Anniversarypeli 2. Peli päättyi?

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja justy » 16.05.2019 14:26:16

Zey kirjoitti:justy, uskotko, että rayn pahiksena tulisi vaihtoehtoisen voittoehtonsa kanssa esiin? Jos vaikkapa se voittoehto ois pahisrakastavaisen voittoehto.


Mä uskon, että pahis-rayn voisi claimata omaavansa vaihtoehtoisen voittoehdon. Erityisesti jos hän uskoo, ettei pahiksilla voi olla mitään järkeviä vaihtoehtoisia voittoehtoja. En siis näe tossa claimissa syytä antaa raynille hyvispisteitä. (Ja tää ei siis tarkoita, että pidän tuota claimia pahismaisena.)
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja justy » 16.05.2019 14:27:06

Miks mä en osaa. Piti laittaa claimata kursiivilla. Tarkoitus siis painottaa, että hän voisi väittää omaavansa vaihtoehtoisen voittoehdon, vaikka sellaista ei hänellä oikeesti olisikaan.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 16.05.2019 14:32:58

Mielenkiintoisia viestejä tullut.

raynpelikoneet kirjoitti:Pyramidi -- voisitko kertoa mulle viimeisimmän pelin jossa oot ollut pahis? Foorumilla ei ilmeisesti oo mitään tietokantaa peleistä, josta olis helppo ettiä. Kävin läpi pari peliä mutta luovutin sitten kun oli aika aikaavievää.


Minun viimeisin pahispeli on Kylä kolmosen ajoilta, jostain vuodelta 2012 tai jotain. Sen jälkeen en ole pahista pelannut. Kylä kolmosen pelejä ei taida olla missään nähtävillä ja toisaaalta en tiedä, kuinka hyödyllisiä seitsemän vuoden takaiset pelit olisivat vertailussa.

justy kirjoitti:Tällä hetkellä ++Keturin. Hän, Pyramidi ja Marzzuu vaikuttavat postiensa perusteella eniten näennäisaktiivisilta. Ketu näistä sitten aktiivisin näennäisyydessään.


Minusta justy lähtee liikkeesti aika kärkkäästi. Sitä en tosin tiedä, miten hän listaa marzzuun näennäisaktiiviseksi, kun häneltä on tullut vain yksi heräämisviesti. Minulle heräämisviestin tehnyt pelaaja ei ole edes aktiivinen, saati miten sitten näennäisaktiivinen? Tuntuu aika kaukaa haetulta lähteä ensimmäisen päivän alussa miettimään jo näennäisaktiiveja. Ellei kyseessä ole juuri sitten sitä pahiksen näennäisaktiivisuutta ja ns. pahisjahtia.

Hyvisreadi:

rayn vaikuttaa minulle tällä hetkellä varmimmin hyvikseltä. Osaltaan tuo lisävoittoehdon paljastus, mutta muutenkin on pealannut minun silmii samoin kuin SM-kisoissa, tuntuu oikeasti hakevan pahiksia. Eikä lähde hakemaan niitä näennäisaktiivisesti, vaan tuo esille hyvin muitakin perusteita.

Pari mietettä:
marzzuun aloitus oli minulle teennäinen.

marzzuu kirjoitti:Yleensä kitisen, että ekana päivänä ei ole materiaalia. Ja mulla o materiaalia ja sitten tulee totaalinen muistinmenetys, että mitä ajattelin tai mitä mun piti kirjoittaa. Pyh.
No, lätkin jotain peliin liittyvää ettei mene ihan jutteluksi tämä viesti, itse aion keskittyä pelissä pahisten nappaamiseen ja mahdolliseen lylotilanteeseen en vielä ota kantaa. Ja joo, pidetään vaan ne vanhat pelit mielellään erossa tästä pelistä?


Minulle tulee aina pahisviboja, kun joku erityisesti korostaa hyvispuoltaan, kuten marzzuu tekee: "aion keskittyä pahisten nappaamiseen". Luulisi pahisten nappaamisen olevan sen verran itsestäänselvää kaikille hyviksille, ainoastaan pahiksella olisi tarvetta korostaa mitä aikoo tehdä.

keturin tuntuu keskittyvän vahvasti aika korkealentoiseen teoretisointiin, josta en näe olevan paljoa hyötyä. Mitään todellista hyödyllistä asiaa niissä ei oikein ole. Toisaalta peli on vasta alussa, joten ei asiapitoisuutta voi vielä oikein vaatia. Tarkkailuun.

Zeyllä samaa discotyylistä pelailua mitä aiemminkin. Vaikea sanoa vielä mitään. Keskittyi alussa roolihahmojutusteluun, sittemmin kysellyt paljon paljon. Kuitenkaan ei tuo omia mielipiteitään pelaajista esiin, muista kuin raysta. Katsotaan, miten jatkaa peliä. Neutraali, kuitenkin hieman pahismaisempaan päin.

/Zey, justy, justy
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja justy » 16.05.2019 14:37:07

Pyramidi kirjoitti:keturin tuntuu keskittyvän vahvasti aika korkealentoiseen teoretisointiin, josta en näe olevan paljoa hyötyä. Mitään todellista hyödyllistä asiaa niissä ei oikein ole. Toisaalta peli on vasta alussa, joten ei asiapitoisuutta voi vielä oikein vaatia. Tarkkailuun.


Sanoisitko, että Keturinin toiminta on jopa näennäisaktiivista? :)
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 14:42:54

justy kirjoitti:Miks mä en osaa. Piti laittaa claimata kursiivilla. Tarkoitus siis painottaa, että hän voisi väittää omaavansa vaihtoehtoisen voittoehdon, vaikka sellaista ei hänellä oikeesti olisikaan.

Henkilökohtaisesti en usko, että raynille tulis asia niin nopsaan mieleen. Ts. rayn toi asian esille kuitenkin jo toisessa viestissään -> ei ollut kauheasti aikaa asiaa pohtia. Ehkä maks puol tuntia oli kulunut ylipäänsä siitä, kun rayn ylipäänsä sai tietää roolinsa. Siinä ajassa katsominen, että jaaha, pelissä voi olla lisäehtoja, tulla siihen tulokseen, että pahiksille ei olisi järkeviä lisäehtoja ja sen miettiminen että mikä olisi se oma lisäehto (koska jos tulee esiin, on hyvä varautua siihen, että voi tarkentaa asiaa jossain vaiheessa) kaikki maksimissaan puolessa tunnissa tuntuu liian nopsalta. Jos päivä ois ollut pidemmällä niin sitten ois eri juttu.

Pyramidi kirjoitti:Kuitenkaan ei tuo omia mielipiteitään pelaajista esiin, muista kuin raysta.

Toinhan mä Slendiestä ja Halimastakin mielipiteitäni esiin? Ihan samassa viestissä jopa ku raysta. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja justy » 16.05.2019 14:49:11

Zey kirjoitti:
justy kirjoitti:Miks mä en osaa. Piti laittaa claimata kursiivilla. Tarkoitus siis painottaa, että hän voisi väittää omaavansa vaihtoehtoisen voittoehdon, vaikka sellaista ei hänellä oikeesti olisikaan.

Henkilökohtaisesti en usko, että raynille tulis asia niin nopsaan mieleen. Ts. rayn toi asian esille kuitenkin jo toisessa viestissään -> ei ollut kauheasti aikaa asiaa pohtia. Ehkä maks puol tuntia oli kulunut ylipäänsä siitä, kun rayn ylipäänsä sai tietää roolinsa. Siinä ajassa katsominen, että jaaha, pelissä voi olla lisäehtoja, tulla siihen tulokseen, että pahiksille ei olisi järkeviä lisäehtoja ja sen miettiminen että mikä olisi se oma lisäehto (koska jos tulee esiin, on hyvä varautua siihen, että voi tarkentaa asiaa jossain vaiheessa) kaikki maksimissaan puolessa tunnissa tuntuu liian nopsalta. Jos päivä ois ollut pidemmällä niin sitten ois eri juttu.


Rayn kyseli jo ilmoketjussa Violetilta vaihtoehtoisista voittoehdoista. Mä en ihmettelisi jos hän on miettinyt asiaa jo hyvissä ajoin ennen rooliviestinsä saamista.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Keturin » 16.05.2019 14:52:28

justy kirjoitti:
Pyramidi kirjoitti:keturin tuntuu keskittyvän vahvasti aika korkealentoiseen teoretisointiin, josta en näe olevan paljoa hyötyä. Mitään todellista hyödyllistä asiaa niissä ei oikein ole. Toisaalta peli on vasta alussa, joten ei asiapitoisuutta voi vielä oikein vaatia. Tarkkailuun.


Sanoisitko, että Keturinin toiminta on jopa näennäisaktiivista? :)


No saanee tässä pohtia ääneen pelissä olevia optioita? Ollaan kuitenki vasta ekan 24h sisällä.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 14:57:33

justy kirjoitti:
Zey kirjoitti:
justy kirjoitti:Miks mä en osaa. Piti laittaa claimata kursiivilla. Tarkoitus siis painottaa, että hän voisi väittää omaavansa vaihtoehtoisen voittoehdon, vaikka sellaista ei hänellä oikeesti olisikaan.

Henkilökohtaisesti en usko, että raynille tulis asia niin nopsaan mieleen. Ts. rayn toi asian esille kuitenkin jo toisessa viestissään -> ei ollut kauheasti aikaa asiaa pohtia. Ehkä maks puol tuntia oli kulunut ylipäänsä siitä, kun rayn ylipäänsä sai tietää roolinsa. Siinä ajassa katsominen, että jaaha, pelissä voi olla lisäehtoja, tulla siihen tulokseen, että pahiksille ei olisi järkeviä lisäehtoja ja sen miettiminen että mikä olisi se oma lisäehto (koska jos tulee esiin, on hyvä varautua siihen, että voi tarkentaa asiaa jossain vaiheessa) kaikki maksimissaan puolessa tunnissa tuntuu liian nopsalta. Jos päivä ois ollut pidemmällä niin sitten ois eri juttu.


Rayn kyseli jo ilmoketjussa Violetilta vaihtoehtoisista voittoehdoista. Mä en ihmettelisi jos hän on miettinyt asiaa jo hyvissä ajoin ennen rooliviestinsä saamista.

Aaa, näköjään. Hmm. Sitten se alkaa ajallisesti olemaan järkevämpää. Vaikka vieläkin pitäisin todennäköisempänä sitä, että rayn on hyvis.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 16.05.2019 14:58:55

justy kirjoitti:
Pyramidi kirjoitti:keturin tuntuu keskittyvän vahvasti aika korkealentoiseen teoretisointiin, josta en näe olevan paljoa hyötyä. Mitään todellista hyödyllistä asiaa niissä ei oikein ole. Toisaalta peli on vasta alussa, joten ei asiapitoisuutta voi vielä oikein vaatia. Tarkkailuun.


Sanoisitko, että Keturinin toiminta on jopa näennäisaktiivista? :)


Minulle näennäisaktiivinen on enemmänkin myöhemmän pelin pahismaisuuden merkki. Koska pelissä ei ole vielä paljoa materiaalia, ei myöskään voi vaatia viesteiltä tai pelaamiseltakaan niin suurta asiapitoisuutta. Vaikka keturinin teoriat eivät edistä peliä kovin paljoa, ei kuitenkaan niitä aiemmin tulleiden viestin perusteellakaan voi toimia "hyvisaktiivimaisesti".

Lisäksi en edelleenkään ymmärrä, miten voit marzzuun määritellä näennäisaktiiviseksi. Voitko selittää?

Zey, huomaan tehneeni virheen. Sinulla on taas niin monta viestiä, etten oikein pysy perässä missä niitä ajatuksia olikaan. Mielipiteet raynista jäi niistä eniten mieleen lukemisen jälkeen ja sitten oletin virheellisesti, ettei muita oikein ollut, kun eivät jääneet mieleen.

Zey kirjoitti:Slendien sanoisin hyvikseksi ihan vaan koska oli tulossa roolinsa kanssa esiin, muttei sitten tullutkaan, koska raynin voittoehto. Tulee varovainen hyvis mieleen. En usko, että toi esilletuloajatus oli feikkausta. Enkä usko, että pahiksena haluais feikkiesiintulla heti aluksi, mut pahiksellakin toki toinen rooli lisäksi, minkä kanssa vois tulla esiin. Mut en silti tiedä, tuntuu epätodennäköisemmältä, että pahiksella ois toinen rooli ja että se toinen rooli ois vielä semmonen, että ois fiksua tulla esiin sen kanssa ilman että tarttis miettiä miksei kuole yöllä sun muita juttuja.


Onko se nyt hyvismäistä vai pahismaista? Minulle tulee siitä myös mieleen pahis, joka ajatteli tulevansa esille erikoisroolinsa kanssa, mutta tulikin toiseen ajatukseen. Lisäksi Zey, mistä voit tietää että claimaaja ei valehtilisi rooliaan? Koska pelissä on salainen roolilista, ei olisi kovinkaan vaikea kehitellä myöskään pahikselle sopivaa peitehenkilöllisyyttä.

//justy, Keturin, Zey
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 15:03:15

Pyramidi kirjoitti:
Zey kirjoitti:Slendien sanoisin hyvikseksi ihan vaan koska oli tulossa roolinsa kanssa esiin, muttei sitten tullutkaan, koska raynin voittoehto. Tulee varovainen hyvis mieleen. En usko, että toi esilletuloajatus oli feikkausta. Enkä usko, että pahiksena haluais feikkiesiintulla heti aluksi, mut pahiksellakin toki toinen rooli lisäksi, minkä kanssa vois tulla esiin. Mut en silti tiedä, tuntuu epätodennäköisemmältä, että pahiksella ois toinen rooli ja että se toinen rooli ois vielä semmonen, että ois fiksua tulla esiin sen kanssa ilman että tarttis miettiä miksei kuole yöllä sun muita juttuja.


Onko se nyt hyvismäistä vai pahismaista? Minulle tulee siitä myös mieleen pahis, joka ajatteli tulevansa esille erikoisroolinsa kanssa, mutta tulikin toiseen ajatukseen. Lisäksi Zey, mistä voit tietää että claimaaja ei valehtilisi rooliaan? Koska pelissä on salainen roolilista, ei olisi kovinkaan vaikea kehitellä myöskään pahikselle sopivaa peitehenkilöllisyyttä.

Hyvismäistä. Ja joo, claimaaja voi valehdella roolinsa. Mut pidän epätodennäköisempänä, et pahis haluais feikkiesiintulla heti aluksi. Siis että meinais valehdella roolinsa heti alussa. Varsinkin kun ottaa huomioon, että ilmeisesti raynin kommentti esti asian -> jos rooli on feikki, ni miten se sen estäis? Musta mennään vaan liian monimutkaseen ajatteluun, mitä tää vaatis -> todennäkösempää, ettei näin oo käyny.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja justy » 16.05.2019 15:28:37

Pyramidi kirjoitti:Minulle näennäisaktiivinen on enemmänkin myöhemmän pelin pahismaisuuden merkki. Koska pelissä ei ole vielä paljoa materiaalia, ei myöskään voi vaatia viesteiltä tai pelaamiseltakaan niin suurta asiapitoisuutta. Vaikka keturinin teoriat eivät edistä peliä kovin paljoa, ei kuitenkaan niitä aiemmin tulleiden viestin perusteellakaan voi toimia "hyvisaktiivimaisesti".


Okei, kiitos selvennyksestä. Mun mielestä pelaaja voi olla näennäisaktiivinen myös alkupelistä. Totta kai se että pelaako sillä tyylillä 24 vaiko 120 tuntia ovat eri asioita. Mutta olemme muistaakseni käyneet jo jossain aiemmassa pelissä läpi tän meidän pelityylien eron ja keskustelun siitä miten paljon pitää olla perusteita ennen kuin äänestää, ehkä siihen ei tarvitse mennä. Olen kuitenkin siitä eri mieltä, etteikö keturin olisi voinut halutessaan kommentoida pelitapahtumia mekaniikasta puhumisen lisäksi/sijaan (eli toimia oikeasti aktiivisesti). Ovathan sitä muutkin tehneet.


Pyramidi kirjoitti:Lisäksi en edelleenkään ymmärrä, miten voit marzzuun määritellä näennäisaktiiviseksi. Voitko selittää?


Mulle tuli Marzzuun viestistä sellainen olo, että hän halusi kovasti kertoa olevansa aktiivisesti messissä, sanomatta itse pelistä kuitenkaan mitään. Esim. se alun "unohdin mitä piti sanoa". Mutta en kyllä Marzzuuta tuolla perusteella äänestäisi, koska olen nähnyt hänen tekevän samaa hyviskenä ja pahiksena. En ainakaan muista samaa sulta ja Keturinilta, tosin sun pelin aloitus toi kyllä mieleen tyylisi Discordista.

Zey, huomaan tehneeni virheen. Sinulla on taas niin monta viestiä, etten oikein pysy perässä missä niitä ajatuksia olikaan. Mielipiteet raynista jäi niistä eniten mieleen lukemisen jälkeen ja sitten oletin virheellisesti, ettei muita oikein ollut, kun eivät jääneet mieleen.

Zey kirjoitti:Slendien sanoisin hyvikseksi ihan vaan koska oli tulossa roolinsa kanssa esiin, muttei sitten tullutkaan, koska raynin voittoehto. Tulee varovainen hyvis mieleen. En usko, että toi esilletuloajatus oli feikkausta. Enkä usko, että pahiksena haluais feikkiesiintulla heti aluksi, mut pahiksellakin toki toinen rooli lisäksi, minkä kanssa vois tulla esiin. Mut en silti tiedä, tuntuu epätodennäköisemmältä, että pahiksella ois toinen rooli ja että se toinen rooli ois vielä semmonen, että ois fiksua tulla esiin sen kanssa ilman että tarttis miettiä miksei kuole yöllä sun muita juttuja.


Onko se nyt hyvismäistä vai pahismaista? Minulle tulee siitä myös mieleen pahis, joka ajatteli tulevansa esille erikoisroolinsa kanssa, mutta tulikin toiseen ajatukseen. Lisäksi Zey, mistä voit tietää että claimaaja ei valehtilisi rooliaan? Koska pelissä on salainen roolilista, ei olisi kovinkaan vaikea kehitellä myöskään pahikselle sopivaa peitehenkilöllisyyttä.

//justy, Keturin, Zey[/quote]
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja justy » 16.05.2019 15:30:14

Ja sama siivottuna... Mä meen nyt tekemään jotain muuta, kun tää käyttöliittymä tuntuu liian vaikealta. Liekö matkustaminen ja helle sulattanut pään, vai onko vaan liian pitkä aika edellisestä pelistä.

Pyramidi kirjoitti:Minulle näennäisaktiivinen on enemmänkin myöhemmän pelin pahismaisuuden merkki. Koska pelissä ei ole vielä paljoa materiaalia, ei myöskään voi vaatia viesteiltä tai pelaamiseltakaan niin suurta asiapitoisuutta. Vaikka keturinin teoriat eivät edistä peliä kovin paljoa, ei kuitenkaan niitä aiemmin tulleiden viestin perusteellakaan voi toimia "hyvisaktiivimaisesti".


Okei, kiitos selvennyksestä. Mun mielestä pelaaja voi olla näennäisaktiivinen myös alkupelistä. Totta kai se että pelaako sillä tyylillä 24 vaiko 120 tuntia ovat eri asioita. Mutta olemme muistaakseni käyneet jo jossain aiemmassa pelissä läpi tän meidän pelityylien eron ja keskustelun siitä miten paljon pitää olla perusteita ennen kuin äänestää, ehkä siihen ei tarvitse mennä. Olen kuitenkin siitä eri mieltä, etteikö keturin olisi voinut halutessaan kommentoida pelitapahtumia mekaniikasta puhumisen lisäksi/sijaan (eli toimia oikeasti aktiivisesti). Ovathan sitä muutkin tehneet.


Pyramidi kirjoitti:Lisäksi en edelleenkään ymmärrä, miten voit marzzuun määritellä näennäisaktiiviseksi. Voitko selittää?


Mulle tuli Marzzuun viestistä sellainen olo, että hän halusi kovasti kertoa olevansa aktiivisesti messissä, sanomatta itse pelistä kuitenkaan mitään. Esim. se alun "unohdin mitä piti sanoa". Mutta en kyllä Marzzuuta tuolla perusteella äänestäisi, koska olen nähnyt hänen tekevän samaa hyviskenä ja pahiksena. En ainakaan muista samaa sulta ja Keturinilta, tosin sun pelin aloitus toi kyllä mieleen tyylisi Discordista.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.05.2019 17:26:29

Sekoitin raynin ekan postin jotenkin mukaan kun sain sellaisen fiiliksen että Zey:n avauksessa on "TMI" (too much information, tietää enemmän pelistä kuin muut). Vibat Zeystä on paremmat nyt, tosin lähinnä hyvän aktiivisuuden tähden. Varsinaisia vihreitä (elikkä kyläläismäisiä) juttuja en näe muuta kuin Halima-riidin (read, mielipide; mulle tulee anglisismeja kun kirjoitan nopeasti, yritän välttää mut olkaa etukäteen varoitettuja kaikki :') Oon parhaani mukaan aktiivinen mut ketjunselailuni tulee suurimman osan ajasta olemaan pintapuolista!)

Zey: mulla on muistikuva että olet yleensä epävarmempi sen suhteen, miten rayn:iä luetaan. Hyvis!riidisi hänestä on toki yhteneväinen sen kanssa, miten minun puoli-esiintuloni tulkitsit, mutta osaisitko ihan pelkästään rayn:in sisällön perusteella sanoa, miksi hän on hyvis?
Lisäksi haluaisin kysyä suhtautumisestasi rayn:in ekstravoittoehtoon. Olit ainoa, joka ei kaivannut sen suhteen lainkaan lisää tietoa. Miksi koit heti, ettei sillä ole mitään vaikutusta mihinkään? Ja miksi se sitten on kummallista, että me muut halusimme tietää siitä enemmän? Olet kommentoinut varmaankin jokaista raynin voittoehtoon liittyvää utelua.
Mitä mieltä olet Pyramidista nyt, kun hän on tuottanut ketjuun enemmän vastauksia?

rayn: ollaan eri mieltä Zey:n sisällön suhteen. Osaatko kertoa mitä erityisen vihreää näet? Tai osaatko sanoa, mitä tilanteita pahis!Zey olis hoitanut eri tavalla? Muuta kuin lyhyen vastauksen ääneeni, mistä en sittemmin edes kunnolla "jatkanut", painostanut, mitenkään.
Ollaan myös eri mieltä Haliman avauksesta mutta siihen, edelleen, palaisin mieluummin sitten kun Halima on itse palannut tuottamaan sisältöä ketjuun. "Hyvä" oli lainausmerkeissä koska anonyymin pelaajan tekemänä en tulkitsis tuota avauspostia samalla tavalla. Näkisin siinä pahismerkkejä itseasiassa.

Toi Kylä-wikistä lainattu hyvis-pahis-rakastajat -rooli (jota en ole muuten missään aiemmin tainnut nähdä! :o ) oli niin kutkuttavan sopiva siihen mitä tältä raundilta odotan, että mulla on vakava pyyntö: voisitteko Zey ja rayn äänestää toisianne?

Pyramidin avausposti oli sellainen mitä tosi tosi usein näkee pahispelaajalta. Onnistunut olemaan kyl kivan aktiivinen sen jälkeen ja ottanut oma-aloitteisesti kantaa eri pelaajiin. Jos en äänestäisi Zey:tä juuri nyt niin äänestäisin häntä. Seuraan mielenkiinnolla seuraavia postauksiaan.
Tässä vaiheessa varmaan hyvä kertoa niillekin joiden kanssa ei ole tullut paljon tai lainkaan aiemmin pelattua, että uskon äänestyksen voimaan foorumipeleissä, ja pyrin joka hetki äänestämään jotakuta.

Todettakoon vielä että justyn ote ketjuun vaikuttaa aika vihreältä mut suoraan sanottuna en ole kenenkään kyläläisyydestä erityisen vakuuttunut vielä. Eniten vihreää näen rayn:in sisällössä. Jos en äänestäisi Zey:tä tai Pyramidia, äänestäisin Keturin:ia.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Halima » 16.05.2019 17:44:12

Zey kirjoitti:Halima, mistä toi ajatus sulle oikeen tuli ja miks halusit tuoda sen ilmoille?

Ajatus tuli siitä että mietin, että mitä hyötyä raynille oli kertoa että hänellä on lisäehto voitolle. Jos hän on hyvis, hänellä on varmasti hyvä syy - joko oman voittoehtonsa tai hyvisten voiton kannalta - paljastaa erityisvoittoehtonsa olemassaolo. Jos hän on pahis, syy tuolle esiintulolle voi olla ihan jo se, että hän haluaa pistää meidät miettimään tätä ja sekoittaa peliä. Vaikkakin tässä vaiheessa (olen nyt tätä uudelleenkirjoittaessa toisen sivun puolivälissä), olen jo enemmän sillä kannalla, että todennäköisesti rayn on hyvis, ja hänellä on toivottavasti jokin hyvä syy esiintulolleen. Ja itseasiassa jo se on kyllä kelvannut hyväksi syyksi, että hänen esiintulostaan on seurannut paljon keskustelua.

Zey kirjoitti:Slendie miks haluat tietää raynin voittoehdosta?

Zey, miksi niin ihmeissään siitä että ihmiset tarttuu / rupeaa keskustelemaan siitä, että rayn kertoi hänellä olevan erillisen voittoehdon?

raynpelikoneet kirjoitti:Ei ole mitään apua kaupungille kertoa lisää extraehdostani.

Miksi sitten kerroit siitä ylipäätään?

Zeyn kanssa samaa mieltä siitä, että Slendien melkein esiintulo vaikuttaa hyvismäiseltä. Tämä taas:
Zey kirjoitti:rayn taas hyvistyttää, koska toi esiin ton lisävoittoehtonsa. En usko, että pahiksilla on lisävoittoehtoa ja en usko, että rayn heti ekaks päättäis hankkia hyviskreduja feikkaamalla lisävoittoehdon.

Mä kyllä uskon että rayn pahiksena voisi hyvinkin keksiä hankkia hyviskreduja feikkaamalla lisävoittoehdon. Joka tapauksessa - kuten sanoin - tällä hetkellä rayn tuntuu ennemmin hyvikseltä.

Keturinista hienoine lol-taulukkoineen alustavaa hyvisvibaa.

Nyt tulee näköjään raynin seinä aiheesta "miksi Halima on pahis". Lähetän tän ensin ja syvennyn sitten siihen.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Halima » 16.05.2019 18:29:05

raynpelikoneet kirjoitti:Ei ole mitään järkevää perustetta sille, että tuo "helpompi voittaa jos lynkattaisiin rayn" pitäisi paikkaansa mikäli halima uskoo, että puhun totta siitä että minulla on lisäehto voitolleni (ja tuo kirjoitus itsessään implikoi sitä, että ainakin tuossa skenaariossa hän sen uskoo)

En tuossa vaiheessa ollut todellakaan varma siitä että puhuit totta siitä että sinulla on lisäehto voitollesi. Kuten äsken selitin, olisit voinut myös helposti valehdella sen pahiksena. Ja miten niin tuo implikoi sitä että uskoin sen? Tai ok, voin nähdä mistä vedät tuon ajatuksen, mutta se ei pidä paikkaansa. Vaikka kirjoitin "tarkoittaako raynin lisäehto..." niin en ollut mitenkään varma että raynillä on mitään lisäehtoa. En siis tarkoittanut että sinun lisäehtosi olisi sellainen hyviksenä, että sinun pitäisi kuolla. Ne skenaariot mitä minulla eilen kävi mielessä olivat:
- Olet hyvis ja tehtäväsi on saada joku muu hyvis lynkattua -> hankaloittaa hyvisten peliä, koska sinä pahisten sijaan keskityt lisävoittoehtoosi
- Olet hyvis ja tehtäväsi on jotain muuta -> ei välttämättä haittaa hyvisten peliä
- Olet pahis ja sinulla on lisävoittoehto -> helppo feikata lisävoittoehto koska se on totta, jätät vaan kertomatta että olet samalla pahis
- Olet pahis ja feikkaat lisävoittoehdon vaikuttaaksesi hyvismäiseltä

Näistä tuo ensimmäinen, kolmas ja neljäs kohta olisivat sellaisia, että sinun kuolemastasi voisi olla jotain hyötyä hyviksille. Kysymykseni oli kuitenkin sellainen, johon en odottanut vastaustasi, koska en hetkeäkään kuvitellut sinun paljastavan jos tilanne on se, että meidän olisi helpompi voittaa ilman sinua ja lisävoittoehtoasi.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Halima » 16.05.2019 18:40:20

Sitten vielä pikapikafiilikset koottuna kaikista pelaajista, en aio nyt lukea uudestaan mitään vaan nää on ihan muistin varassa (lol, jotkut ehkä tietääkin mun muistista jotain...)

Justy - Periaatteessa fiksua peliä, mut ei mitään mistä ois tullut hyvis-hyvis-vibat. Ja koska justy on hyvä pelaaja, ja joskus olen saanut hänestä hyvis-hyvis-viboja, näiden vibojen puute epäilyttää vähän.

Marzzuu - Samanlainen avaus kuin yleensäkin, ei kerro puolesta mitään.

raynpelikoneet - Tyypillistä peliä, vahvoja mielipiteitä jo pelin alussa, joskin ainakin osa niistä vääriä. Ennemmin hyvismäinen, mutta varauksella, koska rayn kykenisi tähän pahiksenakin.

Jinmuru - Herää!

Zey - Aktiivista peliä, mutta kuten justylläkin, se hyvismäisyys joka joskus Zeystä suorastaan hyppää silmille, puuttuu. Ehkä kuitenkin ennemmin laittaisin hyvismäisiin, mutta en ole kyllä yhtään varma.

Pyramidi - Fiksua, mutta jotenkin varovaisen oloista peliä. Tai siis olen kyllä huomannut, että pyramidi on jutellut paljon ja asiaa, mutta nyt miettiessäni huomaan, että oikein mitään ei ole jäänyt päähän - ja juuri näin pahiksena kannattaisikin pelata! Voisi olla pahis, mutta neutraali ainakin nyt.

Horaaneko - Herää!

Slendie - Hyvää peliä ja asioihin tarttumista. Vaikuttaa ennemin hyvismäiseltä.

Cameron - Herää!

Aelina - Herää!

Keturin - Jotenkin jo alkupelissä tuli samanlaiset vibat kuin sm-pelissä, jossa ketu oli hyvis. Voi varmaan olla pahiskin, mutta tällä hetkellä minusta tuntuu ennemmin hyvikseltä.

Ja vielä järjestyksessä hyvismäisimmistä pahismaisimpaan:
Slendie
Keturin
raynpelikoneet
Zey
justy
Marzzuu
Pyramidi

Ja nyt mä huomasin, että mun listan alimpana on tyyppi, jota sanon neutraaliksi. Hups. Toisaalta, on ihan mahdollista, että meidän kaikki pahikset vielä nukkuu, että antaapa pelin edetä. Nyt on näin.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.05.2019 19:11:51

Halima: miksi rayn-Zey-justy -kolmikko on tuossa järjestyksessä?

Osaatko kuvailla Keturin:in yleispelityyliä ja sitä, miksi hän on rayn:in yläpuolella?

Haluaisin lisäksi kysyä noista neljästä skenaariosta mitkä listasit vastauksena rayn:in voittoehto-keskusteluun. Mutta en oikein tiedä miten kysymyksen muotoilisin -- minusta vain jotenkin tuntuu siltä, että lisäsit nuo neljä skenaariota jälkeenpäin? Ja pelin alkaessa motiivi rayn-kommentillesi oli jokin muu? Niin tai näin, vastauksesi avauspostiisi liittyviin tiedusteluihin ei ollut se, mitä oletin.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.05.2019 19:13:07

Mun mielestä toi hyvis- & pahisrakastavaiset ei oo kovin hyvä rooli näin pieneen peliin. Aivan liian swingy.
++Zey

justy vaikuttaa kerrankin hyvikseltä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.05.2019 19:13:30

--Zey
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 19:30:24

Slendie kirjoitti:Zey: mulla on muistikuva että olet yleensä epävarmempi sen suhteen, miten rayn:iä luetaan. Hyvis!riidisi hänestä on toki yhteneväinen sen kanssa, miten minun puoli-esiintuloni tulkitsit, mutta osaisitko ihan pelkästään rayn:in sisällön perusteella sanoa, miksi hän on hyvis?

Mulla ei oo mitään muuta syytä pitää raynia hyviksenä, muuta kuin en usko, että hän lähtis pelissä tuomaan lisävoittoehtoaan esille.

Slendie kirjoitti:Lisäksi haluaisin kysyä suhtautumisestasi rayn:in ekstravoittoehtoon. Olit ainoa, joka ei kaivannut sen suhteen lainkaan lisää tietoa. Miksi koit heti, ettei sillä ole mitään vaikutusta mihinkään? Ja miksi se sitten on kummallista, että me muut halusimme tietää siitä enemmän?

Halima kirjoitti:Zey, miksi niin ihmeissään siitä että ihmiset tarttuu / rupeaa keskustelemaan siitä, että rayn kertoi hänellä olevan erillisen voittoehdon?

Mä en sano, ettei se vaikuta mihinkään, mutta koen turhaksi kaivaa mitään lisää siitä. Rayn ei tuonut ekstravoittoehdostaan mitään muuta tietoa esille samalla kun siitä kertoi ja koska rayn on rayn, ni mä uskon, että se oli tarkoituksenmukaista, eikä vain mitään, että haluaa, et muut kysyy. Jos rayn pitää voittoehtoaan siksi salassa, että se on haitaksi hyviksille, niin ei hän siitä kysymälläkään mitään kerro (ja muutenkin peliliike olis todella outo, koska nyt kaikki kuitenkin seuraa tarkemmin mitä se rayn puuhaa, koska tietää tästä voittoehdosta). Jos rayn taas pitää voittoehtoaan salassa siksi, että sen esille tuominen ois hyviksille haitaksi, niin sit on parempi, että pysyykin piilossa. Joten lähinnä mä vaan pidän ajan hukkana - tai ehkä vois kysymällä koittaa saada raynia huonompaan valoon tms. - kysyä asiasta.

Slendie kirjoitti:Mitä mieltä olet Pyramidista nyt, kun hän on tuottanut ketjuun enemmän vastauksia?

Vieläkin neutraali. Mielipiteet ei vakuuttaneet kauheasti: Marzzuun hyvistelyn pitäminen pahismaisena (Marzzuu tekee sitä aina), justyn kritisointi Keturinia koskien vaikka kritisoi itsekin samasta asiasta Keturinia. Toisaalta Keturinin kohdalla sanoi miten tässä vaiheessa ei mielipiteitä voida vaatia ja seuraavaksi vaatii multa niitä (jos jätetään kokonaan pois se, että virheellisesti ylipäänsä sanoi, ettei mielipiteitä olisi kuin se yksi) vaikka mulla on Keturiniakin vähemmän materiaalia. Toisaalta mietin miten paljon omat tunteet vaikuttaa tähän (eli että olin se Pyran epäilyn kohde). (Lisäksi koska tää on Vion peli, niin ekana mulle tuli Pyran viestin jälkeen, että onko Vio laittanut useemmalle pelaajalle lisävoittoehdoksi mun lynkkaamisen, koska tässä on nyt kaks pelaajaa epäillyt mua vähintään osittain virheellisin perustein. :'D Mut ehkä tää on sitä mun Vio-vainoharha...)

Slendie kirjoitti:Toi Kylä-wikistä lainattu hyvis-pahis-rakastajat -rooli (jota en ole muuten missään aiemmin tainnut nähdä! :o ) oli niin kutkuttavan sopiva siihen mitä tältä raundilta odotan, että mulla on vakava pyyntö: voisitteko Zey ja rayn äänestää toisianne?

++raynpelikoneet --raynpelikoneet Enkä kyllä muutenkaan usko, että pelissä voi olla hyvis-pahis-rakastavaiset, sillä ekassa viestissä kuitenkin puhutaan voittoehtojen lisäehdoista - siis ehdoista, jotka tulee täyttää jo tiedossa olevien lisäksi, että itse henkilökohtaisesti voittaa. Hyvis-pahis-rakastavaisten voittoehto ei ole semmoinen, vaan rinnakkainen hyvisten ja pahisten voittoehdon lisäksi, sillä ne muodostavat oman puolensa.

Slendie kirjoitti:Pyramidin avausposti oli sellainen mitä tosi tosi usein näkee pahispelaajalta.

Osaatko tarkentaa mikä siinä on pahismaista?

Slendie, osaatko valaista miksi äänesi on minulla? Perustelit sen sillä, että olin varma kolmesta pahiksesta, minkä jo itsekin myönsit, ettei näin ollut vaan sekoitit rayninkin viestejä mukaan. Tän lisäksi olet sanonut, että sun fiiliksesi on musta parantunut ja että mun Halima-mielipide oli vihreää tms.

Slendie kirjoitti:Niin tai näin, vastauksesi avauspostiisi liittyviin tiedusteluihin ei ollut se, mitä oletin.

Mitä oletit ja vaikuttiko tämä ero mielipiteeseesi Halimasta?

Osaatko rayn sanoa mikä justyssä vaikuttaa hyvismäiseltä?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.05.2019 19:31:41

Slendie kirjoitti:[...]
Osaatko kertoa mitä erityisen vihreää näet [Zeyssä]? Tai osaatko sanoa, mitä tilanteita pahis!Zey olis hoitanut eri tavalla? Muuta kuin lyhyen vastauksen ääneeni, mistä en sittemmin edes kunnolla "jatkanut", painostanut, mitenkään.
Ollaan myös eri mieltä Haliman avauksesta mutta siihen, edelleen, palaisin mieluummin sitten kun Halima on itse palannut tuottamaan sisältöä ketjuun. "Hyvä" oli lainausmerkeissä koska anonyymin pelaajan tekemänä en tulkitsis tuota avauspostia samalla tavalla. Näkisin siinä pahismerkkejä itseasiassa.

Uskon että Zey ei olisi pahiksena ottanut noin vahvaa kantaa minun (ja sinun) avaukseeni, erityisesti kun häntä siitä kritisoitiin hän piti päänsä hyvin pitkään eikä backpedallannut vaikka hänelle kaikki avaimet siihen annettiin.

Nyt kuulisin mielelläni mistä se Haliman hyvisviba tulee. Sen kommentin minua kohtaan lisäksi Haliman posti oli periaatteessa "jee ompa kiva päästä pelaamaan hyvistä, nyt kyllä pelaan oikeasti kovaa!". Halimahan pelaa aina aktiivisesti joukkueestaan riippumatta joten toinen osa ei pitäisi sanoa mitään ja viimeaikaisista peleistä sattui silmään tämä:
Arvatkaa mikä tärinä oli kun avasin rooliviestiä: "eikai taas, eikai taas.... HUH!" En tiiä miten oisin sluibaillut tän pelin läpi jos mut taas ois heitetty pahiksen rooliin. Mutta nyt JES, saan vaihteeksi pelata hyvistä. :)

Arvaapa mikä joukkue... ;)
Spoiler:
(huom; minä en sitten sano että tämä tekee halimasta pahiksen. en syytä pelaajia siitä mitä ne teki joskus jossain toisessa pelissä, tarkoitus on vain osoittaa että tämä ei ainakaan halimasta voi hyvistä tehdä)

En näe tuossa Haliman postissa yhtään mitään mitä Halima ei voisi pahiksena sanoa, niinkun miltään kannalta katsottuna.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.05.2019 19:38:08

Zey kirjoitti:Osaatko rayn sanoa mikä justyssä vaikuttaa hyvismäiseltä?

Mun kokemuksieni mukaan pahiksena justy kirjoittaa paljon sanoja jotka sanoo hyvin vähän. Nyt justy kirjoittaa sanoja jotka sanoo aika paljon, eikä niissä näy mitään hälyyttävää, ts. uskon että justy rehellisesti uskoo siihen mitä sanoo.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 19:39:44

Okei. Entä osaatko selventää mistä sun ristiriitaiset tunteet Slendietä kohtaan tulee? En ainakaan oo huomannut, että oisit tuonut mitään esiin, joka tekis Slendiestä hyvismäisen sun silmissä, pelkästään niitä pahismaisia seikkoja.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.05.2019 19:41:03

Zey kirjoitti:Okei. Entä osaatko selventää mistä sun ristiriitaiset tunteet Slendietä kohtaan tulee? En ainakaan oo huomannut, että oisit tuonut mitään esiin, joka tekis Slendiestä hyvismäisen sun silmissä, pelkästään niitä pahismaisia seikkoja.

Siitä, että en ole ollenkaan varma hyökkäisikö Slendy sinun kimppuusi pahiksena pelin alussa tuolla voimakkuudella riippumatta sinun joukkueestasi (varmasti ei hyökkäisi jos molemmat olisitte pahiksia).
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 19:42:19

Okei. Mä en usko, että näin heikoilla perusteilla lähtisi pahiksena.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.05.2019 19:42:53

Funny facts; Halima sanoo että hänen mielestään on mahdollista että feikkasin pahiksena minulla olevan erikoisvoittoehto kun minulla on erikoisvoittoehto. :D
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.05.2019 19:48:05

raynpelikoneet kirjoitti:Mun mielestä Halima lähtee tossa jutussaan enemmän siitä lähtökohdasta, että "voiskohan toi olla pahismaista? tai edes voisko tohon sanoa jotain vaan ettei tarttis sanoa et rayn on hyvis".

erityisesti tämä:
Halima kirjoitti:- Olet pahis ja sinulla on lisävoittoehto -> helppo feikata lisävoittoehto koska se on totta, jätät vaan kertomatta että olet samalla pahis

ymmärrättekö mistä puhun?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 19:51:57

:D

Musta tuntuu, et feikkaus on kyl enemmän ajatteluvirhe, kerran se toistui niin pali aikasemmin, eikä semmonen, mikä kertois roolista. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.05.2019 19:56:02

Juu en sano että tuo ehdottomasti tekee Halimasta pahiksen. Sanonpa kuitenkin että tuollaisia ajatusvirheitä tuppaa sattumaan enemmän mafialle kun kaupunkilaisille koska mindset peliin on jo lähtökohtaisesti erilainen. Esim vuoden 2017 SM-pelissä justy teki pikku pikku ajatusvirheen ja kutsui itseään pahikseksi. Eräässä pelissä TL:ssä eräs herra kuvasi itseään ja teki videon readeistään, sattuipa vaan sanomaan lauseen "the only other time i have done this as mafia is when...", joten joo, scumslips do exist. ^^
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.05.2019 20:06:15

Menee vähän offtopickin puolelle, mutta pakko:

raynpelikoneet kirjoitti:Eräässä pelissä TL:ssä eräs herra kuvasi itseään ja teki videon readeistään, sattuipa vaan sanomaan lauseen "the only other time i have done this as mafia is when...", joten joo, scumslips do exist.

:DDDDDDDDDDDDDDD
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 64 vierailijaa

cron