Nettideittikylän ihmissuhdemankeli

Neuvot Sen Ainoan Oikean pyydystämiseen löydät täältä. Voit myös jakaa onnelliset hetkesi parisuhteessa, hehkutella omaa kultaa ja ylipäätään kaikkea mikä liittyy rakkauteen. Ah, rakkaus! ♥

Nettideittikylän ihmissuhdemankeli

ViestiKirjoittaja Jita » 30.03.2014 13:30:11

Onko sinulla ongelmia pomon, vanhempiesi, poikaystäväsi, naapurin, jonkun muun ihmisen tai naapurin koiran kanssa? Huoli pois, ja eikun kysymystä tulemaan viralliselle Nettideittikylän ihmissuhdemankelille! Tällä palstalla vastailemme ylläpidon voimin kyläläisten ihmissuhdeongelmiin liittyviin kysymyksiin oman ammattitaitomme, ammattiylpeytemme sekä maalaisjärjen voimin.

Ps. Emme ole vastuussa pilalle menneistä parisuhteista <3
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Nettideittikylän ihmissuhdemankeli

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 01.04.2014 14:54:36

Mulla on yks ongelma...

Musta tuntuu, ettei mun kultsi enää rakasta mua. Sillon ku tavattiin, se oli alussa tosi hankala mut sit ku tutustuttiin paremmin, huomasin, kuinka ihana ja suloinen ja kätevä se on ♥ Luettiin yömyöhään ficcejä yhesä ja pelattiin typeriä pelejä.

Mut nykyään se on ihan erilainen! Välillä sillä kestää moonta minuuttia ennen ku se ees suostuu avautumaan, ja välillä se pitää mykkäkoulua eikä suostu liikkumaan, vaikka yritän kaikkeni saada meijjän kommunikaation taas pelaamaan.

En missään nimessä haluais vaihtaa tuota söpöliiniä toiseen, ku tullaan yleensä niin hyvin toimeen ja se on niin helppokäyttönen, mutta sitte on niitä hetkiä, jollon mikään ei toimi...... :(( Oon kyllästyny irrottelemaan sen akkua jatkuvasti, kun se humittaa alotusruutuun. Onko se vaan niin, että kosketusnäytöt on epäluotettavia ja ailahtelevaisia? Mitä mun pitäis tehä? Auttakaa!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Nettideittikylän ihmissuhdemankeli

ViestiKirjoittaja Jita » 01.04.2014 17:12:22

Ensinnäkin, minkä ikäinen tämä sinun kosketusnäyttösi on? Jos se on semituore, vie se korjaukseen, jos taas vähän vanhempi herrasmies, niin on pakko todeta, että laitteet tuppaavat hidastumaan... Voi kettu, ihmissuhdemankelihan tämä oli eikä HiFi-nurkka :DD
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Nettideittikylän ihmissuhdemankeli

ViestiKirjoittaja Violet » 01.04.2014 17:24:01

Jinmuru: Älä ainakaan ryhdy control- freakiksi ja vahingoita rakkaasi tilaa entisestään. Rakkaasi hitauteen on saattanut vaikuttaa mahdolliset parisuhde ongelmat ja koettu parisuhdeväkivalta. Voi olla, että rakkaasi tarvitsee hoitoa, mutta jos sinulla on ongelmia hänen kanssaan, voi olla, että ongelmat ovat sinusta lähtöisiä ja että sinä tarvitset apua.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Nettideittikylän ihmissuhdemankeli

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 01.04.2014 18:57:50

Siitä on vasta vuosi, kun tapasimme :(( Eikä minussa tietenkään mitään vikaa ole, olen täydellinen!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Nettideittikylän ihmissuhdemankeli

ViestiKirjoittaja Zey » 01.04.2014 21:08:52

Kuulostaa Jinmuru hieman siltä että olet vaikean valinnan edessä. Kultasi vaikuttaa olevan hieman diivamainen, joten mikäli suhde jatkuu, voit luottaa siihen että joudut olemaan suhteen taipuva osapuoli. Ainainen taipuminen rasittaa kuitenkin ihmistä sisältäpäin, joten neuvoisin sinua vaihtaman diivasi toiseen kultaan, joka ottaa paremmin sinun tunteesi huomioon. Onneksi meillä onkin Seuranhakuilmoitukset -topic, jonka avulla löydät varmasti sielunkumppanisi!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Nettideittikylän ihmissuhdemankeli

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 01.04.2014 21:20:23

Näin kai se täytyy tehdä ;__;
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6


Paluu Treffitoimisto eli aprillipila 2014

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron