21. Muisteluluukku

"Hirsipuu, hirsipuu / tuuless' narahtaa / Kylän pikku ryökäleet / Ne hiljaa kikattaa..."
Täältä löytyy joulukalenterin luukut!

21. Muisteluluukku

ViestiKirjoittaja Joulumafioso » 21.12.2013 01:28

Pian joulukalenteri, sekä koko vuosi on ohitse. Onkin siis hyvä pysähtyä miettimään mitä hauskaa vuoden aikana sattuikaan. Kerro siis hauskin Kylä kokemuksesi tältä vuodelta, ja miksipä et voisi samalla jakaa muitakin muistoja. :)

Itse lähdinkin taas reissailemaan melkein vuosi sitten, kun olin saanut joulukalenterin valmiiksi. Pyörin tietysti Italiassa, mutta tuli sitä maailmaa muualtakin päin katseltua. KEPPI-gaalaan en päässyt, sillä olin juuri silloin uimassa Eurooppaa ympäri (missä en kyllä onnistunut). Valitettavasti en päässyt Kylän synttärimiittiinkään osallistumaan – olin kyllä juuri tulossa (miittipaikka sattui olemaan sopivasti uintireissuni varrella), mutta jostain syystä kadulla olevat ihmiset hullaantuivat punaiseen pukuuni ja lähtivät jahtamaan minua. Halusivat kuulemma nähdä poroni. Outoa porukkaa, minulla mitään poroja ole. Kesän vietinkin sitten rentoutumalla jäätelöpurkki kainalossa ja lusikka toisessa kädessä, sillä vuoden alku oli käynyt voimille. Syksyllä sitten jaksoin onneksi alkaa suunnittelemaan tätä joulukalenteria.
Joulumafioso
Mafian liittolainen

Re: 21. Muisteluluukku

ViestiKirjoittaja Jitachi » 21.12.2013 11:45

Itse muistan edelleen kunnolla sen, kun eräässä pelissä tänä vuonna mul meni termit pahasti sekaisin: Menin vahingossa sanomaan suojelijaa ennustajaksi, ja Vampire tuli hauskasti korjaamaan, ettei ennustaja ehkä kuitenkaan suojele ketään :P Muuta en oikein tosta muista, paitsi et mul taisi olla pari, jota aktiivisesti koitin lynkata, ja sen että Upin työttömyyskassa taisi olla mukana.

Muita kylämuistojani ovat tulokasKEPPI, mafiaan liittyminen ja omien synttäreiden muistaminen kylätyylillä :3 Tais jossain tos välissäkin tulla vedettyä eka pelikin :o Jatkukoon kyseinen hauska perinne tässäkin inkarnaatiossa, vaikkei Suru ja Evey paikalla olekaan.
"I love this game that people call “life” from the bottom of my heart."
-Shogo Makishima
Jitachi
Ylläpitäjä

Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu

ViestiKirjoittaja Violet » 21.12.2013 12:21

Muistan edelleen ensimmäinsen pelini, jota tuli pelattua näihin aikoihin viime vuonna. Jitachilla taisi olla pakkomielle saada minut tapetuksi päivällä :P Samassa pelissä kävi kuitenkin kaikenlaista muutakin sählinkiä osaltani...
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Violet
Mafioso

Kotiyhteisö: Kylä

ViestiKirjoittaja Vampire » 21.12.2013 15:09

Mä muistan tapelleeni niin Jiin, Jitachin kuin zereminkin kanssa. Omat vedetyt pelit muistan ja ekan vuoden useat kepitykset. Ja sen erityisesti, kuinka mua epäiltiin aggressiivisuudesta ja siitä, että en ollut aggressiivinen. Muutamia eeppisiä pelejä on jäänyt mieleen: Rautataivas, Viimeinen määränpää, Veden varaan, Kanalassa... Näin muutamia mainitakseni. Yleisesti männävuosista on jäänyt mieleen koko tää huikea porukka, kaikki ne uudet ystävät.
♥ Always. ♥
1946-2016
Vampire
Vuoden kirjailija

Paluu Joulukalenteri 2013