Ennustajapeli IV päättynyt, hyvikset vei!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Ennustajapeli IV 1.yö päättyy 13.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Zey » 14.06.2019 19:43:07

Raegan kirjoitti:Miksi tämä on sallittua sinulle muttei minulle? :--D

Miksi muuten puolustelua tähänkin asiaan? Enhän mä oo sua tästä ees epäillyt ja väittänyt, ettei toi ois sallittua tai mitään, kunhan oon kysellyt ja koittanut ymmärtää miksi mua epäilet. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Ennustajapeli IV 1.yö päättyy 13.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Halima » 14.06.2019 20:21:04

jeekaka kirjoitti:
Zey kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Mä aattelin kanssa että kaikki ennustaa Marzzuun

Kuka aatteli sun kanssa samalla tavalla? :>


Halima.

jeekaka kirjoitti:Luulisin :D

No mä en ajatellut että kaikki ennustais Marzzuuta. Oishan se ollut tosi kätevää tavallaan, että kaikki ois ennustanut samaa, niin ois saatu rooleista ehkä paremmin tietoa, mutta mahdotonta päättää tuollainen kun ei ole ollut mitään ensimmäistä yötä edeltävää kommunikaatiota.

Vampire kirjoitti:
Halima kirjoitti:Mä en nyt ihan hiffaa miks täällä pimitellään tuloksia?

Samma här... Ja Halima on salee pahis, koska se on Halima :D (enkö mä aika monesti oo sua epäillyt millon mistäkin kummallisesta syystä tai ollut sun kanssa muutenkin napit vastakkain :D)

Ainahan mä oon pahis. :D Tai ainakin ihan liian usein omaan makuun.

Oon samaa mieltä monen kanssa, että Slendie on todennäköisemmin hyvis kuin pahis. Tuskin pahis keksisi kysyä voiko ennustaa itsestään. Zeystä myös hyvisvibaa, on ollut tehokkaasti peliä käynnistävä oma hyvismäinen itsensä.

Raeganin pitkä viesti oli minusta myös enemmän hyviksen kuin pahiksen kuuloinen. On hyvin harvinaista, että pahis lähtee epäilemään kahta omaa pääepäilijäänsä (tässä tapauksessa siis Zeytä ja Slendiä), mutta se on hyvikselle tosi luontainen reaktio: nuo epäilee mua, ja tiedän itseni hyvikseksi -> ne on varmaan pahiksia. Toisekseen mun mielestä myös Raeganin puolustus vaikuttaa vilpittömältä, eli ihan äänenpainollisista syistä pistäisin myös ennemmin hyvikseksi.

Vampire nyt vähän epäilyttää, ei avauspostillaan, se oli ihan normi-Vampirea, vaan tuon massiivisen puolustuksen takia. Yksi pelaaja, joka ei oo pelannut Vamin kanssa ennen, mainitsee että Vam aloitti epäilyttävästi, joten Vam puolustautuu pitkästi ja kattavasti. Tää jotenkin vaikuttaa pahikselta, joka ylireagoi omaan suuntaan tulevaan epäilyyn.

++Vampire
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Vampire » 14.06.2019 21:03:01

Halima kirjoitti: Yksi pelaaja, joka ei oo pelannut Vamin kanssa ennen, mainitsee että Vam aloitti epäilyttävästi, joten Vam puolustautuu pitkästi ja kattavasti. Tää jotenkin vaikuttaa pahikselta, joka ylireagoi omaan suuntaan tulevaan epäilyyn.

Selvästi en oo pelannut riittävästi viime aikoina Kylässä, jos ihmiset ei tiedä/muista, että tuo on aika pitkälti mun tyyli. Ei ole eka kerta, kun mua epäillään, koska puolustaudun liikaa... Well, ikävä kertoa, että mie vaan olen sellainen persoona :D Mä tykkään avata oman puoleni kattavasti ja mahdollisimman hyvin, jos se on "pitkää ja kattavaa puolustautumista", niin not my problem. En kuitenkaan alaa persoonaani muuttamaan juonittelupelin takia.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Raegan » 14.06.2019 21:08:08

Voi Zey. :-D Musta tuntuu että me vaan ajatellaan ihan eri tavalla :-D Siis mä oon yrittänyt miettiä ulkopuolisen silmin mikä mun ajatusketjussa sua hämää mutten mä tajuu. Olin 95% varma omasta toimintatavastani mutta halusin kuulla mitkä perusteet Violetilla ja Slendiellä oli ja kun he perusteensa ilmaisivat eivät ne musta olleet riittävät tai edes tarjonneet mitään mielenkiintoiselta pohjaa = vahvisti vain mun omat ajatukset. :-D

Ja siis meikä on kääntänyt näitä argumentteja takaisin suhun kun ne on niitä samoja mitä oot käyttänyt mua vastaan epäillessäs :-D

Mää luulin että toi dominointijuttu oli aika selkee. Pahiksille on tärkeämpää että peli menee niiden suunnitelmien mukaan kun niitä kerran on vaan 2/11, varaa virheisiin ei juuri ole. Ehkä mulla vaan muistikuva pelistä missä olit samanlainen pahiksena ja kaikki luotti suhun ihan satanolla ja kun tulokset tuli julki kaikki oli ihan täh. Vaikka ehkä mun ei kannattais miettiä jotain vuosien takaisia pelejä x-)
“Do not spoil what you have by desiring what you have not; remember that what you now have was once among the things you only hoped for."
- Epicurus
Avatar
Raegan
Kyläläinen
 
Viestit: 103
Liittynyt: 17.11.2013 12:12:21
Palkinnot: 1

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 14.06.2019 21:18:15

Mä en pidä Vampirea kauheen todennäköisenä pahiksena, mutta ootellaan nyt vielä Lauchuon tulokset niin meen tähän tarkemmin.

Aiemmin mua vaivasi joku Raeganin sävyssä tms, mutta nyt toi alkaa vaikuttaa enemmän hyvis vs. hyvis meiningiltä :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Zey » 14.06.2019 21:24:55

Raegan kello 17:12 kirjoitti:Aloitin pelin sanomalla että kannatan tulosten paljastusta, mutta en sanonut tulosta heti kun niin kuin sanoin, ootin että miten Violet ja Slendie perustelee tekniikkansa. Sillä jos he olisivat sen perustelleet hyvin, olisi tietty kannattanut noudattaa yhteistä linjaa. Mutta kun niitä perusteluja ei tullut, kerroin tulokseni - vastasin kysymykseesi, en ääneesi, joka selkeästi oli herättelyääni (ymmärrän kyllä ettei ole enää :-D).

Raegan kello 19:41 kirjoitti:No juuri sen takia tulin ulos kun niitä perusteluita ei tullut!! :---D Olin varma ettei osittaisessa paljastamisessa ole mitään järkeä, mutta odotin Violetin ja Slendien puheenvuorot ihan siltä varalta että olin missannut jotain ja kun kumpikaan ei perustellut, tulin ulos.

Raegan nyt kirjoitti:Olin 95% varma omasta toimintatavastani mutta halusin kuulla mitkä perusteet Violetilla ja Slendiellä oli ja kun he perusteensa ilmaisivat eivät ne musta olleet riittävät tai edes tarjonneet mitään mielenkiintoiselta pohjaa = vahvisti vain mun omat ajatukset. :-D

Niin ööh.... :D

Raegan kirjoitti:Ja siis meikä on kääntänyt näitä argumentteja takaisin suhun kun ne on niitä samoja mitä oot käyttänyt mua vastaan epäillessäs :-D

Paitsi että en ees epäillyt sua esim. tosta mun epäilystä ja silti käänsit sen jotenkin muhun... :D Halusin vaan nähdä sen ajatteluketjun taustalla.

Raegan kirjoitti:Mää luulin että toi dominointijuttu oli aika selkee. Pahiksille on tärkeämpää että peli menee niiden suunnitelmien mukaan kun niitä kerran on vaan 2/11, varaa virheisiin ei juuri ole. Ehkä mulla vaan muistikuva pelistä missä olit samanlainen pahiksena ja kaikki luotti suhun ihan satanolla ja kun tulokset tuli julki kaikki oli ihan täh. Vaikka ehkä mun ei kannattais miettiä jotain vuosien takaisia pelejä x-)

Okei. Itse tykkään "dominoida" ihan vaan koska siten mulle muodostuu parempi kuva pelaajista. Lisäksi tietysti haluan, että peli menee mun suunnitelmien mukaan ja saan tapettua eniten mua epäilyttävän pelaajan - se kun on musta todennäköisin pahis. :D Mutta kiitos kun kerroit ajatteluketjun siinä taustalla. :>
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Zey » 14.06.2019 21:27:27

Zey kirjoitti:
Raegan kello 17:12 kirjoitti:Aloitin pelin sanomalla että kannatan tulosten paljastusta, mutta en sanonut tulosta heti kun niin kuin sanoin, ootin että miten Violet ja Slendie perustelee tekniikkansa. Sillä jos he olisivat sen perustelleet hyvin, olisi tietty kannattanut noudattaa yhteistä linjaa. Mutta kun niitä perusteluja ei tullut, kerroin tulokseni - vastasin kysymykseesi, en ääneesi, joka selkeästi oli herättelyääni (ymmärrän kyllä ettei ole enää :-D).

Raegan kello 19:41 kirjoitti:No juuri sen takia tulin ulos kun niitä perusteluita ei tullut!! :---D Olin varma ettei osittaisessa paljastamisessa ole mitään järkeä, mutta odotin Violetin ja Slendien puheenvuorot ihan siltä varalta että olin missannut jotain ja kun kumpikaan ei perustellut, tulin ulos.

Raegan nyt kirjoitti:Olin 95% varma omasta toimintatavastani mutta halusin kuulla mitkä perusteet Violetilla ja Slendiellä oli ja kun he perusteensa ilmaisivat eivät ne musta olleet riittävät tai edes tarjonneet mitään mielenkiintoiselta pohjaa = vahvisti vain mun omat ajatukset. :-D

Niin ööh.... :D

Tossa Raegan nyt ja Raegan kello 19:41 välissä muuten tuli tää:
Zey kirjoitti:Jos oisit lähtenyt pohtimaan, että nää seikat x, y ja z on ainoot positiiviset jutut salaamisessa, mitä sulle tulee mieleen, etkä pidä niitä vaivan väärtinä tms. ni ois ollut ymmärrettävää, että tuut varmaksi, että tulokset esiin. Tai jos jompikumpi ois perustellut ja oisit todennut, että perustelut on susta huonoja, ni ymmärrän, et se ois kans tuonut varmuutta sulle.

:D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Niacin » 14.06.2019 21:34:15

Äänitilanne

2 Vampire (Slendie, Halima)
1 Zey (Violet)
1 Raegan (Zey)

Poissaolot: Ei ole

Päivä päättyy 16.6 klo 21.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Raegan » 14.06.2019 21:38:30

:--D Zey noi muut kohta kyllästyy jo meihin.

Okei, kädet ylös, kävin vasta nyt viimeisen viestin aikana tarkistamassa miten kaikki tarkalleen meni, mulla oli jotenkin kai mielessä ettei siellä ollut juuri mitään perusteluja, ehkä mun olis pitänyt sanoa että kunnon perusteluja. Mä en aikanaan pistänyt tälle mitään painoarvoa, ehkä siks, en mä tiedä miten tää kerkes tällaiseks paisua :--D
“Do not spoil what you have by desiring what you have not; remember that what you now have was once among the things you only hoped for."
- Epicurus
Avatar
Raegan
Kyläläinen
 
Viestit: 103
Liittynyt: 17.11.2013 12:12:21
Palkinnot: 1

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 14.06.2019 21:57:03

Vampire kirjoitti:Selvästi en oo pelannut riittävästi viime aikoina Kylässä, jos ihmiset ei tiedä/muista, että tuo on aika pitkälti mun tyyli. Ei ole eka kerta, kun mua epäillään, koska puolustaudun liikaa... Well, ikävä kertoa, että mie vaan olen sellainen persoona :D Mä tykkään avata oman puoleni kattavasti ja mahdollisimman hyvin, jos se on "pitkää ja kattavaa puolustautumista", niin not my problem. En kuitenkaan alaa persoonaani muuttamaan juonittelupelin takia.

Mä olen jonkun verran Vamin kanssa pelannut ja tunnen kyllä ihan peeus-Vampiren tyylin tuosta.
Lauchuo ei ehkä ole vielä hoksannut pelin alkaneen?
Hänkin on mulle tuttu pelaaja ja oon päättäny että tässä pelissä en tuiski turhasta... (Ks. Finipeli)
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Halima » 15.06.2019 07:55:59

Vampire kirjoitti:
Halima kirjoitti: Yksi pelaaja, joka ei oo pelannut Vamin kanssa ennen, mainitsee että Vam aloitti epäilyttävästi, joten Vam puolustautuu pitkästi ja kattavasti. Tää jotenkin vaikuttaa pahikselta, joka ylireagoi omaan suuntaan tulevaan epäilyyn.

Selvästi en oo pelannut riittävästi viime aikoina Kylässä, jos ihmiset ei tiedä/muista, että tuo on aika pitkälti mun tyyli. Ei ole eka kerta, kun mua epäillään, koska puolustaudun liikaa... Well, ikävä kertoa, että mie vaan olen sellainen persoona :D Mä tykkään avata oman puoleni kattavasti ja mahdollisimman hyvin, jos se on "pitkää ja kattavaa puolustautumista", niin not my problem. En kuitenkaan alaa persoonaani muuttamaan juonittelupelin takia.

Ei se itseasiassa välttämättä oo sun pelaamisista kiinni, vaan mun muistista. No, joka tapauksessa mulla ei oo nyt aikaa ruveta tarkistelemaan, ja oot tällä hetkellä epäilyttävin, eli ääneni pysyy.

jeekaka kirjoitti:Mä en pidä Vampirea kauheen todennäköisenä pahiksena, mutta ootellaan nyt vielä Lauchuon tulokset niin meen tähän tarkemmin.

Mun uteliaisuutta kutkuttaa ihan hulluna, että mitä sä pystyt / luulet pystyväsi noista tuloksista jo päättelemään. Kun mä en rehellisesti sanoen pysty päättelemään ainakaan vielä yhtään mitään. Siellä on 6 hyvistulosta ja 4 pahistulosta, mutta kun ei oo tietoa siitä, mitä rooleja kukakin on ennustanut, en osaa yhtään vetää minkäänlaista johtopäätöstä. Heräis jo Lauchuo, että mä pääsisin tästä jännityksestä!

Marzzuu kirjoitti:Mä olen jonkun verran Vamin kanssa pelannut ja tunnen kyllä ihan peeus-Vampiren tyylin tuosta.

Tarkoitatko että sun mielestä Vampire on todennäköisemmin hyvis viestiensä perusteella?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Slendie » 15.06.2019 09:14:07

Vampire, oisko sulta voinu saada listauksen kanssapelaajista?

Ei oo väliä onko perustelut kattavia vai olemattomia, kunhan jakaisit ajatukses ja/tai fiilikses ja/tai mututuntumas kaikista ketjussa käyneistä.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Slendie » 15.06.2019 09:31:34

Raegan on puolustautunut sinnikkäästi ja hyvin mutta on koko ajan mielestäni vastannut "aiheen vierestä" sen suhteen, mikä noissa Zey:n (ja minun) pointeissani on ollut se epäilyttävä asia. Edelleen häiritsee ja edelleen ketjun todennäköisimpiä pahiksia mutta täytyy myöhemmin lukea koko sisältö uudestaan ajatuksen kanssa. Jonka jälkeen palaan siihen kysymykseen onko "aiheen vierestä vastaaminen" ollut kuviteltua vai ei.

Halima:n viimeisimmät pari on olleet outoja. Iskee hälyttävä fiilis Rae- ja Vampire-riidien perustelujen suhteen. Jotenkin epäuskottavaa, sekä nopea vakuuttuminen Rae:n hyvikseydestä että pitäytyminen Vampire-äänessä, sen jälkeen kun Vampire:n vastaus saakin Halima:n käytännössä peruuttamaan täysin alkuperäisestä syytöspostistaan. Osa syyhän siihen että äänestin nimenomaan Vampire:a enkä Rae:a oli se, etten halunnut tehdä Rae:sta johtavaa vaunua, kun Zey oli häntä jo äänestänyt. Joten sinänsäkin mielkiint nähdä kuka tarttui ensimmäisenä jompaankumpaan vaunuun ja millaisin perustein.

jeekaka, mun matikkapääni sanoo että Lauchuo:n viimeisellä tuloksella ei ole väliä sen suhteen mitä nyt pystyt Rae:sta sanomaan?

Violet, jos olet huonovointinen ja/tai kiireinen niin palaa siltikin ketjuun edes ajatusoksentamaan pintapuoliset mielipiteesi kaikista pelaajista.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Vampire » 15.06.2019 10:52:07

Slendie, en näe järkeä tehdä kanssapelaajista minkäänlaista listausta, koska listaus kirjaimellisesti olisi lähes 11 kertaa sana ”neutraali”. Mä kyllä listailen heti, kun pystyn sanomaan suurimmasta osasta pelaajista jotain muutakin kuin ”emt” tai ”neutraali, mutta en ennen. Sitä ennen listaaminen tuntuu lähinnä näennäisaktiiviselta, koska siitä listasta ei olisi yhtikäs mitään hyötyä.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 15.06.2019 11:18:45

Slendie, mä muistin väärin mitä Rae oli ennustanut, joten ei tää mun tulospohdinta liity enää siihen :D Mutta Lauchuon tuloksesta riippuen niissä johtopäätöksissä mitä oon niistä tehnyt on joko vähän järkeä tai ei luultavasti ollenkaan järkeä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 15.06.2019 14:10:22

Meanwhile vähän muita ajatuksia.

Raegan kirjoitti:Voi Zey. :-D Musta tuntuu että me vaan ajatellaan ihan eri tavalla :-D Siis mä oon yrittänyt miettiä ulkopuolisen silmin mikä mun ajatusketjussa sua hämää mutten mä tajuu. Olin 95% varma omasta toimintatavastani mutta halusin kuulla mitkä perusteet Violetilla ja Slendiellä oli ja kun he perusteensa ilmaisivat eivät ne musta olleet riittävät tai edes tarjonneet mitään mielenkiintoiselta pohjaa = vahvisti vain mun omat ajatukset. :-D


Jossain vaiheessa joku Raeganin viestien sävyssä ja ehkä sisällössäkin nostatti mun karvoja pystyyn, mutta tästä tulee vähän sellainen aito fiilis että Rae ei oikeesti vaan tajua mitä Sley siitä haluaa ja siksi vastaa "aiheen vierestä" :D Been there done that ja varsinkin Zeyn kanssa ei yleisesti ottaen tajuta toisiamme ollenkaan X) En nytkään tajua ihan kaikkia Zeyn pointteja mutta toistaksi Zey vaikuttaa musta hyvis!Zeyltä.

Jos Rae on pahis niin Halin ääni Vamille näyttää kieltämättä vähän pahalle, ja noin muutenkaan en tajuu ääntä koska itellä mikään Vamissa ei oo toistaiseksi soittanut mitään kelloja. Mulla on tosin tullut vähän samanlaiset fiilikset tuosta Rae-keissistä kuin Halimallakin. En rehellisesti tiiä, onko tää hyvis- vai pahis-Halimaa :D

Ja siis jos joku pahiksena keksis kysyä pj:ltä että onko mahdollista ennustaa itseään ja feikkais sitten yrittäneensä sitä niin se tyyppi ois kyllä Slendie :-----D Sinänsä Slendiellä on kyllä tosi pro town asenne ja tähän mennessä näytöt ois sellaiset että pitäisin hyviksenä.

Horaan suhteen mulla on vähän sellainen vainoharha että oonkohan taas hyödyllinen village idiot XD Hyviksenä se epäilee mua aina, pahiksena ei vielä toistaiseksi koskaan, mutta toisaalta niissä peleissä joissa se on ollut hyvis niin on ollut syytäkin epäillä mua :D Toi "mut en kerro vielä lisää ennen kuin kuulen muista" vois puhua aidon hyvisreadin puolesta.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 15.06.2019 17:26:09

Huh voi luoja meni joku sata vuotta että sain luettua kaiken ajatuksella. Onnistuin kokonaan unohtamaan yön vaihtumisen päiväksi toissapäivänä ja muistin vasta eilen vähän ennen kuin piti lähteä koko yöksi töihin :D Mutta siis joo, olen vihdoin hereillä, vaikkakin vähän heikonlaisesti tämän ekan pelipäivän ja osan seuraavaa kun oon 24/7 joko töissä tai nukkumassa tiistaihin (tai ehkä keskiviikkoon) asti.

Mutta siis joo, ennustin yöllä Zeyn ja sain tulokseksi pahis. Pystyiskö joku tekemään koontia kaikkien ennustustuloksista ja siitä mitä niistä voi päätellä jos mitään? Mä en ole ikinä pelannut pelissä jossa on näin monta ennustajaa, enkä tiedä mistä pitäisi lähteä liikkeelle.

Joka tapauksessa Zeystä ja Slendiestä on tullut mulle hyvisfiilistä näiden ekojen sivujen perusteella. Zeyllä on hyvät perusteet Raegania kohtaan ja Zey on kiinnittänyt huomiota samoihin asioihin kuin mihin itse oon lukiessani peliä kiinnittänyt huomiota. Slendie tuntuu siltä, että yrittää selvittää mille puolelle kukakin kuuluu - pahiksenhan tätä ei tarvitse tehdä, koska pahis jo tietää ketkä on hyviksiä ja ketkä muut pahiksia. Tykkään Slendien ajatusmaailmasta, että hän tarjoili vaihtoehdoksi Zeyn aloittamalle Raegan-vaunulle Vampire-vaunun, että näkee ketkä lähtee mukaan mihinkin.

Jeekakassa on hyvismäistä tapa ajatella, että moni ennustaisi Marzzuun ja siksi ennustaa Marzzuuta. Horaanekosta ja Halimasta en saa otetta, mutta siis Halimahan on aina pahis :DD Ropsus ei ole sanonut juuri mitään joten hänestä ei vielä mitään fiilistä. Marzzuu vois tulla kerrankin pelissä sanomaan jotain oikeaa peliä jollain tapaa hyödyttävää, niin mun ei tarvitsis taas menettää hermoja tän asian kanssa.

Vampire tuntuu pelaavan ihan suhteellisen oman itsensä laisesti, paljon sanoja mutta ei asiaa. No, en tiedä, musta vähän vaikuttaa siltä että Vam puolustelee itseään normaalia enemmän, mutta tää on ennenkin saanut mut epäilemään Vamia ja sitten on paljastunut että sen takana onkin vaan puolusteleva hyvis. Joten annan sen nyt olla tällä kertaa. Mutta Vamissa mua häiritsee se, että sivulla neljä hän sanoo, ettei ole vielä saanut kenestäkään mitään muuta fiilistä kuin neutraali. Siis mitäh? Peliä on jo ennen tuota viestiäsi käyty 3 sivua, etkä ole vielä saanut kenestäkään mihinkään suuntaan mitään vibaa tai fiilistä?

Sitten tapaus Raegan:

Raegan kirjoitti:Hei vaan kaikki! Mun puolesta julkistettakoon ennustustulokset heti, eipä sillä näin ekalla kierroksella niin väliäkään missä järjestyksessä ne tulee julki? Kun ei niitä tuloksia varmaksi tiedä kuin pahikset enivei.

Tämä on mielestäni jotenkin tosi pahismainen ajattelutapa - hyviksenhän kuuluisi aina etsiä keinoja, jotka hyödyttäisi hyviksiä mahdollisimman paljon, ei sillä ole väliä tuleeko ne tulokset ilmi topassa missä järjestyksessä ja ennemmin vai myöhemmin, varsinkaan siis tässä vaiheessa peliä, koska pahikset joka tapauksessa tietää, ketkä on pahiksia ja ketkä hyviksiä, tuloksista riippumatta. Tai siis äh, en osaa ilmaista itseäni, mutta siis nimenomaan pahiksellehan se olisi ihan sama missä järjestyksessä ne tulokset tulee topicissa ilmi, hyvikselle ei.

Raegan kirjoitti:
Slendie kirjoitti:Optimointi sen suhteen että kerrotaan ekana päivänä ensin kohde ja vasta sitten tulos, on todella pientä. Luokkaa promilleja eli tuhannesosia. (Koska pahikset todennäköisesti ovat ekan yön jo käyttäneet sen miettimiseen, mitä sanovat, ja aikovat pitäytyä siinä.) Mutta tämänhän sanoin jo eilen, joten miksi yrität saada tikun kuulostamaan asialta?
Saman tikunhan voisi myös vääntää asiaksi näin päin: "Raegan, onko sinulla noin kova kiire saada Excel-tiedosto parisi kanssa edistymään, että saisitte rajattua harhanäkijät joukostamme pois?" Pahiksethan pääsevät PALJON meitä kyläläisiä pidemmälle avoimen jakamisen jälkeen sen suhteen, ketkä meistä ovat tarkkoja näkijöitä ja ketkä eivät.

Eikös nämä tummennetut lauseet ole ristiriidassa keskenään?

Tässä on kyllä niin tekaistu ristiriita että huhhuh, joku taisi jo myöhemmin sanoakin ja yrittää selittää tuota, mutta siis minun silmääni tämä näyttää siltä, että yritetään nyt vain keksimällä keksiä jotain mistä voi vetää epäilyjä. Nuo kaksi boldattua kohtaahan eivät siis mitenkään liity toisiinsa - paitsi ehkä hyviksen näkökulmasta ajattelevan pahiksen mielestä.

Raegan kirjoitti:Tällä hetkellä sorry guys mutta epäilyttävin kombo mulle Zey ja Slendie, kumpikin siinä hiljaisesti sivussa hyvistellen toisiaan. Ehkä jonkun silmään epäilyttävää että epäilen niitä jotka epäilee mua mutta näin siis vaikka epäilisitte jotakuta muuta. Jännää lynkkaushenkeä, luulis että hyvis olis kiinnostunut muistakin?

Hauska fakta että suurin osa perusteluistasi kuitenkin koskee juurikin sitä, että Zey ja Slendie a) ovat olleet sinun kimpussasi ja b) ovat nimenomaan yhdessä roastanneet sinua. Mä en ainakaan koe, että Zey olisi pyrkinyt mitenkään esimerkiksi dominoimaan peliä, vaan enemmänkin dominoimaan nimenomaan sua. Kas kun se on aika hyvä taktiikka saada mahdollinen pahis tekemään virheitä.

Ymmärrän myös tuon Zeyn perusteen siitä Raeganin ennustuksen esiin tuomisesta ja kun luin alun uudestaan, niin joo, vaikuttaa ihan käypältä perusteelta. Varsinkin se viimeinen Zeyn asian suhteen kirjoittama viesti oli minusta tosi selkeä ja kattava siitä, miten Zey on asian nähnyt enkä ihan tajua miten ei voi vieläkään ymmärtää. Ja siihen päälle vielä tuo ristiriita jossa ensin sanotaan moneen kertaan, että perusteluja ei tullut, mutta sitten yhtäkkiä niitä tulikin mutta ne oli huonot. Hmm??

Raegan kirjoitti:Mä en millään näe miten tästä sais hyvisviboja, musta lähinnä toistepäin, ovelaa olis pahikselta näyttää aktiiviselta mutta vaan puhua teknisyyksistä ja vähän feikkikinailla.

Niin mutta Violethan nimenomaan jätti sen kinailun, kun ehkäpä tajusi, ettei hänen oma tapansa ollut se paras tapa? Joten what's the point?

All in all, en enää löytänyt yhtä Reaganin viestien kohtaa minkä halusin quoteta ja mistä mulla oli sanottavaa, mutta yritän löytää sen myöhemmin. Joka tapauksessa Reagan vaikuttaa näiden valossa pahismaiselta, tosin tuo vänkääminen Zeyn kanssa tuntuu ehkä ihan pikkuisen hyvisvibattavalta, koska yleensä tuollaisessa pahis olisi jo mokannut jotenkin todella pahasti tai sitten hermostunut ja todennut että ei enää keskustele asiasta. Mutta toisaalta mulle itselleni on ainakin ominaista, että sekä hyviksenä että pahiksena, jos koen että mua syytetään "vääristä" asioista niin vänkään niistä vaikka maailman tappiin asti... Joten en ehkä kuitenkaan lähtisi antamaan ihan hirmupaljon hyvisvibaa Raeganille tuon takia. Kun en tiedä onko Raegan yleensäkään vänkääjätyyppiä vai ei.

Anyway, nyt mä meen takas nukkumaan että jaksan taas ajaa yön, palaan myöhemmin, ehkä huomenna.

PJ Kun joku ennustajista kuolee, saadaanko me tietää mikä ennustaja on ollut kyseessä?
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Zey » 15.06.2019 17:52:47

jeekaka kirjoitti:
Raegan kirjoitti:Voi Zey. :-D Musta tuntuu että me vaan ajatellaan ihan eri tavalla :-D Siis mä oon yrittänyt miettiä ulkopuolisen silmin mikä mun ajatusketjussa sua hämää mutten mä tajuu. Olin 95% varma omasta toimintatavastani mutta halusin kuulla mitkä perusteet Violetilla ja Slendiellä oli ja kun he perusteensa ilmaisivat eivät ne musta olleet riittävät tai edes tarjonneet mitään mielenkiintoiselta pohjaa = vahvisti vain mun omat ajatukset. :-D


Jossain vaiheessa joku Raeganin viestien sävyssä ja ehkä sisällössäkin nostatti mun karvoja pystyyn, mutta tästä tulee vähän sellainen aito fiilis että Rae ei oikeesti vaan tajua mitä Sley siitä haluaa ja siksi vastaa "aiheen vierestä" :D Been there done that ja varsinkin Zeyn kanssa ei yleisesti ottaen tajuta toisiamme ollenkaan X) En nytkään tajua ihan kaikkia Zeyn pointteja mutta toistaksi Zey vaikuttaa musta hyvis!Zeyltä.

Mun taas on hyyyyvin vaikea nähdä tota Raeganin postia vilpittömänä ja haluisin kyllä kuulla miten ihmeessä sitä voi pitää vilpittömänä. Siis oikeesti, jos uskotaan Raeganin uusinta selitystä, että hän muisti väärin ja luuli, ettei mitään perusteluja tullut, mutta oikeasti perusteluja tuli, mutta ne eivät vain vakuuttaneet. Että Raegan on koko tän ajan muistanut väärin ja sen takia valehdellut koko ajan mulle puolustautuessaan, niin miten hyvikseltä se reaktio siinä vaiheessa kun tajuaa, että oho, kämmäsin, muistin väärin ton jutun, niin reaktio on, ettei ymmärrä miksi toinen ihmettelee tai mitenkään noteeraa, että joo, muistin jutun väärin ja oon tässä koko ajan puhunut potaskaa? :D Miten voi olla, että toinen ei ymmärrä lainkaan, että joku voi ihmetellä hänen puheitaan jos tietää valehdelleensa koko ajan?? :D Miksi Raeganilta ei tullut jo tässä kohtaa, kun tajusi muistaneensa väärin, että oho, muistin väärin? Musta on ihan inhimillistä muistaa väärin, niin voi käydä. Mut miksi hyvis!Raegan halusi vielä salailla sitä, että muisti väärin?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Slendie » 15.06.2019 18:04:55

Zey tutki Slendien, PAHIS.

Slendie tutki Zeyn, HYVIS.
Horaaneko tutki Zeyn, HYVIS.
Lauchuo tutki Zeyn, PAHIS.

Raegan tutki Violetin, HYVIS.

Violet tutki Raeganin, HYVIS
marzzuu tutki Raeganin, PAHIS.

Ropsus tutki Horaanekon, HYVIS.

Halima tutki marzzuun, HYVIS.
jeekaka tutki marzzuun, PAHIS.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Zey » 15.06.2019 18:05:33

Unohdit Vampiren, Vam tutki mut ja tulos oli pahis.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Slendie » 15.06.2019 18:07:00

Itseasiassa en unohtanut vaan luin väärin :') Lauchuo oli niin epäselvästi kirjoitettu. Mut meni sattumalta oikein!
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 15.06.2019 18:11:08

Zeyyyyy emmä tiiä :D Jotenkin en vaan nää ihan mahdottomana että Rae ei vaan välttis oikeestikaan oo ajatellut sen suuremmin mitä puhuu ja siks selityksissäkään ei oo välttämättä kauheen selkeää logiikkaa. Ja sanoisin jopa että pahiksena vois olla varovaisempi kun joku hyvis esittää että toimitaan nyt näin ettei ryysäisi heti toimimaan päinvastoin :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 15.06.2019 18:13:54

Meillä on ennustuksissa viisi pahistulosta.

Kaks vainoharhaista ennustajaa on saanut pahistuloksen 100% varmasti.
Mielipuoli saa pahiksen 80% todennäköisyydellä, ja siihenkin että molemmat mielipuolet saa pahiksen on vielä 64% todennäköisyys (jos muistin miten todennäköisyyksiä lasketaan lol).
Noppa saa pahiksen 50% todennäköisyydellä.

Pahis joko antaa pahistuloksen tai sitten ei :D

Oikea ennustaja saa 20% todennäköisyydellä pahistuloksen.

Jos Lauchuo ois palauttanut hyvistuloksen oisin ollut valmis lottoomaan että kaikki pahistuloksen antaneet on ennustajia, nyt on snadisti mahdollisempaa että joukossa on pahiksen feikkituloskin.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Zey » 15.06.2019 18:30:09

jeekaka kirjoitti:Zeyyyyy emmä tiiä :D Jotenkin en vaan nää ihan mahdottomana että Rae ei vaan välttis oikeestikaan oo ajatellut sen suuremmin mitä puhuu ja siks selityksissäkään ei oo välttämättä kauheen selkeää logiikkaa. Ja sanoisin jopa että pahiksena vois olla varovaisempi kun joku hyvis esittää että toimitaan nyt näin ettei ryysäisi heti toimimaan päinvastoin :D

Vaikka mitään muuta seikkaa ei Raeganista mietittäis, niin miten hyvis voi ihmetellä, että joku kyseenalaistaa hänen sanomiaan vielä sittenkin, kun tietää valehdelleensa? :D Eihän siinä sitten pitäisi olla enää mitään ihmeteltävää, et joku voi kyseenalaistaa sua ja miettiä että valehtelet, jos tiedät valehdelleesi? :DD Sama kun seuraisin keksinmurusia Raeganin ja syyttäisin Raegania keksin syömisestä. Siinä vaiheessa jos Raegan ei muista keksejä syöneensä, voi hän ihmetellä, et miksi mä häntä syytän. Mut sit kun hän muistaa syöneensä ne keksit ja huomaa, että yksi keksi on vielä poskessakin ja rouskuu siellä kivasti, ni miten siinä vaiheessa voi aatella, et ihan pähkähullua, et Zey epäilee mun syöneen keksit! x)
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Niacin » 15.06.2019 18:56:28

Lauchuo kirjoitti:PJ Kun joku ennustajista kuolee, saadaanko me tietää mikä ennustaja on ollut kyseessä?

Kyllä!
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Raegan » 15.06.2019 19:19:36

Lauchuo kirjoitti:Tykkään Slendien ajatusmaailmasta, että hän tarjoili vaihtoehdoksi Zeyn aloittamalle Raegan-vaunulle Vampire-vaunun, että näkee ketkä lähtee mukaan mihinkin.

Tuolla aikaisemmin Slendie tosin sanoi että hakee reaktioita äänillä. Eikö olisi mieluummin kannattanut heittää mulle ääni, jos Slendie mua kerran epäilee ja nähdä mun reaktio? Ainahan äänen voi ottaa pois jos mieltä muuttaa.

Lauchuo kirjoitti:Niin mutta Violethan nimenomaan jätti sen kinailun, kun ehkäpä tajusi, ettei hänen oma tapansa ollut se paras tapa? Joten what's the point?

Puhe ei siis ollut Violetista, vaan siitä että Zey sanoi että kinailu voi vaikuttaa hyvismäiseltä.

Zey kirjoitti:Vaikka mitään muuta seikkaa ei Raeganista mietittäis, niin miten hyvis voi ihmetellä, että joku kyseenalaistaa hänen sanomiaan vielä sittenkin, kun tietää valehdelleensa? :D Eihän siinä sitten pitäisi olla enää mitään ihmeteltävää, et joku voi kyseenalaistaa sua ja miettiä että valehtelet, jos tiedät valehdelleesi? :DD Sama kun seuraisin keksinmurusia Raeganin ja syyttäisin Raegania keksin syömisestä. Siinä vaiheessa jos Raegan ei muista keksejä syöneensä, voi hän ihmetellä, et miksi mä häntä syytän. Mut sit kun hän muistaa syöneensä ne keksit ja huomaa, että yksi keksi on vielä poskessakin ja rouskuu siellä kivasti, ni miten siinä vaiheessa voi aatella, et ihan pähkähullua, et Zey epäilee mun syöneen keksit! x)

No siis kun en mä edelleen näe valehdelleeni enkä todellakaan tarkoituksellisesti. :--D Okei, nään sun pointin nyt. Mutta siis mitä yritän sanoa on että mulla oli päässä vaan mielikuva alkutopan tapahtumista ja kun oon tässä vaan tabletilla kirjoittanut miettimättä sen kummemmin ilmaisin itseni huonosti (viittaan siis edelliseen viestiini jossa sanoin että ois pitänyt sanoa "kunnon perustelut", kun se siis oli mun mielessä kun oon kirjoittanut. Sori, unohtuu aina välillä ettet sää voi nähdä mun ajatuksia samalla :--D

Tuli muuten mieleen Violetista että joko se ei lukenut topaa kunnolla ja tajunnut että mä taidan olla aika varma tippuja tänä iltana tai sitten sitä ei juuri huolettanut sen roolin paljastuminen.

Vampire hämmentää siinä mielessä että näät vielä kaikki neutraaleina?? Haha sitähän mä tuolla aikaisemmin tietty jo riehuin mutta sen jälkeen on tapahtunut aika lailla?!

jeekakalta haluisin vielä enemmän pohdintoja kaikkien pelaajien suhteen? :--)

Osaako joku paremmin matikkaa osaava laskea todennäköisyyksiä Zeyn roolille? Ei siis vaan epäilypohjalta vaan puhtaasti siitä näkökulmasta että Zeyn on jopa neljä tarkistanut?
“Do not spoil what you have by desiring what you have not; remember that what you now have was once among the things you only hoped for."
- Epicurus
Avatar
Raegan
Kyläläinen
 
Viestit: 103
Liittynyt: 17.11.2013 12:12:21
Palkinnot: 1

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Zey » 15.06.2019 19:44:30

Raegan kirjoitti:
Lauchuo kirjoitti:Niin mutta Violethan nimenomaan jätti sen kinailun, kun ehkäpä tajusi, ettei hänen oma tapansa ollut se paras tapa? Joten what's the point?

Puhe ei siis ollut Violetista, vaan siitä että Zey sanoi että kinailu voi vaikuttaa hyvismäiseltä.

Paitsi, että Zey ei sanonut näin. x) Zey sanoi, että mielipiteen muuttaminen oli hyvismäinen asia, ei kinaaminen.

Raegan kirjoitti:No siis kun en mä edelleen näe valehdelleeni enkä todellakaan tarkoituksellisesti. :--D

Se oliko valehtelu tarkoituksellista, ei oo olennaista tossa. Mut ihanko oikeasti et näe valehdelleesi? :D Eli siis samaan aikaan perusteluja tuli ja ei tullut? Koska mun on esim. tätä kohtaa tosi vaikea saada sopimaan siihen, että puhuit sinua vakuuttavista perusteluista sen sijaan, että oisit yleisesti puhunut perusteluista:
Raegan kirjoitti:No juuri sen takia tulin ulos kun niitä perusteluita ei tullut!! :---D Olin varma ettei osittaisessa paljastamisessa ole mitään järkeä, mutta odotin Violetin ja Slendien puheenvuorot ihan siltä varalta että olin missannut jotain ja kun kumpikaan ei perustellut, tulin ulos.

Ja tääkin tuntuu olevan ristiriidassa ton kanssa:
Raegan kirjoitti:Okei, kädet ylös, kävin vasta nyt viimeisen viestin aikana tarkistamassa miten kaikki tarkalleen meni, mulla oli jotenkin kai mielessä ettei siellä ollut juuri mitään perusteluja, ehkä mun olis pitänyt sanoa että kunnon perusteluja. Mä en aikanaan pistänyt tälle mitään painoarvoa, ehkä siks, en mä tiedä miten tää kerkes tällaiseks paisua :--D

Mä en ymmärrä miten tää, "kävin nyt vasta kattoo, muistin, ettei siellä ollut perusteluja" menee yhteen sen kanssa, että nyt sanot ilmeisesti, että koko ajan muistit, että Slendie ja Violet perustelivat ja totesit perustelujen olevan huonoja. En ymmärrä miten se, että sulla oli päässä vain mielikuva alkutopan tapahtumista, vaikuttaa mitenkään, jos se mielikuva ei kerran mitenkään ollut väärä. Koska nyt musta tuntuu, että koitat sekä selittää, että ristiriidat sun puheissa johtuu siitä, että sulla oli väärät muistikuvat tapahtumista ja samaan aikaan väität, ettei ristiriitoja ole lainkaan. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja Raegan » 15.06.2019 19:56:53

Mä en osaa sanoa tähän enää mitään :- D Liikaa vatkannut mielessä että olisin enää itsekään kärryillä. Perusidea tässä nyt vaan siis loppujen lopuksi oli että tulin ulos koska näin sen parhaaksi, kun muita parempia vaihtoehtoja musta ei ollut.
“Do not spoil what you have by desiring what you have not; remember that what you now have was once among the things you only hoped for."
- Epicurus
Avatar
Raegan
Kyläläinen
 
Viestit: 103
Liittynyt: 17.11.2013 12:12:21
Palkinnot: 1

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 15.06.2019 20:15:39

Mmmm, kai on teknisesti todennäköisempää, että Zeystä on joku merkitsevä tulos, eli oikea tai mielisairas, mutta koska ei oo mitään tietoa siitä että kumpi mahdollisesti ja onko merkitsevä tulos hyvis vai pahis niin en oikein usko että noiden ennustustulosten pohjalta voi päätellä mitään merkitsevää :D

Hauskasti kyllä kaikista joista on useampi tulos jakauma on 50-50 hyvistä ja pahista :D Marzzuusta ensin hyvistulos Halimalta ja sitten pahistulos multa, Zeylle ensin hyvistulokset Slendieltä ja Horaalta ja sitten pahistulokset Vampirelta ja Lauchuolta. Raeganille ensin pahistulos Marzzuulta ja sitten hyvistulos Violetilta, ja Violet oli paljastanut kohteensa ennen kuin Marzzuu kertoi tuloksensa. Ehkä luultavasti sattumaa, toisaalta mietin että siinä valossa että roolit flippaa vois olla järkevää että toinen lähtis ekana yönä väittämään kohteeksi pahista ja toinen hyvistä, koska näkisin että silleen voi maksimoida piilottelumahdollisuuksia :D

Jos oisin pahis, en välttämättä haluais tarkistaa hyvis!Zeytä, mutta jos oisin sen pahiskaveri niin silloin ehkä kyllä. Zeytä tutkineissa veikkaan että voi siis olla max 1 pahis.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Ennustajapeli IV 1. päivä päättyy 16.6 klo 21.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 15.06.2019 20:18:21

Sit veikkaan kans, että Zey ja Slendie on pahiksia joko yhdessä tai ei ollenkaan, koska veikkaan että hyvis!Slendie ois pahis!Zeylle semmonen jonka haluaisi yöllä hengiltä :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 63 vierailijaa

cron