Onnelliset parisuhdetarinat

Neuvot Sen Ainoan Oikean pyydystämiseen löydät täältä. Voit myös jakaa onnelliset hetkesi parisuhteessa, hehkutella omaa kultaa ja ylipäätään kaikkea mikä liittyy rakkauteen. Ah, rakkaus! ♥

Onnelliset parisuhdetarinat

ViestiKirjoittaja Zey » 31.03.2014 22:29:58

Oletko onnellisessa parisuhteessa? Jos vastaus on kyllä, jaa onnesi meidän muiden kanssa. Kerro onnellisimmista, söpöimmistä ja romanttisimmista hetkistänne. Tai vaikka vain hehkuta parisuhteen onnellisuutta. :>
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Onnelliset parisuhdetarinat

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 01.04.2014 14:40:08

Siis mää oon ainaki niin onnellinen <33 Mun kultsimurupuppeli tulee perjantaina käymään ja aiotaan kattoa Torchwoodia ja korjata mun pyörä ♥♥ Voiko olla enää romanttisempaa? :)
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Onnelliset parisuhdetarinat

ViestiKirjoittaja Jita » 01.04.2014 21:42:03

Kaikki alkoi hieman uuden vuoden jälkeen. Läheisen ystäväni bestiksellä oli ilmeisesti ollut todella tylsää ja onnistunut jollain keinolla nappaamaan puhelinnumeroni. Vietin iltaa normaalisti, ja vedin viikonloppuiseen tapaani The Big Bang Theory-maratonia, kun puhelimeni alkoi piipittämään tekstiviestin merkiksi. Tuntematon numero, kysyi multa tuttavallisesti, mitä kuuluu. Luulin että viesti oli mennyt väärään numeroon, ja kysyin, että kuka mysteeriviestittelijä oli. Kului muutama minuutti, ja vastaus. Pyysi arvaamaan. Kysyin, tunnenko hänet. Hän tiesi myös sukunimeni. Hänen siis ei pitänyt ainakaan tietääkseni ihan ventovieras; numeroni kun ei ole puhelinluettelossa. Tämän kaltaista arvausleikkiä jatkui tammikuun puoleen väliin asti, jolloin uteliaisuuteni voitti, ja halusin varmistaa, oliko kyseessä todellakin se sama henkilö, jota ajattelin, sama jonka kanssa olin edellisenä kesänä viestitellyt facessa (hän ystäväni tunnuksilla selän rakana). Laitoin hänen numeronsa numerotiedusteluun. Oliko se todella hän? Tarkistin ystävältäni hänen sukunimensä, ja paljastui, että hän oli kuin olikin se sama henkilö, jonka uskoin... Ei, jonka halusin hänen olevan.

Ystäväni oppilasvaihdon alun lähestyessä pyysin häntä tapaamaan minut pikaisesti. Minulla oli ystävälleni lahja, ja halusin hänen mielipidettään. Siihen asti olimme pääasiassa keskustelleet tekstarien ja facen välityksellä. Totta puhuen itseäni jännitti todella paljon. En totta puhuen tiedä kumpi hermostutti mua enemmän: hänen tapaamisensa vai ajatus siitä, mitä ystäväni ajattelee lahjastani. Hieman mua harmitti, että en pystynyt antamaan sitä käytännön syistä itse, (lahjan luonne oli sellainen, että siitä tulee parempi, mitä enemmän välikäsiä siinä on) mutta luotin häneen kuin omaan puolisooni. Hetkinen, tajusin juuri, että taisin olla ihastunut. Hän joutui lähtemään, oli sopinut ystäväni kanssa tapaamisen. Halasimme hyvästiksi, joka oli multa todella epätavallista: normaalisti kun en halannut muuten kuin lähimpiä ystäviäni.

Hieman ystäväni lähdön jälkeen pyysin häntä ulos, ja... Tässä sitä nyt ollaan.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7


Paluu Treffitoimisto eli aprillipila 2014

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron