Anniversarypeli 2. Peli päättyi?

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 16.05.2019 20:19:10

Voi apua, nyt jo näin paljo viestejä :'D

Ekan lukukerran perustelemattomia fiiliksiä. Ketään en suoralta osaa sanoa pahikseks, voisin ehkä äänestää Pyraa tai Halimaa. Veikkaisin et ainaki yks pahis on Horaa, Ae tai Cam, koska ei muuten tuu oikeen mitään vahvaa fiilistä mistään parista tai kolmikosta et ne ois pahiksia.

Hyvismäisiä:
raynpelikoneet
Slendie
justy
(Marzzuu)

Silmälläpidettäviä:
Zey
Halima
Pyramidi
Keturin

Hiljaisia:
Horaaneko
Cameron
Aelina
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 16.05.2019 20:23:56

Zey kirjoitti:Mielipiteet ei vakuuttaneet kauheasti: Marzzuun hyvistelyn pitäminen pahismaisena (Marzzuu tekee sitä aina), justyn kritisointi Keturinia koskien vaikka kritisoi itsekin samasta asiasta Keturinia. Toisaalta Keturinin kohdalla sanoi miten tässä vaiheessa ei mielipiteitä voida vaatia ja seuraavaksi vaatii multa niitä (jos jätetään kokonaan pois se, että virheellisesti ylipäänsä sanoi, ettei mielipiteitä olisi kuin se yksi) vaikka mulla on Keturiniakin vähemmän materiaalia. Toisaalta mietin miten paljon omat tunteet vaikuttaa tähän (eli että olin se Pyran epäilyn kohde).


Aiemmissa peleissä tehdyt asiat eivät saisi vaikuttaa tuleviin peleihin. Hyvänä esimerkkinä tämän menetelmän epäluotettavuudesta käy se, kun miina sai viime vuonna parissakin peleissä hyvispinnoja viestien "miinamaisuudesta" ja yllätys, olikin pahis. Juuri siitä syystä, kun pelaan peliä, en koskaan katso mitä pelaajat ovat aiemmin tehneet. Tästä syystä en myöskään voi antaa hyvispinnoja marzzuulle. Kaikkihan pyrkivät yleensä jäljittelemään hyvispelejään myös pahiksena, joten onko tästä aiempien vertailusta mitään todellista hyötyä?

Keturinilla on todellakin ollut hyvin vahvasti offlinjalla asia. Mutta toisaalta häneltä on tullut sentään sitä materiaalia, kun aiemmin minulle oli tullut sinun viesteistä tunne, että viesteistä huolimatta ei tule mitään materiaalia. Nyt sinulta on tullut jo pidempikin viesti. Pitää lukea se vielä uudemman kerran ajatuksella läpi. Keturinilta toivon ehdottomasti nyt muutakin osallistumista peliin, niistä alun taulukoista, kun minusta ei todellista hyötyä ole.


justy on nyt tuottanut peliin oikein asiallista materiaalia. Jäänyt oikein hyvä kuva hänen viesteistään, vaikka en olekaan hänen kanssaan samaa mieltä muutamista nimityksistä. Tällä hetkellä rayn ohella ehdottomasti hyvismäisin koko porukasta.

Haliman kolme uudempaa viestiä on minulle ollut aika vaisuja. Halima jostain syystä takertuu nyt kovasti rayn paljastukseen (tai feikkipaljastuksen). Sitten tuo pikalistaus.

Halima kirjoitti:Justy - Periaatteessa fiksua peliä, mut ei mitään mistä ois tullut hyvis-hyvis-vibat. Ja koska justy on hyvä pelaaja, ja joskus olen saanut hänestä hyvis-hyvis-viboja, näiden vibojen puute epäilyttää vähän.


Epäilyttää, koska et saa hyvisviboja. Käy järkeen, mutta sitten sanot että joskus saat justysta hyvisviboja. Jos saat justysta "joskus" hyvisviboja, niin miten justy voi epäilyttää. Vai saatko justysta hyvisviboja vain silloin, kun hän pelaa hyvistä? Ja sitten listaat kuitenkin justyn keskiskastiin ja minut viet pohjimmalle, koska minun pelityyli nyt muistuttaa miten pahis haluaisi pelata?

Halima kirjoitti:raynpelikoneet - Tyypillistä peliä, vahvoja mielipiteitä jo pelin alussa, joskin ainakin osa niistä vääriä. Ennemmin hyvismäinen, mutta varauksella, koska rayn kykenisi tähän pahiksenakin.


Miten mielipiteet voivat olla vääriä?

Minulle tulee läpi Haliman listauksen se tunne, että hän listaa liian kevyesti porukkaa tietylle puolelle perusteluna ertailu aiempaan peliin. Pientä pahisvibatusta.

Tälläkin hetkellä kolme pelaaja vielä heräämättä, joten todella toivon kaikkien aktivoituvan. Käyn läpi enemmän pelaajia myöhemmin.

//Ray, Zey, Jinmuru
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.05.2019 20:26:12

Jinmuru voitko selventää readiasi Marzzuusta?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Halima » 16.05.2019 20:30:06

Slendie kirjoitti:Halima: miksi rayn-Zey-justy -kolmikko on tuossa järjestyksessä?

Koska ne nyt tuli siihen järjestykseen. Ei tuolla järjestyksellä oo kauheesti väliä, kaikki tuntuu about samalta.

Slendie kirjoitti:Osaatko kuvailla Keturin:in yleispelityyliä ja sitä, miksi hän on rayn:in yläpuolella?

En osaa, mutta sama fiilis tulee kuin sm-pelissä. Tai no hmm, tää ei ehkä oo kauneimmin sanottu, mutta Keturinin yleispelityyli on ehkä "ärsyttävä" ja sellainen että monet lukee hänet pahikseksi, vaikka hän on hyvis. Ja siis yhteistä historiaahan meillä on tasan tuo yks peli, että aika huteralla analysointipohjalla ollaan.

Slendie kirjoitti:Haluaisin lisäksi kysyä noista neljästä skenaariosta mitkä listasit vastauksena rayn:in voittoehto-keskusteluun. Mutta en oikein tiedä miten kysymyksen muotoilisin -- minusta vain jotenkin tuntuu siltä, että lisäsit nuo neljä skenaariota jälkeenpäin? Ja pelin alkaessa motiivi rayn-kommentillesi oli jokin muu? Niin tai näin, vastauksesi avauspostiisi liittyviin tiedusteluihin ei ollut se, mitä oletin.

No siis joo, eilen illalla väsyneenä en ehkä ihan noin jäsennellysti ollut tuota ajatellut, mutta siis mielessäni oli vaihtoehdot sekä hyvismotiiveille että pahismotiiveille tuohon esiintuloon. Ja tänään sitten muotoilin sen sekä päähäni että tänne ketjuun kauniimpaan muotoon.

Mitä oletit että olisin vastannut?


Rayn tuo feikkaushomma on joo ajatteluvirhe, Zey sen selittikin jo paremmin kuin olisin itse osannut. On kyllä jotenkin huvittavaa lukea näitä raynin "pahikset tekee tämmöstä paljon enemmän ku hyvikset" ku kaikki nää jutut tulee mun pelistä ja mä oikeesti oon hyvis ja tämmöstä kyllä tapahtuu mulle, nimenomaan hyviksenä. Pahiksena tapaan lukea viestit aina mooonta kertaa läpi ja tarkistaa kaikki faktat ennen kuin lähetän mitään, ettei vaan tuu mitään virheitä. Ja joo, oon kyllä tästä hyviksenä ei-tarkistelusta maksanut hengelläni monessa pelissä. :D

//viestejä väliin Jinmurusta lähtien, luen kun olen lähettänyt jos ehdin. Viisut tänäänkin, ja viisuseuraa tulossa, kun viisuseura saapuu ni pelaaminen loppuu tältä iltaa, fyi!
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Halima » 16.05.2019 20:35:44

Pyramidi kirjoitti:Haliman kolme uudempaa viestiä on minulle ollut aika vaisuja. Halima jostain syystä takertuu nyt kovasti rayn paljastukseen (tai feikkipaljastuksen).

Takerruin siihen, koska rayn epäilee mua sen takia että suhtauduin hänen paljastukseensa niinkuin suhtauduin. En pysty olemaan puolustautumatta.

Tuo "justyn hyvisvibojen puute epäilyttää" on (taas) väärä sanamuoto. Tarkoitan sitä etten uskalla täysillä luottaa justyyn, vaikka hän hyvispuolella onkin tällä hetkellä. Samaa kuin raynin ja Zeyn kanssa.

Raynin mielipiteet on vääriä, koska hän pitää mua pahiksena ja mä en oo pahis. Yksinkertaista.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 20:37:42

Pyramidi kirjoitti:Aiemmissa peleissä tehdyt asiat eivät saisi vaikuttaa tuleviin peleihin. Hyvänä esimerkkinä tämän menetelmän epäluotettavuudesta käy se, kun miina sai viime vuonna parissakin peleissä hyvispinnoja viestien "miinamaisuudesta" ja yllätys, olikin pahis. Juuri siitä syystä, kun pelaan peliä, en koskaan katso mitä pelaajat ovat aiemmin tehneet. Tästä syystä en myöskään voi antaa hyvispinnoja marzzuulle. Kaikkihan pyrkivät yleensä jäljittelemään hyvispelejään myös pahiksena, joten onko tästä aiempien vertailusta mitään todellista hyötyä?

En mä sanokaan, että sun pitäisi Marzzuua pitää hyvismäisenä. Lähinnä vaan kritisoin, että miten se tekee Marzzuusta pahismaisen, jos Marzzuu todistettavasti tekee asiaa myös hyviksenä (= asian musta pitäisi olla silloin neutraali, joka ei kerro mitään Marzzuun puolesta).

Pyramidi kirjoitti:Keturinilla on todellakin ollut hyvin vahvasti offlinjalla asia. Mutta toisaalta häneltä on tullut sentään sitä materiaalia, kun aiemmin minulle oli tullut sinun viesteistä tunne, että viesteistä huolimatta ei tule mitään materiaalia. Nyt sinulta on tullut jo pidempikin viesti. Pitää lukea se vielä uudemman kerran ajatuksella läpi. Keturinilta toivon ehdottomasti nyt muutakin osallistumista peliin, niistä alun taulukoista, kun minusta ei todellista hyötyä ole.

Haluutko kertoa tarkemmin näistä materiaaleista? Tai siis tuskin kuitenkaan viestin pituus on se olennainen juttu, vaan se sisältö? Tai ainakin toivon niin. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 20:39:34

Halima kirjoitti:En osaa, mutta sama fiilis tulee kuin sm-pelissä. Tai no hmm, tää ei ehkä oo kauneimmin sanottu, mutta Keturinin yleispelityyli on ehkä "ärsyttävä" ja sellainen että monet lukee hänet pahikseksi, vaikka hän on hyvis. Ja siis yhteistä historiaahan meillä on tasan tuo yks peli, että aika huteralla analysointipohjalla ollaan.

Mä en oo niin samanlaista muiden tökkimistä kyllä nähnyt Keturinilta? Päivä ja peli on vielä alussa, joten ei sen puoleen, mutta kiinnostaa missä sä olet sitä nyt nähnyt?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 16.05.2019 20:48:52

Nopea vastaus:
Zey kirjoitti:En mä sanokaan, että sun pitäisi Marzzuua pitää hyvismäisenä. Lähinnä vaan kritisoin, että miten se tekee Marzzuusta pahismaisen, jos Marzzuu todistettavasti tekee asiaa myös hyviksenä (= asian musta pitäisi olla silloin neutraali, joka ei kerro mitään Marzzuun puolesta).


Koska kuten juuri sanoin, yritän pelata siten, että aiemmat pelit eivät vaikuta arvioihini pelaajista. Sen vuoksi minulla ei ole mitään, joka olisi tekemässä marzzuusta neutraalin. Mikään ei myöskään estä marzzuta tekemästä sitä (hyvikseyden korostamista) myös pahiksena. Ja minusta kyseinen piirre vain on pahismainen.
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 20:51:59

Pyramidi kirjoitti:Nopea vastaus:
Zey kirjoitti:En mä sanokaan, että sun pitäisi Marzzuua pitää hyvismäisenä. Lähinnä vaan kritisoin, että miten se tekee Marzzuusta pahismaisen, jos Marzzuu todistettavasti tekee asiaa myös hyviksenä (= asian musta pitäisi olla silloin neutraali, joka ei kerro mitään Marzzuun puolesta).


Koska kuten juuri sanoin, yritän pelata siten, että aiemmat pelit eivät vaikuta arvioihini pelaajista. Sen vuoksi minulla ei ole mitään, joka olisi tekemässä marzzuusta neutraalin. Mikään ei myöskään estä marzzuta tekemästä sitä (hyvikseyden korostamista) myös pahiksena. Ja minusta kyseinen piirre vain on pahismainen.

En kyllä ihan ymmärrä miksi. :D Tai siis yhtä hyvin voisit sanoa, että Marzzuun ava nyt on vain pahismainen, vaikka samalla tiedostatkin, että se ei kerro mitään oikeasti Marzzuun puolesta. (Ok, vähän kärjistetysti, mutta yhtälailla Marzzuu hyvistelee niin hyviksenä kuin pahiksena ja Marzzuulla on sama ava niin hyviksenä kuin pahiksena. :D)
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 16.05.2019 20:59:56

Zey kirjoitti:
Pyramidi kirjoitti:Nopea vastaus:
Zey kirjoitti:En mä sanokaan, että sun pitäisi Marzzuua pitää hyvismäisenä. Lähinnä vaan kritisoin, että miten se tekee Marzzuusta pahismaisen, jos Marzzuu todistettavasti tekee asiaa myös hyviksenä (= asian musta pitäisi olla silloin neutraali, joka ei kerro mitään Marzzuun puolesta).


Koska kuten juuri sanoin, yritän pelata siten, että aiemmat pelit eivät vaikuta arvioihini pelaajista. Sen vuoksi minulla ei ole mitään, joka olisi tekemässä marzzuusta neutraalin. Mikään ei myöskään estä marzzuta tekemästä sitä (hyvikseyden korostamista) myös pahiksena. Ja minusta kyseinen piirre vain on pahismainen.

En kyllä ihan ymmärrä miksi. :D Tai siis yhtä hyvin voisit sanoa, että Marzzuun ava nyt on vain pahismainen, vaikka samalla tiedostatkin, että se ei kerro mitään oikeasti Marzzuun puolesta. (Ok, vähän kärjistetysti, mutta yhtälailla Marzzuu hyvistelee niin hyviksenä kuin pahiksena ja Marzzuulla on sama ava niin hyviksenä kuin pahiksena. :D)


Tuntuu, että on turha jauhaa tästä asiasta, koska tämä ei millään tapaa edistä peliä. Mutta vielä kerran:

Minulle hyvistely on pahismaista riippumatta siitä, keneltä se tulee. Pahiksella on vain minusta enemmän syytä korostaa tätä tällä tavoin, koska se antaa vaikutelmaa oikein innokkaasta hyviksestä. Varsinkin tällainen heti avausviestissä oleva hyvistely on minusta pahinta, koska luulisi ettei sinulla vielä ole mitään tarvetta vakuutta muita hyviksiä hyvikseydestä. Hyvistelyn townilta ymmärtää siinä tapauksessa paremminkin, jos se tapahtuu päivän lopussa tai kun on erittäin tukalassa asemassa. Mutta vielä tässä vaiheessa onko tarvetta hyviksellä vakuutella muita hyvikseydestään tällä tavoin? Minusta ei.
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 21:06:39

Okei. Musta vaan pelit ei toimi niin, että jokin asia on aina pahismaista piste, eikä kontekstia tarttis huomioida. Ja se, kuka tekee, on oleellinen osa kontekstia. Mut tää vaikuttaa enemmän mielipide erolta, joka ei ehkä liity sun rooliin.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.05.2019 21:15:03

Mun mielestä hyviksellä on kyllä tarve, tai oikeastaan velvollisuus vakuuttaa muut hyvikseydestään ihan heti ensimmäisestä viestistä lähtien.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 21:29:34

Oon muuten Pyra edelleen kiinnostunut kuulemaan materiaaleista.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja justy » 16.05.2019 22:34:18

Zey kirjoitti:Slendien sanoisin hyvikseksi ihan vaan koska oli tulossa roolinsa kanssa esiin, muttei sitten tullutkaan, koska raynin voittoehto. Tulee varovainen hyvis mieleen. En usko, että toi esilletuloajatus oli feikkausta. Enkä usko, että pahiksena haluais feikkiesiintulla heti aluksi, mut pahiksellakin toki toinen rooli lisäksi, minkä kanssa vois tulla esiin. Mut en silti tiedä, tuntuu epätodennäköisemmältä, että pahiksella ois toinen rooli ja että se toinen rooli ois vielä semmonen, että ois fiksua tulla esiin sen kanssa ilman että tarttis miettiä miksei kuole yöllä sun muita juttuja.


Alleviivattuun: mitä mieltä Zey olet siitä, onko pahiksilla erikoisrooleja? Ensin tunnut tietävän (tai olettavan varmaksi) että on, sitten seuraavassa virkkeessä epäilet pahisten erikoisrooleja.



Halima kirjoitti:
Zey kirjoitti:Halima, mistä toi ajatus sulle oikeen tuli ja miks halusit tuoda sen ilmoille?

Ajatus tuli siitä että mietin, että mitä hyötyä raynille oli kertoa että hänellä on lisäehto voitolle. Jos hän on hyvis, hänellä on varmasti hyvä syy - joko oman voittoehtonsa tai hyvisten voiton kannalta - paljastaa erityisvoittoehtonsa olemassaolo. Jos hän on pahis, syy tuolle esiintulolle voi olla ihan jo se, että hän haluaa pistää meidät miettimään tätä ja sekoittaa peliä. Vaikkakin tässä vaiheessa (olen nyt tätä uudelleenkirjoittaessa toisen sivun puolivälissä), olen jo enemmän sillä kannalla, että todennäköisesti rayn on hyvis, ja hänellä on toivottavasti jokin hyvä syy esiintulolleen. Ja itseasiassa jo se on kyllä kelvannut hyväksi syyksi, että hänen esiintulostaan on seurannut paljon keskustelua.


Eli pelin alussa pidit todennäköisimpänä sitä, että rayn tekisi tuon paljastuksen tilanteessa, jossa hänen erikoisroolinsa (tai oikea roolinsa, jos rayn on pahis) olisi hyvisvoittoa haittaava? Mutta pari sivua raynin viestejä luettuasi, et pidä tätä enää todennäköisimpänä selityksenä?

Yritän tässä miettiä että mikä oli rayntappokommenttisi motiivi.

Halima kirjoitti:
Slendie kirjoitti:Osaatko kuvailla Keturin:in yleispelityyliä ja sitä, miksi hän on rayn:in yläpuolella?

En osaa, mutta sama fiilis tulee kuin sm-pelissä. Tai no hmm, tää ei ehkä oo kauneimmin sanottu, mutta Keturinin yleispelityyli on ehkä "ärsyttävä" ja sellainen että monet lukee hänet pahikseksi, vaikka hän on hyvis. Ja siis yhteistä historiaahan meillä on tasan tuo yks peli, että aika huteralla analysointipohjalla ollaan.


Jos kyse on Keturinin yleispeli-ilmeestä, miksi se on merkki hänen hyvikseydestään tässä pelissä?

raynpelikoneet kirjoitti:Halimahan pelaa aina aktiivisesti joukkueestaan riippumatta joten toinen osa ei pitäisi sanoa mitään


Haliman viimeisimpien pelien joukossa on mielestäni ainakin pari, joissa hän on omien sanojensakin mukaan pelannut epäaktiivisesti kiireidensä vuoksi. Iloinen paripeli ainakin. En muista oliko edeltävä Bond-peli myös sellainen, vai oliko se joku vähän aiemmin pelattu peli.


Jinmuru kirjoitti:Ekan lukukerran perustelemattomia fiiliksiä. Ketään en suoralta osaa sanoa pahikseks, voisin ehkä äänestää Pyraa tai Halimaa. Veikkaisin et ainaki yks pahis on Horaa, Ae tai Cam, koska ei muuten tuu oikeen mitään vahvaa fiilistä mistään parista tai kolmikosta et ne ois pahiksia.


Miksi Pyra tai Halima?


Pyramidi kirjoitti:Keturinilla on todellakin ollut hyvin vahvasti offlinjalla asia. Mutta toisaalta häneltä on tullut sentään sitä materiaalia, kun aiemmin minulle oli tullut sinun viesteistä tunne, että viesteistä huolimatta ei tule mitään materiaalia. Nyt sinulta on tullut jo pidempikin viesti. Pitää lukea se vielä uudemman kerran ajatuksella läpi. Keturinilta toivon ehdottomasti nyt muutakin osallistumista peliin, niistä alun taulukoista, kun minusta ei todellista hyötyä ole.


Mitä tarkoitat offlinjalla? Eikös Keturin ole puhunut lähinnä pelimekaniikasta ja rooleista, jotka liittyvät peliin?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 22:47:14

justy kirjoitti:
Zey kirjoitti:Slendien sanoisin hyvikseksi ihan vaan koska oli tulossa roolinsa kanssa esiin, muttei sitten tullutkaan, koska raynin voittoehto. Tulee varovainen hyvis mieleen. En usko, että toi esilletuloajatus oli feikkausta. Enkä usko, että pahiksena haluais feikkiesiintulla heti aluksi, mut pahiksellakin toki toinen rooli lisäksi, minkä kanssa vois tulla esiin. Mut en silti tiedä, tuntuu epätodennäköisemmältä, että pahiksella ois toinen rooli ja että se toinen rooli ois vielä semmonen, että ois fiksua tulla esiin sen kanssa ilman että tarttis miettiä miksei kuole yöllä sun muita juttuja.


Alleviivattuun: mitä mieltä Zey olet siitä, onko pahiksilla erikoisrooleja? Ensin tunnut tietävän (tai olettavan varmaksi) että on, sitten seuraavassa virkkeessä epäilet pahisten erikoisrooleja.

Näköjään jäänyt tosta lauseesta koko verbi pois. Mut hmm. Jos pelissä on 12 pelaajaa, ni 10v2 tilanteessa pahikset voittais kun 8 hyvistä ois kuollu -> 4. yön jälkeen. Eli oikeestaan valistunut arvaus vois olla se, että pelissä ois se 3 pahista, koska veikkaan, että tässä on paljon erikoisrooleja kerta salainen roolilista. 3 pahista ois tasapainosempi siihen nähden. Toisaalta 3 pahista tarkoittais sitä, että lylo ois 3. päivänä tosiaan, mikä on aikasin. Mikä taas tarkottais sitä, että tuskin pahiksille on annettu erikoisrooleja. Jos on 2 pahista, ni sitten uskon, että ois erikoisroolejakin. Mut se, että oisko ne erikoisroolit sit semmosia, että niiden kanssa ois järkevää hyviksenä tulla esiin, ni en usko. SIis tyyliin jos on pahisennustaja, ni ei oo mitään järkeä tulla ennustajana esiin, koska pian ihmiset alkaa miettii, että miksei toi kuole yöllä. Ja jos pelissä on se kaks pahista, niin sitten ne erikoisvoimat on tuotu tasapainon takia = niiden on oltava oikeesti semmosia, jotka merkkaa kunnolla, jotta ne vaikuttaa tasapainoon, milloin ei oo järkevää tulla sen roolin kanssa vain esille. Eli lopputiivistelmänä: Jos kaksi pahista, niin on, mutta ne on vahvoja ja niiden claimaaminen ois tyhmä teko. Jos kolme pahista, niin ei.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja justy » 16.05.2019 23:02:46

Eli pelissä on todennäköisesti joko kaksi pahista merkittävillä erikoisrooleilla, tai kolme pahista ilman erikoisrooleja? Miksei kolmea pahista flavor-rooleilla?

Oon samaa mieltä siitä, että pelissä on todennäköisesti paljon erikoisrooleja (etenkin kun Violet tuntuu aloitusviestissä pahoittelevan sitä kun kaikki eivät sellaisia saaneet). Koska kuulostais vähän tylsältä, että ne kaikki ois hyviksillä, niin uskon myös pahisten saaneen rooleja. Mut en tiedä miksi niiden roolien pitäisi olla kauhean vahvoja eikä vain hauskoja anniversary-flavoreita.


Rooleista puheenollen, kysymys Slendielle. Miksi raynin ekstravoittoehto estää sua paljastamasta rooliasi? Et tunnu uskovan että raynin ekstravoittoehto on pahiksen ekstravoittoehto, tai hyvis/pahis-jahtia haittaava (vai tulkitsenko väärin?) Miksi roolisi paljastamisen mahdollinen apu raynin voitolle olisi siis haitallista, jos roolisi paljastaminen on mielestäsi muuten hyvä idea?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja justy » 16.05.2019 23:05:03

Sori kun nää tulevat pätkissä, ois selvästi aika zzz. Vielä slendielle kysymys: oletko pelannut Zeyn ja haliman kanssa esim. jotain miittimafiaa? Tunnut tän viestin perusteella omaavan varsin selkeän metan molemmista, mut täältä kylästä en löydä sulta kuin yhden pelin puolentoista vuoden takaa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Kranie O. K. Tomia » 16.05.2019 23:10:56

Hyvät potilaat,

Tietoomme on tullut, että tiloissamme liikkuu asiaankuulumattomia valelääkäreitä. Potilasturvallisuuden vuoksi tulemme ottamaan teistä pääluvun 17.5. klo 22.00. Kehotan kaikkia olemaan paikalla. Ne teistä, jotka ovat kilttejä, saattavat saada ruokaa ennen telkeämistä osastolle. Laskenta toteutetaan keskusaukiolla.

Äänestystilanne:

Zey 1 (Slendie)
Keturin 1 (justy)

Putoamassa Zey ensiksi saadulla äänellään

Puhumatta:

Horaaneko

Päivänne päättyy 19.5. klo 23.00
Avatar
Kranie O. K. Tomia
Kyläläinen
 
Viestit: 9
Liittynyt: 15.05.2019 17:46:26

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 23:15:12

Kolme pahista on jo sen verran voimakas tapaus tähän peliin, että mitään peliin vaikuttavia ei oikeestaan niille voi antaa. Toki vois olla jotain huvitusta, tyyliin mediapuhuja, mut jos se rooli ois pelkkää huvitusta, ni en tiiä, miks Slendie semmosen haluis 1. päivänä claimata, kun ei se edes tekisi häntä kenenkään silmissä varmaksi hyvikseksi tms.? Enemmän kuulostaa siltä, että Slendiellä oli joku suunnitelma, jolloin se rooli oikeesti vaikuttaa peliin.

Ja vaikka kysymys ei ollu mulle, ni vastaan kuitenkin, koska tykkään työntää nokkani joka paikkaan. :D Pelattiin Oulussa livemafiaa ja sitten Tampereella pelattiin saboteuria (jossa myös hyviksiä ja pahiksia).

Mut heittäisin justyn nyt kanssa hyviksiin, koska vaikuttaa innokkaalta selvittämään peliä.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja justy » 16.05.2019 23:20:52

Zey kirjoitti:Kolme pahista on jo sen verran voimakas tapaus tähän peliin, että mitään peliin vaikuttavia ei oikeestaan niille voi antaa. Toki vois olla jotain huvitusta, tyyliin mediapuhuja, mut jos se rooli ois pelkkää huvitusta, ni en tiiä, miks Slendie semmosen haluis 1. päivänä claimata, kun ei se edes tekisi häntä kenenkään silmissä varmaksi hyvikseksi tms.? Enemmän kuulostaa siltä, että Slendiellä oli joku suunnitelma, jolloin se rooli oikeesti vaikuttaa peliin.


Mulle tuli kuva, että Slendie oli aikeissa claimata jonkun nimen, mut tää johtunee siitä, että oletan ainakin Violetin ja Zeyn (todennäköisesti muitakin) löytyvän tästä pelistä. Näihin nimiin sitten liittynee jotain enemmän tai vähemmän voimakkaita flavor-rooleja. En osaa sitä sanoa että olisiko Slendie todennäköisemmin claimaamassa heikkoa vai vahvaa roolia, mut en pitäisi mitenkään oletusarvona että olisi claimaamassa vahvaa roolia. Harvoinhan niitäkään ekana päivänä claimataan?

Ja kiitos vastauksesta liittyen halima- ja zey-metaan. Selvensi asiaa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 23:25:20

Harvoin claimataan, mut yleensä claimaukseen liittyy joku suunnitelma, mikä liittyy asiaan. Ts. oon hyvin ihmeissäni jos nyt Slendie claimaa olevansa joku puhehäröilijä tms, koska sen tyyppisiä ei oo mtn järkeä claimata koska 1) suhun ei silti voi luottaa 2) jos oot hyvis niin helpotat vaan pahisten työtä osua niihin vahvoihin erikoisiin. Eikä siitä ois ees mitään hyötyä miks joku heikko rooli tulis tällai esille, että joo. :D Vahvoihin rooleihin voi edes liittyä jotain suunnitelmaa, mikä selittää varhaisen claimaamisen.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 23:26:52

Niin ja ehkä vois olla hyvä heittää vielä yks selventävä kommentti: Tampereella aina kun olin pahis ni Slendie näki sen musta. Uskon, et tähän raynkin viittas, kun sano, et pahiksena varmaan oisin jäätynyt ku Slendie syytti mua. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.05.2019 01:12:53

Kranie O. K. Tomia kirjoitti:Hyvät potilaat,

Tietoomme on tullut, että tiloissamme liikkuu asiaankuulumattomia valelääkäreitä. Potilasturvallisuuden vuoksi tulemme ottamaan teistä pääluvun 17.5. klo 22.00. Kehotan kaikkia olemaan paikalla. Ne teistä, jotka ovat kilttejä, saattavat saada ruokaa ennen telkeämistä osastolle. Laskenta toteutetaan keskusaukiolla.

Äänestystilanne:

Zey 1 (Slendie)
Keturin 1 (justy)

Putoamassa Zey ensiksi saadulla äänellään

Puhumatta:

Horaaneko

Päivänne päättyy 19.5. klo 23.00

Hetkinen. Missä vaiheessa Aelina on jotain postannut?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 17.05.2019 01:32:58

raynpelikoneet kirjoitti:
Kranie O. K. Tomia kirjoitti:Hyvät potilaat,

Tietoomme on tullut, että tiloissamme liikkuu asiaankuulumattomia valelääkäreitä. Potilasturvallisuuden vuoksi tulemme ottamaan teistä pääluvun 17.5. klo 22.00. Kehotan kaikkia olemaan paikalla. Ne teistä, jotka ovat kilttejä, saattavat saada ruokaa ennen telkeämistä osastolle. Laskenta toteutetaan keskusaukiolla.

Äänestystilanne:

Zey 1 (Slendie)
Keturin 1 (justy)

Putoamassa Zey ensiksi saadulla äänellään

Puhumatta:

Horaaneko

Päivänne päättyy 19.5. klo 23.00

Hetkinen. Missä vaiheessa Aelina on jotain postannut?

Oonko vasäsn puoliunessa kun Caminkin viestit "hävisivät"?
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.05.2019 02:16:51

Onko sulla Marzzuu minkäänlaista mielipidettä kenestäkään?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.05.2019 06:50:29

Voisiko joku, tai oikeastaan kaikki joukosta Slendie, Jinmuru, Halima kertoa, miksi Pyramidi on pahismainen? Itse en näe mitään syytä miksi tällä hetkellä sanoisin hänen olevan enemmän pahismainen kun hyvismäinen, ja kukaan noista kolmesta ei ole tarjonnut minkäänlaista perustetta epäilylleen. "sen avaus voisi olla pahismainen" tai "noinpa kannattais pelata pahiksena!" ei ole mikään oikea syy, kun tuo ei oikeastaan sano yhtään mitään. Sama kun minä sanoisin että "pelaaja X on pahis koska hän näyttää pahismaiselta".
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.05.2019 06:52:21

niinjoo, se piti vielä sanoa ennen nukkumaanmenoa, että aktiivisuuteni maanantaihin asti saattaa olla hajanaista, teen tossa tuplavuoroa viikonlopun.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Aelina » 17.05.2019 15:26:18

- Halima vaikuttaa innostuneelta pelistä, mikä ei vielä kerro mitään, koska Halima voi aloituksensa feikatakin. Mutta yleisesti Halima on yleensä vaikuttanut hyviksenä innostuneemmalta, mikä näkyy enemmän pelin edetessä.
- Miksi Zey ihmettelee, että Halima epäilee raynia voittoehtonsa takia? Eiköhän jokaista ihmetytä, mikä raynin voittoehto on ja motiivit asian esiintuomiseen? Toki Halimalta vähän omituisen suora ehdotus heti alkuun.
- Zey saa syyttää itseään salaisen roolilistan puheista (t. hyvisrakastavainen kulttipetturirakastavaisen tmv kanssa)
- Ymmärrän kyllä halun miettiä näitä rooleja, mutta kun ei siitä oikeasti hyödy pelin kannalta mitään. Jos mietitään nyt ihan esimerkiksi sitä Zeyn salaista roolilistaa, missä arvuuttelu vähän meni pieleen…
- Ymmärrän pointin, että Keturin olisi näennäisaktiivinen. Tulee peliin jo alussa mukaan aktiivisesti, mutta keskittyy vähän kaikkeen muuhun paitsi pelaajiin.
- Zeyltä jotenkin omituisen rauhallinen aloitus peliin, ei ole niin kärkäs kuin voisi olla.
- Marzzuun sanoisin äkkiseltään neutraaliksi, vaikea tuosta aloituksesta vielä on mitään sanoa. Toivoisin, että Marzzuun kohdalla päästäisiin taas enemmän päätelmiin, kunhan peli etenee.
- Halima lähtee kyllä vähän helppojen perään: ensin tarttuu rayniin, jota jokainen varmaan ihmettelee. Sitten miettii heräämättömiä. Lisäksi mua vähän vaivaa se, että Halima ei ilmeisesti ensimmäisen kommenttinsa perusteella harkinnut raynia pahikseksi, vaan myös hyvikseksi, joka olisi vain hyvä saada pois.
- Jin heittää ekan lukukerran perusteella vain listattuna pelaajat, mikä ei kerro puolesta. Tulee kuitenkin vähän paripeli mieleen, jossa Jin oli hyvis.
- Zeystä tulee vähän ristiriitaista oloa, tietääkö enemmän kuin hyvis vai ei. Viitaten nyt Slendien kommenttiin. Kuitenkin Zey pyörittelee eri vaihtoehtoja mun mielestä. Mutta tein kyllä noin silloin, kun olin se hyvisrakastavainen (=yritin vakuuttaa muita, että ei tässä pelissä mitään kulttia ole).
- Aelina ei ole postannut. Eikä ole huomannut Caminkaan postanneen.

Perinteisesti keskittyminen loppui jo alun jälkeen. Haluan nyt yleisesti sanoa, että tavoitteenani on olla hankkimatta hermoromahdusta pelin takia tässä sairaslomalla. :P Hieman arveluttaa, miten viikonlopun päivitykset vaikuttavat foorumin toimimiseen?
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.05.2019 16:38:14

Aelina ketä siis epäilet ja vaikuttavatko jotkut hyviksiltä tässä vaiheessa?

Eiköhän päivää pidennetä jos foorumi on jostain syystä alhaalla.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Slendie » 17.05.2019 16:56:22

Pikapostaus sen perusteella mitä muistan ketjussa mainitun/kysytyn/jne.

Mielipiteeni Zey:stä. TL;DR parempi, mutten ole vakuuttunut kyläläisyydestä.
Alun soul-read:ini, siis se että Zey vaikutti siltä kuin hänellä olisi enemmän infoa rooleista kuin meillä muilla, ei vaikuttaisi kertovan hänen joukkueestaan mitään. Ja soul-read ei perustunut pelkästään siihen pahis-lukumäärä-kommenttiin minkä epähuomiossa ymppäsin Zey:n kirjoittamaksi, mutta antaa sen olla. Zey on ollut innokas ja aktiivinen, mutten pidä niitä kovinkaan vahvoina hyvis!telleinä hänen kohdallaan. Viimeisimpien postieni jälkeen (kun pyysin Zey:tä ja rayn:iä äänestämään toisiaan) sisältö on vaikuttanut vihreämmältä. Ja kysyttiin mitä tarkoitan "vihreällä", tarkoitan sillä kyläläismäistä. Odotan, kuten Halimakin sanoi odottavansa, että jossain vaiheessa peliä näen jotain mikä saa mut pitämään Zey:tä käytännön varmana kyläläisenä.
rayn sanoi että piti vihreänä sitä miten Zey ei backpedallannut vaikka olisi voinut -- sanoisin että pahis!Zey ei lähtisi backpedal:aamaan hyvis!rayn-kommenteistaan tuossa tilanteessa. Vaan pitäytyisi aiemmassa kannassaan kun tietäisi sen loogiseksi ja oikeaksi. Olen ajatellut myös, että pahis!Zey voisi aivan hyvin sivuuttaa hyvis!rayn:in avauspostin tuolla tavalla, kun taas hyvis!Zey lähtisi todennäköisemmin tiedustelemaan rayn:iltä enemmän. Mutta nyt en ole siitä mielipiteestä enää niin varma.

Mielipiteeni Halima:sta. TL;DR epäilyttävä, mutta äänestäminen tuntuisi väärältä kun tuntuu ajattelevan samansuuntaisesti mun kanssani.
Hänen vastauksensa kysymykseen avauspostistaan tuntuu ihan liian vaikealta. Jälkikäteen "kaunistelulta", niinkuin Halima itsekin enemmän tai vähemmän suorasti taisi todeta. Odotin jotain paljon lyhyempää ja yksinkertaisempaa kommenttia, samaan tyyliin kuin mitä hän vastasi minulle kysymykseeni rayn-Zey-justy -kolmikosta.
Tulkitsin Halima:n avauksen muutenkin hyvin spontaaniksi ja rennoksi. Olin samaa mieltä kuin Zey sanoessaan aiemmin, että pahis!Halima olis tarkempi avauspostinsa kanssa. Mutta sitä mieltä en kyllä enää voi olla rayn:in aiemmasta pelistä antaman lainauksen jälkeen. :')
Riidipostin muodossa on myös jotain mikä häiritsee mutten ole ihan varma mikä -- ehkä se, että näkee ketjun loppujen lopuksi hyvin neutraalina, vaikka yksittäisten kommenttien perusteella voisi olettaa enemmän epäilyksiä? Ehkä ylipäänsä se että muotoili mielipiteensä semi-mielivaltaiseen listamuotoon, ja en pysty seuraamaan hänen ajatuksenjuoksuaan Keturin:in suhteen?
Toisaalta, tunnen myös samaistuneeni useampaan Haliman jakamaan ajatukseen, niinkuin näkee siitäkin että kysyimme peräkkäisissä posteissa hyvin samanlaisia asioita. En halua ainakaan vielä äänestää häntä (tosin ihmettelen miksei kukaan ole äänestänyt -- häntä tai YLIPÄÄNSÄ äänestänyt ketään mun ja justyn lisäksi! -- kaikesta puheesta huolimatta), haluan sulatella hänen postejaan enemmän.

Pyramidi. Halima sanoi sen aika hyvin mielestäni -- tekstiä ja sanoja on paljon mutta sellainen todellinen kantaaottavuus, todellinen mieleenpainuvuus, puuttuu. Olen samaa mieltä että yleensä kun jostakusta jää sellainen fiilis ketjussa, se joku on pahis. Lisään että Pyra:sta jää vaikutelma, kuin koittaisi kommentoida sitä mikä on ketjussa milläkin hetkellä pinnalla, sen sijaan että koittaisi oikeasti tuoda itsetuotettua sisältöä pöydälle. (Tämä sama fiilis, pienemmissä määrin, arvelutti myös Zey:n alkupelissä.) Äänestäni --Zey:llä ei liene enää hyötyä, joten jatketaan ++Pyramidilla.

Kleimistäni kysyttiin. rayn:in kleimi muistutti mua yksinkertaisesti siitä että pelissä on ekstravoittoehtoja, ja pysähdyin miettimään millä tavalla saattaisin tahattomasti edesauttaa jotain eksoottista pahis!roolia. Siitä vaihtoehdosta en ole enää niin huolissani, mutta (peli)päivä on jo yli puolenvälin ja hyvin pian pelin alkamisen jälkeen tulin siihen tulokseen, että ideani toisi liikaa kaaosta ketjuun ekana (peli)päivänä.

Niin ja "meta:sta" kysyttiin kans. Zey vastaskin jo mutta joo, käytännössä kokemukseni tämän köörin kanssa rajoittuu pelkkään livejuonitteluun. Kaikkien kanssa en ole pelannut sitäkään. Oletukseni forum-pelityylistä perustuu siis siihen ja mielipiteisiini siitä miten pelaajat universaalisti toimii, ei siihen että olisin suurennuslasin kanssa käynyt tutkimassa Kylän pelikirjastoa. :) rayn:in kanssa onkin sit tullut pelattua forum- ja livejuonareita monen monta vuotta.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron