Juonittelutavoitteita 2019

Kaikki juonittelu- tai kylä-aiheinen keskustelu kuuluu yökerhoon. Höpise harhalynkkauskaavasta, kylän tulevaisuudesta ja kylämiiteistä sydämesi kyllyydestä! Muista kuitenkin, että käynnissä olevista peleistä puhuminen on kielletty!

Juonittelutavoitteita 2019

ViestiKirjoittaja Aelina » 03.02.2019 22:00:44

Sori, myöhässä. :D

Onko sinulla tänä vuonna jotain tavoitteita juonittelun suhteen? Alla muutama kysymys inspiraationa. :>

Aiotko kenties osallistua jokaiseen tai joka toiseen peliin?
Aiotko rikkoa viestiennätyksesi?
Aiotko tänä vuonna oikeasti napata pahikset tai kenties voittaa pahiksena?
Aiotko osallistua ahkerasti toripeleihin?
Aiotko suostutella kaverin mukaan peleihin?
Aiotko osallistua miitteihin?
Aiotko johtaa pelejä tai kenties kehittää uuden kokeellisen peliin?


Perinteenä on rikkoa omat lupaukset, mutta jos tänä vuonna tehtäisiin parhaamme? :3 Vuoden lopussa sitten voidaan katsoa, kuinka hyvin onnistuimme ja antaa vaikka vihreää ja punaista väriä.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelutavoitteita 2019

ViestiKirjoittaja Violet » 04.02.2019 00:21:19

Tavoitteenani on, että Zey tulee pelkäämään nimeäni lausuttavan, jotten vain saavu viestiketjuun samaan aikaan hänen kanssaan.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelutavoitteita 2019

ViestiKirjoittaja Aelina » 04.02.2019 00:23:48

Violet kirjoitti:Tavoitteenani on, että Zey tulee pelkäämään nimeäni lausuttavan, jotten vain saavu viestiketjuun samaan aikaan hänen kanssaan.

Joo, tässä on kyllä mahtava (ja vaikeasti saavutettava) tavoite! :D
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Juonittelutavoitteita 2019

ViestiKirjoittaja Zey » 04.02.2019 00:38:27

...

:(((

Mun tavoitteeni on lynkata Violet (tai Violetilta vaikuttavat) aina. Lisäksi tavoitteeni on olla vahva itsenäinen nainen, joka ei anna Violetin päästä päänsä sisään.

Tän lisäksi aion osallistua jokaiseen peliin, johon vain voin (eli en ole PJ, salaisia ominaisuuksia sisältävän pelin tarkistaja tms.). Aion voittaa joka pelin, johon osallistun (:P), osallistua joka toripeliin (vieläkään en oo päässyt testaamaan! ;___;) ja järjestellä miittejä ahkerasti! Ja osallistua niihin ja! Ja aion tehtailla pelejä, sekä itseni vedettäväksi, et muiden johdettavaksi. :3 Ja 3000 viestin raja ois kiva saada rikki tänä vuonna!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Juonittelutavoitteita 2019

ViestiKirjoittaja Violet » 04.02.2019 00:44:06

Aelina kirjoitti:
Violet kirjoitti:Tavoitteenani on, että Zey tulee pelkäämään nimeäni lausuttavan, jotten vain saavu viestiketjuun samaan aikaan hänen kanssaan.

Joo, tässä on kyllä mahtava (ja vaikeasti saavutettava) tavoite! :D


Tää on helppoa. Linkkaan vaan tietyn kuvan viesteihin ja sidon sen mun viestin pointin kyseiseen kuvaan. Zey ei voi kyseistä viestiä poistaa vaikuttamatta peliin ja rikkomalla sääntöjä. Zeyllä tulee siis olla oikein hyvä syy pelätä minua :>
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Juonittelutavoitteita 2019

ViestiKirjoittaja Zey » 04.02.2019 00:47:29

Violet kirjoitti:
Aelina kirjoitti:
Violet kirjoitti:Tavoitteenani on, että Zey tulee pelkäämään nimeäni lausuttavan, jotten vain saavu viestiketjuun samaan aikaan hänen kanssaan.

Joo, tässä on kyllä mahtava (ja vaikeasti saavutettava) tavoite! :D


Tää on helppoa. Linkkaan vaan tietyn kuvan viesteihin ja sidon sen mun viestin pointin kyseiseen kuvaan. Zey ei voi kyseistä viestiä poistaa vaikuttamatta peliin ja rikkomalla sääntöjä. Zeyllä tulee siis olla oikein hyvä syy pelätä minua :>

Pöh, kaikki vaan kiittää mua jos pikkasen sensuroin sun viestejä. :>
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Juonittelutavoitteita 2019

ViestiKirjoittaja Halima » 04.02.2019 12:38:49

Aelina kirjoitti:Aiotko kenties osallistua jokaiseen tai joka toiseen peliin?
Aiotko rikkoa viestiennätyksesi?
Aiotko tänä vuonna oikeasti napata pahikset tai kenties voittaa pahiksena?
Aiotko osallistua ahkerasti toripeleihin?
Aiotko suostutella kaverin mukaan peleihin?
Aiotko osallistua miitteihin?
Aiotko johtaa pelejä tai kenties kehittää uuden kokeellisen peliin?

Aion.

Tekis hirveesti mieli jättää tähän, mut avaan kuitenkin vähän kun ei tää oo niin yksiselitteistä. :D

Aion yrittää olla osallistumatta ihan jokaiseen peliin, koska tekee elämälle hyvää olla välillä pelaamatta. Pelkään kuitenkin epäonnistuvani tässä.
En tiedä mitä tarkoitat viestiennätyksellä. Aion kuitenkin jatkossa(kin) yrittää olla aktiivinen pelaaja, viestimäärä sinällään ei ole tärkeä.
Todellakin nappaan pahikset ja voitan pahiksena. Jos en tähän usko niin mitä pointtia pelata?
Toripeleissä on se ongelma, että ne on niin usein vääriin aikoihin. Nytkään mulle ei käy yksikään vaihtoehto tarjolla olevan toripelin pelautusmahdollisuuksista. Pelaan jos ehdin.
Suostuttelen kavereita ja ei-niin-kavereita aina ja joka puolelta, kuuluu työnkuvaan.
Miitit on parasta, todellakin osallistun niin moneen kuin pystyn!
Luulen aikovani johtaa pelin, jos vaan tulee joku hyvä idea.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14


Paluu Yökerho

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron