Mafia Championships

Tervetuloa vihkiytymään juonittelupelien maailmaan, saamaan opastusta ongelmiin ja löytämään tietoa uusimmista säännöistämme. Uusien kyläläisten kannattaa aloittaa foorumiin tutustuminen täältä, ja Propagandatoimistoon he voivat kirjoittaa itsestään esittelyn.

Re: Mafia Championships

ViestiKirjoittaja Zey » 18.05.2017 23:17

No niin, nyt pitäisi olla kaikilla pääsy alueelle. :>
Uskomattoman hykerryttävän tyrmistyttävä.
Zey
Ylläpitäjä

Kotiyhteisö: Kylä

ViestiKirjoittaja Halima » 18.05.2017 23:38

Kiitos Zey :)
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nego » 19.05.2017 00:02

Zey kirjoitti:Meiz lisätty!

No, itsepähän valitsin varapelaajaksi ilmoittautumisen. :D Eikä silti, tän ansiosta musta tuntuu, että ehkäpä uskallan kokeilla englanniksi pelaamista jossain tänä kesänä, mikä on musta iso plussa kun oon englannin (ja muidenkin kielien, mut niistä ei kannata ees puhua) kanssa niin epävarma. Että oon vaan ilonen, ettei mun englannin taito tunnukaan olevan niin surkea, mitä luulin. :D

//Ja Ariel kiilasi sopivalla hetkellä eteen, nyt pitäisi olla hänkin lisätty. :>

Kannattaa ehdottomasti kokeilla englanniksi pelaamista! Ainakin MU:lla kaikki ymmärtänevät, että kielen kanssa voi olla vaikeuksia, kun kaikki eivät kuitenkaan ole natiiveja puhujia. Yksi syy sille, miksi olen itse pelannut vain englanniksi (paria livepeliä lukuunottamatta) on nimenomaan kielitaidon parantaminen.
Nego
Kyläläinen

Edellinen

Paluu Tietotoimisto