Devonshiren naamiaiset- naamiaiset pelastettu!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Devonshiren naamiaiset- naamiaiset pelastettu!

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.03.2019 17:48:17

Discossa käytiin taas vähän jälkipelejä:

[11.05] Jinmuru: Vieläki ärsyttää ku en hoksannu Violetia kuninkaaks
[11.06] Zey: :D
[11.06] Zey: :kissing_heart:
[11.06] UltraViolet: Get outsmarte'd
[11.06] Zey: Luulitko Jin jeeksua kuninkaaksi?
[11.06] Zey: Yritin ainakin lavastaa jeeksua :D
[11.07] Jinmuru: Oliks jeeksu Susan?
[11.07] Jinmuru: Jos oli ni joo
[11.07] Zey: joo
[11.07] Zey: Jes! :3
[11.07] Jinmuru: Ku tapoin sen ni aattelin et se ois
[11.07] Jinmuru: On niin tyhmä olo :joy:
[11.08] Zey: En sit turhaan lavastanut! x)
[11.16] jeeksu: Mä aattelin kans et ehkä mun vika päivän paranoiailut siitä et pahikset pystyy päättelemään kuninkaan oli ihan hyvä :D
[11.17] jeeksu: Vaikka vilpittömästi pelkäsin Violetin puolesta :D
[11.17] Jinmuru: :sob:
[11.18] jeeksu: No mut mun oli helpompi päätellä, kun tiesin etten oo ite kuningas niin ainoat vaihtikset oli Vio ja Ae :D
[11.23] Aelina: Pyh. En olisi voinut ajatella tarpeeksi nopeasti ekana päivänä, jotta olisin vetänyt niin hienon esityksen.
[11.24] jeeksu: No siis se oli mun mielestä aika selkeetä ettet sä ollu kuningas
[11.24] UltraViolet: Eli kuningas olisin minä, kun melkein pudotin itseni kolmantena päivänä?
[11.25] Jinmuru: :joy:
[11.25] Jinmuru: Jeppp
[11.25] jeeksu: Ei kukaan muu voinu olla
[11.25] UltraViolet: Kaikki oli huonoja vaihtoehtoja :p
[11.25] jeeksu: Ja sähän käytännössä claimasit erikoishahmon
[11.26] UltraViolet: Se oli pointti, jonka olisin tuonut esiin myös taviksena
[11.28] jeeksu: Mut siis, Halima kyl pelasti myös, kun sen se eka viesti D3 oli niin pahismainen ettei tarvinnut mennä kovin syvälle siihen miksei Arthur epäilytä mua enää yhtään :D
[11.29] Zey: Mä vähän pelkäsin et Vio tajutaan kuninkaaksi, kerta en missään vaiheessa epäillyt, mutten myöskään selittänyt miksen :D
[11.29] jeeksu: Joo ignorasit sen käytännössä kokonaan :D
[11.29] Zey: Joo :D
[11.29] Zey: Mut yritin vastapainoksi lavastaa sua, et pidin sua koko ajan hyviksenä, mut en selittänyt sitä :P
[11.30] Zey: Mut olin heti 1. päivän alusta asti vahvasti sitä mieltä et oot hyvis :D
[11.31] jeeksu: Joo ja kun mietin D3 sitä omaa kuningasclaimia niin mietin just et ei meidän välillä tainnut olla oikein mitään etten ois voinu olla kuningas
[11.32] Zey: Joo :D
[11.32] jeeksu: Ja esim se etten poistanu ääntä Vamilta vaikka se vihjaili olevansa kuningas oli sellainen miks mä oisin voinu olla
[11.32] Zey: Jep
[11.32] Zey: Toki alussa pohdit pitäiskö toisen kuninkaan tulla esiin, mut se ois helposti voinut olla feikkiä :D
[11.32] jeeksu: Niinpä
[11.33] jeeksu: Ja just sellaista aika helppoo pesäeroo
[11.33] Zey: Jep
[11.34] jeeksu: Tosin jos oisin oikeesti oisin ollu kuningas niin mun ois kandenu olla se joka tulee eka esiin kun osaa pitää erikoishahmojani vakan alla XD
[11.35] jeeksu: En osaa siis
[11.36] Zey: No mut mä oon muutenkin usein se, joka kuolee ensimmäisinä öinä :D
[11.36] jeeksu: Siinäpä sitä ois ollu meille pohtimista mikä on järkevää :D

Tulin kyllä tosiaan vähän toisiin aatoksiin sen Hali/Katin tavisclaimin jälkeen, mut sit ei ollut aikaa miettiä sitä sen enempää :D Veikkaan kyl että tää peli meni hyviksille aika pitkälti sen takia etten ehtinyt D3 möläyttämään mitään tyhmää + kuolinkin sitten jo seuraavana yönä :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Edellinen

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 66 vierailijaa

cron