Devonshiren naamiaiset- naamiaiset pelastettu!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Susan Erskine » 16.02.2019 22:43:45

Ja siis jos suunnitelma on ollut se, että ei ees yritetä pelastaa Regiä, niin oishan Omarin sit vaan kannattanut pitää ääni siellä ja ottaa hyviskreduja :D Siis toki voi myös olla, ettei pahikset ehtineet ajatella kaikkia mahdollisia skenaarioita ja Omar (tai Amalia) onkin pahiksia, mutta epäilen kyllä pahiskaverista vähän samaa kuin Amelia. Joko pahistoveri ei ollut paikalla/laskelmoivat ettei pahistoverin kannata sekaantua/pahistoverin ääni oli jo muualla.
Avatar
Susan Erskine
Kyläläinen
 
Viestit: 36
Liittynyt: 11.02.2019 19:14:58

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Louisa Acheson » 16.02.2019 22:45:57

Amelia Fitzgerald kirjoitti:
Louisa Acheson kirjoitti://Ame, oot. :D Jos mun sanani yhtään mitään painaa (ja pitäis painaa musta ees pikkasen :D) niin ei massaesiintuloa tänään kiitos.

Menipä taas kommentti ohi. :( Mutta tosiaan vähän uhkapelillä pelaan, kun mun kiinnostuksen (väärä sana, mutta kuitenkin) pelaamista kohtaan on voinut arvata. Tai lukea viesteistä.

Miten meni ohi? :( Mut joo, älä huoli/puolustaudu, mulla on tästä massaesiintulosta eriävä mielipide (ja vahva semmonen), mut sä oot jo mun hyviksien listoilla, et rauhassa ehdottele vaan uhkapelejä. :D Mää vaan sanon, et ei toteuteta niitä. :P


Ame kirjoitti:Jep. Näistä Alice ja Arthur ovat olleet hiljaa. Mä en tosiaan tiedä ylitulkitsenko, että Kathleen olisi todennäköisin, koska hän oli jo äänestämässä siinä vaiheessa, eikä mahdollisuuksia pelastaa Reginaldia ollut. Sen sijaan Alice tai Arthur olisivat voineet äänestää Marionia tai myöhemmin Kathleenia. Mutta koska kukaan ei ainakaan todistettavasti ollut paikalla, on mahdotonta sanoa mitään ihan varmasti.

// Louisa. Mä tosiaan mietin siinä sitä näkökulmaa, että se jäi niin viimeisille hetkille ja lisäksi Omar kuitenkin lähti äänestämään Reginaldia. Hän olisi voinut jättää äänestämättä. En sano Omaria varmaksi hyvikseksi, mutta en varmaksi pahikseksikaan.

Hmm. Hmmmmmmm. Joo. Voihan ton sillaikin miettiä, et jos Regi & Omar on molemmat pahiksia, niin ne oli samaan aikaan paikalla. Jos ne oli samaan aikaan paikalla, ne on varmasti keskustelleet käänteestä. Jos ne on keskustelleet ja miettineet jostain syystä, et Regi koittaa kaivaa musta vaan infoa, niin Omarilla ois ollut hyvin aikaa kirjoittaa viesti ja valmistella heidän haluamansa reaktio tilanteeseen, eikä homma ois noin keskeneräinen.

--Omar Hadik ++Kathleen Pelhalm
Omar, pääsit pinteestä. Mut mulkoilen sua pelin jälkeen, jos ootkin pahis! :D
Avatar
Louisa Acheson
Kyläläinen
 
Viestit: 71
Liittynyt: 11.02.2019 19:17:46

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Louisa Acheson » 16.02.2019 22:46:52

Amelia Fitzgerald kirjoitti:No joo, se suojelija kyllä vähän pilaa tätä...

Täh, miten suojelija pilaa mitä? :D Nyt tipuin kärryiltä. :'D
Avatar
Louisa Acheson
Kyläläinen
 
Viestit: 71
Liittynyt: 11.02.2019 19:17:46

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Louisa Acheson » 16.02.2019 22:47:36

Susan Erskine kirjoitti:Ja siis jos suunnitelma on ollut se, että ei ees yritetä pelastaa Regiä, niin oishan Omarin sit vaan kannattanut pitää ääni siellä ja ottaa hyviskreduja :D Siis toki voi myös olla, ettei pahikset ehtineet ajatella kaikkia mahdollisia skenaarioita ja Omar (tai Amalia) onkin pahiksia, mutta epäilen kyllä pahiskaverista vähän samaa kuin Amelia. Joko pahistoveri ei ollut paikalla/laskelmoivat ettei pahistoverin kannata sekaantua/pahistoverin ääni oli jo muualla.

Joo, kyl te ihan fiksuja puhutte. :D Äänestetään Katia.
Avatar
Louisa Acheson
Kyläläinen
 
Viestit: 71
Liittynyt: 11.02.2019 19:17:46

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 16.02.2019 22:53:16

Pahiksena ei olisi kyllä kannattanut lähteä viime hetkellä vetämään ääntä pois, koska siinä vaiheessa se oli jo turha toivo.

Lisäksi ehkä siinä just yritettiin viimeisenä tekona onkia nimenomaa kuningasta esille, koska suojelija olisi kuitenkin tullut esille viimeistään huomenna, ja Reginald olisi silti lynkkautunut (vaikkakin päivän myöhemmin). Mitään lisätietoa ei olisi saatu peliin. Suojelijaa ei mun mielestä ole kuitenkaan kannattavaa yötappaa. Kuninkaana esiin tullessa taas saattaisi saada jotain tärkeämpääkin tietoa. Suojelijana se olisi itsemurha, eikä auttaisi peliä.

// 3xLouisa.

En tiedä. Kylä ei selkeästikään halua näyttää sinun viestejäsi tarpeeksi selkeästi. :(

Taas unohdin, mitä just sillä sekunnilla tarkoitin... Reginald olisi säilynyt elossa todennäköisemmin, jos olisi claimannut suojelijan, kuten taisitkin sanoa. Sillä perusteella Reginaldin ei olisi kannattanut luovuttaa niin helposti ja claimata kuningas, vaikka kaveri ei ollutkaan paikalla? Saanko mennä iskemään päätä seinään? Olisi pitänyt kirjoittaa se ajatus ylös... (Miksi mulle käy näin jokaisessa pelissä!? Nyt vaan myönnän unohtaneeni. x))
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 16.02.2019 22:55:48

Joo, voisi olla nukkumaanmenoaika. Tai siis nukkumaan alkamisen suunnitteluaika.

++Kathleen Pelhalm
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Louisa Acheson » 16.02.2019 23:00:38

Hei raksupoksut! Älkää hiljentykö! Kommentoikaa! Onko Kati teistä paras vaihtoehto? :D

//Ame väliin. :D Siinä mielessä oon eri mieltä, et kyl suojelijastakin pahikset vois haluta eroon, koska tässä pelissä on todennäköinen mahdollisuus jopa kahteen tapottomaan yöhön = lylo siirtyy päivällä eteenpäin.

//Ame väliin, okei, ilmeisesti Kati kelpaa sinne.
Avatar
Louisa Acheson
Kyläläinen
 
Viestit: 71
Liittynyt: 11.02.2019 19:17:46

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Susan Erskine » 16.02.2019 23:02:03

Joo Kat kelpaa.
Avatar
Susan Erskine
Kyläläinen
 
Viestit: 36
Liittynyt: 11.02.2019 19:14:58

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 16.02.2019 23:03:54

Mä mietin sitä kuninkaan suojelemista. Mä en vieläkään oo jaksanut laskea lyloa, mutta nopeampaa olisi tappaa tai yrittää tappaa kuninkaat peräkkäisinä öinä kuin miettiä suojelijan tappamista. Mutta joo, periaatteessa totta. :D

Kathleenia äänestin jo eilen, tilanne ei ole muuttunut. :P

// Susan

Niin ja todellakin toivoisin, että Alice ja Arthur tulevat myös kommentoimaan peliä. Kathleen ei ole mikään kiveenhakattu juttu, joten olisi parasta käydä jotenkin osoittamassa olevansa hyvis. Varsinkin, jos Kathleen ei olekaan pahis. Että ei nyt hiljennetä peliä, jooko?
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 16.02.2019 23:05:05

Tai siis ajattelen, että suojelija pienentäisi joukkoa, jossa on kuninkaita. Mutta tämä nyt on vähän ot, kun ei itsessään vaikuta pelin kulkemiseen.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Kathleen Pelhalm » 16.02.2019 23:06:16

Louisa Acheson kirjoitti:Hei raksupoksut! Älkää hiljentykö! Kommentoikaa! Onko Kati teistä paras vaihtoehto? :D

Kati on ihan hyvä vaihtoehto. Jos en ois se ite ni äänestäisin sitä kans. Mietin jo yöllä että mä oon varmaan seuraava lynkattava, ku en oo tehnyt a) mitään, b) mitään hyvismäistä. Sen sijaan pidin pahista lievästi hyvismäisenä tosi pahismaiseen tapaan. :D

Eli joo, ymmärrän jos lynkkaatte eikä mulla oikeestaan oo kauheesti motivaatiota puolustautumiseen. Jos ehdin niin käyn vielä ekaa päivää läpi ja annan kunnon ehdotelman, kuka mun mielestä on se vimppa pahis.

Niin, ja älkää nyt luulko että masennuin ja luovutin, toki mieluummin lynkkaan jonkun muun, ja päivähän on vasta ihan alussa. Mutta siis pointti on, että ite lynkkaisin itteni jos en ois ite ite. Eli no hard feelings mussukat!
Avatar
Kathleen Pelhalm
Kyläläinen
 
Viestit: 6
Liittynyt: 11.02.2019 19:12:43

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 16.02.2019 23:09:42

Omasta puolestani voin tosiaan sanoa, että epäilen sua eniten, mutta ero Arthuriin ja Aliceen ei ole mikään järin suuri. Siksi kaipailen sitä keskustelua.

Toki positiivisesti jos kunkku 1 kuolee tänä yönä, kunkku 2 tulee esiin huomenna, suojelija voi suojella kunkkua, ehditään lynkata kaikki kolme. :thinking: Että älkää tulko esiin!

Ja sori, on taas chattailutyyli. Tämä tuntuu helpoimmalta.

Niin ja ei ole myöskään satavarmaa, että Theresa, Marion tai Omar ei olisi pahiksia. Mutta tällä hetkellä tuntuu varmimmalta.

Miksi mä olen vielä täällä?
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Louisa Acheson » 16.02.2019 23:16:29

Jees.

Alunperin lylo oli 4. päivänä, nyt on siirtynyt 5. päivään. Mut joo, nopeampaa tappaa kuninkaat, mut suojelija voi ikävästi hidastaa hommaa. :P Jos Regi ois kaivanut esiin oikeen suojelijan eilen (jos suojelija ois sattunut olee paikalla), niin sit viime yönä suojelija ois kuollut eikä ois tullut tapotonta yötä ja pahikset sais rauhassa jahdata kuninkaita.

Joo, Alice ja Arthur toki kommentoimaan. Ja missään nimessä ei hiljennetä peliä, vaan etsitään ja varmistetaan kuka se toinen pahis on, että saadaan peli päättymään 2. iltana hyvisten voittoon! :>

//Ame, mä tipuin taas kärryiltä sun kanssa... :D
Kati, hyvä jos ehdit käymään vielä peliä läpi, aina kantsii tuoda lisää ajatuksia esille! Koska en oo mitenkään 100 % varma susta ja jotain on voinu mennä ohi. :D
Ja Ame väliin. :thinking: itelleskin! Ja joo, mustakin chattityyli on helpompaa. :D a) Oon huomannut et peli stressaa vähempi, kun ei tuu semmosta vaihetta että koostaa jotain the viestiä ja josta joutuu sit stressaa et koska se valmistuu ja aina tulee lisää asiaa siihen ja sit se ei koskaan oo tarpeeks hyvä ja vielä pitäis jotain lisää käsitellä siinä. :D b) Teidän kanssa on hauska keskustella reaaliajassa. c) Musta tuntuu, et tällä tyylillä saan paremman otteen ihmisten puolista. Mun perustelut niihin otteisiin kyl on vajaammat mitä the viestissä ois, mut tykkään siitä, et mulla on näppituntuma peliin. :D
Avatar
Louisa Acheson
Kyläläinen
 
Viestit: 71
Liittynyt: 11.02.2019 19:17:46

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 16.02.2019 23:25:12

Okei, pitäisi siis olla hyvin aikaa.

Alkaako olla tuttu tunne tippua kärryiltä? :3 No joo, mutta ymmärrän. :D Usein viiden sekunnin päästä unohdan mitä tarkoitin ja sitten yritän vaan selittää vielä jotain. :P Että minäkin olen usein tippunut kärryiltä... Luovutin vaan edellisen pelin jälkeen, en mä jaksa yrittää vakuuttaa olevani perillä itsestäni tai tuotoksistani.

Hyvä, että en ole ainoa chattailun kannalla. Tietysti harmi teille, jotka ette ole livenä paikalla. Mutta jos mä en ihan oikeasti jossain vaiheessa pudottaudu, niin voi jäädä heikoksi mun pitkät viestit... Oon kyllä ihan tyytyväinen ja tähän astisiin mielipiteisiin, vaikka vieläkään en ole saanut yhtään viestiä valmiiksi.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 16.02.2019 23:28:21

Niin ja mun piti vielä tämä peli olla vaikuttamatta itseltäni. :( Pyh, toivo meni jo. Ajattelin, että sitten ei-niin-keskittyvä-pelityyli olisi ok.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Louisa Acheson » 16.02.2019 23:34:53

Ame, oot liian ankara ittelles. :D Jos nyt on tällai kiva chatata, niin et pudottaudu ja nyt heität roskiin kaikki ajatukset joistain the viesteistä. Jos sulta tulee jotain koostetta tai listausta, ni alan ajamaan sun lynkkaustas, ettäs tiedät! :D Ei pelaaminen tartte olla niitä superpitkiä ja monipuolisia viestejä. Voi kirjottaa lyhyitä ja chatata. Nyt oot kuitenkin jo useemman (ainakin 3?) vakuuttanut siitä, et oot hyvis "ilman yhtään viestiä". :D Ja suurin piirtein olit tappaa pahista! Ensimmäisenä päivänä! Hiiteen pitkät viestit, nyt on chaittailyn valtakausi!

Ja joo, näistä lyhyistä viesteistä voi olla vaikeempi saada irti jos ei oo paikalla. Eli te, jotka ette nyt oo paikalla, kun ootte ja jos haluutte höpötellä rennoissa meiningeissä ja ratkoa peliä, ni tulkaa aina hihkumaan et nyt ootte paikalla ja valmiina puhelemaan. Meitä on täällä vielä 9 jäljellä, eiköhän joku löydy juttukaveriksi! :D

//Ame, tää anonyymiys on kyl sekä kivaa että ärsyttävää. :D Ts. tykkään olla anonyymi (pöh, kaikki tietää kuka oon x) ), mut ärsyttää kun niin monesta tyypistä oon ollu jo vaikka kuinka kauan 100 % varma et kuka on ja sit tulee ajatuksia siihen liittyen ja sit koitan sensuroida ja ja ja. :D Ihan ku mulla ei muka ois ollu paljoa sensuroitavaa muutenkin jo tässä pelissä. :'D
Avatar
Louisa Acheson
Kyläläinen
 
Viestit: 71
Liittynyt: 11.02.2019 19:17:46

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Susan Erskine » 16.02.2019 23:35:47

Hei, ei se oo niin justiinsa, en itsekään ollut eilen lukenut edes kaikkia viestejä ja silti onnistuin äänestämään pahista :D

//Louisa
Avatar
Susan Erskine
Kyläläinen
 
Viestit: 36
Liittynyt: 11.02.2019 19:14:58

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Louisa Acheson » 16.02.2019 23:36:31

Susan Erskine kirjoitti:Hei, ei se oo niin justiinsa, en itsekään ollut eilen lukenut edes kaikkia viestejä ja silti onnistuin äänestämään pahista :D

//Louisa

<3
Avatar
Louisa Acheson
Kyläläinen
 
Viestit: 71
Liittynyt: 11.02.2019 19:17:46

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Louisa Acheson » 16.02.2019 23:39:08

Mut nyt vois kyl lukea aamuviestin ingamen, oli sen verta kova hinku pelata, etten vielä sitä ehtinyt lukea ja ainakin 1. illan ingame oli ihana! <3
Avatar
Louisa Acheson
Kyläläinen
 
Viestit: 71
Liittynyt: 11.02.2019 19:17:46

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 16.02.2019 23:44:06

:( Eli nyt sitten vaan chattaillaan?

Ihana tuo "suurin piirtein olit tappaa pahista". :DD Toki olen tyytyväinen, jos Kathleen on pahis. B) Kävi muuten samoin, kun edellisessä pelissä. (Ja tässäkään pelissä en edes tiedä, miksi mua pidetään hyviksenä, kun olen keksinyt lähinnä perusteluita, miksi olisin pahis, kun olen pohtinut asiaa... Mulla olisi kuule tosi hyvät perustelut lynkata itseni! Jälleen.)

Joo, joku muu voisi kyllä liittyä tänne meidän seuraan ja puhua. :P (Nukkumaanmeno? Mikä nukkumaanmeno?)

Ah, mulla olisi ihanan paljon meta-ajatuksia esim. mun uskomasta kolmikosta, mutta kun en viitsi sanoa niitä ääneen ja siten ottaa huomioon epäilyissä, koska kyseessä on anonyymipeli.

// Susan, Louisa, Louisa

Joo, en ymmärrä miten Pyramidi voi kirjoittaa noin nopeasti. :D Ja hyviä ovat! (Toki neiti Amelia Fitzgerald voisi olla suuremmassa osassa...)
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Louisa Acheson » 16.02.2019 23:53:30

Nyt vaan chattaillaan, ellet haluu hengestäs päästä!

No olihan sun ääni Regillä, sit vaan vaihdoit pois just ennen ku päivä päätty. :D Ni suurin piirtein olit tappamassa. :P Ja älä ittees pohdi, anna meidän muiden hoitaa se sun puolestas ja sit jos meidän ajatukset vaikuttaa tyhmiltä, ni pohdi vasta sit. :D

Sama, mullakin ois meta-ajatuksia! :D

Tykkäsin erityisesti meidän naiskolmikosta, joka oli ingamessakin otettu huomioon. :') Aina tuntuu kivalta, kun ittestä puhutaan! Paitsi toki jos sie lukee miten väärässä Louisa oli jälleen kerran kaikesta. :D
Avatar
Louisa Acheson
Kyläläinen
 
Viestit: 71
Liittynyt: 11.02.2019 19:17:46

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 16.02.2019 23:59:20

Hei, mä mietin itseni lynkkaamista eilen, joten eikö mun juuri kannata olla chattaamatta? :thinking: No ei, kai tässä vaan sinnitellään. :D

Varmaan tästä tulee tosiaan kivaa vaihtelua, ettei saa käyttää metaa, mutta kun tämä on toisaalta vaan kamalaa. Tai siis ei kukaan ole kieltänyt metan käyttämistä, mutta sisäinen sensuurini ei anna käyttää sitä... Toki en tiedä, alkaako se jossain vaiheessa vaikuttaa rivien välistä, mutta en vaan voi kertoa muille niitä ajatuksia..? Saa nähdä.

No joo, se oli kyllä kiva! :D
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Louisa Acheson » 17.02.2019 00:05:25

Tietysti sinnitellään. :D Muut pitää sua jo hyviksenä ja sulla on aika hyvä kuva muista pelaajista. Miks ihmeessä tiputtautuisit, kun suuri osa pelin hommista on tehty? :D

Musta tuntuu, et mun ajatteluun se vaikuttaa ihan sama miten sanon ittelleni et ei saa vaikuttaa. Mutku en vaan voi käskeä aivojani unohtamaan asioita, ei ne tottele. :D Ni sit varmaan se jossain vaikuttaa.

Mut meidän naiskolmikkoon oon tosi tyytyväinen! Vois olla viisikko, jos Marion ja Theresa tulis paikalle taas puhelemaan! :D Tai no, Marionista varmaan kuullaankin maanantaina kun poissaolo loppuu. Mut Theresa puhumaan myös!
Avatar
Louisa Acheson
Kyläläinen
 
Viestit: 71
Liittynyt: 11.02.2019 19:17:46

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 17.02.2019 00:13:17

Louisa Acheson kirjoitti:Tietysti sinnitellään. :D Muut pitää sua jo hyviksenä ja sulla on aika hyvä kuva muista pelaajista. Miks ihmeessä tiputtautuisit, kun suuri osa pelin hommista on tehty? :D

:(

No joo, mutta 6 piilossa olevaa paikalla, että ehkä joku tulisi kommentoimaan?

Mun pelaaminen menee aina chattailuun, jos on mahdollisuus. Pahischatissa taisi yksi peli olla minimaalisesti oikeaa asiaa ja lähinnä me puhuttiin mistä milloinkin, esimerkiksi läppäreistä...
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 17.02.2019 00:20:12

Kummasti aloitte vähenemään. :( Ehkä nyt pääsen tästä koneesta irti?
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 17.02.2019 00:46:38

Konstaapeli oli kummissaan salin heti vallanneesta puheensorinasta:

Äänestystilanne:
2 ääntä Kathleen Pelhalm (Louisa Acheson, Amelia Fitzgerald)

Puhepakot:
Alice Stanley
Arthur Paget
Marion Manners
Theresa Chetwynd

Muuta asiaa:
PJ:n hartain toive on, että toisen anonyymitilin henkilöllisyyden arvailujen pohdintaa pelitopassa ei tulisi tapahtumaan ja keksitään ne perustelut äänelle itse pelitapahtumista.

(OFF: Amelia Fitzgerald on aviosäädyltään naimissa oleva, kuten kaikki muutkin anonyymitilien hahmot. PJ pahoittelee, ettei tuonut tätä faktaa esille aiemmin.)
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Theresa Chetwynd » 17.02.2019 11:52:30

Täällä ollaan oltu toimeliaita! Hienosti pelattu pahis pois! En valitettavasti ehtinyt iltatohinoihin mukaan ja nyt on tullut niin paljon viestejä, että hetki menee ennen kun saan kaikki viestit luettua kunnolla.

Mitä nyt olen ehtinyt seuraamaan, niin Louisa tuntuisi minustakin varmistetulta hyvikseltä, juurikin niistä syistä mitä monet olette jo pohtineet.

Muista en tässä vaiheessa osaa kunnolla sanoa, koska tosiaan en ole ajatuksella perehtynyt viesteihin ja edelleen menee vähän sekaisin kuka on kuka. Yritän tänään saada topan luettua ja toivottavasti saan jotain tolkkua ajatuksiini :D
Avatar
Theresa Chetwynd
Kyläläinen
 
Viestit: 9
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:01

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Niacin » 17.02.2019 14:02:29

Olemme turvallisuus- ja järjestyskomiteassa saaneet kuulla juhlaväen olevan huolissaan naamiaisasun tahriintumisesta päivällispöydän antimia nauttiessaan. Koska vieraiden viihtyvyys on turvallisuuden ohella meille ensiarvoisen tärkeää, olemme päättäneet tehdä hieman myönnytyksiä turvallisuussäädöksiin. Toivomme, että uusien järjestylen ansiosta pystytte jatkossa täysin estoitta nauttimaan upeasta illallismenusta, ja muista tarjotuista viihdykkeistä.

-Konstaapeli Nibley


(Toisin sanoen: mikäli vahingossa postaat ketjuun omalla profiilillasi, sinulla on oikeus käyttää ”muokkaa”-toimintoa viestisi tyhjentämiseen. Voit korvata tekstin sisällön esimerkiksi sanalla ”vahinkopostaus”, jolloin ylläpito/moderaattori käy poistamassa viestin jäänteet mahdollisimman pian. Viestien poistaminen ei ole mahdollista pelaajien toimesta. Anonyymitilillä lähetettyjen viestien muokkaus on edelleen ehdottomasti kielletty. Mikäli asiasta on lisää kysyttävää, saapi laittaa pelimodelle kirjekyyhkysellä viestiä!)
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Theresa Chetwynd » 17.02.2019 18:20:01

Olen edelleen melko kujalla. Tuntuu, että aivokapasiteetti ei vaan riitä ymmärtämään mitä tapahtuu :D Mutta ehkä se vielä tästä. Tässä nyt päällimmäisiä ajatuksia, jotka tuli topaa uudelleen lukiessa.

Miksi Kathleen on epäilyttävä? Hän on jäänyt itselleni todella neutraaliksi.

Herra Paget tuntuu tällä hetkellä hieman pahikselta, mutta en ole varma miksi.

Herra Hadik on vähän saippuapala, josta on vaikea saada otetta. En oikein tiedä miten pitäisi tulkita toi äänestys saati sitten muut viestit.

Alicelta on tullut vain heräämisviesti, pahis olisi ehkä ollu vähän aktiivisempi? Vai olisiko? Oliko Reginald osittain tämän takia kiukkuinen putoamisestaan?

Marion alkaa tuntua melko neutraalilta tässä kohtaa, jotenkin ei oikein mitään kuvaa muuta kuin alun kunkkupohdinta, mikä voi olla ajatusvirhe, koska let’s face it en itekää osaa ajatella kovinkaan pitkälle/laajasti.

Tällä hetkellä siis ehkä eniten epäilyttävät Arthur, Alice ja mahdollisesti Omar. Koetan vielä, jos jaksaisin paneutua viesteihin tänään, mutta mahdollisesti palaan asiaan vasta huomenna.
Avatar
Theresa Chetwynd
Kyläläinen
 
Viestit: 9
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:01

Re: Devonshiren naamiaiset- 2.päivä. päättyy 19.2 klo 21.00

ViestiKirjoittaja Amelia Fitzgerald » 17.02.2019 19:26:35

Pohtii avioeroa.

Theresa: Mä myönnän, että mun ajatukset liittyy hyvin paljon tällä hetkellä tuohon äänestykseen. Sen perusteella hyvismäisestä pahismaisempaan:

Louisa
Susan

Marion
Theresa

Omar

Alice
Arthur
Kathleen

Ekat äänesti pahista, tokaa ryhmää Reginald ei vaikuttanut haluavan pelastaa, kolmannella oli ääni pahiksella mutta vaihtoi pois ja viimeisessä ovat ne, jotka eivät äänestäneet / äänestivät jotakuta muuta. Siihen perustuu Kathleeninkin epäilyttävyys.

Ja se mitä olen tuonut esiin, että ehkä toinen pahis oli jo äänestämässä jotakuta muuta, minkä takia ei voinut vaihtaa ääntä. Mutta se taas on ajattelua, jota en kamalasti haluaisi ottaa huomioon, koska viimeisestä kolmesta ei voi tietää, olivatko he paikalla.

Päivä päättyy ylihuomenna. Hiljaista on.
Avatar
Amelia Fitzgerald
Kyläläinen
 
Viestit: 62
Liittynyt: 11.02.2019 19:10:54

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 63 vierailijaa

cron