA varmuudella mafia? Tämä siis kaikki perustuu siihen, että Violet jo epäili Odoa (kuten hänen postistaan kävi ilmi), ja siihen, että aivan perus logiikan mukaan Odo ja Kiirsu eivät ole mafia yhdessä (tämä nyt on aivan perus kauraa, tarviiko selittää miksi?).

Miksi siis Violet äänestää Kiirsua Odon sijaan?


Jaa-a.. Totta kyllä että se "valehtelu"-juttu oli melko huteraa Violetilta. Ehkä otankin sanani takaisin ja totean nyt että ei se ollut ihan looginen ääni.. Ja ääneni jääköön Violetille.

(En tosin muuten sulkisi tuolla perusteella täysin pois että Odo/Kiirsu eivät ole yhdessä. Ei mikään kovin suuri urakka etäännyttää pelin alussa noin kevyesti, ja olenhan itsekin useamman kerran tehnyt niin ja nähnyt tehtävän.)
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 02.10.2017 23:52:20

Häh? Eihän tuo mitään etäännytä, päinvastoin. :)
Kuinka usein sinä näet pelin alkavan siten, että mafia heittää läpällä syytöksen ja toinen mafia sheeppaa voten kanssa? Noin 95% varmuudella ainakin toinen heistä on kaupunkilainen.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Violet » 03.10.2017 00:06:40

raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
Odo kirjoitti:Minusta on hassua, että minun antamani ääni meni ohi. Mutta siis äänessäni oli pieni huumorinpilkahdus ja tökkimistä, mutta ei se ihan hupiääni ollut. Nostin esille sen, että Violet lähti hassusti Kiirsun kimppuun, kun Kiirsu antoi äänen. Violet osoitti minua, koska en antanut ääntä, mutta sitten kuitenkin kiinnitti huomionsa heti ensimmäisen äänen antajaan. Aika pikkuseikka, mutta jostain on lähdettävä liikkeelle, ei peli muuten etene.

Tämä on itseasiassa ihan hyvä pointti.


Onko? IMO tuo ei ollut kovin merkityksellinen asia.

(Odo ensin pilaili epäilyksen suhteen muttei äänestänyt, sitten Kiirsu bandwagonasi samaa perään ja - arguably - "valehteli" samassa viestissä. Tavallaan ymmärsin Violetin perusteen sille miten äänesti.)

No siis ensinnäkin tämä "valehtelu" ei tee kenestäkään mafiaa, koska tuollaisesta asiasta on aivan typerää valehdella. Kiirsu selvästikin tarkoitti nimenomaan muita kun oman fooruminsa pelaajia. Miksi ikinä joku valehtelisi mafiana tuollaisesta, pelissä on heti kaksi pelaajaa jotka tietävät että olet valehdellut, eihän tuossa ole mitään järkeä. Bandwagon pointin ymmärrän, mutta sitä en ymmärrä, että jos Violet alunperin ajatteli Odon olevan mafia koska hän ei äänestänyt, miksi sitten se henklö joka laittaa tekoja sanojen perään (joka yleisesti ottaen on enemmän kaupunkilaismaista kun edellinen) on SUUREMMALLA varmuudella mafia? Tämä siis kaikki perustuu siihen, että Violet jo epäili Odoa (kuten hänen postistaan kävi ilmi), ja siihen, että aivan perus logiikan mukaan Odo ja Kiirsu eivät ole mafia yhdessä (tämä nyt on aivan perus kauraa, tarviiko selittää miksi?).

Miksi siis Violet äänestää Kiirsua Odon sijaan?


Miksi ikinä joku valehtelisi kyläläisenä tuollaisesta? Ei siihen hyviksenäkään ole syytä. RVS vaiheessa voi mielestäni heittää äänen totuudenvastaisen lausuman antaneelle henkilölle, oli tämä antanut sen epähuomiossa tai ei. Mitä tulee Odoon, niin tulkitset viestejäni liian pitkälle. Ilmaisin, että Odon avaus mietitytti, ja toivoin siihen perusteluja. En ilmaissut, että hänen avauksensa epäilytti minua. Ajattelin esim. että ehkä hänen pelikulttuurissaan RVS ääniä vierastetaan, tai että hänellä saattaa olla muu pätevä syy toiminnalleen. Nämä seikat huomioiden päätin kohdistaa äänen Kiirsuun, enkä Odoon, vaikka molemmat olivat valideja kohteita. Tällä hetkellä olen valmis pitämään ääneni näistä kahdesta Kiirulla, sillä Odoshilta on tullut enemmän asiaa.

Pointtisi Odosta ja Kiirsusta on hyvä, mutta huomioiden etenkin se, että kyseinen kaksikko tuntee toisensa jo ennestään, en poissulje mahdollisuutta täysin.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 03.10.2017 01:23:35

Violet kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
Odo kirjoitti:Minusta on hassua, että minun antamani ääni meni ohi. Mutta siis äänessäni oli pieni huumorinpilkahdus ja tökkimistä, mutta ei se ihan hupiääni ollut. Nostin esille sen, että Violet lähti hassusti Kiirsun kimppuun, kun Kiirsu antoi äänen. Violet osoitti minua, koska en antanut ääntä, mutta sitten kuitenkin kiinnitti huomionsa heti ensimmäisen äänen antajaan. Aika pikkuseikka, mutta jostain on lähdettävä liikkeelle, ei peli muuten etene.

Tämä on itseasiassa ihan hyvä pointti.


Onko? IMO tuo ei ollut kovin merkityksellinen asia.

(Odo ensin pilaili epäilyksen suhteen muttei äänestänyt, sitten Kiirsu bandwagonasi samaa perään ja - arguably - "valehteli" samassa viestissä. Tavallaan ymmärsin Violetin perusteen sille miten äänesti.)

No siis ensinnäkin tämä "valehtelu" ei tee kenestäkään mafiaa, koska tuollaisesta asiasta on aivan typerää valehdella. Kiirsu selvästikin tarkoitti nimenomaan muita kun oman fooruminsa pelaajia. Miksi ikinä joku valehtelisi mafiana tuollaisesta, pelissä on heti kaksi pelaajaa jotka tietävät että olet valehdellut, eihän tuossa ole mitään järkeä. Bandwagon pointin ymmärrän, mutta sitä en ymmärrä, että jos Violet alunperin ajatteli Odon olevan mafia koska hän ei äänestänyt, miksi sitten se henklö joka laittaa tekoja sanojen perään (joka yleisesti ottaen on enemmän kaupunkilaismaista kun edellinen) on SUUREMMALLA varmuudella mafia? Tämä siis kaikki perustuu siihen, että Violet jo epäili Odoa (kuten hänen postistaan kävi ilmi), ja siihen, että aivan perus logiikan mukaan Odo ja Kiirsu eivät ole mafia yhdessä (tämä nyt on aivan perus kauraa, tarviiko selittää miksi?).

Miksi siis Violet äänestää Kiirsua Odon sijaan?


Miksi ikinä joku valehtelisi kyläläisenä tuollaisesta? Ei siihen hyviksenäkään ole syytä. RVS vaiheessa voi mielestäni heittää äänen totuudenvastaisen lausuman antaneelle henkilölle, oli tämä antanut sen epähuomiossa tai ei. Mitä tulee Odoon, niin tulkitset viestejäni liian pitkälle. Ilmaisin, että Odon avaus mietitytti, ja toivoin siihen perusteluja. En ilmaissut, että hänen avauksensa epäilytti minua. Ajattelin esim. että ehkä hänen pelikulttuurissaan RVS ääniä vierastetaan, tai että hänellä saattaa olla muu pätevä syy toiminnalleen. Nämä seikat huomioiden päätin kohdistaa äänen Kiirsuun, enkä Odoon, vaikka molemmat olivat valideja kohteita. Tällä hetkellä olen valmis pitämään ääneni näistä kahdesta Kiirulla, sillä Odoshilta on tullut enemmän asiaa.

Pointtisi Odosta ja Kiirsusta on hyvä, mutta huomioiden etenkin se, että kyseinen kaksikko tuntee toisensa jo ennestään, en poissulje mahdollisuutta täysin.

Ei olekaan. Se ei ole pointti. Pointti on se, että sinä kirjaimellisesti kirjoitit:
Violet kirjoitti:Eli Kiirsu ei tunne muiden pelityylejä, vaikka tulee kahden muun kanssa samasta yhteisöstä, käyttää boldia Odon tavoin (molemmat samasta yhteisöstä) ja lähtee tukemaan Odon pointtia. Hyvin kummallista, jos hän puhuu totta.

++Kiirsu

.. sinun äänesi perustui 100%:sti siihen, että Kiirsu valehteli, nyt sinä sanot ettei hänellä ole mitään syytä valehdella tuosta asiasta hyviksenä (kuten sanoit), eikä pahiksena (koska näytät olevan samaa mieltä siitä mitä minä Xatalosille tuosta "valehtelusta" jo sanoin). Eli siis Kiirsu ei valehdellutkaan? Jos Kiirsu ei mielestäsi valehdellut, miksi sinä sitten äänestit häntä tuolla nimenomaisella syyllä?

Ymmärrän pointtisi Odosta paremmin nyt (tai siis sen, että uskon että on mahdollista että puhut totta etkä ihan oikeasti ajatellut että hän on epäilyttävä avauksensa perusteella).

Sitäkään en oikein ymmärrä että kuinka minun pointtini Odosta ja Kiirsusta, ja siitä että he eivät ole mafia yhdessä, voi olla hyvä, jos sinä et edes ole samaa mieltä asiasta?!? Pointinhan pitäisi silloin olla oletusarvoisesti huono, ainakin minun logiikkani mukaan.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Xatalos » 03.10.2017 07:57:54

raynpelikoneet kirjoitti:Häh? Eihän tuo mitään etäännytä, päinvastoin. :)
Kuinka usein sinä näet pelin alkavan siten, että mafia heittää läpällä syytöksen ja toinen mafia sheeppaa voten kanssa? Noin 95% varmuudella ainakin toinen heistä on kaupunkilainen.


Olet oikeassa. Jostain syystä sekaannuin eilen asiasta.. Ja tosiaan ei ole äärimmäisen todennäköistä että pahistiimi rynnisi saman kohteen perään edes "vitsillä".
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Kuula » 03.10.2017 08:53:35

Jaahas, tämä näyttää olevan popcornin paikka.

edit. otin giffin pois.
Viimeksi muokannut Kuula päivämäärä 03.10.2017 09:49:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuula
Kyläläinen
 
Viestit: 14
Liittynyt: 16.08.2017 11:45:04
Kotiyhteisö: Lautapeliseura
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Violet » 03.10.2017 09:08:35

ray: Kiirsun äänen perustelut oli asetettu painostuksen vuoksi. Hänellä ei ollut mitään syytä valehdella seikasta mistään roolista, joten kyseessä oli todennäköisesti erehdys. Halusin nähdä hänen reaktionsa, jos joku lähtisi painostamaan häntä siitä. Reaktiosta on aika paha sanoa mitään, koska hän sai otettua kivasti takapakkia kun Odo, Xatalos ja nyt sinä iskitte minuun enemmän tai vähemmän kiinni. Hyviksenä hänen oma reaktionsa olisi ehkä ollut voimakkaammin minua vastaan, kun nyt hän lähinnä reaktiona pyörsi sanomistaan ja antoi muiden tulla hätiin, mutta pelityyliä tuntematta ei voi sanoa mitään varmaa.

Mitä tulee pointtiisi Odosta ja Kiirsusta, niin tällä hetkellä olen valmis hyväksymään sen, etteivät he olisi pahispari. Sillä etten pidä mahdollisuutta poissuljettuna tarkoitin, että jos pelin edetessä tilanne voi näyttää erilaiselta, jolloin pariuus voi näyttää jo todennäköisemmältä (ja en itse anna ensimmäisen pelipäivän tapahtumille äärimmäisen suurta painoarvoa, joten myöhempi näyttö voi asettua edelle). Tällä hetkellä heittämäsi 95% arvio siitä, että vähintään toinen on kylää passaa minulle.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Nevski » 03.10.2017 09:38:05

Jaahas, tää onkin lähtenyt yllättävän vauhdikkaasti käyntiin. Cameronin ja Hukan hiljaisuuden ymmärtäisin, mikäli roolit olisi jaettu yhteisöjen kesken tiimeittäin, kun Violet on kotiyhteisöään jo käynyt edustamassa ketjussa, mutta tässä pelissä näin ei ole. Lisäksi toistaiseksi täysin vaitonaisia ovat: Jonttu-Ankka, Nego ja Rappio ovat olleet vielä toistaiseksi täysin vaiti. Toki, ensimmäinen päivä on vielä aluillaan ja IRL on kullakin kiireensä. Kuitenkin pitäisin myös silmällä näitä, jotka eivät mitään sano.

Tai joiden viestien sisältö on ympäripyöreät nolla, kuten Kuulalla reaktiokuvineen.

Sikäli en vielä näe tuota Violetin pelityyliä hirveän hälyttävänä, kun osa vaan tykkää lähteä aggressiivisesti liikenteeseen alusta pitäen. Kiirsun ja Odon toistensa humoristisesta komppaamisesta en oikein jaksa vielä välittää minäkään, kun oletan tuon nyt olevan tuollaista pelistä ja roolista riippumatonta finiläisyyttä. Mutta toki jos näkyvä komppaaminen kotiyhteisön takia lähtee alusta asti käyntiin ja sitä pidetään normina, ollaan mun mielestä pahasti menossa siihen, että hyväksytään toisensa tuntevien pelaajien luultavasti vaan pelaavan tietyllä tavalla pelin ulkopuolisista syistä johtuen eikä rooleista. Mikä taas sotkee roolien hahmottamista in game.
Avatar
Nevski
Kyläläinen
 
Viestit: 3
Liittynyt: 29.08.2017 11:12:34
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Halima » 03.10.2017 10:18:11

Äänestystilanne:
2 Violet (Odo, Xatalos)
1 raynpelikoneet (Kiirsu)
1 Kiirsu (Violet)

Puhepakot (puhuttu/pitää puhua):
Cameron 0/3
Hukka 0/3
Jonttu-Ankka 0/3
Kiirsu 2/3
Kuula 1/3
Nego 0/3
Nevski 1/3
pivot 1/3
Rappio 0/3

Muistattehan, että viestejä ei saa muokata mistään syystä!
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 03.10.2017 10:41:57

Violet kirjoitti:ray: Kiirsun äänen perustelut oli asetettu painostuksen vuoksi. Hänellä ei ollut mitään syytä valehdella seikasta mistään roolista, joten kyseessä oli todennäköisesti erehdys. Halusin nähdä hänen reaktionsa, jos joku lähtisi painostamaan häntä siitä. Reaktiosta on aika paha sanoa mitään, koska hän sai otettua kivasti takapakkia kun Odo, Xatalos ja nyt sinä iskitte minuun enemmän tai vähemmän kiinni.

Minun mielestäni ongelmaksi tässä (ja koko RVS stagessa yleensä) muodostuu se, että en ymmärrä kuinka kukaan pelaaja reagoisi keksittyihin syihin eri tavalla kaupunkilaisena / mafiana, ellei nyt ole oikeasti TODELLA huono tässä pelissä. Toinen ongelma on se, että kun sinä sanot:
Hyviksenä hänen oma reaktionsa olisi ehkä ollut voimakkaammin minua vastaan, kun nyt hän lähinnä reaktiona pyörsi sanomistaan ja antoi muiden tulla hätiin, mutta pelityyliä tuntematta ei voi sanoa mitään varmaa.

.. niin asia on juurikin näin. Olettaen sinun olevan kaupunkilainen, jos Kiirsu olisi hyökännyt voimakkaammin sinua vastaan, hän olisi väärässä, mutta reaktio on "kaupunkilainen". Jos Kiirsu teki mitä teki (oman postinsa selventäminen ei ole koskaan epäilyttävää sillä molemmat, kupunkilaiset sekä mafiosot puolustavat itseään -- erityisesti täysin väärin perustein tehtyjä syytöksiä vastaan), reaktio on siltikin "kaupunkilainen", koska sinun näkökulmastasihan hän tuli oikeaan lopputulokseen, eikös joo (eli siis ei "ylireagoinut" ja hyökännyt kaupunkilaista vastaan, jonka olisi mafiosona voinut tehdä täysin loogisin perustein).

Se mitä yritän sanoa on se, että miten tahansa tälläisissä tilanteissa toinen osapuoli reagoi, et voi oikeastaan sanoa siitä mitään, koska jokainen reaktio sinulle, olettaen että olet kaupunkilainen, pitäisi olla loogisesti "oikea" (tai todennäköinen siitä näkökulmasta, että toinen osapuoli on kaupunkilainen). Tämä on mielestäni ongelma RVS:ssa.

Mutta anyways, nyt kun selvensit tuota päättelyketjuasi se käy aivan hyvin järkeen. Tykkään siitä, että sinä selvästi yrität saada peliä eteenpäin tekemällä jotain (selvästikin yrität, vaikka mielestäni jotain voisi tehdä toisellakin tavalla). Olen valmis lisäämään sinut townreadeihini Odon seuraksi.

Xatalosin postauksista on hieman vaikeaa sanoa mitään tässä vaiheessa. Toisaalta hän ottaa hyvin aktiivisesti kantaa tapahtuneeseen, mutta en näe oikeastaan mitään lopullisia päätelmiä ja se hieman huolestuttaa.

Nevskin postaus on ehdottomasti heikoin tällä hetkellä. Kun luen tuon viestin, minulle tulee tunne, että Nevski yrittää näyttää siltä että hän on aktiivinen kuitenkin sanomatta oikeastaan yhtään mitään. Syystä että vaikka hän... hmm kuinka tuon sanoisi.... vaikka hän puolessa postissaan "sivuaa" sitä mitä pelissä on TODELLISUUDESSA tapahtunut (eli aktiivisten pelaajien keskustelua), kannanotto tähän jää hyvin laihaksi. Hän ei missään vaiheessa puhu siitä, mitä pelaajat ovat todellisuudessa kirjoittaneet, tai millään tavalla analysoi pelaajien sanomisia, vain puhuu jostain pelityyleistä ja tulee johtopäätökseen "ei tästä voi tehdä mitään johtopäätöksiä". Mielestäni tuollainen avausposti on useammin mafian, kun kaupunkilaisen tekemä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 03.10.2017 11:47:46

Xatalos kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:[...]aivan perus logiikan mukaan Odo ja Kiirsu eivät ole mafia yhdessä (tämä nyt on aivan perus kauraa, tarviiko selittää miksi?).


(En tosin muuten sulkisi tuolla perusteella täysin pois että Odo/Kiirsu eivät ole yhdessä. Ei mikään kovin suuri urakka etäännyttää pelin alussa noin kevyesti, ja olenhan itsekin useamman kerran tehnyt niin ja nähnyt tehtävän.)


Xatalos kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Häh? Eihän tuo mitään etäännytä, päinvastoin. :)
Kuinka usein sinä näet pelin alkavan siten, että mafia heittää läpällä syytöksen ja toinen mafia sheeppaa voten kanssa? Noin 95% varmuudella ainakin toinen heistä on kaupunkilainen.


Olet oikeassa. Jostain syystä sekaannuin eilen asiasta.. Ja tosiaan ei ole äärimmäisen todennäköistä että pahistiimi rynnisi saman kohteen perään edes "vitsillä".

En ole varma uskonko tätä, erityisesti boldaamani ja alleviivaamani perusteella. Koska minun mielestäni Xatalos on jo miettinyt asian läpi tarkemmin tuon perusteella mutta kuitenkin "sekaantui asiasta"? Mielestäni, erityisesti tuo alleviivattu viittaa siihen, että hänellä on asiasta päättelyketju jonka perusteella hän on tehnyt johtopäätöksen. Kun kyseenalaistan johtopäätöksen (joka on aivan päin seiniä), hän kuittaa sen sanomalla "sekaannuin asiasta". En ole varma uskonko tähän selitykseen.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Kiirsu » 03.10.2017 12:04:37

Ymmärrän nyt tuon Violetin pointin Xataloksen ja rayn nopeasta pelityylistä. Viestejä tosiaan tulee hirveää vauhtia ja he tuntuvat pyörittävän tätä peliä tällä hetkellä. Muiden on helppo jäädä vain seuraamaan tätä sivusta ja antaa sen viedä huomion pois heistä. Näin tuntui tekevän Kuula, joka vain poppareiden kanssa seuraa tilannetta. En kyllä ymmärrä, mikä tuollaisen viestin idea edes on, koska ei tuosta tule edes teennäisen aktiivista vaikutelmaa. Varmaan Kuula olisi jotain sanottavaakin?

Xatalos ja rayn puhuivat paljon, mutta loppujen lopuksi asiaa ei ole kauheasti vaan he jauhavat samaa juttua pitkään. Koska he ja Violet tuntevat entuudestaan tuntuu heillä olevan ihan oma pieni piirinsä. Xatalos ja rayn ovat luultavasti omalla foorumillaan opinneet samanlaisen pelityylin. Ehkä se selittää sitä, että he tuntuvat pelaavan hyvin kylki kyljessä ja ovat heti Violetin kimpussa. raynpelikoneet:sta jää vähän ylimielinen vaikutelma. Hänellä tuntuu olevan tietty kaava, jonka mukaan on pelattava tai muuten on automaattisesti pahis tai ainakin ansaitsee kuolla. Pahiksen olisi helppo pelata tällä tavoin kaavamaisesti, koska se on helppo tapa välttää virheitä ja myös perustaa epäilyt sille, että joku rikkoo hänen kaavaansa. Xatalos on jättänyt neutraalimman vaikutelman.

Nevskin suhteen olen rayn kanssa samaa mieltä. Viestissä ei juuri ole sisältöä ja minusta on vähän tekopyhää puhua siitä, kuinka moni ei sano mitään omassa ensimmäisessä viestissään. Ethän tuota viestiä kirjoittaessasi ollut itsekään mitään sanonut. Ja kun peli alkoi eilen illalla niin minusta on ihan ymmärrettävää, että kaikki eivät vielä ole ehtineet mukaan.

Nevski kirjoitti:Cameronin ja Hukan hiljaisuuden ymmärtäisin, mikäli roolit olisi jaettu yhteisöjen kesken tiimeittäin, kun Violet on kotiyhteisöään jo käynyt edustamassa ketjussa, mutta tässä pelissä näin ei ole.


Nytkö et ymmärrä heidän hiljaisuuttaan?
Avatar
Kiirsu
Kyläläinen
 
Viestit: 57
Liittynyt: 19.09.2017 22:27:05
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 03.10.2017 12:24:41

Kiirsu kirjoitti:raynpelikoneet:sta jää vähän ylimielinen vaikutelma. Hänellä tuntuu olevan tietty kaava, jonka mukaan on pelattava tai muuten on automaattisesti pahis tai ainakin ansaitsee kuolla. Pahiksen olisi helppo pelata tällä tavoin kaavamaisesti, koska se on helppo tapa välttää virheitä ja myös perustaa epäilyt sille, että joku rikkoo hänen kaavaansa. Xatalos on jättänyt neutraalimman vaikutelman.


Sinä siis täysin takerrut yhteen postiini ja samassa yhteydessä vihjaat että minulla on jokin "kaava" jonka mukaan pelaan. Jos olisit lukenut muutkin viestini olisit varmasti ynmärtänyt, tai ainakin sinun olisi pitänyt ymmärtää, että yritin selvittää, seuraako Violetin "ajatustenjuoksu" minkään laista loogista päättelyketjua (joka on NIMENOMAAN se asia missä tästä pelistä on kyse). Lisäksi tulet aivan väärään johtopäätökseen, sillä jos minä seuraisin tätä sinun esittämääsi "kaavaa", miksi minä en sitten äänestä Violetia, hänhän sinun logiikkasi mukaan rikkoo kaavaani? Aika moni asia mitä tässä sanot on ristiriidassa toistensa, ja sen kanssa, mitä minä olen todellisuudessa sanonut, ja millaisiin johtopäätöksiin olen tullut.

Lisäksi annat vaikutelman, että olen jollain tavalla epäilyttävämpi kuin xatalos tällä hetkellä (viimeisen lainaamani lauseen mukaan). Miten tämä käy millään tavalla järkeen, ottaen huomioon, että seuraavaan hengenvetoon sinä olet samaa mieltä siitä mitä minä sanon Nevskistä?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Xatalos » 03.10.2017 12:35:30

Nevskin aloitus on kieltämättä hyvin laimea, laimeampi kuin Violetilla oli. ++Nevski

rayn: olen lukenut pelin pari kertaa läpi, mutta joskus nimet/tapahtumat menevät sekaisin. Jostain syystä muistikuvani oli että Odolla/Kiirsulla oli ollut vihamielinen interaktio vaikka todellisuudessa tilanne oli päinvastainen (minkä jo olin aiemmin kyllä lukenut, mutta en ollut tainnut tarkemmin miettiä vielä). Tuo boldattu juttu oli geneeristä pohdintaa siitä että usein alkupelissä on jopa melko vahvaa etäännyttämistä (distancing).
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Xatalos » 03.10.2017 12:54:34

Tämä on kai oikea formaatti --Violet
++Nevski
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Kuula » 03.10.2017 13:09:47

Jotain sanottavaa saattaisi olla, mutta kuten popparikommentista huomaa niin mieluummin seuraan kun muut heittelevät ajatuksiaan ilmoille. Fiilis on, että kun mitään infoa ei ole niin miksi spekuloida.

Tässä vasta tutustutaan ja kukaan ei ole minua vielä pyytänyt tanssiin mukaan. Sellainen tämä ensimmäinen päivä on.
Kuula
Kyläläinen
 
Viestit: 14
Liittynyt: 16.08.2017 11:45:04
Kotiyhteisö: Lautapeliseura
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Kiirsu » 03.10.2017 13:28:25

rayn, minusta se, että olen Nevskistä samaa mieltä, ei tarkoita, ettetkö voisi silti olla epäilyttävä. Se, että Nevskin viestissä ei juuri ollut sisältöä, on vain yksi huomio, josta olemme samaa mieltä. Ja minusta tämä sinun "yksi pointtisi" kyllä välittyi useammassa kohtaa, vaikka et suoraan ilmaissut, että ihmisten tulisi pelata samalla tavalla. Minusta sekin, että jos hyppään Odon bandwagoniin, emme voi molemmat olla pahiksia, on tietyn kaavan noudattamista. Mitä taas tulee Violetin äänestämiseen, niin ehkä olemme tottuneet erilaisiin pelitapoihin, mutta en minä oleta, että näin äkkiä välttämättä äänestetään ketään. Eihän tässä ole puoletkaan edes olleet äänessä, niin ei ole vielä kaikista saanut kuvaa. Olet tässä kuitenkin epäillyt ja kyseenalaistanut häntä, koska hän pelasi mielestäsi epäloogisesti.

Kuula, eli annat muiden hoitaa pelin aloittamisen, jotta et vaikuta epäilyttävältä nykimällä epäilyjä tyhjästä ja tulet mukaan vasta, kun on enemmän materiaalia ja on helpompi vaikuttaa luotettavalta? Minusta on outoa sanoa, ettei mitään infoa ole, kun tässä on jo puhuttu jonkun verran. Ja ei kai mitään infoa tulekaan, jos kaikki pysyisivät hiljaa.
Avatar
Kiirsu
Kyläläinen
 
Viestit: 57
Liittynyt: 19.09.2017 22:27:05
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Kuula » 03.10.2017 13:38:40

Kiirsu: Kai sen voi todeta että annan innokkaimpien tulla esiin, mutta ei minun tarvitse vaikuttaa luotettavalta tässä vaiheessa eikä oikein lopussakaan sen perusteella mitä olen kirjoittanut. Se miten äänestän tulee kertomaan sen kuvan minusta.

Äänestyksiä lukuunottamatta oikeaa infoa ei vielä ole. Minäkin voisin syyttää kaikkia, mutta koska se ei perustu mihinkään niin se on ihan nolla-infoa. Kuten tähän asti johtopäätöksiä tulevasta on vedetty (mielestäni myös ihan hyviä) siitä kuinka niihin viesteihin/syytöksiin vastataan. Näistä johtopäätöksistä kukin tekee sitten omat äänestyspäätöksensä.

Miksi olen jo nyt vastailemassa johtuu lähinnä siitä että haluan muiden tietävän, että minä ulkopuolelta tulevana, haluan olla mukana ja luen ketjuun tulevat viestit.
Kuula
Kyläläinen
 
Viestit: 14
Liittynyt: 16.08.2017 11:45:04
Kotiyhteisö: Lautapeliseura
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 03.10.2017 13:43:59

No ihan konkreettisesti, mikä minun sanomisissani on siis epäilyttävää?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Kiirsu » 03.10.2017 15:21:14

rayn, epäilyttävä on se kokonaisuuskuva, jonka jätät. Tunnut olevan erittäin dominoiva pelaaja ja heti alussa minua häiritsi tapasi kertoa, kuinka tätä peliä kuuluu pelata.

raynpelikoneet kirjoitti:Btw jos teet saman kun viime pelissä tulen 100% varmuudella äänestämään sinua, koska sellaisista asioista -- joita et pidä pelin etenemisen kannalta järkevänä -- puhuminen on parhaimmillaankin hyvin anti-town.


raynpelikoneet kirjoitti:Nimenomaan sen takia toinkin asian esille, "älä jatka tällä linjalla".


Minusta tällainen äänestämisellä uhkaaminen on outoa. Tulee vaikutelma, että yritetään kontrolloida muita sanomalla "älä tee näin tai äänestän". Ja sitten, kun Xatalos oli eri mieltä, toteat vain, että ei se noin mene, en jaksa keskustella tästä enempää. Ja sitten kun on vielä ne aiemmin mainitsemani puheet siitä, miten pitää pelata tai ansaitsee pudota, tulee vaikutelma, että haluat pelin kulkevan sinun pillisi mukaan.

Kuulan välttelevä asenne on minusta edelleen epäilyttävä. Varjoissa väijyminen on paras taktiikka ehkä oman itsensä kannalta, ainakin niin kauan kun sillä välttää epäilyt, mutta sillä ei tuo peliin mitään eikä siitä ole muille apua.
Avatar
Kiirsu
Kyläläinen
 
Viestit: 57
Liittynyt: 19.09.2017 22:27:05
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Jonttu » 03.10.2017 15:24:50

Huomenta vaan kaikille, laitetaan nyt alkuun tällainen aktivoitumisviesti ja kotiin päästyäni sitten vähän tarkemmin pelin tähänastisista tapahtumista.
Jonttu
Kyläläinen
 
Viestit: 15
Liittynyt: 28.09.2017 00:01:05
Kotiyhteisö: Pistepotti
Palkinnot: 1

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 03.10.2017 15:37:02

Eli siis minä olen epäilyttävä koska minulla on mielipide siitä, mikä on hyvismäistä ja mikä pahismaista, koska yritän selvittää miksi ihmiset sanovat mitä ve sanovat, ja koska yritän vakuuttaa muita siitä että minun readini ovat hyviä.

Voi elämä, best case 2017....
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Juonittelun SM - finaali

ViestiKirjoittaja Nego » 03.10.2017 15:42:46

Täällä ollaan. Mulla menee postailu iltapuuhiksi nyt parin viikon ajan työkiireiden vuoksi. Töissä en ehdi enkä voikaan omia asioitani hoitaa.

Muutaman kanssa olen pelannut kerran aiemmin, Rayn tunnen entuudestaan jo vuosien takaa ja Xatalos on nimenä tuttu, mutten ole varma, olemmeko koskaan pelanneet (ellei sitten hän ollut siinä alkukesällä täällä pelatussa pelissä).

Kuula kirjoitti:Kiirsu: Kai sen voi todeta että annan innokkaimpien tulla esiin, mutta ei minun tarvitse vaikuttaa luotettavalta tässä vaiheessa eikä oikein lopussakaan sen perusteella mitä olen kirjoittanut. Se miten äänestän tulee kertomaan sen kuvan minusta.

Äänestyksiä lukuunottamatta oikeaa infoa ei vielä ole. Minäkin voisin syyttää kaikkia, mutta koska se ei perustu mihinkään niin se on ihan nolla-infoa. Kuten tähän asti johtopäätöksiä tulevasta on vedetty (mielestäni myös ihan hyviä) siitä kuinka niihin viesteihin/syytöksiin vastataan. Näistä johtopäätöksistä kukin tekee sitten omat äänestyspäätöksensä.

Miksi olen jo nyt vastailemassa johtuu lähinnä siitä että haluan muiden tietävän, että minä ulkopuolelta tulevana, haluan olla mukana ja luen ketjuun tulevat viestit.

Nyt en ihan ymmärrä, mikä tämän viestin anti on. Sanot joo, että haluat muiden tietävän, että olet mukana ja luet viestit, mutta tämä viesti ainakaan ei auta pääsemään millään tavalla pelissä eteenpäin.

Miksi olet ulkopuolelta tuleva? Mitä tarkoitat sillä?

Kiirsu kirjoitti:rayn, epäilyttävä on se kokonaisuuskuva, jonka jätät. Tunnut olevan erittäin dominoiva pelaaja ja heti alussa minua häiritsi tapasi kertoa, kuinka tätä peliä kuuluu pelata.

raynpelikoneet kirjoitti:Btw jos teet saman kun viime pelissä tulen 100% varmuudella äänestämään sinua, koska sellaisista asioista -- joita et pidä pelin etenemisen kannalta järkevänä -- puhuminen on parhaimmillaankin hyvin anti-town.


raynpelikoneet kirjoitti:Nimenomaan sen takia toinkin asian esille, "älä jatka tällä linjalla".


Minusta tällainen äänestämisellä uhkaaminen on outoa. Tulee vaikutelma, että yritetään kontrolloida muita sanomalla "älä tee näin tai äänestän". Ja sitten, kun Xatalos oli eri mieltä, toteat vain, että ei se noin mene, en jaksa keskustella tästä enempää. Ja sitten kun on vielä ne aiemmin mainitsemani puheet siitä, miten pitää pelata tai ansaitsee pudota, tulee vaikutelma, että haluat pelin kulkevan sinun pillisi mukaan.
Klassista Raytä, eikä siten musta kerro mitään hänen joukkueestaan. :P
Avatar
Nego
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 04.04.2017 07:41:44
Palkinnot: 1

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2017

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron