Kehutopa 2019

Kaikki juonittelu- tai kylä-aiheinen keskustelu kuuluu yökerhoon. Höpise harhalynkkauskaavasta, kylän tulevaisuudesta ja kylämiiteistä sydämesi kyllyydestä! Muista kuitenkin, että käynnissä olevista peleistä puhuminen on kielletty!

Kehutopa 2019

ViestiKirjoittaja Zey » 04.01.2019 12:58:37

Kylä on täynnä ihania ihmisiä ja nyt on aika julistaa sitä ääneen! Tänne voi tulla kehumaan toisia aina sitä mukaan kun jotain kehumisen arvoista tapahtuu. Välillä me ihmiset itse unohdetaan miten ihania ollaankaan, joten koitetaan muistuttaa toisiamme siitä. Muuten kaikki kehuminen aina avasta ja allekirjoituksesta pelityyliin on tervetullutta, mutta koitetaan olla kehumatta peliin vaikuttavista asioista niin kauan kuin peli on käynnissä - ja pelin päätyttyä tullaan sitten kehumaan sitäkin enemmän. Jos siis olet pahis ja haluaisit kehua, miten joku hyvis on todella hyvin pahisporukasta kärryillä, niin malta mielesi ja kehu vasta pelin päätyttyä. Ja koska aihe on tämmöinen, niin toisto on sallittua. Jos siis joku ehti kehumaan ensin siitä asiasta, mistä meinasit kehua, niin kehu lisää! Pahinta mitä voi tapahtua, on se, että kehujen saajan hymy vain levenee. ;)

Kuva
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Kehutopa 2019

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 04.01.2019 13:49:16

Haluan alottaa kehumalla meijjän ahkeraa mafiaa hyvästä työstä <3
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kehutopa 2019

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 04.01.2019 20:35:07

Jinmuru kirjoitti:Haluan alottaa kehumalla meijjän ahkeraa mafiaa hyvästä työstä <3

Mä jatkan tällä linjalla, ja multa tulee mafialle erikoiskiitos siitä, että ootte jaksanu pähkätä mikä mun pelaamisessa tökki alussa vaikka varmastikin on välillä ollut ei-niin-kiva miettiä että hoh, taasko se alkaa :D
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Kehutopa 2019

ViestiKirjoittaja Vampire » 05.01.2019 01:44:08

Mä haluan kehua mafiaa siitä, että a) tämä topic pistettiin pystyyn ja b) siitä, että yritetään parantaa ilmapiiriä, koska se on tällä hetkellä henkilökohtaisesti mulle itselleni isoin ongelma Kylän kanssa. On äärimmäisen ihanaa, että tähän on tartuttu, koska siitä tulee fiilis, että me kaikki ollaan arvokkaita ja meidät oikeasti halutaan pitää täällä. Eli ihan jätti-isot kehut tästä, koska tää merkkaa mulle niin valtavan paljon.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Kehutopa 2019

ViestiKirjoittaja miina » 06.01.2019 16:46:12

Täytyy vaan kehua, että täällä on aivan älyttömän kovia pelaajia. Itsehän koen enemmänkin olevani sunnuntaipelailija joka vaan pöölöilee kaikki päivät menemään. Mutta hämmästyn aina uudelleen ja uudelleen siitä miten monipuolisesti te osaatte epäillä toisianne ja löydätte pienen pieniä vihjeitä toisen roolista. Vau.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Kehutopa 2019

ViestiKirjoittaja Niacin » 09.01.2019 23:51:25

Ihailen kaikkia "sunnuntaipelaajia" ja muita ei-niin-huippu-aktiivisia siinä, miten osaatte pelata rennommin ja olla hermostumatta, vaikka tuliskin välillä asiata jotain kuittailua muilta. =) Oon tätä havahtunu itekin pohtimaan viimeaikoina enemmän, ettei täällä tosiaan oo muuta aktiivisuuspakkoa, kuin mitä pelin säännöt millonki sanoo, eikä siksi pitäisi kenenkään kokea mitään paineita tai ahdistusta että kirjoittaako tarpeeksi paljon tai hyvin tai oikein tai mitään. (Pahoittelen myös sitä, että oon itsekin joskus tullut kommentoineeksi toisten osallistumista ikävään sävyyn. Mikä on erityisen hölmöä multa, kun ite tympäännyn tosi helposti jos mulle sanotaan etten tee jotain tarpeeksi. Aion kiinnittää tähän jatkossa extra-tarkkaavaisesti huomiota!) Mutta luulen että mulla ois opittavaa omaankin pelaamiseen siinä, että vois vaan pelata menemään mukavasti just sillä tyylillä ja intensiteetillä mikä itselle sopii ja jättää omaan arvoonsa jos se ei jotakuta miellytä. Turhahan siitä on potea mitään paineita tai huonoa omatuntoa jos ei pysty innokkaimpien osallistujien tahtiin. ^^
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Kehutopa 2019

ViestiKirjoittaja Zey » 11.01.2019 15:40:32

Menin päivittelemään Kylissä pelattujen pelien listaa ja huomasin, että Mus on ollut reipas ja päivitellyt sitä. <33
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16


Paluu Yökerho

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron