Mus kirjoitti:Käyttääkö muut kyläläiset Discordia? Se on vähän IRC:i' muistuttava keskustelusovellus, missä voi helposti luoda servereitä keskusteluun. Vähän niin kuin nykyinen Whatsapp-ryhmä, mutta ehkä vähän käytännöllisempi, kun ei tarvitse puhelinnumeroa siihen.
Aelina kirjoitti:Joo. Tosi kätevä, on tullut käytettynä yhdessä peliyhteisössä vapaana (ja peliin liittyvänä) keskustelualustana. :) Plussana irc:iin verrattuna, että Discord pitää koko ajan sisällä, eikä heitä ulos, joten pääsee lukemaan poissaolon ajaltakin viestit. Olen käyttänyt myös pahis-chattina.
justy kirjoitti:Joo, tuo etu irciin nähden on kyllä merkittävä ja syy miksi en irciä nykyään enää käytä on se etten halua roikuttaa konetta netissä koko aikaa pysyäkseni kärryillä keskusteluissa (tai siihen kai voisi ostaa jonkun serverin joka roikuttaisi nimimerkkiä automaattisesti).
Niacin kirjoitti:Mää oon ollu siinä käsityksessä että Discorsissa voi lähettää vaan ääniviestejä. Mutta ilmeisesti ei? :o Onko se vaan interneetissä vai voiko sen ladata sovelluksena puhelimeen? T. Kartalla
Jitachi kirjoitti:https://discordapp.com/invite/8pPWqN8
Laitoin serverin pystyyn: on hieman keskeneräinen, jos mielessä on kanavia/aiheita joille tahdotte omaa kanavaa niin laittakaa mulle yksäriä. Löydyn nimellä Mistral#6293 :)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa